Police Life

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 21:46

Rowan Rivers

Hij zat echt volledig in bed te trillen en hij had niet eens door dat Katelynn ook wakker was. Pas toen hij haar handen op zijn lichaam voelde staarde hij haar aan. Ze vroeg of hij een nachtmerrie had en hij knikte langzaam. Het was echt vreselijk geweest. Ze vroeg of hij koorts had en daardoor slikte hij even. 'Nee, ik geloof het niet...' mompelde hij zachtjes. Hij voelde dat ze in zijn hand kneep en hij werd langzaam iets rustiger, maar zijn hart klopte nog als een gek. 'Ik dacht dat die nachtmerries wel over waren.' zei hij zachtjes. Nu zou dat wel weer even anders zijn, dat wist hij zeker. Hij keek haar aan en met trillende vingers streek hij langs haar gezicht. Hij wilde echt niet dat haar iets overkwam. Dat mocht niet. Hij zou haar beschermen, ten koste van alles.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 21:55

Katelynn Camryn Leighton

Hij leek eerst echt totaal van de wereld te zijn en hij zag er opnieuw uit alsof hij een spook had gezien. Ze was echt best bezorgd over hem, waar kwam dit opeens weer vandaan? Toen hij zei dat hij ook geen koorts had, vroeg ze zich dat nog meer af.
"Is er iets gebeurd eerdaags? Iets wat het getriggert heeft?" vroeg ze hem nu zachtjes. Ze streelde even zachtjes over zijn kaaklijn.
"Of komt het doordat ik zwanger ben?" vroeg ze hem vervolgens voorzichtig.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 21:57

Rowan Rivers

Ze was duidelijk bezorgd en ze vroeg of er iets gebeurd was, iets waardoor hij er opeens weer last van had. Hij kon haar nog niets zeggen. Hij wilde dit eerst uitzoeken, hij moest eerst meer weten voor hij haar iets kon vertellen over wat er aan de hand was. Nu was het een loos mailtje, misschien wel niets. Misschien gewoon eenmalig. Daar wilde hij haar echt niet mee lastig vallen. 'Ik weet het niet... ik ben gewoon bezorgd... Andrea was ook zwanger en toen...' hij stopte zijn zin, Katelynn wist heel goed wat er gebeurd was, hij hoefde het ook niet te vertellen. 'Het spijt mij, ik dacht dat het over was... ik... ik wil gewoon niet dat er iets gebeurd.' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 22:04

Katelynn Camryn Leighton

Rowan bleef even stil, alsof hij nadacht. Daardoor twijfelde Katelynn of hij de waarheid sprak, of er echt niets gebeurd was, of naja, dat hij het niet wist. Maar misschien dacht hij gewoon na of er iets gebeurd was de afgelopen tijd en kwam hij tot de conclusie dat dat niet zo was.
Vervolgens vertelde hij dat hij gewoon bezorgd was. Andrea was ook zwanger geweest. Katelynn glimlachte zwakjes en pakte Rowan zijn beide handen vast.
"Het geeft niet, ik begrijp het. Maar er gaat niets gebeuren. Die mensen van toen zijn toch allemaal opgepakt? Daar heb je al jaren niets van gehoord. De enige zorg is misschien Martin, maar daar heb ik ook al een tijdje niets van gehoord," sprak ze zachtjes. Ze drukte een kusje op Rowan zijn lippen en keek hem liefkozend aan.
"Ik laat echt niemand aan ons kindje komen hoor," knipoogde ze grijzend, om het serieuze randje er een beetje vanaf te krijgen.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 22:08

Rowan Rivers

Ze pakte zijn handen nu vast en hij keek in haar vertrouwde ogen. Ze zei dat het niet gaf, ze begreep het wel, maar er ging niets gebeuren. Daarna zei ze dat hij van die mensen niets meer gehoord had, dat ze allemaal opgepakt waren. Dat moest hij nakijken. Hij zou morgen op het bureau kijken of hij meer te weten kon komen. Misschien waren ze niet allemaal opgepakt of was er iemand vrij gekomen. Dat kon hij controleren en dan wist hij misschien meer. Ze zei dat de enige zorg Martin was, maar die had die foto's niet. Dat kon hij haar alleen niet vertellen, dan zou ze zich enorm veel zorgen gaan maken, waarschijnlijk ook nog om niets. Hij kreeg een kusje en ze zei dat ze niemand aan hun kindje liet komen. 'Je bent lief.' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar nu zachtjes, daarna trok hij haar dicht tegen zich aan. Ze wist hem gelukkig wel een beetje te kalmeren.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 22:14

Katelynn Camryn Leighton

"Jij ook," kaatste ze terug toen Rowan zei dat ze lief was. Hij begon haar te zoenen en trok haar dichter tegen hem aan. Na de zoen keek Katelynn hem weer aan en glimlachte ze.
"Zal ik wat warme broodjes gaan halen bij de bakker?" stelde ze nu voor. Slapen werd waarschijnlijk toch niets meer. "Dan kan jij nog even lekker blijven liggen." Ze kwam alvast wat overeind en schopte de dekens van haar af. Rustig rekte ze zich uit en streelde even over haar bolle buik. Sinds een paar dagen voelde ze het kindje al af en toe een beetje bewegen, wat een ontzettend gaaf gevoel was.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 22:18

Rowan Rivers

Ze vond hem gelukkig ook lief en daarna stelde ze voor om wat warme broodjes te gaan halen bij de bakker. 'Hm, dat zou wel lekker zijn ja.' zei hij daarop. Ze kwam overeind en schopte de dekens aan de kant, hij keek hoe ze over haar buik streek en dat liet hem glimlachen. Hij vond het wel fijn om nog even te kunnen blijven liggen, hij was nog niet echt heel erg uitgerust, die droom was heel heftig geweest. 'Ik kom zo wel naar beneden.' zei hij zacht. Hij legde zijn hand op haar buik en hij gaf haar nog een kusje, daarna ging hij weer liggen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 22:33

Katelynn Camryn Leighton

Rowan vond het een goed idee, waar ze eigenlijk al een beetje vanuit was gegaan. Wie zei er nou nee tegen warme broodjes? Ze stond op en begon zich rustig aan te kleden. Omdat ze nu zwanger was had ze al best wat nieuwe kleding moeten kopen. Bijna al haar shirtjes waren te krap en te kort geworden en ook de broeken wilden niet goed meer dicht.
"Is goed, ik zie je zo," glimlachte ze nog naar Rowan, waarna ze de slaapkamer verliet en naar beneden ging. Daar trok ze haar schoenen aan, dronk even een glas water en liep toen richting de bakker, wat niet lang lopen was omdat het vrij dichtbij huis was.
Bij de bakker rook het heerlijk. Ze kreeg er meteen trek van. Er stond een man voor haar die even glimlachend naar haar knikte en afrekende, waarna zij aan de beurt was en de broodjes koos die ze mee wilde nemen. Ze betaalde en liep daarna de zaak weer uit om haar weg te vervolgen terug naar huis.

Luke Grenton

Hij liet eigenlijk constant iemand Rowan en Katelynn in de gaten houden. Hij wilde Rowan paranoia maken. Het leek hem leuk om een beetje te stoken binnen zijn relatie. Uit ervaring wist hij namelijk hoe Rowan op die spanningen reageerde. Hij werd gestrest, agressief en zou misschien zelfs weer naar de fles grijpen. En dat zou Katelynn natuurlijk niet zo grappig vinden, vooral niet nu ze samen een kindje kregen. Misschien zou er dan vanzelf ruzie ontstaan en zouden ze even minder op elkaars lip leven. Dan zouden ze Katelynn zonder moeite een keer op kunnen pikken. Mocht dat niet voorkomen, zou het alsnog gaan gebeuren, alleen dan op een andere manier.
Luke was deze morgen gebeld door één van de mannen dat er beweging was. Katelynn was lopend erop uit getrokken. Achteraf bleek ze naar de bakker te zijn geweest. Luke had wat foto's ontvangen van zijn maat. Foto's van Katelynn. Een paar foto's van hoe ze over straat liep en een foto bij de bakker. Een grijns ontstond op zijn gezicht. Hij zette zijn laptop aan en opende zijn e-mail. Vervolgens typte hij een berichtje: "Gedurfd hoor, haar alleen op pad laten gaan. Got my eyes everywhere. Eetsmakelijk." Hij zette er een foto bij van Katelynn die de bakkerszaak uit kwam lopen met wat zakjes brood. Daarna verzond hij het bericht en knikte tevreden.

Laatst aangepast door Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 22:38

Rowan Rivers

Hij zakte langzaam weer wat weg in slaap, maar na een tijdje werd hij wakker. Hij kwam overeind, haalde een hand door zijn warrige haar heen en hij trok langzaam wat kleding aan. Daarna liep hij naar beneden en dekte hij de tafel alvast, Katelynn zou vast snel weer terug zijn. Hij wierp even een blik op zijn laptop. Hij had die gisterenavond aan de kant geschoven en hij ademde langzaam in, daarna pakte hij het ding op en ging hij aan tafel zitten. Hij logde in op zijn email en hij twijfelde even, hij kon alles ook gewoon verwijderen en vergeten. Misschien was het niets. Misschien was het beter om het echt te vergeten en als incident te zien. Precies op het moment dat hij het mailtje wilde verwijderen, kwam er een nieuwe binnen. Opnieuw met foto's. Hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen en hij opende de foto's. Deze keer was het niet Andrea. Het was Katelynn. Hij staarde naar het beeldscherm en hij voelde zijn handen direct weer trillen. Wat was dit? Wat gebeurde er? Hij sloot zijn laptop met flink wat kracht en daarna kwam hij overeind. Hij liep naar de deur toe, hij zag Katelynn al naar het huis komen en daardoor haalde hij even opgelucht adem, maar dat nam zijn zorgen niet weg. Iemand hield hun duidelijk heel erg goed in de gaten. Dit was geen incident, niet iets wat hij kon verwijderen en vergeten. Hier zat veel meer achter.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 22:47

Katelynn Camryn Leighton

Met de tas gevuld met warme broodjes kwam ze aanlopen bij haar grote huis. Ze zocht haar sleutel en toen ze die vond opende ze de voordeur. Direct werd ze warm verwelkomt door de drie kleine hondjes, die als een stel hypere beestjes tegen haar op sprongen. Mack hobbelde ook kwispelend heen en weer, maar sprong gelukkig niet tegen haar op; dan zou ze niet overeind blijven staan. Mack was sowieso iets beter opgevoed dan de ukkies. Katelynn had ze eigenlijk altijd al te lief behandeld.
"Ik ben er weer hoor," liet ze weten terwijl ze de tas even neerzette op de grond en haar jas uittrok. Ze hing haar jas aan de kapstok, pakte de tas weer en liep naar de woonkamer. Ze zag dat Rowan de tafel al gedekt had. Dat was mooi, ze had behoorlijke trek gekregen en dan konden ze meteen gaan eten.
"Nou, we kunnen aan tafel denk ik," glimlachte ze breed. Ze zette de zak met broodjes op tafel en nam plaats op een stoel. "Nog een beetje kunnen slapen?" vroeg ze Rowan nu.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 23:06

Rowan Rivers

Toen ze binnen kwam had hij zichzelf redelijk gekalmeerd. Hij wilde dit echt eerst uitzoeken voor hij haar iets zou laten weten, maar hij vond het moeilijk om alles achter te houden. Heel moeilijk zelfs, hij wilde zo graag eerlijk tegen haar zijn. Helemaal omdat ze op moest passen, ze moest dit eigenlijk weten. Maar nu nog niet. Hij moest eerst dingen uitzoeken. Hij hoorde haar vraag eerst niet eens en daarna keek hij wat wazig op. 'Een beetje.' zei hij zacht. Hij ging aan tafel zitten en hij glimlachte zwakjes naar haar. Hij hoopte dat hij vandaag achter dingen kon komen. Wie waren er vrij? wie kon hem dit mailen?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/4/2017, 23:16

Katelynn Camryn Leighton

Rowan reageerde dat hij nog een beetje had geslapen, hij reageerde wel wat laat, maar Katelynn liet hem maar. Ze pakte een vers croissantje uit de zak en legde die op haar bord. Daarna sneed ze het doormidden en smeerde ze er aardbeienjam op. Rustig begon ze van het croissantje te eten, het smaakte voortreffelijk.
"Ik ga straks een rechtszaak bijwonen dus ben even een paar uurtjes niet bereikbaar. Daarna ga ik boodschappen doen en 's middags ben ik weer gewoon thuis," liet ze Rowan weten terwijl ze rustig door at. "Tot hoe laat ga jij ongeveer werken? Misschien wordt je gebeld door iemand van de gevangenis trouwens. Ik had ze gezegd ons te bellen als ze Steven vrij zouden laten, zodat we hem op kunnen halen. Dat kan vandaag al zijn, maar ook pas volgende week," vertelde ze, zodat Rowan daarvan op de hoogte zou zijn. "Hij zou wel blij zijn dat hij weer vrij komt. Weer even wat meer ontspannen. Daar zou het niet al te veilig zijn voor iemand zoals hem."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/4/2017, 23:24

Rowan Rivers

Hij had moeite om zijn gedachten op orde te houden en naar Katelynn te luisteren, haar woorden drongen laat tot hem door, maar hij knikte wel. 'Ik kom ook wat eerder naar huis vandaag, denk ik. Ik vind het fijn om vanmiddag even samen te zijn.' zei hij zacht. Hij vond het nu al niets dat ze niet bereikbaar was, maar dat moest maar. Ze vertelde over Steven en hij knikte even. Hij hoopte dat het heel snel zou zijn. Dit kon hij allemaal niet alleen. Hij had Steven nodig en hij kon sowieso al niet wachten tot hij vrij zou komen. Hij at moeizaam wat van het eten en na een tijdje kwam hij overeind. 'Ik ga, ik moet nog wat extra dingen doen. Ik zie je vanmiddag.' zei hij. Hij pakte zijn spullen bij elkaar en daarna gaf hij haar een kusje, hij vond het moeilijk om weg te gaan, maar hij had zo veel uit te zoeken nu.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 08:47

Katelynn Camryn Leighton

Die ochtend had ze de rechtszaak bijgewoond en pas toen dat voorbij was merkte ze pas hoe inspannend dat was nu. Ze nam nog even op kantoor een bakje koffie om bij te komen en schreef ondertussen een boodschappenlijstje. Dan wist ze meteen wat ze mee moest nemen.
Ze reed met haar auto richting de supermarkt en zette die op het parkeerterrein. Het was er vrij rustig; niet zo gek ook, iedereen werkte. Katelynn stapte uit en nam een winkelwagentje mee naar binnen. Daar werkte ze haar lijstje af en toen ze alles in haar wagentje had gelegd keerde ze terug naar de kassa en rekende ze af. Vervolgens nam ze alles mee naar haar auto en laadde ze het in. Ze zette het winkelwagentje weg en stapte toen in haar auto. Ze liet het portier dichtvallen, deed haar gordel om en startte de motor. Vervolgens reed ze het parkeerterrein af.

Luke

Hij kon persoonlijk nog weinig merken van Rowan zijn stress. Natuurlijk wist hij wel dat Rowan wel in de stress zou zitten, maar hij had nog geen rare sprongen gemaakt. Daarom besloot hij de druk op te voeren. Hij zocht wat rond voor Rowan zijn mobiele nummer en vond die al gauw. Breed grijnzend stuurde hij hem het volgende berichtje: "Steven komt binnenkort vrij hoorde ik. Verdiend hij niet. Als je wilt dat hij in leven blijft moet je goed je best doen. Ik zal zorgen voor schutters voor de deur. Ze zullen hem doorzeven." Hij verstuurde het berichtje. Het was wel de waarheid, hij zou wat mannen die kant op sturen als Steven vrij kwam. Gewoon puur om Rowan even een uitdaging te geven. Misschien was schieten niet eens nodig, hun aanwezigheid zou genoeg zijn, dit berichtje zelfs al.
"Oh, en weet je zeker dat Katelynn haar auto wel goed werkt?" stuurde hij er vervolgens een paar seconden later achteraan. Hij lachte even hardop, hij vermaakte zich enorm hiermee. De auto van Katelynn hadden ze net op het parkeerterrein bij de supermarkt wat aan gesleuteld. Hopelijk zou daar wat gaan gebeuren. Het zou waarschijnlijk niets ernstigs worden aangezien ze niet over de snelweg hoefde, maar als ze toch zwaar gewond zou raken of zou komen te overlijden, maakte dat ook niet uit. Evenals de baby. Maar dit was meer bedoeld om Rowan de kast op te jagen. Hij zou misschien Katelynn gaan bellen nu, maar Luke had gehoord dat zij alweer onderweg was.

Laatst aangepast door Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 09:10

Rowan Rivers

Eenmaal op het bureau probeerde hij al uren te achterhalen waar het mailtje vandaan kwam, maar dat was een doorlopend spoor. Hij kon er niet achter komen. Daarna werkte hij een lijst af van iedereen die vast zat, maar dat was enorm veel werk. Hij kon zich ook nog eens amper concentreren doordat hij zo enorm gespannen was. Hij was onrustig en hij was ook nogal chagrijnig tegen zijn collega's. Na een tijdje wilde hij even wat te eten halen toen hij opeens een berichtje kreeg. Hij was opgewekt, in de veronderstelling dat het Katelynn was, maar daarna zag hij opeens dat het van een onbekend nummer kwam. Hij las het berichtje door, meteen kreeg hij er nog een. Hij drukte het berichtje gehaast weg en belde daarna naar Katelynn, al wist hij nog niet exact wat hij ging zeggen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 09:20

Katelynn Camryn Leighton

Ze reed rustig door richting haar huis en bedacht zich wat ze de rest van de dag zou gaan doen. Sowieso eerst even een rondje met de honden. Die zaten alweer een tijdje binnen nu natuurlijk. Of ze zou ze gewoon even een middagje in de tuin laten spelen.
Ze reed net een bochtje door toen de linkervoorband ineens knapte uit het niets. Pogingen om de macht over het stuur terug te krijgen mislukte en ze eindigde al remmend tegen een lantaarnpaal. De airbags vlogen eruit en ze bleef wat versuft zitten. Haar hart klopte in haar keel. Meteen voelde ze zich enorm bezorgd over de baby.
Niet veel later kwam er een omstandiger naar haar toe die vroeg of alles oké was. Ze werd de auto uit geholpen toen bleek dat ze niets ernstigs had en er werd voor de zekerheid een ambulance gebeld, een check-up leek ze wel zo een goed idee in verband met haar zwangerschap.
Uiteindelijk belandde ze in het ziekenhuis en werd haar auto opgehaald door een berger. In het ziekenhuis bleek dat ze gelukkig tot nu toe niets had, ze leek met de schrik vrijgekomen te zijn. Direct begonnen ze te onderzoeken of alles met de baby ook goed was. Katelynn voelde zich misselijk van de spanning. Ze zou het haarzelf nooit vergeven als er iets mis was met de baby.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 09:28

Rowan Rivers

Katelynn nam niet op en de bezorgdheid werd nog veel erger. Hij was constant echt enorm gespannen, zijn lichaam leek onder enorme druk te staan doordat hij zo gespannen was. Hij kwam overeind en hij liep heen en weer door het kantoor. Hij voelde de onrust alleen maar erger worden. Opeens werd hij gebeld en gehaast nam hij op, het was het ziekenhuis. Opnieuw klopte zijn hart in zijn keel, maar er leek niet zo heel aan de hand te zijn met Katelynn, maar de rest werd nog onderzocht. Hij klemde zijn kaken op elkaar. Het ware geen loze bedreigingen. Hij sloeg hard op zijn bureau, vol woede en frustratie. Toch moest hij eerst kalmeren voor hij naar Katelynn zou gaan. Die merkte alles aan hem. Hij pakte een pakje sigaretten van een collega, en hoewel hij zelf al lang geleden gestopt was, hoopte hij dat het nu wat van zijn stress weg zou nemen. Hij ging buiten op het bankje zitten en hij sloot zijn ogen. Na een paar minuten en twee sigaretten dacht hij dat het wel ging en pakte hij zijn autosleutels om naar het ziekenhuis te rijden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 10:13

Katelynn Camryn Leighton

Ze werd meegenomen naar een aparte ruimte waar een echo gemaakt werd en de rest onderzocht werd. Normaal sprak Katelynn heel veel, maar nu was ze heel stil. Ze was zo bang dat er iets mis was. Terwijl het niet echt haar fout was; gewoon een technisch mankement. Maar het voelde zo rot.
Uiteindelijk na een aantal onderzoeken kreeg ze te horen dat alles goed was, het kindje was gezond. Een last viel van haar schouders.
Toen ze Rowan aan zag komen stond ze op en sprong ze in zijn armen. Tranen sprongen in haar ogen, alle spanning kwam er nu uit.
"Alles is goed, er is niets mis," zei ze meteen tegen hem. "Oh ik was zo bang dat er iets mis zou zijn..." Ze drukte haar gezicht tegen hem aan en bleef even zo staan. Daarna nam ze weer iets afstand.
"Het was een ongelukje," sprak ze nu. "Ik denk een technisch mankement."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 10:15

Rowan Rivers

Katelynn kwam al meteen naar hem toe, ze sprong in zijn armen en hij hield haar heel dicht tegen zich aan. Ze zei dat alles goed was, er was niets aan de hand en ze was duidelijk heel bang dat er iets mis was. Net als hij. Dit moest een waarschuwing geweest zijn. Iets om hem op de kast te jagen, wat heel goed begon te lukken. Ze nam afstand en zei dat het een ongeluk was, een technisch mankement. Hij klemde zijn kaken op elkaar en hij ademde langzaam in. Hij kon pas iets zeggen als hij meer wist. Niet nu. Nu zouden het loze bedreigingen zijn, hij kon toch niet bewijzen dat er iets aan de hand was. 'Kom, dan gaan we naar huis.' zei hij alleen maar zachtjes en hij pakte haar hand stevig vast.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 10:45

Katelynn Camryn Leighton

Rowan was vrij stil, hij was ook geschrokken waarschijnlijk. Zijn blik was wat afwezig, ze had het gevoel dat ze niet goed tot hem door kon dringen, alsof hij te druk bezig was in zijn hoofd. Ze maakte zich er zorgen over, hij moest zich niet in zichzelf gaan keren, altijd wanneer dat gebeurde kwam er wrijving tussen hun beide. En dat was precies iets wat ze wilde voorkomen nu ze zwanger was en nu ze samen een kindje zouden gaan krijgen.
"Ja, is goed," knikte ze toen Rowan voorstelde om naar huis te gaan en haar hand vastpakte. Ze liep rustig met hem mee en vroeg zich af of de boodschappen nog thuis gebracht zouden worden. Het deel wat nog heel was tenminste. Want de eieren en pakken melk zouden het waarschijnlijk niet overleefd hebben.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 12:05

Rowan Rivers

Ze vond het goed en hij nam haar mee naar zijn auto, nog steeds wat in gedachten verzonken. Bijna op de automatische piloot reed hij richting huis. Dit dreigement was dus ook echt uitgevoerd. Hoe moest hij dat met Steven doen? Hij had geen idee. Hij wilde niet dat zijn vriend meteen doodgeschoten zou worden zodra hij vrij was, hij had Steven juist keihard nodig nu, want hij werd helemaal gek als hij dit alleen moest doen. Hij moest met iemand kunnen overleggen. Hij schrok op omdat hij bijna tegen een andere auto aanreed, hij was duidelijk echt niet aan het opletten en hij knipperde even met zijn ogen, daarna was hij iets meer geconcentreerd en eenmaal thuis pakte hij zijn mobiel. Geen nieuwe mailtjes. De spanning werd alleen echt niet minder.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 12:14

Katelynn Camryn Leighton

Ze liep met Rowan mee naar zijn auto en stapte in. Ze zou zelf ook weer een nieuwe auto moeten gaan zoeken, want haar auto was niet echt meer bruikbaar.
Doordat ze wat naar buiten staarde had ze het pas laat door dat Rowan bijna tegen een andere auto aan reed, ze schrok ervan maar Rowan herpakte zichzelf gelukkig gauw.
Eenmaal thuis pakte ze Rowan zachtjes vast en draaide ze hem naar haar toe.
"Gaat het wel?" vroeg ze hem. Ze vond dat hij zich zo afzonderde. Het baarde haar zorgen. Hij was er niet bij met zijn hoofd. "Is er nog iets wat ik moet weten of zo?" vroeg ze hem rechtstreeks.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 12:23

Rowan Rivers

Katelynn pakte hem vast en hij keek in haar ogen. Ze vroeg of het wel met hem ging, maar het ging echt totaal niet. Ze vroeg of er iets was wat ze nog moest weten en nu aarzelde hij. 'Er zijn wat dingen, maar ik kan je niets vertellen. Ik ben het aan het uitzoeken en je moet mij vertrouwen, Katelynn. Zodra er iets is wat je moet weten, vertel ik het je direct, oke?' vroeg hij nu. 'Gewoon wat oude dingen uit die zaak met die bende. Ik ben wat dingen aan het uitzoeken en dat houdt mij nogal bezig, maar het zijn allemaal losse eindjes.' zei hij nu tegen haar. Hij zei eigenlijk niets tegen haar, maar dan wist ze dat er wel dingen waren waar hij mee bezig was. Hij keek om zich heen en daarna nam hij haar mee naar binnen, Mack begroette hun en hij aaide de hond langzaam. Hij was wel echt gek op het dier. 'Ik hou van je, Katelynn. Echt heel veel. Ik wil gewoon dat het goed gaat, dat is alles.' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 12:34

Katelynn Camryn Leighton

Rowan vertelde dat er wel wat dingen waren, maar hij kon er niets over vertellen. Hij was het allemaal aan het uitzoeken en zij moest hem vertrouwen. Zodra ze iets moest weten zou hij het haar vertellen. Katelynn haalde even diep adem, ze had dus toch goed gezeten met haar gevoel, hij zat ergens mee.
Hij vertelde dat het te maken had met die bende van toen, gewoon wat losse eindjes. Katelynn keek hem doordringend aan.
"Vandaar die nachtmerrie dus, je bent er weer mee bezig," concludeerde ze. "Kan je het niet uit handen geven? Je weet wat voor stress het je geeft.." mompelde Katelynn. Ze liep met Rowan mee naar binnen en daar zei hij dat hij gewoon erg van haar hield en wilde dat alles goed ging.
"Ik hou ook van jou Rowan, en alles gaat goed. Je hoeft je geen druk te maken. Het komt goed," glimlachte ze.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 12:41

Rowan Rivers

Ze zei dat die nachtmerries daar dus van kwamen, hij was er weer mee bezig. Hij hoefde nu tenminste niet volledig te liegen, nu wist ze een beetje wat er aan de hand was, al kon hij haar verder totaal niets vertellen. 'Ja, ik weet het, maar ik moet dit zelf doen. Het kan niet anders. Bovendien ben ik de enige die er zo veel van weet. Als ik wil dat het goed gebeurt, moet ik dit zelf doen.' zei hij zacht tegen haar. Hij moest zich er niet druk om maken, alles ging goed en alles zou ook goed komen. Daar was hij nog niet zo heel erg zeker van. Hij pakte haar vast en hij zoende haar langzaam, hij moest er echt niet aan denken dat ze haar iets aan zouden doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven