Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

3 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 01:34

Katelynn Camryn Leighton

Ze was uiteindelijk met alle spullen weg gegaan uit het bureau, terug naar haar villa. Dat voelde toch echt het meest als thuis en daar was ze het liefst. Ze liet de honden binnen en bekeek de nieuwe meubels even kort. Daarna begon ze de tassen uit te pakken en ze keek duizenden keren op haar mobiel tussendoor, in de hoop dat Rowan contact op zou nemen.
Huilend stapte ze onder de douche. Ze had Rowan's collega's verteld hoe en wat en zij zouden gaan zoeken, maar haar hoop was eigenlijk zo goed als weg. Terwijl ze normaal altijd zo positief ingesteld was. Ze kon dit niet aan, niet alleen. Niet zo. Ze zakte door haar benen en plofte neer op haar knieën terwijl ze haar gezicht verstopte in haar handen.
Toen haar mobieltje op een gegeven moment ging sprong ze omhoog, gleed ze uit ze en viel ze. Gauw krabbelde ze weer overeind en griste haar mobieltje van het kastje. Er werd haar verteld dat ze Rowan hadden gevonden, hij was een uur geleden naar het ziekenhuis gebracht en lag daar nu. Zonder een woord terug te zeggen klikte Katelynn het gesprek weg en begon zich razendsnel om te kleden, waarna ze de trap af rende, haar schoenen aan trok, haar jas over haar schouder gooide en naar haar auto rende, om vervolgens richting het ziekenhuis te rijden.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 10:15

Rowan Rivers

Hij had ontzettend veel pijn, maar mentaal was het nog veel erger dan lichamelijk .  Natuurlijk deden de plekken op zijn lichaam pijn, maar dat zou wel herstellen. Hij wist niet of dat met alle trauma's ook zo zou zijn. Hij kwam overeind uit het bed, hij had gehoord dat hij echt rustig aan moest doen. Hij was zwak, zijn lichaam was heel zwak en hij voelde zich ook wel zo, maar hij was veel te onrustig. Hij wilde weg hier. Hij wilde overleggen met Steven, met Katelynn, maar hij wist niet eens wat hij moest zeggen. Hoe kon hij dit nu uitleggen ? Hij wist het nog niet, maar het moest wel. Hij bleef nu wel in het bed zitten om iets bij te komen, maar hij zou hier niet veel langer blijven. Hij haalde er van dat hij geen mobiel meer had, hij zat echt vol frustratie en dat maakte hem kwaad en onrustig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 10:57

Katelynn Camryn Leighton

Eenmaal bij het ziekenhuis parkeerde ze en rende ze blind het ziekenhuis binnen. Ze zag er werkelijk niet uit; haar make-up was uitgelopen door al het huilen en haar haren zaten wild. Normaal zou ze zo nooit de straat op gaan. Maar nu dacht ze er niet eens aan.
Ze vroeg waar Rowan lag en vloog de gangen door, waarna ze de kamer binnen ging waar hij lag. Of eigenlijk zat, want hij zat rechtop.
“Rowan..” klonk haar stem bevend van alle emoties. Ze sloeg haar armen voorzichtig om hem heen en er liepen weer wat tranen over haar wangen, puur door hoe Rowan eruit zag en door alle stress die eruit kwam.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 11:08

Rowan Rivers

Opeens kwam er iemand binnen en hij zag al heel erg snel dat het Katelynn was. Ze omhelsde hem voorzichtig en hij hield haar vast, dicht tegen zich aan. 'Het is goed, ik ben er nog... Het gaat wel.' Fluisterde hij. Zijn stem trilde enorm en hij voelde de tranen over zijn gezicht heen lopen. 'Ik... Ik heb haar vermoord Katelynn... ik... Het is mijn schuld...' stamelde hij nu. 'Ik moet haar familie bellen... Ze moeten het weten... Het was mijn schuld...' Fluisterde hij. Zijn stem werd zwakker en uiteindelijk bleef hij stil. 'Ik wil naar huis.' Zei hij na een tijdje alleen nog maar. Hij wilde het liefste met Steven overleggen, maar dat ging niet. Die moest hier de komende tijd buiten gehouden worden. Hij had naar haar moeten luisteren.  Al wist hij niet of het dan allemaal beter afgelopen was. Sofie had dan waarschijnlijk nog wel geleefd en nu niet meer. Ze was nog zo jong en nu was haar leven al over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 22:52

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat het goed was, dat hij er nog was en dat het wel ging. Katelynn sloot haar ogen en kon alleen maar dolgelukkig zijn dat ze hem nu in haar armen had en dat hij er inderdaad nog was.
"Ja... Dat had je ook beloofd.." glimlachte ze nu zwakjes, doelend op dat zij hem nog niet kwijt wilde raken.
Vervolgens begon Rowan over zijn collega, die hij vermoord had. Daardoor trok haar glimlachje weer even weg en ze streelde voorzichtig en zachtjes over zijn wang. "Het was niet jouw schuld, alsjeblieft, zeg dat niet, je weet zelf ook dat het niet zo is.." fluisterde ze zachtjes. Ze drukte liefkozend een kusje op zijn wang. "En je hoeft niemand te bellen, alles is al geregeld..."
Toen hij zei dat hij naar huis wilde, schudde ze langzaam haar hoofd. "Eigenwijsje dat je bent.." ze grinnikte even zachtjes. "Maar ik denk dat ze je wel gauw ontslaan."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 22:55

Rowan Rivers

'Ik kom mijn beloftes altijd na.' mompelde hij zacht. Ze streek over zijn wang en ze zei dat het niet zijn schuld was, hij wist zelf dat het ook niet zo was. Hij wist het niet zo zeker. Hij was degene die het mes in zijn handen had gehad. Hij had het gedaan. Het arme meisje, ze had nog zo veel toekomst voor zich. Hij had dat weggenomen. Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en hij sloot zijn ogen. Hij hoefde niemand te bellen, alles was al geregeld. Hij slikte even moeizaam en hij klemde zijn kaken op elkaar om rustig te blijven, maar het was moeilijk. 'Ik heb haar vermoord, Katelynn. Niemand anders.' mompelde hij nu. Het was bijna niet te verstaan. Ze zei dat hij waarschijnlijk snel weg mocht en hij knikte even, gelukkig maar, hij wilde geen seconde langer blijven. Er kwam ook al meteen een arts binnen, hij mocht inderdaad weg, maar hij moest rustig aan doen. Geen fysieke inspanningen, zijn lichaam had nog veel rustig nodig de komende dagen. Hij kwam moeizaam overeind, hij pakte de hand van Katelynn stevig vast en hij nam haar mee naar buiten. Hij zweeg verder constant, maar in zijn hoofd was het een grote chaos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 23:05

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij haar vermoord had en niemand anders. Daardoor zuchtte ze even zachtjes en keek ze hem diep in zijn ogen aan. "Dat weet ik, maar niet zonder dwang. Dus het is niet jouw schuld. Verwijt het jezelf niet, hoe moeilijk het ook is. Het zal haar niet terugbrengen.." sprak ze zachtjes.
Ze keek op toen er een arts binnen kwam en die gaf aan dat hij inderdaad weg mocht. Hij moest wel rustig aan doen. Daardoor knikte Katelynn.
"Hij is koppig, maar ik zal hem in de gaten houden," glimlachte ze, waarna ze even knipoogde naar Rowan. Daarna hielp ze hem overeind en liepen ze samen, hand in hand, naar buiten, naar haar auto. Ze opende de deur voor Rowan en stapte toen zelf ook in. Rustig reed ze weg bij het ziekenhuis. In tegenstelling tot Rowan en Steven hield zij zich wel altijd aan de verkeersregels.
"Ik heb alles trouwens weer naar de villa gebracht. Het is helemaal opgeknapt en ik denk dat we er wel weer kunnen wonen. Ik heb ook het toegangshek laten maken," vertelde ze Rowan. Het toegangshek was al jaren stuk, maar ze had er nooit energie in gestoken om het te laten repareren omdat het nooit echt nodig was geweest. Maar nu was het wel fijn als niet zomaar iedereen het erf op kon. De omheining van de grote tuin van de villa was vrij stevig en hoog, dus er moest wel flink wat moeite gedaan worden om de tuin in te komen. En het hek was elektronisch met een cameraatje erbij zodat ze vanuit huis konden zien wie er op de oprit stond.
Eenmaal bij de villa aangekomen zette ze de auto voor de poort en zocht ze in haar tas naar het blokje. Toen ze die eenmaal had gevonden drukte ze op het knopje en ging het hek langzaam open. Ze reed het erf op en parkeerde de auto onder het afdakje bij de voordeur, waarna ze uitstapte. Mack kwam meteen op hun af rennen; die had ze los in de tuin gelaten toen ze weg was gegaan. Toch een soort extra beveiliging. Ze zat er ook aan te denken om zelf nog een grote hond of twee grote honden te nemen. Want Mack ging- als het goed is- weer terug naar Steven wanneer die weer richting het hotel kon. En dan had ze alleen haar Chihuahua's, waar mensen niet gauw van onder de indruk waren.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 23:10

Rowan Rivers

Ze wist het, maar niet zonder dwang. Hij moest het zichzelf niet verwijten, want het zou haar niet terug brengen. Daar had ze gelijk in, maar het was nog niet zo heel erg makkelijk om dat niet te doen. Hij staarde naar buiten, zijn heldere blauwe ogen gleden over de omgeving. 'Je had gelijk, Katelynn. Het was stom om verder te gaan, maar ik kan het niet laten. Ik had je moeten laten weten waar ik naar toe was gegaan, ik had er niet over moeten liegen. Dat spijt mij.' zei hij tegen haar. Hij wist dat ze ongerust geweest was, ze had zich vreselijke zorgen gemaakt en hij had haar echt moeten inlichten over wat hij deed. Dan was alles misschien wel heel anders gelopen. 'Als ik naar jou had geluisterd was ze nu niet dood geweest.' zei hij. Hij haalde een hand door zijn warrige zwarte haar en hij luisterde naar wat ze vertelde over het huis. Hij knikte even langzaam, hij vond het allemaal wel prima. Hij wilde ook gewoon heel graag thuis zijn en nergens anders, dan was dit gewoon het beste. Hij stapte langzaam de auto uit, zijn lichaam deed pijn. Hij voelde zich ook echt zwak, maar hij moest even doorbijten. Het was zijn eigen schuld, dan moest hij nu ook sterk zijn. Mack kwam meteen naar hun toe en hij aaide de hond over zijn kop, daarna keek hij weer op naar Katelynn. Hij pakte haar vast en hij legde zijn hand in haar hals. 'Ik hou van je. Zielsveel.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 23:31

Katelynn Camryn Leighton

Ze liep richting de voordeur en draaide die van het slot af, waarna ze de deur opende en samen met Rowan naar binnen liep.
Rowan zei dat zij gelijk had gehad, hij had moeten laten weten waar hij naartoe was gegaan en hij had er niet over moeten liegen. Katelynn stopte in de woonkamer met lopen en keek Rowan aan.
"Ik heb toch altijd gelijk?" grijnsde ze. Daarna pakte ze zijn hand vast. "Het was stom van je. Maar ik vergeef het je," zei ze daarna glimlachend.
Rowan pakte haar vast en ze voelde zijn hand in haar hals. Hij zei dat hij van haar hield. Katelynn glimlachte. "Ik hou ook van jou, nog meer dan dat jij van mij houdt.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 23:34

Rowan Rivers

Ze keek hem aan en zei dat ze toch altijd gelijk had, waardoor hij even zwak glimlachte. Daarna pakte ze zijn hand en zei ze dat het stom van hem was, maar ze vergaf het hem. 'Gelukkig.' fluisterde hij. Daarna zei ze dat ze ook van hem hield, nog meer dan hij van haar. 'Dat kan ik mij bijna niet voorstellen.' zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen op die van haar en hij gaf haar even een kusje, daarna liet hij haar langzaam los. 'Ik schenk wat te drinken voor ons in. Zullen we maar wat eten bestellen?' vroeg hij zacht. In de tijd dat hij daar vast zat had hij niets te eten gekregen en hij moest toegeven dat hij nu wel wat trek kreeg. Misschien hielp het ook tegen het zwakke gevoel dat hij in zijn lichaam had, want dat was toch echt wel heel erg vervelend. Hij pakte twee glazen en een fles wijn en zette die daarna op de tafel neer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 23:38

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij het niet kon voorstellen dat zij meer van hem hield dan andersom, daardoor grijnsde ze even. Hij gaf haar even een kusje en zei dat hij wat drinken voor hen in zou schenken. Ook vroeg hij of ze wat eten zouden bestellen.
"Ja, is goed. Waar heb je zin in? Pizza? Sushi? Iets anders?" vroeg ze nu. Rowan kwam al gauw weer terug uit de keuken met twee glazen en een fles wijn. Katelynn plofte op de bank neer en knuffelde even kort met de kleine hondjes die blij over de bank heen sprongen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 23:41

Rowan Rivers

Ze vroeg waar hij zin in had en hij dacht even na over de opties. 'Sushi is goed, pizza eten we al zo vaak.' zei hij tegen haar. Het maakte hem ook niet zo heel erg veel uit. Hij schonk de glazen vol en hij gaf Katelynn een glas aan, daarna pakte hij zijn eigen glas en nam hij een paar grote slokken, voor hij zijn glas weer weg zat. Hij leunde achterover in de bank en hij sloot zijn ogen even, maar meteen schoten de beelden door zijn hoofd. De beelden van Sofie, hoe ze hem aanstaarde, vol angst, doodsangst. Net voordat het mes haar lichaam raakte. Hij rilde even en hij opende zijn ogen direct, daarna pakte hij het glas weer op en nam hij nog een grote slok. Hij staarde voor zich uit, in gedachten verzonken. Hij wilde haar familie spreken, hij wilde ze uitleggen dat hij het nooit zo bedoeld had, dat Sofie er zelf niets aan kon doen. Dat het zijn schuld was. Hij wist dat het enorm onverstandig was en dat hij het echt niet moest doen, maar toch bleef het in zijn hoofd rondspoken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 23:49

Katelynn Camryn Leighton

Hij gaf aan dat sushi goed was, want pizza aten ze al zo vaak samen. Daarop knikte ze. "Is goed, dan regel ik dat even." Ze klapte haar laptop open en regelde online wat sushi. Ze had namelijk geen zin om te bellen. Via het internet ging dat veel makkelijker.
Toen het besteld was klapte ze haar laptop weer dicht en legde ze die aan de kant. Ze pakte haar wijnglas en nam een paar grote slokken en zette hem toen weer even weg, waarna ze de afstandbediening van de televisie pakte en wat rondzapte tot ze op een of andere film stuitte.
"Ik dacht er trouwens aan om misschien nog een hond te nemen. Zoiets als Mack, een getrainde, grote hond. Voor buiten," liet ze Rowan nu weten. Steven en Rowan hadden wat dat betreft meer ervaring daarmee en meer connecties, dus ze dacht dat hij misschien wel wat kon regelen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 18/11/2017, 23:54

Rowan Rivers

Ze regelde het eten en zette haar laptop daarna weer weg. Hij schonk de wijnglazen bij en hij keek haar aan toen ze weer begon te praten. 'Dat kan nooit kwaad, denk ik. Dat moet wel te regelen zijn.' zei hij tegen haar. 'Ik zal eens informeren morgen, ik vind een wat grotere hond ook wel leuk. Beter dan die grote hamsters van jou.' plaagde hij haar nu. Hij nam nog een paar slokken wijn en hij keek naar de televisie. Er stond iets van een film op, maar het was niet zo interessant. In zijn gedachten was hij toch ergens anders, hij was bij wat er allemaal gebeurd was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 18/11/2017, 23:58

Katelynn Camryn Leighton

Rowan gaf aan dat het wel te regelen was, een grote hond. Hij zou morgen eens informeren. En hij zei ook dat het beter was dan die grote hamsters van haar. Daardoor lachte ze even.
"Hé, even dimmen hè, straks maak je ze boos," grinnikte ze. Ze pakte Lady op en zette de crèmekleurige hond op de bank naast Rowan. "Bijt hem maar, Lady," lachte ze.
Ze boog naar voren en pakte haar wijnglas weer, waarna ze wat slokjes nam en naar de televisie keek, al volgde ze de film totaal niet, haar hoofd zat vol emotie, gedachten en herinneringen. En nog steeds voelde ze angst, angst dat zij de volgende was. Eerst was het Steven geweest. Daarna Rowan.. Ze slikte even moeizaam en probeerde de gedachten uit haar hoofd te zetten en zo normaal mogelijk te doen. Ze dronk haar glas leeg en vulde die weer bij.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/11/2017, 00:07

Rowan Rivers

Hij zag dat ze Lady naast hem neerzette en daardoor grinnikte hij. Hij pakte het hondje op en hij zette het beestje op zijn schoot. Hij aaide het diertje, wel vol liefde. Hij was best gek op de hondjes. 'Een hamster kan niet veel schade aanrichten.' plaagde hij haar nog even. Katelynn was daarna ook stil, allebei waren ze duidelijk in gedachten en hij dronk zijn glas leeg. Katelynn schonk haar glas weer bij en hij deed hetzelfde. Hij gooide de wijn direct achterover en daarna stond hij op. 'Ik lust wel wat sterkers, doe je mee?' vroeg hij zacht aan haar. Hij pakte de fles cognac al op en hij pakte twee kleinere glazen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/11/2017, 00:12

Katelynn Camryn Leighton

"Oh pas maar op, als ze bijten zijn het net Pitbulls," lachte ze nog, als reactie op Rowans woorden. Ze keek even glimlachend naar Lady die lekker ging liggen bij Rowan op schoot en genoot van de aandacht. De hondjes waren echt haar kindjes, ze was dol op ze. En juist omdat ze zo klein en schattig waren vond ze ze zo leuk. Ze konden tenminste fatsoenlijk op schoot. Al vond ze grote honden ook wel leuk, maar dan op een andere manier.
Rowan schonk ook zijn glas weer bij, maar binnen een paar minuten hadden ze beide hun glas alweer leeg. Rowan stond op en zei dat hij wel wat sterkers lustte. Of ze mee deed.
"Is goed, lekker," reageerde ze direct. Soms moest het kunnen. Soms mocht het.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/11/2017, 00:19

Rowan Rivers

'Dat wil ik wel eens zien dan. Ze houden gewoon te veel van mij. Ik geef ze veel meer aandacht dan jij doet.' zei hij plagend tegen haar. Ze vond het goed en daardoor knikte hij even. Hij schonk allebei de glazen vol en hij gaf haar het glas aan. 'Proost. Op ons.' zei hij tegen haar. Hij tikte haar glas aan en daarna nam hij een hele grote slok. Dit smaakte hem eigenlijk beter dan de wijn, hij hield wel van een goede cognac. Hij dronk het niet veel meer, hij wist dat hij voorzichtig moest zijn, maar nu kon het wel. Nu mocht het. Hij nam nog een slok en hij sloeg zijn arm om haar heen, daarna drukte hij zijn lippen in haar hals. 'Je bent een lekkerding.' mompelde hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/11/2017, 00:29

Katelynn Camryn Leighton

"Ze doen alsof, maar eigenlijk mogen ze je niet," grinnikte Katelynn. Ze aaide Lady even over haar kop en pakte het glas toen aan van Rowan.
"Proost," knikte ze, terwijl ze haar glas tegen die van hem tikte en daarna een grote slok nam. Haar gezicht vertrok even, dit had ze lang niet meer gehad. Daarna voelde ze de warmte door haar keel glijden en dat voelde erg aangenaam. Ze nam nog een paar slokken en moest zeggen dat het toch wel smaakte.
Rowan sloeg zijn arm om haar heen en drukte zijn lippen in haar hals. Hij zei dat ze een lekkerding was. Daardoor grijnsde ze even.
"Weet ik toch," plaagde ze, waarna ze haar tong even naar hem uitstak. "Maar jij mag er ook wel zijn hoor." Ze knipoogde naar hem en nam nog een slok, waarna ze even kort een pauze inlaste.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/11/2017, 00:34

Rowan Rivers

Ze zei dat ze het wist, maar dat hij er ook wel mocht zijn. Hij goot de drank achterover en hij zette het glas weg, daarna trok hij haar naar zich toe. 'Jij bent veel leuker.' fluisterde hij. Hij zoende haar even intens en daarna keek hij haar aan. 'Je bent prachtig. Beeldschoon. Ik kan mij geen leven zonder jou voorstellen.' fluisterde hij daarna, heel oprecht. Hij sprak niet vaak zijn gevoelens voor haar uit, maar nu moest ze het weten. Hij wilde het haar gewoon graag laten weten, zeker na wat er gebeurd was. Hij schonk hun glazen weer bij en hij nam een slokje, daarna keek hij haar weer aan. 'Ik ga even roken. Loop je mee naar buiten? Het is onbewolkt, de sterren zijn prachtig...' zei hij tegen haar. Hij streek met zijn vingers langs haar lippen en hij bleef haar doordringend aankijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/11/2017, 00:44

Katelynn Camryn Leighton

Ze dronk haar glas leeg en Rowan trok haar daarna naar zich toe en zoende haar. Ze ging erin mee en besefte nogmaals hoe blij ze was dat hij haar nog was. Door de drank trok haar constante angst weg naar de achtergrond en werd ze wat ongeremd.
"Ik ook niet zonder jou," reageerde ze toen Rowan zei dat hij zich geen leven zonder haar voor kon stellen. "Ik kan niet meer zonder je." Ze glimlachte en gaf hem weer een kus. Rowan vulde hun glazen bij en zei daarna dat hij even ging roken. Hij vroeg of ze mee ging naar buiten, het was onbewolkt en de sterren waren prachtig.
"Prima," knikte ze. Ze pakte zijn hand vast en had in haar andere hand haar glas. Rustig liep ze met hem mee naar de achterdeur, die ze van het slot haalde en open trok. Ze liepen de tuin in en met een eigenwijze en uitdagende blik in haar ogen trok Katelynn een sigaret uit Rowan zijn pakje en stak die op. Ze nam een hijs en staarde even de tuin in. Mack lag een stukje verderop in het gras en de lantaans en lampen verlichtte de tuin mooi en net goed genoeg. Het zwembad lag er rustig bij en er kwam wat damp vanaf, omdat het water altijd wat verwarmd werd.
Ze rookte de sigaret op en gooide die daarna op de stenen ondergrond en drukte hem uit met haar voet. Daarna nam ze nog een grote slok van de cognac en staarde ze even naar de lucht. De sterren waren inderdaad echt prachtig. Ontzettend mooi.
Haar blik gleed nu weer naar het zwembad en er kwam een grijns op haar gezicht te staan. Ze gooide de rest van het glas gauw achterover, zette het glas op het buiten tafeltje en trapte haar schoenen uit. Ook haar broek trok ze uit, zodat ze alleen nog haar ondergoed aan had en haar witte blousje. Ze keek even naar Rowan en stapte een paar passen naar voren, waarna ze het water in sprong.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/11/2017, 00:48

Rowan Rivers

Ze kon ook niet zonder hem en ze vond het prima om mee te gaan naar buiten. Dat liet hem glimlachen, hij vond haar heel erg leuk zo. Eenmaal buiten pakte ze een sigaret van hem en hij grijnsde naar haar. 'Je bent ontzettend sexy zo.' zei hij tegen haar. Hij meende het duidelijk ook echt. Hij stak zelf ook een sigaret op en hij keek naar Katelynn. Ze was echt vreselijk uitdagend op deze manier, hij hield hier wel van. Het was leuk als ze wat los ging. Zeker nu. Ze trapte de sigaret uit en hij staarde naar haar toen ze haar kleding uit trok. Opeens sprong ze in het water en hij schudde zijn hoofd. Hij gooide zijn sigaret nu zelf ook weg en met zijn kleding aan sprong hij achter haar aan het water in. Hij pakte haar direct vast en hij zoende haar uitgebreid. Zijn handen gleden over haar natte blouse heen en hij maakte die langzaam los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/11/2017, 00:52

Katelynn Camryn Leighton

Ze kwam weer boven water en moest zeggen dat het water echt een heerlijke temperatuur had. Haar blousje scheen volledig door nu het nat was en plakte aan haar huid. Katelynn keek richting Rowan en grijnsde even. Hij gooide zijn sigaret ook weg en sprong toen ook het water in. Hij pakte haar vast en begon haar meteen te zoenen, ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden.
"Ik hou van je.." mompelde ze zachtjes, terwijl ze haar blouse uittrok en die op de kant gooide. Ook maakte ze haar bh los en wierp die op het droge. Ze sloeg haar armen om Rowan heen, kroop tegen hem aan en zoende hem intens en vol passie.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 19/11/2017, 00:56

Rowan Rivers

'Ik hou ook van jou.' fluisterde hij. Hij zag dat ze haar blouse aan de kant gooide en daarna volgde haar bh. Ze sloeg haar armen om hem heen en hij werd intens en vol passie gezoend. Hij liet zijn handen nu over haar huid heen glijden en daarna maakte hij zijn overhemd los en gooide hij die ook aan de kant. Hij bleef haar ondertussen heftig zoenen, hij vond dit echt heerlijk zo, dit was precies waar hij op dit moment aan toe was. Hij maakte zijn broek los en hij trapte die uit, daarna zette hij haar op de rand van het zwembad. Hij drukte zijn lippen even op haar buik, maar daarna liet hij ze al afglijden naar beneden. Hij was zo gek op deze vrouw, hij kon het niet eens met woorden omschrijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 19/11/2017, 01:02

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij ook van haar hield en daarna zoenden ze weer door. Ze genoot van zijn aanrakingen en bleef hem doorzoenen terwijl hij zich ook uitkleedde. Ze werd op de rand van het zwembad gezet en tintelingen trokken door haar heen toen ze zijn lippen op haar buik en lager voelde. Het was zo intens, zo puur, zo goed.. Een siddering genot trok door haar lichaam en ze pakte Rowan vast. De wereld leek nu van hun twee te zijn, er leken even geen zorgen meer te zijn, niks. Alleen maar liefde. Alleen maar zij tweeën. Een geweldige wereld.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum