Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 23:09

Nathan Gerono

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Dat lijkt mij niet zo'n goed idee,' plaagde hij haar weer. Hij hoorde haar kreunen door de zoen en hoewel hij hier nu ontzettend veel zin in had, wilde hij het nog niet. Hij wilde niet toegeven aan de gevoelens want het zou alleen maar sterker worden als ze dit nog even door zouden zetten. 'Mag ik je een massage geven?' vroeg hij zacht aan haar, hij had een wat uitdagende blik in zijn ogen.

Myles Samira

Ze gaf aan dat ze haar kleren graag aan wilde houden en hij knikte langzaam. 'Geen probleem,' zei hij zacht. Ze kwam bij hem op schoot zitten en hij sloeg zijn armen langzaam om haar heen, hij voelde haar lippen in zijn hals en daardoor haalde hij diep adem. Ze deden dit soort dingen nooit en daardoor was hij misschien zelfs wat zenuwachtig, maar het was ontzettend lekker. Hij voelde haar vingers langs zijn gezicht glijden en hij slikte even, hij liet zijn handen langzaam over haar rug gaan en hij sloot zijn ogen.

Koning Stephen Lahero

Fay werd wakker, ze vroeg wat slaperig of het ging. Daardoor knikte hij een beetje. 'Het gaat wel, ga maar weer lekker slapen,' zei hij zacht. Het ging niet echt, hij voelde zich verward, maar hij wilde er liever niet over praten en Fay had haar rust nodig, hij wilde haar niet wakker houden omdat het met hem niet zo goed ging, zo erg was het niet en ze kon nu toch niets voor hem doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/4/2015, 23:17

Koningin Fay Lahero

Hij knikte en gaf aan dat het wel ging. Ze moest weer gaan slapen van hem. Daardoor kwam ze langzaam uit bed en gaapte even, ze plofte naast Stephen op de bank neer en trok hem tegen haar aan. "Ik had gehoopt dat je wel fijn zou kunnen slapen als ik zo de avond afsloot..." Fluisterde ze mompelend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 23:19

Koning Stephen Lahero

Hij werd tegen haar aan getrokken en hij sloot zijn ogen even. Het gaf hem niet echt het geruststellende gevoel waar hij op gehoopt had. Hij had juist eerder het gevoel dat hij er niet op zat te wachten, maar toch sloeg hij langzaam zijn arm om haar heen. 'Dat hoopte ik ook,' fluisterde hij. 'Ik heb gewoon te veel aan mijn hoofd, het spijt mij.' zei hij daarna zacht. Hij wilde haar echt geen pijn doen, maar hij kon hier niets aan doen, hij kon gewoon niet in slaap komen omdat hij te veel nadacht over alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/4/2015, 23:45

Koningin Fay Lahero

Hij sloeg ook zijn arm om haar heen en hij gaf aan dat hij het ook had gehoopt, hij had gewoon teveel aan zijn hoofd en dat speet hem. "Mij ook... het spijt me dat ik elke keer faal om je te helpen..." Vertelde ze zacht tegen hem. Het deed echt pijn, op dit soort momenten voelde ze zich gewoon niet goed genoeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 23:47

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei pakte hij haar gezicht vast, hij dwong haar om hem aan te kijken en zijn blik was strak doordringend. 'Dat moet je niet zeggen. Je helpt mij, maar er is een grens. Je zal nooit al mijn gevoelens weg kunnen nemen en dat zou ook niet goed zijn, dat kan ik toch ook niet bij jou?' vroeg hij haar nu. Hij liet haar weer los, hij kon haar maar beter gewoon laten, voor hij hier nog kwaad om werd ook, dat zou niet goed zijn en hij wist dat ze alles heel goed bedoelde. Er ging gewoon te veel in hem om nu, hij was te onrustig en hij wist dat Fay daar echt helemaal niets aan kon doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/4/2015, 23:52

Koningin Fay Lahero


Hik dwong haar nu om hem aan te kijken en vertelde. Dat ze het niet moest zeggen, er was gewoon een grens en ze hielp hem ook echt. Ze zou nooit al zijn gevoelens kunnen wegnemen. "Weet ik... maar ik hoopte dat je een nachtje fijn zou kunnen slapen... je slaapt nooit goed, Stephen. Ik weet dat ik wel help, maar het voelt niet als genoeg..." vertelde ze hem nu eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 23:55

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij nooit goed sliep en dat ze gewoon hoopte dat hij een nachtje fijn zou kunnen slapen. Het was inderdaad lang geleden dat hij gewoon een nacht normaal had geslapen. Hij werd constant wakker of hij kwam niet in slaap. 'Het is genoeg, het is meer dan genoeg. Wat jij doet en bereikt met mij is geweldig, ik had gedacht dat ik niet meer naar je verlangde en dat maakte mij bang, maar jij hebt mij vandaag in laten zien dat het helemaal niet zo is. Dat ik nog stapelgek op je ben, dat ik nog net zo verliefd ben en dat ik ook nog naar je verlang. Dat is meer dan ik had kunnen hopen. Je kunt nou eenmaal niet alles weghalen, daarvoor ben ik op dit moment gewoon te onrustig,' zei hij eerlijk en duidelijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 00:02

Koningin Fay Lahero


Zijn eerlijke woorden zorgden voor tranen in haar ogen. Hij was zo lief voor haar... ze veegde de tranen langzaam even weg en probeerde wat te glimlachen. "Ik heb ontzettend veel voor je over, Stephen... ik wil je altijd helpen... het liefste stijg ik boven mezelf uit om jou te ondersteunen." Fluisterde ze en ze keek hem doordringend aan. "Ik hou van je en dat koester ik ook echt... ik ben gewoon zo bang dat ik het op een gegeven moment te moeilijk ga vinden om met deze situatie om te gaan." Ze voelde de tranen weer over haar wangen glijden, het deed haar zoveel pijn om dit te zeggen... maar ze was er echt bang voor, dat gevoel was er nog niet, maar toch...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 00:04

Koning Stephen Lahero

Door wat ze eerst zei verscheen er een glimlach op zijn gezicht, maar die verdween direct door wat ze daarna zei. Meende ze dit serieus? Hij slikte moeizaam en hij keek weg van haar. 'Ik zou het begrijpen,' mompelde hij zwak, hij wist niets anders meer uit te brengen. Ze maakte hem doodsbang door die opmerking, nu ging hij helemaal twijfelen aan alles. Zou ze serieus weg gaan? Hij moest moeite doen om de emoties te bedwingen, maar hij wilde niet huilen, hij voelde de brok in zijn keel en uiteindelijk stond hij op. Hij kon niet naast haar zitten, het deed zo veel pijn dat ze dit zei. Hij liep naar het raam en hij staarde naar buiten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 14:00

Koningin Fay Lahero

Hij mompelde dat hij het zo begrijpen als ze er niet meer mee om kon gaan. Daarna stond hij op en liep hij naar het raam toe, eenmaal daar staarde hij naar buiten.
"Lieve, lieve, Stephen..." Begon ze, ze kwam overeind en pakte zachtjes zijn hand vast, ze voelde hoe de twee ringen op elkaar reageerden.
"Ik zal het moeilijk gaan vinden en het maakt me best wel bang, ik weet dat het jou ook bang maakt. Maar ik weet dat we er weer uit komen, wij samen kunnen dit. We hebben in een korte tijd samen al zoveel meegemaakt en mijn mening is zo veranderd...
Eerst zou ik weggaan om het minste en geringste, omdat ik voor mezelf zou kiezen, maar nu... ik zal altijd voor jou kiezen, jij bent het aller belangrijkste in mijn leven en zonder jou zou mijn leven niets meer waard zijn. Ik weet ook heel erg goed dat jij het niet zou kunnen verdragen als ik wegga, dat wil ik je ook niet aandoen. Het laatste wat ik wil is jou kapot maken, ik zweer het. Wat ik met jou heb is ongelooflijk speciaal en ik weet zeker dat ik dit met niemand anders kan hebben. Dus ook al maakt het me bang en weet ik bijna zeker dat het heel erg moeilijk gaat worden, ik zal je nooit, maar dan ook echt nooit verlaten... Dat kan ik niet. Ik zal voor je sterven als dat moet, echt waar." Vertelde ze hem met de tranen in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 14:26

Koning Stephen Lahero

Ze kwam naar hem toe, daarna voelde hij hoe ze zijn hand vastpakte. Hij keek haar aan, ze sprak tegen hem en de woorden drongen langzaam tot hem door. Hij kreeg tranen in zijn ogen, maar zijn blik was gelukkig. Hij was echt heel erg blij met haar, Fay gaf hem het vertrouwen dat hij soms zelf helemaal kwijt was. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar heel stevig vast. 'Ik zou zo graag willen dat ik gewoon gelukkig was met jou, hier...' fluisterde hij. 'Jij verdient dat en ik zou je echt niets anders willen geven, echt niet..' mompelde hij. Maar het kon niet meer, hij moest ook tijd doorbrengen in het zuiden. Hij vond het gewoon heel erg dat hij er geen hekel aan had en dat hij blij was als hij weer bij Rysha was. Het maakte hem gewoon misselijk, hij vond het walgelijk van zichzelf, juist omdat hij zo gek was op Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 14:30

Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte een beetje door de gelukkige blik in zijn ogen, ze meende haar woorden ook echt, uit de grond van haar hart. Ze voelde zijn armen stevig om haar heen en ze hield hem ook vast. Hij zou willen dat hij gewoon gelukkig was met haar en dat verdiende ze ook. Daardoor werd haar greep steviger op hem.
"Het is nu eenmaal zoals het is, lieve Stephen... we kunnen het niet veranderen, we moeten ermee leren leven, maar ik zal je nooit echt nooit verlaten." Fluisterde ze zacht tegen hem. "Probeer ermee te leren leven, je doet het echt heel erg goed..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 15:08

Koning Stephen Lahero

Ze stelde hem echt helemaal gerust, hij vond dit zo bijzonder en daarom wist hij dat hij ook nooit voor Rysha zou kiezen. Fay was zijn grote liefde en wat er ook groeide tussen hem en Rysha, Fay was gewoon zijn leven en dat kon hij niet veranderen, dat wilde hij ook helemaal niet. Ze zei dat hij hem nooit echt zou verlaten, hij moest proberen hier mee te leren leven, hij deed het heel goed. 'Jij ook,' fluisterde hij. 'Ik weet dat het ontzettend moeilijk is en ik ben blij dat jij er zo mee omgaat, anders zou het nog veel meer pijn doen,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 15:28

koningin Fay Lahero

Hij vond dat zij het ook goed deed, daardoor glimlachte ze naar hem. Hij wist dat het ontzettend moeilijk was en hij was blij dat ze er zo mee om ging. Anders deed het nog meer pijn.
"Weet ik, maar het spijt me nu al als ik af en toe een steekje laat vallen, ik weet dat dat je pijn zou doen, maar het is gewoon zo lastig." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 15:46

Koning Stephen Lahero

'Dat maakt niet uit. Ik kan het wel hebben, ik ben gewoon heel erg blij dat je zo eerlijk bent...' Zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en daarna drukte hij vol liefde zijn lippen op die van haar. 'Je hebt gelijk, we komen hier samen wel doorheen, we komen altijd overal wel doorheen. Het is gewoon moeilijk en dat is niet zo gek, we moeten eerlijk blijven tegenover elkaar, dan komt het wel goed...' Zei hij zacht en nog steeds vol liefde. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 16:22

Koningin Fay Lahero

Het maakte niet uit, hij kon het wel hebben, hij was gewoon heel erg blij dat ze zo eerlijk tegen hem was. Hij streek langs haar wang en zoende haar daarna vol liefde. Ze vond het fijn, heel erg fijn... ze had ook gelijk, ze kwamen hier samen doorheen, het was moeilijk, maar als ze eerlijk bleven tegenover elkaar, kwam het wel goed. Ze glimlachte hierdoor en knikte even. "Ja, dat denk ik ook." Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en bleef zijn hand vasthouden.
"Je bent ontzettend lief..." Fluisterde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 19:15

Koning Stephen Lahero

'Niet zo lief als jij... Ik ben echt gek op je Fay, twijfel daar alsjeblieft nooit aan. Ik zal jou ook nooit in de steek laten,' zei hij zacht. Zo was hij ook gewoon niet, maar hij vond haar ook veel te leuk. Hij hield echt ontzettend veel van haar en hij hoopte dat ze dat bleef onthouden, wat er ook gebeurde. Ze verdiende beter dan dit, maar hij wist dat hij hier ook helemaal niets aan kon doen, al wilde hij het wel heel erg graag. 'Zullen we proberen nog wat te slapen? Jij moet niet wakker blijven voor mij...' 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 20:38

Koningin Fay Lahero

Hij was niet zo lief als zij, ze grinnikte zachtjes. "Daar gaan we het nooit over eens worden." Plaagde ze hem nu. Hij vertelde haar nu dat hij echt gek op haar was en dat ze daar nooit aan mocht twijfelen. Hij zal haar ook nooit in de steek laten. Ze had tranen in haar ogen en legde haar hand op zijn wang.
"Ik zal het proberen te onthouden..." Fluisterde ze zacht met een lieve glimlach. Hij vroeg daarna of ze zouden proberen wat te gaan slapen, zij moest niet voor hem wakker blijven. Ze glimlachte daardoor.
"Ik hoop dan maar dat het niet voor niets is geweest en dat je gewoon even lekker nog kan slapen." Glimlachte ze hem nu toe.


Elvira Solore

Het leek hem niet zo’n heel erg goed idee. Ze grinnikte hierdoor vrolijk eventjes. Hij vroeg zacht of hij haar een massage mocht geven. “Ga je daar serieus toestemming voor vragen?” Vroeg ze hem nu uitdagend. “Natuurlijk mag jij dat..” Ze ging met haar buik op het bed liggen, helemaal languit.



Chayenne Lahero

Hij vond het geen probleem, gelukkig maar. De handen van Myles gleden zacht over haar rug heen en ze bleef nog een tijdje doorgaan, ze vond het heerlijk om te doen en ontzettend leuk eigenlijk, maar na een tijdje hield ze op.
“Nu is het jouw beurt...” Plaagde ze hem nu en ze keek hem met een glimlach aan.


Rysha Volantis

Ze merkte wel dat haar buik groeide, beetje bij beetje, het ging heel erg langzaam, maar ze merkte het echt. Ze had echt de tijd van haar leven, dit voelde zo geweldig... straks had ze een kindje, ze kon niet wachten. Toen ze die ochtend wakker werd, had ze een brief van Stephen ontvangen. Ze las hem even door met een kleine glimlach.

Lieve Stephen,

Het is ook moeilijk, maar geniet van je tijd met Fay, voor je het weet is het weer voorbij en ben je weer hier en moet je haar missen, dat lijkt me veel erger. Ik voel me heel erg goed, echt waar. Iedereen blijft uit mijn buurt, ik ben heel vaak met Aurora samen en eet met haar en Lucius. Verder zie ik eigenlijk niemand, maar dat maakt niet uit. Ik voel me heel erg gelukkig, maar ik mis je wel.

Rysha

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 21:09

Koning Stephen Lahero

'Dat hoop ik ook,' zei hij zacht tegen haar. Hij nam haar weer mee naar het bed en hij ging onder de dekens liggen, hij was heel erg moe, maar hij sliep ook gewoon slecht, dus het was niet zo heel gek. Zodra Fay bij hem in bed lag sloeg hij zijn armen om haar heen en sloot hij zijn ogen, hij kroop helemaal tegen haar aan. Dit voelde fijn en vertrouwd.

Nathan Gerono

'Ik had niet verwacht dat je zou weigeren, maar toch,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze ging op het bed liggen, hij pakte olie en hij begon heel rustig maar met kracht te masseren, hij vond het heerlijk. Hij kon uitgebreid naar haar kijken en van haar genieten, dat vond hij nooit verkeerd. Zijn handen gleden soepel over haar huid heen en hij zuchtte zacht, maar tevreden. Elvira was echt wel heel leuk.

Myles Samira

Hij keek haar even aan toen ze ophield, daarna drukte hij zachtjes zijn lippen in haar hals. Hij zoende haar en hij liet zijn handen afglijden naar haar heupen, maar verder deed hij niets. Hij genoot er duidelijk wel van, hij ontspande ook steeds iets meer. Het was toch wel wat spannend om nieuwe dingen te ontdekken, maar het was voor Chayenne gelukkig ook allemaal nieuw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 21:18

Koningin Fay Lahero

Hij hoopte ook dat hij zou kunnen slapen, daardoor glimlachte ze een beetje. Ze kroop bij hem in bed en voelde zijn armen om haar heen. Hij kroop helemaal tegen haar aan, ze vond het heerlijk. Ze nestelde zich tegen zijn borst aan en viel al gauw in slaap.


Elvira Solore

Hij had ook niet verwacht dat ze zou weigeren. Ze grinnikte hierdoor zachtjes. "De volgende keer moet je me maar op bed duwen en gewoon beginnen, ik weet zeker dat ik niet zal protesteren." Pestte ze weer. Ze voelde zijn handen en de olie op haar huid en ze zuchtte even, wauw, dit was heerlijk.
"Hmm... ik durf te wedden dat je dit vaker hebt gedaan..." Kreunde ze zachtjes.


Chayenne Lahero

Hij drukte nu zijn lippen in haar hals, ze sloot haar ogen en voelde zijn handen op haar heupen, dit was heel erg fijn. Haar vingers streelden over zijn arm heen zoals Nathan had gedaan bij haar, heel zacht en gevoelig. Ze leunde tegen Myles aan, dit was echt heel erg fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 21:50

Koning Stephen Lahero

Hij werd vroeg in de ochtend wakker, de zon kwam net op en hij streek langs zijn gezicht. Hij keek even naar Fay, daarna kwam hij overeind en liep hij naar de kast toe. Nog wat slaperig trok hij zijn kleding aan, hij was nog steeds moe, maar hij had gelukkig wel nog iets geslapen, daar was hij blij mee. Zodra hij zijn kleding aanhad keek hij even naar Fay, hij wilde haar nog even laten slapen en nu kon hij nog wat werken voor ze dingen zouden gaan doen.

Nathan Gerono

'Dat zal ik voortaan doen, dat komt wel goed,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze leek het heel lekker te vinden en daarna zei ze dat ze durfde te wedden dat hij dit vaker had gedaan. Daardoor grinnikte hij een beetje. 'Ja, wel eens,' plaagde hij haar. Hij had het zeker vaker gedaan, maar ook omdat hij dit zelf gewoon heel erg leuk vond. Hij drukte zijn lippen in haar nek en daarna ging hij weer door, tot ze echt helemaal los was.

Myles Samira

Hij voelde haar vingers over zijn arm heen glijden en daardoor werd hij iets fanatieker. Hij vond dit echt heerlijk, na een tijdje keek hij haar aan en legde hij zijn handen in haar hals. Hij zoende haar nu, het was vol liefde, maar wel ietwat gretig. Hij hoopte dat ze het niet zo erg zou vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 22:02

Koningin Fay Lahero

Ze draaide zich nog een keertje om, maar toch werd ze wakker, ze gaapte even en keek wat slaperig om haar heen, ze zag dat Stephen zijn kleding al aanhad.
"Wil je samen met mij ontbijten?" Vroeg ze hem nu, ze wreef even in haar ogen om een beetje wakker te worden.
"Met z'n tweeën op het balkon?" Ze glimlachte een beetje naar hem, nog steeds wat slaperig, maar ze zag er heel lief uit zo.


Elvira Solore

Hij zou het voortaan doen, het kwam wel goed. "Met jou komt altijd alles goed." Glimlachte ze, Nathan zorgde daar altijd wel voor. Hij zei plagend dat hij het wel eens had gedaan. "Wel eens bij een stuk of honderd vrouwen?" Vroeg ze hem nu plagend. Ze was niet jaloers, helemaal niet, ze wilde hem gewoon wat plagen. Ze voelde zijn lippen even in haar nek en ze zuchtte weer. "Dit doe je echt heerlijk..."



Chayenne Lahero

Hij werd fanatieker, waarschijnlijk vond hij het wel lekker, ze vond het leuk dat hij zo op haar reageerde, ze deed het duidelijk goed. Hij keek haar na een tijdje aan in haar ogen en ze voelde zijn handen in haar hals, daarna zoende hij haar, het was liefdevol, maar gretig. Ze grijnsde en zoende hem op diezelfde manier terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 22:16

Koning Stephen Lahero

Fay werd wakker toen hij net weg wilde gaan, daardoor glimlachte hij een beetje. Ze vroeg of ze samen zouden ontbijten, op het balkon. Hij liep naar haar toe en hij ging bij haar zitten. 'Dat lijkt mij leuk, maar vind jij het niet fijn om nog even te kunnen slapen? Dat mag ook hoor, dat begrijp ik wel.' zei hij zacht tegen haar en hij streek even langs haar gezicht. Het was wel een leuk idee, maar hij gunde haar ook heel erg haar rust.

Nathan Gerono

Ze zei dat met hem alles goed kwam en daarna zei ze dat hij het wel eens gedaan had met een stuk of honderd vrouwen. Het liet hem meteen grijnzen. 'Dat weet ik niet, ik heb het niet bijgehouden,' plaagde hij haar nu terug. Ze zei dat ze het heerlijk vond. 'Krijg ik het ook terug?' plaagde hij haar een beetje.

Myles Samira

Ze leek het helemaal niet erg te vinden dat hij nu weer wat gretiger werd. Hij stopte de zoen en hij keek haar weer aan, hij streek langs haar wang. 'Vind je het lekker?' vroeg hij zacht aan haar. Hij dacht het wel, ze leek het fijn te vinden. 'Wil je nog meer proberen?' vroeg hij heel zacht. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, ze streken zacht over de stof van haar jurk heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/5/2015, 22:35

Koningin Fay Lahero

Hij kwam bij haar zitten, ze voelde zich nu weer echt helemaal verliefd, als een klein meisje. Het leek hem leuk om samen te ontbijten, maar wilde van haar weten of ze niet nog even wilde slapen. "Ach, dat kan daarna ook nog. Ik wil gewoon samen met jou de dag beginnen, dat lijkt me fijn." Het laatste voegde ze er een stuk zachter aan toe en ze drukte haar lippen heel erg zacht en teder op die van hem.


Elvira Solore

Hij wist het niet, hij had het niet bijgehouden. "Schaam je." Plaagde ze. Hij wilde weten of hij het ook van haar terug kreeg.
"Hmm, vooruit dan maar, omdat je het zo lekker kan." Ze draaide zich naar hem om en zoende hem plotseling en heftig, daarna begon ze zijn kleding langzaam uit te trekken.


Chayenne Lahero

Hij vroeg haar of ze het lekker vond en streek langs haar wang. Ze glimlachte naar hem daardoor en knikte. "Ja, ik vind het heel lekker... jij ook?" Vroeg ze hem nu. Hij wilde weten of ze nog meer wilde proberen. "Nee, sorry, ik denk da het zo wel genoeg is, tot zover kunnen we gaan, goed?" Vroeg ze zachtjes aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/5/2015, 22:51

Koning Stephen Lahero

Ze wilde samen met hem de dag beginnen, slapen kon daarna ook nog. 'Weet je wat, wij gaan ontbijten, dan kom ik daarna nog even een uurtje bij je liggen, oké?' vroeg hij zacht. Hij kon vanmiddag ook nog wel wat werken en anders niet, dan had hij gewoon een leuke dag. Vanavond kon het ook nog wel. Hij werd zachtjes door haar gezoend en hij trok haar wat dichter naar zich toe.

Nathan Gerono

'Ik schaam mij niet echt, sorry,' zei hij grijnzend. 'Nu ben ik hartstikke rustig geworden door jou, toch?' plaagde hij haar een beetje. Hij was wel wat veranderd door haar, maar dat was waarschijnlijk alleen maar goed. Hij wist het zelf nog niet echt. Hij zou een massage krijgen en daarna werd hij opeens heel heftig gezoend, ze trok zijn kleding uit en hij ademde diep in. Dit was echt heerlijk, hij genoot hier enorm van. Dit was ook wel waarom hij Elvira heel leuk vond, ze kon dit heel goed.

Myles Samira

Ze vond het heel erg lekker en ze vroeg of hij dat ook vond. 'Dat vind ik zeker, heel erg lekker...' zei hij mompelend. Daarna zei ze dat het zo wel genoeg was, dat ze tot zover konden gaan. Hij knikte langzaam, maar hij vond het nog steeds wat lastig. 'Ik vind het echt heel lekker, maar ik wil wel dat je weet dat ik het alleen maar respecteer als jij eerlijk bent over wat je wilt en wat niet,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik vind het gewoon heel fijn, maar als jij iets niet wilt moet jij het zeggen,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum