Police Life

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 19:51

Rowan Rivers

Hij voelde haar lippen op zijn wang en daardoor sloot hij zijn ogen even. Hij vond het zo fijn als ze hem aanraakte of toenadering zocht. Als niet alles vanuit hem kwam. Dan was hij bang dat ze het helemaal niet fijn vond, maar dat niet tegen hem durfde te zeggen. Als ze het uit haarzelf deed liet het meer zien dat ze het echt wilde en dat maakte hem gelukkig. Ze zei dat ze waarschijnlijk hetzelfde gehad zou hebben en daardoor glimlachte hij. 'Misschien wel. Ik had het nooit moeten doen toen. Ik kan mij de eerste keer niet eens echt meer herinneren, maar ik had verstandiger moeten zijn.' Zei hij zacht. Als hij het nooit gedaan had, had hij het nu misschien niet zo moeilijk gehad. Hij wist dat hij vaak genoeg iets ontzettend doms gedaan had omdat hij dronken was of iets gebruikt had. Hij wist dat hij er wel gevoelig voor was. Hij had heel makkelijk zijn hele carrière kapot kunnen maken en dat kon nog steeds. Tot nu toe had hij elke keer geluk gehad, maar hij wist dat hij echt niet overal mee weg kwam. Zeker niet. 'Ja, dat is verleden tijd en ik hoop dat het nooit meer zo gaat. Maar ik heb jou nu...' Zei hij zacht. Ze was blij dat hij bij haar bleef en ze zei dat ze dacht dat ze beter niet alleen kon zijn nu. Daardoor streek hij zachtjes langs haar gezicht. 'Dat snap ik. Het is niet gek dat je je zo voelt. Maar ik ben bij je en ik ga geen kant op.' Zei hij vol liefde. Hij sloeg zijn armen weer om haar heen en hij streek langs haar rug. 'Ik had je echt willen vertellen dat ik mij niet goed voelde, maar ik dacht dat dit niet meer zou gebeuren, ik dacht dat het wel mee zou vallen...' Zei hij. Hij wilde haar graag eerlijk over zijn gevoel vertellen. Misschien hielp dat. 'Heb je...heb je niet het gevoel dat ik misbruik van je maak? Ik wil niet dat we in een situatie komen als waar Paul bang voor was.' Fluisterde hij nu.
Nikkay

Aantal berichten : 21867
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 24

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 19:58

Katelynn Camryn Leighton

"Ben je toch niet helemaal perfect," plaagde ze hem zachtjes toen hij zei dat hij toen der tijd verstandiger had moeten zijn. Ze haalde haar hand even door haar haren en er trok een koude rilling door haar lichaam heen.
Even later zei hij dat het niet gek was dat ze zich zo voelde, maar hij was bij haar en ging geen kant op. Daardoor glimlachte ze lichtjes. Ze was blij dat hij dat zei en blij dat hij bleef. Het had gewoon weer even de tijd nodig voor ze zich weer wat beter en stabieler zou voelen. Op dit moment was ze gewoon bang voor haarzelf, bang dat ze zichzelf impulsief zou gaan verwonden als ze waanbeelden kreeg of misschien zelfs haarzelf om het leven zou brengen. En dat leek haar vreselijk. Ze wilde ook echt niet dood, maar het waren echt van die korte, vreselijk impulsieve momenten waarin ze het idee had dat ze gewoon geen andere kant meer op kon. Gelukkig viel dat allemaal wel mee als Rowan erbij was. En als de waanbeelden dan toch kwamen, wist hij haar er meestal wel uit te krijgen.
"Het is oké.. Het is gebeurd en het was kut.. Maar we doen er nu niets meer aan.. We kunnen er alleen maar van leren voor de volgende keer.." sprak ze zachtjes. "En nee, je maakt geen misbruik van mij.. Dan had ik je al lang mijn huis uit geschopt," zei ze nu. Een minuscule grijns ontstond op haar gezicht.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 20:12

Rowan Rivers

Ze zei nu dat hij dus toch niet helemaal perfect was en daardoor glimlachte hij even zwakjes. 'Misschien kan ik nog perfect worden...' Zei hij zacht. Hij wist dat er echt nog wel een moment zou komen dat hij iets fout deed, maar voor Katelynn deed hij meer zijn best dan hij hiervoor ooit gedaan had. Hij bleef langzaam met zijn vingers over haar rug heen glijden, hij vond het zelf fijn en hij hoopte dat hij haar op deze manier nog wat gerust kon stellen. Ze zei dat het gebeurd was en dat het kut was. Daardoor knikte hij langzaam, dat was zeker waar. Ze vond niet dat hij was zoals Paul gedacht had. Als dat wel zo was had ze hem allang het huis uit getrapt. Ze grijnsde nu zelfs een beetje en hij schudde zijn hoofd even. 'Pas op mevrouw Leighton. Ik weet dat je sterk bent, maar zie mij maar eens het huis uit te krijgen als ik dat niet vrijwillig wil...' Plaagde hij haar nu weer een beetje. Hij ontspande wel weer wat, wat er voor zorgde dat de drang naar iets gebruiken een beetje wegzakte. Hij wist dat er niks moest gebeuren, want dan zou hij het niet volhouden, maar voor nu ging het goed. Opeens hoorde hij zijn mobiel gaan, waardoor hij schrok, maar daarna pakte hij het ding wel. Het was Blake. Alweer. Hij merkte gewoon dat hij er boos om werd. 'Wat is er?' Was dan ook het enige dat hij zei toen hij opnam. 'Ja, ik ben met haar... hoezo?' Vroeg hij daarna. Hij was even stil en hij sloot zijn ogen. 'Van wie heb je dat?' Vroeg hij. Hij luisterde naar Blake en hij ademde langzaam in. 'Nee, natuurlijk slaat het helemaal nergens op. Het is bullshit. Je was er zelf bij, je hebt alles gezien...' Zei hij kwaad. 'Wat wil je nou? Ik zeg je toch dat het niet waar is? Wil je haar zelf spreken?' Zijn stem klonk steeds harder, het was duidelijk dat hij bozer werd. 'Weet Steven hier van?' Vroeg hij daarna. Hij dwong zichzelf om enigzins kalm te blijven. 'Ik heb geen idee waar deze onzin vandaan komt, maar ik mag hopen dat je mij vertrouwd en dat ook zegt. We hebben het er nog over.' Was het laatste dat hij zei en daarna drukte hij het gesprek weg. Hij gooide zijn mobiel kwaad op tafel en hij ademde trillend in.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 20:21

Katelynn Camryn Leighton

Ze grinnikte even om Rowan zijn woorden en moest toegeven dat het langzaam al weer iets beter ging. Zo lang het zo ging, deed het haar goed. Toen Rowan zijn mobiel af ging schrok ze ook even. Blijkbaar was ze toch nog niet volledig ontspannen, anders schrok ze daar niet van. Ze keek naar Rowan toen hij opnam en luisterde naar zijn woorden, waardoor ze hem wat vragend aanstaarde. Ze begreep totaal niet waar het over ging, echt niet. Al had ze wel het idee dat het ook over haar ging, op een of andere manier. En Rowan leek er totaal niet blij mee te zijn. Toen hij ophing gooide hij zijn mobieltje zelfs kwaad weg. Katelynn liet hem hem even bedaren, maar sloeg haar armen toen om hem heen.
"Wat is er?" vroeg ze gedempt.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 20:29

Rowan Rivers

Hij moest zichzelf enorm dwingen om te blijven zitten, maar als hij nu op zou staan zou hij nog veel bozer worden en dan zou hij waarschijnlijk direct naar het bureau rijden. Dat was geen goed idee, zeker niet na wat er vandaag gebeurd was. Waarschijnlijk zou hij de hele boel afbreken en dat was geen goed idee. Hij had eigenlijk al jaren niet echt een goede band met het merendeel van zijn collega's, maar na de dood van Andrea was dat veel erger geworden. Andrea was enorm populair geweest op het bureau. Dat was ook niet echt raar, ze was een warme en zachtaardige persoonlijkheid en ze had veel vrienden gehad. Automatisch was hij daar in mee gegaan en ondanks dat iedereen waarschijnlijk wel wist dat hij van haar hield en haar vreselijk gemist had toen ze was overleden, werd het hem flink kwalijk genomen. Dat was uiteindelijk wel iets beter geworden, maar toen kreeg hij een relatie met Katelynn en dat had alles niet beter gemaakt. Hij probeerde zich er maar overheen te zetten en zelf wel normaal te doen, maar soms was dat zwaar en er waren echt dagen dat niemand hem een blik waardig gunde. Hij werd uit zijn gedachten gehaald doordat Katelynn haar armen om hem heen sloeg. Hij pakte haar nu vast en hij ademde diep in om rustig te worden. Ze vroeg wat er was en hij bleef even stil, hij wist niet zo goed of hij dit wel wilde bespreken. Precies nu. 'Het halve korps heeft kunnen zien wat er gebeurd is, met jou en Paul, met mij en Paul... Paul zelf is niet de enige die bepaalde conclusies getrokken heeft...' Zei hij zacht tegen haar. 'Het is al jaren ellende en elke keer als er ook maar iets gebeurd wordt er gezocht naar redenen om mij negatief neer te zetten. Het is bijna normaal aan het worden en ik dacht dat ik er wel aan gewend was. Maar dit is wel iets anders...' Zei hij zacht. Hij wreef even langs zijn voorhoofd, het maakte hem echt heel erg kwaad.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 20:57

Katelynn Camryn Leighton

Rowan was nog een tijdje stil, het was wel duidelijk dat hij hier liever niet over praatte nu, maar ze wilde weten wat er aan de hand was. Uiteindelijk zei hij dat het halve korps heeft kunnen zien wat er gebeurd was tussen haar en Paul en tussen Rowan en Paul. Paul was blijkbaar niet de enige die bepaalde conclusies had getrokken.
Katelynn slikte even moeizaam en voelde de grond onder haar voeten verdwijnen. Waarom twijfelde iedereen toch zo aan hun relatie? En nog beter: Hoe moesten ze het weer recht zetten? Ze kon moeilijk iedere agent gaan vertellen wat er met haar gebeurd was. Al waren er al genoeg die het wel wisten.
Ze huiverde even en sloeg haar blik neer. Als zij gewoon niet zo heftig op Paul had gereageerd, of gewoon thuis was gebleven met haar overdreven gedrag, was dit allemaal nu niet gebeurd. Het feit dat er blijkbaar zoveel mensen waren geweest die haar op zo'n enorm zwak moment hadden gezien, maakte haar ook ontzettend onzeker en voor haar gevoel heel kwetsbaar. Ze wilde juist altijd sterk zijn en kracht uitstralen. Ze moest immers al die mensen leiding geven. Wat moesten ze nu wel niet van haar denken?
Ze sloot haar ogen even en vervloekte haarzelf in haar hoofd. Waarom was ze daar ook heen gegaan toen? Langzaam en ietwat trillend haalde ze adem. Ze had al genoeg stress de laatste tijd, ook op haar werk. Dit kon er nog wel bij..
"Ik eh.. Ik ga morgen wel even naar het bureau.." zei ze nu gedempt. Zij had dit immers laten gebeuren, dus dan moest zij het ook wel oplossen. Ze moest er alleen nog even heel goed over nadenken hoe. En waarschijnlijk zou ze zich ook moeten verantwoorden bij haar eigen collega's, want dit soort dingen deden altijd gauw de rondte.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 21:15

Rowan Rivers

Hij merkte dat hij niet echt veel kalmer werd, in zijn hoofd dacht hij na over alles wat Blake gezegd had. Hoewel zijn collega's niet zomaar iets tegen hem konden doen, wist hij heel goed dat ze hem flink het leven zuur konden gaan maken en dat wilde hij echt niet. Dat zou vreselijk worden. Hij kon dit wel met Steven bespreken, maar de kans bestond dat hij dan alles veel erger maakte. Als Steven voor hem op moest komen, zou dat alleen maar meer een reden zijn om hem weg te pesten. Katelynn leek over alles na te denken en zei dat ze morgen wel even langs ging bij het bureau. Daardoor staarde hij haar kort aan. Hij pakte haar hand vast en hij ademde langzaam in. 'Misschien moet je dat niet doen... Ik hoop dat dit gewoon weer over waait en hoe meer aandacht wij er aan gaan besteden hoe meer anderen er mee bezig zijn. Bovendien maakt het alles voor mij niet makkelijker als jij daar morgen heen gaat om dit op te lossen... Dat werkt niet zo makkelijk. Misschien is het beter om te doen alsof we van niks weten.' Zei hij zacht . Zijn collega's gingen het echt niet leuk vinden als Katelynn langs zou komen om dit even op te lossen. 'Vanaf het moment dat er roddels kwamen over onze relatie heeft de ene helft van de collega's besloten mijn leven zuur te maken en de andere helft heeft besloten jaloers te zijn en ook wel wat met jou te willen. Als ze ook maar kans zien om iets aan te grijpen, doen ze dat. Zeker als wij er op gaan reageren... Ik overleef het wel en ontken gewoon alles. Bovendien weet Paul de waarheid, dus zodra ze iets bij hem gaan checken is het snel klaar. Het zijn loze roddels.' Zei hij zacht . Hij hoopte dat het echt heel erg mee zou vallen, zo deed hij ook tegenover Katelynn. Hij wist alleen wel dat het voor hem op de werkvloer niet mee ging vallen. Hij sloot zijn ogen even, hij wilde opstaan om een fles drank te pakken, maar hij sloeg maar gewoon weer zijn armen om haar heen. 'Echt niet samen dronken worden?' Vroeg hij nu zacht mompelend aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 21:17

Rowan Rivers

Hij merkte dat hij niet echt veel kalmer werd, in zijn hoofd dacht hij na over alles wat Blake gezegd had. Hoewel zijn collega's niet zomaar iets tegen hem konden doen, wist hij heel goed dat ze hem flink het leven zuur konden gaan maken en dat wilde hij echt niet. Dat zou vreselijk worden. Hij kon dit wel met Steven bespreken, maar de kans bestond dat hij dan alles veel erger maakte. Als Steven voor hem op moest komen, zou dat alleen maar meer een reden zijn om hem weg te pesten. Katelynn leek over alles na te denken en zei dat ze morgen wel even langs ging bij het bureau. Daardoor staarde hij haar kort aan. Hij pakte haar hand vast en hij ademde langzaam in. 'Misschien moet je dat niet doen... Ik hoop dat dit gewoon weer over waait en hoe meer aandacht wij er aan gaan besteden hoe meer anderen er mee bezig zijn. Bovendien maakt het alles voor mij niet makkelijker als jij daar morgen heen gaat om dit op te lossen... Dat werkt niet zo makkelijk. Misschien is het beter om te doen alsof we van niks weten.' Zei hij zacht . Zijn collega's gingen het echt niet leuk vinden als Katelynn langs zou komen om dit even op te lossen. 'Vanaf het moment dat er roddels kwamen over onze relatie heeft de ene helft van de collega's besloten mijn leven zuur te maken en de andere helft heeft besloten jaloers te zijn en ook wel wat met jou te willen. Als ze ook maar kans zien om iets aan te grijpen, doen ze dat. Zeker als wij er op gaan reageren... Ik overleef het wel en ontken gewoon alles. Bovendien weet Paul de waarheid, dus zodra ze iets bij hem gaan checken is het snel klaar. Het zijn loze roddels.' Zei hij zacht . Hij hoopte dat het echt heel erg mee zou vallen, zo deed hij ook tegenover Katelynn. Hij wist alleen wel dat het voor hem op de werkvloer niet mee ging vallen. Hij sloot zijn ogen even, hij wilde opstaan om een fles drank te pakken, maar hij sloeg maar gewoon weer zijn armen om haar heen. 'Echt niet samen dronken worden?' Vroeg hij nu zacht mompelend aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 21:28

Katelynn Camryn Leighton

Rowan staarde haar aan en pakte haar hand vast. Daarna zei hij dat ze misschien beter niet naar het bureau kon gaan. Hij hoopte dat het gewoon over zou waaien en zei dat het voor hem niet makkelijker ging worden als zij daar morgen zou staan. Katelynn zuchtte even zachtjes en sloeg haar armen over elkaar heen. Ze hield er gewoon niet van als er roddels rondgingen over haar en al helemaal niet zulke roddels. En ze hield er ook nog eens niet van als ze er niets aan kon doen. Of weinig.
Ze knikte langzaam toen Rowan verder vertelde. Hij had ook wel gelijk, als iemand bij Paul informatie zou halen, zouden ze alleen maar horen dat het niet waar was. Maar hoe veel mensen zouden er daadwerkelijk op Paul afstappen om dat te vragen?
"Het spijt mij.. Ik zou willen dat ze mij iets positiever zagen.." mompelde ze nu zachtjes. Er was echt een grote groep agenten die haar niet mochten en haar relatie met Rowan had zijn werksfeer niet echt beter gemaakt.
"Ik zou niets liever willen," zei ze toen Rowan vroeg of ze echt niet samen dronken wilde worden. "Maar ik heb morgen vroeg een gesprek met de hoge raad over alles en dit alles zal ook wel ter sprake komen. Ik denk niet dat zij het kunnen appreciëren als ik daar met een kater aan kom.." zei ze gedempt. Ze haalde even diep adem en moest toegeven dat ze ontzettend erg tegen dat gesprek op keek.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 21:41

Rowan Rivers

Hij baalde flink van deze situaties. Het was echt niet leuk als je collega's je ergens van verdachten, en het was ook nog eens enorm onpraktisch. Hij wilde niet dat ze hem opnieuw enorm zouden wantrouwen, dat vond hij echt niet fijn. Hij wilde ook niet dat er zo veel druk lag op zijn relatie met Katelynn. Ze hadden al genoeg aan hun hoofd en het was heel irritant dat ze elke keer zo veel weerstand kregen van buitenaf. Dat vond hij echt niet leuk. Ze bood haar excuses aan en hij pakte haar daardoor stevig vast. 'Lieve Katelynn, je zou je werk niet goed doen als ze je allemaal geweldig vinden. Ik weet waar ik aan begonnen ben en ik hou zo vreselijk veel van je dat het mij alles waard is. Ik overleef het wel. Zolang ik jou heb, maakt het mij niets uit. Jij kan hier niets aan doen... Dit is al jaren zo en jij bent een nieuwe reden om zo te doen. Niet de oorzaak. Doe gewoon je werk. Ze hoeven je niet te mogen.' Fluisterde hij. Hij gaf haar een kusje en ze vertelde dat het niet kon, ze had morgen vroeg een gesprek waar ze niet echt met een kater kon zitten. 'Je bent verstandiger dan ik.' Mompelde hij. Daarna kwam hij overeind en pakte hij een fles cognac uit de kast. Hij schonk een glas vol en hij besloot het meteen maar bij een paar glazen te houden. Hij zette de fles en zijn glas op tafel en meteen pakte hij Katelynn weer vast. 'Kunnen we morgen middag samen lunchen?' Vroeg hij nu zacht aan haar. Hij ging het nodig hebben, zijn dag werd zwaar genoeg . Hoe vaker hij haar zou zien, hoe beter hij het vol kon houden. Hij wilde niet opeens toch de fout in gaan en gaan gebruiken. 'Misschien kunnen we morgen avond nog met Leroy praten, wellicht wil hij aan jou meer kwijt over die Bart. ' Zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 22:00

Katelynn Camryn Leighton

Ze staarde wat voor haar uit en dacht na over alle problemen. Haar hoofd zat een beetje vol en bonkte. Het was echt te veel op het moment. Ze voelde zich een emotioneel wrak en ze merkte dat ze constant op haar tenen moest lopen om alles in goede banen te leiden. En dat werd steeds zwaarder op deze manier. Elke keer kwamen er weer andere problemen bij. Haar werk zelf was altijd al vrij wisselvallig en vol problemen, maar dat vond ze oké, daar had ze voor gekozen en dat deed ze graag. Maar alles wat daarbuiten er nog eens bij kwam, leek de laatste tijd gewoon te veel te zijn. Maar ze vond het ontzettend lastig om dat aan te geven, aangezien ze het idee had dat dat in haar functie niet kon. En ze wist ook dat het niet kon. Er was geen tijd en geen ruimte voor gezeur, als ze zou vertellen aan de hoge raad dat ze vast liep zouden ze haar gewoon simpel van haar functie af halen. En dat was nou ook net niet wat ze wilde. Zachtjes zuchtte ze even.
Rowan pakte haar stevig vast en zei dat ze haar werk niet goed zou doen als iedereen haar geweldig zou vinden. Daar had hij ook wel gelijk in, ze kon niet iedereen tevreden houden. Eigenlijk zagen zijn collega's haar alleen maar als er problemen waren. Daardoor gingen ze haar negatief zien. Want als alles goed liep, zagen ze haar niet. Of heel zelden.
Langzaam knikte ze naar Rowan, al voelde het nog steeds een beetje als haar schuld allemaal. Maar op dit moment konden ze daar toch weinig meer aan veranderen, dus ze zou het maar gewoon moeten accepteren.
Uiteindelijk zei Rowan dat zij verstandiger was dan hij was en pakte hij een fles cognac uit de kast en schonk een glas vol. Daarna pakte hij haar weer vast en vroeg of ze morgen middag samen zouden kunnen lunchen.
"Dat ligt eraan hoe alles verloopt morgenochtend en hoe een grote chaos het allemaal gaat worden," liet ze weten. "Maar ik zal mijn best doen. We houden morgen contact," zei ze. Ze haalde even diep adem en voor het eerst had ze echt gewoon geen zin in haar werk. Ze zat er gewoon echt heel erg tegenop en dat had ze eigenlijk nog nooit gehad.
Na een korte stilte zei Rowan dat ze morgen avond misschien nog even met Leroy konden praten, misschien wilde hij meer kwijt over die Bart. Ja, dat 'probleem' hadden ze ook nog. Dat was ook zoiets wat ze gewoon niet los kon laten. Langzaam knikte ze. "Het zou wel fijn zijn als hij meer over hem verteld, want een naam alleen is een beetje lastig.." zei ze nu.
Haar blik ging naar de fles cognac en ze wist dat ze gezegd had dat ze niet meer zou drinken nu, maar het was zo aantrekkelijk. Uiteindelijk pakte ze de fles van tafel en nam ze een paar grote slokken uit de fles. Toen ze de fles weer liet zakken betrok haar gezicht even, dit dronk ze eigenlijk nooit. Alleen de warmte in haar keel voelde prettig.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 3/5/2018, 22:12

Rowan Rivers

'Hey, maak je nou niet al te druk... Dat werkt niet... daar schiet je niks mee op. Het komt wel goed...' fluisterde hij. Hij wilde haar zo enorm graag helpen, maar hij kon niet zo veel. Hij deed wel echt zijn best om er goed voor haar te zijn. 'Leroy wil jou vast meer vertellen... Hij lijkt je enorm te vertrouwen. Misschien als we hem globaal vragen hoe het begonnen is, wat er gebeurd is.... wellicht wil hij dan meer vertellen.' Zei hij tegen haar. Dat zouden ze morgen wel zien. Het zou fijn zijn als ze meer wisten over die gast. Katelynn zei dat het er aan lag hoe alles liep en hij reageerde er niet echt op. Hij wist dat ze het druk was en dat hij zelf ook genoeg te doen had, maar Katelynn was waarschijnlijk het enige positieve dat hij de hele dag zou zien en als dat niet ging lukken, was het allemaal niet zo goed vol te houden voor hem. Ze pakte de fles en dat liet hem even grijnzen. 'Je mag ook uit mijn glas drinken hoor. Al vind ik het wel opwindend om te zien hoe je uit de fles drinkt.' Zei hij grijnzend. Meteen daarna betrok zijn gezicht en hij slikte even. 'Sorry, ik bedoel het niet verkeerd... Ik had zoiets niet moeten zeggen nu, sorry.' Mompelde hij meteen. De opmerking was ongepast en hij wilde haar nog steeds echt niet bang maken. Hij schonk zijn glas nu bij en hij nam een paar grote slokken, hij was het duidelijk veel meer gewend dan Katelynn.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 3/5/2018, 22:38

Katelynn Camryn Leighton

Hij zei dat ze zich niet zo druk moest maken, daar schoot ze niets mee op. En ze wist dat hij gelijk had, maar ze kon er niets aan doen. Er gebeurde op het moment gewoon zo veel en ze wist gewoon niet goed hoe lang ze dat allemaal nog ging trekken zo. Langzaam ademde ze in en toen Rowan weer over Leroy begon knikte ze langzaam, maar reageerde er verder niet heel veel meer op.
Toen hij zei dat ze ook uit een glas mocht drinken, maar dat hij het wel opwindend vond hoe ze uit de fles dronk, keek ze weer even op. Een kleine glimlach ontstond op haar gezicht en ze schudde haar hoofd.
"Het is oké, ik vind het niet erg," zei ze toen Rowan zijn excuses meteen aanbood. Dat soort opmerkingen kon ze echt wel hebben, dat hield alles tenminste een beetje luchtig. Rowan vulde zijn glas opnieuw bij en Katelynn staarde weer even naar de fles. Er zat nog best wat in. Ze wist dat ze dit beter niet kon doen en probeerde haarzelf er van te weerhouden, maar pakte uiteindelijk toch weer de fles vast en goot het tot aan de laatste druppel achterover. Toen ze de lege fles weer op tafel zette hoestte ze even onwennig en haalde ze haar hand langs haar mond om enige restanten weg te vegen. Haar maag begon meteen wat te protesteren aangezien ze nog geen uur geleden haar hele maag leeggegooid had bij het overgeven.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 08:33

Rowan Rivers

'Ik weet dat je er niks aan kunt doen, maar realiseer je alsjeblieft dat je dit niet allemaal alleen doet. Ik ben er ook... en ik wil je overal bij helpen.' Zei hij zacht tegen haar. Hoewel hij op het moment het gevoel had alles alleen maar erger te maken, wilde hij haar wel echt helpen. Hij streek met zijn vingers zachtjes door haar haren heen en hij nam een paar slokken van zijn drinken. Katelynn gaf aan dat ze de opmerking niet vervelend vond, waardoor hij zwak glimlachte. Dit was ook wel een beetje hoe hij was, hij zou altijd van die opmerkingen maken. Maar hij nam zichzelf voor om het de komende tijd een beetje te laten. Misschien was het toch wat ongepast. Katelynn dronk weer uit de fles en hij goot zijn glas leeg, daarna keek hij haar weer aan. 'Rustig aan, sterke drank drinken moet je oefenen. ' Zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Ik heb er jaren van oefening opzitten.' Voegde hij er aan toe. Hij kwam overeind en hij voelde het wel, maar het maakte hem niet uit. Werken met een kater was niks nieuws. Hij zette de fles en zijn glas weg, daarna sloot hij het huis af en liep hij terug naar Katelynn. Hij tilde haar op met een glimlachje op zijn gezicht en hij nam haar mee naar boven. Daar legde hij haar op het bed en hij gaf haar zacht een kusje, maar het was vrij duidelijk dat hij afstand hield. Hij was bang dat ze er niet op zat te wachten. Hij trok zijn kleding uit zodat hij kon gaan slapen en hij ging daarna op de rand van het bed zitten .
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 08:49

Katelynn Camryn Leighton

Ze glimlachte even lichtjes toen Rowan zei dat ze dit niet alleen deed en dat hij haar overal bij wilde helpen. Dat wist ze ook wel, hij was er altijd voor haar, maar op dit moment was er niet echt iets wat hij uit handen kon nemen voor haar.
Omdat ze deze dag al aardig wat wijn op had voelde ze al gauw de cognac landen. Voor nu voelde het fijn, maar ze wist dat ze er verschrikkelijk veel spijt van ging krijgen. Rowan zei dat ze rustig aan moest doen, dat je sterke drank drinken moest oefenen. Daardoor grijnsde ze even lichtjes. “Te laat,” grinnikte ze gedempt. Ze keek hoe Rowan de fles en zijn glas opruimde en daarna het huis afsloot. Vervolgens kwam hij naar haar toe en tilde hij haar op. Zo nam hij haar mee naar boven, waar hij haar op het bed legde en haar een kusje gaf. Ze glimlachte naar hem en trok haar nachtjapon aan, waarna ze onder de dekens kroop. Normaal gesproken zou ze nog lang liggen piekeren na een dag als vandaag en voor een dag als morgen. Maar de vele drank zorgde ervoor dat het niet lang duurde voor ze wegzakte in slaap.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 09:19

Rowan Rivers

Hij had zijn wekker extra vroeg gezet, zodat hij nog even normaal koffie kon drinken voor hij op het bureau zou zijn. Vroeg in de ochtend had hij daar spijt van. De wekker dreunde nogal door in zijn hoofd en hij kwam kreunend overeind. Zijn hoofd bonkte en Katelynn zou zich vast niet beter voelen. Hij pakte haar vast en hij streek langzaam langs haar wang. 'Wakker worden, het is tijd om een vreselijke dag tegemoet te gaan.' Mompelde hij tegen haar. Zijn stem klonk schor. Hij kwam overeind en heel langzaam trok hij zijn kleding aan. Het koste hem moeite om zijn spierwitte overhemd dicht te krijgen. Hij nam twee paracetamol met wat water en daarna pakte hij zijn spullen bij elkaar. Hij voelde zich verschrikkelijk en hij wist dat het alleen maar erger kon worden. Eenmaal beneden gaf hij de honden eten en zette hij koffie. Hij nam een paar slokken, maar zelfs dit ging hem vandaag waarschijnlijk niet redden. Hij goot de koffie achterover en daarna reed hij richting het bureau. Eerst maar eens met Steven praten en daarna wensen dat de roddels meevielen en Blake enorm overdreven had.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 09:41

Katelynn Camryn Leighton

Haar wekker ging ontzettend vroeg, maar ze deed hem gauw uit aangezien haar hoofd bonkte als een gek. Daardoor was ze weer in slaap gevallen, tot Rowan haar weer wakker maakte. Ze besloot meteen uit bed te stappen omdat ze nu al laat was en omdat ze anders geheid weer in slaap zou vallen. Gauw stapte ze onder de douche, in de hoop dat ze een beetje helder zou worden. Daarna kleedde ze zich aan en deed ze haar haren en haar make-up. Haar hoofd knalde zowat uit elkaar en haar lichaam voelde stijf en pijnlijk. In haar hals zat een opvallende blauwe plek die ze met make-up weg probeerde te werken.
Voor ze vertrok nam ze nog wat pijnstillers en daarna reed ze naar het gerechtsgebouw. Ze voelde zich echt als een wrak en hoopte dat het vandaag allemaal meeviel. Al betwijfelde ze het.
Ze zat eerst nog een halfuur te werken op haar eigen kantoortje voor ze uiteindelijk vertrok naar de hoge raad voor het gesprek waar ze zo tegenop zat.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 09:50

Rowan Rivers

Hij parkeerde zijn auto bij het bureau en hij zag dat het inderdaad nog heel rustig was. Het was voor hem ook vroeg, zeker na gisteren. Maar het moest maar een keertje. Hij liep het bureau in en hij haalde koffie, hier was nu nog niemand te zien. Hij liep meteen door zijn kantoor in en hij sloot de deur achter zich, hij legde zijn tas op tafel en hij zette het bekertje koffie neer. Hij pakte zijn laptop en zijn blik viel op een envelop op zijn bureau. Hij pakte het ding op en hij zag dat er met zwarte stift 'Klootzak' op geschreven was. Het was niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeurden en hij wist dat wat er in zat hem niet blij ging maken, maar toch keek hij. Er zaten foto's in, foto's van Andrea, van verschillende momenten jaren terug. Er zaten onder andere foto's tussen van de verwondingen die hij haar aan had gedaan. Hij stopte alles terug en gooide de envelop toen in de prullenbak. Hij haalde even diep adem, hij moest hier gewoon tegen kunnen. Hij gooide de koffie achterover en hij haalde kort een hand door zijn haren heen, maar hij wist dat hij er net zo vreselijk uitzag als dat hij zich voelde. Hij wreef langs zijn kaaklijn, hij had zich ook wel even mogen scheren. Hij zuchtte en daarna liep hij het kantoor uit, meteen liep hij naar het kantoor van Steven. Die zou hier sowieso al wel zijn. Hij klopte aan en daarna stapte hij naar binnen toe, hij vond het niet leuk om dit te moeten doen, maar hij wilde dat Steven de waarheid hoorde en niet alleen gekke roddels . Het zou raar zijn als Rowan hem niets zelf zou vertellen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 12:39

Steven Smith

De afgelopen dagen was het enorm hectisch en hij maakte belachelijk veel uren. Eigenlijk wilde hij meer bij Lincoln zijn, omdat hij merkte dat de jongen zich anders gedroeg na zijn coma en hij was bang dat het verkeerd zou gaan. Maar aan de andere kant vond hij het toch lastig om daar mee om te gaan.
Al heel erg vroeg kwam hij op het bureau aan en sloot zich op in zijn kantoortje om aan het werk te gaan. Er was ontzettend veel te doen en dan waren er ook nog die rumoeren over Rowan en Katelynn. Steven baalde ervan en wist niet helemaal wat hij er mee aan moest. Hij wist zelf ook niet welke verhalen klopte en welke niet. Al ging hij er vanuit dat het meeste gewoon bullshit was.
Toen er op de deur geklopt werd van zijn kantoortje keek hij op. De deur ging meteen open en Rowan kwam binnen. Die had hij eigenlijk nog niet zo heel vroeg verwacht.
“Goedemorgen,” mompelde Steven gedempt. Hij schoof wat dossiers aan de kant en keek toen weer op naar Rowan. “Hoe gaat het?” vroeg hij daarna.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 12:45

Rowan Rivers

Hij sloot de deur van het kantoor achter zich, zelfs dat geluid gaf hem extra hoofdpijn. Hij voelde zich lichtelijk misselijk en dat werd alleen maar erger als hij dacht aan wat er gisteren gebeurd was. Hij nam het zichzelf zo enorm kwalijk, het spookte de hele tijd door zijn hoofd. Wat als ze nu nooit meer normaal seks konden hebben? Het was allemaal al moeilijk genoeg en waarschijnlijk had hij er zelf voor gezorgd dat het onmogelijk was. Steven  begroette hem en hij mompelde iets van een begroeting terug. Daarna vroeg zijn vriend hoe het ging en hij haalde zijn schouders op. 'Ik voel mij zoals ik er uit zie, geloof ik.' Zei hij. Hij ging tegenover Steven zitten en hij haalde diep adem. 'Ik geloof dat ik je een verklaring verschuldigd ben... er gaan heel wat verhalen rond en ik vertel je liever de situatie zoals het echt gebeurd is.' Zei hij tegen zijn vriend. 'Maar het laatste dat ik wil is dat je het voor mij op gaat nemen hier... Dat zal alles alleen maar erger maken. Kan je daar mee leven?' Vroeg hij zacht aan zijn vriend. Steven had zelf waarschijnlijk ook al wel verhalen gehoord en het zou een logische reactie zijn als hij Rowan wilde helpen en verdedigen. Maar dat zou niet helpen, het zou er alleen maar voor zorgen dat zijn collega's nog meer een hekel aan hem kregen. 'Heb je gehoord wat er gebeurd is bij die schietpartij afgelopen week?' Vroeg hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 19:44

Steven Smith

Hij bestudeerde het gezicht van Rowan even en concludeerde al gauw dat hij gedronken had. Ook was de alcoholgeur goed te ruiken. Daardoor betrok Stevens gezicht even, hij was nooit zo een voorstander van drinken. Maar dat was algemeen bekend. En daar had hij zo zijn redenen voor.
Rowan groette hem mompelend terug en ging tegenover Steven zitten. Daarna zei hij dat hij zich voelde als hoe hij eruit zag. Steven knikte kort en haast onzichtbaar.
"Niet al te positief dus," vatte hij samen. Rowan zei hem dat hij hem een verklaring verschuldigd was, dat er heel wat verhalen rondgingen en dat hij liever de situatie vertelde zoals het gebeurd was. Daardoor knikte Steven opnieuw, alleen nu iets duidelijker.
"Ik zal mijn best doen," zei hij toen Rowan hem vroeg of hij het niet voor hem op wilde gaan nemen hier op het bureau. Daarna vroeg Rowan hem of hij gehoord had wat er gebeurd was bij die schietpartij afgelopen week.
"Jazeker, dat is niemand echt ontgaan, geloof ik," reageerde hij daarop. "Gaat het niet goed met Katelynn?" vroeg hij nu. Een enige vorm van bezorgdheid was in zijn stem te horen. Ergens was hij bang dat uiteindelijk hetzelfde zou gebeuren als bij Andrea. En hij zag dat liever niet gebeuren voor Rowan.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 19:58

Rowan Rivers

Hij zag dat Steven hem uitvoerig bekeek en hij wist dat hij er ook echt verrot uit moest zien. Dat kon niet anders. Steven bevestigde dat ook, hij voelde zich inderdaad niet al te positief. Hij haalde een hand door zijn warrige haar heen en hij luisterde naar wat Steven zei. Hij zou zijn best doen om het niet voor hem op te gaan nemen. Daar moest Rowan het dan maar mee doen, want hij kon Steven niet dwingen om iets niet te doen. Hij hoopte gewoon dat Steven begreep dat het voor hem alleen maar zwaarder werd als hij dat deed. Steven zei dat het niemand ontgaan was wat er gebeurd was en Rowan zuchtte daardoor even. 'Blijkbaar suggereerde de hele situatie dat ik degene ben die haar iets aan doet. Paul dacht dat, maar dat hebben we met hem besproken en uit de lucht kunnen helpen. We dachten eigenlijk dat het opgelost was, maar blijkbaar is Paul niet het enige probleem. Je weet dat ik hier niet zo heel populair ben, maar dat is nu nog veel minder.' Zei hij zacht. 'Ik dacht dat het niet erger kon dan hoe het was na de dood van Andrea, maar dat kan wel.' Zei hij zacht tegen zijn vriend. Steven wilde weten of het niet goed ging met Katelynn en hij aarzelde even over hoe eerlijk hij kon zijn. Hij was bang dat hij iets zou zeggen wat schadelijk voor haar kon zijn. Maar Steven was zijn vriend, hij vertrouwde hem. 'Ze rende een actief vuurgevecht in omdat een collega haar probeerde te kalmeren....' Zei hij zacht. 'Die week daarvoor raakte ze ook in paniek toen ze aan het werk was, maar daar was ik snel bij. Nu werd ik kwaad op Paul en ze vluchtte weg.' Zei hij zacht. Hij wilde vertellen wat er gisteren gebeurd was, maar hij wilde niet dat Steven bang werd dat het echt niet goed ging met hun. Hij wist alleen dat hij beter eerlijk kon zijn, hij had Steven hier in nodig als het echt uit de hand ging lopen. 'De spanningen lopen voor ons allebei nogal hoog op, ook met Leroy thuis. Gisteren ging dat niet zo heel erg goed samen en ben ik nogal ruw met haar geweest.' Zei hij zacht. 'Ik zweer je dat ik haar niet mishandel of zo.... echt niet... Maar de blauwe plekken die ze nu heeft komen wel door mij.'
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 20:22

Steven Smith

Rowan vertelde dat Paul eerst gedacht had dat Rowan Katelynn iets aandeed, maar dat ze dat uit de lucht hadden kunnen helpen. Maar nu was niet alleen Paul het probleem meer. Steven haalde even diep adem en wreef langs zijn kin. Het was een lastige situatie en hij wilde helpen, maar wist niet goed hoe hij dat moest doen.
Toen Steven had gevraagd of het niet goed ging met Katelynn leek hij even te twijfelen. Steven bleef hem aankijken. Hij wilde namelijk wel een eerlijk antwoord. Na een korte stilte vertelde Rowan dat ze een actief vuurgevecht in was gerend omdat een collega haar probeerde te kalmeren. En dat ze de week ervoor ook in paniek raakte op het werk maar dat hij daar snel bij was.
"Dat klinkt niet echt alsof het heel goed gaat.." concludeerde Steven. "Ik kwam haar laatst nog tegen en toen leek ze best opgewekt en vrolijk. Ik dacht echt dat het beter ging," zei hij daarna gedempt. Al leek het bij Katelynn altijd met flinke ups en downs te gaan.
"Is het dan wel zo'n strak idee om Leroy daar te houden?" vroeg Steven nu. "Ik weet dat je niets liever wilt en dat je hem wilt helpen, maar het mag natuurlijk niet ten koste gaan van jullie relatie.." zei hij nu.
Toen Rowan zei dat de blauwe plekken die Katelynn nu had, wel door hem kwamen, haalde hij zijn hand even door zijn haren en zuchtte hij. Een paar seconden sloeg hij zijn blik neer, maar daarna keek hij weer naar Rowan.
"Denk je.. Dat ze het allemaal nog ziet zitten?" vroeg hij nu voorzichtig. Bij Andrea waren ze te laat geweest met hulp. Misschien was ze wel niet meer te redden geweest, maar de laatste maanden van haar leven had het voor de buitenwereld geleken alsof het gewoon goed ging. Ze was alleen wat rustiger en teruggetrokken geweest. Maar blijkbaar had ze het al langere tijd niet meer zien zitten. Steven baalde er gewoon van dat hij dat niet eerder gemerkt had en hij was bang dat het Katelynn ook zou overkomen. Al kende hij Katelynn persoonlijk een stuk minder goed dan hij Andrea had gekend, dus hij vond haar wat moeilijker in te schatten.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 20:36

Rowan Rivers

'Ik weet wat je denkt. Ik ben er ook doodsbang voor...  Ik ben zo bang dat ik een keer thuis kom en haar vind. Ik heb er nachtmerries over en ik durf haar niet goed te vertellen hoe erg het mij bezig houdt. Maar ik heb het gevoel dat ze eerlijk is tegen mij. Als ze mij verteld dat ze zich niet goed voelt en niet alleen wilt zijn, dan blijf ik bij haar. Tot nu toe lijkt het wel te gaan, maar ik weet het niet. We moeten nog even kijken hoe alles te combineren is met werk. Ik heb elke keer geluk gehad dat ik in de buurt was als er iets gebeurde...' Zei hij zacht. Misschien was het soms beter om met zoiets thuis te blijven, maar we zijn allebei fanatiek en denken dat het allemaal wel gaat.' Zei hij zacht tegen hem. 'Ik weet dat het niet ideaal is om Leroy thuis te houden, maar Katelynn verricht wonderen met hem. Hij heeft haar verteld dat hij maanden lang misbruikt is door iemand...' Zei hij nu zacht. 'Dat moest ik je ook nog vertellen... daarom viel hij je aan. Hij wist niet dat jij het was.' Zei hij zachtjes. Hij dacht aan wat hij gisterenavond met Katelynn gedaan had en het maakte hem misselijk. Het was best wel veel bij elkaar, ook voor hem. Hij probeerde zich echt wel groot te houden, maar het ging niet constant. 'Gisteren had ik enorm de neiging om te gebruiken, maar Katelynn had het door en gaf aan dat ze niet alleen wilde zijn...' Zei hij nu eerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 21:03

Steven Smith

Rowan zei dat hij wist wat hij dacht en daar ook doodsbang voor was. Hij was bang dat hij een keer thuis zou komen en haar zou vinden. Daardoor knikte hij langzaam. Dat kon hij wel begrijpen.
Wel gaf Rowan aan dat Katelynn wel eerlijk leek te zijn tegen hem. Ze gaf aan wanneer ze zich niet goed voelde en als ze niet alleen wilde zijn. En dan bleef hij bij haar. Steven haalde even diep adem.
"Maar je kan er nooit altijd zijn.." zei hij nu. Misschien liep hij vooruit op de zaken, maar het was de realiteit. Vroeg of laat zou er een keer komen dat ze alleen thuis was wanneer ze zich rot voelde. Of op haar werk. Al hoefde het natuurlijk niet te zijn dat ze dan meteen gekke dingen ging doen. Het kon ook bij nare gevoelens en paniek blijven natuurlijk.
"Wat denk je dat ze doet als je er een keer niet bij bent?" vroeg hij daarom dan ook nu. Rowan kende haar door en door, Steven had het idee dat hij Katelynn niet zo goed kende.
Niet veel later vertelde Rowan hem dat Katelynn wonderen verrichte met Leroy. Hij had haar verteld dat hij maandenlang misbruikt was geweest en daardoor had hij hem toen ook aangevallen. Hij had niet geweten wie hij was. Steven knikte kort.
"Lincoln zei al zoiets, inderdaad.." sprak hij gedempt. "Echt heel erg.." Hij klemde zijn kaken even op elkaar. Hij moest er echt niet aan denken dat iemand zulke fratsen uit zou halen bij Lincoln. Hij werd alleen al woedend bij de gedachten eraan.

Katelynn Camryn Leighton

Het gesprek was zwaar. Ze voelde zich ontzettend aangevallen en moest zich constant verdedigen. Iets wat ze erg lastig vond momenteel, omdat ze zich gewoon niet zo goed voelde. Af en toe had ze de neiging om in huilen uit te barsten, maar ze hield het tegen omdat ze niet zo zwak over wilde komen en omdat ze de situatie niet erger wilde maken.
Uiteindelijk leek het niet eens meer om haar te draaien, maar om het imago van het OM. Het hele gesprek had nogal een nare bijsmaak en toen ze er weg liep voelde ze zich alleen maar slechter. Normaal was ze altijd heel enthousiast en aanwezig, maar nu liep ze als een spook over de gangen terug naar haar kantoortje. Daar deed ze nog een paar uur pogingen om nog nuttig haar werk te doen, maar ze had totaal geen concentratie en ze had een enorm benauwd gevoel. Op een gegeven moment leken de muren op haar af te komen en pakte ze haar spullen om een paar minuten later het gerechtsgebouw te verlaten. Ze stapte in haar auto en reed terug naar huis. Eenmaal daar kroop ze in bed en verstopte ze zich onder de dekens. Ze vergat volledig dat ze misschien nog samen met Rowan zou lunchen en viel uiteindelijk in een diepe, maar zeer onrustige slaap.
Celiine_Famke

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven