Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 16:27

Koning Thobias Hiddon

Hij kreeg weer een nieuw glas drank en hij nam een paar slokken, hij was nu wat in gedachten verzonken door wat Reagan allemaal zei. 'Doodsbang,' mompelde hij uiteindelijk. Hij keek zijn vriend aarzelend aan en uiteindelijk besloot hij het toch maar te bespreken. 'Vooral dat het aan mij ligt... dat het niet komt door Gwynn en mij samen, maar dat het aan mij alleen ligt en dat het met elke vrouw fout zou gaan,' fluisterde hij nu eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 16:36

Koning Reagan Tridon

thobias reageerde op hem dat hij doodsbang was en daardoor knikte hij een beetje. Hij begreep het echt wel. Thobias was vooral bang dat het aan hem lag, dat het niet door hem en Gwynn kwam, maar echt bij hem.
"Ik denk het niet, Gwynn heeft zoveel miskramen gehad... Met Destiney heb je in één keer een kindje, dat is al heel anders. Ik denk niet dat het aan jou ligt hoor." Probeerde hij zijn vriend gerust te stellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 16:44

Koning Thobias Hiddon

'Wat als er met mij iets niet goed is, waardoor ik de kans alleen nog maar meer vergroot? Dan heb ik met Gwynn altijd dubbel kans dat het misgaat, maar verder ook...' fluisterde hij. Hij dronk zijn glas leeg en hij sloot zijn ogen even, hij vond het lastig, hij maakte zich constant heel veel zorgen, maar aan de andere kant wist hij niet goed wat hij er mee moest doen. Dat maakte het heel frustrerend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 16:47

Koning Reagan Tridon

"Het zou kunnen, maar dat geloof ik niet. Jouw ouders waren ook gewoon gezond en jij en Gwynn ook, alleen samen komen er problemen." Sprak Reagan zacht tegen hem. Thobias dronk zijn glas weer leeg en Reagan keek naar hem. "Jullie merken het snel genoeg hoe het met dit kindje gaat, dan weet je dat het niet aan jou ligt." Glimlachte Reagan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 16:48

Koning Thobias Hiddon

Hij knikte langzaam, hij wilde er wel op vertrouwen, maar hij twijfelde wel heel erg. Tot nu toe was het altijd fout gegaan en dat gaf hem maar weinig vertrouwen in de toekomst, want hij was hiervan wel echt geschrokken. Misschien was er toch wel meer mis en eigenlijk wilde hij het niet weten. 'Zullen we zo maar terug gaan?' vroeg hij zacht. Hij wilde hier ook niet de hele nacht blijven zitten, dan zou hij veel te veel in de verleiding komen om met een andere vrouw hier te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 16:53

Koning Reagan Tridon

Hij leek nog wel heel erg te twijfelen. "Het komt goed, Thobias, het komt echt goed. Vertrouw op jezelf." Knikte hij zijn vriend toe. "Misschien kan Serena ook wel wat voor je betekenen, want zij heeft natuurlijk die krachten, al weet ik niet in hoeverre ze ermee om kan gaan." Zei Reagan tegen hem. Hij wilde teruggaan en Reagan knikte even. "Ja, is goed, we moeten echt vaker wat gaan drinken." Grijnsde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 17:00

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het ook niet, ik kan het eventueel wel met haar overleggen, maar ik wil niet dat ze iets gaat doen waar ze geen controle over heeft, dat is veel te gevaarlijk,' zei hij zacht. Dan wilde hij het liever zo houden. Reagan wilde wel terug, maar ze moesten wel vaker wat gaan drinken. 'Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn,' zei hij grijnzend tegen zijn vriend. 'Laten we dat maar gewoon doen.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 19:33

Koning Reagan Tridon

"Het was maar een idee, kijk maar wat je ermee doet." Glimlachte hij hem toe. Ze liepen terug naar het kasteel toe en Reagan glimlachte een beetje. Hij was het met hem eens. "Leuk, dan gaan we dat vaker doen." Knikte hij. Hij rekte zich eventjes uit en eenmaal binnen keek hij Thobias nog eventjes aan. "Slaap lekker." Knikte hij zijn vriend toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 20:53

Koning Thobias Hiddon

'Ik kan het wel bespreken als ik er morgen toch heen ga, wie weet kan ze wel iets.' zei hij tegen zijn vriend. Eenmaal in het kasteel wenste hij Reagan ook een goede nacht en daarna liep hij weer de slaapkamer in. Hij bedacht zich eerst dat hij echt veel zin had in Destiney, maar meteen daarna realiseerde hij zich dat dat dus echt niet ging gebeuren. Dat was dan maar zo, hij wilde dit echt volhouden voor haar, dat verdiende ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 21:06

Heks

Ze had de man al aan voelen komen, hij gaf een apart gevoel en omdat ze het eerder al gevoeld had, wist ze nu ook dat hij het was, dat kon niet anders. Ze liet hem eigenlijk al meteen naar binnen komen en liet hem op de bank zitten. 'Is er iets met Serena?' vroeg ze nu zacht, omdat ze toch echt wel gaf om haar dochter, ze wilde niet dat er iets met haar aan de hand was, al voelde het alsof hij voor zichzelf kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 21:11

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd een klein beetje wakker wanneer ze Thobias binnen hoorde komen. Slaperig keek ze naar hem en kwam ze een klein beetje overeind. "Hoe ging het?" Vroeg ze met een vermoeide stem aan hem en ze gaapte eventjes.


Remi Kaskadar

De deur werd voor hem opengehouden en hij werd haast meteen op de bank geduwd. Ze wilde weten of er iets was met Serena. "Ja, ook..." Mompelde hij. "Ik heb gemerkt dat Reagan meer van een ander houdt dan van haar en bovendien heb ik heel erg veel problemen, kun je er misschien voor zorgen op de een of andere manier dat wij elkaar leuk gaan vinden? Zodat we toch nog iemand hebben op de een of andere manier." Vroeg hij haar en hij wreef even over zijn achterhoofd heen, hij vond het toch wel wat raar om dit aan haar te vragen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 21:16

Koning Thobias Hiddon

'Het was wel gezellig, we hebben nog even kunnen praten over alles en ik ga morgen naar Serena toe om het met haar te bespreken, het zou goed voor Reagan zijn als ze wel nog vrienden met hem wil blijven, ik hoop dat ze daar zelf ook voor open staat. ' zei hij tegen haar en hij trok zijn kleding uit, daarna kroop hij bij haar naar bed. 'Ging het goed met Thomas?' vroeg hij aan haar,maar voor ze antwoord kon geven zoende hij haar al intens.

Heks

Er was ook iets met Serena en hij vertelde over wat er allemaal aan de hand was. 'Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg, als je eigenlijk mannen leuk vindt... dan is wel een hele drastische omslag.' zei ze tegen hem. 'Als iemand al op vrouwen valt is het makkelijker om hem een zetje in de goede richting te geven, maar bij jou wordt het een heel stuk moeilijker... hoe zie je het zelf voor je? Wat wil je in de toekomst?' vroeg ze nu aan hem en ze ging ook zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 21:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij legde het alllemaal uit en daardoor knikte ze een beetje met een gaap. Hij kwam bij haar in bed liggen en ze glimlachte lichtelijk naar hem. Hij wilde weten hoe het met Thomas ging. "Hij heeft als een engeltje geslapen, net zoals zijn moeder." Glimlachte ze. Ze zoende hem terug, maar wel langzamer, ze was echt nog maar net wakker.


Remi Kaskadar

"Ik wil die omslag, ik word gek. Iedereen staart me aan of ziet het als een uitdaging om mij verrot te slaan. Ik wil dit niet meer." Klonk zijn stem wanhopig tegen haar. "Serena ken ik, ze is lief, ze verdient iemand..." Mompelde hij tegen de vrouw. "Ik wil een gezinnetje, ik wil trouwen en normaal zijn, want ik kan hier niet meer tegen." Vertelde hij haar doordringend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 21:29

Koning Thobias Hiddon

Thomas had goed geslapen, net zoals zijn moeder, daardoor grijnsde hij even. Ze was duidelijk nog wat slaperig, want ze ging niet echt op hetzelfde tempo mee in de zoen. Zijn hand gleed langzaam over haar lichaam heen en hij drukte zijn lippen in haar hals. 'Ik heb zo ontzettend veel zin in je...' mompelde hij daarna zacht, met zijn lippen nog tegen haar huid aan. Hij vond het best wel moeilijk, hij hoefde nooit zo lang te wachten.

Heks

Hij klonk echt wanhopig en het was duidelijk dat hij zich ook echt zo voelde. 'Ik kan het proberen, ik weet alleen niet of ik het helemaal voor elkaar krijg. Ik kan er wel voor zorgen dat jullie elkaar leuk gaan vinden, dat lukt wel. Ik weet alleen niet of ik al het verlangen naar mannen bij jou weg kan krijgen, maar het is het proberen waard,' zei ze nu tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 21:36

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde eventjes en ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden en zijn lippen in haar hals. Hij mompelde haar toe dat hij ontzettend veel zin in haar had. "Het spijt me..." Fluisterde ze hem zacht toe. Ze kon het echt niet... Het lukte haar niet.


Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat ze het kon proberen, ze wist niet of het ging lukken, maar het was wel het proberen waard. Daardoor glimlachte hij nu lichtelijk naar haar. "Dankjewel, ik wil het heel erg graag proberen, ik hoop gewoon dat het een oplossing is..." Mompelde hij tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 21:39

Koning Thobias Hiddon

'Het hoeft jou niet te spijten, jij kunt er niets aan doen,' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het alleen wel vervelend dat hij er zo veel last van had, maar dat had hij eigenlijk ook wel verwacht. Hij zou dat altijd hebben. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals, maar daarna ging hij toch gewoon naast haar liggen. 'Ga maar weer lekker slapen, ik hou je alleen maar wakker zo,' zei hij nu wel lief tegen haar.

Heks

'Oké, ga naar haar toe, zorg dat je deze nacht bij haar bent en tegen de morgen zullen jullie gevoelens voor elkaar hebben,' zei ze tegen hem. Het zou voor haar wel een nachtje werken zijn, maar ze wilde de twee wel helpen, want ze wilde ook dat haar dochter gelukkig was en Remi leek een goede en eerlijke man te zijn, daarom wilde ze de moeite wel doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 21:46

Koningin Destiney Hiddon

Het hoefde haar niet te spijten, ze kon er niets aan doen. "Maar ik wil gewoon dat het goed blijft gaan tussen ons." Fluisterde ze, daar hadden ze dat voor nodig. Daarvoor deden ze het regelmatig. Hij ging na een tijdje naast haar liggen, hij hield haar alleen maar wakker, ze moest gaan slapen. "Zeker weten dat het goed gaat?" Vroeg ze hem voorzichtig.


Remi Kaskadar

De heks vertelde hem dat hij haar moest opzoeken, zorgen dat hij die nacht bij haar was en de volgende orgen zouden ze gevoelens voor elkaar hebben. Hij glimlachte. "Oké, heel erg bedankt!" Sprak hij haar nu toe, met voor het eerst weer een twinkeling in zijn ogen.
"Ik zal binnenkort laten weten hoe het gewerkt heeft." Glimlachte hij en daarna kwam hij overeind van de bank en liep hij terug naar het kasteel waar hij de wachters vroeg waar serena was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 21:54

Koning Thobias Hiddon

'Het blijft goed gaan tussen ons, dat beloof ik je. Ik zal echt niet vreemdgaan, ik wil ook graag dat het goed gaat tussen ons, echt...' fluisterde hij nu. 'Ja, ga maar slapen, het is geen probleem,' zei hij daarna. Hij gaf haar een kusje en hij keek haar aan. 'Ik hou van je, slaap lekker...' zei hij tegen haar en hij streek nog zachtjes langs haar wang.

Serena Lomaz

Ze was vandaag terug geweest naar haar oude huisje en in de herberg om te vragen of ze daar weer aan het werk mocht, gelukkig was het geen enkel probleem en daar was ze blij mee. Ze had haar spullen opgehaald uit het kasteel en nu liep ze weer terug naar buiten toe, tot ze tegengehouden werd door een wachter, blijkbaar was Remi naar haar opzoek. Ze liep met de man mee naar Remi toe, ze was wel benieuwd waarom hij hier was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:00

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek hem vol vertrouwen aan toen hij zei dat hij het zou beloven dat het goed tussen hun ging, ze geloofde hem. Het was geen probleem om te gaan slapen, ze kreeg nog een kusje van hem en ze keek in zijn ogen. "Ik ook van jou." Fluisterde ze zacht tegen hem. Daarna kroop ze tegen hem aan en viel ze al gauw in slaap.


Remi Kaskadar

Na een tijdje kwam Serena naar hem toe et een wachter en hij glimlachte wat naar haar.
"Hoe gaat het met je?" Vroeg hij zacht aan haar en hij keek haar eventjes doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:05

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop tegen hem aan en hij was echt wel blij dat hij er zelf zo veel vertrouwen in had, dat was fijn, dat hielp hem ook echt. Hij wist wel dat hij dit niet echt lang vol zou houden, daarom besloot hij er nu zelf maar wat aan te doen. In gedachten was hij vooral bij Destiney, maar ook gwynn kwam er in voor, daar kon hij niets aan doen en hij wist ook dat Destiney dat niet zo heel erg zou vinden. Het duurde lang, maar uiteindelijk zou het hem wel helpen. Hij pakte een doekje uit zijn nachtkastje en hij maakte alles even schoon, daarna pakte hij Destiney vast en viel hij tegen haar aan in slaap.

Serena Lomaz

Remi vroeg alleen maar hoe het met haar ging, ze was bang geweest dat hij zou zeggen dat ze bij Reagan moest blijven, dat wilde ze echt niet, dat kon hij vergeten. 'Het gaat wel goed. Ik ben nog steeds boos, maar verder wel goed,' zei ze zacht tegen hem. 'Hoe gaat het met jou?' vroeg ze daarna, want ze wist wel een beetje hoe moeilijk hij het had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:11

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat het wel goed ging, ze was boos, maar het ging verder wel goed. "Wacht eens even... Reagan heeft het vandaag gezegd of niet?" Vroeg hij haar zachtjes. Hij had het aan zien komen, maar hij had niet verwacht dat het nu al zo zou zijn.
"Ik voel me klote." Mompelde hij heel simpel tegen haar. "Heb je zin om vanavond wat te drinken en elkaar een beetje gezelschap te houden?" Vroeg hij zachtjes aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:14

Serena Lomaz

'Ja, hij had het best eerder mogen doen,' zei ze tegen hem, omdat ze er echt van baalde. Vooral omdat ze het zelf door had moeten hebben, ze had wel iets aan hem gemerkt, maar dit had ze toch niet verwacht. Remi zei dat hij zich klote voelde en daarna vroeg hij of ze zin had om iets te drinken en elkaar gezelschap te houden. Eigenlijk had ze dat niet echt, maar het leek niet dat het veel kwaad kon en het was beter dan alleen zijn. 'Ach, waarom ook niet....' mompelde ze uiteindelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:19

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat Reagan het best wel wat eerder had mogen doen. "Hij durfde het gewoon niet, of hij hoopte dat het goed zou komen." Sprak Remi haar zacht toe. Ze vond het op zich wel een goed idee om samen iets te gaan drinken en daardoor glimlachte hij. "Waar? Hier of ergens anders?" Wilde hij van haar weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:21

Serena Lomaz

'Dat zal wel, maar dit was gewoon laf,' mompelde ze. Ze vond het echt niet leuk, zeker niet omdat ze het er uitgebreid over gehad hadden en toen had hij gezegd dat hij het meteen zou zeggen, maar hij had niets verteld, hij had gewoon opeens met haar gezoend en daarna kwam hij het vertellen, ook nog eens een tijd later. 'We gaan wel naar mijn huis, beter dan hier,' mompelde ze, ze had echt geen zin om per ongeluk Reagan tegen te komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:24

Remi Kaskadar

Ze vond het gewoon laf en daardoor glimlachte hij. Ze was een sterkere vrouw dan hij had verwacht eigenlijk. "Ja, maar Reagan is geen durfal, zo is hij nu eenmaal." Hij haalde zijn schouders een beetje op. Ze wilde naar haar huis toe, dat was beter dan hier.
"Prima, laten we maar gaan dan." Knikte Remi en hij haalde zijn arm door de hare heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum