Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/4/2016, 23:22

Serena Lomaz

'Gelukkig maar... ik zou jou ook nog net zo leuk vinden als je een arme boer was.' fluisterde ze. Ze vond hem gewoon leuk, het was echt een geweldige man, met een ongelofelijk goed karakter. Ze was echt gek op hem. Hij zei dat ze lief was, zij zorgde ervoor dat hij zo was. 'Het meeste doe je zelf, daarom ben ik ook zo trots op je,' fluisterde ze. 'Wil je niet Thobias in de gaten houden?' vroeg ze daarna. Het ging wel beter, maar ze wist niet of het al zo goed ging, hij kon dat beter inchatten.

Rianna

'Oké, dan wil ik het wel proberen,' gaf ze uiteindelijk toe. Ze kon altijd een poging doen om het in te schatten en te kijken of ze iets zou kunnen voelen, al kon ze hem niets beloven. Ze wist niet of het wel zou lukken, daar kon ze ook geen uitspraken over doen. 'Ik kan echt niets beloven, maar het is het proberen waard...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/4/2016, 23:27

Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte wel, hij geloofde ook wel dat zij hem dan net zo leuk zou hebben gevonden, Serena gaf daar vrij weinig om. Ze zei dat hij het meeste zelf deed en daarom was ze ook zo trots. "Jij laat mij zien hoe ik het moet doen." Glimlachte hij. Ze vroeg vervolgens of hij Thobias niet nog in de gaten wilde houden.
"Hij wordt heel goed door twee wachters in de gaten gehouden en zolang hij dit kan met Destiney... ik geloof niet dat ik me echt heel erg veel zorgen hoef te maken, ik wil hem ook graag dit vertrouwen geven en nog liever wil ik met jou in één bed slapen, een echt bed." Grijnsde hij.



Remi Kaskadar

Hij was blij dat ze het wel wilde proberen. "Fijn, dankjewel." Knikte hij opgelucht. Ze kon hem alleen niets beloven, maar het was het proberen waard. "Dat begrijp ik helemaal. We zullen zien hoe het uitpakt." Glimlachte hij met een knikje.
"Ga je meteen mee naar Riverwood? Daar is Reagan momenteel." Vertelde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/4/2016, 23:30

Serena Lomaz

Hij zei dat zij hem liet zien hoe het moest en daardoor glimlachte ze vol liefde naar hem, hij was zo leuk. Ze voelde dat ze zich steeds meer begon over te geven aan de gevoelens voor hem en dat was echt wel heel erg fijn. 'Oké, als er iets is weet Destiney ons anders ook wel te vinden, het zal wel goed komen en ik lig er liever niet naast als ze nog meer van dat soort dingen gaan doen...' zei ze zacht tegen hem. Ze had nu in één keer wel genoeg gezien. 'Slapen in een bed is ook niet zo verkeerd nee...' zei ze tegen hem, daarna kroop ze bij hem.

Rianna

Hij vroeg of ze meteen mee ging naar Riverwood, want daar was Reagan op het moment. Ze dacht er even over na en zuchtte zacht. 'Jij laat er ook geen gras over groeien. Ik ga wel meteen mee dan, dan heb ik het maar gehad,' mompelde ze. Ze vond het niet echt leuk, maar aan de andere kant kon ze wel zien hoe het met haar ging, dat was ook wel wat waard, dat was fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/4/2016, 23:35

Koning Reagan Tridon

"Ja, mijn wachters zullen ons anders ook direct waarschuwen." Knikte hij. "Zeer waarschijnlijk zullen ze wel dat soort dingen doen." Grinnikte hij. Thobias kennende zou hij dat wel van plan zijn. Ze vond het slapen in een bed ook wel een goed idee en daarna kroop ze bij hem in bed. Hij sloeg zijn arm om haar heen en merkte hoe ongelooflijk sterk zijn lichaam op haar reageerde, in bad was het minder, maar nu merkte hij het heel erg. Hij haalde even diep adem.


Remi Kaskadar

De vrouw zuchtte en gaf aan dat ze wel meteen meeging, dan had ze het ook meteen gehad. "Ik dacht dat je het wel fijn zou vinden om je dochter weer te zien en zelf ook meteen wilde gaan." Legde hij haar uit.
"Zou ik hier nog wel een brief mogen versturen?" Hij wilde graag Gwynn laten weten wat hij van plan was, zodat ze niet al te ongerust zou zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/4/2016, 23:38

Serena Lomaz

Zijn wachters zouden hun ook meteen waarschuwen en hij dacht ook dat ze zeer waarschijnlijk wel dat soort dingen zouden doen. 'Beter dat wij er dan niet bij liggen,' zei ze grijnzend. 'Ik geloof namelijk niet echt dat het Thobias veel uitmaakt en volgens mij Destiney ook niet echt...' zei ze tegen hem. Hij sloeg zijn arm om haar heen en ze bleef naar hem kijken, hij ademde diep in. 'Wat is er?' vroeg ze zacht aan hem. Ze streek langzaam langs zijn gezicht en ze bleef naar hem kijken.

Rianna

'Ja, vind ik ook wel, maar het is niet makkelijk.' zei ze tegen hem. Natuurlijk vond ze het fijn om haar te zien, maar het zou ook wel pijnlijk zijn, ze moest dan weer weg, waarschijnlijk zonder dat ze wist dat ze haar dochter was, dat was toch wel heel erg lastig. 'ja, dat mag, er liggen daar spullen,' zei ze tegen de man en ze knikte naar een tafeltje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/4/2016, 23:41

Koning Reagan Tridon

"Nee, klopt, het kan ze echt vrij weinig schelen." Grinnikte hij haar toe. Ze vroeg hem na een tijdje wat er was en haar vingers gleden langs zijn gezicht. Hij haalde even diep adem, het was nog steeds wel moeilijk als ze hem ineens zo aanraakte, maar het ging telkens weer een beetje beter.
"Ik verlang naar je..." Fluisterde hij heel eerlijk.


Remi Kaskadar

"Nee, gemakkelijk is het zeker niet, maar je zult haar weer even zien en dan zie je meteen dat ik gelijk heb, je kunt zien hoeveel de koning om haar geeft en bedenken of ze een toekomst hebben samen, je krijgt een kijkje in haar leven." Vertelde hij haar zacht. Hij schreef een brief naar Gwynn dat hij later aan haar zou uitleggen wat hij gevonden had, maar dat hij nu naar Riverwood ging en waarschijnlijk over enkele dagen wel weer terug zou komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/4/2016, 23:45

Serena Lomaz

'En dat terwijl ze koning en koningin zijn...' zei ze grijnzend tegen hem. 'Doen ze dat altijd zo dan?' vroeg ze daarna. Dat het nu gebeurde was misschien niet zo gek, maar zouden ze altijd zo ver gaan? Reagan ademde weer diep in en zei daarna dat hij naar haar verlangde. Ze glimlachte een beetje. 'Dat vind ik ook niet zo heel erg gek, na wat je in bad voor mij hebt gedaan...' fluisterde ze. 'Wil je dat ik iets probeer? Wil je het misschien zelf doen?' vroeg ze daarna, want het was vast niet echt een fijn gevoel.

Rianna

'Dat is wel fijn, ik ben heel erg blij dat het wel goed met haar gaat en ik ben benieuwd. Ik hoop gewoon dat de toekomst er positief uit ziet,' zei ze zacht. Ze hoopte echt dat ze niets negatiefs zou zien. Hij schreef een brief en ze bleef op hem wachten, maar ze pakte wel wat spullen zodat ze meteen konden vertrekken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/4/2016, 23:51

Koning Reagan Tridon

"Ze houden van de spanning en vinden het leuk om wat te experimenteren, zo doen ze wel vaker en ik dacht eerst dat het alleen Thobias was, maar Destiney lijkt het allemaal net zo leuk te vinden." Vertelde hij aan haar met een glimlach. Ze vond het niet zo gek dat hij naar haar verlangde, ze vroeg of zij iets moest proberen of dat hij het zelf wilde doen. Hij beet op zijn lip, hij vond het hartstikke ongemakkelijk om het zelf te doen en hij durfde amper door haar aangeraakt te worden. "Misschien.... moeten we het samen proberen?" Opperde hij heel voorzichtig en zacht. Hij keek haar aan, bang dat het een slecht idee was en dat ze hem uit zou lachen.


Remi Kaskadar

Ze vond het fijn en was blij dat het goed ging met haar dochter, ze was ook wel benieuwd en hoopte op een goede toekomst. "Dat begrijp ik." Knikte hij. Wanneer de brief was weggestuurd, was hij klaar om te gaan. Vanaf hier was het niet eens meer zo heel erg ver naar Riverwood. Wanneer hij de deur opende was de grond compleet wit. Het sneeuwde niet meer maar er lag bijna twintig centimeter aan sneeuw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/4/2016, 23:55

Serena Lomaz

'Ach, zolang ze er niemand pijn mee doen en het allebei leuk vinden, kan het natuurlijk ook niet zo veel kwaad,' zei ze tegen hem. Als Thobias en Destiney het leuk vonden moesten ze dat ook lekker zelf weten. Ze zag dat hij op zijn lip beet, waarschijnlijk vond hij het nog heel erg lastig, maar na een paar seconde stelde hij voor om het samen te proberen. Hij zei het heel voorzichtig en zacht. 'Dat lijkt mij heerlijk,' fluisterde ze.

Rianna

Hij begreep het wel en gelukkig was hij vrij snel klaar, hij opende de deur en ze stapte achter hem aan naar buiten. Er lag aardig wat sneeuw, maar gelukkig sneeuwde het op dit moment niet. De hele wereld was wel wit gekleurd, maar het was ook wel tijd, meestal lag er rond deze tijd ook wel sneeuw. Het hoorde er gewoon bij als je hier woonde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/4/2016, 23:58

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat het haar heerlijk leek, hij kleurde rood, begreep ze wel goed wat hij bedoelde? Hij begon te stamelen. "Ik- euh... ik bedoelde het niet echt samen doen, maar..." Hij wreef over zijn hoofd heen, hoe moest hij dit nu zeggen? Hij beet weer op zijn lip. "Een tussenweg tussen de schaamte en de angst." Mompelde hij zachtjes en hij pakte haar hand. Hij bedoelde echt dat ze samen hem er vanaf hielpen, maar hij was bang dat ze begreep dat hij het echt wilde doen met haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 00:00

Serena Lomaz

Hij werd weer helemaal rood en ze glimlachte een beetje, hij was echt heel erg schattig zo, al vond ze het wel vervelend dat hij bij alles zo bang was. 'Rustig maar, Reagan... je hoeft je niet meteen zo te schamen of zo onzeker te zijn, dat is nergens voor nodig. Je kan overal over praten en je kan alles met mij bespreken, echt, ik zal je nooit uitlachen. 'Ik vind het heerlijk om jou te helpen, ik wil jou ook zien genieten, ik wil je helpen.' fluisterde ze. Hij pakte haar hand vast en ze drukte heel zachtjes en rustig haar lippen op zijn wang. 'Ontspan, het komt allemaal goed en dan kan je er van genieten,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 09:49

Koning Reagan Tridon

Hij hoefde zich niet zo te schamen van haar en ook niet onzeker zijn, hij kon overal over praten met haar, ze zou hem nooit uitlachen. Hij glimlachte onzeker en knikte een klein beetje, hij geloofde haar eigenlijk ook wel, ze was zo lief. Ze wilde hem zien genieten en hem helpen. Hij kreeg een klein kusje op zijn wang van haar en hij moest ontspannen. Het was allemaal makkelijker gezegd dan gedaan voor hem. Hij haalde even diep adem en nam haar hand mee naar zijn lichaam en liet haar hem voorzichtig aanraken, hij bleef erbij met zijn eigen hand, hij vond het wel heel eng.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 10:01

Serena Lomaz

'Echt, rustig maar. Probeer te denken aan hoe het voelt, aan het gevoel zelf...' zei ze zacht tegen hem en op een lieve manier, ze wilde zo graag dat hij ging genieten, dat verdiende hij echt. Hij bracht haar hand naar beneden en ze raakte hem zachtjes aan, heel erg rustig en heel erg lief, ze wilde laten zien dat hij echt niet bang hoefde te zijn, hij kon nu weer genieten en ze wilde hem dat echt heel erg graag leren, zodat hij steeds meer kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 10:03

Koning Reagan Tridon

Hij moest denken aan het gevoel zelf. Ze was zo onwijs lief voor hem... Hij wilde overeind schieten wanneer ze hem aanraakte, maar hij dwong zichzelf te blijven liggen. Hij besloot hetzelfde te doen als zij deed en doordat hij zichzelf ook aanraakte, was hij een beetje rustiger. Hij ademde diep in, het leek haast wel een eeuwigheid geleden dat hij dit vooor het laatst had gevoeld. Na een tijdje begon hij het lekker te vinden en een klein beetje te ontspannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 10:14

Serena Lomaz

Hij was eerst nog enorm gespannen, maar na een tijdje leek het beter te gaan en ze hoopte echt dat hij er zo ook echt van kon genieten. Ze deed heel erg haar best, maar ze deed het wel rustig en zacht, waarschijnlijk was het allemaal al wel heel erg heftig voor hem en daarom wilde ze het wel voorzichtig doen en rustig aan, dan kon hij er nu ook nog een beetje aan wennen. Ze hadden ook alle tijd, hij moest echt leren dat het niet eng was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 10:18

Koning Reagan Tridon

Ze was heel rustig en zachtjes en na een tijdje kreunde hij zelfs, het was heel zacht en voorzichtig, maar hij kreunde wel een beetje. Hij vond het lekker wat ze met hem deed. Hij begon helemaal te ontspannen en haalde langzaam zijn eigen hand weg, zodat ze alleen hem kon verwennen. Hij sloot zijn ogen en bleef zachtjes en genietend kreunen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 10:22

Serena Lomaz

Ze voelde hoe hij zijn hand weg haalde, blijkbaar vertrouwde hij haar wel. Hij kreunde zelfs, dat was een heel erg goed teken. eindelijk kreeg ze het voor elkaar dat hij er echt van kon genieten en dat vond ze wel heel erg leuk. Ze ging op hetzelfde tempo verder, heel langzaam deed ze iets meer moeite voor hem en af en toe keek ze om te zien of hij het nog fijn vond en of hij niet opeens heel erg bang werd, want dat wilde ze echt niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 10:29

Koning Reagan Tridon

Ze was echt zo lief en ze deed het ongelooflijk goed. Hij vond het heerlijk hoe ze het langzaam opbouwde om hem meer te laten genieten. Al heel erg gauw kwam hij tot zijn hoogtepunt, hij trilde heftig en leek daarna compleet uitgeput te zijn, het was mentaal gewoon ontzettend zwaar voor hem. Hij opende zijn ogen en keek naar Serena.
"Je bent zo lief... dankjewel..." Fluisterde hij haar zachtjes toe. Er stond een liefdevolle en gelukkige blik in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 10:33

Serena Lomaz

Ze kreeg het voor elkaar bij hem, hij genoot er zo van dat hij zijn hoogtepunt bereikte, dat was een heel erg goed teken, het liet zien dat ze angst dus minder werd en dat was haar bedoeling ook echt. ' Jij bent geweldig, dit deed je echt heel erg goed en ik vind het heel fijn dat ik het voor elkaar krijg om je te helpen. Ik ben zo trots op je...' zei ze zacht en lief tegen hem. Ze gaf hem heel zachtjes een kusje en ze keek naar hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 10:37

Koning Reagan Tridon

"Al lijkt het niet zo, ik vertrouw je wel heel erg, Serena..." Fluisterde hij haar toe met een glimlach, dat was ook de enige reden dat ze het voor elkaar kreeg bij hem. Ze was trots op hem en hij pakte haar voorzichtig in zijn armen en keek naar haar terug. Ze was echt prachtig en ook nog eens zo vreselijk lief. Voorzichtig streelde hij met zijn vingers langs haar gezicht en bleef haar diep in haar ogen aankijken. Na een tijdje drukte hij zijn lippen heel zacht en teder op die van haar en zoende hij haar heel voorzichtig met ontzettend veel liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 10:50

Serena Lomaz


'Ik ben er echt vreselijk blij mee, je bent zo lief... Ik ben echt trots op je, ik vind je helemaal geweldig.' Fluisterde ze eerlijk tegen hem. Ze werd ook nog eens door hem gezoend en de genoot er enorm van, ze vond echt dat ze het heel erg goed deden samen, het voelde ook echt gewoon heel erg goed. 'Ik denk dat jij zo wel lekker kunt slapen, of niet?' Vroeg de grijnzend aan hem na de zoen. Ze was echt blij dat dit allemaal al kon, dat ze zo goed bezig waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 10:53

Koning Reagan Tridon

"Oké, dat waren wel genoeg complimentjes voor vandaag." Grijnsde hij haar wat plagend toe en hij knuffelde haar eventjes. Ze dacht dat hij wel lekker kon slapen zo en daardoor knikte hij. "Zeker weten." Glimlachte hij haar toe. Hij ging liggen en trok haar tegen zich aan.
"Welterusten lieve, knappe Serena..." Fluisterde hij heel lief tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 11:53

Serena lomaz

'Dan moet jij niet juist doorgaan hé.' zei ze lachend toen hij haar wel weer complimenten begon te geven. Hij was wel echt heel lief en ze vond het fijn. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en ze sloot haar ogen, zo zakte ze nu al heel erg snel in slaap. Ze was best wel moe en het voelde geweldig bij hem, ze was echt helemaal rustig en dat was fijn, ze vertrouwde hem ook echt helemaal en ze hoopte dat het alleen maar beter werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 12:01

Koning Reagan Tridon

De volgende ochtend werd hij al redelijk vroeg wakker, maar hij had bijzonder goed geslapen naast Serena, ook had hij niets van Thobias en Destiney vernomen, wat vast betekende dat het wel goed ging tussen die twee en daar was hij heel erg blij mee. Hij kwam langzaam overeind, een wachter klopte op de deur en gaf aan dat Remi er was met een vrouw. Hij had iemand meegenomen met de hoop zo meer over Serena te weten te komen. Reagan maakte Serena zachtjes wakker.
"Kom, Remi heeft misschien wel nieuws." Grijnsde hij en hij drukte een kusje op haar voorhoofd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 12:06

Serena Lomaz

Elke nacht was ze wel een paar keer wakker geworden en nu sliep ze eindelijk heerlijk bij Reagan, daarom werd ze niet zo makkelijk wakker. Ze keek wazig naar hem toen ze zijn stem hoorde en heel langzaam drong het tot haar door. 'Echt?' Vroeg ze meteen heel erg enthousiast aan hem. Ze kwam overeind en trok heel snel wat kleding aan. Het was een mooie maar simpele jurk die haar wel heel erg goed stond. 'Waar wachten we nog op?' Vroeg ze daarna plagend aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum