Police Life

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 10:06

Leroy Rivers

‘Maakt niet uit…’ zei hij zacht. ‘Ik ben er nou toch, dan kan ik je net zo goed even helpen,’ zei hij daarna. Ze kwam moeizaam iets overeind en veegde de tranen van haar gezicht. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij trok haar voorzichtig iets tegen zijn lichaam aan. ‘Leun maar tegen mij aan en probeer wat te ontspannen…’ fluisterde hij. Hij had niet geweten dat hij dit in zich had. Hij had nog nooit iemand op zo’n manier hoeven helpen, dit was compleet nieuw voor hem en het zorgde ervoor dat hij zich wat raar voelde. Ongemakkelijk, maar toch ook weer niet. Bij haar leek alles zo natuurlijk te zijn, alsof hij haar al vertrouwde, terwijl hij dat eigenlijk nog niet echt deed.
Nikkay

Aantal berichten : 20696
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 11:45

Zenovia Gaia

Het maakte hem niet uit, hij was er nu toch en dan kon hij haar net zo goed even helpen, ze was er alleen maar blij mee dat hij dit aanbood. Ze mocht tegen hem aanleunen en ze voelde zijn arm om haar heen. Ze legde haar hoofd een beetje tegen hem aan en sloot haar ogen om weer in slaap te vallen. Met heel weinig woorden had hij haar gekalmeerd en daardoor kon ze ook weer even slapen, al kwam dat misschien ook wel door de pijnstillers die ze in had genomen. Met wat rozige wangen sliep ze dicht tegen Leroy aan.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 11:59

Leroy Rivers

Ze zakte tegen hem aan en hij glimlachte. Uiteindelijk viel ze toch in slaap, daar was hij blij mee, hij wilde eigenlijk liever niet zien dat ze zo veel pijn had. Hij bleef doodstil zitten en hij sloot zijn ogen weer. Hij zakte ook in slaap, eigenlijk lag het nog best wel lekker zo. Het voelde voor hem heel anders, maar wel goed zo. Hij was eerder het type om meteen weg te lopen als hij bij iemand geslapen had, meestal was hij in de ochtend al weg, juist wat Raven nu niet wilde van hem. Eigenlijk wilde hij het nu zelf niet. Daarvoor voelde het nu al te bijzonder, waarschijnlijk kon hij met haar wel een goede vriendschap opbouwen. Ze leek hem tenminste te begrijpen en hij had altijd het gevoel gehad dat niemand hem begreep. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 12:09

Zenovia Gaia

Laat in de ochtend ontwaakte ze dan echt. Ze had het idee dat ze de tweede helft van de nacht goed geslapen had. Ze was uitgerust en kwam wat moeizaam overeind. Leroy was er nog steeds en daar was ze hem dankbaar voor. Anders had ze waarschijnlijk de hele nacht lopen janken omdat ze wel zo’n hopeloos figuur was. Met een zachte kreun kwam ze uit bed en trok ze eerst haar lingerie aan. Dit keer was een van haar latex pakken helemaal niets. Ze besloot een zwarte coltrui aan te trekken met daaronder een donkere spijkerbroek. Dat zat wat lekkerder en daarmee kon ze zich ook beter bewegen. Ze ging op de rand van het bed zitten en keek naar Leroy. Hij was liever dan ze had verwacht, maar iets weerhield haar er toch nog van om meer toenadering tot hem te zoeken. Wat gebeurd is, is gebeurd.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 12:20

Leroy Rivers

Hij werd langzaam wakker, hij had het gevoel dat er iemand naar hem keek. Al snel merkte hij dat dat ook waar was, Raven keek naar hem. Hij kwam iets overeind en hij glimlachte een beetje. 'Gaat het met je?' Vroeg hij zacht, zijn stem klonk helemaal schor. Hij schraapte zijn keel even en hij stond op uit bed om zijn kleding aan te trekken. 'Zal ik maar gaan zo?' Vroeg hij zacht. Dit voelde ongemakkelijk voor hem, hij was dit echt niet gewend. Was het de bedoeling dat hij nu met haar ging ontbijten? Hij leek nooit onzeker, maar in de dingen die hij nooit deed was hij dat wel. Hij besloot maar gewoon eerlijk te zijn. 'Meestal ben ik weg voor de ander wakker is, ik voel mij nogal ongemakkelijk nu...' 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 13:40

Zenovia Gaia

Na een tijdje werd hij dan toch eindelijk wakker, ze glimlachte naar hem wanneer ze zijn glimlach zag. Hij vroeg of het goed met haar ging en ze knikte. Ja, het ging wel. Ze overleefde het wel en had gelukkig fijn geslapen die nacht. Daarna vroeg hij wat ongemakkelijk of hij zo maar zal gaan. “Je krijgt nog een ontbijtje van me.” Zei ze met een knipoog, ze kwam weer overeind en opende haar gordijnen zodat er wat te zien was. De muren van haar kamer waren grijs, haar dekbed van zacht en zwart satijn en op de vloer lag een wit berenvelletje. Verder was de kamer heel erg simpel. Boven haar bed hing een dromenvanger die misschien nog wel het meeste opviel. Hij gaf aan dat hij ook zo’n iemand was die meestal al weg was voor de vrouw wakker werd. “Ik ben blij dat je gebleven bent.” Zei ze nu tegen hem. Ze glimlachte weer.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 16:03

Leroy Rivers

Ze zei dat hij nog een ontbijtje kreeg van haar, daardoor glimlachte hij naar haar, al was het nog steeds wat ongemakkelijk. Ze deed het gordijn een stukje open, daardoor kon hij rond kijken in haar kamer. Zijn blik ging naar de dromenvanger boven het bed. Het was niet echt iets voor haar, maar ergens toch ook wel weer wel. 'Ik ben ook blij dat ik gebleven heb. Anders had ik je waarschijnlijk nooit meer gezien. Ik ben echt niet zo goed in dit soort dingen...' Zei hij tegen haar. Hij haalde een hand door zijn warrige haar heen, zo zag hij er iets minder slordig uit. 'Heb je nog plannen voor vandaag?' Vroeg hij haar zacht. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 16:14

Zenovia Gaia

Hij was ook blij dat hij gebleven was, want anders had hij haar nooit meer gezien. Ze trok een van haar zwarte wenkbrauwen op en legde haar wijsvinger onder zijn kin. “Dacht je dat nu echt? We hadden een deal, weet je nog? Of was je soms van plan om te gaan verdwijnen?” De blik in haar ogen werd donkerder en kwetsbaarder. Als hij van plan was om haar nooit meer te zien, dan betekende dat dat zij haar lichaam voor niets had gegeven, dat zij haar naam voor niets aan hem had vertelt. Daardoor liep ze de kamer uit en sloeg ze de deur met een klap dicht. Ze stampte naar beneden. Natuurlijk, hij was altijd al van plan geweest om haar te verlinken bij zijn vader en die vriend van hem. Het was helemaal niet zijn bedoeling geweest om te blijven slapen. Ze snoof even, ze voelde zich ontzettend beledigd en gekwetst hierdoor.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 16:41

Leroy Rivers

Opeens leek ze beledigd te zijn. Hij snapte het niet goed, maar ze verdween uit de kamer. 'Wacht nou even...' Zei hij tegen haar, maar ze was al weg. Hij ging eigenlijk meteen achter haar aan, zodra hij bij haar was greep hij haar vast. 'Hey, als ik dit allemaal echt niet had gewild, was ik nooit bij je blijven slapen... Ik bedoelde het niet verkeerd, echt niet. Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik praat nooit met mensen en ik heb behalve Lincoln helemaal niemand.... Ik weet gewoon niet goed hoe ik mij moet gedragen, maar ik wil je niet kwetsen...' Zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen op die van haar en hij zoende haar heftig. Hij onderbrak de zoen weer en hij keek haar aan. 'Anders had ik dat ook niet gedaan...' Zei hij plagend. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 16:50

Zenovia Gaia

Natuurlijk kwam hij haar meteen achterna. “Weet je wat? Ik doe het wel gewoon alleen.” Zei ze nu tegen hem. Hij greep haar vast en ze duwde hem bij haar vandaan. Ze zou de kraak wel alleen plegen, dat was ze toch al de hele tijd van plan geweest. Iemand erbij was makkelijk, maar het hoefde niet perse. Hij wist niet hoe hij hiermee om moest gaan. Hij had behalve Lincoln helemaal niemand. “Jij hebt tenminste nog iemand!” Siste ze tegen hem. Ze werd opnieuw door hem gezoend, maar daardoor gaf ze hem een klap in zijn gezicht. “Ik wil dat je gaat.” Zei ze nu met een trillende stem. Ze was ook wel een hopeloos geval. Ze voelde zich ook maar een klein beetje gekwetst door iemand en dan wilde ze al meteen dat diegene uit haar leven verdween. Zo was ze nu eenmaal, ze wilde zichzelf niet prijsgeven. Ze wilde niet dat iemand meer over haar wist dan zijzelf deed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 16:58

Leroy Rivers

Hij kreeg een klap in zijn gezicht, ze wilde dat hij wegging. 'Jij zou ook iemand kunnen hebben, jij zou een vriendschap met mij op kunnen bouwen...' Zei hij tegen haar. 'je weet dat het klikt tussen ons. Geef het een kans...' Zei hij nog. Ze zei dat hij weg moest gaan. 'Ik ga niet. Ik zou nog ontbijt krijgen.. ' zei hij tegen haar. Ze kon misschien koppig zijn, hij kon dat ook. Hij liet zich niet zo wegsturen, hij had ook het idee dat het beter was als hij nog even bleef. Hij liep naar de bank toe en hij liet zich er op neer zakken. Hij keek haar wat uitdagend aan, ze kon toch niets doen om hem weg te krijgen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 17:04

Zenovia Gaia

“Mijn huis uit.” Zei ze alleen maar tegen hem. Hij moest nu niet nog verder gaan dan dit. Ze was razend. Ze wilde dat hij wegging, ze wilde alleen zijn. Hij wist al genoeg over haar, teveel eigenlijk al. Daardoor raakte ze in paniek, maar dat sloeg om in woede door de manier waarop hij op haar reageerde. Hij daagde haar uit en daardoor was ze razend. Hij ging op haar bank zitten. Ze draaide zich met een ruk om en zocht in de kastjes in de keuken. Ze haalde daar een klein en zwart revolver uit en laadde het. Ze kwam terug, een donkere blik stond in haar ogen en ze richtte het wapen op zijn hoofd. “Ga weg.” Sprak ze met een trillende stem. Ze hield haar vinger op de trigger. “Ik meen het.” Klonk het nog. Haar stem klonk donker en laag. Ze meende het, dat was al aan haar bedreigde lichaamshouding te zien en op dit moment deinsde ze er echt niet voor terug om hem neer te schieten. Absoluut niet. Hij maakte inbreuk op haar privacy, het was alsof ze een inbreker in haar huis had gelaten en ze voelde zich totaal niet meer veilig bij hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 17:40

Leroy Rivers

Hij had wel verwacht dat ze iets zou doen, toen ze een wapen op zijn hoofd richtte bleef hij haar strak aankijken. ‘Je zou het niet doen, Raven. Ik snap dat je bang bent doordat ik nu zo dichtbij kom, maar ik ben net zo goed bang. Ik wil alleen niet weggaan, omdat ik denk dat het meteen alles kapot maakt. Je zou mij niet meer willen zien. Ik wil hier alleen nog maar even over praten, dan zal ik vertrekken, echt waar.’ Zei hij zacht en rustig tegen haar. ‘Denk je nou echt dat ik bang wordt van een wapen? Ik heb dit vaker meegemaakt en het laat mij koud. Ik heb niets te verliezen, ook mijn leven niet. Het is het enige wat je van mij af kan nemen en het interesseert mij niet als je dat doet. Je hebt er alleen jezelf mee,’ zei hij kil. Hij sloeg weer helemaal om zo, al deed hij zijn best om toch vol te houden en niet weg te gaan. Dan zou hij alles kapot maken wat ze net een heel klein beetje opgebouwd hadden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 17:47

Zenovia Gaia

Hij wist hoe ze in het echt heette, maar toch noemde hij haar gewoon Raven, op de een of andere manier werd ze daar nog kwader van. Ze zou het niet doen. “Ik had gezegd dat ik je familie heel hield.” Gromde ze nu tegen hem en ze hield hem in het vizier. Hij wilde niet weggaan. “Ga gewoon weg!” Gilde ze nu tegen hem, hij moest echt verdwijnen. Ze wilde hem niet langer hier hebben. Hij had het vaker meegemaakt en het liet hem koud. Ze had alleen zichzelf ermee, maar ze wist dat het niet zo was. Ze schoot. Ze raakte hem in zijn schouder. “Oprotten.” Ze gromde. “Ik wil niet met je praten, ik wil helemaal niets met je, je moet weg.” Ze gromde en ze siste kwaad en vol furie. Ze had in zijn schouder geschoten, hij moest nu toch wel beseffen dat ze het meende?
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 18:10

Leroy Rivers

‘Je hebt ook geen reden om mij neer te schieten, ik heb voor je gezorgd vannacht, ik wil je helpen, dat is alles…’ zei hij zacht. Het volgende moment hoorde hij het schot, de kogel doorboorde zijn schouder. Meteen dook hij in elkaar, ze zei dat hij weg moest. Hij greep naar zijn bloedende schouder en hij hield zijn ogen dichtgeknepen, hij kon amper overeind komen van de pijn, maar hij deed het wel. ‘Fijn, nu wordt het weer zoals vroeger. Op straat leven. Heb je misschien ook bedacht dat ik zo nooit thuis kan komen?’ vroeg hij haar sissend. Hij hield zijn hand tegen de bloedende wond aan terwijl hij moeizaam richting de deur strompelde, het was amper te doen. Het bloed liep door zijn vingers door en hij keek achterom om naar haar te kijken. ‘Waaraan heb ik dit verdiend? Ik heb je verdomme geholpen, is dit wat ik er voor terug krijg?’ vroeg hij grommend, zijn stem trilde van de pijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 18:31

Zenovia Gaia

Ze keek naar hem, hij dook in elkaar en kwam gelukkig overeind. Hij zei nog wat over dat het nu net zo werd als vroeger, hij vroeg haar hoe hij zo thuis moest komen en ze staarde alleen maar naar hem. Wist zij veel. Het kon haar ook echt niet schelen als hij op straat zou gaan leven. Hij strompelde naar de deur en ze sloeg de deur achter hem dicht zonder hem ook maar een antwoord te geven. Ze liet het revolver uit haar handen glijden en trillend en bevend ging ze op de grond zitten. Toch was het zijn verdiende loon, hij hoorde bang voor haar te zijn, hij hoorde haar te vrezen en hoorde haar te respecteren. Hij had meteen weg moeten gaan toen ze het de eerste keer aan hem vroeg. Dan was er niets aan de hand geweest. Nu had ze op hem moeten schieten voor hij weg was gegaan. Ze was nu eenmaal labiel, hij had er alleen voor gezorgd dat het naar buiten kwam. Ze had iets van een stoornis, verder wist ze het ook niet zo erg. Er drong nu pas tot haar door wat ze wel niet had gedaan, ze had op Leroy geschoten, omdat het voelde als een bedreiging. Ze haalde diep adem en zuchtte daarna vermoeid. Ze had het hem ook gewoon kunnen zeggen natuurlijk..
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 18:59

Leroy Rivers

De deur werd achter hem dicht gegooid. 'Tyfuswijf...' Gromde hij zacht. Hij zou haar wel terugpakken, hier kwam ze echt niet mee weg. Hij zou iets doen zodra hij de kans had. Hij kon amper lopen, met de stap werd hij zwakker. Hij had maar één plek om naar toe te gaan, dat was de garage. Hij liep strompelend naar binnen, er was niemand, dus liet hij zich op de bank zakken. Het deed vreselijk veel pijn, waarschijnlijk doordat de kogel er nog in zat, maar hij trilde veel te weg om die er zelf uit te halen. Hij sloot zijn ogen en hij hield die dichtgeknepen van de pijn. Hij realiseerde zich weer dat iedereen het zelfde was. Je kon niemand vertrouwen, hij had gedacht dat het bij haar anders was, maar dat was blijkbaar niet zo. Hij moest er maar gewoon van leren. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 19:14

Zenovia Gaia

Na een tijdje ging ze op haar bank zitten, ze vroeg zich af of ze ooit haar motor nu nog terug kon halen. Lef had ze wel, maar of het verstandig was? Ze wist niet wat hij van plan was, maar ze had een naar gevoel over Leroy. Hij zou het haar betaald zetten, dat wist ze zeker. Voor de zekerheid zou ze haar revolver bij zich houden, je wist nooit hoe het van pas kon komen. Ze zou niet aarzelen om hem neer te knallen. Hij was niet van waarde voor haar, al was hij daar wel naar op weg, tot hij het met iets simpels verknald had. Nu zou ze hem misschien wel nooit meer vertrouwen. Ze boog zich met een zucht over haar papieren heen, ze moest nog even wat meer studeren erop, vooral nu het alleen moest. Misschien verlinkte Leroy haar wel aan de politie, je wist het nooit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 19:41

Leroy Rivers

Hij verging echt van de pijn, maar hij wilde niet naar het ziekenhuis hij vond het heel erg, hij wilde er niet heen. Hij durfde eigenlijk gewoon niet en dan zou sowieso de politie gebeld worden en daar zat hij allemaal niet op te wachten. Hij wilde dit niet uitleggen. Hij kon ook gewoon niet naar huis. Dan zou hij helemaal in de problemen komen. Hij kon hier ook niet blijven. Hij vloekte zacht, hij moest wel terug naar Raven, hij had geen andere keuze. Hij liep nog veel moeizamer naar haar huis toe, hij deed er vreselijk lang over. Alles zat onder het bloed en hij was lijkbleek. Hij liet zich half tegen de deur aan vallen en met zijn laatste energie belde hij aan. 'Raven, je moet mij helpen... Komop... Ik hielp jou ook...' Zei hij met trillende stem. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 19:51

Zenovia Gaia

Ze kon zich nergens op concentreren en net op dat moment werd er aangebeld. Ze zat stijf op haar stoel en haar hart klopte stevig. Er werd bij haar nooit aangebeld. Ze had nooit vrienden of familie die langs kwamen, die had ze niet eens. Dit kon alleen maar de politie zijn. Haast op de automatische piloot liep ze naar de deur. Na een diepe zucht opende ze de deur en zag ze Leroy die haast bij haar naar binnen viel omdat hij tegen de deur geleund zat. Ze trilde doordat ze hem zag en ze keek naar hem met een harde blik in haar ogen. Ze wist niet wat ze met hem aanmoest hier, hij lag gewoon voor haar deur, ze kon hem daar moeilijk laten liggen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 20:13

Leroy Rivers

Hij zag haar op die manier naar hem kijken, alleen zij kon zo kijken. Ergens liet het hem gewoon glimlachen. ‘Als je mij nu nog niet binnen wilt hebben, zal je zelf maar een ambulance moeten bellen. Maar dat wil ik niet, want dan zou je gepakt worden.’ Gromde hij zacht, al klonk het gewoon heel zwakjes. Hij kon niet echt meer overtuigend overkomen op deze manier, al deed hij wel zijn best. Hij wilde niet dat ze hem als een watje zag, maar hij verging nu gewoon van de pijn. ‘Ik zal mijn mond dicht houden en je nergens mee lastig vallen, ik kan gewoon niet naar huis en ik kan ook niet zo blijven liggen… Kan je die kogel er voor mij uithalen? Dan mag je mij lekker nog een keer pijn doen, want leuk zal het wel niet zijn… voor mij dan, jij vindt het vast wel leuk,’ mompelde hij warrig tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 20:20

Zenovia Gaia

Hij gromde tegen haar en eigenlijk luisterde ze niet eens echt naar wat hij zei. Ze hoorde maar selectieve dingen. Hij zou haar niet verraden, ze zou niet gepakt worden en daarom pakte ze hem beet en tilde ze hem met zich mee. Hij was ongelooflijk zwaar voor haar omdat ze zelf ook nog gewond was. Ze legde hem in haar huiskamer neer en sloot daarna haar voordeur. Zwijgend trok ze zijn shirt uit en pakte ze een pincet. Met een snelle beweging haalde ze de kogel uit zijn schouder en ontsmette ze alles voor hem, niet veel later had ze zijn wond verbonden en leunde ze wat achterover. Ze haalde hijgend adem en keek niet meer naar hem. “Ik wil niet meer dat je zo dichtbij me komt, dat je dingen over me te weten komt die je tegen me kan gebruiken.”Zei ze breekbaar en gevoelig tegen hem. Ze slikte even. Er was aan haar te zien dat ze gewoon niet goed besefte wat ze allemaal had gedaan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 20:39

Leroy Rivers

Hij werd naar binnen gesleept en ze hielp hem. Het deed vreselijk veel pijn, maar hij liet haar helemaal niets zien. Hij wilde niet laten zien dat hij zo veel pijn had. Hij luisterde naar wat ze zei, het galmde in zijn hoofd. 'Je bepaalt zelf wat je mij verteld en wat niet... Het maakt mij niet uit...' Zei hij zacht. Hij sloot zijn ogen en hij haalde diep adem, het voelde minder vreselijk nu ze de kogel uit de wond had gehaald, al deed het nog steeds echt veel pijn. 'Het spijt mij, oké... Dit was ook niet mijn bedoeling... Ik wil dit toch ook niet... Ik dacht het goede te doen...' Zei hij zacht. Hij meende het duidelijk, hij begreep wel dat ze het moeilijk vond, maar hij deed dit niet expres. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 20:52

Zenovia Gaia

Ze vond dat ze nu wel weer bij hem in het krijt stond en daarom keek ze weer even naar hem. “Je moet niet te dichtbij komen.” Zei ze nog met een wat trillende stem. “Je moet gaan als ik zeg dat je moet gaan, anders gebeuren er meer van dit soort dingen.” Zei ze als waarschuwing tegen hem. Dat kwam mede doordat ze zo labiel was. Ze ging nu wat dichter bij hem zitten. “Ik zal met je meegaan naar het hotel en zeggen dat ik per ongeluk midden in een vechtpartij terecht was gekomen, iets buiten de stad. Jij zag me en probeerde me te helpen. Daardoor ontving je een schotwond in je schouder.” Vertelde ze hem nu op doordringende toon.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 3/12/2013, 23:45

Lincoln Smith

De volgende ochtend was hij al vroeg vertrokken met de trein richting zijn school. Na een paar uur leerzame college's te volgen nam hij de trein weer terug richting huis. Hij kwam aan bij het station dat een kwartiertje lopen was vanaf het hotel waar hij verbleef met Steven, Rowan, Andrea en Leroy. Daarom liep hij dat stukje ook altijd. Dan deed hij ook meteen nog wat aan zijn beweging.
Toen hij door het park liep kwam hij een oud klasgenoot tegen. Die op dezelfde school had gezeten als Leroy en Lincoln. Op hun vorige school. Waar hij genoeg haters had gehad.
Lincoln staarde recht voor zich uit en liep stevig door. Hij had geen zin in gezeik. Echter had die jongen daar wel zin in. Zeker omdat hij zich wilde bewijzen tegenover zijn groepje vrienden, die bij elkaar misschien net zo slim waren als een borrelnootje.
"Kijk wie we daar hebben, Lincie," hoorde Lincoln de jongen lachen. Zijn nekharen gingen recht op staan. Hier had hij géén zin in. Hij wilde het verleden dolgraag achter zich houden.
"Lincie, wacht eens op mij, vriend," lachte de jongen terwijl hij achter Lincoln aan kwam en zijn schouder vastpakte. Lincoln trok zijn schouder in een snelle beweging los en duwde de jongen weg van hem.
"Laat mij met rust," gromde Lincoln woest. De jongen, genaamd Danny lachte opnieuw luid en twijfelde niet om Lincoln's arm weer vast te pakken.
"Waar is je lijfwacht? Waar is je homovriendje?" vroeg Danny nu, met een brede grijns op zijn gezicht.
"Weet ik veel, laat mij met rust man! Doe eens volwassen.." siste Lincoln. Hij begon nu toch een beetje angstig te raken. Hij was geen vechter. Hij was een prater.
Opnieuw trok Lincoln zich los. Danny ging echter gewoon recht voor hem staan. Hij keek Lincoln even een moment fel aan, en keek daarna langs Lincoln heen naar zijn vier vrienden die daar stonden toe te kijken.
"Kijk jongens, dit is een oud klasgenootje van mij. Hij is homo en zijn vader is smeris," vertelde Danny. Lincoln zag zijn kans om weg te komen en greep die. Hij gaf Danny een harde duw en liep toen langs hem weg. Steeds sneller. Hij wilde naar het hotel.
"Wacht jij eens even, kuthomo," hoorde hij achter zich. Toen begon hij te rennen. Achter zich klonken voetstappen. Vond Danny dit nou echt leuk of zo?
Een van Danny's vrienden was ongelooflijk snel. Hij had Lincoln zo ingehaald en sprong bovenop hem, waardoor Lincoln op de grond viel. Danny kwam aanlopen en trok Lincoln overeind, om hem vervolgens een harde vuist in zijn gezicht te geven. Daarna drukte hij hem tegen een boom aan en hield hem daar hard tegenaan gedrukt.
"Denk je dat hij ervoor kan zorgen dat Febian vrijkomt? Als we zijn pappie even bellen.." vroeg een van Danny's vrienden.
"Laat mijn vader er buiten!" siste Lincoln nu. Hij hijgde lichtelijk. Zijn vader had al genoeg dingen te verwerken..
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2462
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven