Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/3/2016, 23:17

Destiney Allard

Hij vond haar ook heel erg lekker en hij had haar liever dan een broodje, liefste nog meteen ook. "Hmm... ik vind je zo wel heel erg leuk, na het broodje misschien." Plaagde ze hem uitdagend. Door haar woorden werd ze vastgegrepen en ze moest oppassen van hem. Hij pakte haar kin en ze voelde de vlinders door haar lichaam stromen toen hij haar doordringend aankeek. Ze werd vervolgens heftig gezoend en ze zoende hem terug. Vervolgens vroeg hij wat ze hem nog meer wilde laten zien, of laten voelen. Zijn hand gleed over haar lichaam heen en ze drukte zich dicht tegen hem aan.
"Laten we het bos in gaan." Stelde ze wat schor voor. Daarna pakte ze zijn hand weer, ze wilde toch echt eerst eten. Niet veel later stonden ze voor een klein bakkertje en ze vroeg om twee broodjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/3/2016, 23:19

Koning Thobias Hiddon

Ze vond hem zo heel erg leuk, na het broodje misschien. Ze stelde zijn geduld wel elke keer enorm op de proef, maar dat vond hij leuk. Het uitdagen was het leukste, het was voor hem ook echt het belangrijkste en daarom genoot hij hier enorm van. Ze drukte zich heel dicht tegen hem aan en hij genoot van het moment, hij wilde het liefste nog veel meer voelen. Door haar voorstel grijnsde hij even, dat stond hem wel aan. Het bos was toch best verstandig? Dan had Reagan nog niets te klagen. Ze pakte zijn hand en hij werd meegenomen naar de bakker, in zijn hoofd was hij al met hele andere dingen bezig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/3/2016, 23:29

Destiney Allard

Hij leek haar voorstel wel erg leuk te vinden om het bos in te gaan, zolang niemand hun zag was er niets aan de hand en er waren genoeg beschutte plaatsen.
Ze gaf hem het broodje aan, ze waren nog warm en roken heerlijk.
"Wel eten, en er ook van genieten." Plaagde ze hem nu toe, ze zag al in zijn ogen dat hij wel heel erg graag wilde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/3/2016, 23:31

Koning Thobias Hiddon

Ze gaf het broodje aan, het rook toch wel erg goed. Ze zei dat hij het wel moest eten en hij moest er ook van genieten. 'Ik geniet liever van jou,' zei hij, ietwat schor en zijn stem vrij laag. Hij nam een hap van het broodje en hij bleef naar haar kijken. Het smaakte wel goed, maar hij had zijn aandacht veel meer bij haar dan bij het eten, maar dat was eigenlijk ook wel goed. Het was wel heel erg fijn om zo tijd met haar door te brengen, om gewoon dit soort simpele dingen te doen. Dat was hij niet gewend en zou hij zelf ook nooit doen, maar met haar voelde het heel normaal. Hij at aardig snel door, hij had echt zin in haar. 'Eigenlijk wilde ik wachten, tot vanavond, in de eetzaal.' zei hij nu tegen haar, met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Dat ging nu niet meer lukken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/3/2016, 23:36

Destiney Allard

Hij genoot liever van haar, door zijn lage stem ontstond er kippenvel op haar armen en ze keek hem even verlangend aan. Daarna had ze haar aandacht bij haar broodje. Ze was nog niet eens halverwege en toen was hij al klaar, hij wilde wachten tot vanavond in de eetzaal.
"Alsof jij nu nog zo lang kan wachten." Sprak ze hem uitdagend toe en ze keek hem eventjes aan, daarna at ze de rest van haar broodje op. Ze vond ze altijd heerlijk, maar nu boeide Thobias haar veel meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/3/2016, 23:38

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Dat klinkt als een uitdaging,' fluisterde hij. Die ging hij maar al te graag aan, ook al zou hij het heel moeilijk krijgen. 'Kan jij zo lang wachten?' vroeg hij nu aan haar, er lag nu zelfs een twinkeling in zijn donkere ogen, dit vond hij heel erg leuk. Hij had verschrikkelijk veel zin in haar, maar het zou alleen maar intenser worden als ze het volhielden om te wachten, dat was het spel waar hij van hield. Hij bleef naar haar kijken, al zijn aandacht was voor haar. Zijn lichaam tintelde van het verlangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/3/2016, 23:43

Destiney Allard

Hij fluisterde haar toe dat het klonk als een uitdaging. "Dat is het ook.." Klonk haar stem schor. Hij vroeg of ze wel zo lang kon wachten. "Ik wel." Plaagde ze. Hij had een twinkeling in zijn ogen staan en hij leek het echt heel erg leuk te vinden, al zijn aandacht was voor haar, dat voelde dan ook heerlijk. "Ik doe het alleen als er niemand bij is." Zei ze hem nog. "Tot die tijd kunnen we elkaar uitdagen, maar niet teveel aanraken, een beetje." Stelde ze haar standpunten vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/3/2016, 23:47

Koning Thobias Hiddon

Het was ook een uitdaging en ze zei dat ze wel kon wachten, daarna zei ze dat ze het alleen deed als er niemand bij was. 'Hm...' zei hij zacht. Hij wist nog niet zo goed wat hij er van moest vinden, want hij vond het juist geweldig als er wel mensen bij waren, de spanning en opwinding die hij dan voelde was niet te omschrijven. Ze konden elkaar uitdagen tot die tijd, maar niet te veel aanraken. 'En wat als ik je zo erg uitdaag dat je het wel wilt? Net als in de zaal?' vroeg hij aan haar, met dezelfde fonkeling in zijn ogen. Hij pakte haar vast en hij trok haar iets meer naar zich toe. 'Dat is mij eerder gelukt, dat moet nog een keertje kunnen... bovendien is er vanavond een heel leuk feestje een dorp verderop, waar wij eigenlijk wel heen moeten...' fluisterde hij nu, met zijn lippen dicht bij haar oor. Zijn vrienden gingen er heen, Reagan waarschijnlijk ook. 'Ik ben er van overtuigd dat ik je zo ver krijg om meer te doen, daar...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 10:19

Destiney Allard

Hij vroeg haar wat er zou gebeuren wanneer hij haar zo erg zou uitdagen dat ze het wel wilde, net zoals in de zaal. "Dan heb je geluk..." Klonk haar stem hees en ze bleef naar hem kijken. Ze voelde hoe ze tegen hem aan werd getrokken en ze kreunde daardoor zachtjes even. Hij vertelde dat het hem nog een keer zou lukken en er was nog een feestje in een dorp verderop. Zijn lippen waren dicht tegen haar oor en ze raakte hier ongelooflijk opgewonden van. Ze sloot haar ogen en hing half tegen hem aan.
"Daar gaan we heen en misschien krijg je me zover." Fluisterde ze schor
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 10:28

Koning Thobias Hiddon

Hij merkte heel erg goed wat hij met haar deed en hij vond het geweldig. Ze gaf een stuk meer toe nu en dat vond hij ook heel erg leuk, hier genoot hij van. 'Oké, dat is afgesproken. Dan gaan we daar heen...' zei hij. Hij had er echt enorm veel zin in, maar nu moest hij de rest van de dag wachten. Dat kon hij wel, nu had hij een doel. 'Reagan zal het wel leuk vinden dat wij mee gaan, maar het is de bedoeling dat hij niet al te veel meekrijgt van alles. Anders gaat hij weer de verantwoordelijke vriend uithangen.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 10:32

Destiney Allard

Hij zei dat ze dan daarheen zouden gaan en ze knikte met twinkelende ogen. Ze vond dit echt leuk, haar lichaam stond strak van de adrenaline en de spanning die ze voelde. Hij vertelde dat Reagan het leuk zou vinden, maar hij moest er niet teveel van meekrijgen.
"Niemand moet er wat van meekrijgen." Fluisterde ze tegen hem terug en ze drukte haar lippen even op die van hem, ze zoende hem intens en vol passie, ze wilde hem, nu eigenlijk al.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 10:50

Koning Thobias Hiddon

'Nee, dat zou inderdaad het beste zijn, maar hij is de enige die mij er op gaat aanspreken, dus hij mag er zeker niets van merken.' zei hij zacht tegen haar. Het voelde echt geweldig en door wat ze deed kreunde hij zacht, die zoen was echt heerlijk. Hij ademde diep in en hij keek haar uitdagend aan. ' Kom, we gaan terug. Dan zal ik zeggen dat we meegaan naar het feest, kunnen we ons eerst nog klaarmaken en eten.' zei hij. Hij kon hier ook niet zo blijven staan, dan werd hij helemaal gek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 10:52

Destiney Allard

"Hij houdt ons voorlopig toch wel in de gaten." Sprak ze Thobias toe, maar ze zouden het wel zien. Hij kreunde door haar zoen en keek haar daarna uitdagend aan, hij wilde teruggaan en vertellen dat ze meegingen naar het feest, dan konden ze zich klaarmaken en gaan eten.
"Is goed." Knikte ze. Ze nam langzaam weer afstand van hem en pakte zijn hand vast. Daarna begon ze weer naar het kasteel te lopen. Dit vond ze echt fantastisch, ze was er helemaal klaar voor en wilde dit echt heel erg graag allemaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 11:09

Koning Thobias Hiddon

' Ja, dat denk ik ook.' zei hij grijnzend tegen haar. Reagan zou hun heel goed in de gaten houden, maar dat maakte hem niet heel erg veel uit. Hij zou zich wel vermaken, wat zijn vriend er ook van vond deed er niet echt toe. Hij liep rustig met haar naar het kasteel, het verlangen was heel duidelijk aanwezig, maar het zwakte nu tenminste wel een beetje af. Dat was goed, want anders zou hij het echt niet vol kunnen houden, dat was zeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 11:11

Destiney Allard

Het liefste zou ze hem meenemen de kamer in om dan meteen al haar verlangen in te lossen, maar dat ging niet werken, ze moest volhouden, ze moest hem laten zien dat zij dit kon. Dat ze het beter vol ging houden dan hij.
"Eerst omkleden?" Vroeg ze hem, aangezien het nog te vroeg was om te gaan eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 11:17

Koning Thobias Hiddon

Dit ging een hele heftige avond worden, dat was heel erg duidelijk te voelen. Ze vroeg of ze eerst zouden gaan omkleden en hij knikte langzaam, zijn blik vol verlangen. Het was zo'n sterk gevoel en het was echt heerlijk. Hij nam haar mee naar hun slaapkamer en hij merkte dat hij het nu wel echt moeilijk begon te krijgen. Hij liet haar los en hij ademde diep in, daarna besloot hij maar snel in de kast te gaan zoeken naar wat leuke kleren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 12:40

Destiney Allard

Ze zag zijn blik en ze wist zeker dat ze haast op dezelfde manier naar hem terugkeek. Het was echt ongelooflijk heftig.
Eenmaal in de slaapkamer werd ze door hem losgelaten. Hij dook haast meteen de kast in om te gaan zoeken naar kleding.
Zelf bekeek ze haar eigen kast.
"Wat voor feest is het? Dan weet ik wat voor kleding ik aan moet trekken." Vroeg ze aan Thobias en ze keek hem even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 12:44

Koning Thobias Hiddon

Hij wist eigenlijk niet zo goed wat ze nou leuk vond, wat zou hij aan doen? Hij keek op toen ze iets aan hem vroeg. 'Het is niet heel erg groot en er zijn alleen maar mensen van hoge afkomst of met hoge functies welkom, maar het is voor ons ook echt een avondje uit. Geen chique gelegenheid. Ik doe gewoon iets normaals aan, niets bijzonders...' zei hij tegen haar. 'Wat vind jij nou leuk staan bij mij?' vroeg hij daarna grijnzend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 12:50

Owja... ze is nu koningin XD

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het niet heel erg groot was, het was geen chique aangelegenheid, hij deed iets normaals aan en vroeg vervolgens wat zij leuk vond staan bij hem, dat vond ze leuk. Ze vond het fantastisch dat hij dit aan haar vroeg, dat hij haar mening wilde weten, dat betekende dat hij echt om haar ging geven. Ze liep daarop naar hem toe en streek met haar handen verlangend over zijn borstkas heen.
"Blauw staat je vast fantastisch.. Donkerblauw." Fluisterde ze hem toe. "Iets wat strak om je mooie spieren heen staat gespannen." Ze keek naar hem op en drukte haar lippen op die van hem, ze kon het gewoon niet laten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 12:54

Dat vergeet ik dan ook altijd xd

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het leuk te vinden dat hij vroeg wat ze mooi vond. Ze zei dat blauw hem vast fantastisch stond, donkerblauw. Haar handen gleden over zijn borstkas heen en hij keek haar verlangend aan. Hij merkte dat hij het echt heel erg moeilijk kreeg, maar hij wist dat hij vol moest houden, hij mocht niet toegeven, want dan zou ze gewonnen hebben. Het moest strak om zijn spieren heen zitten en daarna voelde hij haar zachte lippen op die van hem. Hij legde zijn hand in haar hals en hij hield haar heel dicht bij zich, terwijl hij haar verlangend zoende. Hij stopte na een tijdje wel. 'Heb ik zoiets in mijn kast hangen?' vroeg hij zacht. Hij had kleren zat, maar hij deed meestal niet de moeite om alles te bekijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 12:59

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn hand in haar hals en ze genoot van de verlangde zoen. Hij stopte na een tijdje en vroeg of hij zoiets in zijn kast had hangen. Ze glimlachte even en keek met hem mee in de kast. Ze liet haar vingers langs alle stoffen heen gaan en zocht naar iets moois.
"Een pak is een beetje overdreven zeker?" Vroeg ze plagend. Ze stond dicht tegen hem aan, het was zo ongelooflijk sterk wat ze voor hem voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 13:02

Koning Thobias Hiddon

Ze bekeek zijn kleding en hij keek vooral naar haar, hij keek pas weer op naar haar toen ze iets vroeg. 'Een beetje wel, dan val ik heel erg op. Dat is vanavond juist niet de bedoeling,' fluisterde hij, met zijn lippen in haar hals. Hij ging nog dichter tegen haar aan staan en hij legde zijn handen op haar heupen neer, langzaam gleden ze naar boven. Een beetje aanraken mocht, dus daar ging hij ook gebruik van maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 13:05

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij dan heel erg op zou vallen, dat was juist niet de bedoeling. Ze knikte een beetje en pakte een prachtig donkerblauw overhemd uit de kast. Ze voelde hoe hij tegen haar aan kwam staan en zijn handen op haar heupen legde. Ze kreunde genietend door zijn lippen in haar hals en ze leunde tegen hem aan. Ze was echt als was in zijn handen en genoot hier ongelooflijk van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/3/2016, 13:11

Koning Thobias Hiddon

Ze knikte en pakte een donkerblauw overhemd, maar hij was volledig afgeleid van de kleren door haar gekreun. Wat een geweldige vrouw was het eigenlijk. Ze leunde tegen hem aan en hij ademde diep in, zijn hele lichaam leek te tintelen. Hij pakte haar vast en hij zette haar tegen de kastdeur aan, hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en nu kreunde hij zelf ook zachtjes. Het deed ongelofelijk veel met hem. Hij trok haar jurk een stuk omhoog en zijn vingers gleden over haar benen heen. Hij zoende haar zachtjes in haar hals, langzaam gleden zijn lippen naar haar oor en beet hij er zacht op. 'Vanavond ben je helemaal van mij...' fluisterde hij. Zijn handen gleden nu naar boven toe, over al haar rondingen heen. Hij trok haar weer tegen zich aan en hij merkte hoe erg hij de neiging kreeg om het nu maar gewoon echt met haar te doen, maar dat gevoel was zo geweldig, hij moest het nog even vasthouden. Hij liet haar langzaam los en hij nam afstand, zijn blik nog net zo uitdagend terwijl hij de knoopjes van zijn overhemd losmaakte. Het omkleden moest toch gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/3/2016, 13:15

Koningin Destiney Hiddon

Ze liet het overhemd op de grond vallen wanneer hij haar tegen de kastdeur aanzette. Haar jurk werd omhoog getrokken en zijn vingers streelden over haar benen, ze kreunde vol genot hierdoor en zijn lippen in haar hals gaven haar kippenvel. Ze stond helemaal te trillen van genot, wat deed hij toch met haar?
Ze begreep er niets van, ze had nog nooit zo ongelooflijk naar iemand verlangd... Ze kreunde diep wanneer hij in haar oor beet en staarde hem aan door zijn woorden. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, ze vond het zo lekker, ze was er echt helemaal klaar voor, maar daarna liet hij haar los en nam hij afstand, hij begon zijn overhemd los te maken. Daardoor gleden haar handen weer over zijn borst heen.
"Alsjeblieft... ik wil je nu... ik... je maakt me gek..." Kreunde ze hem toe, haar ogen stonden vol verlangen en ze drukte haar trillende lichaam tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum