Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/8/2016, 22:09

Koningin Destiney Hiddon

"Ik weet het. je bent zo ongelooflijk lief voor iedereen, je wilt zo graag helpen." Glimlachte ze, daarom hield ze ook zo verschrikkelijk veel van hem. Hij gaf aan dat hij wilde voorstellen om het met Dany te proberen en ze schudde langzaam haar hoofd.
"Nee, dat wil ik inderdaad niet, Dany is een vriendin en ik vertrouw haar, dat wil ik gewoon zo houden eigenlijk." Legde ze aan hem uit.
"Het doet er wel toe voor mij, ik zie dat je erdoor gekweld raakt, het doet je heel veel en dat doet mij weer ontzettend veel. Ik leef met je mee, ik wil dat we dit zo goed mogelijk doorstaan samen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/8/2016, 22:13

Koning Thobias Hiddon

Ze wist het, hij was ongelooflijk lief voor iedereen, hij wilde zo graag helpen. Het was zo erg dat het hem soms flink in de weg zat. Ze wilde het niet, Dany was een vriendin en ze vertrouwde haar, dat wilde ze zo houden. 'Ze kan het alleen maar met een vrouw, Destiney... niets meer....' fluisterde hij nu moeizaam. 'Ik dacht dat we het misschien op konden bouwen. Het is niet dat ik er echt naar verlang, zo is het helemaal niet... zo zie ik haar ook niet,' zei hij eerlijk. Het deed er wel toe, ze zag dat het hem kwelde. 'Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan, met al deze gevoelens. Het is zo druk in mijn hoofd... en alles met Sienna, ik krijg geen moment rust,' fluisterde hij. Normaal gaf het verlangen hem rust, alles tussen hun, het uitdagen, dat gaf hem rust. Hij had dat nu allemaal niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/8/2016, 22:31

Koningin Destiney Hiddon

"Ja, maar als ze dat wilt, dan moet ze het zelf regelen, Thobias. Er zijn genoeg vrouwen die daar wel voor in zijn. Zeker weten. Ik hoef toch niet altijd degene te zijn die het moet oplossen?" Vroeg ze aan hem. Ze zuchtte even zacht. "Wat nu als je gewoon op zoek gaat naar een vrouw die dit wel wilt, een vrouw die ook een beetje geschikt voor Dany is?" Vroeg ze nu aan hem. Het was een veel betere optie vond ze. Ze luisterde naar hem, hij wist niet hoe hij met alles om moest gaan.
"Dany kan je helpen met rust te krijgen, dat weet je toch?" Sprak ze zacht en liefdevol.
"Je weet nog niet wat je met Sienna aanmoet of wel?" Wilde ze weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/8/2016, 22:33

Koning Thobias Hiddon

'Er is een klein probleempje, want ze valt niet op vrouwen, dan is het misschien leuk voor een paar keer, maar dan zal je uiteindelijk wel meer willen. Hoe kan ze dat oefenen, zonder man?' vroeg hij haar nu. 'Ik ga echt geen vrouw voor haar zoeken...' voegde hij er aan toe. 'Ja, ik weet het, ik heb haar niet meer gesproken sinds... sinds we het hier over hadden,' mompelde hij. Sinds hij met haar gezoend had. Hij wilde niet naar haar toe, ze zou commentaar hebben op alles, zeggen dat hij moest ophouden met het poeder, hij had geen zin in gezeik. 'Nee, ik heb geen idee, maar zolang ze niet wakker wordt, hoef ik nog geen beslissing te nemen,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 19:56

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat Dany niet op vrouwen viel en daarom was het leuk voor een paar keer maar z e zou wel meer willen. "wat nu als ze het helemaal niet wilt? Als ze gewoon alleen wilt blijven?" Srpak ze zachtjes tegen hem. "Praat gewoon met haar, ze kan je het vast allemaal uitleggen." Vertelde ze. Hij zei dat hij nog niet wist wat hij met Sienna moest, ze was nog niet wakker dus hij hoefde nu ook nog geen beslissing te nemen.
"Het zorgt voor rust als je al weet wat je wilt." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 20:05

Koning Thobias Hiddon


'Ik weet niet goed hoe ik het moet bespreken en ik wil niet met haar praten nu, ze zal toch niet eerlijk tegen mij zijn, ze zal mij willen beschermen.' zei hij zacht tegen haar. Het zou hem rust geven als hij al wist wat hij wilde en hij knikte even, hij wist het wel, maar hij had geen idee wat hij hiermee aan moest. 'Ik wil graag met haar praten als ze wakker is, ik snap het niet goed. Ik weet niet wat ik er van moet denken... Wat als ze echt heel verliefd op mij is?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 20:13

Koningin Destiney Hiddon

Ze zuchtte zachtjes even, ze had nog steeds vrij weinig energie en dit soort gesprekken kostten veel energie van haar.
"Dan weet ik het ook niet zo goed." Fluisterde ze zachtjes. Ze leunde tegen hem aan nu en hield hem zachtjes vast.
"Ik begrijp wel dat je met haar wilt praten... ze mag best verliefd zijn, maar ze kan niet dit soort dingen doen." Mompelde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 20:20

Koning Thobias Hiddon

' Het komt wel een keer, ik kijk wel wat ik doe,' zei hij zacht tegen haar. Ze begreep dat hij wilde praten, ze mocht best verliefd zijn, maar ze kon niet dit soort dingen doen. 'Dat kan zeker niet. Ik snap het niet, want het ging de laatste tijd juist goed tussen mij en haar. Het was echt gezellig, ze was er voor mij, ze hielp mij. Daarom snap ik het niet,' zei hij zacht. 'Denk je dat ze verliefd is of dat er iets anders achter zit?' vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 20:27

Koningin Destiney Hiddon

Ze kroop dichter tegen Thobias aan en hij zei dat hij het gewoon niet begreep. Heet ging de laatste tijd juist goed. Het was gezellig en ze hielp hem zelfs. "Misschien dat ze dan inderdaad verliefd op je is, of ze is iets aan het uitbroeden... ik weet het echt niet, Thobias... echt niet." Mompelde ze hem toe en ze schudde haar hoofd heel langzaam, daarna gleden haar ogen langzaam dicht, ze was al echt heel erg moe aan het worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 20:46

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het ook niet echt... ik probeer het wel te achterhalen,' zei hij zacht. Ze leunde tegen hem aan en hij zag dat haar ogen dichtgleden, daardoor sloeg hij zijn armen om haar heen en hield hij haar vast. Hij had helemaal niet doorgehad dat het zo uitputtend was voor haar, maar dat was het dus wel en eigenlijk had hij spijt dat hij overal over begonnen was. Hij tilde haar nu weer op en zo liep hij terug het kasteel in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 20:52

Koningin Destiney Hiddon

Ze knikte een klein beetje met gesloten ogen. Ze voelde zijn armen om haar heen en hij tilde haar op. "Kunnen we niet hier blijven?" Vroeg ze mompelend met gesloten ogen aan hem. Ze was wel heel erg moe en ze kon het beste wel terug naar haar bed, maar ze wilde gewoon graag samen zijn met Thobias, heel erg graag... ze was stapelgek op hem en ze vond het fijn om echt alleen met hem te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 21:00

Koning Thobias Hiddon

'Ik zorg dat we helemaal alleen zijn,' zei hij zacht tegen haar. Hij nam haar mee en hij liep de trappen op, boven in de toren legde hij haar op kussen en kleden neer. Hij ging naast haar liggen en hij sloeg zijn armen weer om haar lichaam heen. 'Ga maar lekker slapen, ik ben bij je en we blijven hier lekker samen,' fluisterde hij nu. Hij drukte zijn lippen op haar wang en hij bleef dicht bij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 21:12

Koningin Destiney Hiddon

Hij zou ervoor zorgen dat ze helemaal alleen zouden zijn. Ze knikte langzaam en was verrast dat hij haar meenam naar de torenkamer. Ze werd door hem neergelegd en ze kroop dicht tegen hem aan. "Wat fijn en lief..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze vond het echt heel lief van hem dat hij dit deed. Ze kreeg nog een kus op haar wang en daarna viel ze langzaam in slaap tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 21:16

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil altijd lief zijn voor jou,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij keek naar haar toen ze in slaap viel, ze was echt ontzettend mooi. Hij hoopte dat ze steeds beter zou worden, dat het allemaal steeds beter zou gaan, want nu had hij het echt wel moeilijk met alles. Hij wilde haar helpen, maar hij kon niets. Uiteindelijk beschadigde hij zijn armen nog, daarna zakte hij zelf ook in slaap. Hij wilde eigenlijk het poeder gebruiken, maar dat deed hij maar niet. Hij wilde Dany niet te ziek maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/8/2016, 21:23

Koningin Destiney Hiddon

Ze sliep echt heel erg fijn die nacht en ze kroop heel dicht tegen hem aan. Pas de volgende ochtend opende ze langzaam haar ogen weer. Ze rekte zich wat lui uit en keek met een glimlach naar Thobias. Ze drukte zacht en lief haar lippen even op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/8/2016, 21:25

Koning Thobias Hiddon

Hij werd wakker toen hij iets voelde, hij zag dat Destiney al wakker was en hij grijnsde lichtjes. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar langzaam maar intens. 'Ik hou van je,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar nog eens. Het was heel erg fijn en hij hoopte dat dit niet al te vermoeiend voor haar was, dat ze goed had geslapen en zich vandaag goed voelde. Hij zou straks wel aan het werk gaan, nu wilde hij graag nog even bij haar zijn.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=55
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum