Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2014, 23:17

Koning Stephen Lahero

Ze maakte hem echt helemaal gek, hij was vergeten hoe extreem lekker het eigenlijk was en het was heel fijn dat ze het hem nu weer liet zien. Hij voelde wel zijn huid branden, maar het maakte hem helemaal niets uit. ‘Je moet mij pushen, denk ik. Laten we dat gewoon proberen de komende tijd…’ bracht hij kreunend uit. Het leek hem het beste, vooral omdat hij dit echt heerlijk vond. ‘Ik ben geen god, Fay. Wel koning, als dat goed genoeg voor je is,’ plaagde hij haar nu. Hij kreunde weer diep, hij was zichzelf heel erg aan het inhouden, want hij wist dat hij nu al ijskoud was en hij wilde haar verder niets doen. Uiteindelijk bereikte hij zijn hoogtepunt, wat nogal heftig was. Hij trok zich los en hij greep haar aardig wild vast, maar langzaam viel zijn greep iets weg en was het vooral vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2014, 23:24

Fay Fuego

Hij zei dat ze hem moest pushen de komende tijd, dat moesten ze gewoon proberen. Ze knikte daardoor, dat zou ze onthouden. Hij kreunde en leek het heerlijk te vinden. Hij plaagde haar nog even en zei dat hij geen god was, wel koning als dat genoeg was voor haar.
"Meer dan genoeg, schatje, meer dan genoeg..." Mompelde ze liefdevol tegen hem. Hij bereikte heel heftig zijn hoogtepunt en ze werd vastgegrepen door een paar ijskoude handen. Het duurde maar heel even gelukkig en daarna was het vol liefde.
Ze liet zich wat naast hem neerglijden en legde haar hoofd op zijn borst en haar armen om hem heen.
"Ik hou van je, ik hou echt zoveel van je." Zei ze zacht en lief tegen hem.
"Nu kan ik eindelijk weer lekker naast je slapen." Plaagde ze lichtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2014, 23:30

Carmen Samira

Door wat Devlyn deed schudde ze lachend haar hoofd. ‘Ik ben redelijk in staat om dat zelf te regelen, maar bedankt voor je bezorgdheid,’ plaagde ze hem een beetje en ze knipoogde naar Chayenne. ‘Ja, dat kunnen we wel doen. Maar het is voor mij niet nodig, jullie vermaken je ook prima zonder mij en ik overleef het echt wel hier. Ik ben niet zo zielig als het misschien lijkt,’ zei ze tegen hun.

Koning Jay Fullbright

Hij werd door Esmeralda geknuffeld en hij glimlachte door haar lieve woorden. ‘Dankje, ik deed mijn best. Het voelde nog niet echt alsof ik het goede deed, maar ik ben wel blij dat ik hem iets heb kunnen helpen,’ zei hij tegen haar. Ze vroeg of hij terug ging naar Carmen, waardoor Jay weer naar haar keek. ‘Ik weet niet precies wat hij nu van plan is, maar ik denk dat hij nog niet klaar is met het verwerken van alles. Dat zal hij waarschijnlijk eerst moeten doen…’ zei hij tegen haar. Het kon best zijn dat hij nog plekken op ging zoeken, of dat hij wel eerst nog naar Carmen ging.

Koning Stephen Lahero

‘Ik hou nog veel meer van jou, jij bent mij zo veel waard…’ fluisterde hij. Nu kon ze eindelijk weer lekker naast hem slapen, dat liet hem grijnzen. Hij was duidelijk opgelucht. ‘En ik naast jou. Ik vond het ook niet echt leuk hoor,’ zei hij tegen haar. Hij streelde zacht met zijn vingers over haar arm heen en hij drukte vol liefde zijn lippen op die van haar om haar zacht te zoenen, daarna keek hij in haar prachtige ogen. De liefde tussen hun was soms zo duidelijk dat hij zich niet voor kon stellen dat hij ooit zo lang samen had kunnen zijn met Felicia. Daarmee had hij dit nooit gehad, echt helemaal nooit. Hij had zielsveel van haar gehouden, maar dit had hij nooit gevoeld en eigenlijk vond hij dat heel erg triest.

Lucius Legos

Ze was hem maar wat aan het pesten en hij schudde zijn hoofd. ‘Je wilde het wel,’ mompelde hij daarop, ze had het waarschijnlijk best leuk gevonden. Daarna zei ze dat het met hem veel leuker was dan met Nathan, waardoor hij haar doordringend aankeek. ‘Gelukkig maar,’ zei hij, zijn stem klonk ietwat hard, maar het viel eigenlijk nog wel mee. Ze liet zich op het bed zakken en hij kwam overeind. ‘Als hij niets verteld neem ik aan dat het hier bij blijft…’ zei hij duidelijk tegen haar, daarna ging hij ook op het bed liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2014, 23:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij bedankte haar en zei dat hij zijn best deed. Het voelde nog niet echt alsof hij het goede deed, maarh ij was wel blij dat hij hem iets had kunnen helpen. Hij wist ook niet wat Kayton verder van plan was, maar hij geloofde niet dat hij klaar was met het verwerken van alles.
“Het komt vast helemaal goed.” Knikte ze hem nu toe, ze gaf hem een kusje op zijn lippen en legde haar hoofd tegen hem aan.


Fay Fuego

Hij hield nog veel meer van haar en ze was hem heel erg veel waard. Hij vond het ook niet echt leuk dat hij niet naast haar kon slapen en daardoor grinnikte ze zachtjes. Ze voelde zijn vingers over haar arm glijden en daarna werd ze zacht en liefdevol door hem gezoend. Het was heerlijk, het was zo vol van liefde en ze genoot er zeker van.
“Hmm... Stephen, ik vind je geweldig...” Mompelde ze zachtjes en ze sloot haar ogen, met haar vingers streek ze over zijn borst, heel zachtjes en liefdevol.



Aurora Legos

“Ach, als jij het niet ziet zitten, dan gebeurd het niet.” Ze haalde haar schouders even op daardoor. Hij zei dat als Nathan niets vertelde, hij aannam dat het hierbij bleef en daardoor knikte ze.
“Ja, Lucius... dan blijft het hierbij.” Knikte ze, ze kroop tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 5/12/2014, 23:52

Devlyn Stratton
Zijn bezorgdheid was onnodig, maar hij werd er voor bedankt. Een ommetje maken kon wel, maar Carmen gaf aan dat het voor haar niet nodig was. Dat ze zich ook wel konden vermaken zonder haar en zo nog meer woorden. 'Zo makkelijk kom je niet van ons af, door gewoon te zeggen dat we ons prima samen kunnen vermaken.' plaagde hij met een kleine grijns op zijn gezicht. 'Is er misschien een bordspel wat we kunnen spelen dan, of een kaartspel?' stelde hij daarna vragend voor.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2014, 23:56

Koning Jay Fullbright

‘Ja, het komt allemaal wel goed. Uiteindelijk komen de meeste dingen gelukkig gewoon goed, soms met wat hulp…’ zei hij zacht. Zijn handen gleden langzaam over haar lichaam heen, maar hij liet ze stil liggen op haar buik. ‘Ik kan eigenlijk niet meer wachten…’ gaf hij nu toe. Nu hij wist dat ze een kindje zouden krijgen, wilde hij het liefst dat het zo snel mogelijk zou gebeuren, al was het beter als hij er wat meer tijd voor had om te wennen. Hij zoende haar zacht, samen met Esmeralda lukte het wel, daarom had hij er ook zo veel vertrouwen in, al kwam dat waarschijnlijk ook doordat alles zo goed ging de laatste tijd. ‘Oh, stoor ik,’ hoorde hij opeens iets verontschuldigend, waardoor hij de zoen stopte en opkeek, het was Kenzo.

Koning Stephen Lahero

Ze zei zacht dat ze hem geweldig vond, daardoor glimlachte hij. Toch was hij nog steeds in de war. Hij wist nog steeds niet wat Feline nou van hem wilde, hij was er van overtuigd dat ze gewoon in paniek was geweest. Dat ze bang was. Hij voelde zich zelfs schuldig dat hij zijn belofte gebroken had, dat hij niet bij haar gebleven was. Dat zei hij maar niet tegen Fay, die zou hem ongelijk geven. Hij trok het zich gewoon heel erg aan. Kon het zijn dat ze daar misbruik van maakte? Dat kon toch bijna niet? Hij zuchtte zacht, hier kwam hij nooit uit. Het was beter als hij haar niet meer alleen zag, maar toch wilde hij liever wel nog even met haar praten, want dit was heel verwarrend voor hem.

Lucius Legos

‘Dat weet ik wel, maar toch. Ik heb eigenlijk geen enkel idee van wat jij wilt. Het heeft mij nooit echt geïnteresseerd, geloof ik…’ zei hij tegen haar, dat was eigenlijk al heel wat. Al die jaren had hij er niets om gegeven, wat veranderde er nu? Kwam het omdat ze zo veel samen waren? Dat zou toch goed kunnen, hij was er alleen niet echt blij mee. Ze zei dat het hier bij bleef en daarna kwam ze naar hem toe. Hij pakte haar hand vast, maar dat was het. Ze lag al dicht tegen haar aan en dat was voor hem voldoende.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 00:13

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde hoe zijn handen stil bleven liggen op haar buik, ze keek hem stralend aan, vol trots. Hij accepteerde het echt en dat vond ze fijn. Hij zei nu zacht dat hij eigenlijk niet meer kon wachten.
“Gekkie, het duurt nog heel erg lang.” Lachte ze nu vrolijk naar hem. Ze werd zacht door hem gezoend en ze voelde de vlinders door haar buik dwarrelen, ze legde een hand in zijn hals en zoende hem liefdevol terug. Ineens hoorde ze een stem, waardoor ze allebei stopten.
“Oh, hoi, Kenzo.” Zei ze nu met een glimlach.


Fay Fuego

Ze bleef zacht over zijn borst strelen en hield haar ogen gesloten, na een tijdje opende ze haar ogen weer en keek ze naar hem.
“Waar denk je aan?” Vroeg ze hem zachtjes en ze bestudeerde zijn gezicht wat bezorgd.


Aurora Legos

Hij zei dat hij geen enkel idee had van wat ze wilde, het had hem nooit geïnteresseerd. “Nu wel?” Vroeg ze hem met een kleine glimlach. Ze vond het heel erg fijn dat hij dit soort dingen langzaam begon toe te geven en te vertellen.
Hij pakte haar hand vast en ze liet het daar maar bij. Het was goed zo, ze ging hem niet nog meer pushen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 6/12/2014, 00:14

Devlyn Stratton
Zijn bezorgdheid was onnodig, maar hij werd er voor bedankt. Een ommetje maken kon wel, maar Carmen gaf aan dat het voor haar niet nodig was. Dat ze zich ook wel konden vermaken zonder haar en zo nog meer woorden. 'Zo makkelijk kom je niet van ons af, door gewoon te zeggen dat we ons prima samen kunnen vermaken.' plaagde hij met een kleine grijns op zijn gezicht. 'Is er misschien een bordspel wat we kunnen spelen dan, of een kaartspel?' stelde hij daarna vragend voor.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 00:18

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat het nog heel erg lang duurde, daardoor knikte hij langzaam. ‘Weet ik, maar toch…’ zei hij tegen haar met een glimlach op zijn gezicht. Ze begroette Kenzo zodra hij in de kamer verscheen en hij liet Esmeralda langzaam los. ‘Ik zal voortaan even kloppen,’ zei hij Kenzo lachend, waardoor Jay ook even grijnsde. ‘Ik kwam eigenlijk alleen maar vragen of jullie zin hebben om morgen avond wat bij mij te komen drinken? Er komen wat vrienden en jullie kunnen gerust blijven slapen…’ stelde Kenzo voor. ‘Ik zal jullie verder alleen laten, als jullie het leuk vinden zie ik het morgen wel,’ zei hij, daarna vertrok Kenzo weer en Jay keek vragend naar Esmeralda, hij wilde weten wat ze er van vond.

Koning Stephen Lahero

Fay vroeg waar hij aan dacht, natuurlijk merkte ze dat hij in zijn hoofd ergens mee bezig was. ‘Ik dacht aan wat er gebeurd is. Ik voel mij schuldig dat ik haar heb laten stikken, ik heb wel beloofd bij haar te blijven,’ gaf hij nu eerlijk toe. Het had geen nut om te liegen, dus deed hij dat ook liever niet. ‘Ik denk dat ik mezelf gewoon gek maak, maar ik begrijp het niet goed. Hier heb ik nooit last van…’ zei hij zacht tegen haar.

Lucius Legos

Ze vroeg of dat nu wel zo was en hij knikte langzaam. ‘Ja, ik geloof het wel…’ gaf hij zacht toe. Hij dacht er in ieder geval wel over na. Hij wist nog niet of hij er echt iets mee zou doen, maar hij stond wel degelijk iets meer stil bij haar gevoel. Het was waarschijnlijk nog helemaal niets, maar toch. ‘Heb je plannen voor morgen?’vroeg hij aan haar, omdat hij benieuwd was of ze dingen had afgesproken met iemand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 00:26

Koningin Esmeralda Fullbright

"Kloppen is misschien geen dom idee." Lachte ze Kenzo toe, ze bedoelde het gewoon als grapje. Hij vroeg of ze morgenavond zin hadden om bij hem wat te drinken, er kwamen ook vrienden en ze mochten blijven slapen. Ze glimlachte erdoor, Kenzo was al gauw weer vertrokken en ze keek recht in de vragende ogen van Jay. Ze grinnikte daar zachtjes door.
"We gaan toch gezellig?" Vroeg ze nu aan hem met een vrolijke blik.


Fay Fuego

Hij dacht aan wat er gebeurd was, hij voelde zich schuldig dat hij de vrouw had laten stikken. Ze pakte daardoor zijn gezicht vast. "Lieverd, ze sliep toch toen wij binnenkwamen? Denk je nu echt dat er er zoveel moeite mee heeft? Ik denk het namelijk niet, anders had ze er veel meer moeite mee gehad en had ze niet geslapen op dat moment." vertelde ze hem doordringend.
"Het komt vast door Lucius." Mompelde ze omdat hij zei dat hij zichzelf gewoon gek maakte.


Aurora Legos

Hij geloofde van wel. "Ik vind het wel leuk, of lief, ik weet het niet precies." Glimlachte ze hem toe. Hij wilde weten of ze plannen had voor morgen.
"Ik hoopte dat Feline of Jessie al wat meer te vertellen hebben over Stephen." Zei ze tegen hem.
"Verder heb ik nog geen flauw idee wat ik ga doen." Glimlachte ze.


Chayenne Lahero

Van Carmen moesten ze gewoon samen gaan. "Verveel je je dan niet?" Vroeg ze bezorgd aan haar en ze keek Carmen de hele tijd aan. Devlyn leek heel erg graag iets te willen doen en hij opperde om een bordspel of een kaartspel te gaan doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 00:33

Koning Jay Fullbright

Esmeralda leek het wel een goed idee te vinden om te gaan, daardoor glimlachte hij even. ‘Ja, doen we,’ stemde hij in. Hij wilde het alleen als Esmeralda het ook leuk vond, maar ze leek enthousiast te zijn, dus was hij dat ook. Hij legde zijn handen in haar hals en hij trok haar iets meer naar zich toe. ‘Nou, waar waren we gebleven?’vroeg hij plagend, daarna zoende hij haar weer net zo zacht en vol liefde. Esmeralda was gewoon geweldig, hij kon niet anders dan zielsveel van haar houden.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei begon hij er over na te denken en zuchtte hij zacht. Het maakte het nog niet veel beter. ‘Ik wil gewoon niet geloven dat ze dit bewust doet,’ zei hij zacht. Hij wilde niet zo het slechte in de mens zien, dat kon hij gewoon niet. Misschien was hij echt wel te aardig. ‘Ik wil het gewoon met haar bespreken, dit is vast allemaal één groot misverstand…’ zei hij nu. Ze zei dat het vast door Lucius kwam, daardoor schudde hij zijn hoofd. ‘Hij heeft hier niet echt iets mee te maken, het komt gewoon door mijzelf. Het komt wel weer goed,’ zei hij glimlachend tegen haar, daarna drukte hij zacht zijn lippen op haar wang.

Lucius Legos

Ze vond het wel leuk of lief, dat was positief dus. Hij vond het zelf nog niet zo geweldig, maar hij liet het maar gewoon, hij zou wel zien hoe alles liep. Het maakte hem ook niet echt heel veel uit, het kon best zijn dat hij meer rekening zou houden met Aurora, maar als ze iets verkeerd deed, zou hij haar net zo behandelen als anders. Ze had nog niet echt plannen, ze hoopte dat die vrouwen wat konden vertellen over Stephen. ‘Dat hoop ik eigenlijk ook, het zou mooi zijn,’ zei hij tegen haar.

Carmen Samira

‘Ik verveel mij wel, maar ik lees veel en ik kan tenminste weer een beetje bewegen, dus het gaat wel. Niets voor jullie om je zorgen om te maken, dat is niet nodig. Bovendien moest ik nog steeds veel slapen, dus mag ik die wandeling bewaren voor een ander moment?’ vroeg ze nu glimlachend aan Chayenne en Devlyn. De jongen stelde nog wat andere opties door, waardoor ze even lachte. ‘Het is heel erg lief van je, maar echt, het is niet nodig. Ik wil het liefste gewoon trainen, maar ik zal nog even geduld hebben, mij kan je niet bezighouden met spelletjes,’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 6/12/2014, 00:41

Devlyn Stratton
Chayenne vroeg nog of Carmen zich niet verveelde. En dat deed ze wel, maar ze hoefden zich geen zorgen te maken. Ze gaf aan dat ze veel moest slapen en wilde de wandeling voor een ander moment bewaren. 'Daar hou ik je aan.' zei Devlyn als antwoord op die vraag. 'Maar je wilt liever even slapen begrijp ik?' vroeg hij als laatste nog.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 00:41

Koningin Esmeralda Fullbright

Het leek Jay ook een goed plan, daarna vroeg hij waar ze gebleven waren en ze werd weer gezoend door hem. Het was echt alsof zr in een sprookje leefden, ze nam alle vrolijke en positieve gevoelens maar al te graag in haar op.
Ze verbrak de zoen heel even en keek hem doordringend aan.
"Jay, ik weet nu eigenlijk al dat er een hoop alcohol geschonken wordt, morgen, wil je wel rustig aan doen met drinken?" Vroeg ze hem zachtjes.
"Het is sowieso anders en moeilijker omdat we nu daar slapen en weer even uit ons normale ritme worden gehaald... ik wil niet dat het mis gaat." Legde ze hem uit en ze streek zachtjes langs zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 00:44

Koning Jay Fullbright

De zoen werd onderbroken en ze vroeg iets aan hem, hij knikte langzaam. ‘Maak je geen zorgen, ik zal rustig aan doen,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Als jij het een beetje in de gaten houdt,’ voegde hij er glimlachend aan toe. Hij vond het lastig om daar zelf constant op te letten, maar hij zou er wel rekening mee houden. Ze had gelijk, het was toch iets anders en hoewel het misschien onschuldig leek, wist hij dat het lang niet meer zo onschuldig was als hij opeens compleet ontspoorde. Daar leek soms helemaal niets voor nodig te zijn en hij wilde niet dat het gebeurde. Ze streek langs zijn gezicht en hij sloot zijn ogen heel even, daarna legde hij zijn hand op die van haar. ‘Ik ben heel blij dat je gewoon eerlijk bent,’ fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 00:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, hij zal rustig aan doen, maar ze moest het wel een beetje in de gaten houden, daardoor knikte ze met een glimlach, natuurlijk wilde ze dat doen, waarschijnlijk zat ze de hele avond dicht naast hem.
Ze voelde zijn hand op de hare en hij gaf aan blij te zijn dat ze gewoon eerlijk was.
"We hebben nu iets heel moois samen, Jay, het zou zonde zijn als het door zoiets stoms verpest zou worden, toch?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 00:54

Koning Jay Fullbright

Ze hadden nu iets heel moois samen en het zou zonde zijn als het verpest werd door iets stoms, daardoor knikte hij. ‘Ja, dat vind ik ook,’ zei hij zacht. ‘Ik heb de hoop dat het nu altijd zo blijft, dat ik er nooit meer last van heb,’ zei hij. Hij hoopte het echt, maar hij wist dat hij er niet vanuit mocht gaan, de teleurstelling zou enorm zijn als het dan toch fout ging. ‘Ik vind het echt geweldig hoe het nu gaat, ik voel mij zo ontzettend goed,’ zei hij zacht. Daarom was hij misschien ook een beetje bang voor als het kindje kwam. Het zou alles verstoren, hun hele ritme. Hij keek er wel enorm naar uit, maar hij was toch bang voor de kleine nadelen die het zou hebben. Hij kon er gewoon niets aan doen, gelukkig overheerste het positieve wel enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 09:09

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay was het gelukkig helemaal met haar eens waardoor ze glimlachte. Hij hoopte dat het zo bleef, dat hij er nooit meer last van zou hebben.
"Ik hoop het ook..." zei ze zachtjes tegen hem terug.
"Ik vind het net een sprookje en ik voel me zielsgelukkig met jou samen." Ze sloeg haar armen stevig om hem heen.
"We moeten de geboorte van ons kindje gewoon goed voorbereiden, dan kunnen we er alleen maar heel erg blij mee zijn en zullen we niet voor verrassingen komen te staan." Zei ze nu, ze wist dat hij er bang voor was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 10:24

Koning Jay Fullbright

Ze hoopte het ook, ze vond het net een sprookje. Daardoor glimlachte hij even. ‘Ja, we maken nu gewoon ons eigen sprookje…’ zei hij daarna. Het ging echt heel erg goed. Ze had door dat hij zich wat zorgen maakte en ze zei dat ze het gewoon goed moesten voorbereiden, zodat ze niet voor verassingen zouden komen te staan. Hij knikte langzaam, dat was ook wel het beste. ‘Toch maak ik mij er wel zorgen over,’zei hij zacht tegen haar. Hij kon bijna niet anders. Hij keek er wel heel erg naar uit, maar hij vond het toch ook lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 12:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte liefdevol naar hem en streek zacht langs zijn hals en over zijn wang. Hij maakte zich er toch zorgen over, gaf hij aan. Daardoor knikte ze.
"Weet je wat? Straks is mijn vader weer terug, misschien kan hij je helpen met voorbereiden, of misschien leuke dingetjes samen met hem maken, voor ons kleintje? Hij heeft toch grotendeels voor mij gezorgd en hij kan je vast tips en advies geven." Zei ze lief tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 12:33

Koning Jay Fullbright


Hij knikte langzaam, hij vond het wel een goed idee. 'Het is gewoon dat ik weet dat het ritme dan weer helemaal zal veranderen. Ik ben gewoon bang dat ik alles kapot maak dan, juist omdat het te veel is. Dan heb jij het al helemaal zwaar... Maar ik zal het met je vader bespreken, hij kan vast wel helpen.' Zei hij tegen haar. Hij was wel aardig positief, maar hij maakte zich duidelijk ook echt wel zorgen. Hij zoende haar even zacht, daarna keek hij haar aan. 'Zullen we naar bed gaan?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij was moe, maar hij wilde ook gewoon nog even gezellig met haar praten. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 12:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Op die verandering moet je je op de een of andere manier op zien voor te bereiden." Vertelde ze hem met een kleine glimlach. "Ik zal dan ook alles vertellen, hoe ik het doe, waarom ik iets doe, ik merk dat je daar rustiger van wordt." Glimlachte ze hem nu toe. Hij dacht gelukkig wel dat haar vader kon helpen.
Hij vroeg of ze naar bed gingen en ze knikte.
"Morgenavond slapen we waarschijnlijk ook niet veel." Grinnikte ze. Ze stapte zijn werkkamer uit en wachtte even op Jay om vervolgens naar hun slaapkamer te gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 13:10

Koning Jay Fullbright

‘Ja, dat is zo… het is gewoon dat ik nog niet weet hoe het gaat, daarom ben ik er bang voor…’ zei hij tegen haar. Ze zou alles vertellen wat ze deed en ook waarom, daar werd hij rustiger van. Hij knikte, daar had ze ook wel gelijk in. Het hielp hem echt. Dan begreep hij het veel makkelijker en werd hij veel minder snel kwaad. Ze zei dat ze morgen ook niet veel zouden slapen, daardoor grijnsde hij. Waarschijnlijk niet nee. Hij ging achter haar aan en eenmaal in de slaapkamer knuffelde hij haar even. ‘Ik hou van je,’ fluisterde hij. Hij liep naar de badkamer om zijn kleding uit te trekken, hij ruimde alles op en hij friste zichzelf nog even op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 13:20

Koningin Esmeralda Fullbright

Eenmaal in de kamer werd ze door hem geknuffeld en hij zei dat hij van haar hield. Ze drukte hier door een kus op zijn wang.
"Ik hou ook van jou." Glimlachte ze liefdevol. Hij ging zelf naar de badkamer toe en zij kleedde zich in de slaapkamer even uit, daarna kwam ze naar hem toe en ging ze achter hem staan en sloeg haar armen om hem heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2014, 13:59

Koning Jay Fullbright

Hij voelde het warme lichaam van Esmeralda tegen zich aan, waardoor er een glimlach op zijn gezicht doorbrak. Hij vond het zo heerlijk met haar. Zo genoot hij echt van elke dag en hij had het eigenlijk nooit verwacht, daarom deed het hem ook zo goed. ‘Je wilde slapen toch?’ vroeg hij plagend aan haar. Hij pakte haar vast en hij draaide haar om, zodat ze dicht tegen elkaar aanstonden. Zijn vingers gleden via haar hals naar beneden en hij keek haar diep in haar ogen aan, vol liefde. ‘Ik had nooit gedacht dat we zo gelukkig zouden worden, ‘ fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2014, 14:24

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar plagend of ze wilde slapen en ze schudde haar hoofd. "Jij zei dat hoor, ik niet." Plaagde ze terug. Ze werd omgedraaid en stond nu dicht tegen, ze voelde zijn vingers over haar lichaam en ze keek hem met twinkelende ogen aan. Hij zei dat hij nooit had gedacht zo gelukkig te worden.
"Hmm, nee ik ook niet, ik had het altijd gehoopt." Vertelde ze glimlachend. "Ik word er gewoon helemaal warm van." Grinnikte ze.
"Kom, we gaan in bed liggen, het is veel te koud."

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum