Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

2 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 00:28

Rowan Rivers

Ze grijnsde en zei dat het goed was, ze zou morgen ochtend even bellen of ze terecht konden. 'Bedankt.' zei hij zachtjes. Hij kreeg een kus en ze kroop tegen hem aan, daarna viel ze al vrij snel in slaap. Voor hem was dat niet zo heel erg makkelijk nu, zijn hele ritme raakte in de war, omdat zijn lichaam geen idee meer had wat normaal was en wat niet. Maar het was niet zo erg. Hij keek graag naar haar en hij was redelijk rustig nu. Het moest te doen zijn, zolang er geen gekke dingen zouden gebeuren. Dan had hij ook geen reden om iets te gebruiken. Na een paar uur zakte hij zelf ook in slaap, uiteindelijk best wel diep. Hij kon zijn rust goed gebruiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 15:49

Katelynn Camryn Leighton

De volgende ochtend werd ze al vroeg wakker. Maar voor haar gevoel wel redelijk fit. De uren slaap hadden haar echt goed gedaan, ze voelde zich een stuk minder zombie zo.
Rowan lag nog te slapen dus ze deed heel zachtjes toen ze uit bed stapte. Ze trok wat kleding aan en ging toen naar beneden. Daar zette ze een pot thee en nam ze een broodje. Ze wilde alvast de dokter gaan bellen, maar besefte zich dat het daar nog wel te vroeg voor was nu. Er was geen nood aan de man dus ze kon best even wachten tot ze open zouden gaan.
Terwijl ze haar laptop erbij pakte om haar mail even door te nemen, nam ze af en toe een slokje van de thee. Ze werkte wat mailtjes af en liep op een gegeven moment weer naar de keuken om wat pijnstillers te pakken, aangezien haar buik toch weer aardig begon te steken. Languit liggend op de bank ging ze verder met het bijwerken van haar mail. De steken in haar buik namen niet echt af, juist niet eigenlijk, het leek alleen maar heftiger te worden. Ze werd er ook wat duizelig en misselijk van. Haar gezicht was wat bleker gekleurd en ze legde haar laptop nu aan de kant. Rustig en met een betrokken gezicht dronk ze de laatste slokjes van haar thee op.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 15:56

Rowan Rivers

Toen hij wakker werd, voelde hij dat hij bezweet was. Heel erg zelfs. Hij kwam overeind en hij ging even snel onder de douche door, daarna trok hij wat schone kleding aan. Hij pakte zijn mobiel van het nachtkastje en stopte het ding in zijn zak, daarna pakte hij de tas op, die hij gewoon in de hoek van de kamer gegooid had. Hij aarzelde weer even of hij alles niet gewoon weg moest gooien, maar hij vond het niet nodig. Als hij er van af zou blijven was het goed. Hij liep naar beneden toe en hij zag Katelynn op de bank liggen. Hij zag aan haar hoofd dat ze pijn had, daardoor liep hij naar haar toe en pakte hij haar hand vast. 'Weer je buik?' vroeg hij zacht, bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 19:36

Katelynn Camryn Leighton

Ze sloot haar ogen even en probeerde zich op andere dingen te concentreren, zodat ze misschien de pijn minder zou voelen. Maar het werkte niet echt. De steken leken alleen maar feller te worden en haar gezicht trok echt lijkbleek weg.
Boven hoorde ze de douche aan gaan; blijkbaar was Rowan ook wakker. Ze hoorde hem later naar beneden komen en toen hij aan kwam lopen, pakte hij haar hand vast en vroeg haar of ze weer last van haar buik had. Blijkbaar was het aan haar te zien.
Katelynn knikte langzaam. “Ja..” liet ze weten. Al had ze nu op het moment wel weer het idee dat de steken weer wat af namen. “Maar het wordt alweer iets beter geloof ik,” plakte ze er daarom achteraan. Haar wangen begonnen langzaam weer wat kleur te krijgen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 19:42

Rowan Rivers

Ze zei dat ze inderdaad last van haar buik had, maar het leek ook weer iets beter te gaan. Hij bleef wel wat bezorgd om haar, hij wilde gewoon zeker weten dat het goed met haar ging en hij wilde niet dat ze zo veel pijn had. Dat kon hij gewoon niet aanzien, het zorgde ervoor dat hij zich enorm machteloos voelde en dat gevoel vond hij vreselijk. 'Zal ik de dokter bellen? Dan kunnen we er meteen even langs rijden. Dat kan geen kwaad, dan weten we misschien wat meer en kunnen ze wellicht iets aan de pijn doen.' Zei hij tegen haar. Hij boog naar haar toe en hij gaf haar even liefdevol een kusje. ' Het kan geen kwaad om er nog even naar te laten kijken . .. Ik heb nou niet echt het idee dat het heel erg veel beter wordt. ' Zei hij tegen haar. Hij probeerde goed op Katelynn te letten, hij wilde het liefste niets van haar gevoel missen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 20:13

Katelynn Camryn Leighton

Ze ging weer iets meer rechtop zitten en de steken trokken langzaam weg. Toch leken de tussenpozen zonder pijn steeds korter te worden. Dat vond ze wel echt vervelend, want het beïnvloedde haar in haar dagelijks leven op deze manier.
Rowan vroeg nu of hij de dokter moest bellen, dan konden ze direct heen gaan. Katelynn keek even op de klok en knikte daarna.
“Ja, is goed,” liet ze hem weten. Ze glimlachte even naar hem toen hij haar een kusje had gegeven. Hij was echt heel lief en ze zou echt nooit meer zonder hem kunnen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 20:23

Rowan Rivers

Ze keek op de klok en ze zei dat het goed was, daardoor glimlachte hij even dankbaar. Waarschijnlijk wist ze wel dat hij dit moeilijk vond en dat hij graag wilde helpen. Hij belde dus ook naar de dokter en overlegde alles even, ze konden eigenlijk meteen terecht. Hij liep naar Katelynn toe en hij trok haar voorzichtig overeind vanaf de bank, daarna sloeg hij zijn armen om haar heen. 'We gaan meteen, dan hebben we het maar gehad.' zei hij tegen haar. Daarna liet hij haar los. Hij liep naar de kluis en haalde zijn wapen er uit, daarna wilde hij zijn autosleutels pakken, maar hij realiseerde zich dat zijn auto nog bij het bureau stond. Steven had hem thuis gebracht. Hij zuchtte daardoor even. 'Mag ik je autosleutels?' vroeg hij daarna aan Katelynn, wel met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 20:54

Katelynn Camryn Leighton

Rowan belde naar de dokter en Katelynn zette haar theekopje op het tafeltje bij de bank, terwijl ze wachtte tot hij klaar was met bellen. Het duurde best eventjes, maar dat was meestal zo als je met de dokter belde. Dan wilden ze weer van alles weten en moest je weer even wachten. Maar uiteindelijk was hij klaar en gaf hij aan dat ze meteen konden gaan. Hij sloeg zijn armen even kort om haar heen.
“Oké, is goed,” knikte ze. Ze glimlachte weer even naar hem en stond op toen Rowan naar de kluis liep. Ze pakte haar tas en trok haar jas aan.
“Als je maar lief bent voor m’n autootje,” grijnsde ze plagend naar Rowan toen hij vroeg of hij haar autosleutels mocht hebben. Ze grabbelde in haar tas en wierp haar sleutels in zijn handen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 21:01

Rowan Rivers

Hij kreeg de autosleutels, als hij maar lief was voor haar auto. 'Hm, bijna net zo lief als ik voor jou ben, oké?' vroeg hij plagend aan haar. Hij nam haar mee naar de auto en hij ging zitten. 'Steven stond er op om mij naar huis te brengen. Ik zal vanmiddag mijn auto wel even ophalen bij het bureau.' zei hij nu tegen haar. Hij wilde niet dat ze dacht dat er iets gebeurd was of wat dan ook. Hij zou ook wel even met Steven praten, misschien zou dat hem wel goed doen. Steven en hij waren al zo vreselijk lang vrienden, niemand kende hem waarschijnlijk zoals Steven hem kende. Hij reed weg en hij keek even kort opzij naar haar. 'Hoe voel je je nu?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 21:21

Katelynn Camryn Leighton

"Hmm, nee, nét zo lief, anders rijdt hij niet," grijnsde ze nog naar Rowan, terwijl ze met hem mee liep naar buiten en haar auto instapte. Ze deed de riem om en keek naar buiten toen Rowan begon te rijden.
"Het valt mij nog mee dat hij je niet opgesloten heeft op het bureau," grinnikte ze toen Rowan zei dat Steven erop had gestaan dat hij hem naar huis zou brengen. "Nee, maar even serieus, ik zou je ook niet laten rijden op de manier hoor," sprak ze er nog iets serieuzer achteraan. Ze kon er immers niet al te luchtig over doen, drugs was gewoon not done. Ze gaapte even en leunde met haar hoofd tegen het raam aan. Toen Rowan vroeg hoe ze zich nu voelde keek ze weer even op.
"Moe, vooral. Maar dat komt vast ook wel weer goed," antwoordde ze op zijn vraag.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 21:27

Rowan Rivers

'Ik denk dat het een beetje raar is als ik de auto ga behandelen zoals ik jou behandel. Ik denk dat mensen dan vrij snel denken dat ik echt knettergek ben.' zei hij plagend tegen har. Daarna zei Katelynn dat het haar meeviel dat Steven hem niet opgesloten had in het bureau. 'Volgens mij wilde hij mij liever zo snel mogelijk het bureau uit hebben.' zei hij tegen haar. Daarna zei ze dat ze hem ook niet zou laten rijden op die manier. 'Ik ben er ook heengereden en dat ging prima.' zei hij plagend tegen haar, al wist hij wel dat ze serieus was. 'Het was niet de eerste keer, ik kan bijna met mijn ogen dicht naar het bureau rijden.' voegde hij er aan toe. Hij zag haar uit het raam kijken en ze zei dat ze zich vooral moe voelde. Maar dat kwam vast goed. 'Ik hoop het. Je slaapt in ieder geval genoeg.' plaagde hij haar even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 21:32

Katelynn Camryn Leighton

"Ben je niet knettergek dan?" vroeg ze semi-verbaasd na Rowan zijn woorden. Ze grijnsde even en haalde haar hand door haar donkerbruine haren. Daarna gaapte ze weer even. Als je daar eenmaal mee begon, ging het niet gauw meer over.
Rowan zei dat Steven hem zo gauw mogelijk het bureau uit had willen hebben. Katelynn kon dat wel begrijpen. Ze wist sowieso dat Steven flink tegen drugs was. Zij had er ook een hekel aan, daar niet van, maar Steven had er echt een ernstig trauma van en werd er soms gewoon link van.
"Je bent een koppig mormel," mompelde Katelynn grijnzend terwijl ze haar hoofd een beetje schudde. "Beloof me dat je niet meer de auto in stapt als je alcohol op heb óf gebruikt heb," zei ze daarna. Dat klonk wel weer serieus. "Sowieso moet je niet meer gebruiken, maar goed.." plakte ze er nog gauw achteraan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 21:35

Rowan Rivers

'Knettergek op jou ja.' zei hij grijnzend tegen haar. Katelynn zei tegen hem dat hij een koppig mormel was en daardoor grinnikte hij even. Het was ergens wel goed voor hem dat ze er op deze manier over konden praten. Dan verzweeg hij niet alles en voelde hij zich niet in het nauw gedreven, wat beter voor hem was. Daardoor durfde hij veel meer open te zijn tegenover Katelynn, wat waarschijnlijk alleen maar hielp. Ze vroeg hem nu of hij haar wilde beloven dat hij niet meer in de auto stapte als hij gedronken of gebruikt had. Daardoor keek hij even opzij. 'Belooft.' zei hij tegen haar. Hij vond het heel erg als hij zich zorgen maakte om Katelynn, hij wilde niet dat ze zich zorgen moest maken om hem. Daarna zei ze dat hij sowieso niet meer moest gebruiken. Daar had ze gelijk in, het was beter van niet. 'Je weet dat ik je dat niet kan beloven.' zei hij nu zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 21:40

Katelynn Camryn Leighton

Rowan beloofde haar dat hij niet meer in de auto zou stappen als hij gedronken had of gebruikt had. Dat luchtte toch een beetje op bij haar, ze had vaak genoeg rare ongelukken om haar heen horen en zien gebeuren waarbij er alcohol of iets in het spel was geweest. De kans dat het mis ging was gewoon veel groter. En ze zou het echt niet fijn vinden als Rowan nog een keer zo achter het stuur zou stappen. Ze wilde hem niet kwijt. Ze wilde geen telefoontje krijgen dat hij ergens opgevouwen tegen een boom aan stond of zo.
"Fijn," glimlachte ze als reactie op zijn belofte. Hij gaf echter wel aan dat hij niet kon beloven dat hij nooit meer drugs zou nemen. "Beloof mij dan dat je je best zal doen het niet meer te nemen," zei ze nu, terwijl ze hem aankeek met nog steeds een kleine glimlach op haar gezicht.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 21:42

Rowan Rivers

Ze vond het fijn dat hij het niet meer zou doen en dat liet hem glimlachen. Daarna zei ze dat hij dan moest beloven dat hij zijn best zou doen om het niet meer te nemen. Daardoor pakte hij haar hand vast. 'Belooft.' zei hij zacht. Ze waren bij het ziekenhuis aangekomen en hij parkeerde de auto. Hij klikte zijn gordel los en hij boog naar haar toe, hij zoende haar zachtjes. 'Ik hou van je.' fluisterde hij. Hij hield zielsveel van Katelynn en hij kon het haar niet vaak genoeg zeggen. Hij stapte nu uit de auto en hij controleerde automatisch even of hij zijn wapen bij zich had, daarna keek hij weer naar Katelynn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 21:56

Katelynn Camryn Leighton

Rowan pakte haar hand vast en beloofde dat hij zijn best zou doen van de drugs af te blijven voortaan. Daardoor glimlachte ze weer even en kneep ze zachtjes in zijn hand. "Ik ben trots op je," sprak ze hem zachtjes toe.
Niet veel later kwamen ze aan bij het ziekenhuis. Ze klikte haar gordel los en wilde uitstappen, maar Rowan boog over haar heen en zoende haar eventjes. Daarna zei hij dat hij van haar hield. Katelynn drukte nog een kusje op zijn lippen.
"Ik hou ook van jou.." fluisterde ze liefkozend terug. Daarna stapte ze uit en pakte ze Rowan zijn hand weer vast, om vervolgens samen het ziekenhuis binnen te lopen. Daar liet ze weten dat ze er was en namen ze plaats in de wachtkamer. Niet veel later werd ze geroepen door een arts. Een nieuwe vent, de arts die haar hiervoor constant behandeld had had een dagje vrij. Op zich geen probleem natuurlijk.
Eenmaal in de aparte ruimte vertelde Katelynn over haar klachten. De man maakte notities in de computer en haalde haar gegevens erbij. Hij gaf aan dat ze de dosering pijnmedicatie wel konden verhogen en misschien toch nog een antibioticakuur zouden doen. Maar daarvoor wilde hij wel even haar bloedwaardes checken, of er inderdaad tekenen waren van een ontsteking of niet, aangezien haar temperatuur oké was.
Er werd een buisje bloed afgenomen en terwijl ze aan het wachten waren op de uitslag daarvan, controleerde de arts de rest. Daarna keek hij in het systeem naar de uitslag en leek dat een paar keer opnieuw te lezen. Daarna keek hij op naar Katelynn.
"Kan het zijn dat u zwanger bent?" vroeg hij nu. Katelynn haar gezicht vertrok meteen en ze keek alsof ze een spook had gezien. Haar mond werd in één klap kurkdroog en haar hart klopte in haar keel. Ze kon geen eens meer antwoord geven.
"Ik zie in uw bloed dat uw hormoonhuishouding afwijkend is," onderbouwde de man zijn vraag. "Wilt u een echo doen?" vroeg hij haar nu. Katelynn slikte moeizaam en schudde resoluut haar hoofd. Nee, echt niet. Ze wilde dit helemaal niet eens. Ze sprong overeind van de stoel en beende de kamer uit, de gang op. Tranen sprongen in haar ogen. Ze besefte zich maar al te goed dat als ze echt zwanger was, het geen kindje van Rowan was. En nu voelde het alsof er een stukje van Wessel in haar zat, wat haar kotsmisselijk maakte.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 22:04

Rowan Rivers

Ze zei dat ze trots op hem was en dat zorgde ervoor dat hij haar aankeek. Bijna dankbaar, al vond hij ergens dat ze geen reden had om trots op hem te zijn. Juist niet. Maar het deed hem wel goed. 'Je bent lief.' zei hij zacht tegen haar. Eenmaal in de wachtkamer merkte hij dat hij nerveus werd, hij hield niet zo van ziekenhuizen, ook al was er nu niet echt iets aan de hand. Hij pakte de hand van Katelynn vast en hij schrok bijna op toen ze geroepen werden. Hij liep met haar mee en hij bleef een beetje op afstand staan van alles, nu kon hij toch niet zo veel doen. Hij was wat in gedachten verzonken, tot hij opeens iets hoorde wat wel zijn aandacht trok. Zwanger? Hij staarde naar Katelynn, die wit wegtrok. Was ze zwanger? Dat was zeker niet van hem. Katelynn wist dat net zo goed als hij. Voor hij ook maar iets kon vragen of zeggen liep ze weg, waardoor hij achterbleef met de arts. Die staarde hem aan en hij staarde terug. Daarna draaide hij zich om en rende hij achter Katelynn aan. Hij had haar vrij snel ingehaald en hij pakte haar vast. Hij keek haar aan, maar hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Dit had hij totaal niet verwacht. Hij had dit helemaal niet aan zien komen en daardoor keek hij haar alleen maar zwijgend aan. 'Misschien... misschien moet je je toch even goed laten onderzoeken.' fluisterde hij uiteindelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 22:12

Katelynn Camryn Leighton

Ze wist echt niet wat ze moest doen, dit nieuws leek haar voor een moment echt volledig uit het veld te slaan, ze was er ontzettend van geschrokken. De arts wist waarschijnlijk niet wat hem overkwam, hij bleef helemaal alleen achter.
Katelynn begon te trillen en sneller te ademen, ze deed echt haar best om kalm te blijven maar het lukte gewoon niet meer. Ze voelde zich ineens weer zo kwetsbaar en beschadigd. Een paar tranen rolden over haar wangen.
Rowan haalde haar in en pakte haar vast. Ze keek hem aan met betraande ogen. Hij zei dat ze zich misschien toch even goed moest laten onderzoeken. Daardoor sloeg ze haar blik even neer. Als er inderdaad een kindje in haar buik zat, wilde ze het niet eens zien. Ze wilde die hele echo niet. Maar misschien was het beter van wel, om de doorslag te geven. Past dan wisten ze het zeker immers. Misschien was het wel vals alarm..
Langzaam knikte ze nu. Ze was bang voor de echo, maar ze besefte zich ook wel dat als er een kindje zat, het niet ineens weg zou zijn als zij het zou ontkennen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 22:15

Rowan Rivers

Hij kon zien wat dit allemaal met haar deed en het deed hem pijn. Hij wilde dit ook niet. Hij wilde niet dat ze zwanger was, hij vond het afschuwelijk en ergens maakte het hem verschrikkelijk jaloers. Die klootzakken hadden met hun vieze poten van haar af moeten blijven. Maar aan die woede had hij nu helemaal niets, ze zouden er niets mee opschieten. Katelynn knikte nu gelukkig wel en hij ademde daardoor iets opgeluchter in. Hij wilde wel weten hoe het zat, hij moest weten wat er precies aan de hand was. 'Oké, ik praat wel even met de arts.' zei hij zacht. 'Wacht hier maar.' zei hij daarna. Hij liep de ruimte weer in, waar de man nog steeds stond, hij had duidelijk geen idee wat er aan de hand was. Daarom vertelde Rowan wat de situatie was. Het was beter als de arts wist wat haar overkomen was, dan begreep hij het misschien beter. Nadat hij het verteld had, liep hij weer naar Katelynn. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar binnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 22:21

Katelynn Camryn Leighton

Rowan gaf aan dat hij wel even met de arts zou praten. Katelynn knikte opnieuw en veegde haar tranen weg. Ze wilde niet huilen, ze wilde zich niet rot voelen. Maar ze kon er niets aan doen. Het trillen bleef aanhouden en haar gezicht bleef bleekjes, maar dat kwam misschien ook omdat ze zich gewoon niet zo top voelde.
Na een tijdje kwam Rowan weer terug en nam hij haar weer mee naar binnen. Katelynn voelde zich enorm gespannen en nerveus, alsof ze een moeilijk examen moest gaan doen. Ze nam plaats op de tafel en de man maakte het echo apparaat klaar. Daarna begon hij te kijken. Katelynn keek expres niet mee; iets dat iedere andere vrouw wel zou doen. Zij keek juist de andere kant op.
"Hmm, dat is vreemd," sprak de arts nu. Pas toen keek Katelynn op, maar van zo'n echo snapte ze toch vrij weinig.
"Ik zie niks. Geen kindje. Geen vruchtje. Niets." De man keek nog even extra maar schudde toen zijn hoofd. "Nee, echt niet." Hij ruimde het echo- apparaat op en noteerde zijn bevindingen.
"Ik ga even met mijn collega's overleggen. Misschien dat het aan de medicatie ligt dan. Pak gerust koffie of iets dergelijke. Ik ben met een halfuurtje terug," gaf de man aan, waarna hij de ruimte weer verliet.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 22:24

Rowan Rivers

Hij staarde naar de grond en af en toe keek hij naar Katelynn, maar de rest vond hij niet zo nodig. Helemaal niet zelfs. Hij wilde niets weten van een zwangerschap, al helemaal niet als het niet van hem was. Zelfs als het wel zo was, wist hij niet of hij er wel blij mee zou zijn. Maar het was nu heel zeker dat het niet van hem zou zijn. Geen twijfel over mogelijk. Tussen Katelynn en hem ging het al maanden niet. Toen de arts zei dat er iets raars was, keek hij langzaam op. Hij zag niets, daarna zei hij dat hij met een collega zou gaan overleggen. Hij was weg en Rowan liet Katelynn nu langzaam los. Hij liep heen en weer door de ruimte, hij voelde zich vreselijk gespannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 22:37

Katelynn Camryn Leighton

Ze zuchtte even opgelucht toen de man aangaf dat ze niet zwanger was. Haar baarmoeder was leeg. Ze keek hem na en kwam weer overeind. Ze ging rechtop zitten en trok haar kleding weer goed. Daarna keek ze even naar Rowan. Daarna keek ze uit het raam naar buiten. Ze was echt bang geweest dat ze zwanger was geweest, zo bang dat ze nu eigenlijk niet echt meer bang was voor wat het wel kon zijn. De man had het over haar medicatie gehad en dat vond ze zelf eigenlijk wel logisch klinken. Daar konden je hormonen ook op reageren, toch? Al wisten ze dan nog steeds niet echt waar de buikpijn vandaan kwam, maar goed.
Katelynn stond op en liep nu naar het raam toe. Ze staarde wat naar buiten en sloeg haar armen over elkaar heen. Zo wachtte ze af tot de arts op een gegeven moment weer terug zou komen, en dat duurde voor haar gevoel nog best heel lang.
Op een gegeven moment trok er weer een steek door haar buik. Zo heftig dat ze wat ineen kromp en kreunde. Ze wachtte tot het weer zou afnemen, aangezien dat altijd gebeurd was de afgelopen dagen. Maar de pijn werd alleen maar heftiger. Voor een kort moment leek het weer iets beter te gaan, maar daarna ging het volledig mis. Het voelde alsof er wat scheurde vanbinnen en het volgende moment lag ze op de grond. De pijn was echt heel heftig, haar lichaam begon wat te schokken en haar hele lichaam verloor kleur. Haar huid werd klam en de pijn straalde uit naar haar rug. Zweetdruppeltjes ontstonden op haar voorhoofd en haar blik werd afwezig en glazig. Haar ademhaling werd oppervlakkig en snel. De wereld draaide om haar heen en ze had de neiging om dingen vast te pakken, omdat ze het gevoel had dat ze viel, terwijl ze al op de grond lag. De pijn en de paniek was in haar ogen te zien.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 22:42

Rowan Rivers

Hij bleef langzaam heen en weer lopen, hij deed het alleen maar om ergens een beetje geduldig te blijven, maar hij wilde nu gewoon heel erg graag weten wat er aan de hand was. Het feit dat hij dat niet wist, frustreerde hem flink. Toen hij opeens doorhad dat het met Katelynn niet goed ging, was hij eigenlijk al te laat, ze lag al op de grond. Hij knielde direct bij haar neer en hij pakte haar handen vast. 'Ik heb hulp nodig hier!' schreeuwde hij daarna. Hij bleef naar haar kijken, zijn blik heel bezorgd en wat in paniek. Dit was wat hij het aller ergste vond. Toe moeten kijken hoe Katelynn verging van de pijn. 'Rustig maar, rustig...' zei hij, maar zijn stem trilde omdat hij zelf niet echt rustig kon zijn. Het volgende moment kwamen er artsen binnen en werd hij aan de kant geduwd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 9/4/2018, 22:53

Katelynn Camryn Leighton

Ze zag ontzettend wazig, maar ze merkte wel dat Rowan bij haar kwam zitten en om hulp schreeuwde. Ze hield zijn handen stevig vast en wilde hem eigenlijk niet meer loslaten. Maar toen de artsen kwamen moest hij wel loslaten. Ze werd ontzettend gauw op een bed gelegd en terwijl ze het bed wegreden liepen er talloze artsen om haar heen om van alles te controleren en alvast een infuus aan te leggen en haar aan te sluiten op een monitor. Ze riepen allemaal door elkaar heen, of nou ja, zo klonk het voor de buitenstaanders, want ze wisten precies wat ze deden. Haar bloeddruk daalde sterk en haar hartslag werd steeds zwakker. Het laatste dat ze zelf nog hoorde was dat een arts riep dat haar lichaam in shock raakte, daarna werd ze opgeslokt door de duisternis en merkte ze niets meer.
Katelynn werd ontzettend gauw volledig onderzocht en uiteindelijk bleek ze toch zwanger te zijn. Alleen betrof het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het vruchtje zat in haar eileider en was daar gaan groeien. Daar was natuurlijk totaal geen ruimte voor, wat de steken veroorzaakt had. Uiteindelijk was haar eileider geknapt en was het gaan bloeden in haar buik.
Katelynn werd direct geopereerd en omdat ze er zo vroeg bij waren ging dat best snel. Met anderhalf uur lag ze alweer in een aparte kamer om wakker te worden. De artsen vertelden aan Rowan wat er aan de hand was geweest en vertelden hem dat ze ontzettend veel geluk hadden gehad. Als dit thuis gebeurd was, had ze het waarschijnlijk niet overleefd. Dan had het te lang geduurd voor er hulp geweest zou zijn, en ze hadden echt amper tijd gehad.
Katelynn ontwaakte langzaam na een tijdje. Eerst nog te suf van alle medicatie en de narcose om ook maar iets op te merken. Steeds opnieuw zakte ze weer weg. Maar uiteindelijk leek ze wat meer helder te worden. Het eerste waar ze naar zocht was Rowan. Waar was hij? Ze was toch niet alleen? Ze knipperde verwoed met haar ogen omdat ze nog vrij wazig zag.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 9/4/2018, 22:57

Rowan Rivers

Hij maakte zich echt verschrikkelijk veel zorgen, maar hij moest er maar op vertrouwen dat ze in goede handen was. In de periode dat ze geopereerd werd, stond hij ongeduldig op de gang. Hij was doodsbang dat er iets heel ernstigs was en dat ze het niet zou redden. Hij had geen idee wat er precies aan de hand was. Uiteindelijk kwam er iemand naar hem toe, er werd hem precies verteld wat er aan de hand was. Hij begreep er niet zo veel van, maar het enige dat belangrijk voor hem was, was dat het goed zou komen met Katelynn en dat ze er blijkbaar gelukkig op tijd bij waren geweest. Hij vroeg of hij naar haar toe mocht en dat mocht gelukkig, dat stelde hem iets gerust. Hij vond het afschuwelijk om hier te moeten wachten. Hij ging de kamer in en hij zag Katelynn wat wakker worden, daardoor glimlachte hij. 'Rustig aan, je moet een beetje bijkomen. Ik ben bij je.' zei hij zachtjes. Hij kwam meteen bij haar staan en hij pakte haar hand stevig vast. 'Het komt allemaal goed.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum