Police Life

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 15:39

Zenovia Gaia

Ze voelde zijn handen zachtjes over haar lichaam gaan. Ze vond het heerlijk hoe hij deed. Hij was geen lompe boer, hij was voorzichtig en dat vond ze des te fijner. Het was prettig als ze goed behandeld werd. Vooral nu ze zo gewond was. Het gips werkte haar alleen een klein beetje tegen, maar verder ging het prima. De schouderwond overleefde ze wel en de snee in haar buik was toch gehecht. Ze kreunde zachtjes en luisterde naar zijn aangename en lage stem. "Dan moet je daar maar niet aan denken." Zei ze tegen hem. Haar handen gleden naar de voorkant van zijn shirt en ze trok die over zijn hoofd uit. haar vingers gleden over zijn buik heen en haar gezicht bracht ze dichter bij die van hem. Ze beet zacht op zijn lip.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 15:43

Leroy Rivers

‘Hoe kan ik er nou niet aan denken?’ vroeg hij zacht, een glimlach sierde zijn gezicht, dat zou ze niet kunnen zien, maar aan zijn stem was ook wel te horen dat hij het alleen maar goed bedoelde. Haar handen grepen zijn shirt vast, die ze al heel erg snel uit had getrokken. Hij voelde haar vingers over zijn lichaam heen gaan, hij was vrij gespierd omdat hij veel tijd in de sportschool doorbracht, ergens hoopte hij dat ze zijn lichaam toch ook wel een beetje kon waarderen. Dat dit voor haar ook leuk was en niet dat ze het alleen maar deed omdat hij haar hielp. Opeens voelde hij haar mond bij die van hem en beet ze op zijn lip, waardoor hij zacht kreunde. Meteen trok hij haar dichter tegen zich aan en zoende hij haar heftig.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 18:13

Zenovia Gaia

“Je krijgt een draai om je oren als je eraan denkt.” Lachte ze tegen hem. Ze grinnikte zacht, in het donker was alles veel fijner, het voelde lekkerder en zo zag hij ook haar wonden niet die haar op dit moment niet zo heel erg charmant maakten. Hij kreunde zacht toen ze op zijn lip beet en daarna werd ze heerlijk door hem gezoend. Ze duwde hem langzaam achteruit tot ze bij haar bed stonden. Langzaam liet ze hem zakken en duwde ze hem achterover op het zachte bed. Ze kwam bij hem op schoot zitten en bleef hem hevig doorzoenen. Hij was heerlijk en ze genoot met volle teugen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 18:17

Leroy Rivers

‘Hm, dan zal ik mijn gedachten onder controle proberen te houden,’ zei hij plagend tegen haar. Deze sfeer was veel beter. Hij mocht haar wel. Hij werd naar achteren geduwd, zodra ze bij het bed waren, duwde ze hem achterover. Hij hoefde niet lang te wachten, ze zat al heel erg snel bij hem op schoot. Ze zoende hem weer, hij liet zijn handen weer over haar lichaam gaan, zijn vingertoppen streelden zacht over haar warme huid heen. Hij hield haar dicht tegen zijn lichaam aan, hij vond het fijn om haar lichaamswarmte te voelen, hij wist niet precies hoe het kwam. Hij was wel heel erg afstandelijk, maar stiekem snakte hij misschien toch naar wat toenadering, hij kon het alleen niet uiten, hij had het nooit geleerd.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/12/2013, 22:18

Steven Smith

Eenmaal terug bij het hotel, opende Steven de deur en werd hij enthousiast ontvangen door Mack. De hond sprong tegen hem op, kwispelde en draaide piepend van blijdschap rondjes om zijn baas heen. Steven glimlachte en aaide de hond even kort, waarna hij door liep en de deur open liet voor Rowan.
In de huiskamer zag hij Lincoln. Hij zat aan tafel en leek druk bezig. Steven ging achter hem staan en keek over zijn schouder mee. Hij was aan het studeren.
"Je bent goed bezig, Linc," sprak Steven gedempt, met een trotse ondertoon in zijn stem. Lincoln keek op en glimlachte kort. De jongen deed de laatste tijd erg zijn best voor zijn opleiding. Hij wilde erg graag een eigen bedrijf starten later en was van plan daar ook echt voor te gaan.
Steven liep weer verder, naar de keuken, opende de koelkast en pakte een blikje cola. Hij opende het blikje, nam een slok en keek rond.
"Waar zijn Andrea en Leroy?" vroeg Steven nu aan Lincoln, aangezien hij alleen Lincoln zag. Lincoln stopte weer met schrijven en keek weer op.
"Andrea is in de slaapkamer, op bed. Ze had buikpijn geloof ik. Waar Leroy is weet ik niet," antwoordde Lincoln. Steven knikte kort.
"Wil je ook cola?" vroeg hij daarna aan zijn zoon. Lincoln antwoordde dat hij dat wel lustte. Steven opende de koelkast opnieuw en pakte nog een blikje, die hij voor Lincoln neerzette. Mack liep bij alles wat Steven deed steeds achter hem aan.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 22:22

Rowan Rivers

Hij ging achter Steven aan de hotelkamer in, hij sloot de deur achter zich en hij gooide zijn jas over de kapstok heen. Hij hoorde Steven al vragen waar Andrea en Leroy waren, Andrea lag op bed, waar Leroy uithing was natuurlijk een raadsel. Het was duidelijk dat Steven trots was op Lincoln, Rowan zuchtte zacht, hij wilde dat hij hetzelfde kon zeggen van Leroy, maar hij had geen reden om trots op zijn zoon te zijn. Hij had geen band met hem, helemaal niet. Hoe hard hij het ook probeerde, niets leek te werken. Hij keek nog even naar Lincoln, daarna ging hij de slaapkamer in. ‘Andrea, ik ben het…’ zei hij zacht, terwijl hij op het bed afliep. Hij ging voorzichtig op de rand zitten. Hij was zo bezorgd om haar, meer dan goed voor hem was. ‘Gaat het met je? Kan ik iets voor je doen?’ vroeg hij zacht, terwijl hij zocht naar haar hand die hij vastpakte. Hij hield echt heel veel van haar, Andrea was geweldig, hij was nog net zo verliefd op haar als hij in het begin geweest was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/12/2013, 22:37

Andrea Penoyer

Ze was 's ochtends met Mack gaan wandelen en had daarna Lincoln wat geholpen met zijn huiswerk, waarna ze koffie had gedronken en even televisie had gekeken. Daarna had ze weer erg veel buikpijn gekregen, zoals wel vaker, en was ze op bed gaan liggen. Hoe verder de zwangerschap vorderde, hoe vaker ze van die buikpijn aanvallen kreeg. Het was vervelend, maar als het kindje gezond zou komen had ze het er wel voor over.
Ze was een beetje weggezakt in slaap toen Rowan de slaapkamer binnen kwam. Andrea merkte hem pas op toen hij begon te praten. Ze opende haar ogen langzaam en knipperde even, waarna ze Rowan aankeek met een kleine glimlach op haar gezicht.
Rowan kwam op de rand van het bed zitten en hij vroeg of het met haar ging. Andrea knikte kort.
"Ja, het gaat wel.. Ik had weer wat buikpijn. Maar nu gaat het weer wat beter. Ik ben geloof ik even een paar uurtjes weggezakt," vertelde ze eerlijk. "En ik zou niet weten wat je voor me kan doen.. Behalve een kus te geven natuurlijk," antwoordde ze op zijn vraag of hij wat voor haar kon doen, en ze grijnsde. Ze kneep zachtjes in zijn hand en keek hem met glinsterend ogen aan, terwijl ze zelf ook op de bedrand kwam zitten. Ze hield echt onwijs veel van hem, nogsteeds. En dat zou waarschijnlijk nooit meer over raken.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 22:42

Rowan Rivers

Het ging wel, ze was wat weggezakt, maar het was goed als ze een paar uurtjes sliep, ze kon waarschijnlijk al haar energie wel gebruiken. Ze zei dat hij niets voor haar kon doen, behalve haar een kus geven, daardoor grijnsde hij. ‘Graag, zo veel en zo vaak als je maar wilt,’ zei hij zacht plagend. Daarna boog hij naar haar toe en drukte hij heel zacht zijn lippen op die van haar, om haar daarna uitgebreid en vol liefde te zoenen. Hij legde zijn handen in haar hals en hij sloot zijn ogen. Zo leek het even alsof ze op hun eigen wereld zaten, waar alles goed was. Dit vond hij heerlijk. Na een tijdje stopte hij en keek hij haar aan, hij wilde zeggen dat hij met Steven gesproken had, dat het niet zo goed ging, dat hij niet zo lekker in zijn vel zat, maar hij kon het niet. Ze had al buikpijn, stress zou zeker niet goed voor haar zijn. Hij vond het zo moeilijk om te praten, het was gewoon beter als hij het niet deed. ‘Ik hou van je, echt heel veel…’ zei hij zacht tegen haar. Hij streek met zijn vingers langs haar gezicht, hij bleef haar doordringend aankijken. ‘Weet je, Andrea…’ begon hij zacht. ‘Ik zat er over na te denken… ik wilde je eigenlijk ten huwelijk vragen… maar ik… ik ben daar nogal bang voor… de vorige keer dat ik trouwde was het ook geen succes en ik… ik ben nogal altijd zo bang om je te verliezen…’ zei hij zacht. Hij was getrouwd met Karin, hij kneep zijn ogen dicht, het deed hem nog zo veel pijn. Karin was ook zwanger geweest, net als Andrea. ‘Laat maar, ik praat onzin. Het is beter als je nog wat uitrust…’ zei hij zachtjes, terwijl hij weer overeind kwam.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/12/2013, 22:57

Andrea Penoyer

Ze grijnsde nog even naar Rowan, en genoot daarna toen hij haar een kus gaf, wat langzaam veranderde in een zoen. Ze zoende hem terug, intens, vol liefde. Even leek ze voor een moment van de wereld te zijn. Dolgelukkig. Zonder angsten. Zonder gekkigheid.
Toen Rowan de zoen onderbrak, bleef ze hem aankijken. Het leek alsof hij wat wilde zeggen, dus bleef ze hem aankijken. Op een gegeven moment begon hij te spreken. Hij zei dat hij van haar hield, heel veel, wat een glimlach op haar gezicht veroorzaakte. Ze hield er altijd van als hij dat zei. Daarna praatte hij verder. Dat hij haar eigenlijk ten huwelijk wilde vragen, maar dat hij daar bang voor was omdat hij bang was haar te verliezen. Ze snapte zijn angst, die angst had ze zelf ook namelijk. Maar ze konden toch niet hun hele leven laten beïnvloeden? Ze wilde gewoon normaal zijn. Gewoon kunnen trouwen zonder er te veel over na te denken. Gewoon puur omdat ze zoveel van Rowan hield.
"Rowan.." sprak ze nu zacht, met haar zangerige stem die erg rustgevend klonk, zoals altijd. "Ik houd ook onwijs veel van jou.. En, ik wil onwijs graag met je trouwen. Dat is geen onzin, ik weet dat je bang bent en ik weet waarvoor.. Maar, we kunnen toch niet ons hele leven laten beïnvloeden? We moeten minder na gaan denken Rowan.. Wat gebeurd, gebeurd. Daar kan je niets aan veranderen. Het meest kan je toch niet voorkomen. Of we nou trouwen of niet, er kan altijd iets gebeuren.. En misschien gebeurd er wel niets.." zei ze gedempt. Ook zij stond nu langzaam op. Ze stak haar hand uit, bracht die naar Rowan's gezicht en streelde met haar vingers langs zijn kaaklijn. Daarna pakte ze zijn kin vast, stapte ze iets dichterbij en begon ze hem opnieuw te zoenen.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 23:02

Zenovia Gaia

Zijn handen gingen over haar lichaam heen en ze kreunde zacht terwijl ze door ging met waar ze mee bezig was. Ze werd naar hem toegetrokken en de rest ging haast vanzelf. Ze vond het heerlijk en ze genoot van alles wat hij deed. Ze liet hem veel van zichzelf zien aan hem en had hem helemaal verbijsterd. Met een grote grijns op haar lippen, liet ze zich naast hem zakken. Ze drukte haar lippen nog even op zijn wang en sloot daarna haar ogen. Niet veel later opende ze haar ogen weer en keek ze naar hem. “Blijf je slapen vannacht?” Vroeg ze hem en ze streek met haar vingers over zijn borst heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 23:08

Rowan Rivers

Andrea nam wat hij zei serieus, hij was er zo blij mee. Haar woorden stelden hem vreselijk gerust. Ze had gewoon gelijk. Zo moest hij er ook over denken. Ze moesten geen dingen laten uit angst, door wat er gebeurd was. Hij was zo blij dat ze hem wel begreep, dat ze begreep dat hij bang was. Andrea stond op, hij voelde haar warme vingers op zijn kin, meteen daarna werd hij door haar gezoend. Weer legde hij zijn handen in haar hals, hij ging heel dicht tegen haar aan staan. Na een tijdje onderbrak hij de zoen en keek hij haar weer aan, zijn blik was ontzettend doordringend, zoals het meestal was. ‘Je bent geweldig, Andrea. Je bent echt geweldig…’ zei hij zacht, zijn stem trilde. Hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen en hij ademde langzaam in. ‘Ik wilde je ook nog vertellen dat ik met Steven gesproken heb, vanmiddag… ik wil heel graag weer aan het werk gaan, maar ik ben bang dat ik fouten maak, dat ik niet betrouwbaar genoeg ben…  Maar ik ga dus wel weer aan het werk… en ik wil naar een psycholoog gaan, om te kijken of het misschien helpt… ik ben af en toe zo in de war….’ Zei hij zacht, hij fluisterde het en zijn stem trilde enorm, hij vond dit het moeilijkste wat er was, maar doordat Andrea zo vreselijk lief was en Steven gezegd had dat hij echt met haar moest praten, deed hij het wel. Andrea wist als geen andere welke vreselijke dingen hij kon doen, hij had het zelfs bij haar gedaan. Hij had haar zo veel pijn gedaan, ze was bijna dood geweest. Meestal kwam het omdat hij in paniek raakte, of omdat hij zijn woede niet onder controle had, maar hij wist nog steeds niet hoe hij daar mee om moest gaan en hij had er nog steeds veel last van.

Leroy Rivers

Hoewel hij hoge verwachtingen gehad had, was dit boven verwachting geweest. Hij lag doodstil naast haar op bed, haar vingers gleden over zijn borstkas heen. Ze vroeg of hij bleven slapen vannacht, een vraag die hij niet echt verwacht had. Eigenlijk had hij gedacht dat ze hem misschien zelfs liever meteen uit huis wilde hebben. Blijkbaar was dat niet zo. Hij kwam iets overeind en hij keek haar vragend aan. ‘Waarom wil je dat?’ vroeg hij zacht. ‘Maar ik vind het prima, ik heb toch niets beters te doen…’ zei hij daarna, met een glimlach op zijn gezicht. Hij ging weer naast haar liggen en hij staarde naar het plafond, langzaam zakte hij weg in zijn gedachten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 23:13

Zenovia Gaia

“Je beviel verrassend goed.” Plaagde ze hem over zijn vraag waarom ze dat wilde. Ze wist niet zo goed waarom ze het wilde, maar het was heel erg lang geleden dat ze naast een man had geslapen. Ze kon het zichzelf eigenlijk niet eens meer herinneren. Ze wilde gewoon weer een keer een arm om haar heen voelen, iemand hebben om naast wakker te worden. Het vreselijkste aan dit soort dingen vond ze wakker worden en dan zien dat de man in kwestie verdwenen was. Leroy vond het prima om bij haar te blijven slapen. Hij had niets beters te doen. “Heb je het niet naar je zin thuis?” Vroeg ze aan hem. Ze nestelde zich tegen zijn borst aan en sloot haar ogen, toch wilde ze best nog een tijdje met hem praten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 23:17

Leroy Rivers

Ze zei dat hij verrassend goed beviel, daardoor grijnsde hij. ‘Jij ook,’ zei hij zacht. Ze kroop tegen hem aan, hij sloeg zijn arm om haar warme lichaam heen en hij ademde langzaam in en uit. Ze vroeg of hij het niet naar zijn zin had thuis. ‘Het is een nogal lang verhaal… heel erg lang… bovendien denk ik dat je het saai vindt…’ zei hij zacht. Hij had het nog nooit iemand verteld. Andrea, Steven en Lincoln wisten het allemaal al, maar ook daar sprak hij eigenlijk nooit meer over wat er in zijn leven gebeurd was. Met zijn vader had hij niets, die ontweek hij het liefste. Alles had een reden, maar hij had niet zo veel zin om het Raven uit te leggen, ze leek ook niet van plan te zijn om haar levensverhaal te vertellen. Hij wilde zich niet zwak opstellen, dus hield hij liever gewoon zijn mond over dit soort zaken. ‘Ik ben gewoon liever hier dan daar… ‘ zei hij met een zwak glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/12/2013, 23:18

Andrea Penoyer

Na de zoen vertelde Rowan haar dat ze geweldig was. Dat deed haar ogen nog meer twinkelen als anders. Ze glimlachte en keek in Rowan's mooie ogen. "Jij bent ook geweldig, Rowan.." fluisterde ze zachtjes terug, terwijl ze met haar hand zachtjes door zijn haren streelde. Toen hij zijn armen om haar lichaam heen sloeg, stapte ze nog iets dichter tegen hem aan en sloeg ze ook haar armen om hem heen. Haar buik, die door de zwangerschap al aardig dik was geworden, drukte nu tegen Rowan aan.
"Het is goed dat je praat Rowan. Het is niet goed om alles voor jezelf te houden. Alleen dat gaat je al helpen," zei ze zachtjes tegen hem, toen hij vertelde dat hij met Steven had gepraat. Daar was ze echt blij mee. Dat was voor zowel Rowan als Steven erg goed. Dat ze gingen praten.
"En aan het werk gaan is ook alleen maar goed. Dat geeft afleiding. Je merkte ook aan Steven dat dat hem goed gedaan had. Alleen moet je niet vergeten dan dat je naast je werk ook nog een leven heb.." vertelde ze hem, terwijl ze hem aan bleef kijken. Want ze wist hoe erg Rowan zich soms op zijn werk kon storten. Dan leek het haast alsof hij alleen nog maar voor het werk leefde.
"Ik ben trots op je.." mompelde Andrea gedempt toen Rowan vertelde dat hij ook weer wilde proberen naar een psycholoog te gaan om te praten, omdat hij af en toe zo in de war was. "Dat is goed van je," zei ze er nog achteraan. "Super.."
Ze trok zichzelf nog meer tegen Rowan aan en gaf hem nu een knuffel. Ze hield echt zielsveel van hem. Ze kon zich geen leven meer voorstellen zonder hem. En hoewel hij haar leven soms aardig moeilijk had gemaakt, had ze nog nooit spijt gehad van de relatie met hem. Het was duizend keer beter dan met haar vorige vriend, die haar altijd mishandelde en uitschold. Hoe had ze in godsnaam van die vent kunnen houden? Rowan had haar gelukkig uit zijn greep verlost toen. En daar was ze hem nogsteeds onwijs dankbaar voor.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 23:25

Rowan Rivers

Hij zei niets, hij luisterde alleen maar naar haar zachte stem, naar de lieve woorden. Ze was trots op hem, na alles wat hij fout gedaan had, was Andrea nog trots op hem en ze zou het altijd zijn. Het was zo’n vreselijke opluchting, het deed heel erg veel met hem. Ze knuffelde hem, hij deed hetzelfde, hij bleef dicht tegen haar aan staan. Steven had gelijk gehad, hij moest zijn leven met Andrea delen, want ze hield van hem en ze zou alles van hem accepteren, zolang hij maar zijn best deed. Andrea dacht dat het beter was als hij weer aan het werk ging, maar hij moest niet vergeten dat hij naast het werk ook nog een leven had. Hij zou er voor moeten zorgen dat hij dat inderdaad niet vergat, maar dat was moeilijk. Hij sloeg ergens heel erg snel in door, net als het werken, net als de drank. Het was gewoon een uitvlucht. Ze was trots op hem omdat hij met een psycholoog wilde praten, ze bleef het maar zeggen. Hij haalde trillend adem, er liepen tranen over zijn bleke gezicht heen, iets wat heel zeldzaam was, maar doordat ze zo lief was, kon het bijna niet anders meer. ‘Je bent zo lief voor mij…’ zei hij zacht, zijn stem trilde. Hij bleef dicht tegen haar aanstaan, hij had liever niet dat ze hem zo zag, maar hij wist dat dit beter was dan dat hij zichzelf niet onder controle had en hij weer iets doms deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 23:38

Zenovia Gaia

Het was nogal een lang verhaal en hij dacht dat ze het saai vond. “Ik denk van niet.” Zei ze zacht tegen hem terug. “Jij hebt tenminste familie.” Ze slikte even moeizaam, nog steeds vond ze het vreselijk dat ze overal alleen voor stond. Hij was liever hier dan daar en daardoor glimlachte ze een beetje. “Mijn echte naam is Zenovia Gaia.” Zei ze nu ineens tegen hem. “De reden dat ik wil dat je hier blijft, is omdat de mannen altijd vertrekken, het is lang geleden dat ik normaal met iemand gepraat hebt, dat ik naast iemand anders zal wakker worden. Je hebt iets over je waardoor ik je graag alles wil vertellen, terwijl ik normaal alleen maar leugens vertel.” Fluisterde ze nu heel erg zacht tegen hem. Ze slikte moeizaam even en draaide een beetje van hem weg. Ze vond het vreselijk moeilijk om dit allemaal te vertellen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/12/2013, 23:42

Andrea Penoyer

"Dat verdien je ook.." kaatste ze zachtjes terug, toen Rowan zei dat ze lief voor hem was. "Want jij bent ook lief voor mij.. Alleen denk je soms te negatief over je zelf. Maar je bent echt lief, Rowan."
Ze glimlachte, en keek Rowan weer aan. De laatste tijd ging het steeds beter met haar. Want het leven van haar, Rowan, Steven, Lincoln en Leroy leek eindelijk weer even normaal te gaan. Al wist ze vaak niet waar Leroy uithing, maar okee. Met de rest wist ze zeker dat het beter ging. En met haarzelf ook. Ze had meer rust gekregen. De spanning was gelukkig even weg. En ze hoopte dat dat voorlopig ook zo bleef..
Alleen 's nachts voelde ze zich af en toe nog gespannen. Want dat was het moment wanneer de herinneringen terug kwamen. Zowel van haar oude vriend, als van de bende die achter Rowan aan had gejaagd en het vaak genoeg op haar gemunt had. Wat was ze blij dat die bende uitgeschakeld was.. Die tijd was vreselijk geweest. Toen was ze ook zwanger geweest.. En het had haar heel erg veel pijn gedaan, zowel fysiek als mentaal, dat ze haar kind weggesneden hadden. Bijna was ze er niet meer geweest. En toch, toch was ze er nog..
"Niet huilen.." fluisterde ze nu zachtjes tegen Rowan, toen ze een paar tranen over zijn wangen zag rollen. Ze stak haar hand uit en veegde ze voorzichtig weg, waarna ze weer naar hem glimlachte.
"Als jij niet in mijn leven was gekomen.." zei ze nu zachtjes, terwijl ze haar hoofd schudde. "Dan weet ik niet wat er van mijn leven terecht had gekomen.." maakte ze haar zin af, doelend op het leven met haar oude vriend. Waarschijnlijk was ze dan helemaal in haarzelf gaan keren en zou ze helemaal ontspoort zijn geraakt. Misschien had het dan nog wel erger gelopen, misschien had die vriend haar wel gebruikt voor andere doeleinden op een gegeven moment. Want hij was écht gek in zijn hoofd geweest.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 23:48

Leroy Rivers

Ze zei dat hij tenminste nog familie had, daardoor dacht hij aan zijn moeder. Ze was dood. Hij had zijn vader, verder had hij helemaal niemand en aan die klootzak had hij niets. Zijn blik werd harder, tot ze weer begon te praten. Ze zei haar naam en zei daarna zacht wat de reden was dat ze wilde dat hij bleef. Hij begon het iets meer te begrijpen nu, hij waardeerde het zo erg dat ze eerlijk tegen hem was. Hij had iets over zich heen waardoor ze hem alles wilde vertellen, eigenlijk vond hij dat ook heel fijn om te horen. Ze deed iets met hem, ze liet hem wat ontdooien. Hij had iemand nodig waar hij zich in kon vinden, maar die hem ook kon helpen, hij leek dat nu in haar gevonden te hebben. ‘Mijn moeder is overleden, mijn vader heb ik eigenlijk nooit gekend. Hij wist niet dat mijn moeder zwanger was van mij, of zo iets… het interesseert mij ook niet. Zodra mijn moeder overleed was ik op mezelf aangewezen, ik hing rond op straat, uiteindelijk werd ik opgepakt door de politie, de agent die mij verhoorde bleek mijn vader te zijn. Nu woon ik dus met hem, zijn vriendin en Steven en Lincoln in een hotel. We hebben niet eens een echt huis. Het is altijd chaos en er is altijd gezeik… Ik mag mijn vader niet, ik mag helemaal niemand en ik kan er niet tegen als iemand zich ergens mee bemoeid. Alleen Lincoln is wel okey,’ legde hij haar langzaam uit. Hij had dit nog nooit iemand verteld, zijn stem trilde dan ook licht, al was er niets in zijn ijskoude ogen te zien, helemaal niets.

Rowan Rivers

Ze zei dat hij het verdiende omdat hij ook lief voor haar was, daarna zei ze dat hij niet moest huilen en streek ze zijn tranen weg. Door haar zachte lieve woorden huilde hij eigenlijk alleen maar meer. ‘Als jij niet in mijn leven was gekomen, was het ook verschrikkelijk afgelopen…’ zei hij zacht. Hij was afhankelijk van Andrea, maar andersom was het waarschijnlijk net zo. Ze hoorden echt bij elkaar. Hij bleef haar vasthouden, alsof hij haar nooit meer los wilde laten. Eigenlijk was dat ook zo, al was het niet realistisch, helaas. Anders had hij het gedaan. ‘Ik zal vragen aan Steven of ik vanaf morgen weer aan het werk mag gaan. Maar ik zal er ook voor jou zijn, als je mij nodig hebt. Net zoals jij er voor mij bent…’ zei hij zacht. Hij liet haar los, maar hij legde zijn handen op haar gezicht neer. ‘Jij bent heel trots op mij, maar ik ben ook vreselijk trots op jou. Je bent zo’n prachtige en krachtige vrouw, echt. Je bent geweldig….’ Zei hij, er lag een glimlachje op zijn gezicht. ‘Mag ik bij je komen liggen?’ vroeg hij zacht aan haar. Eigenlijk was hij ook wel moe, maar het was ook gewoon heerlijk om bij haar te kunnen liggen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 23:57

Zenovia Gaia

Hij leek haast zachter te worden en daardoor kroop ze weer tegen hem aan. Hij kon nog wel eens een goede vriend worden. Verliefd worden of voor hem vallen, dat ging niet gebeuren, maar gewoon een vriend… dat was iets wat ze hard nodig had. Hij begon nu ineens te vertellen. Ze luisterde naar hem. “Dat spijt me voor je.” Ze leek een stuk zachter en vol gevoel nu ze zo met elkaar praatten. “Het lijkt me afschuwelijk om er op die manier achter te komen wie je vader is.” Mompelde ze verder tegen hem. “Weet je, ik zou Lincoln best willen ontmoeten. Hij lijkt van heel erg veel waarde voor je te zijn.” Zei ze nu met een glimlach tegen hem. “Ik denk dat wij elkaar nog wel vaker zullen zien.” Ze glimlachte een beetje. Ze woonden in een hotel. “Je bent hier altijd welkom.” Klonk ze nu wel heel erg vrijgevig tegen hem. Normaal zou ze zoiets echt niet doen. Maar ach, als hij haar toch ging helpen… “Krijg je geen problemen met je vader dan als hij of iemand van zijn collega’s erachter komt dat je mij helpt?”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 00:02

Leroy Rivers

Ze kroop helemaal tegen hem aan, het voelde op de een of andere manier bijzonder goed. Alsof hij haar al heel erg lang kende. ‘Het was ook afschuwelijk. Ik heb hem vreselijk gehaat. Dat is nu wel over, maar nog steeds kan ik echt niet met hem omgaan…’ zei hij zacht. ‘Hij heeft mij al die jaren laten stikken, nooit was hij er en nu opeens wil hij alles bepalen. Dat werkt gewoon niet…’ voegde hij er langzaam aan toe. Ze zei dat ze Lincoln wel zou willen ontmoeten, omdat hij van veel waarde leek te zijn voor hem. ‘Dat is hij ook, meer dan hij zich realiseert, waarschijnlijk. Hij is de enige die ik heb…’ zei hij zacht. ‘Je kan hem alleen helemaal niets vertellen over wat je van plan bent, of wat dan ook. Je kan hem ook niet een bepaalde indruk geven. Steven, zijn vader, is hoofdinspecteur… en Linc is een stuk eerlijker dan dat ik ben…’ zei hij zacht. Hij wilde zijn vriend niet in een moeilijke positie brengen, hij zou nooit van hem vragen om tegen zijn vader te liegen voor hem. Ze zei dat hij hier altijd welkom was, daardoor keek hij haar licht verrast aan. ‘Dankje…’ zei hij zacht, het volgende moment drukte hij zijn lippen weer op die van haar. Het was heel kort, ze stelde meteen alweer een volgende vraag. ‘Jawel, waarschijnlijk, maar als ze het niet weten heb ik ook geen problemen en ik ben niet bang voor de gevolgen…’
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 00:27

Zenovia Gaia

“Wist hij wel van jouw bestaan af? Als hij niet wist dat jij bestond, kon hij er ook moeilijk voor je zijn, natuurlijk.” Zei ze zacht tegen hem. Haar vingers gleden weer over zijn borst heen en ze luisterde naar de rest. Zijn vriend was van meer waarde dan hij zich waarschijnlijk realiseerde en daardoor knikte ze, dat kon ze best begrijpen. Er kon hem alleen niets vertelt worden. Zijn vader was hoofdinspecteur en de jongen was een stukje eerlijker. Ze glimlachte. “Misschien wel een hele goede eigenschap.” Soms had je een eerlijke vriend nodig, dat liet je inzien dat de wereld niet was zoals je zelf dacht, zoals bij Zenovia vaak het geval was. Ze voelde zijn lippen kort op die van haar en daarna zei hij dat als ze het niet wisten, hij ook geen problemen kreeg. “Ik ben ook niet bang voor de gevolgen, maar je moet het me zeggen als ze lastig doen. Ik kan mezelf wel verantwoorden. Maar ik heet Raven, bij iedereen en overal.” Zei ze nu tegen hem met veel nadruk. Ze gaapte even. “Het is tijd om te gaan slapen.” Zei ze nu zachtjes tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 00:35

Leroy Rivers

‘Ik weet het niet. Het is onduidelijk en ik praat nooit met hem. Maar hij had mijn moeder niet moeten laten stikken…’ zei hij zacht. Het zat nogal diep, hij kon hier ook niet echt logisch over nadenken. Hij voelde de vingers over zijn borst heen glijden, hij vond het heerlijk. Het liet zijn huid een beetje tintelen. Ze zei dat die eerlijkheid misschien wel een goede eigenschap was. ‘Hm, ja, misschien wel. Bij sommige mensen…’ zei hij nadenkend. Bij Lincoln was het een goede eigenschap, het maakte hem tot wie hij was en dat was goed. Ze was ook niet bang voor de gevolgen, maar hij moest het aangeven als ze moeilijk deden, hij moest niet vergeten dat ze Raven heette, voor iedereen. Hij wist nu haar echte naam, eigenlijk gaf dat hem wel een bijzonder gevoel. Ze wilde hem dus echt meer vertellen dan dat ze bij de rest deed. Ze zei dat het tijd was om te slapen, daardoor glimlachte hij. ‘Ja, je hebt gelijk…’ zei hij zacht. Hij draaide zich iets meer om, naar haar toe, hij liet zijn arm om haar lichaam heen liggen en hij sloot zijn ogen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 08:03

Zenovia Gaia

Ze viel wel in slaap, maar die nacht was een hel voor haar. Ze had heel erg veel pijn en draaide continu wat heen en weer. Wat ze samen hadden gedaan was veel te veel voor haar geweest, maar ze wilde het niet toegeven, bovendien was ze het hem verplicht geweest. Met tranen in haar ogen keek ze naar het plafond, na een tijdje kroop ze uit de armen van Leroy en pakte ze in de badkamer wat pijnstillers. Ze nam ze in met een glaasje water en keek even naar haar eigen bleke gezicht. Ze stapte later weer in bed, maar de pijn bleef. Zachtjes kreunend rolde ze heen en weer. Af en toe liep er een kleine traan langs haar wangen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 09:10

Leroy Rivers

Eerst merkte hij eigenlijk helemaal niets, hij was doodmoe geweest en hij sliep daardoor vrij vast. Pas toen ze weer bij hem in bed kwam liggen, had hij iets door. Ze rolde heen en weer, daardoor opende hij zijn ogen en kwam hij langzaam iets overeind. Haar gezicht was nat van de tranen, meteen wist hij dat ze vreselijk veel pijn moest hebben. ‘Hey, kom eens hier…’ zei hij zacht, zijn stem klonk zorgzaam. Hij legde zijn hand in haar hals en hij drukte heel voorzichtig zijn lippen op die van haar. ‘Misschien helpt het als je even rechtop gaat zitten…’ stelde hij voor, nadat hij weer wat afstand van haar genomen had. Hij klonk bijna lief zo, hij had zelf niet eens door dat ze er voor zorgde dat zijn hele ijzige houding af en toe weg viel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 10:03

Zenovia Gaia

“I-ik wilde je niet wakker maken.” Klonk haar stem zwak toen ze doorkreeg dat Leroy wakker was geworden. Zenovia deed altijd alles alleen. Ze stond overal alleen voor en wilde dit ook alleen oplossen. Hij klonk wel heel erg zorgzaam en het was heel erg verleidelijk om zich daaraan over te geven. Zijn hand lag in haar hals en ze voelde zijn lippen op de hare. Hij stelde voor dat het misschien hielp als ze rechtop ging zitten. Ze hees zichzelf moeizaam wat overeind en leunde tegen de hoofdleuning van haar bed aan. Ze was compleet kapot, maar nog steeds wilde ze zich niet laten kennen. Ze haalde diep adem en sloot haar ogen, misschien kon ze zo wel slapen. Ze veegde langs haar wangen zodat de tranen niet meer te zien waren.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen