Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 11:51

Gwynn Hiddon

Ze wist niet wat het was, maar ze leek constant naar Reagan te moeten kijken, alsof het bijna niet anders kon. Ze had daardoor ook nog eens het gevoel dat Thobias haar strak in de gaten hield, al viel dat wel mee eigenlijk, het voelde gewoon alsof hij altijd alles doorhad. Dat was vaak ook zo, Thobias leek altijd alles te zien en door te hebben. Ze goot haar wijn achterover en daarna zette ze haar glas even aan de kant. Thobias dronk vrij veel, net als altijd. Ze vond het niet zo erg, want hij zou waarschijnlijk ietsje minder scherp zijn. Na een tijdje greep Thobias Destiney vast en trok hij haar op schoot, Gwynn kwam overeind en ze keek even naar Reagan. Serena zat met Remi te praten, iedereen was bezig met elkaar. 'Ga je even met wat frisse lucht halen buiten? Ik krijg het hartstikke warm hier binnen...' vroeg ze nu aan hem. Thobias leek totaal niets door te hebben, die was veel te druk met Destiney nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 11:55

Koning Reagan Tridon

Iedereen leek het gezellig te hebben en hij moest zichzelf alleen maar bedwingen om niet continu naar Gwynn te kijken. Het was zo raar dat zij nu hetzelfde leek te voelen. Het was goed vol te houden wanneer hij de enige was, maar nu beantwoordde ze zijn gevoelens en wist hij het echt niet meer. Ineens vroeg ze of hij met haar mee ging naar buiten. Hij stond haast automatisch op en vulde zijn glas weer, daarna liep hij met Gwynn mee naar buiten, zijn pas was niet al te recht meer. Buiten in het donker keek hij naar haar terwijl hij van zijn glas dronk, ze was ook gewoon prachtig...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 11:57

Gwynn Hiddon

Hij stond op en vulde zijn glas nog, die van haar stond nog bij de bank, ze had wel even genoeg gedronken, anders was het helemaal niet vol te houden. Eenmaal buiten bekeek hij haar, waardoor ze even glimlachte en daarna pakte ze hem vast. 'Je moet niet zo veel drinken, Reagan. Dat is niet goed voor je. Serena is bezorgd, ik zie het aan alles, het is maar goed dat Remi haar een beetje afleiding geeft nu,' zei ze tegen hem, daarna streek ze heel zachtjes met haar vingers langs zijn wang. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze hem, want hij deed niet voor niets zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:03

Koning Reagan Tridon

Hij pakte Gwynn ook vast en keek haar aan. Hij moest niet zoveel drinken, het was niet goed voor hem en Serena was bezorgd. Ze zag het. Daardoor keek hij van haar weg en kroop hij wat tegen haar aan toen ze over zijn wang streelde. Ze wilde weten wat er aan de hand was. "Niets." Fluisterde hij haar toe en hij pakte zachtjes haar hand vast. Vervolgens keek hij weer naar haar.
"Ik denk alleen maar aan jou..." Klonk zijn stem heel zachtjes. Zodra Serena niet bij hem was, kon hij alleen maar aan Gwynn denken, aan de zoen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:06

Gwynn Hiddon

Hij keek weg, maar hij kwam wel dichterbij. 'Is er iets dat ik voor je kan doen? Om het makkelijker te maken? We kunnen elkaar wel vaker zien...' stelde ze nu voorzichtig voor. Ze moesten er alleen wel voor zorgen dat niemand iets doorhad, maar tot nu toe dacht iedereen dat ze toch geen interesse in hem had en alleen vriendschappelijk met Reagan omging, dus dat kon wel. Ze waren altijd al goede vrienden geweest. Hij dacht zelfs alleen maar aan haar en daardoor slikte ze even. 'Ik denk ook veel aan jou...' gaf ze nu voorzichtig toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:10

Koning Reagan Tridon

Hij pakte zacht haar gezicht in zijn handen en keek haar aan. "Als we elkaar vaker zien, gaan er dingen gebeuren, Gwynn... Ik wil je zo graag..." Mompelde hij. Doordat hij zoveel had gedronken, liet hij zich veel meer leiden door zijn gevoel. Ze dacht ook veel aan hem en daardoor drukte hij zijn lippen weer op die van haar. Hij moest het er gewoon met Thobias een keer over hebben, hem vertellen wat hij graag wilde en dan kon hij met Serena er ook over praten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:12

Gwynn Hiddon

Hij pakte haar vast n hij zei dat er dingen gingen gebeuren als ze elkaar vaker zouden zien, hij wilde haar zo graag. Ze hield haar adem in en daarna voelde ze zijn lippen op die van haar. Ze liet haar vingers heel langzaam over zijn borstkas glijden en ze zoende hem op een intense manier. Nu kon ze zelf ook echt geen afstand meer houden, ondanks dat ze afgesproken hadden dat dit niet meer mocht gebeuren. Het was veel te lekker, het voelde heel bijzonder en dat had ze nog nooit bij iemand anders gevoeld dan bij Thobias.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:15

Koning Reagan Tridon

De zoen maakte hem echt helemaal verliefd. Haar vingers gleden over zijn borst heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. Dit intense gevoel had hij nog nooit voor iemand gehad. Misschien was Gwynn wel de enige voor wie hij zijn hart opende... hij merkte namelijk dat hij dat bij Serena alsnog niet deed, maar Gwynn... Gwynn kende hij al zijn hele leven en hij was altijd al gek op haar geweest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:25

Gwynn Hiddon

Ze werd heel dicht tegen hem aangetrokken en ze ademde langzaam en diep in. 'Nu wil ik jou ook,' mompelde ze zacht. Ze keek even om, maar iedereen zat nog gewoon binnen, ze stond hier alleen met Reagan in het donker, in de sneeuw, maar ze had het totaal niet koud, ze kreeg het echt warm van hem. 'Wil je iets voor mij doen, Reagan? Wil je alsjeblieft wel goed voor jezelf zorgen... ik wil niet dat je zo veel drinkt, ik wil niet dat je jezelf verwaarloosd. Dat kan ik niet aanzien,' fluisterde ze nu en ze streek met haar vingers lang zijn kaaklijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:32

Koning Reagan Tridon

Ze wilde hem nu ook en daardoor glimlachte hij naar haar. "Waarom maken we dit soort onmogelijke keuzes?" Vroeg hij haar mompelend. Ze praatte tegen hem en hij sloot zijn ogen om te genieten van haar vingers, maar ook om goed naar haar te luisteren. Hij moest goed voor zichzelf zorgen, niet meer zoveel drinken en zichzelf verwaarlozen, dat kon ze niet aanzien.
"Dat zal ik proberen... voor jou..." Fluisterde hij zachtjes en hij gooide het laatste restje van zijn wijn weg.
"We moeten weer naar binnen, voor ook maar iemand wat verdenkt." Sprak hij haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:34

Gwynn Hiddon

'Geen idee, dat doe ik altijd,' mompelde ze zacht. Ze maakte het zichzelf nu wel echt heel moeilijk, want ze werd veel closer met Thobias en nu deed ze dit met Reagan, ze wist heel zeker dat Thobias echt gek zou worden, hij zou hun iets aan willen doen, maar Reagan was zijn beste vriend, Thobias had hem nodig, hij mocht niet boos op hem worden. Hij zou het proberen, voor haar. 'Daar ben ik je heel dankbaar voor,' fluisterde ze. Hij gooide de wijn weg en hij zei dat ze naar binnen moesten, voor iemand iets zou gaan verdenken. Ze knikte langzaam, maar toch drukte ze nog even snel haar lippen op die van hem en zoende ze hem heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:43

Koning Reagan Tridon

"Ik vind het leuk aan je." Glimlachte hij een beetje toen ze aangaf altijd dit soort keuzes te maken. Ze was hem dankbaar voor het proberen, die woorden betekenden heel erg veel voor hem. Hij werd heftig door haar gezoend nog even en kreunend zoende hij haar terug. Daarna stopte hij al gauw weer voor het te heftig werd voor hem. Hij kwam naar binnen toe en zette zijn glas op de tafel neer. Met een kleine glimlach ging hij naast Serena zitten en hij pakte haar hand vast. Zachtjes trok hij haar tegen zich aan, hij wilde zo aangeven dat ze zich niet zo'n zorgen moest maken, want dat deed ze, Gwynn had gezegd dat ze zich vreselijke zorgen maakte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:45

Gwynn Hiddon

'Leuk dat ik zo onverantwoordelijk ben?' vroeg ze plagend aan hem. Hij stopte de zoen al heel snel en dat was misschien maar beter ook, want het zou anders hoe dan ook fout gaan en ze namen heel veel risico door hier te staan. Ze liep zelf ook naar binnen toe en ze ging bij Thobias en Destiney zitten, ze probeerde alles wat net gebeurd was een beetje te vergeten en ze keek even opzij naar haar broer.

Serena Lomaz

Reagan kwam weer bij haar zitten en hij pakte haar hand vast, daardoor glimlachte ze een beetje naar hem. Ze werd zelfs tegen hem aangetrokken, het was heel erg fijn. Ze legde zachtjes haar hoofd tegen zijn sterke schouder aan. 'Vermaak je je wel een beetje? Als je het niet leuk vindt moet je het zeggen, dan gaan we gewoon terug...' zei ze zachtjes en zorgzaam tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 12:53

Koning Reagan Tridon

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en vroeg of hij zich wel een beetje vermaakte, anders zouden ze gewoon terug gaan. "Nee, dat hoeft niet, ik vind het wel leuk. Ik ben alleen wat moe... Houd me alsjeblieft vannacht in bed, oké Serena?" Vroeg hij aan haar. De vorige paar nachten was hij midden in de nacht weer aan het werk gegaan of heel vroeg in de ochtend, maar hij wilde nu in bed blijven, slapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 12:54

Serena Lomaz

Ze hoefden niet terug, hij vond het leuk, maar hij was wel wat moe. 'Ja, dat is goed. Ik hou je in bed,' zei ze tegen hem. Ze streek langzaam met haar vingers over zijn been heen en ze bleef heel dicht tegen hem aan zitten, het was fijn zo, het was heel fijn om bij hem te zitten en hij leek zich ook wel wat beter te voelen, anders zou hij vast weg willen en dat was niet zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 13:31

Koning Reagan Tridon

Ze hield hem wel in bed en daardoor glimlachte hij een beetje. "Fijn." Sprak hij haar zacht toe. Hij voelde haar vingers over zijn been glijden en hij hield haar dicht tegen zich aan. Iedereen was duidelijk wel wat meer moe. Er werd nog wel gepraat, maar zachtjes en rustig. Remi keek Gwynn weer even aan en pakte zacht haar hand vast. Hij vertelde over David, haar zoontje en over hoe goed hij het deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 13:34

Gwynn Hiddon

Ze keek kort naar Reagan, Serena zat heel dicht tegen hem aan en ze glimlachte even naar de vrouw, maar daarna keek ze weer weg. Het was niet echt heel erg leuk om te zien en ze wilde ook niet te lang naar de twee staren, het was niet de bedoeling dat het heel opvallend zou worden. Zeker niet. Ze keek opzij naar Remi, die haar hand vastpakte. Ze was blij dat het goed ging met David en ze vergat Reagan daardoor weer een beetje. Opeens voelde ze de dwingende hand van Thobias op haar been, waardoor ze even opzij keek naar haar broer. Hij leek het niet zo leuk te vinden dat ze de hand van Remi vast had en daardoor liet ze die langzaam los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 13:38

Remi Kaskadar

Het was leuk om Gwynn weer even te spreken, hij miste haar toch wel, het was een hartstikke lieve vrouw namelijk. Ineens lag de hand van Thobias op haar been en liet ze zijn hand los. Remi keek doordringend naar Thobias. Hij begreep het niet, waarom mocht dit niet? Hij deed niets, hij hield wel vaker de hand vast van een vrouw. Langzaam kwam hij overeind. Hij kon hier heel slecht tegen.
"Ik ga terug naar het kasteel." Zei hij uiteindelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 13:42

Gwynn Hiddon

Ze haalde langzaam adem, als Thobias hier al zo heftig op reageerde, dan zou hij echt helemaal door het lint gaan als hij wist wat er tussen Reagan en haar gebeurde, daarom moesten ze echt heel voorzichtig zijn. 'Thobias, het is niets, dat weet je toch?' vroeg ze zacht en ze drukte lief haar lippen op zijn wang, maar hij schoot al overeind toen Remi dat ook deed. Ze wist echt niet wat er met Thobias aan de hand was, dit was zelfs voor hem niet normaal, misschien voelde hij toch iets aan, maar reageerde hij dat af op Remi. 'Ja, lekker terug naar het kasteel, naar míjn zoon.' beet de man Remi toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 13:51

Koningin Destiney Hiddon

Ze greep Thobias bij zijn arm wanneer hij overeind schoot.
"Thobias. Gedraag je. Er is niets aan de hand. Remi bedoelt het goed. Hij zorgt goed voor David." Sprak ze hem nu toe. Remi zuchtte even. Hij had hier helemaal geen zin in en liep gewoon weg. Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep door het donker terug naar het kasteel toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 13:54

Koning Thobias Hiddon

Hij wilde achter Remi aan gaan, maar Destiney pakte zijn arm vast en nu kon hij eigenlijk geen kant meer op, al keek hij haar woedend aan. Hij zei helemaal niets en na een paar seconde trok hij zich toch los. Gwynn aarzelde even, maar liet hem daarna gewoon passeren, ze herinnerde de klap nog vrij goed, dat wilde ze niet nog een keer, dat was echt niet nodig. Hij liep naar buiten toe en hij liep zelf ook richting het kasteel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 13:57

Koningin Destiney Hiddon

Ze gromde wanneer Thobias zich los trok, maar Reagan kwam al overeind. "Laat mij maar." Sprak hij zacht tegen de vrouw. Daarna liep hij zijn vriend achterna en pakte ook zijn arm.
"Thobias, waarom doe je dit?" Vroeg hij aan de man met een doordringende stem, plotseling behoorlijk nuchter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 14:00

Koning Thobias hiddon

Hij werd opeens vastgepakt en hij keek naar Reagan, waarom deed hij dit? Waarom kwam hij achter hem aan? Reagan wilde weten waarom hij dit deed en hij ademde diep in door die vraag, hij wist het eigenlijk zelf niet eens goed. Misschien bracht hij nu wel wat te veel tijd met Gwynn door, waardoor hij haar ging beschouwen als zijn eigendom, hij werd nog sneller jaloers. 'Ik wil niet dat ze hem op die manier aanraakt,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/4/2016, 14:06

Koning Reagan Tridon

Thobias gaf aan dat hij niet wilde dat Gwynn Remi op die manier aan zou raken, hij moest eens weten...
"Maar een hand vastpakken betekent toch vrij weinig? Dat doen wij ook wel eens." Sprak hij zijn vriend rustig en zacht toe. Hij sloeg zijn arm om Thobias heen.
"Remi doet altijd alles fout bij jou, maar waarom? Hij bedoelt het goed."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/4/2016, 14:15

Koning Thobias Hiddon

Door wat Reagan zei knikte hij langzaam, dat was ook wel zo. Het betekende eigenlijk helemaal niets, hij had gelijk. Hij ademde diep in en hij zuchtte daarna zacht, hij vond zichzelf vaak ook heel vermoeiend. 'Ik weet het niet, hij gaat zo goed met Gwynn en David om, dat zou ik ook willen, maar ik ben niet zoals hij is en ik ga het ook niet worden.' mompelde hij. 'Je hebt gelijk, het stelt niets voor...' zei hij daarna zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum