Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

3 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 17/5/2015, 19:53

Andrea Penoyer

Ze stond te trillen op haar benen. Ze was zo enorm bezorgd over Felicity. En ze voelde zich zo onwijs schuldig. Ze keek Rowan even aan. Zou hij teleurgesteld zijn op haar? Boos? Ze sloeg haar blik even neer.
Hij zei dat het enige wat zij zou kunnen doen, contact opnemen met het bureau was. Hij benadrukte nog even dat hij wist wat ze zouden doen als ze haar te pakken kregen en daardoor sloot ze haar ogen even en klemde ze haar kaken op elkaar. Daar dacht ze liever niet over na.
"Ik.. Ik ga wel naar het bureau.." zei ze uiteindelijk. Beseffend dat het haar enige hoop nog was. "Het spijt mij zo..." klonk er nog heel zacht achteraan, doelend op deze situatie.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 17/5/2015, 19:56

Rowan Rivers

Ze wilde naar het bureau gaan en eerst knikte hij langzaam, maar daarna slikte hij even. 'Kan je niet gewoon bellen? Ik heb je liever hier in de buurt... veel liever...' fluisterde hij eerlijk. Nu hij niets kon vond hij het moeilijk om alles los te laten, hij wilde het juist onder controle houden, terwijl hij amper controle had over alles. Eigenlijk helemaal niets. Hij lag hier maar te liggen en hij moest zo veel moeite doen om zich in te houden en niet gewoon weg te gaan. 'Ik weet het en het is totaal niet jouw schuld. Echt niet, jij kon hier niets aan doen,' zei hij oprecht tegen haar. 'Ik hou van je,' fluisterde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 17/5/2015, 23:54

Andrea Penoyer

"Dat zou ik heel graag willen, maar je weet hoe ze zijn op het bureau.. Ze willen sowieso dat ik langs kom.." reageerde ze op Rowan's woorden. Ja, natuurlijk bleef ze liever hier. Of in het hotel. Het liefst ging ze de straat niet meer op tot die hele groep aanhangers van Jeffrey achter tralies zaten. De helft ervan kende ze niet eens van gezicht. Dat maakte haar heel bang, iedere man op straat kon er wel een van zijn..
"Ik stuur je een berichtje als ik bij het bureau ben aangekomen. Ik ben met de auto dus veel kan er niet gebeuren onderweg. En ik zal bellen als ik daarna weer terug ben in het hotel.." zei ze nu.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 17/5/2015, 23:55

Rowan Rivers

Hij knikte langzaam, hij kon haar moeilijk dwingen om hier te blijven. 'Kan je... kan je daarna hier naar toe komen? Alsjeblieft...' vroeg hij heel zacht. Hij wilde hier niet alleen zijn. Niet met de angst dat én Andrea en zijn dochter iets overkwam. Dit was al erg genoeg. Hij wist dat hij gek zou worden vanaf het moment dat ze de kamer uit ging. Hij zou willen zoeken, hij zou naar Felicity willen, hij zou alles doen om die mannen af te maken en juist nu hij rustig moest blijven. Hij wilde dat ze weer terug kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 00:10

Andrea Penoyer

Rowan vroeg haar nu haast smekend of ze daarna hier weer terug kon komen. Ze dacht even na, thuis moest ze ook nog zoveel doen. Het was er een grote bende, al een hele tijd was het niet schoongemaakt en opgeruimd en er moesten ook weer boodschappen gedaan worden, al wist ze niet of dat zou lukken zonder enorme paniekaanval. En ze zat er niet bepaald op te wachten om buiten of in de supermarkt out te gaan door een paniekaanval, dan was ze helemaal kwetsbaar.. Misschien moest ze Lincoln en Leroy maar vragen om wat boodschappen te halen.
"Ik kom vanavond nog wel weer even langs.. En morgen ochtend weer.." sprak ze nu zachtjes tegen Rowan. Hij moest het gewoon nog even volhouden. Als hij gewoon bleef doorzetten zou hij ook snel naar huis mogen hoogst waarschijnlijk.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 00:15

Rowan Rivers

Ze dacht na en daarna kwam ze tot de conclusie dat ze vanavond wel langs kwam en morgen ochtend. Hij klemde zijn kaken op elkaar, hij was zo gefrustreerd en hij moest moeite doen om zich in te houden, maar het zou volledig onterecht zijn om boos te worden op Andrea en dat deed hij dus ook echt niet. 'Oké,' fluisterde hij alleen maar. 'Krijg ik nog een knuffel van je? Dan zie ik je vanavond weer...' zei hij zacht. Hij vond het heel erg lastig, maar hij deed zijn best om zich hier maar bij neer te leggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 00:20

Andrea Penoyer

Rowan leek het lastig te vinden om het te accepteren, maar hij moest ook begrijpen dat ze hier niet dag en nacht kon blijven bij hem. Hij zei later dus ook 'oké' en daarop knikte Andrea kort. Ze stapte naar hem toe en boog over hem heen, waarna ze een kus op zijn lippen drukte en even haar armen om hem heen sloeg.
"Zorg alsjeblieft dat je snel opknapt.. Ik heb je thuis nodig.." fluisterde ze zacht en eerlijk tegen hem. Ze leek nu weer vrij rustig, alleen wat angstig. Maar ze wist ondertussen hoe snel dat kon veranderen bij haar en de afgelopen dagen was ze wel heel vaak doorgeslagen. Ze had er gewoon geen controle meer over en ze werd er eigenlijk alleen maar banger van.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 00:23

Rowan Rivers

Ze kwam naar hem toe en hij voelde haar lippen op die van hem. Het was tegelijkertijd rustgevend en intens, hij miste haar zo ontzettend erg, hij kon het niet eens omschrijven. Hij was hier ook wat gevoelig voor, maar hij hield gewoon zielsveel van haar. Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ik weet het, ik doe er alles aan,' zei hij zachtjes. Hij deed er ook echt alles voor. 'Ik hoop dat het heel snel beter gaat...' zei hij. Hij hoopte op een paar dagen, misschien eerder. Waarschijnlijk zou hij vreselijk voorzichtig moeten zijn en mocht hij niets, als hij maar naar huis mocht. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar nu langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 19:04

Andrea Penoyer

Ze was vanuit het ziekenhuis direct door gereden naar het bureau. Daar had ze alles verteld aan de tijdelijke vervanger van Steven en was alles genoteerd en nagetrokken. Er werd gezegd dat ze haar gingen helpen, dat ze Felicity terug zouden halen voor haar, maar ze konden niets beloven. Dat begreep Andrea; ze mochten niet eens wat beloven. En zelf had ze er weinig vertrouwen in. Wat die mannen allemaal al aan hadden gedaan.. Ze waren tot zoveel in staat. Die hadden echt geen medelijden met een jong, huilend meisje.
Tranen sprongen alweer in haar ogen bij de gedachten aan Felicity. Het kind moest wel enorm bang zijn nu, zonder papa en mama, in een vreemde omgeving met rare mannen. En wie wist wat er allemaal wel niet al gebeurd was ondertussen..
Andrea was vanuit het bureau naar het hotel gegaan. Lincoln trof ze net aan op de gang. Ze had hem gevraagd of hij wat boodschappen wilde gaan doen. Lincoln zei dat hij nu naar zijn vader ging in het ziekenhuis, maar daarna wat boodschappen zou halen.
In het hotel maakte Andrea wat dingen schoon en zorgde dat de was gedaan werd. Ook ruimde ze wat spullen op, zodat het een minder erge troep was. Al leek het nooit netjes te kunnen worden.
Toen ze haar mobiel tevoorschijn toverde om Rowan een berichtje te sturen dat ze bijna klaar was en er zo weer aan kwam zag ze op het beeldscherm van haar mobiel dat ze meerdere berichten had. Ze dacht eerst dat het misschien van Rowan was, maar al snel zag ze dat het onbekende nummers waren. Het eerste berichtje was: `Je bent de afspraak niet nagekomen, hoer. Krijg je spijt van.` Het berichtje daarna leek met net zoveel haat geschreven te zijn: `Als je maar niet denkt dat we je ooit met rust gaan laten. We gaan je kapot maken.`
Andrea huiverde en moest even slikken. Hoewel het maar berichtjes waren, maakte het haar enorm bang. Ze wist namelijk dat dit honderd procent gemeend was.
Helaas waren dat nog niet alle berichtjes: `We zullen je zo erg verminken dat je stomme vriendje je niet eens meer ziet zitten. Kijk nog maar eens in de spiegel naar je mooie hoofdje, dat zal er binnenkort anders uit zien.`
Het laatste berichtje liet Andrea nog het meest schrikken. Het betekende dat ze al in de gaten gehouden werd, dat ze haar al steeds volgde. En dat maakte haar meteen weer paniekerig. `Je bent gezien in het ziekenhuis. We zien alles. Kom je straks weer even op bezoek naar je vriendje? Dan pikken we je op.`
Met trillende handen klikte Andrea de berichtjes weg. Ze twijfelde wat ze moest doen. Ze was hier helemaal alleen, ze had dan wel haar wapen bij haar, maar in haar eentje kon ze niet tegen een groep mannen op als ze ineens zouden verschijnen.
Naar buiten durfde ze ook haast niet meer nu. Straks stonden ze bij het hotel ook ergens te posten.. Ze klemde haar kaken op elkaar en haar ademhaling versnelde. Ze liep met grote passen naar de deur toe en deed die op slot, zelfs de extra sloten deed ze erop. Daarna liep ze weer terug en ging ze op de bank zitten. Ze wilde naar Rowan.. Maar ook dat durfde ze niet.
Haar mobiel trilde. Weer een berichtje. Ze slikte even en opende het. `Kind leeft nog. Als je dat zo wilt houden zou ik even naar het politie bureau bellen en zeggen dat je je aangifte wilt intrekken.`
Andrea werd aan de ene kant blij van dit berichtje; als het waar was, leefde Felicity nog. Maar aan de andere kant.. Was het wel zo verstandig om haar aangifte in te trekken? Ze besloot het toch maar te doen. Ze kon Felicity niet nog meer op het spel zetten. Daarom belde ze direct naar het bureau en liet de gegevens uit het systeem verwijderd worden. Daarna belde ze direct naar Rowan. Hij was waarschijnlijk op haar aan het wachten.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 19:11

Rowan Rivers

Hij tikte op de rand van het bed. Het was stil in de kamer, alleen hij maakte geluid. Hij werd helemaal gek van de stilte, maar hij kon er eigenlijk helemaal niets aan doen. Hij had ook gewoon niets te doen, niets om zich bezig te houden. Hij haalde een hand door zijn warrige haar. Hij zag er eigenlijk ook echt niet uit. De stoppels begonnen een baard te worden en hij was aardig bleek. Hij staarde weer naar de klok, Andrea moest ondertussen wel iets laten weten of verschijnen, maar dat gebeurde niet. Net toen hij zenuwachtig begon te worden schrok hij op van zijn mobiel. 'Andrea... Wat is er?' vroeg hij heel direct. Hij wist dat er iets was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 19:16

Andrea Penoyer

Rowan nam op. Hij noemde eerst haar naam, maar vroeg direct wat er aan de hand was. Andrea beet op haar lip en bleef eerst even stil, nadenkend over hoe ze het moest brengen.
"Ze weten dat jij in het ziekenhuis ligt.. Ze hebben mij gezien.. Gevolgd. Ze houden me in de gaten.." sprak ze nu zachtjes, alsof ze bang was dat ze afgeluisterd zou worden. "Ik.. Ik kan niet komen. Straks zien ze me.." Ze haalde haar hand door haar lange, blonde haren en zuchtte diep. "Felicity leeft nog.." zei ze daarna gedempt. "Zeggen ze, tenminste.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 19:21

Rowan Rivers

Ze kon niet komen, ze wisten dan hij hier lag. Meteen voelde hij zich nog onrustiger worden. Ze zouden Andrea opzoeken, daar was hij zeker van. 'Ik regel dat ik naar je toe kom,' fluisterde hij. Hij zou wel wat krukken pakken, een rolstoel als het moest, maar hij wilde weg hier. Hij kon haar nu onmogelijk alleen laten, hij werd echt gek hier. Ze zei dat Felicity nog leefde, waardoor hij enorm veel hoop kreeg. Ze zeiden dat tenminste, daardoor werd de hoop weer minder. Hij geloofde er helemaal niets van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 22:21

Andrea Penoyer

Het enige wat Rowan zei, was dat hij wat zou regelen om naar haar toe te komen. Andrea wist niet hoe hij dat zou moeten regelen, maar wist wel dat ze heel blij zou zijn als hij inderdaad zou komen. Ze was enorm bang dat ze hier binnen zouden komen. En hoewel Rowan waarschijnlijk ook niet echt heel erg veel kon, voelde het toch fijner om niet alleen te zijn.
Ze zei maar niet dat ze haar aangifte en zo weer ingetrokken had. Ze was bang dat Rowan dan boos zou reageren. Maar ze kon gewoon niet het leven van Felicity op het spel zetten.. Dat kon ze echt niet. En ze wílde geloven dat ze nog leefde. Dat moest...
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 22:38

Rowan Rivers

Het bleef stil en hij ademde diep in. Het moest gewoon gaan. Hij moest doorzetten, dat was het belangrijkste. 'Je ziet mij over een halfuurtje, blijf daar en doe niets, ik kom naar je toe,' zei hij zacht. Hij hing op, stopte zijn mobiel weg en daarna kwam hij overeind uit bed. Hij moest eerst iets van normale kleding aan doen, anders kwam hij hier nooit weg. Hij trok de kast open en het duurde al een paar minuten voor hij een broek aankreeg. Het shirt ging iets makkelijker. Hij greep krukken uit de hoek en hij wist zich zo heel moeizaam voort te bewegen. Buiten bleef hij even staan. Ze wisten dat hij hier lag. Hij keek wantrouwend om zich heen, maar ze zouden vast niet verwachten dat hij weg ging nu. Hij hield een taxi aan, gooide de krukken in de auto en hij liet zich afzetten voor het hotel. Het duurde een jaar voor de lift kwam en tegen de tijd dat hij bij de deur was, was hij compleet uitgeteld en deden zijn benen vreselijk veel pijn. 'Andrea...' mompelde hij, daarna klopte hij aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 23:45

Andrea Penoyer

Rowan zei dat ze hem over een halfuurtje zou zien. Ze moest hier blijven en niets doen, hij zou eraan komen. Andrea mompelde nog even zachtjes een 'oke' en hoorde toen dat Rowan opgehangen had. Ze stopte haar mobiel weg en stond op. Langzaam liep ze richting het raam en keek ze uit over de straat. Er liepen meerdere mensen langs, zoals altijd. Haar hart ging sneller kloppen. Zouden daar ook mannen tussen lopen die bij Jeffrey's vrienden hoorde? Ze herkende negen van de tien mannen daarvan niet eens. Als er een van hen zich voor zou doen als elektricien die de meterstanden op zou willen nemen zou ze het waarschijnlijk niet eens wantrouwen. Een rilling trok over haar rug bij die gedachten. Ze sloot haar ogen even maar kreeg beelden te zien in haar hoofd die ze allang wilde vergeten. Daarom opende ze haar ogen maar weer snel.
Ze trok de gordijnen dicht, ze voelde zich enorm bekeken. Toen er een tijdje later geklop op de deur klonk verstijfde ze. Hoe kon ze nou weten of dat wel Rowan was? Misschien was het wel iemand anders.. Heel langzaam begaf ze zich richting de deur. Ze was volledig aangespannen. Ze haalde de deur van de extra sloten en het normale slot af en opende de deur tot een klein kiertje, waar ze net doorheen kon kijken. Godzijdank zag ze Rowan daar staan, waardoor ze de deur volledig opende en hem huilend in de armen viel.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/5/2015, 23:51

Rowan Rivers

De deur ging eerst maar een beetje open en daarna hing Andrea huilend in zijn armen. 'Het is goed,' zei hij heel zacht, hij wilde niets liever dan naar binnen en zitten, hij verging van de pijn. Hij had wel verwacht dat het heftig zou zijn, maar nu was hij tenminste thuis, hij had alleen geen pijnstilling, helemaal niets. Hij bleef dan wel helder, maar het voelde afschuwelijk. 'Ik... ik moet echt even zitten...' fluisterde hij, zijn stem trilde heel lichtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/5/2015, 23:59

Andrea Penoyer

Rowan zei dat het goed was. Eigenlijk was het hilarisch, dat zeiden ze altijd. Maar het was helemaal niet goed.. Het was alles behalve goed.
Ze liet Rowan weer los en nam wat afstand van hem. Ze keek hem even aan en hielp hem daarna voorzichtig naar binnen, naar de bank. Daarna liep ze met grote passen terug naar de deur om die weer dicht en op slot te doen.
"Mevrouw," klonk er vanaf buiten. Andrea verstijfde. Ze bewoog een moment totaal niet. Een man kwam aanlopen en overhandigde haar een aantal enveloppen. Het was maar een postbode.. Andrea glimlachte nog even schaapachtig en keek de man na. Daarna trok ze de deur dicht en deed ze die weer zorgvuldig op slot.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 00:03

Rowan Rivers

Ze hielp hem en liep terug, toen hij iets hoorde gleed zijn hand naar de plek waar normaal zijn wapen zat, maar die had hij natuurlijk niet. In het ziekenhuis was zijn wapen opgehaald door agenten en alles lag op het bureau. Andrea kwam gelukkig alleen maar terug met de post. 'Wil je mijn reserve wapen pakken?' vroeg hij zacht aan haar. Hij vond het afschuwelijk dat hij bijna niets zelf kon, maar hij was in ieder geval thuis. Dat scheelde al een hele hoop, want hij werd echt gek in dat ziekenhuis, helemaal zonder Andrea.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/5/2015, 00:08

Andrea Penoyer

Met de paar enveloppen in haar hand liep ze weer naar de woonkamer. Ze gooide de enveloppen op het kleine tafeltje en keek naar Rowan die aan haar vroeg of hij zijn reserve wapen wilde pakken. Ze knikte kort, drukte onderweg wat lichten aan omdat het met de gordijnen dicht best donker was en liep naar de slaapkamer om zijn reserve wapen te pakken. Met het wapen in haar hand liep ze terug en ze gaf het aan Rowan. Daarna ging ze zelf op een stoel zitten en ze staarde voor haar uit, zich afvragend of ze haar eigen kind ooit nog terug zou zien. En zo ja: of dat levend zou zijn.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 00:10

Rowan Rivers

Ze gaf het wapen aan hem en hij stopte het weg, ze zakte in de stoel en hij staarde heel even naar haar gezicht. Daarna kwam hij overeind en pakte hij haar vast, hij trok haar heel voorzichtig bij zich op schoot. Het was allemaal wat pijnlijk, maar hij had veel meer last van zijn onderbenen, dus dit ging wel. Hij streek over haar rug heen en hij keek haar constant in haar ogen aan. Hij sprak geen woord, hij was meestal wel heel stil, maar nu wist hij gewoon niets te zeggen. Uiteindelijk legde hij zijn hoofd tegen haar aan, hij was echt uitgeput.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/5/2015, 00:24

Andrea Penoyer

Ze kon niet eens beschrijven hoe ze zich voelde. In geen tijden had ze zich meer zo gevoeld. Het leek alsof ze vanbinnen aan het afsterven was. Alsof dit alles onwijs van haar vrat.
Toen Rowan overeind kwam keek ze even naar hem. Hij pakte haar vast en trok haar bij hem op schoot. Ze zwegen allebei. Er waren geen woorden. Er was niets te zeggen. Ze zou kunnen zeggen dat ze bang was, maar dat zou totaal overbodig zijn, dat was namelijk van haar gezicht af te lezen.
Ze voelde Rowan's hand over haar rug glijden. Ze keek hem even aan. Haar blik weer zoals een flinke periode terug, onzeker, bang, paniekerig en vol emotie.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 00:26

Rowan Rivers

Ze keek hem kort aan en hij streek langs haar gezicht. 'Rustig aan, we zijn nu in ieder geval samen,' fluisterde hij. Ze hoefde nu niet echt meer bang te zijn, hij was er bij, er werd vast actief gezocht naar Felicity en meer konden ze niet doen. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen op die van haar en hij zoende haar even kort, eigenlijk had hij het enorm gemist. Hij deed het nu vooral om haar een beetje vertrouwen te geven, maar hij moest toegeven dat hij de afgelopen tijd enorm veel affectie en intimiteit gemist had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/5/2015, 00:34

Andrea Penoyer

Rowan streek met zijn hand langs haar gezicht. Hij probeerde haar gerust te stellen door te zeggen dat ze samen waren. Ja, dat vond ze prettiger dan dat ze alleen was, want als ze alleen was maakte ze zichzelf gek en draaide ze door. Maar nu voelde het ook nog niet volledig veilig. Rowan kon weinig, en daarbij was er al vaker van alles mis gegaan terwijl ze met zijn tweeën waren.
Andrea glimlachte even schaapachtig. Daarna drukte Rowan zijn lippen op die van haar en zoende ze even. Normaal gesproken ging Andrea er altijd flink op in en genoot ze er met volle teugen van. Nu was ze wat teruggetrokken en onzeker.
Toen haar mobiel plotseling trilde, nam ze wat afstand van Rowan en greep ze naar haar mobiel. Ze opende het berichtje dat ze gekregen had en zag een foto van Felicity verschijnen. De angst stond duidelijk in haar ogen, maar ze leek verder niets te hebben. Als dit een recente foto was natuurlijk..
Er sprongen weer tranen in Andrea's ogen. Haar ogen brandde. Ze wilde haar kind terug.. Met trillende handen gaf ze haar mobiel aan Rowan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/5/2015, 00:36

Rowan Rivers

Ze ging helaas niet echt mee in de zoen, maar dat kon hij haar niet kwalijk nemen. Hij ging gewoon anders met dit soort dingen om dan Andrea, dat was altijd al zo geweest, maar ze konden er normaal gesproken redelijk mee omgaan. Opeens trilde haar mobiel, na een paar seconde kreeg hij het ding en hij staarde er even naar. Hij ademde langzaam in, hij vond het afschuwelijk, nu werd hij pas echt met zijn neus in de feiten gedrukt. Hij klemde zijn kaken op elkaar en hij gaf haar mobiel terug, hij had de neiging het ding kapot te gooien, maar het was misschien beter dat hij het niet deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/5/2015, 15:29

Andrea Penoyer

Ze hadden nog een hele poos zo gezeten, zwijgend. Andrea had alleen nog maar na kunnen denken, over alles en nog wat. Nu ze niet meer alleen was en dus het idee had dat ze zelf minder erg alert hoefde te zijn, merkte ze pas hoe enorm moe ze wel niet was. Op een gegeven moment was ze dan ook op de bank in slaap gevallen. Ze had nog aardig wat slaap in te halen.
Ze schrok pas weer wakker toen de deurbel ging en zat ook direct overeind. Ze keek op de klok en bedacht zich dat Lincoln nog thuis zo komen met de boodschappen. Toch vond ze het maar eng. Straks was het niet Lincoln..
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 37 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum