Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griekse Mythologie

2 plaatsers

Pagina 18 van 33 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 1/11/2014, 21:09

Chayenne Lahero

Ze werd bovenop hem getrokken en ze glimlachte daardoor. De wereld leek om haar heen te draaien en te verdwijnen. HaAron gezicht werd door hem gepakt en ze was helemaal buiten adem door de zoen die ze kreeg, ze voelde hoe hij met haar broek bezig was en ze streelde zijn prachtige borst. Nu boog ze zich voorover en zoende ze zijn borstkas, ze genoot er zelfs van dat ze dit bij hem deed. Hij had zo ongelooflijk veel aantrekkingskracht op haar...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 1/11/2014, 22:23

Apollo

Ze leek het zelf ook allemaal heel fijn te vinden en dat zorgde er voor dat hij alleen maar gretiger werd. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en hij zoende haar nog eens. Zijn lippen gleden naar haar hals en hij merkte hoe zijn handen op haar huid trilden. 'En jij vindt dat ik veel met jou doe? Kijk eens naar mij...' Zei hij zacht tegen haar. 'Ik vind het wel een beetje ongemakkelijk dat je vader in dit huis is... Ik denk niet dat hij het heel erg leuk vindt allemaal...' Zei hij tegen haar. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, alsof ze het mooiste was dat hij ooit aangeraakt had. 'Ik ben verliefd op je... Heel erg... Daarom ben ik zo erg in de war, volgens mij heb jij gewoon mijn hart gestolen...' Zei hij zacht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 1/11/2014, 22:33

Chayenne Lahero

Haar kleding was inmiddels uit en ze werd weer door hem gezoend. Hij zei tegen haar dat zij vond dat hij veel met haar deed, maar zij deed ook veel met hem, ze zag zijn handen trillen en daardoor glimlachte ze.
"Ik denk dat we gewoon bij elkaar horen...." Fluisterde ze met een glimlach en vol liefde naar hem. Hij vond het wel ongemakkelijk dat haar vader in het huis was.
"Maar hij is aan het werk, in zijn werkplaats hoort hij echt helemaal niets." Glimlachte ze hem toe.
Ze legde haar hand op zijn gezicht door zijn woorden, hij was in de war omdat hij verliefd op haar was. Ze had zijn hart gestolen.
"Oh god... Apollo..." Fluisterde ze, ze smolt haast als hij dit zei tegen haar. Ze pakte zijn gezicht nu vast en zoende hem vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 1/11/2014, 22:50

Apollo

Ze dacht dat ze gewoon bij elkaar hoorden en hij glimlachte daardoor, hij vond het leuk om te horen. Hij dacht het zelf ook steeds meer, want het voelde gewoon heel erg goed. Dit had hij nog nooit meegemaakt, het voelde gewoon super goed, ondanks al zijn twijfels. Ze zei hem dat haar vader aan het werk was, dan hoorde hij echt helemaal niets. 'Ik hoop het maar, want ik vind het wel een beetje ongemakkelijk...' Zei hij tegen haar. Ze leek het geweldig te vinden dat hij zei dat hij verliefd op haar was, daardoor glimlachte hij. Hij werd vol liefde gezoend en hij ging er net zo in mee. Het was echt heerlijk allemaal. 'Ik meen het wel, ik voel best wel veel voor je...' Zei hij zacht. Hij nam iets afstand van haar en hij maakte nu zijn broek los. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 1/11/2014, 22:59

Chayenne Lahero

Hij hoopte echt dat haar vader niets hoorde.
"Maar, Apollo, als je het echt heel erg naar vind, dan flits je ons toch gewoon ergens anders heen?" Vroeg ze hem nu terwijl ze zijn borst streelde.
Hij zei nu dat hij het echt meende en dat hij best veel voor haar voelde. "Apollo, als iemand alleen al je naam zegt, zweef ik al boven de grond... ik vind je geweldig en ik ben stapelgek op je." Vertelde ze hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 1/11/2014, 23:12

Apollo

'Dat zou ik kunnen doen, maar ik moet hier aan wennen, we zullen het wel vaker hier doen, waarschijnlijk..' zei hij zacht. Maar aan de andere kant, de eerste keer hier was niet zo geweldig, want het zou er waarschijnlijk wel heftig aan toe gaan. 'We gaan wel ergens anders heen...' Mompelde hij. Het volgende moment lagen ze op het balkon, bij zijn huis aan het strand. Hij had daar een grote lounge bank staan en daar lagen ze nu ook op. Hij zoende haar direct weer, terwijl haar woorden tot hem doordrongen. 'Als ik aan jou denk wil ik alleen maar naar je toe... Ik ben meteen totaal afgeleid dan...' Zei hij zacht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 1/11/2014, 23:27

Chayenne Lahero

Hij moest eraan wennen zei hij, maar het volgende moment lagen ze toch op het balkon van het huisje aan zee, de zon scheen op hun huid en ze vond het heerlijk. Ze trok zijn broek nu uit en zoende hem terug. Hij zei dar als hij aan haar dacht, hij meteen afgeleid was en naar haar toe wilde. Ze glimlachte daardoor breed.
"Je bent ontzettend lief en leuk." Fluisterde ze nu zacht. Haar handen gleden over zijn borst en rug heen met een strelende beweging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 1/11/2014, 23:38

Apollo

Zijn broek werd uitgetrokken en hij ademde diep in om zichzelf rustig te houden, het was nog best wel moeilijk voor hem. Hij had al best wel lang moeten wachten en dat merkte hij nu wel. Door wat ze zei keek hij haar vol liefde aan. 'Ik wil je bij mij hebben, constant. Op dit moment kan ik alleen maar aan jou denken, constant... Ik vind je zo verschrikkelijk leuk...' Zei hij zacht. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij keek haar doordringend aan. 'Wil je dit nu?' Vroeg hij aan haar. Hij wilde het wel zeker weten. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 1/11/2014, 23:44

Chayenne Lahero

"Ik ben ook het liefste de hele dag bij je... vooral s nachts vind ik het heel erg fijn dat je er bent, dat ik lekker tegen je aan kan liggen." Fluisteerse ze. Ze werd tegen hem aangetrokken en hij keek haar doordringend aan met de vraag of ze het nu wilde. Ze knikte.
"Ja, ik wil het nu, en met jou." Ze liet zich heel langzaam bovenop hem zakken, ze beet daarbij zacht op haar eigen lip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 00:34

Apollo

'Ik wil elke nacht bij je blijven...' Zei hij zacht tegen haar. Op die manier zou hij haar waarschijnlijk beter trouw kunnen blijven en dat wilde hij eigenlijk ook wel heel erg graag nu. Als hij bij haar sliep zou het veel beter gaan. Misschien vond ze het wel geen goed idee, maar hij zou echt graag elke nacht bij haar willen slapen, dat leek hem heel erg fijn. Ze zei dat ze het nu wilde en met hem, waardoor er een glimlach op zijn gezicht doorbrak. Ze liet zich meteen op hem zakken en de manier waarop ze op haar lip beet zorgde ervoor dat hij haar nog aantrekkelijker vond. 'Hou maar op, je bent al lekker genoeg hoor...' Zei hij zacht tegen haar, daarna zoende hij haar heftig. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 11:59

Chayenne Lahero

"Dat zou ik echt heel erg fijn vinden als je elke nacht bij me bent.." fluisterde ze. Het was haast onmogelijk, zoveel dingen die ze hetzelfde wilden en hetzelfde zagen...
"Stt, het doet een beetje pijn..." klonk haar stem hees, dat was de reden waarom ze op haar lip beet. Ze werd heftig gezoend, maar ze duwde hem zachtjes een beetje weg.
"Wacht heel even...ik moet hier even aan wennen." Haar stem klonk zacht en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 12:12

Apollo

Ze zou het fijn vinden als hij elke nacht bij haar was en dat gaf hem een goed gevoel, hij wilde het zelf ook en het was alleen maar goed dat ze hetzelfde wilde. Haar stem klonk hees en het duurde even tot alles tot hem doordrong, hij werd zacht wat van haar weggeduwd en hij keek haar even iets bezorgd aan. Ze moest hier even aan wennen en hij knikte langzaam, hij begreep het wel. Hij kon zich wel voorstellen dat ze moest wennen en dat het pijnlijk was. Hij streelde zacht met zijn vingers over de huid bij haar nek en daarna drukte hij daar zijn lippen. Hij zoende haar heel kort in haar hals, daarna liet hij zich weer achterover zakken en keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 12:39

Chayenne Lahero

Hij knikte en leek het te begrijpen dat ze hier even tijd voor nodig had. Ze sloot haar ogen en zakte rustig door tot ze echt bovenop hem zat. Hij was heel erg lief voor haar en wanneer hij zich achterover liet zakken, kwam ze wat meer naar hem toe met haar bovenlichaam. Ze glimlachte nu weer een beetje naar hem en was nu wat afwachtend, want hoe ging het nu precies verder?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 12:57

Apollo

Zodra ze haar op hem liet zakken klemde hij zijn kaken op elkaar. Ze kwam dichter naar hem toe en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. ‘Niet bang zijn dat je iets fout doet, of wat dan ook… Dat doe je echt niet, ik vind alles goed en lekker,’ zei hij glimlachend tegen haar. Hij zoende haar langzaam en gevoelig en met zijn handen op haar heupen liet hij heel rustig de beweging zien die ze kon maken. 'Als je pijn hebt of als je het niet goed vindt voelen moet je het zeggen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 13:10

Chayenne Lahero

Ze voelde zijn handen op haar heupen en ze keek hem aan. Ze moest niet bang zijn dat ze iets fout deed, want hij vond alles goed en lekker. "Goh, je bent dan ook met weinig tevreden." Plaagde ze hem nu. Ze had het wel wat anders verwacht, waarschijnlijk had Apollo onwijs veel ervaring en zij was gewoon nog wat stuntelig.
Hij liet haar heupen bewegen en ze kreunde zachtjes, dit was heerlijk... het deed nog wel een beetje pijn, maar dat vond ze niet eens zo heel erg.
"Ik zal het zeggen." FLuisterde ze hem toe. Ze gleed met haar handen over zijn borst heen en maakte dezelfde beweging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 13:17

Apollo

‘Ach, ik weet hoe snel iets geweldig kan zijn als je het vaak oefent,’ zei hij lachend tegen haar. ‘En ik was toch zeker van plan om heel erg vaak te oefenen…’ zei hij daarna plagend. Waarschijnlijk was ze bang dat hij echt na één keer uitgekeken was op haar omdat ze niet goed genoeg was, maar hij dacht niet dat het zo was. Hij zou het niet doen, ze betekende heel erg veel voor hem en hij wilde heel erg graag dat dit goed ging. Hij hoopte dat hij genoeg had met haar en dat hij niet zo de behoefte zou hebben aan iemand anders, maar de tijd zou het leren. Ze zei fluisterend dat ze het zou zeggen en hij keek haar tevreden aan. Hij voelde haar handen over zijn borstkas glijden en ze bewoog nu zelf, waardoor hij diep inademde en hij haar met een blik vol gevoelens aankeek. ‘Je bent geweldig hoor,’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 16:46

Chayenne Lahero

"Oh, oh, oh..." Plaagde ze hem vrolijk en lachend. "Als het me bevalt, vind ik het totaal niet erg." Lachte ze vrolijk. Ze begon iets harder te bewegen en sneller, ze vond het fantastisch. Hij gaf aan dat ze geweldig was. "Jij ook." Fluisterde ze terug tegen hem en ze boog zich voorover om hem te zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 17:12

Apollo

‘Ik zorg er wel voor dat het je bevalt…’ zei hij tegen haar. Ze leek het echt geweldig te vinden, waardoor het voor hem eigenlijk ook alleen maar leuker werd. Ze vond hem ook geweldig en daarna werd hij gezoend, waar hij gretig in mee ging. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij bleef diep ingaan om de zoen. Hij kon hier echt enorm van genieten, zeker nu het niet zomaar iets was. Normaal was het toch een stuk afstandelijker dan dit, nu kwam er veel meer liefde bij kijken en hij had zich nooit gerealiseerd dat het zo veel uit kon maken. ‘Vanaf nu doen we het een paar keer per dag hoor, ik merk het al..’ zei hij zacht tegen haar, met zijn lippen tegen haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 17:21

Chayenne Lahero

Hij zorgde er wel voor dat het haar beviel en ze glimlachte daardoor naar hem. De zoen was fantastisch, het was heerlijk en ze voelde zich er heel erg fijn en geliefd door.
"Een paar keer per dag? Zoveel?" Vroeg ze nu aan hem met een wat verbijsterde uitdrukking op haar gezicht, wist zij veel hoeveel normaal was.
"Dan ben ik de hele dag moe." Voegde ze er met een grijns aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 17:25

Apollo

Door haar serieuze vraag grijnsde hij even. ‘Nou, sowieso minimaal één keer dan,’ zei hij lachend tegen haar. Ze wist duidelijk niet wat normaal was en wat niet en hij wist dat goden daarin toch heel anders waren dan mensen, dus ze zouden wel zien hoe het liep. Ze zouden het wel eens bespreken, maar hij wist dat ze wel aangaf wat ze wilde en wat niet, daar hoefde hij zich niet echt druk over te maken. ‘Je conditie wordt vanzelf beter, geloof mij maar,’ zei hij daarna plagend tegen haar. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en hij genoot van elke seconde, eigenlijk leek ze heel goed te weten wat ze moest doen en hij zou haar wel eens wat dingen bijleren, of misschien kon ze dat eigenlijk ook al wel. Het beviel hem goed, dit was niet één keer, dat wist hij zeker. Het was niet zoals Aron tegen haar gezegd had. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt en keek hij met een verliefde en rustige blik naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 18:13

Chayenne Lahero

Hij plaagde haar een beetje en ze grinnikte daardoor lichtelijk. Haar conditie zou beter worden en dat zou vanzelf gaan.
"Ik hoop het maar, want het lijkt echt alsof ik oud ben." Grinnikte ze nu vrolijk naar hem. Na een tijdje was hij klaar, ze hapte even naar adem en een gelukzalig gevoel overspoelde haar. ze keek hem aan en werd warm door de blik in zijn ogen, haar wangen werden rood en ze knuffelde hem nu.
"Apollo, ik weet het nu zeker..." Begon ze en ze keek hem aan. "Ik hou van je..." Fluisterde ze zacht en vol betekenis tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 19:06

Apollo

Ze hoopte het maar, want het leek alsof ze oud was. Daardoor grijnsde hij even. ‘Gelukkig is het niet zo,’ zei hij tegen haar. Hij zag hoe ze rood werd en hij werd door haar geknuffeld, daarna zei ze dat ze het nu zeker wist, ze hield van hem. Hij drukte zacht zijn lippen op die van haar en hij keek haar doordringend aan. ‘Ik heb het nog nooit zo leuk gevonden dat iemand dat zei,’ zei hij plagend tegen haar, omdat hij het wel eens vaker gehoord had. Zijn vingers gleden over haar gezicht heen en hij zoende haar even zacht. ‘We gaan terug,’ mompelde hij zacht. Het volgende moment lagen ze weer bij haar in bed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 19:25

Chayenne Lahero

Hij zei zacht dat hij het nog nooit zo leuk had gevonden dat iemand dat tegen hem zei. Ze werd weer even zacht gezoend en ze voelde zijn vingers over haar gezicht glijden, ze sloot haar ogen daardoor even en genoot ervan. Daarna zei hij dat ze terug gingen. Niet veel later waren ze weer in haar kamer. Ze keek Apollo dromerig aan.
"Je bent echt zo leuk... zo vreselijk leuk.."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay 2/11/2014, 19:30

Apollo

Haar dromerige blik liet hem grijnzen, ze bleef maar herhalen dat hij zo leuk was. ‘Laat het niet naar je hoofd stijgen hé,’ zei hij plagend tegen haar. Waarschijnlijk was dat nu een beetje te laat, want ze was duidelijk helemaal verliefd op hem. Hij knuffelde haar even, daarna liet hij haar weer achterover op het bed zakken. Hij trok haar weer naar zich toe en hij zoende haar kort maar heftig. ‘Trek wat kleren aan, straks komt je vader binnen en anders wil ik zo nog een keer,’ zei hij mompelend tegen haar na de zoen. Hij had een grijnsje op zijn gezicht staan en een fonkeling in zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk 2/11/2014, 19:50

Chayenne Lahero

"Je bent gewoon perfect... perfect voor mij..." Mompelde ze tegen hem. Ze kon dit niet tegengaan. Ze was smoorverliefd op hem en hij liet haar gedachten echt op hol slaan. Nu was het nog even extra erg, wanneer ze ermee om kon gaan, werd het wel weer wat minder, maar op dit moment, was het ongelooflijk heftig. Ze moest wat kleding aantrekken want straks kwam haar vader binnen of wilde hij nog een keer.
"Nou vooruit, doe jij het dan ook?" Vroeg ze plagend aan hem en ze begon alles weer aan te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Griekse Mythologie - Pagina 18 Empty Re: Griekse Mythologie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 33 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 33  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum