Police Life

Pagina 6 van 33 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 10:34

Katelynn Camryn Leighton

Rowan hield haar vast en dat kalmeerde haar wel een beetje, maar op het moment leek haar lichaam gewoon constant in vluchtstand. Ze bleef super gespannen en had het idee dat elk klein dingetje haar gek zou kunnen maken. Een beangstigend gevoel, waardoor ze alleen maar meer gespannen was.
Rowan wenste haar een goedemorgen en ze keek hem aan en glimlachte zwakjes, al leken haar ogen niet mee te lachen. “Goedemorgen,” bracht ze gedempt uit. Hij drukte zijn lippen op die van haar en zei daarna dat hij ontbijt klaar zou maken. Katelynn knikte langzaam en toen Rowan naar beneden liep wikkelde ze haarzelf meer in de dekens omdat ze zich opeens een stuk minder prettig en veilig voelde.
Uiteindelijk klom ze ook uit bed en trok ze wat kleding aan. Toen ze in de spiegel keek schrok ze zich rot. Ze zag er echt heel erg slecht uit. Haar gezicht leek ingevallen, lijkbleek en ze had diepe, donkere wallen onder haar ogen. Met make-up probeerde ze het allemaal een beetje te verdoezelen, maar zelfs dat lukte niet volledig.
Uiteindelijk liep ze maar naar beneden en zag ze Leroy aan tafel zitten. “Goedemorgen, Leroy,” glimlachte ze naar de jongen, en ze probeerde echt een beetje positief op hem te reageren, maar het was erg lastig want op het moment voelde ze zich gewoon alleen maar erg slecht. Ze ging ook aan tafel zitten en staarde wat voor haar uit.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3727
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 10:41

Leroy Rivers

Zijn vader was druk bezig in de keuken en het viel hem op dat hij er niet al te best uit zag. Toen Katelynn even later naar beneden kwam zag hij hetzelfde. Ze zagen er echt niet goed uit. Hij had wel meegekregen dat er problemen waren, maar wat allemaal precies wist hij niet. Katelynn begroette hem wel en hij glimlachte daardoor zwakjes. 'Goedemorgen. ' Zei hij daarna zacht tegen haar. 'Gaat het wel met jullie?' Vroeg hij nu uiteindelijk toch. Hij kon wel doen alsof hij niet doorhad dat ze er allebei  echt niet uitzagen, maar dat vond hij ook een beetje raar. 'Als ik ergens mee kan helpen dan doe ik dat graag...' Zei hij daarna. Zijn vader zette het brood op tafel en kwam ook zitten . 'Dat is lief van je, Leroy. Maar dit zijn dingen waarbij jij ons helaas niet echt kunt helpen.' Sprak hij. Leroy knikte alleen maar even langzaam, hij had ook niet verwacht dat hij iets kon doen, maar hij wilde het wel aangeven. 'Komt het niet omdat ik hier nu ben?' Vroeg de jongen voorzichtig. 'Natuurlijk maken wij ons ook zorgen om jou, maar dit komt niet door jou. Maak jij je daar geen zorgen over.' Zei Rowan zacht tegen de jongen. Leroy zag dat Rowan Katelynn weer vastpakte en hij glimlachte daardoor zwakjes. Hij vond het toch nog steeds raar om te zien.
Nikkay

Aantal berichten : 21815
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 10:48

Katelynn Camryn Leighton

Ze haalde haar hand door haar haren en merkte dat ze nog steeds een beetje trilde. Toen Leroy opeens vroeg of het wel goed ging met hun haalde ze even haar schouders op. “Kan beter..” reageerde ze. Leroy gaf aan dat als hij ze ergens mee kon helpen, hij dat graag deed. Rowan zette het brood op tafel en gaf aan dat hij niet echt kon helpen, maar dat het lief was van hem. Daarna vroeg Leroy of het niet door hem kwam en vertelde Rowan dat ze zich natuurlijk ook zorgen over hem maakte, maar dat het niet door hem kwam. Katelynn knikte langzaam, maar staarde nog steeds enkel wat voor haar uit. Rowan pakte haar vast, waardoor ze even naar hem keek met een kleine glimlach rond haar lippen.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 10:55

Rowan Rivers

Hij ademde diep in, hij deed zijn best om een beetje positief te zijn en dat ook uit te stralen, maar dat was best wel moeilijk. Katelynn was enorm van slag en hij wilde haar zo graag helpen, maar hij kon niet alles veranderen. Leroy at nu een half broodje en Rowan deed een poging om iets te eten, maar dat ging niet van harte. De sfeer was echt vreselijk zo en hij wilde het wel beter maken, maar hij maakte zich zo veel zorgen om Katelynn dat hij zelf niet positief kon zijn. Het ging gewoon niet. Leroy stond op van de tafel en nam alle honden mee naar buiten. Hij zag hoe de jongen in de tuin met ze aan het spelen was en na een tijdje keek hij weer naar Katelynn. 'Kan ik iets voor je doen? Ik voel mij ontzettend machteloos. Ik wil je helpen.' Zei hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar aan, bijna wanhopig. Hij kon er niet tegen dat hij niks kon doen en daardoor was hij alleen maar meer bang dat het net zo zou gaan als bij Andrea.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 11:05

Katelynn Camryn Leighton

De stilte was haast ongemakkelijk. Normaal was zij iemand die juist zulke stiltes wel verbrak en iedereen bezig hield, maar nu was dat wel anders.
Ze pakte een broodje en deed echt haar best om te eten, maar meer dan één hap kreeg ze niet weg. Zelfs daar werd ze misselijk van. Zachtjes zuchtte ze even en keek Leroy na, die de tuin in ging met alle hondjes. Op het moment zag hij er beter uit als zij, en dat vond ze geen fijn idee. Ze wilde hem kunnen helpen en steunen, maar hoe kon ze dat ooit als ze haarzelf niet eens op orde had? Dat frustreerde haar, ze wilde Leroy helpen, ze wilde Rowan helpen, ze wilde werken en alles oplossen. Maar op dit moment leek haar lichaam haar hard terug te trekken en leek ze nergens energie voor te hebben.
Rowan vroeg nu of hij iets voor haar kon doen. Hij voelde zich machteloos en wilde helpen. Daardoor glimlachte ze even waterig. Ze kneep zachtjes in zijn hand en keek hem aan.
“Je bent bij mij, dat is het enige wat je kan doen..” zei ze zachtjes tegen hem. “Ik heb gewoon even een dipje.. Het komt wel weer goed..”
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 11:11

Rowan Rivers

Ze zei dat hij er was, meer kon hij niet doen. Ze had even een dipje en het kwam wel weer goed. Hij kwam overeind en hij pakte haar in zijn armen. 'Dat mag... Misschien zit ik er ook wel heel erg bovenop... het is niet zo gek dat je even een dipje hebt.' Zei hij zacht. Hij reageerde er misschien gewoon extra heftig op omdat hij meteen bang was dat ze zichzelf iets aan wilde doen. 'Ga anders even buiten in de zon zitten. Ik ruim dit wel even op. Leroy lijkt de enige te zijn die een beetje vrolijk is vandaag, misschien werkt het wel aanstekelijk. Hij is duidelijk in een goed humeur.' Zei hij tegen haar. Wie weet zou het haar goed doen. Hij keek kort naar buiten, Leroy lag in het gras met alle honden om hem heen. Hij liet Katelynn weer los en hij begon met het opruimen van de keuken. Hij hoopte dat ze zich allebei snel wat beter zouden voelen. Hij was zelf ook niet echt heel gezellig nu. Hij had het gevoel dat hij zo bang was dat haar iets overkwam dat hij niet meer normaal kon reageren.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 11:22

Katelynn Camryn Leighton

Rowan kwam overeind en sloeg zijn armen om haar heen. Hij zei dat het niet zo gek was dat ze even een dipje had en dat hij er misschien ook wel heel erg bovenop zat. Daardoor glimlachte ze weer lichtjes.
"Ook dat is niet zo gek," herhaalde ze zijn eigen woorden. Ze wist dat hij bang was dat zij ook zichzelf van het leven zou beroven, net als Andrea had gedaan. En die angst begreep ze wel, want Andrea had toen der tijd ongeveer hetzelfde meegemaakt en was daarna depressief geworden. Katelynn kon natuurlijk niet beloven dat zij haarzelf niets aan zou doen, maar ze hoopte net zo erg als Rowan dat dat er nooit van zou komen. En dat zag ze als een positief iets, als ze nog in staat was om daar goed en helder over na te denken leek het haar niet dat ze ineens zelfmoord zou gaan plegen. Sowieso had ze het idee dat ze dat niet zou kunnen.
Langzaam knikte ze even toen Rowan voorstelde om even in de zon te gaan zitten. Ze kwam overeind en liep naar de tuin, waar ze zich neer liet zakken in een comfortabele tuinstoel en haar ogen even sloot. De warme zon op haar huid voelde heerlijk en leek haar al direct meer energie te geven. Uiteindelijk viel ze zelfs in slaap. Ze had de hele nacht niet geslapen en haar lichaam had het juist ontzettend hard nodig.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 11:31

Leroy Rivers

Hij vermaakte zich goed met de honden, hij was gek op Brody, maar ook de hondjes van Katelynn vond hij heel erg leuk. Hij speelde heel graag met ze, dat zorgde er ook voor dat hij een beetje buiten kwam. Katelynn kwam ook naar buiten en even later zag hij dat ze sliep. Hij glimlachte even een beetje, het deed hem echt wel goed om hier te zijn. Hij mocht haar graag en hij dacht ook wel dat de band met zijn vader beter kon worden. Rowan kwam ook naar buiten en zijn vader begroette hem zachtjes, daarna ging hij naast Katelynn zitten. Hij realiseerde zich nu wel goed dat ze veel van elkaar moesten houden, echt veel. Hij dacht niet dat hij dat ooit met iemand zou hebben. Waarschijnlijk niet. Niet na wat er gebeurd was met Bart. Direct liepen de rillingen over zijn rug heen, maar hij zette het zo goed mogelijk uit zijn hoofd en hij gaf weer aandacht aan de honden.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 11:38

Katelynn Camryn Leighton

Hoe lang ze precies geslapen had wist ze niet, maar ze had wel even goed diep geslapen en toen ze wakker werd merkte ze al direct dat het haar wel goed had gedaan. Als ze zo enorm moe was voelde ze zich alleen maar slechter.
Ze ging iets rechter zitten en rekte zich even uit. Daarna keek ze opzij naar Rowan en pakte ze zijn hand vast. Haar blik ging weer even naar Leroy, die verderop met de hondjes aan het spelen was. Ze was blij dat het beter leek te gaan met de jongen. Dat zorgde tenminste voor een beetje een lichtpuntje.
Toen haar mobiel ineens af ging schrok ze een beetje. Ze haalde het ding uit haar broekzak en keek op het beeldscherm. Bart, van de hoge raad. Sinds er naar buiten was gebracht dat ze slachtoffer was van huiselijk geweld- wat natuurlijk niet waar was- leek hij opeens veel meer interesse in haar te tonen. Op zich niet verkeerd, maar Katelynn begreep zijn intenties niet zo goed en werd er wat huiverig van. Ze drukte het gesprek na even twijfelen dan ook weg en stopte haar mobiel weer in haar zak. Als het over werk zou gaan had ze er immers ook geen zin in, dus het was beter om gewoon niet op te nemen.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 11:51

Rowan Rivers

Hij voelde opeens dat Katelynn hem vastpakte en daardoor keek hij haar weer aan. 'Je bent heel erg schattig als je slaapt... echt heel erg.' Zei hij zacht. Hij gaf haar een kusje en daarna schrok hij opeens heel erg van haar mobiel. Ze keek even en nam niet op. 'Wat is dat? Werk?' Vroeg hij zachtjes. Hij wierp even een blik op Leroy, die nu gewoon languit in het gras lag met alle honden om zich heen. 'Denk je dat je het aankunt? Dan kunnen we hem om meer informatie vragen... Hij is enorm goed in zijn doen nu, misschien durft hij ons wel meer te vertellen.' Zei hij tegen haar. Leroy was niet vaak zo rustig en nuchter, Dus ze hadden nu veel kans om meer info te krijgen. De jongen kwam nu overeind en hij ging bij hun zitten. Alle honden kwamen met hem mee en gingen weer om Leroy heen liggen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 11:56

Katelynn Camryn Leighton

Rowan vroeg direct wie haar had gebeld en of het werk was. Daardoor knikte ze. "Iemand van de hoge raad.." zei ze eerlijk. "Ik snap niet zo goed wat hij wilt. Voorheen sprak ik hem amper maar sinds dit gedoe zoekt hij steeds vaker contact," vertelde ze. Wat ze niet wist was dat Bart haar nu ook als makkelijk slachtoffer zag omdat ze blijkbaar heel kwetsbaar was. En hij moest het altijd hebben van dat soort kwetsbare personen.
Ze rekte zich nog eens uit en keek weer richting Leroy. Rowan vroeg nu of ze dacht dat ze het aankon om hem meer informatie te vragen. Hij was nu enorm goed in zijn doen dus misschien durfde hij wel meer te vertellen nu. Katelynn haalde haar schouders even op. Daar had ze op zich geen problemen mee. Alleen hoopte ze dat ze Leroy zijn goede humeur er niet mee zou verpesten.
"Leroy?" vroeg ze nu dan ook. "Kom ook even gezellig hier zitten," glimlachte ze naar de jongen, terwijl ze met haar hand op de stoel naast haar klopte.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 12:02

Rowan Rivers

Door wat ze vertelde keek hij haar aan. 'Ik kan er heel makkelijk voor zorgen dat hij je met rust laat.' Zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Hij was in staat om het te doen. Hij hield er echt niet van als iemand veel aandacht aan haar besteedde. Dat maakte hem gewoon kwaad. Katelynn riep Leroy en de jongen kwam meteen naar hun toe en kwam bij haar zitten. 'Het doet mij goed om je zo te zien, Leroy. En de honden vinden het duidelijk ook echt leuk.' Sprak hij tegen zijn zoon. Leroy leek bijna enthousiast. De hondjes van Katelynn sprongen bijna bovenop hem. 'Jullie willen zeker met mij praten over wat er gebeurd is?' Vroeg Leroy nu zacht . Hij wist dat ze dat wilden. 'Vraag maar wat jullie willen weten... maar ik kan niet alles vertellen. Dat gaat gewoon niet. Dat kan ik niet doen.' Zei de jongen nu zacht en lichtelijk gespannen . Het was al heel wat dat hij vragen zou willen beantwoorden .
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 12:10

Katelynn Camryn Leighton

Ze keek even met een kleine grijns richting Rowan om zijn woorden en schudde haar hoofd. "Zo erg is het ook weer niet, waarschijnlijk wilt hij alleen maar interesse tonen," gaf ze aan. Daarna keek ze weer naar Leroy die er meteen aan kwam lopen en erbij kwam zitten. Rowan zei dat het hem goed deed om hem zo te zien en dat de honden het ook leuk leken te vinden. Dat was zeker zo, haar hondjes leken helemaal gek op hem te zijn en sprongen nu ook weer tegen hem op.
"Ja.." knikte ze langzaam toen Leroy vroeg of ze met hem wilde praten over wat er gebeurd was. Hij zei dat ze mochten vragen wat ze wilden, maar hij kon niet overal antwoord op geven. "Vertel anders maar gewoon wat je kan vertellen.." zei ze nu. Dat was makkelijker dan dat ze dingen zouden vragen die hij niet wilde beantwoorden, dan zou hij alleen maar meer gespannen raken.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 12:17

Leroy Rivers

Hij aaide de hondjes, maar nu wel iets minder enthousiast dan hiervoor. Hoewel hij er wel over durfde te praten nu, vond hij het nog steeds vreselijk en was hij duidelijk gespannen. Katelynn gaf aan dat ze inderdaad wilde praten over wat er gebeurd was en hij kon vertellen wat hij wilde vertellen. Hij staarde een tijdje voor zich uit, terwijl hij nadacht over wat hij ging zeggen. 'Hij... hij hing vaker rond met wat mensen die ik ken en ik... hij is het type waar je niets achter zoekt. Dat deed ik ook niet.' zei hij zachtjes. 'Hij had altijd geld zat en hoorde duidelijk niet thuis bij mensen zoals ik. Eerst had ik altijd een beetje het idee dat hij iets goed wilde maken of zo, dat hij een vader figuur wilde spelen. Zo leek het... en na verloop van tijd kon ik bij hem zijn alsof ik ergens thuis was, ik kreeg geld van hem, drugs zo veel als ik zou willen. Te veel, eigenlijk.' vertelde hij eerlijk. 'En daarna veranderde alles op eens compleet en was het duidelijk dat zijn intenties niet waren zoals ik had gedacht.' mompelde hij. Daarna viel hij stil. Hij voelde zich meteen weer vreselijk misselijk. Hij kon best wel over Bart praten, maar zodra het gesprek ook maar richting het misbruik ging kon hij het niet meer en werd hij gek van angst en paniek. Bart had er heel erg goed voor gezorgd dat hij zijn mond zou houden, waarschijnlijk had de man eigenlijk gehoopt dat hij er al niet meer zou zijn om ook maar iets te kunnen vertellen. Leroy schoot nu overeind en hij liep naar de wc, hij was zo misselijk dat hij moest overgeven. Rowan bleef bij Katelynn achter en hij staarde haar even aan. 'Hij doet wel enorm zijn best om er over te vertellen.' zei hij zacht. 'Het klinkt alsof die gast alles perfect uitgedacht heeft.' zei hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 12:25

Katelynn Camryn Leighton

Leroy leek even na te moeten denken, maar begon daarna voorzichtig wat te vertellen. De persoon die hem misbruikt had, hing vaker rond met mensen zoals hij en hij was niet het type waar je iets achter zocht. Leroy had dat ook niet gedaan. Katelynn legde haar hand op zijn knie om hem een beetje te steunen. Hij zei dat de man altijd geld zat had en duidelijk niet thuishoorde bij de mensen zoals hijzelf was. Katelynn luisterde naar de jongen en kon niet geloven hoe iemand zo kon zijn. Zo enorm sneaky en slim, maar zo slecht. En eigenlijk was ze wel verbaasd dat diegene blijkbaar niet in hetzelfde circuit zat als Leroy, maar toch veel geld had. Had diegene dan een goede baan? Dan zou het helemaal een schande zijn en zou hij helemaal gauw gestraft moeten worden. Hij had vast alweer andere slachtoffers nu en Katelynn werd al naar bij het idee dat die man gewoon zijn gang kon gaan nu.
Toen Leroy uiteindelijk wegrende richting de toilet bleef ze alleen achter met Rowan en keek ze hem even aan. Ze wilde eerst achter Leroy aan schieten, maar besloot hem maar even met rust te laten zodat hij hopelijk gauw weer wat rustiger werd.
"Zeker," knikte ze toen Rowan zei dat Leroy in ieder geval enorm zijn best deed om erover te vertellen. Ze beet even op haar lip en kon niet ontkennen dat dit soort onderwerpen veel met haar deden.
"Te perfect.." beaamde ze Rowan zijn woorden nu over die Bart. "Het klinkt alsof hij gewoon iemand is met een goede baan.. Dat maakt het alleen nog maar erger.. De gast moet gestopt worden.. Straks is het een of andere arts of zo.." sprak ze gedempt.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 12:35

Rowan Rivers

Hij dacht even na over alles, hij vond het heel akelig om dit te moeten horen van zijn zoon, het was zo duidelijk dat Leroy vreselijke dingen meegemaakt had. Hij had dan verteld dat hij misbruikt was, maar het leek alsof er veel meer aan de hand was dan dat. Hij had Leroy helemaal gehersenspoeld. Katelynn zei dat het te perfect was, het klonk alsof hij iemand was met een goede baan en dat maakte alles alleen nog maar erger. Straks was het een arts. 'Ja, dat kan. Het kan iedereen zijn, iedereen met veel geld dan. Drugs zijn vrij prijzig, zeker als je veel drugs wilt hebben en het stil wilt houden. Dat is niet makkelijk, weet ik uit ervaring. Er zijn verschillende manieren om er aan te komen, maar er voor zorgen dat het altijd stil blijft is het moeilijkste. Ik vraag mij af hoe hij dat doet.' zei hij nu. Leroy kwam nu weer terug, de jongen was hartstikke bleek, maar het leek verder wel weer te gaan. Hij kwam weer bij hun zitten en hij staarde naar zijn handen. 'Leroy, je weet hoe belangrijk het is om hier eerlijk over te praten en wij zijn enorm trots dat je dat nu ook doet. Echt heel erg.' zei hij zacht tegen zijn zoon. 'Kan je ons misschien nog wat meer vertellen?' vroeg hij nu. Leroy reageerde niet echt op hem en Rowan keek even naar Katelynn.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 13:32

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat het iedereen kon zijn, iedereen met veel geld. Drugs was duur en zeker als iemand veel drugs wilde hebben. En het was niet makkelijk om dat dan stil te houden. Dat was eigenlijk nog het lastigst. Rowan vroeg zich af hoe diegene dat deed.
"Het is toch raar dat justitie dat niet doorheeft.. Ik bedoel.. Bij drugsbendes is dat logisch.. Die mensen zijn lastig te traceren. Maar als iemand gewoon een vaste woonplaats heeft en goed werk heeft.." Ze schudde haar hoofd en kon het gewoon niet begrijpen. Al wist ze ook wel dat lang niet alle criminele activiteiten bekend waren bij justitie. En dat kon ook niet. Dat zou nooit gebeuren.
Op een gegeven moment kwam Leroy terug en zei Rowan dat ze trots waren op hem dat hij erover praatte. Daarna vroeg hij hem of hij nog meer kon vertellen. Maar Leroy reageerde niet.
"Je moet niks hè, Leroy... Maar het is echt het beste om er over te praten. We willen je helpen.."
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 13:40

Rowan Rivers

Katelynn zei dat het raar was dat justitie het niet door had. Iemand met een vaste woon en werkplaats was niet moeilijk te traceren. Daar had ze gelijk in en dat was ook een beetje wat hem dwars zat. Het was raar dat iemand veel geld had, heel veel geld. Een goede baan, een groot huis en genoeg invloed op iemand zoals Leroy zo bang te maken dat hij niets durfde te zeggen. De jongen was duidelijk zo hard aangepakt dat hij doodsbang was. Katelynn zei dat Leroy niets moest doen, maar het was het beste om er over te praten, ze wilden alleen maar helpen. 'Weet je zijn volledige naam, Leroy?' vroeg hij nu zacht aan de jongen. Leroy keek niet meer op en schudde alleen zijn hoofd. Hij wist het niet, of hij was te bang om het te zeggen. Maar het kon best dat hij het echt niet wist. Maar Leroy wist wel waar de man woonde, maar hij wilde dat hoe dan ook niet vertellen, waarschijnlijk. 'Toen jij de tuin in kwam dacht ik dat hij het was omdat je die dag netjes gekleed was. Je had een jasje aan, niet alleen een overhemd. Bij Steven dacht ik hetzelfde daarom. Hij had altijd een pak aan en ik... ik vond het walgelijk. Iemand die er zo netjes uitzag en dan opeens zo veranderd.' sprak Leroy zachtjes. Rowan knikte nu langzaam, het klopte wel als de man een goede baan had. 'Weet je of hij een relatie had? Kinderen?' vroeg hij nu aan zijn zoon. Leroy reageerde steeds langzamer, hij leek steeds meer in zijn eigen wereld te zitten. 'Heeft hij niet... ik was soms hele dagen alleen in het huis omdat hij aan het werk was...' zei Leroy nog zachter.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 13:50

Katelynn Camryn Leighton

Rowan vroeg aan Leroy of hij de volledige naam van die man wist. Daarop schudde de jongen zijn hoofd. Waarschijnlijk had die man ook nooit zijn hele naam gezegd, dat was niet bepaald slim namelijk. Leroy vertelde dat hij had gedacht dat Rowan Bart was geweest toen hij netjes gekleed was. Net als bij Steven. Ze hadden niet alleen een overhemd aan gehad, maar ook een jasje. Katelynn schudde langzaam haar hoofd. Ze vond dit echt een hele kwalijke zaak. Maar wist wel dat dit hun zoektocht niet makkelijker maakte. Waarschijnlijk waren alle mannen die 'Bart' heette en in het politiesysteem voor kwamen, niet die Bart. Want hij leek zijn zaken goed op orde te hebben en anders was hij al lang gepakt. Zachtjes zuchtte ze even.
Leroy vertelde dat de man geen relatie had en geen kinderen. Hij was soms hele dagen alleen in het huis geweest omdat hij aan het werk was. Katelynn schudde opnieuw even haar hoofd en slikte moeizaam. Daarna legde ze haar hand even op Leroy's schouder.
"Laat het hier maar bij, je heb genoeg verteld, voor nu," glimlachte ze naar hem. "Ga maar weer spelen met de hondjes. We komen er later wel weer een keer op terug, ik ben trots op je."
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 14:07

Rowan Rivers

Leroy was nog steeds hartstikke bleek, maar hij leek wel echt graag mee te willen werken . Hij had nog geen enkele keer verteld wat die man hem echt had aangedaan, maar misschien kwam dat nog wel. Het was nu duidelijk te heftig voor hem, hij had hier al de grootste moeite mee. Katelynn zei nu dat ze het hier hij zouden laten, hij had het goed gedaan. Leroy keek nu voor het eerst weer op en keek haar dankbaar aan. Daarna ging hij weer met de honden in het gras zitten en Rowan staarde er even naar voor hij weer naar Katelynn keek. 'Ik denk dat dit groter is dan wij denken. Het is nu toeval dat dit Leroy overkomen is en dat ik hem tegenkwam en hij het jou verteld heeft. Anders hadden we nooit van het bestaan van die vent geweten. Hij heeft zijn zaken goed op orde, heel goed.' Zei hij zacht. 'Dat suggereert bijna dat het iemand is die het justitieel systeem goed kent.' Voegde hij er aan toe. Anders was dit nooit zo lang goed gegaan. 'En iemand die dit al langer doet. Hij wist precies hoe hij er voor moest zorgen dat die jongens niets durven te vertellen... Ik denk dat het niet alleen om misbruik gaat maar dat er meer bij komt kijken.' Zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 14:18

Katelynn Camryn Leighton

Leroy keek haar aan en ging daarna weer de tuin in en in het gras zitten met de honden. Katelynn keek nog even naar hem, maar keek daarna opzij naar Rowan die begon te praten. Hij zei dat dit groter was dan dat ze dachten. Het was toeval dat dit Leroy overkomen was, anders hadden ze nooit van het bestaan van die gast afgeweten. De man had zijn zaken goed op orde. Katelynn knikte langzaam. Ze vroeg zich echt af wat voor persoon hiertoe in staat was. Toen Rowan suggereerde dat het bijna wel zo moest zijn dat het iemand was die het justitieel systeem goed kende, keek ze weer op. Dat zou wel een logische verklaring zijn natuurlijk.
"Misschien iemand die goede kennissen is van iemand die bij ons werkt.." zei ze nu. Ze kon gewoon nog niet echt beseffen dat het misschien ook wel een collega was. Al haar collega's zag ze niet gauw dit soort praktijken doen.
"Misbruik en drugs is al erg genoeg.." zei ze gedempt. "Straks heeft hij alweer nieuwe slachtoffers nu.. We kunnen hem niet gewoon leuk door laten gaan.." Ze haalde haar handen door haar haren en zuchtte even zachtjes. Ze bleef maar nadenken. En opeens keek ze Rowan weer aan.
"Zou het een verband hebben met het verdwenen geld en de verdwenen drugs?" vroeg ze nu opeens. Ze was dat al haast weer vergeten, maar kort geleden had ze natuurlijk te horen gekregen dat ze iedereen opnieuw gingen screenen omdat er iemand was die geld en drugs weggesluisd had.
"Misschien kan ik even bellen naar de hoge raad of er al meer uit die onderzoeken is gekomen.." opperde ze nu.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 14:36

Rowan Rivers

' Als het iemand is die er zo veel verstand van heeft, moeten we hopen dat die persoon Leroy nog niet aan ons gekoppeld heeft. Als dat verband gelegd wordt gaat diegene al zijn sporen zeker uitwissen.' Zei hij zacht. Dan konden ze het wel vergeten. Dan zouden ze die gast niet vinden, behalve als Leroy hun er naar toe zou brengen. Maar die kans was voorlopig nog niet zo heel erg groot. Hij ademde diep in en hij dacht na over alles. Ze wilde het terugkoppelen en daar dacht hij over na. 'Ik wil niet te negatief en wantrouwend zijn, maar misschien is het verstandig om niet te veel informatie met mensen te delen. We weten niet wie we kunnen vertrouwen en wie niet, we moeten heel voorzichtig zijn.' Zei hij zacht tegen haar. Dit was een hele gevaarlijke situatie en hij wilde niet dat te veel mensen hierbij betrokken werden. 'We kunnen geen risico nemen dat hij er achter komt, mocht het in verband staan met het verdwijnen van die drugs en het geld. Als dat zo is zal hij alle sporen uitwissen . ' Zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 14:55

Katelynn Camryn Leighton

Ze knikte langzaam om Rowan zijn woorden. "Als hij dat nog niet al gedaan heeft.. Want het lijkt erop dat er al niet eens echt sporen zijn.." zei ze gedempt. Het was echt een aparte situatie en Katelynn kon het lastig loslaten. Zo een figuur hoorde niet in de maatschappij.
Zachtjes zuchtte ze weer even en bleef nadenken. "Ja, je heb wel gelijk.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn collega's dit niet zou zien doen.. Maar ik ken ze niet allemaal goed genoeg om daar mijn hand voor in het vuur te steken.." zei ze nu. "Ik denk dat we inderdaad heel voorzichtig moeten doen en diegene niet in het nauw moeten drijven, want als het echt iemand is met een hoge functie zal die er alles aan doen om zijn naam goed te houden en dan kunnen er gekke dingen gebeuren.." zei ze gedempt. Er viel weer een korte stilte en ze staarde wat voor haar uit. Haar mobiel verbrak de stilte, waardoor ze weer even zuchtte en haar mobiel weer uit haar broekzak viste. Misschien moest ze toch maar een keer opnemen.
"Met Leighton," nam ze kortaf op. Ze hoorde aan de andere kant de redelijk opgewekte stem van Bart. Hij vroeg hoe het met haar ging.
"Ja, wel oké," antwoordde ze daar op. "Waar bel je voor?" vroeg ze meteen. Ze had geen zin om om dingen heen te draaien. Bart gaf meteen aan dat ze nog een gesprek zouden hebben samen. Eigenlijk zou Gerco er ook bij zijn, maar die had op dit moment een belangrijke meeting dus zou Bart het wel alleen doen. Hij vroeg of hij haar over een halfuurtje op kon halen, hij kwam nu uit een bespreking en zou dan toch langs haar huis rijden. Dan zouden ze bij hem thuis even het een en ander bespreken.
"Eh," Katelynn keek even op haar horloge. "Ja, dat is prima. Dan zie ik je zo," zei ze. Daarna hing ze op en stopte ze haar mobiel weer weg.
"Nog iemand van de hoge raad die mij wilt spreken," glimlachte ze waterig naar Rowan. Ze had er niet echt zin in namelijk. Want waarschijnlijk zou het alleen maar weer gezeik zijn. Al leek Bart de laatste dagen opvallend vriendelijk tegen haar.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 15:03

Rowan Rivers

'Dit soort dingen zijn gewoon enorm ingewikkeld en als we hierin een fout maken hebben wij allebei een probleem. Het is niet alleen gevaarlijk omdat diegene alles zal doen om zijn naam te redden, als wij de verkeerde persoon verdenken hebben we zelf een probleem.' Zei hij zacht. 'Laten we het maar zo veel mogelijk tussen ons houden, dat is het veiligste. Voor zo ver dat kan dan.' Zei hij zacht. Hij hoorde haar mobiel weer gaan en blijkbaar was het wel belangrijk . Hij had haar liever gewoon thuis, maar als het belangrijk was moest ze gaan. Daar kon hij niet zo heel erg veel aan doen. Ze vertelde nu wat het was en hij knikte even langzaam. 'Ik begrijp Het, je bent gewoon enorm populair. Dat snap ik wel.' Zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij pakte haar vast en hij zoende haar even langzaam. 'Zorg maar dat het snel voorbij is, ik wil je niet te lang missen. ' Zei hij daarna plagend, al meende hij het eigenlijk wel. Hij vond het niet zo fijn om lang alleen te zijn. 'Ik zal mijn best doen om mij te gedragen, natuurlijk.' Zei hij tegen haar en hij knipoogde even .
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 15:17

Katelynn Camryn Leighton

Ze knikte langzaam om Rowan zijn woorden. "Ja.. We moeten gewoon nog maar niets naar buiten brengen tot we harde bewijzen hebben.." zei ze. "Maar tot nu toe hebben we helemaal niets.." verzuchtte ze. Ze stond op en trok haar kleding recht. Even twijfelde ze of ze zich nog om zou kleden, maar dit was net genoeg. Ze zou alleen haar haren en haar make-up nog even doen.
"Zeker, ik ben ontzettend populair," grijnsde ze even naar Rowan. Ze moest toegeven dat het negatieve gevoel wel een beetje naar de achtergrond was verdwenen nu, en dat voelde fijn. Rowan pakte haar vast en zoende haar even. Zij ging daarin mee en keek hem daarna weer aan.
"Ik zal mijn best doen het kort te houden, maar je kent de hoge raad, die moeten altijd alles langdradig doen," grijnsde ze. Rowan zei dat hij zijn best zou doen om zich te gedragen. "Dat is je geraden," grinnikte ze naar hem. Ze drukte nog even een kus op zijn wang en liep toen naar boven om zich een beetje op te knappen. Toen ze later weer beneden kwam trok ze haar hakken aan en keek ze even rond of ze nog iets vergat, maar ze hoefde eigenlijk niets mee te nemen.
Voor ze het wist ging de bel al. "Daar zal je hem hebben," zei ze gedempt. "Tot zo," glimlachte ze naar Rowan. Daarna liep ze naar de voordeur en opende ze die. Ze begroette Bart even en hij gaf haar drie zoenen op haar wangen.
"Oh, shit, ik vergeet mijn telefoon," merkte Katelynn nu op. Ze liep terug het huis in en keek even achterom toen Bart op de drempel bleef staan. "Je mag wel even binnen komen hoor," glimlachte ze. Daarna liep ze weer richting de tuin, waar haar mobiel nog op het tafeltje lag.
"Laat ik die maar wel meenemen," zei ze tegen Rowan. Ze pakte haar mobieltje en stak die in haar zak. Toen ze om keek zag ze Bart nu bij de schuifpui staan, hij tuurde de tuin in. Hij leek naar Leroy en de hondjes te kijken.
"Dit is Rowan, mijn vriend," trok ze zijn aandacht weer. Het was ook raar om ze niet aan elkaar voor te laten stellen nu hij hier half in de tuin stond. Bart leek in gedachten verzonken te zijn maar toen ze tegen hem praatte keek hij weer op en kwam de glimlach weer op zijn gezicht te staan. Hij stapte op Rowan af en schudde hem de hand.
"Goed.. Laten we maar gaan dan," zei Katelynn nu. Bart knikte en pakte zijn autosleutels tevoorschijn.
Celiine_Famke

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 33 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Volgende

Terug naar boven