Police Life

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 21:13

Rowan Rivers

Hij wist dat het goed was om niet alles voor zichzelf te houden, maar nu hij dit allemaal aan Steven vertelde voelde hij zich niet veel beter. Hij wist dat ze in de problemen zaten als er genoeg agenten waren die echt dachten dat hij haar iets aan deed. Dan konden ze hem het leven aardig zuur gaan maken. Hij moest ze geen reden geven om dat te doen, maar als het zo door ging zou dat vroeg of laat fout gaan. Steven zei nu dat hij er niet altijd kon zijn en hij sloot zijn ogen even. 'Daar ben ik mij heel erg bewust van...' fluisterde hij. Het gaf hem een vreselijk gevoel en hij wilde er niet aan denken. Hij kon niet zonder haar en alleen al de angst dat het misschien ooit moest zorgde ervoor dat hij zich vreselijk voelde. 'Als dat een keer zo is denk ik dat ze zich of ergens opsluit en wacht tot ik er ben. Tot nu uit de paniek zich in flauwvallen en als dat gebeurt kan ik haar daarna kalmeren en ik hoop dat ze in een andere situatie contact met mij zou zoeken. Ik doe mijn uiterste best om met haar te praten en er echt voor haar te zijn. Ik probeer niet hetzelfde te doen als bij Andrea... Ik probeer om niet dezelfde fouten te maken.' Zei hij zacht. Lincoln had het al verteld en Rowan knikte even langzaam. 'Het is heel erg ja. Hij wil niet vertellen wie het gedaan heeft.' Mompelde hij. Hij sloot zijn ogen even, hij voelde zich nog misselijker worden. Misschien had hij niet naar het werk moeten gaan. 'Ik weet dat ze hier elk ding aangrijpen om iets tegen mij of Katelynn te doen en we hebben  ze zojuist genoeg reden gegeven... Ik weet niet precies wat er gaat gebeuren, maar dan weet je nu in ieder geval de waarheid.' Zei hij zachtjes. Hij wilde weg hier, de misselijkheid werd alleen maar erger en hij vond dit gesprek niet leuk. Hij wilde liever alles vergeten wat er gebeurd was en het zeker niet ophalen nu.
Nikkay

Aantal berichten : 21867
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 24

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 21:25

Steven Smith

Hij luisterde naar de woorden van Rowan en knikte af en toe wat. Op zich leek het erop dat Katelynn in ieder geval een stuk duidelijker was over haar gevoelens dan dat Andrea dat was geweest. Misschien moesten ze elkaar ook wel niet vergelijken. In geen enkel opzicht leek Katelynn op Andrea.
"We moeten niet te negatief denken. Hoewel dat natuurlijk het eerste is dat je doet in zo'n situatie. Maar we moeten niet vergeten dat Katelynn heel iemand anders is dan Andrea was.." zei hij nu, waarmee hij hoopte het gesprek iets op te beuren.
"Rowan, ga gewoon lekker naar huis, neem gewoon even de tijd.. Laat het allemaal even rusten. Misschien waait het allemaal vanzelf over.. Desnoods neem je een aantal dagen vrij. Het lijkt mij helemaal niet handig als de spanningen hier verder op gaan lopen, dan gaat het alleen maar meer de verkeerde kant op.." zei hij nu. Een kleine glimlach ontstond nu op zijn gezicht. Hij legde zijn hand even op Rowan zijn schouder.
"En weet dat je mij altijd kan bellen of langs kan komen," zei hij nu.

Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 21:39

Rowan Rivers

Het enige wat hij nu nog wilde was weg uit deze situatie en hij voelde goed hoe gespannen hij was. Hij sprak Steven eigenlijk veel te weinig en misschien moest hij hem maar eens thuis uitnodigen om wat te komen drinken. Hij wilde alleen niet dat Leroy hem iets aan zou doen omdat Steven er opeens zou zijn. Hij wilde ook niet dat het voor spanning zou zorgen bij Katelynn. Er was zo veel om rekening mee te houden. Steven probeerde het nu een beetje positief te draaien en Rowan knikte alleen maar langzaam. Hij voelde de hand van zijn vriend op zijn schouder. 'Ik word helemaal gek als ik dagen thuis zit, geloof ik... Ik kijk wel.' Zei hij zachtjes. Hij zou nu wel gewoon naar huis gaan, dat was wel beter. Hij had het gevoel dat alles alleen maar slechter ging, de hoofdpijn was nogal intens. Steven zei dat hij hem altijd kon bellen of langs kon komen. 'Bedankt... Dat zal ik doen als het nodig is.' Zei hij zacht. Het kon best nog wel eens nodig zijn. Die kans zat er best in. Hij kwam nu langzaam overeind en hij ademde diep in. 'Bedankt.' Zei hij nog zachtjes. Hij pakte zijn spullen bij elkaar en daarna liep hij naar zijn auto. Er kwamen vier collega's net naar het bureau toe en toen ze zijn naam noemden keek hij op. 'Rivers, weet je waar wij net waren, de rechtbank... vind je echt dat die blauwe plekken Leighton goed staan? Is het niet genoeg dat je Andrea vermoord hebt?' Werd er uitdagend aan hem gevraagd. Hij keek op en hij moest zich enorm beheersen. 'We houden je in de gaten. Reken er maar niet op dat je hier mee weg komt.' Zeiden ze. Hij stapte in zijn auto en hij reed naar huis, veel te hard. Hij moest zich afreageren en dit was nu een beetje de enige manier. Hij parkeerde de auto en het viel op dat Katelynn hier ook was. Haar auto stond er. Ze hoorde helemaal niet thuis te zijn. Waarom was ze hier? Hij was meteen enorm alert en bang. Wat als Steven gelijk had? Hij rende het huis door, maar ze was nergens. Zijn hart klopte in zijn keel toen hij naar boven liep. Andrea had het ook gedaan in de slaapkamer. Met trillende hand opende hij de deur. Hij stormde direct op het bed af en hij draaide Katelynn om, ze leefde nog. Er was niks aan de hand. Hij ademde trillend in en daarna legde hij zijn hoofd tegen haar aan en barste hij in huilen uit, eigenlijk vooral door alle spanning. Hij voelde zich zo ontzettend schuldig over alles wat er gebeurde.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 21:49

Katelynn Camryn Leighton

Ze was tussendoor even wakker geschrokken uit een nachtmerrie, maar was daarna weer in slaap gevallen. Haar lichaam was gewoon enorm vermoeid en blijkbaar had ze het nodig.
Ze had het ook totaal niet door dat Rowan thuis kwam en even later de slaapkamer betrad. Doordat hij haar ineens vastpakte en omdraaide schrok ze zich rot en keek ze met grote ogen voor haar uit. Al besefte ze snel genoeg dat het Rowan was. Hij kwam tegen haar aan zitten en begon ineens te huilen. Katelynn moest even tot bezinnen komen en sloeg daarna haar armen om hem heen en kon haar eigen tranen nu ook niet meer bedwingen. Na een tijdje huilen merkte ze dat het eigenlijk best wel opluchtte en keek ze Rowan met betraande ogen aan.
"Wat is er allemaal aan de hand..?" vroeg ze hem nu zachtjes.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 21:55

Rowan Rivers

Hij voelde dat hij volledig zat te trillen. Het was echt zijn grootste angst, hij zou er niet mee kunnen leven als hij dit nog een keer mee zou maken. Hij wist dat het dan klaar was. Na alles met Andrea had het hem enorm veel moeite gekost om weer normaal te gaan leven. Hij zou het niet nog eens kunnen. Er was nu zo veel aan de hand, de angst om haar te verliezen werd alleen maar groter. Daardoor werd hij enorm jaloers en hij wist dat het alleen maar erger zou worden. Katelynn pakte hem vast en vroeg na een tijdje wat er allemaal aan de hand was. Hij slikte even moeizaam. 'Een hoop.' Zei hij zacht. Zijn stem trilde ook. Hij bleef haar vasthouden, zijn lichaam trilde nog steeds enorm. 'Ik dacht... Ik dacht dat er iets met je aan de hand was...' fluisterde hij. 'En op het bureau... ze zijn niet meer zo heel aardig tegen mij nu. Ik ben gewoon enorm gespannen. Ik wil je niet verliezen en ik wil je niet pijn doen... zelfs mijn collega's zien dat je onder de blauwe plekken zit en ik... Het komt door mij...' Zei hij nu snikkend en warrig. Hij bleef haar heel stevig vasthouden, hij voelde zich vreselijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 22:04

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat er een hoop aan de hand was, en dat kon ze wel beamen. Ze begreep maar al te goed hoe hij zich voelde, er kwam gewoon zoveel op hun af op het moment. Toen hij zei dat hij dacht dat er iets met haar aan de hand was geweest pakte ze zijn gezicht zachtjes vast en keek ze hem aan.
"Er is niks aan de hand. Ik was gewoon een beetje van slag en moe.." zei ze eerlijk. Ze streelde even over zijn gezicht en bleef hem aankijken. Hij gaf aan dat ze op het bureau niet zo aardig waren geweest en dat hij gewoon erg gespannen was.
"Dan kunnen we elkaar de hand schudden, hetzelfde geldt voor mij," zei ze nu met een waterige glimlach, hoewel ze het totaal niet grappig vond. Maar ze probeerde de situatie een beetje te redden, zoals ze dat altijd probeerde. "En je gaat mij niet verliezen.. Ik ga echt niet bij je weg.. Nooit.." fluisterde ze nu zacht. Ze drukte haar lippen even op zijn voorhoofd en legde haar hoofd daarna tegen hem aan.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 22:18

Rowan Rivers

Hij hield zo vreselijk veel van haar, daarom deed dit ook zo veel met hem. De gedachte dat hij ooit zonder haar zou moeten was ondragelijk. Katelynn pakte zijn gezicht vast en hij keek met betraande ogen naar haar. Ze was vreselijk lief voor hem en het stelde hem wel gerust, maar hij was nog steeds enorm van slag. 'Ik hou van je.' Zei hij nu alleen maar zachtjes tegen haar. Hij was nog steeds echt vreselijk misselijk, maar dat kwam alleen maar doordat hij zo gespannen was, waarschijnlijk. 'Kom je mee naar beneden of wil je nog wat slapen? Dan laat ik je met rust... Ik hou je gewoon heel erg graag even vast... en misschien is het fijn om nog wat te praten samen.' Zei hij zachtjes. Hij liet haar nu langzaam los, hij trilde nog steeds een beetje . Hij was echt van slag, het commentaar van zijn collega's maakte het niet veel beter. Hij haalde een hand door zijn haar heen, het zat weer volledig in de war.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 22:23

Katelynn Camryn Leighton

"Ik hou ook van jou.. Zielsveel.." glimlachte ze waterig naar Rowan. Ze bleef hem vasthouden, tot Rowan zelf wat afstand nam en vroeg of ze mee naar beneden kwam of dat ze nog wat wilde slapen. Daardoor kwam ze wat overeind.
"Ik kom wel mee naar beneden," zei ze, waarna ze op stond. Haar hoofd begon direct weer als een gek te bonken, maar ze had nu toch een paar uurtjes geslapen en nu zou ze toch niet meer kunnen slapen. Vooral niet als ze wist dat Rowan beneden zat in zijn eentje.
Ze pakte Rowan zijn hand vast en liep met hem samen naar beneden, waar ze op de bank neerplofte. Haar spieren waren wat stijf en stram, maar dat zou vanzelf waarschijnlijk wel weer over gaan.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 22:34

Rowan Rivers

Katelynn zei dat ze mee kwam en hij was haar dankbaar. Als hij alleen zou zitten zou hij helemaal gek worden, waarschijnlijk. Hij liep naar beneden en ze ging op de bank zitten. Hij schonk een glas drank voor zichzelf in. Hij zou morgen wel thuis blijven. Misschien was het overmorgen wel beter en waren ze opeens alles vergeten wat er gebeurd was. Hij nam een paar grote slokken van de drank en hij kwam bij Katelynn zitten. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij ademde diep in. 'Elke keer ben ik zo bang dat jou iets overkomt... Het wordt alleen maar erger en ik heb het gevoel dat ik er niet genoeg voor je ben. Ik heb het gevoel dat ik alles erger maak. Er kwamen collega's van de rechtbank en ze hebben je gezien, ze zagen de blauwe plekken en ik... Ik kan niet eens ontkennen dat het door mij komt.' Fluisterde hij. Meteen kreeg hij weer tranen in zijn ogen. Hij goot de drank nu achterover en hij probeerde zichzelf te kalmeren.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 22:52

Katelynn Camryn Leighton

Rowan pakte weer wat drank en kwam daarna bij haar zitten. Hij sloeg zijn armen om haar heen en begon weer te praten. Katelynn sloeg haar armen ook om hem heen en liet hem uitpraten. Daarna keek ze hem weer aan, diep in zijn ogen.
"Je doet wat je kunt.." zei ze zachtjes tegen hem. "Je bent geweldig.." Ze drukte weer even een kusje op zijn lippen en hing daarna wat tegen hem aan. Toen hij begon over haar blauwe plekken streelde ze even over haar eigen arm, waar een aantal plekken zaten.
"Die plekken trekken wel weer weg.." zei ze zachtjes. Ze zuchtte even en sloot haar ogen voor een moment. Deze dag mocht gauw voorbij zijn van haar.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 23:12

Rowan Rivers

' Misschien ben je wel te lief voor mij. Die plekken zijn niet niks... en het zou net zo goed weer kunnen gebeuren.' Fluisterde hij nu. Hij schonk zijn glas weer bij en hij sloot zijn ogen even. Morgen zou hij wel nuchter blijven en een paar uur gaan sporten, misschien ging het dan wat beter. Maar hij vond dat het nu best kon. Hij dronk het glas weer leeg en schonk het bij. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij hield haar dicht tegen zich aan. Hij schrok op toen de bel opeens ging. Daarna kwam hij overeind. 'Blijf maar zitten, oké?' Zei hij tegen haar. Hij liep naar de deur en toen hij die opende stonden er twee collega's . Hij staarde ze even verbaasd aan en hij ademde diep in. 'Wat doen jullie hier?' Vroeg hij doordringend . 'We kijken even of alles hier goed gaat. Heb je daar problemen mee Rivers?' Vroeg hij doordringend. 'Laat ons gewoon met rust...' Zei Rowan nu, zijn stem trilde. 'Heb je gedronken?' Werd er nu opeens aan hem gevraagd. 'Is Leighton binnen?' Werd er meteen daarna gevraagd. 'Wat? Zo is het niet... Er is niks aan de hand...' Zei hij nu kwaad. 'Rot op... jullie hebben hier echt niks te zoeken...' Schreeuwde hij nu. Dit maakte hem zo ontzettend kwaad. 'Ben je bewapend?' Werd er nu gevraagd en hij schudde zijn hoofd van verbazing. 'Nee... ga weg. Laat ons toch gewoon..' Zei hij nu bijna wanhopig. 'Waarom doe je dit? Waarom kan jij je handjes niet thuis houden? Ze heeft een echte man nodig...' Werd er nu gezegd. Hoewel hij wist dat ze een reden zochten om iets tegen hem te doen, kon hij het niet meer aan. Hij stortte zich vol op de agent voor hem. Hij begon meteen met uithalen, vol kracht en woede. De andere agent probeerde wel in te grijpen, maar het ging er veel te heftig aan toe.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 23:35

Katelynn Camryn Leighton

Ze reageerde niet op zijn woorden, ze wist gewoon niet goed wat ze erop moest antwoorden. Het was namelijk ook niet zeker dat dit niet meer zou gebeuren, maar Katelynn probeerde gewoon een beetje positief te blijven, want ze wilde niet in die neerwaartse spiraal raken. Ze was gewoon heel bang dat ze zich nog slechter zou gaan voelen.
Toen de bel ging schrok ze even. Wie was dat nou weer? Ze knikte even kort naar Rowan en trok haar benen op de bank, terwijl ze even gaapte. Aan haar lichaam merkte ze maar al te goed dat ze op het randje balanceerde. Maar ze kon er niet veel aan doen verder. Ze hadden gewoon rust nodig en ze hoopte gewoon heel erg dat ze dat zouden krijgen. Ze sloot haar ogen even en wreef langs haar slapen. Maar toen ze gerumoer hoorde opende ze haar ogen weer en liep ze voorzichtig naar de deur toe. Daar zag ze nog net hoe Rowan met zijn collega's op de vuist ging.
"Stop! Jongens, stop!" schreeuwde Katelynn nu. Ze haastte zich naar buiten en trok Rowan van de man af, met enige moeite. Daarna bleef ze tussen Rowan en zijn collega's in staan. Haar blik fel, maar emotioneel. Ze keek naar de twee collega's en sloeg haar armen trillend over elkaar.
"Waarom doen jullie dit?" vroeg ze nu met een trillende stem van emotie, maar toch nog redelijk fel. "Waarom? Willen jullie ons leven kapot maken?" Een aantal tranen liepen over haar wangen en ze deed niet eens een poging om ze weg te vegen.
"Ik ben er echt kláár mee," zei ze nu enorm emotioneel. Ze kon gewoon niet begrijpen wat die mannen dachten en dat wilde ze maar al te graag overbrengen. "Ik hóu van Rowan, hij is perfect voor mij en ik zal nooit bij hem weg willen," zei ze nu. "Alles wat jullie de wereld in brengen is bullshit en jullie zorgen ervoor dat ik dit allemaal niet trek, Rowan helpt mij alleen maar," zei ze. De mannen leken een beetje geschrokken en verbaasd door haar en haar woorden leken wel echt binnen te komen. Waarschijnlijk omdat ze zo oprecht was en de tranen letterlijk over haar wangen liepen nu.
"Jullie moeten echt stoppen allemaal, dit gaat gewoon echt te ver en jullie denken geen moment aan de consequenties.." zei ze als laatst. Daarna draaide ze zich om naar Rowan en liet ze zich in zijn armen vallen.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 4/5/2018, 23:46

Rowan Rivers

Hij was er zo ontzettend klaar mee dat hij al zijn woede afreageerde op de man voor zich. Toen hij door kreeg dat het nu Katelynn was die hem probeerde te stoppen dwong hij zichzelf om ook wat afstand te nemen. Ze ging voor hem staan, zodat hij ook niet echt een keuze had. Hij ademde trillend in, zijn blik stond nog steeds kwaad. Hij had rake klappen gehad, dat voelde hij ook goed. Zijn collega zag er ook redelijk gehavend uit. Door wat Katelynn zei hadden de mannen nu door dat er twee kanten aan het verhaal zaten. Voor nu leken ze daar even genoegen mee te nemen. Er werden halve excuses tegen Katelynn gemompeld, terwijl hij volledig genegeerd werd. Katelynn stortte zich in zijn armen en direct hield hij haar heel dicht tegen zich aan. Hij zag de collega's vertrekken en hij nam haar mee naar binnen. Hij sloot de deur achter hun en eenmaal in de gang hield hij haar weer heel dicht tegen zich aan. 'Het houdt allemaal vanzelf een keer op...' Zei hij nu zachtjes, zijn stem trilde nog steeds. Net als zijn spieren, want de inspanning was intens geweest en zijn hoofd bonkte nog erger. 'Ooit zullen ze vast doorhebben dat we echt gelukkig zijn samen.' Mompelde hij. Hij nam haar mee naar de bank en hij ging langzaam zitten, hij trok haar bij zich op schoot en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. Iedereen leek het hun alleen nog maar moeilijker te willen maken. 'Doen jouw collega's ook zo? Geloven die ook dat ik je mishandel?' Vroeg hij mompelend aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 4/5/2018, 23:56

Katelynn Camryn Leighton

Ze keek nog even met een vuile, maar gebroken blik richting de mannen, die niet veel later vertrokken. Rowan nam haar mee naar binnen en ze haalde even opgelucht adem toen de deur dicht was en ze weer alleen waren. De wereld tolde een beetje om haar heen en haar hoofd bonkte flink. Rowan zei dat het allemaal vanzelf een keer op zou houden. Dat hoopte ze maar, want ze merkte aan haarzelf dat ze dit niet langer ging trekken zo. Langzaam knikte ze even toen hij zei dat ze ooit door zouden hebben dat ze echt gelukkig waren samen. Hij nam haar mee naar de bank en trok haar bij zich op schoot. Ze sloeg haar armen om hem heen en haalde trillend adem.
"Ik weet niet zo goed wat zij geloven.." zei ze nu gedempt, doelend op haar collega's. "Ze willen alleen dat ik het allemaal zo snel mogelijk even oplos omdat dit alles niet goed is voor het imago van het OM.." zei ze er gedempt achteraan. Ze beet op haar lip en sloot haar ogen even. Het deed haar gewoon pijn dat haar collega's haar niet eens echt aanhoorde, maar puur en alleen aan het werk dachten. Dat legde alleen maar meer druk op haar; iets wat ze juist niet echt kon hebben nu.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 00:10

Rowan Rivers

Ze vertelde wat er van haar verwacht werd en hij ademde langzaam in. 'Ik weet niet zo heel erg goed hoe we dit moeten doen...' Zei hij zacht. Hoe konden ze dit nou even makkelijk oplossen? Hij had geen idee, hij wilde gewoon dat het over was. Hij had het gevoel dat ze dit allebei niet lang meer zouden trekken. Hij voelde dat hij echt op zijn grens zat en als hij niet meer normaal zou kunnen nadenken, dan zou hij Katelynn niet meer kunnen helpen en hij was bang dat alles dan fout ging. Hij had het echt zwaar. Hij bleef haar vasthouden en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. 'Ik weet dat we positief moeten zijn, maar ik ben zo bang dat we dit niet aankunnen.... Dat ik dit niet aankan.' Fluisterde hij. Hij voelde gewoon dat hij grip op zichzelf begon te verliezen. Hij dronk de laatste tijd al steeds meer en hij merkte dat hij die neiging veel meer kreeg. Nu ook. Hij liet haar langzaam los en hij liet haar weer naast zich zitten, hij schonk zijn glas vol en hij sloeg zijn arm weer om haar heen. 'Ik blijf thuis morgen. Wat doe jij?' Vroeg hij zacht. Als Katelynn de hele dag super druk was dan ging hij niet alleen thuis zitten. Hij wist dat het dan niet goed zou gaan. Dan ging hij wel naar het bureau. Hij goot de drank achterover en hij sloot zijn ogen even.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 00:18

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij niet zo goed wist hoe ze dit moesten doen. Daardoor schudde Katelynn langzaam haar hoofd. "Ik weet het ook niet.. Normaal heb ik altijd overal oplossingen voor.. Maar nu.. Ik weet het gewoon allemaal niet meer.. Ik doe maar wat.." mompelde ze zachtjes. Het was wel eerlijk. Alles wat ze deed wat impulsief en eigenlijk was dat totaal niet zoals ze was. Normaal dacht ze overal juist heel goed over na.
"We doen wat we kunnen.. Meer kunnen we niet.." fluisterde ze zachtjes en hees toen Rowan zei dat hij bang was dat ze dit niet aan konden. Ze bleef tegen Rowan aanleunen en staarde wat voor haar uit. Ze voelde zich echt als een zombie. Waarschijnlijk zag ze er ook echt niet uit.
"Ja.. Ik blijf ook thuis.. Ik had vandaag geen minuut langer op mijn werk moeten zijn.. En ik ben bang dat dat morgen niet anders zal zijn.."
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 00:24

Rowan Rivers

Hij ademde langzaam in. Hij dronk zijn glas weer leeg en daarna keek hij haar aan. 'Maar jij doet alles zo goed en kijk mij dan? Ik maak alles alleen maar erger.' Zei hij zacht. Hij merkte hoe moe hij was, terwijl het helemaal niet zo laat was. Misschien was het wel echt een beter idee om gewoon te gaan slapen. Anders zou hij straks echt stomdronken zijn en nu was het al wel erg genoeg. 'Kom, we gaan slapen.' Fluisterde hij. Hij sloot het huis af en daarna nam hij Katelynn al met zich mee. Hij trok langzaam zijn kleding uit en hij ging op de rand van het bed zitten. Hij staarde naar Katelynn, al snel was het enige dat hij nog zag de plekken op haar huid. De blauwe plekken door hem. Hij kreeg meteen weer tranen in zijn ogen en die knipperde hij langzaam weg. Hij ging onder de dekens liggen en hij wachtte nu tot ze bij hem kwam. Morgen zou hij gewoon proberen alles rustig aan te doen en wat te ontspannen. Hij wilde zich ook op Leroy focussen, hij had nog steeds hulp nodig. Ze moesten weten wie hem dit aangedaan had.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 00:33

Katelynn Camryn Leighton

"Sshh," suste ze zacht toen Rowan zei dat hij alles alleen maar erger maakte. "Dat is niet waar.. Jij bent niet degene die dit de wereld in geholpen heeft.. Jij bedoeld alles alleen maar goed.. Ik neem jou niets kwalijk.." fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze knipperde wat met haar ogen; haar oogleden waren ontzettend zwaar en ze duizeligheid en misselijkheid leek niet echt minder te worden. Haar lichaam was gewoon echt op. Zowel fysiek als mentaal.
Langzaam knikte ze toen Rowan zei dat ze zouden gaan slapen. Dat leek haar een strak plan. Rustig liep ze met hem mee naar boven nadat hij het huis had afgesloten. Eenmaal boven kleedde ze zich uit en kroop ze onder de dekens. Direct kroop ze dicht tegen Rowan aan.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 00:40

Rowan Rivers

Katelynn kwam bij hem liggen en ze kroop meteen tegen hem aan. Hij sloeg zijn armen meteen om haar heen en hij hield haar dicht bij zich. Dit was het enige dat op dit moment fijn genoeg voelde. Dit stelde hem gerust en het hield hem kalm. Hij streek langs haar wang en hij bleef naar haar kijken. 'Jij bent nog steeds het beste dat mij overkomen  is... Ik hou heel veel van je.' Fluisterde hij vol liefde. Hij was echt enorm gek op haar. Hij bleef een hele tijd naar haar kijken en daarna zakte hij langzaam een beetje weg in slaap. Hij was echt vreselijk onrustig en aardig bezweet. Hij droomde over alles van vroeger, maar tegenwoordig droomde hij ook dat hij Katelynn dood in huis zou vinden. Dat was een droom die steeds vaker terug kwam de laatste tijd. Na een paar uur schoot hij dus ook in paniek overeind. Hij schreeuwde haar naam en hij sprong direct uit bed, maar zijn lichaam was daar niet klaar voor. Hij klapte dus ook meteen op de grond, waardoor hij alleen maar meer in paniek raakte. 'Katelynn!' Riep hij, zijn stem sloeg over en hij probeerde direct weer overeind te komen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 00:49

Katelynn Camryn Leighton

Het voelde fijn om in zijn armen te liggen en het hield haar rustig. Het voelde veilig en geborgen. Als ze alleen was voelde ze zich constant kwetsbaar.
Lichtjes glimlachte ze om Rowans lieve woorden. “Jij bent ook het beste wat mij is overkomen..” fluisterde ze zachtjes terug. “Ik hou ook van jou.. Ontzettend veel..” Ze drukte nog een kusje op zijn lippen en sloot daarna haar ogen. Maar echt slapen lukte eigenlijk niet. Ze bleef maar piekeren en malen in haar hoofd en wanneer ze net weg leek te zakken, zag ze Martin, Olaf of Wessel voor haar, waardoor ze meteen weer klaarwakker was.
Ze merkte ook dat Rowan vrij onrustig sliep en toen hij haar naam opeens schreeuwde en overeind kwam schrok ze zich wezenloos. Zelf schoot ze ook overeind en keek wat beduusd om haar heen, waarna ze uit bed schoot en bij Rowan op de grond neerknielde. Ze sloeg haar armen om hem heen en drukte haar lippen op zijn voorhoofd.
“Er is niks aan de hand..” fluisterde ze zachtjes.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 01:04

Rowan Rivers

Hij voelde zijn hart ontzettend heftig kloppen en het zweet liep over zijn gezicht heen. Opeens werd hij vastgepakt en hij keek met wazige blik in de ogen van Katelynn. Het duurde duidelijk even voor hij zich realiseerde dat ze het echt was en dat er niets aan de hand was. Hij voelde haar lippen op zijn voorhoofd en hij haalde moeizaam adem, hij was zo in paniek geweest dat zijn lichaam volledig gespannen was. Hij was echt zo vreselijk bang dat dit een keer ging gebeuren, de dromen werden steeds erger. Hij pakte haar nu vast en hij leunde met zijn hoofd tegen haar aan. Hij voelde zich een wrak. 'Sorry... Ik.. . Sorry.'  Stamelde hij nu alleen maar. Hij wilde ook niet dat hij echt dacht dat ze zelfmoord zou plegen, want dat was niet zo positief. Maar door wat er met Andrea gebeurd was achtervolgde het hem wel enorm. Hij kwam nog steeds niet echt heel erg tot rust, hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen en hij hield Katelynn vast alsof hij bang was dat ze anders opeens zou verdwijnen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 01:09

Katelynn Camryn Leighton

Rowan leek weer tot bedaren te komen en pakte haar vast. Hij zei sorry en Katelynn liet haar hand langzaam door zijn haren glijden.
“Het is oké..” zei ze zachtjes. Ze bleef hem stevig vasthouden en gaf hem de tijd te kalmeren. Voor een aantal minuten bleef ze zo met hem zitten, op de grond. Daarna krabbelde ze overeind en trok ze hem zachtjes met haar mee. Ze liet hem weer in bed liggen en kwam weer tegen hem aan liggen, waarna ze de dekens over hen heen gooide.
“Probeer nog wat te slapen..” zei ze zachtjes. Zelf sloot ze ook haar ogen weer; ze kon ze echt niet langer open houden.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 01:16

Rowan Rivers

Katelynn gaf hem alle tijd om te kalmeren en die had hij ook echt nodig. Daarna nam ze hem mee naar het bed, hij deed precies wat ze wilde en hij kwam weer bij haar liggen. Hij was ook echt helemaal kapot, ze sliepen heel erg weinig elke keer. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg meteen zijn armen weer om haar heen. Hij viel weer langzaam in slaap, nu wel wat rustiger. Af en toe werd hij een beetje wakker, maar hij hield haar heel dicht tegen zich aan en zodra hij voelde dat ze naast hem lag was hij weer meteen rustig. Ze had echt een positief effect op hem. Toen hij in de ochtend wakker werd was hij opnieuw misselijk, zijn maag raakte van slag door de alcohol. Als hij zo door ging zou hij daar over een paar dagen geen last meer van hebben, want dan raakte zijn lichaam er aan gewend. Maar dat was geen goed teken. Katelynn lag nog steeds in zijn armen en hij keek naar haar, zachtjes gleed hij met zijn vingers over haar rug heen. Op dit moment was ze het enige positieve in zijn leven en hij wilde haar zo graag helpen met alles. Hij zou willen dat hij al haar zorgen zou kunnen dragen, maar dat was onmogelijk. Hij drukte heel zacht zijn lippen op haar schouder en hij bleef dicht tegen haar aan liggen. Zou ze het nu nog wel fijn vinden als hij haar aanraakte? Misschien wel niet. Misschien durfde ze vanaf nu ook wel niets meer met hem te doen, door wat hij gedaan had. Hij sloot zijn ogen even en hij hoopte gewoon dat het niet zo was .
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Celiine_Famke op 5/5/2018, 10:05

Katelynn Camryn Leighton

De rest van de nacht lag ze ook nog wakker, wat haar frustreerde. Ze wilde gewoon slapen want ze wist hoe erg ze dat nodig had, maar het lukte niet.
Pas tegen de ochtend zakte ze even een halfuurtje in slaap, maar echt ontzettend onrustig. Constant hielden die vreselijke beelden haar bezig, alsof alles weer terug was, alle nare herinneringen waarvan ze gehoop had dat ze het een beetje een plekje had kunnen geven de afgelopen tijd.
Zweet liep over haar lichaam en ze trilde hevig. Toen ze niet veel later wakker schoot greep ze Rowan stevig vast en drukte ze zich tegen hem aan. Haar lichaam bleef maar trillen, wat haar alleen maar veel energie kostte. Ze hoopte gewoon heel erg dat het vanaf nu weer beter zou gaan overal. Op het werk en thuis. Want ze had niet het idee dat ze dit nog lang volhield. Laat staan dat ze nog meer tegenslagen zou kunnen verwerken.
Celiine_Famke

Bericht van Nikkay op 5/5/2018, 10:18

Rowan Rivers

Katelynn was echt ontzettend onrustig en hij deed zijn best om haar een beetje te kalmeren. Toen ze wakker werd kroop ze meteen helemaal in zijn armen en hij hield haar vast. 'Hey, goedemorgen schoonheid. Ik ben bij je.' Zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij drukte kort zijn lippen op die van haar. Hij bleef haar een tijdje zo vasthouden en daarna kwam hij iets overeind. 'Ik zal ontbijt voor ons maken. Dan zie ik je zo beneden.' Zei hij. Dan had ze nog even tijd om iets meer wakker te worden. Hij kwam uit bed en hij nam eerst twee paracetamol, daarna trok hij zijn kleding aan. Hij liep naar beneden toe en hij dekte de tafel. Hij zette wat broodjes in de oven en daarna verscheen Leroy opeens. Hij zag er redelijk nuchter uit, maar hij had duidelijk niet veel geslapen. Hij staarde Rowan even aan en daarna ging hij aan tafel zitten. Het was al heel wat dat de jongen zelf naar beneden kwam en dat hij nuchter leek te zijn. Misschien wilde hij zo dan wel meer over Bart vertellen. Hij wist alleen wel dat hij er beter niet zo naar kon vragen, Leroy leek het beter te kunnen hebben van Katelynn .
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Terug naar boven