Police Life

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 23:56

Leroy Rivers

Hij mocht niet te dichtbij komen, als ze zei dat hij weg moest, moest hij ook echt weggaan. Hij ademde langzaam in, hij knikte moeizaam. ‘Oké, is goed…’ zei hij zacht. ‘Maar dan moet je mij geen vreselijke vragen of mijn leven stellen…’ voegde hij er aan toe, omdat hij dat ook niet leuk vond. Hij wilde er gewoon niet over praten als het niet nodig was. Ze kwam toch wel dingen over hem te weten, hij wilde het gewoon niet vertellen. Ze kwam dichterbij zitten, hij pakte voorzichtig haar hand vast. Hij wist niet eens waarom hij het deed. Zijn hele houding was kil en afstandelijk, maar toch pakte hij wel haar hand vast. Ze verzon een of ander verhaal en hij schudde zijn hoofd. ‘Vergeet het maar, dat gaat niet..’ zei hij zacht. ‘Ze hebben het meteen door als je liegt. Echt meteen….’ Zei hij, nog zwakker. ‘Ik wil er niet heen… het gaat gewoon niet… echt niet…’ stamelde hij daarna. Hij wilde het niet, niet nu hij er zo aan toe was. Dit kon hij niet verklaren en hij wilde niet al dat gezeik over zich heen krijgen. ‘Ik kan écht niet naar huis…’
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 00:07

Zenovia Gaia

Hij vond het goed als zij geen vragen meer stelden over zijn leven. Ze knikte, dat was wel goed vond ze. Hij pakte haar hand vast en hij schudde zijn hoofd haast meteen toen ze wat opperde. Ze zuchtte even. “Oké, dan niet.” Zei ze daarna maar gewoon tegen hem. “Ik heb nog een huis, daar kan je wel slapen.” Gaf ze nu aan. Ze wilde heel even niet met hem in een huis zitten, ze wilde eerst compleet herstellen en dan pas kon ze het misschien aan om gewoon normaal met hem om te gaan. Ze keek even uit haar raam en fronste haar wenkbrauwen, tegenover haar huis stonden wat bomen, er werd een jongen tegen één van de bomen gedrukt. De houding van de jongens daaromheen was wat dreigend. Het schepte haar aandacht, niet dat ze meteen op zou springen om te helpen, maar gewoon omdat het er allemaal wat duister uit zag. Ze kende de jochies ook wel. Ze hingen hier wel eens vaker rond wist ze.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 00:10

Leroy Rivers

Ze had nog een huis, daar kon hij wel slapen. Hij zuchtte even, wat was ze vreselijk vermoeiend. ‘Dat hoeft helemaal niet, ik kan ook wel bij mijn vrienden terecht…’ mompelde hij. ‘Ik had gewoon even verzorging nodig, dat is alles,’ voegde hij er aan toe. Hij zag haar kijken, het was alsof ze iets raars zag, daardoor kwam hij iets overeind, hij wilde zien wat er aan de hand was. Eerst leek het niets bijzonders te zijn, maar daarna realiseerde hij zich opeens dat het Lincoln was. Meteen krabbelde hij overeind, al ging het vreselijk moeizaam. Hij was zwak, dat realiseerde hij zich ook wel. Daarom draaide hij zich om en liep hij wankelend naar de keuken, waar hij een mes uit een la griste. ‘Dat is Lincoln…’ zei hij alleen maar als verklaring tegen Raven, hij vond niet dat ze meer hoefde te weten. ‘Jij blijft hier. Als jij hier bij betrokken raakt, kom je alleen maar in de problemen…’ zei hij duidelijk. Hij stopte het mes in zijn binnenzak, als het niet nodig was, zou hij het niet gebruiken, maar als het wel nodig was, dan zou hij het zeker wel doen. Hij kende totaal geen grenzen, hij zou alles doen als hij Lincoln of zichzelf daarmee moest beschermen, écht alles.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 00:23

Zenovia Gaia

Hij kon wel bij zijn vrienden terecht en eigenlijk voelde dat als een opluchting voor haar. Ze was nogal gesteld op haar privacy. Ineens kwam hij overeind en liep hij naar haar keuken, hij pakte een van haar grote keukenmessen uit de la met de woorden dat de jongen Lincoln was.
“Ho, ho, ho.” Zei ze nu tegen hem en ze rukte het mes uit zijn handen en legde die weer terug op zijn plek. “Niet mijn dure vleesmes, wat denk je wel niet?” Vroeg ze hem nu. Ze pakte hem stevig bij zijn gewonde schouder beet. “Ga zitten.” Zei ze sissend tegen hem. Ze stroopte haar mauwen op van haar coltrui en bond haar zwarte haar in een staart.
“Vrouwelijke charme is het enige wapen wat nodig is tegen dit soort jochies.” Zei ze, nu knipoogde ze weer naar hem. “Ik red me uit elke situatie, wat heb ik je nu gezegd?” Ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd en liep daarna naar de voordeur. Ze stapte wiegend met haar heupen naar buiten toe. “Hé!” Riep ze naar de jongens. Ze kwam dichterbij en plantte haar hand in haar zij. Ze leunde tegen de boom aan waar ze Lincoln tegenaan hadden gezet. Vanonder haar wimpers keek ze de jochies aan. Ze waren een stuk jonger. Ze streek even over de borst van de jongen die het meest dreigend overkwam. “Pak toch iemand met net zo’n grote bek.” Zei ze daarna sissend. De jongen keek naar haar vinger en daarna keek hij fel op naar haar. Ze haalde uit en met het gips van haar arm sloeg ze hem midden in zijn gezicht.
“Jij gore bitch!” Werd er geroepen. Fanatiek dat ze was, spreidde ze haar benen iets uit elkaar. “Kom dan.” Zei ze met een verleidelijke glimlach. Een van de jongens kwam met veel vaart op haar af gerend. Ze zette af en gaf hem een flinke trap in zijn maag met haar naaldhakken. Hij klapte dubbel met een luide kreun. De andere jongen die de grootste mond had, had zijn neus gebroken door haar klap met het gips. Hij kwam opnieuw op haar af, ze dook sierlijk voorover en stompte hem in zijn maag. Na nog een paar rake slagen, waren ze met de staart tussen hun benen weggelopen. Zenovia keek nu naar Lincoln. Ze moest toegeven dat ook hij er erg goed uitzag. “Kom, Leroy is binnen.” Gromde ze tegen de jongen en ze knikte even naar haar huis.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 4/12/2013, 00:37

Lincoln Smith

Bloed droop uit zijn neus, maar hij voelde de pijn nog niet echt. Adrenaline gierde door zijn lichaam.
"Laat mij los.." mompelde Lincoln nu gedempt. "Zo raken jullie alleen maar in de problemen.."
Danny lachte opnieuw en sloeg Lincoln toen nog eens. Daarna greep hij zijn keel vast. "Ik beslis zelf wel wat ik doe en niet, oké?" gromde Danny. Lincoln jammerde iets onverstaanbaars, hij voelde paniek opkomen en wist niet meer wat hij moest doen of zeggen.
"Ik moest altijd nog wraak op jou nemen, hè, klootzak?" gromde Danny nu kwaad. "Jij heb er voor gezorgd dat mijn broer en ik van die school af getrapt werden en straf kregen. Daar zal je voor boeten!" Hij gooide Lincoln uit het niets tegen  de grond en begon toen op hem in te slaan. De vier vrienden vonden het blijkbaar erg leuk om te zien want die moesten erg lachen en filmden het zelfs met hun mobieltjes.
De slagen van Danny werden plotseling gestaakt. Hij leek afgeleid. Lincoln keek langzaam op en zag een jonge vrouw staan. Waar was zij mee bezig? Hij krabbelde langzaam en trillend overeind en veegde met zijn hand langs zijn gezicht. Zijn neus bloedde en zijn lip en wenkbrauw lagen open. De pijn voelde hij nogsteeds niet.
Hij keek toe hoe de jonge vrouw de jongens ineens te lijf ging en nam voorzichtig wat meer afstand. Hij had geen zin om er op wat voor manier dan ook weer bij betrokken te raken.
Net zo plotseling als hoe ze begonnen was, stopte de vrouw ook weer met vechten. Ze keek nu naar Lincoln. Lincoln keek terug. "Dankje.." mompelde hij zacht, met ietwat schaamte in zijn stem. Hij wist echt niet waarom zij hem in godsnaam te hulp had geschoten, maar hij was er blij mee.
Toen ze zei dat hij mee moest komen en dat Leroy boven was, keek hij wat verbaasd. Wie was zij? Hij twijfelde even kort, maar liep toen toch met haar mee.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 00:41

Leroy Rivers

Hij keek haar nijdig aan, hij kon er niet tegen als iemand hem op deze manier tegenhield. Hij wilde alleen maar Lincoln beschermen en nu ging zij dat wel even voor hem doen? Hij realiseerde zich ook wel dat hij veel te zwak was, maar hij had zich echt wel kunnen redden. Hij was maar gewoon op de bank blijven zitten, zijn gezicht was nog lijkbleek en het bloed zat overal op zijn tshirt. Hij wist al dat ze Lincoln mee naar binnen zou nemen, hij was er nog niet over uit wat hij hem precies moest vertellen, maar dat zag hij dan wel. Nu leunde hij nog maar gewoon wat achterover, zijn gezicht was iets vertrokken van de pijn, hij zou straks wel een paar pijnstillers nemen, dan was het vast zo over. Hij haalde oppervlakkig adem, anders leek het pijn te doen door zijn hele borstkas en dat was niet echt lekker. Hij was Raven wel dankbaar dat ze ingegrepen had, maar hij was ook pissig omdat ze hem niet gewoon zijn gang had laten gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 00:46

Zenovia Gaia

Ze haalde haar arm even langs haar neus, ze was een en al furie zoals ze daar stond. Ze had een krachtige uitstraling en zo kwam ze nu dan ook weer over. De jongen, Lincoln, bedankte haar en ze knikte een beetje.
“Ik deed het alleen maar zodat ik me minder schuldig zou voelen.” Mompelde ze nu en ze trok haar haren weer uit de staart zodat het golvende zwarte haar over haar schouders gleed. Ze stapte met grote passen weer naar binnen toe en liet Lincoln ook naar binnen. Ze liep naar haar woonkamer en ging tegen de deurpost aanstaan. Ze keek naar Leroy en ze grijnsde, hij vond het niet leuk waarschijnlijk wat ze had gedaan, maar het kon haar niet deren.
“Volgens mij is hij er aardig heelhuids vanaf gekomen, en ik ook.” Zei ze nu tegen hem. Ze wees Lincoln naar de bank. “Ga maar zitten, Lincoln.” Zei ze. Ze wist natuurlijk inmiddels zijn naam al. Ze wilde alleen weten hoe hij was, of hij en Leroy hetzelfde waren.
“Met Leroy is er een klein ongelukje gebeurd, geheel mijn fout.” Ze haalde heel even haar schouders op alsof het haar helemaal niets kon schelen. Ze sloot zich weer volledig af van de buitenwereld.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 4/12/2013, 16:01

Lincoln Smith

Hij hoorde de woorden van je jonge vrouw en wist niet wat hij van haar moest denken. Hij besloot maar gewoon met haar mee te lopen. Want Leroy kon hij vertrouwen.
Hij volgde de vrouw naar binnen en ze liepen naar een soort van woonkamer. De vrouw bleef in de deurpost staan. Lincoln kwam naast haar staan en keek naar binnen. Hij zag Leroy zitten op de bank. De vrouw zei dat hij ook mocht gaan zitten en gebruikte zijn naam. Lincoln glimlachte even waterig en liep naar Leroy toe, waarna hij naast hem ging zitten op de bank. Hij vroeg zich af hoe zij zijn naam kende, maar aan de andere kant wist hij waarschijnlijk al hoe zij dat wist. Dat had Leroy haar vast verteld. Aangezien hij hier ook was.
"Moet je niet naar de eerste hulp?" vroeg Lincoln nu aan Leroy, toen hij zag dat hij gewond was, en de vrouw vertelde dat er met Leroy een klein ongelukje gebeurd was. Lincoln keek even wantrouwend omhoog naar de vrouw. Hij kende haar niet, had nog nooit van haar gehoord en Leroy zat gewond bij haar binnen. Dat vond hij allemaal een beetje apart.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 18:19

Leroy Rivers

Lincoln en Raven verschenen, Linc kwam bij hem zitten. 'Nee, het gaat wel...' Zei hij zacht tegen hem. 'Hoe is het met jou?' Vroeg hij aan zijn vriend. Hij vertrouwde Raven duidelijk niet echt, maar dat liet Leroy eigenlijk alleen maar glimlachen. 'Het is goed, Lincoln... Ze is een vriendin van mij...' Zei hij, ietwat zwakjes. Hij had echt nog veel pijn en hij voelde zich zwak. Maar hij gaf Raven niet eens echt de schuld meer. Hij nam het haar niet echt kwalijk, zo erg was het allemaal niet. Hij vond het wel vervelend dat ze hem zelf niet naar Lincoln had laten gaan. Hij wilde eigenlijk tegen Lincoln zeggen dat hij beter naar huis kon gaan, maar hij had hem eigenlijk ook wel weer graag in de buurt. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 18:24

Zenovia Gaia (Raven)

Ze keek naar de twee jongens, eigenlijk waren ze echt nog wel een stukje jonger merkte ze. Ze had een vage glimlach rond haar lippen en wachtte alles rustig af. Lincoln vroeg aan Leroy of hij niet naar de eerste hulp moest.
“Ik kan prima wonden schoonmaken en verbinden. Geen dank.” Zei ze brommend tegen de twee jongens. Haar gezicht stond haast op onweer, ze voelde zich slecht op haar gemak omdat haar papieren nog steeds uitgestald lagen, met een beetje geluk kreeg de jongen het niet te zien, nu moest ze wel net dat geluk hebben natuurlijk.
“Leroy was zelfs bijdehand genoeg om een van mijn keukenmessen uit te willen proberen op die vriendjes van je. Ongehoord.” Ze schudde langzaam haar hoofd, nee met de blote vuist was nog altijd veel beter.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 4/12/2013, 18:45

Lincoln Smith

Leroy zei dat het wel goed met hem ging, waarna Lincoln kort knikte. Hij moest het natuurlijk zelf weten..
"Met mij gaat het ook wel goed, volgens mij.." zei Lincoln nu als antwoord op de vraag van Leroy. Hij haalde zijn hand nog eens onder zijn neus langs om weer wat bloed weg te vegen en staarde toen weer voor zich uit. Hij moest nog even bijkomen van de schrik. Hij was totaal geen vechter en hij zat er ook altijd meer mee dan Leroy als hij gevochten had.
Leroy stelde hem gerust, hij zei dat de vrouw een vriendin van hem was. Lincoln knikte weer even kort, zodat hij liet merken dat hij het gehoord had. Nu wist hij wel iets meer te ontspannen, wetend dat die vrouw geen kwaad in zich had. Of naja, geen kwaad tegenover hen waarschijnlijk.
Toen de vrouw echter een beetje begon te snauwen over Leroy, keek Lincoln haar weer wat wantrouwend en met samengespleten ogen aan. Hij wist echt niet wat hij van haar moest denken..
"Kan ik misschien even naar de toilet?" vroeg Lincoln nu gedempt. Hij stond op van de bank en begon al een stukje te lopen naar de richting waarvan hij dacht waar de toilet zou zijn, want hij ging er niet vanuit dat hij er niet heen zou mogen. Hij wilde even zijn gezicht schoonmaken.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 20:06

Leroy Rivers

Hij wist dat Lincoln nogal wantrouwend was, maar dat was Leroy net zo. Het was nu alleen iets minder, omdat hij genoeg van Raven wist om niet meer zo wantrouwend te zijn, ook al had ze hem eigenlijk amper iets verteld. Hij wist toch wel dat het wel goed zat. Lincoln stond op en hij vroeg of hij naar het toilet mocht, na een seconde sprong Leroy al op. ‘Ja, daar is het,’ zei hij, terwijl hij Lincoln de andere kant op duwde. Hij keek even met felle blik om naar Raven. ‘Daarna gaan we naar huis, ik wil niet dat iedereen ongerust is en dat we gezeur krijgen…’ zei hij zacht tegen zijn vriend. Hij wist dat Lincoln daar waarschijnlijk ook niet op zat te wachten, dus hoopte hij maar dat hij het goed vond. Raven zou in de tussentijd al die zooi op kunnen ruimen en hij mocht hopen dat ze nu doorhad dat hij haar echt wel wilde helpen. Het hielp niet als ze zo deed, dan zou Lincoln haar echt niet vertrouwen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 20:11

Zenovia Gaia (Raven)

Net toen ze aan Lincoln wilde vertellen waar de wc was, sprong Leroy al op. Ze keek hem met een rare blik in haar ogen aan. Ze kon nog net de neiging bedwingen om niet tegen haar voorhoofd te tikken om zo zijn achterlijke gedrag kenbaar te maken. Ze stapte uit de deuropening en wees Lincoln op het toilet dat in de gang stond. Daarna sloeg ze haar armen over elkaar en keek ze Leroy met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ze leek wat uitdagend te zijn, maar misschien was ze dat wel altijd.
“Oh? Nu ineens wel naar huis?” Vroeg ze aan Leroy. Haar donkere ogen stonden fel. Ze wilde weten of hij wel echt elke keer de waarheid tegen haar sprak, net ging hij nog naar vrienden en nu ging hij naar huis. Nu ze haar armen zo over elkaar geslagen had, was er een klein stukje van haar slanke buik te zien.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 20:17

Leroy Rivers

Zodra Lincoln weg was, begon Raven weer uitdagend te doen. Het maakte hem woest, zijn ogen leken die van haar te doorboren. ‘Ja, zodat hij jou troep niet ziet, slimmerik…’ siste hij. ‘Of wil je soms meteen in de problemen zitten? Lincoln mag hier niet bij betrokken worden, dat heb ik je gezegd… hij heeft het al moeilijk genoeg en ik weet dat hij niet tegen zijn vader wil liegen,’ gromde hij. ‘Ik wil helemaal niet naar huis, maar ik doe dit voor jou, je hebt het gewoon niet eens door…’ voegde hij er sissend aan toe. Het maakte hem echt woest. Het was dat hij zich stil moest houden voor Lincoln, anders had hij het naar haar geschreeuwd, maar nu ging het niet. Hij voelde dat hij vreselijk wankel stond, daarom liep hij weer terug naar de bank en ging hij voorzichtig zitten. ‘Maar ik ben blij dat je mij zo lekker vertrouwd. Ik vertrouw jou wel, terwijl je mij verdomme neergeschoten hebt…’ gromde hij pissig tegen haar. Hij realiseerde zich dat hij beter zijn mond kon houden, voor Lincoln terug was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 20:24

Zenovia Gaia

Het begon haar langzaam te dagen dat hij dit speciaal voor haar deed, stom dat ze daar niet gewoon aan had gedacht, zulke dingen had ze door moeten hebben. Ze was toch niet achterlijk?
“Oké, oké…” Mompelde ze tegen hem. Ze wierp een blik op de toiletdeur en kwam daarna naar Leroy toe. Ze drukte haar lippen zacht op die van hem.
“Dankjewel.” Mompelde ze, het was haast onhoorbaar, ze bedankte nooit iemand, maar dit keer verdiende hij het wel. Daarna ging ze weer rechtop staan bij de deuropening. Ze moest er gewoon voor zorgen dat Lincoln niet die kant op keek van waar haar spulletjes lagen.
“Ik vertrouw niemand.” Stamelde ze nu wat tegen Leroy. Ze sloot haar ogen en voor een paar seconden leek ze in te storten, daarna had ze zichzelf weer en gingen haar ogen open.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 20:30

Leroy Rivers

Eindelijk leek ze zich te realiseren dat hij het echt daarom deed. Ze kwam naar hem toe en hij voelde haar lippen zacht op die van hem, het liet hem lichtjes glimlachen. Hij wist dat ze het deed om hem te laten zien dat het goed was zo. Ze bedankte hem, op zachte toon. Het was duidelijk dat ze niet gewend was dat te doen. Nu was hij degene die overeind kwam. Hij liep naar haar toe, hij zag haar heel goed heel even breken. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij keek haar doordringend aan. ‘Ik kom terug. Ik beloof het je…’ zei hij zacht. Hij kon Lincoln gewoon thuis brengen en weer terug gaan naar haar. Hij had er toch niets te zoeken, hij was liever hier. ‘Ik snap dat je niemand vertrouwd, dat is alleen maar goed. Mensen zijn niet te vertrouwen. Maar je zult vanzelf zien dat ik mij aan mijn woord hou…’ fluisterde hij. Nu was hij degene die haar heel kort zoende. Hij nam weer wat afstand van haar en hij bleef wel bij haar staan wachten. Hij zou gewoon meteen met Lincoln weggaan, dat was het beste.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 22:42

Zenovia Gaia ( Raven )

Ze zag hoe hij naar haar toe kwam en zijn armen om haar heen sloeg. Hij kwam terug en dat beloofde hij aan haar. Eigenlijk voelde het wel als iets heel erg bijzonders dat hij dat tegen haar zei. Ze keek hem met een diepe zucht aan en glimlachte naar hem. Hij snapte dat ze niemand vertrouwde, mensen waren ook niet te vertrouwen, maar hij hield zich wel aan zijn woord, maar dat ging ze nu nog lang niet vanuit. Ze keek alleen maar naar hem en knikte een beetje. Ze werd door hem gezoend en daarna nam hij weer afstand. Zijn vriend zal nu zo ondertussen wel klaar zijn. Toch moest ze duidelijke afspraken met Leroy maken. Als ze gewoon vrienden wilden blijven, dan moest dat gezoen stoppen, ze vond het prettig, daar niet van. Maar het was niet gepast.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 4/12/2013, 23:20

Lincoln Smith

Hij had ietwat verbaasd op gekeken toen Leroy meteen opgesprongen was en hem de goede richting op geduwd had, maar was daarna gewoon naar de toilet gelopen en was daar even naar de toilet gegaan, om daarna voor de spiegel het meeste bloed van zijn gezicht af te halen. Zijn handen trilden nog een beetje van de spanning. Hij was niet zo aangelegd als Leroy, hij kon niet net als Leroy na een vechtpartij doen alsof het hem niets deed. Nee, want het deed hem wel wat.
Toen hij er alweer iets beter uit zag, verliet hij de toilet en liep hij weer richting de vrouw en Leroy. Hij glimlachte even waterig, voelde zich nogsteeds niet op zijn gemak. "Ik ben klaar.." mompelde hij toen gedempt. Hij keek nog even richting de vrouw, maar keek toen naar Leroy.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 23:26

Leroy Rivers

Ze zuchtte diep, maar glimlachte wel. Ze was er dus wel blij mee. Het waren de kleine dingen die het hem genoeg in lieten zien. Ze leek na te denken, maar voor hij haar kon vragen waar ze aan dacht, verscheen Lincoln alweer. ‘Kom, we gaan…’ zei hij tegen zijn vriend, hij keek even om naar Raven. ‘Bedankt,’ zei hij, het klonk gemeend. Hij was bedankt dat ze geholpen had, dat ze hem geholpen had maar ook dat ze Lincoln geholpen had, al had hij dat liever zelf gedaan. ‘De auto van Andrea staat hier…’ zei hij tegen Lincoln, omdat hij die had meegenomen en die hier nog steeds stond. Hij wist alleen niet of het handig was om te gaan rijden, met die wond in zijn schouder. Het deed best wel pijn, maar hij wilde niet laten zien dat het echt zo erg was, anders zou hij allemaal vragen krijgen die hij niet wilde beantwoorden. Raven moest niet de schuld krijgen, hij moest even een goed verhaal verzinnen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 23:40

Zenovia Gaia (Raven)

Na een eeuwigheid kwam de jongen terug van de toilet. Leroy zei meteen dat ze zouden gaan en Zenovia knikte even. “Prima.” Zei ze tegen de twee jongens. Ze werd bedankt en daardoor kwam er een oprechte glimlach op haar gezicht te staan. “Fijn je ontmoet te hebben, Lincoln, tot ziens, Leroy.” Zei ze tegen de twee jongens terwijl ze ze uit haar huis liet. Ze keek naar de twee, het was een opmerkelijk duo, ze had gehoord hoe de jongens Lincoln een homo hadden genoemd en eigenlijk kon ze dat best begrijpen. Ze hielden nog net niet elkaars had vast, toch wist ze heel erg zeker dat Leroy geen homo was. een grijns speelde rond haar lippen, nee, absoluut niet. Hij was echt geen homo.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 5/12/2013, 14:34

Lincoln Smith

Hij mompelde zacht 'is goed' naar Leroy toen hij zei dat ze weg gingen, en glimlachte nog even naar de vrouw. Nogsteeds voelde hij zich niet echt op zijn gemak bij haar, maar dat zou wel aan hem liggen.
Toen Leroy vertelde dat de auto van Andrea hier stond, vroeg Lincoln zich af of Leroy überhaupt aan Andrea had gevraagd of hij de auto mocht lenen. Waarschijnlijk niet. Ach, ze gebruikte hem zelf nu toch niet, dus ze had hem waarschijnlijk niet gemist.
"Fijne avond," groette hij nog richting de vrouw, aangezien zij ook nog wat zei en hij het raar vond om zomaar zonder iets te zeggen weg te lopen. Daarna liep hij met Leroy mee het huis uit.
"Zal ik rijden?" stelde hij voor aan Leroy.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 5/12/2013, 15:39

Leroy Rivers

Hij keek nog heel even achterom, maar daarna trok Lincoln zijn aandacht door te vragen of hij moest rijden. ‘Ja, lijkt mij een goed idee,’ zei hij tegen hem, hij haalde de sleutels uit zijn broekzak en hij gaf die aan, het ging allemaal wat moeizaam. Hij kon beter zijn arm gewoon niet gebruiken, dan deed zijn schouder minder pijn. ‘Je moet je niet schuldig voelen. Ik weet dat je je wel zo voelt, dat je er niets kan doen, maar als iemand je pijn doet, is het logisch dat je iets terug doet. Als je geen keuze hebt…’ zei hij zacht tegen zijn vriend. ‘Het spijt mij dat ik je niet kwam helpen,’ voegde hij er aan toe, omdat hij eigenlijk wel altijd voor Lincoln klaar wilde staan, maar nu had het niet gekund. Hij ging in de auto zitten en hij staarde even naar buiten. ‘Zouden ze een keer ophouden?’ vroeg hij mompelend, doelend op de jongens.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 5/12/2013, 15:50

Zenovia Gaia

Al heel erg gauw zat ze weer gebogen over haar papieren. Ze stippelde de route via een andere weg uit, een weg die haar veiliger leek en minder op zou vallen. Met een diepe zucht leunde ze achterover in de stoel. Wat kon je toch allemaal in zo’n dag meemaken, ze kreeg hoofdpijn als ze aan gisteren dacht. Als ze aan het ongeluk dacht en alle dubbelzinnige woordspelingen tussen haar en Leroy. Ze sloot haar ogen en begon haar hoofd wat te masseren bij haar slapen. Ze kon niet echt helder nadenken op dit moment.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 5/12/2013, 22:30

Lincoln Smith

Hij liep samen met Leroy richting de auto van Andrea. Hij pakte de autosleutel aan van Leroy en ontgrendelde de auto. Daarna stapte hij in en startte hij de motor. Leroy zei dat hij zich niet schuldig moest voelen. Lincoln wist meteen waar hij het over had en zuchtte. Soms kende Leroy hem te goed. Al vond hij dat ook wel weer prettig.
"Ik kan er niets aan doen.. Het voelt gewoon niet goed.." mompelde hij zacht terug. Hij was heel emotioneel aangelegd en kon erg lang met dingen zitten.
Langzaam liet hij de auto wegrijden. Hij stuurde de auto van de parkeerplaats af en reed de weg op, richting het hotel, wat niet heel ver rijden was.
"En het maakt niet uit. Ik werd in iedergeval geholpen.." zei hij, toen Leroy zei dat het hem speet dat hij hem niet geholpen had. "Ik hoop dat ze er ooit mee ophouden.. Straks durf ik het park niet eens meer door.." mompelde hij gedempt. "Ze vinden het gewoon leuk of zo... Vooral die Danny.."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 5/12/2013, 22:35

Leroy Rivers

‘Ik weet dat je er niets aan kunt doen, maar je moet weten dat dit niet jouw schuld is…’ zei hij zacht tegen zijn vriend. ‘Ik vind het gewoon vervelend dat je je zo schuldig voelt, het is gewoon niet eerlijk,’mompelde hij er achteraan. Hij wilde gewoon het beste voor Lincoln. Hij zei dat het niet uitmaakte, dat hij in ieder geval geholpen werd. ‘Ja,dat wel. Toch had ik het liever zelf gedaan…’ zei hij zacht. Hij was blij dat Lincoln uiteindelijk geholpen werd, maar dat had hij ook echt wel zelf kunnen doen, het was jammer dat Raven hem tegengehouden had. ‘Ik hoop ook dat ze een keer ophouden. Het is niet de bedoeling dat je binnenblijft doordat je bang bent… het zijn gewoon sukkels… alsof wij ooit iets verkeerd gedaan hebben….’ Mompelde hij, het laatste klonk aardig chagrijnig, hij kon zich hier flink boos over maken. ‘Denk je dat ze gaan zeuren over dat ik gewond ben?’ vroeg hij over zijn vader en Steven en Andrea, hij hoopte het niet, misschien waren ze wel allemaal weg ofzo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven