Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/4/2018, 19:51

Leroy Rivers

Hij schrok op toen hij een zachte stem hoorde, maar het klonk totaal niet dreigend, dus daarom bleef hij wel zitten. Hij staarde met betraande en wazige blik in het gezicht van Katelynn. Ze kwam naast hem zitten en bleef stil, waardoor hij langzaam inademde. Hij had echt geen idee wat hij moest verwachten. Natuurlijk was ze boos op hem, hij had zijn vader en Steven pijn gedaan en ze ging hem nu waarschijnlijk vertellen dat hij niet meer welkom was. Toen ze dat niet deed en alleen maar vroeg waar hij zo bang voor was, keek hij even opzij. Hij slikte moeizaam, het misselijke gevoel kwam direct terug als hij er aan dacht. 'Ik... ik kan het niet zeggen.' fluisterde hij, zijn stem trilde enorm. 'Is Steven heel boos op mij? Ik wilde hem echt geen pijn doen...' fluisterde hij. Hij keek even opzij naar Katelynn, ze zorgde er ergens wel voor dat hij zich iets kalmer voelde, want hij was totaal niet bang voor haar. Misschien moest hij het haar wel vertellen. 'Ik... ik kan het je niet vertellen, want ik wil niet dat iemand anders het weet... en dan moet je het achterhouden voor mijn vader.' zei hij heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/4/2018, 21:43

Katelynn Camryn Leighton

Na een korte stilte zei Leroy dat hij niet kon vertellen waarom hij bang was. Katelynn ging wat dichterbij hem zitten en haalde even diep adem. Ze vond dit best lastig, aangezien ze zelf ook haar eigen problemen had en ze dit ook niet echt gewend was.
"Steven is niet boos, alleen bezorgd. Rowan ook. En ik ook.. Leroy, we geven om je en we merken dat het niet goed gaat.. We willen je helpen maar dat lukt niet zo goed als je niet verteld waar je mee zit en waar je bang voor bent.." sprak ze zachtjes. Ze wilde hem niet echt dwingen, maar toch ook wel duidelijk maken dat ze graag antwoord wilde hebben. Want dit ging gewoon niet langer zo.
Ze sloeg voorzichtig haar arm om hem heen en keek hem aan. "Je vader moet het ook weten, Leroy.. Hij is heel bezorgd om je.." fluisterde ze zachtjes. Als hij het haar zou vertellen kon ze het onmogelijk achterhouden voor Rowan. Dat kon ze echt niet.
"Ik weet dat het moeilijk is om dingen te vertellen die traumatisch zijn geweest.. Dat weet ik helaas uit ervaring. Maar het werkt echt om erover te praten.." Ze glimlachte waterig. Ze hoopte gewoon dat ze Leroy kon helpen. Misschien werkte het als ze haar eigen problemen wat meer open zou gooien, maar dat vond ze wel lastig.
"Je moet je niet schuldig voelen, Leroy.. Dat gaat je niet helpen. Ik heb nog veel ergere dingen gedaan toen ik van slag was.." Ze slikte even moeizaam en schudde haar hoofd. "Ik.. Ik ben drie keer meerdere keren achter elkaar en voor langere periodes mishandeld en.. Verkracht.. Toen ik daarna weer thuis kwam ben ik meerdere malen doorgedraaid, waarvan één keer echt heel heftig.. Ik.." Ze laste even een pauze in omdat ze dit een heel heftig onderwerp vond en de beelden door haar hoofd schoten.
"Ik.. Ik heb een wapen gepakt en heb Rowan bedreigd.. Ik wist niet dat hij het was.. Ik wilde echt schieten.. Ik dacht dat hij iemand anders was.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/4/2018, 21:50

Leroy Rivers

Katelynn zei dat Steven niet boos was, alleen bezorgd. Net als zijn vader. Hij keek haar even kort aan, daarna keek hij weer strak voor zich uit. Hij kon het bijna niet geloven, maar in niets leek het zo te zijn dat ze tegen hem loog. Waarom zou ze dat doen? Ze maakten zich zorgen, ze gaven om hem en ze hadden door dat het niet goed met hem ging. Ze wilden hem helpen, maar dat ging niet als hij niet vertelde waar hij mee zat. Hij ademde trillend in, hij wilde het helemaal niet vertellen. Hij wilde gewoon dat de herinneringen weg gingen. Ze sloeg nu een arm om hem heen en hij luisterde naar wat ze vertelde, over haarzelf. Hij luisterde naar elk woord en hij slikte even moeizaam. Ze had niet door dat het Rowan was geweest en ze had hem bedreigd. Ze wilde echt schieten, ze had gedacht dat hij iemand anders was. Net zoals hij dacht, eerst bij zijn vader en toen bij Steven. Hij sloot zijn ogen om het beeld te laten verdwijnen, maar het enige wat hij voor zich zag was Bart. Hij zag flitsen van wat er met hem gedaan was en zijn hartslag schoot direct omhoog. Het misselijke gevoel werd nog intenser en hij deed er alles aan om de beelden te vergeten, maar het ging niet. Eerst voelde hij zich kwaad worden, maar daarna zakte dat weg. Hij zag constant voor zich wat Bart met hem gedaan had, hoe hij had geprobeerd er tegen te vechten, maar hoe hij uiteindelijk op gaf. De tranen liepen over zijn gezicht heen en hij legde zijn hoofd nu tegen Katelynn aan. Hij trilde over zijn hele lichaam en hij voelde zich afschuwelijk, maar hij vertrouwde haar wel. Ze vertelde dit allemaal over wat er met haar gebeurd was, dat zou ze niet doen als ze het niet echt meende. 'Ik... ik vind het v-vreselijk dat j-jou dat o-overkomen is.' sprak hij nu moeizaam en half snikkend uit. Hij wist hoe erg het voor haar moest zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/4/2018, 22:18

Katelynn Camryn Leighton

Leroy leek het ook weer even wat moeilijker te krijgen en ze trok hem meer tegen zich aan. Met haar hand wreef ze langzaam over zijn schouder. In haar eigen ogen stonden ook tranen, maar ze liet het maar.
"Het is ook vreselijk.." beaamde ze zachtjes. "En ik heb er nog regelmatig klachten door. Maar ik wilde niet stil blijven staan. Ik wilde niet dat het erger zou worden of dat ik meer gekke dingen zou doen.. Dus ik heb gepraat, en hulp gezocht. Anders denk ik dat ik er nu niet meer geweest was.." fluisterde ze met een trillende stem.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/4/2018, 22:22

Leroy Rivers

Hij werd dichter naar haar toe getrokken en hij accepteerde het allemaal zonder problemen. Het was duidelijk dat Katelynn zijn vertrouwen gewonnen had, hij voelde zich ondanks de situatie redelijk op zijn gemak bij haar. Katelynn zei dat het ook vreselijk was, ze had er nog regelmatig klachten door, maar ze wilde niet stil blijven staan. Ze wilde niet dat het erger zou worden of dat ze meer gekke dingen zou doen, dus had ze gepraat en hulp gezocht. Anders was ze er nu niet meer geweest. Hij wist dat ze heel graag wilde dat hij het vertelde en hij slikte moeizaam. Hij bleef dicht tegen haar aan zitten en hij keek haar niet meer aan, hij schaamde zich hier zo vreselijk voor. 'Ik... ik wil het jou wel vertellen, maar ik ga echt niet met iemand anders praten en ik... ik wil nergens anders naar toe. Ik wil geen hulp.' zei hij met trillende stem. Dat durfde hij echt totaal niet, hij wilde dit niet met iemand bespreken die hij niet kende, hij wilde niet meer het huis uit, hij wilde alles gewoon vergeten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/4/2018, 22:39

Katelynn Camryn Leighton

Leroy vertelde dat hij het haar wel wilde vertellen, maar hij wilde niet met iemand anders praten en hij wilde verder ook nergens naartoe. Katelynn glimlachte zwakjes.
"Dat snap ik.. Het hoeft ook niet allemaal zo snel.. Stapje voor stapje.. En dan zien we wel hoe het gaat.." zei ze zachtjes. "Ik zou het al heel fijn vinden als je het mij verteld.. En dan kan ik het tegen je vader vertellen. Dan kunnen we je pas beter helpen. En het zal vast al een boel schelen als wij het weten, dan valt er echt een last van je schouders. Hoe meer het alleen jouw geheim is, hoe moeilijker het is.."
Ze sloeg haar blik even neer en zweeg een tijdje. De klachten van Leroy leken best op die zij had gehad. Best veel. Behalve het drugsgebruik dan, maar dat kwam door het milieu waar hij uit kwam. "Leroy.. Heeft iemand je.. Heeft iemand jou ook misbruikt?" vroeg ze hem nu zacht en lichtelijk schor.


Laatst aangepast door Celiine_Famke op 26/4/2018, 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/4/2018, 22:50

Leroy Rivers

Hij was opgelucht dat ze zei dat het niet hoefde, dit moest stapje voor stapje. Hij was bang geweest dat ze hem meteen zouden dwingen om hulp te zoeken of dat hij niet meer in huis mocht blijven, want dat zou hij heel erg vinden. Op dit moment voelde hij zich nergens veilig en hij voelde zich constant opgejaagd. Hij dwong zichzelf om rustig te blijven, hij had enorm de neiging om van haar weg te vluchten nu. Hij vond het heel eng om het te moeten vertellen en de schaamte was vreselijk. Nu vroeg Katelynn heel zacht aan hem of iemand hem misbruikt had. Hij slikte moeizaam en direct schoot zijn hartslag weer omhoog. Hij reageerde in eerste instantie ook niet op haar. 'Er was een man... en hij... Hij hielp mij... en toen....' begon hij, maar hij kon het niet. Hij vond het zo moeilijk om te vertellen. De afgelopen maanden had hij alles gedaan om zo ver van de wereld te zijn dat hij zich niets kon herinneren en dat hij niets voelde, nu opeens moest hij het onder ogen zien. Hij voelde zich er vreselijk door. Leroy was altijd enorm zelfverzekerd geweest en hij had op die manier eigenlijk altijd genoeg aandacht gehad van het andere geslacht, waar hij ook graag gebruik van had gemaakt. Maar nu was daar niets meer van over. Hij had niets meer van de trots die hij ooit had. 'Ik... Ik kon geen kant op... Hij haalde mij constant op van de straat en eerst... Ik had niet goed door wat er gebeurde, hij was eerst heel aardig en toen... Hij regelde drugs voor mij, eten en ik mocht daar blijven slapen... maar opeens ging hij dingen doen en ik...' Zei hij, maar daarna schudde hij zijn hoofd. Hij kon gewoon niet verder vertellen, het voelde vreselijk. Hij was zo'n enorme zwakkeling, hij had het al die tijd toegelaten en hij walgde daardoor van zichzelf. Hij had meer moeten doen, meer moeten vechten, meer moeten proberen om weg te komen . Maar Bart wist precies wat hij moest doen met jongens zoals hem en had hem de kans niet gegeven 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/4/2018, 23:50

Katelynn Camryn Leighton

Ze was blij dat Leroy een beetje kalm leek te blijven. Hij leek haar aanwezigheid wel fijn te vinden en dat voelde voor haar wel goed. Hij vertrouwde haar.
Uiteindelijk begon Leroy te praten. Dat was ook al een vooruitgang. Katelynn keek hem eerst een tijdje aan, maar keek daarna weg. Ze vond het vreselijk en het bracht bij haar ook allemaal herinneringen naar boven. Maar ze wilde zich er niet aan toegeven want ze wilde er voor hem zijn.
"Ik.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik vind het zo erg voor je.. Het spijt mij.." sprak ze zachtjes. "Maar ik vind het heel goed dat je het verteld heb.. Echt heel goed.." Ze glimlachte weer even waterig. "Kan je het zelf aan je vader vertellen of wil je dat ik dat doe?" vroeg ze nu. "Het is wel belangrijk dat hij het ook weet.." vertelde ze zachtjes. Ze konden dit echt niet achterhouden voor Rowan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/4/2018, 23:58

Leroy Rivers

De stem van Katelynn drong maar langzaam tot hem door nu, hij zat heel erg in zijn eigen gedachten. Hij ademde diep in en uit om zichzelf een beetje kalm te houden en het ging redelijk omdat hij nu niet alleen was. Katelynn vroeg aan hem of hij het zijn vader wilde vertellen of dat zij het moest doen. Hij keek haar heel kort even aan en daarna keek hij weer voor zich uit. 'Ik snap dat hij het moet weten... maar ik kan het niet... echt niet . ' zei hij zacht. 'Hij... Hij vind mij vast zwak of hij... Hij gaat vast zeggen dat ik hulp had moeten zoeken...' Zei hij zacht. Daar was hij van overtuigd. Rowan zou hem misschien zelfs wel walgelijk vinden, Leroy was zo bang om zijn vader teleur te stellen en dit zou daar voor zorgen. 'Hij wil vast geen zoon die... die met een man...' stamelde hij nu. Hij voelde het misselijke gevoel weer en hij ademde trillend in. Hij was ook echt volledig bezweet. Hij wist hoe zijn vader was, hij was een typische man die constant bezig was met vrouwen en nu had hij dan een stabiele relatie, Leroy kende hem vooral van de periodes waarbij dat niet zo was. Hij zou geen zoon willen die zoiets had meegemaakt, het was zwak en vies. Hij pakte Katelynn nu weer vast en hij kneep zijn ogen dicht. Het was een wonder dat hij haar zo vertrouwde, maar ze had een soort van hetzelfde meegemaakt en ze had het hem eerlijk verteld. Ze had duidelijk zijn respect gewonnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 09:20

Katelynn Camryn Leighton

Na opnieuw een korte stilte liet Leroy weten dat hij snapte dat Rowan het moest weten, maar hij kon het zelf echt niet. Langzaam knikte ze. Dat begreep ze wel. Bij haar was het natuurlijk zo geweest dat Rowan alles al wist omdat ze het samen doorgemaakt hadden, maar ze kon zich wel voorstellen dat ze het zelf ook lastig zou vinden om te vertellen als Rowan niets had geweten. Je schaamde er gewoon voor en het was gewoon niet iets waar je graag over begon.
“Ik kan het hem wel vertellen.. Hij gaat je echt niet zwak vinden, Leroy.. Hij vind mij toch ook niet zwak? Waarschijnlijk vind hij het alleen maar heel erg voor je en vind hij je juist heel sterk..” sprak ze zachtjes.
“Ssht, maak het nou niet erger dan het is..” fluisterde ze zachtjes. Ze wreef over zijn rug en veegde met haar andere hand haar tranen uit haar gezicht.
“Wil je dat ik die man laat opsporen?” vroeg ze nu zachtjes. Ze zou het maar al te goed begrijpen dat Leroy het niet fijn vond dat die man nog vrij rondliep. Dat had zij zelf ook gehad met Olaf en Wessel.
“Ik kan alles achter gesloten deuren houden,” verduidelijkte ze.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 09:28

Leroy Rivers

Katelynn was enorm begripvol en dat zorgde ervoor dat hij enigzins kalm bleef, al maakte het al zijn gevoelens niet minder. Hij had ook niet het gevoel dat het zo makkelijk kon, zonder drugs te gebruiken. Maar hij had het haar verteld, dat was al iets. Katelynn zei dat zijn vader hem niet zwak zou vinden, want dat vond hij ook niet van haar. Hij wist niet of dat meteen betekende dat hij het van hem ook niet zwak vond. Katelynn was een vrouw, dat was anders. Hij ademde trillend in en hij sloot zijn ogen even, maar de beelden verdwenen niet zo makkelijk. Het zorgde ervoor dat hij gefrustreerd raakte, maar dat liet hij niet zo zien, Katelynn kon daar toch niets aan doen. Ze vroeg nu opeens of hij wilde dat ze die man zou opsporen en hij staarde haar aan, daarna schudde hij snel zijn hoofd. 'Nee, echt niet... Ik wil niet... Ik wil het niet.' Zei hij gehaast. Bart had er goed voor gezorgd dat hij zo bang was dat hij het iemand amper durfde te vertellen en hem al helemaal niet aan wilde geven. Hij slikte even moeizaam en hij merkte dat hij weer enorm de neiging kreeg om weg te vluchten nu, maar dat ging niets beter maken. Hij wilde met haar mee terug, maar dan moest hij waarschijnlijk Steven en zijn vader onder ogen komen en daar was hij bang voor. Hij was doodsbang dat ze boos op hem waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 12:01

Katelynn Camryn Leighton

Leroy zei dat hij niet wilde dat ze die man zou gaan opsporen, dat wilde hij echt niet. Waarschijnlijk had die man hem behoorlijk bang gemaakt voor de gevolgen daarvan.
"Ik weet dat je bang bent," begon ze nu. "Maar hij loopt nu vrij rond en kan nu ook andere mensen beschadigen.. Zo iemand hoort niet vrij rond te lopen.." sprak ze zachtjes. Ze wreef weer even zachtjes en liefkozend over Leroy zijn rug en haalde diep adem.
"Ik vind het echt heel goed van je dat je het mij verteld heb," glimlachte ze nu. Dat vond ze echt. Ze krabbelde langzaam overeind en voelde dat haar spieren wat stijf waren. Daarna stak ze haar hand uit naar Leroy. "Kom je mee? Dan gaan we terug. En niet bang zijn, je vader en Steven zijn niet boos. Ze willen juist graag dat je terugkomt. Je vader was heel bang toen je ineens weg was," vertelde ze eerlijk. Ze merkte dat Leroy nog een beetje een verkeerd beeld van zijn vader had en dat wilde ze graag veranderen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 12:09

Leroy Rivers

Door wat ze zei schudde hij meteen zijn hoofd. 'Ik wil het echt niet hebben... echt niet. Het is al erg genoeg dat jullie het allemaal weten, maar ik wil niet dat er naar hem gezocht wordt.' Zei hij wat in paniek. Steven en zijn vader mocht het wel weten, ze verdienden een verklaring voor wat hij gedaan had. Maar hij wilde echt niet dat ze opzoek zouden gaan naar Bart. Hij wilde het gewoon niet hebben. Katelynn kwam overeind en stak haar hand uit, hij pakte haar hand vast en hij kwam ook overeind . Ze had het over zijn vader en hij ademde langzaam in. 'Hij is misschien verander nu, nu hij samen is met jou... maar ik weet ook nog hoe hij eerst was. Ik weet echt wel dat hij heel veel van mij houdt, maar ik weet ook goed hoe hij soms moeite heeft gehad met dingen en hoe hij kan reageren.' Zei hij zachtjes. Hij wilde echt niet dat zijn vader hem zwak vond of boos zou worden. Toch liep hij wel met Katelynn terug, hij hoopte dat het mee zou vallen maar hij voelde zich vreselijk ongemakkelijk. Hij schaamde zich kapot.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 12:14

Katelynn Camryn Leighton

Ze hielp Leroy overeind en sloeg haar arm om hem heen terwijl ze hem meenam, de steeg uit en de straat weer in.
"We hebben het er later nog wel over, oké?" vroeg ze nu, doelend op het opsporen van die man. Ze zou het onderwerp wel laten rusten voor nu, maar wist dat ze dit moeilijk voor altijd zo kon laten. Misschien kwam dat wel door wat haar gebeurd was, ze wilde dat soort mensen gewoon niet vrij op de straat hebben lopen. Ze voelde zich een soort van verplicht om die man op te zoeken en te straffen voor wat hij gedaan had. Waarschijnlijk had hij wel meer op zijn kerfstok.
"Dat is zeker waar, hij is ook een mens, en hij zal echt niet blij worden van dit verhaal, maar hij houd van je en hij zal niet teleurgesteld zijn of boos worden, niet op jou.. Wellicht wel op de man die je dit aangedaan heeft. En op zichzelf, omdat hij er niet voor je is geweest. Want daar zit hij nu al steeds mee.." vertelde ze eerlijk. Ze glimlachte nog even waterig naar Leroy en liep de oprit op naar de voordeur. In haar zak zocht ze naar de huissleutels en stak die in het slot.
"Ik neem hem wel even apart om het te vertellen, oké?" vroeg ze Leroy nu. Daarna deed ze de deur open en liep ze naar binnen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 12:19

Leroy Rivers

Ze zei dat ze het er later nog wel over wilde hebben. 'Ik wil het dan nog steeds niet.' Zei hij zacht. Hij kon het gewoon niet. Hij wilde vergeten wat er gebeurd was en hij wilde niet dat ze op zoek zouden gaan naar hem. Hij wilde het niet hebben. Ze sloeg haar arm weer om hem heen en eigenlijk vond hij het wel een fijn gevoel dat hij haar kon vertrouwen. Eenmaal in het huis zei ze dat ze het zou vertellen en hij knikte langzaam. Hij hoopte dat ze gelijk had en dat zijn vader niet boos zou zijn op hem. Hij vond niet dat dit kwam omdat zijn vader hem niet had geholpen, want niemand had hem kunnen helpen. Hij hoorde iemand door het huis lopen en voor hij zijn vader de gang in zag komen schoot hij al naar boven. Hij durfde hem echt niet onder ogen te komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 12:27

Katelynn Camryn Leighton

Samen met Leroy liep ze naar binnen en ze sloot de deur achter hen. Toen ze zich weer omdraaide zag ze Leroy naar boven verdwijnen. Ze keek hem na en vroeg zich even af waar Lincoln zou zijn, die had ze al even niet meer gezien. Maar misschien was die wel in het hotel.
Ze haalde even diep adem en wreef even in haar gezicht. Haar wangen zagen rood en aan haar ogen was nog duidelijk te zien dat ze gehuild had. Ze slikte even moeizaam en liep toen richting de woonkamer, terwijl ze Rowan in de gang al tegen kwam.
"Hey.." groette ze hem zachtjes. Ze drukte even een kusje op zijn wang en pakte zijn hand vast. Ze nam hem mee naar de woonkamer en zag dat Steven al weg was. Of hij was buiten, dat kon ook nog.
"Ga even zitten.." zei ze nu zachtjes tegen Rowan. Ze liet hem op de bank zitten en kwam naast hem zitten. Een tijdje staarde ze voor haar uit. Echt makkelijk vond ze het niet om dit te vertellen, het was voor haar ook redelijk persoonlijk zo.
"Ik weet waarom Leroy zo doet.. Hij heeft het mij verteld. En hij vind het oké als ik het jou ook vertel.." begon ze nu zacht, haast fluisterend. "Maar beloof mij alsjeblieft dat je niet te heftig reageert.. Leroy zit boven, ik ben bang dat hij het zal horen, hij is ontzettend bang dat je boos zal zijn op hem of teleurgesteld.." zei ze nu. Ze pakte Rowan zijn handen vast en keek hem aan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 12:43

Rowan Rivers

Hij zag aan Katelynn dat ze gehuild had en hij hoopte echt dat het niet kwam door Leroy. Hij zou haar toch niet iets aangedaan hebben? Hij werd meegenomen en ze zei dat hij moest gaan zitten. Wat was er aan de hand? Hij werd vastgepakt en ze kwam bij hem zitten. Hij staarde naar haar gezicht en ze vertelde nu dat ze wist wat er met Leroy aan de hand was, maar hij mocht niet boos worden. Leroy was boven en ze wilde niet dat hij het kon horen. Blijkbaar was Leroy bang voor zijn reactie . Katelynn zou het niet zeggen als hij geen reden zou hebben om boos te worden en daarom bleef hij haar aankijken. 'Heeft hij iets gedaan? Wat is er aan de hand?' Vroeg hij nu. Waarom zou hij ergens boos om willen worden? Hij voelde dat hij hierdoor gespannen werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 13:02

Katelynn Camryn Leighton

Ze merkte dat Rowan nu al wat meer gespannen raakte, hij wist nu natuurlijk al dat het niet zomaar om iets kleins ging. Hij vroeg of Leroy was gedaan had en wat er aan de hand was. Katelynn haalde even diep adem en staarde even langs Rowan, waarna ze hem weer aankeek en zachtjes in zijn handen kneep.
"Hij heeft niets gedaan, hij heeft er niets aan kunnen doen. Ik ben ook niet bang dat je boos wordt op hem.. Maar wel op het feit wat er gebeurd is.." sprak ze nu zachtjes. Ze slikte even moeizaam en moest echt haar best doen om dit te gaan vertellen, want het liefste deed ze het ook gewoon niet. Maar het was belangrijk dat Rowan het ook wist, ze kon het echt niet over haar hart verkrijgen om het voor hem achter te houden, echt niet.
"Rowan.." begon ze nu fluisterend. Haar stem lichtjes trillend. "Op straat was er een man die Leroy af en toe hielp.." sprak ze zachtjes. Ze beet even op haar lip. "Maar hij.." Ze schudde haar hoofd en vond het echt heel lastig. "Hij heeft hem misbruikt.." gooide ze er uiteindelijk maar gewoon gauw uit. "Meerdere keren.." plakte ze er nog schor achteraan. Ze liet een korte stilte vallen en bleef Rowan zijn handen vasthouden, zodat hij geen gekke dingen kon doen.
"Daarom is hij zo bang.. Daarom reageerde hij zo op jullie.. Hij zag niet dat jullie het waren.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 13:09

Rowan Rivers

Katelynn had hier duidelijk moeite mee. Ze zei dat ze niet bang was dat hij boos op Leroy werd, maar wel op de situatie. Hij haalde diep adem, hij wilde weten wat er gebeurd was. Hij voelde dat Katelynn hem stevig vast bleef houden en nu vertelde ze over een man. Een man die Leroy geholpen had. Waar ging dit gesprek naar toe? Ze vertelde nu dat die man Leroy misbruikt had. Meerdere keren zelfs. Hij bleef haar aanstaren en hij klemde zijn kaken nu op elkaar. Hij wist nu waarom Katelynn hem vast bleef houden, want hier werd hij inderdaad kwaad om. Heel erg zelfs. Welke vieze vent had Leroy dit aangedaan? 'Hoe lang geleden is dit gebeurd? Hoe vaak?' Vroeg hij haar nu. Zijn stem trilde van de woede, maar hij bleef wel zitten. Hij liet Katelynn ook niet los, hij wilde niet boos worden, want dan werd Leroy misschien alleen nog maar meer bang van hem. 'Wie heeft hem dit aangedaan? Ik maak die klootzak af...' Zei hij dreigend. De gedachte dat er een of andere vent aan zijn zoon had gezeten maakte hem ook echt heel erg kwaad. Hij sloot zijn ogen in een poging zichzelf te kalmeren, maar het ging niet zo goed. Hij haalde weer trillend adem en hij sloeg zijn armen om Katelynn heen. Als Leroy bij hem had gewoond was dit nooit gebeurd. Als hij er voor de jongen geweest was had hij niet op straat hoeven leven en was dit nooit gebeurd .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 13:17

Katelynn Camryn Leighton

Ze merkte de spanning in Rowan zijn handen en bleef hem vasthouden. Ze wilde voorkomen dat hij tegen de muur aan zou slaan of zo, Leroy zou dan sowieso denken dat hij boos op hem zou zijn, terwijl dat niet het geval was. Ze gaf Rowan even de tijd, ze zweeg even een tijdje zodat alles kon bezinken bij hem.
"Ik weet niet precies hoe vaak... Een langere periode.." sprak ze zachtjes. "Maar dat doet er nu ook niet toe.. Het is nu voorbij.." zei ze. Ze kneep opnieuw even in zijn handen en keek hem aan in zijn ogen.
"Hij wilt niet dat we diegene gaan opzoeken, dus begin daar maar niet over.." zei ze nog. Rowan leek echt van slag te zijn en hij sloeg zijn armen nu om haar heen. Zij deed hetzelfde terug en trok hem tegen haar aan.
"Je moet je niet schuldig voelen, Rowan, ik weet dat je dat doet.. Leroy wilt ook niet dat je je schuldig voelt.. Daar hebben we nu toch niks meer aan, het is gebeurd.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 13:24

Rowan Rivers

Hij voelde de tranen in zijn ogen, hij voelde zich hier wel schuldig over. Heel erg zelfs. Katelynn zei dat ze het niet precies wist, maar het was voor een langere periode geweest. Zijn zoon was een langere periode verkracht door een vieze homo. Hij klemde zijn kaken weer op elkaar om niet boos te worden, maar het was duidelijk niet makkelijk voor hem. Hij was intens kwaad en verdrietig. Toen Katelynn zei dat Leroy niet wilde dat ze opzoek zouden gaan naar die vent staarde hij haar aan. 'Serieus? Waarom niet? Natuurlijk moeten we hem vinden... Leroy is vast niet de enige, bovendien verdiend hij het om vast te zitten...' zei hij nu. Dit maakte hem opnieuw kwaad. Hij wilde die man een lesje leren. Hij wilde hem echt wat aandoen, maar als Leroy niet wilde dat hij gepakt zou worden dan zou hij hun ook geen informatie geven. 'Heeft hij je de naam van die vent gegeven?' Vroeg hij nu. Waarschijnlijk niet, maar hij hoopte van wel. Dan zou hij zelf wel opzoek gaan. Hij ging die gast vinden. Wraak nemen leek voor hem ook een manier te zijn om het goed te maken. Alsof hij op die manier kon goedmaken dat hij er niet voor Leroy geweest was. 'Hoe kan ik mij niet schuldig voelen? Dit is mijn schuld...' zei hij zacht. Hij wreef langs zijn hoofd en hij ademde trillend in. 'Ik kan het niet geloven... bij Leroy... Ik had nooit gedacht dat het zoiets zou zijn.' Zei hij zacht. Het was niets voor Leroy.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 13:39

Katelynn Camryn Leighton

Haar hoofd bonkte, er schoten steeds weer wat nare beelden door haar hoofd maar ze probeerde het weg te duwen. Ze wilde zelf niet ook nog voor problemen gaan zorgen, ze wilde er nu zijn voor Leroy en voor Rowan. Ze slikte het opgekomen misselijke gevoel weg en keek Rowan weer aan.
"Hij heeft hem vast bang gemaakt.." sprak ze nu zachtjes, toen Rowan vroeg waarom Leroy niet wilde dat ze achter die man aan gingen. "En nee, ik heb zijn naam niet. Maar daar heb ik ook niet naar gevraagd. We moeten hem gewoon even de tijd geven.. Misschien draait hij nog wel bij.. Ik wil ook niets liever dan die man oppakken en opsluiten, maar we moeten zijn keuze respecteren nu.. Hij heeft al genoeg aan zijn hoofd en hij moet ons blijven vertrouwen," zei ze zachtjes.
Ze pakte Rowan zijn gezicht nu zachtjes en teder vast en drukte een kusje op zijn voorhoofd. "Het is niet jouw schuld, het is de schuld van die man.. Alsjeblieft, ga jezelf nou geen dingen verwijten.." fluisterde ze.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 13:49

Rowan Rivers

Hij vond dit echt een vreselijke situatie. Hoe moest hij dit ooit met Leroy bespreken? Hij vond het vreselijk gênant, maar hij wilde er wel voor de jongen zijn. Katelynn pakte hem nu weer vast en ze zei dat ze geen naam had en daar had ze ook niet naar gevraagd. Leroy moest hun vertrouwen en misschien kwam het nog wel. Maar dat vond Rowan niet genoeg. Hij ging wel eens kijken of er zaken bekend waren waarbij jongens misbruikt waren. Wie weet had die man dit al vaker gedaan en was er wel iemand geweest die aangifte had gedaan. Hij moest iets proberen. Ze pakte zijn gezicht vast en hij voelde haar lippen op zijn voorhoofd. Ze was echt heel erg lief voor hem. 'Ik weet dat je gelijk hebt, maar... Dit is echt...' zei hij zacht. 'Ik weet het niet... Dit had ik nooit gedacht. Het past niet bij hem... Leroy was altijd eerder degene die iemand iets aan zou doen. Niet andersom. ' zei hij zacht. Hij gaf haar nu een kus en daarna keek hij haar weer aan. 'Gaan we dit Steven vertellen? Lincoln is duidelijk al op de hoogte en Steven snapt nu niks van wat Leroy doet.' Zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 27/4/2018, 13:57

Katelynn Camryn Leighton

Ze bleef naar Rowan kijken om zijn reacties een beetje te peilen. Ze kende hem ondertussen goed genoeg en kon hem wel goed inschatten. Hij leek nu flink na te denken en ze wist dat hij nadacht over die man.
"Laat het alsjeblieft los, Rowan. Ik zal een oogje in het zeil houden en even rondsnuffelen in onze database, maar ik wil niet dat jij dingen gaat doen waar je achteraf spijt van krijgt.." zei ze zachtjes. Rowan kon sowieso aan minder informatie komen dan dat zij kon. Zelf wilde ze die vent ook pakken, dus ze zou wel echt haar best gaan doen om hem te vinden. Maar ze was bang dat Rowan het niet zou laten bij hem op laten pakken. En ze was bang dat het dan net zo zou gaan als bij Steven, die vast had gezeten omdat hij dingen gedaan had wat niet echt handig was geweest.
Rowan gaf haar een kus en vroeg of ze dit Steven moesten vertellen. Daardoor haalde ze haar schouders even op. "Hij vond het wel goed dat hij het zou weten, dus het kan.." knikte ze daarna.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 27/4/2018, 14:03

Rowan Rivers

Katelynn wilde duidelijk niet hebben dat hij zich er mee ging bemoeien. 'Laat mij alsjeblieft... Ik moet iets doen, het is allemaal al erg genoeg. Ik kan hier niet zitten toekijken hoe slecht hij er aan toe is terwijl die vent rondloopt en kan doen wat hij wil. ' zei hij kwaad. Hij kneep zijn ogen weer dicht en hij reageerde eigenlijk nog redelijk rustig, ondanks de woede. Dat kwam alleen maar doordat Katelynn hem vasthield en zei dat hij rustig moest blijven voor Leroy. Hij wilde de jongen moet bang maken. Katelynn zei dat het mocht, dus ze konden het Steven vertellen. 'Hoe? Hoe moet ik hem dit ooit vertellen?' Vroeg hij zachtjes. Hij kon het niet eens uitspreken waarschijnlijk, omdat hij het zelf nog niet echt kon geloven. 'Ik dacht dat hij gewoon meer was gaan gebruiken. Niet dat er zoiets gebeurd was...' mompelde hij. Hij kwam nu overeind en hij schonk een glas met cognac voor zichzelf in. 'Kan ik iets voor je inschenken?' Vroeg hij aan Katelynn. Hij besloot de woede maar echt weg te stoppen nu, hij wilde Leroy echt niet bang maken. "Ik ben wel blij dat hij het je verteld heeft...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 36 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum