Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 23:33

Destiney Allard

Hij spande aan door wat ze deed en daardoor drukte ze een paar keer plagend op zijn borst. "U bent knapper als u ontspant, nu bent u zo breed dat u bijna uit uw kleding knapte." Plaagde ze hem, al vond ze het stiekem heerlijk om zijn sterke spieren te voelen. Hij vertelde wat hij wilde. "Prima, dat klinkt wel goed." Knikte ze, zijn handen gleden over haar slanke lichaam heen, ze gilde haar rug een beetje, ze vond het allemaal wel heel leuk. Haar vingers gleden verder over zijn borst en spieren heen, hij had echt een geweldig lichaam...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 23:36

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze deed grijnsde hij een beetje. 'Ik doe mijn best,' zei hij plagend tegen haar. Het ontspannen was niet zo makkelijk als ze hem eindelijk een beetje aanraakte. Ze vond het gelukkig prima en het klonk goed. Hij voelde haar bewegen en daarna gleden haar vingers over zijn lichaam heen, hij genoot hier al enorm van, al verlangde hij ook echt naar meer. Hij hoopte dat hij vanavond ook meer zou krijgen, al was het maar een beetje. Hij liet zijn vingers heel rustig over haar lichaam glijden, eindelijk kon hij alles een beetje ontdekken. Hij deed het rustig aan, maar hij wilde wel elk plekje voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 08:38

Destiney Allard

Hij deed zijn best en zijn vingers gleden over haar lichaam heen, ze vond dit gewoon al veel te lekker. "Ik denk echt niet dat dit een goed idee is... U bent veel te aantrekkelijk. Ik vind het veel te fijn en ik wil gewoon echt wachten..." Vertelde ze zacht aan hem. Het was niet goed, niet voor haar, het werd er allemaal erger door.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 09:11

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het echt geen goed idee vond. Hij ademde trillend in, ze had echt geen idee wat hij voelde, hoe erg het was. 'Ik weet niet of ik kan wachten...' zei hij zacht. Hij zoende haar weer en zijn handen gleden nu knedend over haar lichaam heen, vol verlangen. Hij wilde haar zo graag, hij had nog nooit zo lang gewacht voor een vrouw en hij vond het ook niet meer zo leuk. Hij wilde het echt heel graag en het begon hem af te leiden. ' Je kan toch wel iets voor mij doen? Dan wacht ik wel verder... Ik wil echt voor je wachten, maar dit hou ik niet meer vol...' Zei hij zacht. Hij meende het wel echt, zijn stem klonk doordringend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 09:19

Destiney Allard

Hij wist niet of hij wel kon wachten en ze voelde zijn handen knedend over haar lichaam gaan, ze sloot haar ogen.genietend, dit was wel echt heerlijk... Hij vroeg of ze wat voor hem.kon doen, dan zou hij verder wachten, want hij hield het echt niet meer vol. Ze keek hem even doordringend aan, hij leek de waarheid te spreken, hij leek het echt niet aan te kunnen.
"Wat kan ik voor u betekenen?" Vroeg ze hem fluisterend en ze streelde langs zijn wang
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 10:13

Koning Thobias Hiddon

Ze keek hem aan en ze vroeg wat ze voor hem kon betekenen, nu hield hij het echt niet uit. Hij pakte haar hand vast en legde die op zijn broek neer. 'Zorg er alsjeblieft voor dat het gevoel weg gaat...' Mompelde hij. Het zou wel blijven, het zou niet helemaal weg gaan, maar hij had dit echt nodig nu, anders zou hij naar iemand anders gaan, nu al. Hij wilde liever die twee dagen wachten, dan kon hij daarna doen wat hij wilde. Hij dacht niet dat deze vrouw kon voldoen aan zijn behoeften, dus dat zou hij altijd wel nodig hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 10:41

Destiney Allard

Haar hand werd op zijn broek gelegd, ze moest ervoor zorgen dat het gevoel weg ging. Ze grinnikte even zachtjes en opende zijn broek langzaam en staarde er even naar. Haar vriendinnen hadden haar altijd vertelt hoe ze het deden en wat en hoe het er allemaal uit zag, maar het was raar, ze deed dit nooit dus moest ze er wel eerst aan wennen. Langzaam omvatte ze hem met haar hand en begon ze haar hand te bewegen eroverheen, daarna ging ze verder met haar tong en haar lippen, ze vond het eigenlijk best wel leuk om te doen bij hem. Hopelijk deed ze het ook een beetje goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 11:20

Koning Thobias Hiddon

Ze grinnikte naar hem, daarna maakte ze zijn broek open. Hij zag haar kijken en hij glimlachte een beetje. Het was natuurlijk echt allemaal nieuw voor haar en dat vond hij soms wat lastig te begrijpen, omdat het voor hem allemaal normaal was. Ze pakte hem vast en hij kreunde zacht, hij had zo verschrikkelijk veel zin in haar dat alles nu heel intens was, maar zijn verwachtingen waren niet al te hoog, als ze maar iets deed om het gevoel wat te verminderen, dan was hij al tevreden. Ze bewoog haar hand en daardoor sloot hij zijn ogen en kreunde hij wat meer, hij was hier enorm aan toe. Opeens ging ze nog een stap verder en hij hapte naar adem, hij had dit niet echt verwacht. Ze had meer lef dan hij gedacht had, het was ook al bijzonder lekker, alsof ze al veel ervaring had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 11:24

Destiney Allard

Ze hoorde hem kreunen en dat liet haar toch glimlachen, zolang hij dat deed was het goed, hadden haar vriendinnen gezet. Wanneer hij gespannen en strak werd, vond hij het of niet fijn, of zou hij bijna klaar zijn. Ze bleef doorgaan en ging steeds wat verder. Ze wilde hem versteld doen staan, ze wilde hem verrassen en laten zien wat ze in huis had, ook al was ze nog zo onervaren hierin. Ze had wel heel veel geleerd van haar vriendinnen, van hun verhalen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 11:28

Koning Thobias Hiddon

Ze ging echt veel verder dan hij verwacht had, hij werd alleen maar nieuwsgierig naar haar. Het was lang geleden dat een vrouw hem zo had laten genieten, al kwam dat ook door het uitdagen. Hij vond het heerlijk, maar hij had heel veel tegengas nodig van iemand anders, want anders zou hij zijn zin doordrammen. Dit was echt genieten omdat ze hem al uitgedaagd had. Hij kon echt niet begrijpen dat ze dit nog nooit gedaan had. Hij klemde zijn kaken op elkaar en hij kreunde nog eens, daarna liet hij zijn hand wat over haar lichaam heen glijden. Hij merkte wel dat hij haar heel graag helemaal wilde, maar hij moest geduld hebben, hij moest echt leren om meer geduld te krijgen. Hij merkte heel goed hoe heftig het was en na een tijdje hield hij het niet meer uit. 'Destiney...' mompelde hij zacht, half kreunend. Zijn spieren spanden aan en hij hield het echt niet meer vol, hij bereikte zijn hoogtepunt en hij voelde zich meteen wat meer opgelucht, al bleef het verlangen naar haar wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 11:34

Destiney Allard

Ze voelde zijn hand over haar lichaam glijden en ze sloot haar ogen eventjes. Ze verlangde zelf ook echt wel naar hem, daarom vond ze dit ook allemaal zo leuk. Na een tijdje werd haar naam door hem genoemd, kreunend. Dat was waarschijnlijk wel een goed teken, maar daarna gebeurde alles zo snel. Proestend kwam ze overeind. Dit was nu niet helemaal wat ze had verwacht. Ze pakte haar glas wijn en dronk flink wat slokken om de smaak weg te krijgen. Daarna keek ze de koning weer aan met een onschuldig glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 11:37

Koning Thobias Hiddon

Ze schrok duidelijk en hij knipperde even met zijn ogen, hij had haar reactie niet echt verwacht, hij was iemand met veel meer ervaring gewend en hij staarde haar even aan. Ze dronk van de wijn en daarna glimlachte ze op een onschuldige manier naar hem. 'Ik dacht dat je mijn waarschuwing wel begreep, ik kreeg het niet voor elkaar om meer te zeggen,' zei hij tegen haar. 'Maar dat was zo lekker dat ik bijna niet kan geloven dat je het niet eerder gedaan hebt...' zei hij tegen haar. Dit was echt een bijzondere vrouw. Misschien kon ze hem echt wel aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 11:42

Destiney Allard

Hij staarde naar haar en zei vervolgens dat hij dacht dat ze zijn waarschuwing wel begrepen had, hij kreeg het niet voor elkaar om meer te zeggen. Ze grijnsde naar hem.
"Maakt ook niet uit, maar ik had niet verwacht dat het zo was." Lachte ze hem toe. Hij gaf aan dat het zo lekker was dat hij bijna niet kon geloven dat ze het niet eerder had gedaan.
"Dank u wel, ik heb erg veel geleerd van mijn vriendinnen, zij hebben mij instructies gegeven hoe het moest, vandaar dat ik wel iets weet, maar niet veel." Glimlachte ze naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 11:46

Koning Thobias Hiddon

'Je went er wel aan,' zei hij tegen haar. Ze bedankte hem, ze had veel geleerd van vriendinnen, waardoor ze wel iets wist, maar niet veel. 'Je zal het allemaal vanzelf leren, dat kan snel gaan.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij zou haar alles leren wat ze moest weten, dat was geen probleem. Hij maakte zijn broek weer dicht en hij streek even langs haar gezicht. 'Je bent een bijzondere vrouw,' mompelde hij. Hij drukte kort zijn lippen op die van haar, hij proefde de wijn nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 11:49

Destiney Allard

Ze zou er vanzelf wel aan wennen zei hij. Hij dacht ook dat ze het zou leren en dat kon wel snel gaan. Ze knikte daardoor eventjes. "Ik denk ook dat u mij zeker veel erover kan leren, volgens mij bent u behoorlijk ervaren." Lachte ze hem vrolijk toe. Hij streek langs haar gezicht en vond haar een bijzondere vrouw. Ze keek hem daardoor met een zachte blik in haar ogen aan. "U bent ook bijzonder..." Fluisterde ze tegen hem terug en ze zoende hem zacht.
"Ik denk dat het tijd is om te gaan slapen." Glimlachte ze vervolgens naar hem. Ze was behoorlijk moe geworden al.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 12:01

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Ik ben redelijk ervaren, geloof ik,' zei hij tegen haar. 'Ik leef ook niet helemaal zonder zonden, maar ook daar ga je vast aan wennen,' zei hij tegen haar. Ze moest niet verwachten dat hij zich aan ging passen aan haar, dat deed hij nu al heel aardig, maar deze twee dagen was het enige wat hij zou doen, anders niet. Ze vond hem ook bijzonder en daarna werd hij zacht gezoend. Ze vond dat het tijd was om te slapen en hij knikte langzaam. 'Dat is goed,'fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 12:38

Destiney Allard

Hij was redelijk ervaren gaf hij aan, ze ging vast wel aan alles wennen, daardoor knikte ze even. "Dat weet ik wel.zeker, ik moet ook wel toch? Als ik er niet aan een, komt het nooit goed." Grijnsde ze naar hem.
Hij was het met haar eens dat ze moesten van slapen en ze knikte even, langzaam kwam ze overeind en begon haar kleding uit te trekken zonder problemen. Ze hield wel haar lingerie aan en ging in zijn bed liggen met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 12:53

Koning Thobias Hiddon

'Het komt vast wel goed, het moet ook wel een beetje ja...' zei hij zacht tegen haar. Ze trok haar kleding uit en hij deed hetzelfde, al ging hij gewoon naakt liggen, hij vond het wel prima. Hij wist dat hij niets hoefde te proberen. Hij liet zijn blik over haar heen gaan, ze zag er echt goed uit en hij wilde haar nog steeds heel erg graag, dat gevoel was nog niet weg. Hij pakte haar vast en hij trok haar tegen zich aan. 'Ik heb nog steeds zin in je,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij bleef dicht tegen haar aan liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 13:00

Destiney Allard

Hij kwam naakt bij haar liggen, ze vond het ook niet heel erg allenaal. Hij trok haar tegen zich aan en fluisterde haar toe dat hij nog steeds zin in haar had. "Over twee dagen kunt u mij alles leren en kunnen we tot diep in de nacht doorgaan..." mompelde ze hem toe. Ze legde wat onwennig haar hoofd tegen hem aan, het was raar om naast iemand te slapen. Ze voelde zijn lippen even in haar hals en ze keek even naar hem.
"Slaap lekker..." Fluisterde ze en ze gaf hem nog een kusje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 13:06

Koning Thobias HIddon


Ze zei dat hij haar over twee dagen alles kon leren, dan konden ze tot diep in de nacht doorgaan. 'Je zult eerst conditie op moeten bouwen, denk ik... maar daar werken we ook aan,' zei hij zacht. Hij keek er enorm naar uit, hij hoopte dat ze hem niet na één keer zou vervelen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij kreeg een kusje van haar. 'Welterusten,' fluisterde hij. Hij bleef nog een tijdje iets onrustig tegen haar aanliggen, maar daarna zakte hij toch in slaap, het was voor hem ook allemaal wat raar, hij was dit echt niet meer gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 22:05

Destiney Allard

"Ik heb een vrij goede conditie, wat dit betreft weet ik dat natuurlijk niet, maar ik hoop u te kunnen verbazen." Vertelde ze glimlachend. Ze KPN echt totaal niet slapen naast hem,ze was het helemaal niet gewend om bij iemand in bed te slapen. Na een tijdje draaien en zuchten had ze een deken gepakt en was ze op de bank gaan liggen waar ze binnen een paar seconden in een diepe slaap viel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 22:10

Koning Thobias Hiddon

Toen hij vroeg wakker werd zag hij dat ze op de bank lag. Hij bleef even naar haar kijken, het was echt wel een bijzondere vrouw, maar hij wist nog niet zo goed wat hij er van moest denken en van moest vinden. Hij had er niet zo veel vertrouwen in allemaal. Hij stond nog even naar haar te staren en daarna trok hij zijn kleding aan en vertrok hij naar zijn werkkamer. Hij had genoeg te doen en als hij vroeg begon kon hij wat later op de dag wat rustiger aan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 22:16

Destiney Allard

Wanneer ze wakker werd, was de koning al verdwenen.
"Gezellig..." Mopperde ze nu met een zucht. Er zouden wel een hele hoop moeten gaan veranderen, wilde ze goed met elkaar om kunnen gaan op een manier die ze beide fijn vonden.
Ze trok weer wat nieuws aan en deed haar haren netjes. Haar buik rommelde, maar ze ging eerst op zoek naar de koning. De wachters wezen haar de weg en ze gaapte eventjes terwijl ze zijn kant op liep. Ze klopte aan op de deur van de werkkamer en liep vervolgens gewoon naar binnen toe.
"Goedemorgen, had u geen honger?" Vroeg ze hem glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/3/2016, 22:32

Koning Thobias Hiddon

Er werd op de deur geklopt en hij keek op, de deur ging al open en hij zag dat het Destiney was. Ze kwam al naar binnen toe, zonder dat hij iets gezegd had, hij had nog niet eens kunnen zeggen dat ze binnen mocht komen. 'Kom jij altijd zo maar binnen vallen?' vroeg hij haar. Dat moest ze afleren, dat kon hij niet gebruiken. 'Nee, ik ontbijt meestal niet echt, ik ga vaak meteen werken en jij werd toch niet wakker omdat je al op de bank lag, ik dacht dat het geen probleem was,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/3/2016, 22:43

Destiney Allard

"Ik houd er van om mensen te verrassen." Vertelde ze hem. "U vindt het duidelijk geen leuk idee, of wel?" Vroeg ze hem nu. Ze kwam dichter naar hem toe en tilde zijn kin eventjes op, daarna drukte ze zachtjes een kusje op zijn lippen.
"Sorry, ik was inderdaad op de bank gaan liggen, maar dat was omdat ik het niet echt gewend ben. Het voelde zo raar om naast u te liggen, zo onwerkelijk... maar ik zal het blijven proberen, het zal vanzelf een keer wennen." Glimlachte ze naar hem.
"Heeft u dan geen honger?" Vroeg ze. Ze vond het gewoon gezellig om met hem te praten en eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 6 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum