Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 13:18

Koning Thobias Hiddon

'Denk je dat ik die bevestiging wil horen? nee, dankjewel.' gromde hij nu. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij sloot zijn ogen even. Hij werd echt gek van zichzelf. 'ik ga even trainen, in bad en daarna wat werken. Als er iets is kan je mij straks weer hier vinden.' zei hij tegen haar. Daarna gooide hij zijn jasje aan de kant en pakte hij zijn zwaard, hij liep weg, het was beter om maar wat energie kwijt te raken, anders bleef hij zo boos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 13:30

Dany

"Ik begrijp het, mijn excuses, Thobias... Ik bedoelde het niet verkeerd." Klonk haar stem zacht tegen hem en ze keek toe hoe hij vertrok. Vervolgens zocht ze naar Jason. Ze klopte even aan op de deur en liep vervolgens naar binnen toe. Ze glimlachte hem even toe. "Ben je er klaar voor om Destiney te helpen?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 14:06

Jason Hiddon

Dany kwam opeens binnen en door wat ze zei glimlachte hij. 'Ja, zeker.' zei hij daarna. Hij pakte haar vast en hij hield haar even in zijn armen. Ze was best een tijdje bij Thobias geweest. 'Hoe was het met hem? Heb je kunnen praten?' vroeg hij dus ook, omdat hij dat wel echt hoopte. Hij hoopte dat het beter ging, dat Thobias kon praten met haar en dat het haar ook een beetje een goed gevoel gaf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 14:12

Dany

Jason was er klaar voor, ze vond het fijn dat hij haar omhelsde. Ze drukte haar lippen op die van hem. "We hebben uiteindelijk kunnen praten, nog niet veel, maar het is tenminste iets." Zei ze zacht tegen hem. Ze pakte vervolgens zijn hand en nam hem mee naar Destiney.
"Je moet wel echt rustig aan doen en jezelf hierin niet overvragen, Jason... we hebben de tijd." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 14:13

Jason Hiddon

Ze hadden uiteindelijk kunnen praten, nog niet veel, maar het was iets. Hij werd meegenomen naar Destiney en ze zei dat hij rustig aan moest doen en zichzelf niet overvragen. 'ja, ja, ik weet heel erg goed wat ik kan hebben hoor. Jij bent degene die op moet passen, jij gaat veel eerder veel te ver.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij ging naast Destiney zitten en hij pakte haar hand vast, ze zag er al ietsjes beter uit en hij wist dat hij samen met Dany een hele hoop kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 14:25

Dany

Hij wist het heel erg goed en zei dat hij wel wat kon hebben. Zij moest oppassen want zij ging veel eerder te ver.Ze grijnsde hierdoor eventjes. "Ik wil het graag goed doen." Ze gaf hem weer een klein kusje met een glimlach rond haar lippen, ze was stapelgek op Jason.
Ze pakte de andere hand van Destiney en sloot haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 14:27

Jason Hiddon

'Ik ook, maar ik ken mezelf.' zei hij grijnzend tegen haar, hij knipoogde naar haar, maar daarna concentreerde hij zich op alles. Het was best wel zwaar, maar hij merkte wel dat hij iets kon doen, hij kon helpen, breuken herstellen, haar lichaam kracht geven, het ging redelijk makkelijk, maar hij wist dat ze dit nooit in een keer goed konden doen. Na een tijdje hield hij op en keek hij naar Dany, zijn blik vol met liefde. 'Pauze? Zullen we even wat eten?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 15:00

Dany

Ze liet haar energie door Destiney heen stromen om te ondersteunen bij het proces waar Jason mee bezig was. Het voelde alsof het goed ging en daar was ze heel blij mee. Hij hield na een tijdje op en ze keek recht in zijn gezicht met een glimlach. "Ja, slim." Fluisterde ze tegen hem. Ze was wel moe al geworden, maar misschien kwam dat ook omdat ze alles o goed voelde van Destiney en Thobias. Ze kwam overeind en.knuffelde Jason weer even. "Ik ben zo blij met jou..." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 15:04

Jason Hiddon

Ze vond het slim en kwam overeind, hij hield haar in zijn armen en hij gaf haar een zoen. 'Ik ben ook blij met jou, heel erg blij. Je bent geweldig en ook nog eens heel erg mooi,' zei hij grijnzend tegen haar, maar hij meende het wel. Ze was echt heel erg leuk. Hij streek langs haar wang en daarna nam hij haar mee naar hun kamer, hij liet daar wat eten brengen, dan konden ze even rustig samen zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 15:12

Dany

Jason gaf haar een zoen en ze keek hem liefdevol aan. Ze werd helemaal warm van zijn lieve woorden. "Jij bent ook geweldig en ik ben zo ongelooflijk blij met de band die wij samen hebben... jij bent ook verschrikkelijk knap." Ze grijnsde eventjes. Eenmaal in hun kamer ging ze meteen zitten en trok ze hem naast haar op de bank met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 15:40

Jason Hiddon

Hij grinnikte een beetje door wat ze zei, het was wel heel erg lief. Hij werd naast haar op de bank getrokken en hij zoende haar daardoor op een intense manier. Dit was wel echt heel erg fijn. Hij genoot er enorm van op deze manier. Hij legde zijn hand in haar hals en hij streek met zijn vingers langs haar schouderblad. 'Heb je heel veel honger?' Vroeg hij daarna met zijn lippen tegen haar huid aan, hij vond het heel fijn met haar. Hij hoopte dat ze dat ook vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 16:03

Dany

Ze werd heel erg intens door hem gezoend, het was heerlijk, ze kon het niet laten om zacht te kreunen. Hij streelde langs haar schouder en ze leunde tegen.hem aan, genietend van het samenzijn met hem. "Niet echt, ik heb hier veel meer behoefte aan." Fluisterde ze toen hij vroeg of ze veel ho.her had. Haar vingers gelden zachtjes door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 17:11

Jason Hiddon

Ze kreunde en daardoor grijnsde hij een beetje. Hij vond haar echt zo ontzettend leuk. Hij was enorm blij met hun relatie. Ze zei dat ze niet echt honger had. Ze had hier veel meer zin in. 'Ik ook.' zei hij zachtjes. Zijn vingers gleden langzaam over haar lichaam en hij zoende haar weer in haar hals. Hij had nog steeds elke keer het gevoel dat hij meer voor haar ging voelen. Dat was heel bijzonder,maar het was wel zo. Hij was gek op haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 20:11

Dany

Hij zei zachtjes dat hij hetzelfde wilde en daardoor glimlachte ze eventjes. Zijn vingers gleden over haar lichaam heen, ze sloot haar ogen en ze voelde de tintelingen door haar lichaam gaan. Elke keer weer betekende meer voor haar op de een of andere manier. Vooral als het om hun heen zo slecht ging, dan ging ze gewoon steeds meer voor hem voelen en hem meer waarderen.
Ze pakte zijn kin zacht vast en zoende hem liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/10/2016, 20:23

Jason Hiddon

Ze pakte zijn kin vast en daardoor grijnsde hij. 'Vind je het fijn?' vroeg hij zacht, lichtelijk plagend, omdat het hem eigenlijk al wel duidelijk was dat ze het heel erg fijn vond. Hij liet zijn vingers afglijden en na een tijdje trok hij haar jurk uit en liet hij zijn lippen naar haar buik glijden. Hij vond het zo leuk om haar te zien genieten, dat hij dit echt graag deed. Hij had dan ook het gevoel dat hij het goed deed en dat vond hij ook fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/10/2016, 20:26

Dany

"Ik vind het heerlijk..." Fluisterde ze tegen hem met een zachte en lieve blik in haar ogen. Zijn vingers gleden over haar lichaam heen en hij trok haar jurk uit. Zijn lippen gleden over haar buik heen en ze haalde diep en genietend adem. Ze vond het zo ongelooflijk fijn dat hij dit soort dingen gewoon deed nu. Ze liet hem ook vooral zijn gang gaan, bovendien deed hij het echt heel fijn.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=57
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum