Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koekoek!!!!

+7
DikkeVetteVlinder
Ingee
JesdaPower
Celiine_Famke
xWildrose
XxAuroraxX
Nikkay
11 plaatsers

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 15:59

Baalde alleen zo erg dat the seeker in het tweede seizoen een ander was, dat ik het niet meer heb gekeken XD haha, die eerste was veel knapper!
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:02

Hoihoi mensen! :p
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 16:05

Wat een vrolijkheid Razz

Hoi ceel haha
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:10

Ik heb alleen deel een gelezen, het sprak mij niet super aan. Het was leuk, maar niet dat ik dacht wauw ik wil de hele serie lezen haha. Wat ik echt een geweldig boek vind en iedereen zou aanraden is een weeffout in onze sterren. Ook vind ik de edelsteen trilogie en touching juliette trilogie gaaf ;P

Ooow oke haha, nja als ik tijd vind begin ik er misschien wel een keer aan! Haha ja dat is altijd zo balen.

Heeehee! (:
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:18

Haha.

Hoe is het met jullie? Ik heb afkickverschijnselen van Famke haha. Dus ik denk dat ik vanavond maar weer even naar stal ga :p
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:21

Met mij gaat het klote haha, ben nog steeds ziek.. Maar moet morgen toch hoe dan ook werken. Van 12 tot 5, woehoee. Daar worden we blij van!

Hahah ik ken het! Nu zit ik dus ziek binnen en heb ik dat ook ontzettend, scheelt dat ik of even uit het raam kan kijken of even naar buiten lopen. Maar poetsen of rijden zit er niet echt met hoe ik me voel. Gelukkig heb ik een mama die ook paardengek is hahah.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 16:22

Good, ik verveel me alleen... die verslagen zijn zoo moeilijk...
wetenschappelijke onderzoeken vertalen vanuit het engels, pfff... stomme metacarpale bones

Haha, de volgende keer als ik een boek koop, moet ik toch eens ff kijken daarnaar Razz
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:25

Ik ben ook nogsteeds ziek.. Dus was gister ook al niet naar stal geweest. Scheelt dat ik een verzorger heb die dan komt. Die gaat vandaag ook. Maar ik vind het lastig 2 dagen achter elkaar helemaal niet te komen.. Omdat Famke op een stal staat waar je bijna alles zelf moet doen.. Dus ook voer klaarzetten en hooi voor op de paddock overdag klaarleggen/ waterbakken vullen, stal mesten, paddock mesten.. Ben dan altijd bang dat m'n verzorgster iets vergeet en ze morgen geen eten heeft of zo haha.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:25

Jaaa, vooral een weeffout in onze sterren van John Green. Het is echt een prachtig boek, wel 'zwaar'. Maar toch ook weer luchtig.  Het onderwerp is gewoon zwaar, het gaat namelijk over kanker, maar de manier waarop het beschreven word etc is echt fascinerend. Ik moet toegeven, richting het einde kon ik de tranen niet houden. En geloof me, ik huil bijna nooit met film, boeken etc. Dus je moet er wel tegen kunnen haha.

Owja, begrijpelijk indd. Had ik voorheen ook, toen ze nog niet thuis stonden. Altijd fietsen door weer en wind haha.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 16:27

Haha oké

Wel vervelend hoor, dat je echt zo ontzettend veel zelf moet doen, als ze niet thuis staan, is dat toch een stuk lastiger! Ik vraag het gewoon aan m'n moeder (A)
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:30

Hahah, ja ik ook hoor. Mijn ouders zijn bijvoorbeeld gescheiden, dus om het weekend moeten ze het sowieso altijd alleen doen. Het scheelt dat ze het bij mij alles behalve erg vinden.

Man, ik haat dit niks doen wel ontzettend. Verveel me echt, maar aan schoolwerk ga ik echt niet beginnen. Ben veelte misselijk ... :')
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:36

Ja soms is het wel vervelend dat we zoveel moeten doen, zoals binnen en buiten zetten.. Maar aan de andere kant, het is ook echt een goedkope stal Smile En voor de rest erg gezellig en naast een natuurgebied, dus ik ben tevreden haha.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 16:41

Haha, ja je kan wel heerlijk buiten crossen!
Maar hoeveel betaal je?

In Dronten op de Paardenplaats moeten we ook echt alles zelf doen, en volgens mij hebben ze daar dezelfde faciliteiten, maar je betaalt gewoon 225 euro per maand, vond ik best duur...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:42

135 per maand :p Dus vrij weinig.. haha. En hooi en stro zit er bij in, krachtvoer etc moeten we zelf erbij kopen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 16:43

Niet eerlijk! Haha

maar... we hebben hier wel een eb en vloed bak Razz
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:45

Onze bak is echt onwijs slecht.. 1 keer in het jaar misschien goed? Haha xD
Maar ja, ik rijd toch meestal buiten. Ik vind het niet vreselijk als de bak een keer enorm mul is, dan ga ik gewoon lekker naar buiten Razz Alleen is het irritant als hij weken achter elkaar slecht is.. Want soms wil ik ook wel ff dressuren haha
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:45

Ik ken het, op mijn vorige stal moesten we ook bijna alles zelf doen. Behalve in de winter, dan werden ze wel gevoerd. Het grote nadeel was dat ze vanaf november niet meer dagelijks op de wei mochten. Alleen als het gevroren had. En er waren van die lekkere ego's die dus groepjes vormen met andere mensen op stal waardoor hun paarden in de paddocks als nog uren buiten stonden. En de andere dus amper, omdat die altijd vol stonden. Verder hele gezellige stal en indd goedkoop. Mooie ruime stallen, goede faciliteiten etc. Dus als ze niet thuis konden staan zou ik daar absoluut weer heen gaan. Maar thuis is veel idealer, ook nooit het gezeur met de bak dat het druk is. Ik heb zowat een prive binnenbak haha.

Dat is indd veel zeg, word je niet vrolijk van.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:48

Onze paarden staan van 's ochtends vroeg tot 's avond rond 5 uur buiten op de paddock in de winter. Dat is wel fijn. Beter dan hele dagen op stal, wat je soms ook weleens ziet.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 16:51

Ja klopt, dat is wel weer fijn. Op mijn oude stal stonden ze in de winter dus wel stuk meer binnen, was wel een nadeel. Nu ze thuis staan, staan ze gewoon zo veel mogelijk buiten. Maar het zijn echt zeurpieten haha. Rond een uur of drie staan ze al bij het hek van, laat me naar binnen. Vooral de mini, die wilt helemaal niet zo graag naar buiten, maf ding.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 16:57

Haha ja Famke staat ook altijd als eerste klaar om weer naar binnen te gaan hoor. Ze voelt zich en echt dametje, als het regent wilt ze liever binnen staan haha.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 17:01

Ja precies hier ook! Maar de kleine is pas een, en heeft een heerlijke dikke vacht, dus die staat gewoon zonder deken. Is ie nog veel te jong voor, maar hij staat graag binnen.

Waar ik het meest blij mee ben, waar ik vanaf ben, is het gezeik en de betweters op stal. Dan is je paard te dik, dan te dun, dan dit ,dan dat. Mijn vriendin doet aan vrijheidsdressuur en grondwerk, dat was vreemd en raar. Zoals het richt richten was echt not done. Had ik zo'n hekel aan. Wij gingen namelijk graag zonder zadel rijden, voetballen, grondwerk, buitenritjes en lekker afwisselen. Het was wel de bedoeling om dressuurmatig verder te gaan en te starten, maar juist die afwisseling is leuk. Nu ze thuis staan doen wel lekker alles:P
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 17:04

Ja bij mij op stal word ook flink geroddeld en gehaat af en toe.. Maar ja, ik heb de laatste tijd er gewoon schijt aan, aan alles wat ze zeggen. Op een gegeven moment bouw je vanzelf een soort muur tegen dat soort dingen. Het gaat er in mijn ene oor in en bij de ander er weer uit haha
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xAnouk 4/12/2013, 17:06

Dat vind ik altijd het vervelendste, sommige mensen moeten echt hun mond een keer dichthouden, haha.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van xWildrose 4/12/2013, 17:12

Ja is ook zo, maar het is wel heel hard. Ik heb bijv. een beperking aan mijn rechterarm. Met mijn geboorte opgelopen. Ik ben best wel sportief, maar word daarin echt beperkt. (Erbse parese heb ik) Nja, ik heb me nooit tegen gehouden, heb me goed ontwikkeld en eigenlijk valt nooit iemand iets op. Omdat ik toch echt beperkt word met rijden heb ik een speciale teugel en dus een dispensatie pas voor de wedstrijden. Je wilt niet weten wat voro gezeur ik toen die tijd over me heen heb gekregen. Ik stelde me aan, ik had helemaal niks, ik werd voorgetrokken op wedstrijden etc. Dat is het probleem bij mij, je ziet het niet waardoor ze oordelen vormen. Vergetend dat ik dagelijks extreem veel pijn heb. Met mijn vorige paard was het soms zo heftig dat ik er jankend af stapte. Ik reed altijd hele goed punten waardoor het nog erger was. Volwassen mensen deden gewoon heel naar tegen mij, ik was toen 13 jaar oud.. Mijn vorige paard werd verkocht, omdat de pijn niet te doen was. Nu met Amber heb ik amper pijn, gelukkig. Maar die ervaring heeft me wel doen beseffen hoe verschrikkelijk gemeen mensen kunnen zijn. Soms wenste ik gewoon dat ze het wel aan me konden zien, dat het duidelijk werd dat ik daadwerkelijk veel pijn heb en ook echt beperkt word. Maargoed anderszijds ben ik er trots op, want vroeger was ik verlamd aan mijn arm en nu zien mensen het eigenlijk niet. Tja, het hoort gewoon bij mij en ben er juist sterk door geworden. (:
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Celiine_Famke 4/12/2013, 17:15

Ja echt hoor.. Er zijn mensen die andere mensen keer op keer vergeven, maar ik ben dus echt niet zo iemand haha. Er zijn mensen die dingen over mij en/of Famke gezegd hebben, bv toen we net daar op stal stonden dat Famke lelijk was (en dan tegen mij zeggen dat ze mooi was, maar achter mijn rug om was ze lelijk). Daar kon ik zoooo woest van worden.. Wat wilde je, ze was verwaarloosd, alsof ze dan in één keer super mooi, glimmend en dik kon zijn?!
En ze hebben we meerdere dingen gezegd hoor. Maar ik vergeet dat soort dingen nooit. En vergeef het hun ook nooit. Ik doe normaal tegen ze, maar daar houd het ook mee op.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koekoek!!!! - Pagina 12 Empty Re: Koekoek!!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 44 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum