Police Life

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 13:56

Katelynn Camryn Leighton

Hij zei dat hij dit zelf moest doen, hij was immers ook degene die er het meest vanaf wist, dus ook de enige die het op kon lossen. Katelynn knikte kort.
"Maar als er iets is waarmee ik je kan helpen moet je het zeggen," sprak ze nu met een strenge ondertoon. "Ik kan misschien aan meer informatie komen met mijn bevoegdheden en ik mag meer," zei ze. Ze wilde altijd het liefst werk en privé gescheiden houden, maar dat ging niet altijd natuurlijk.
Rowan pakte haar nu vast en begon haar te zoenen. Katelynn sloeg haar armen om zijn middel en ging mee in de zoen. Haar buik drukte tegen Rowan aan.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 14:11

Rowan Rivers

Ze knikte even en leek het gelukkig te begrijpen, al was het nu ook zo dat hij totaal geen keuze had. Hij kon niet anders, hij moest dit uitzoeken, want ze zochten heel duidelijk contact met hem. Ze bood haar hulp aan, hij moest het zeggen als hij hulp nodig had en ze kon misschien iets voor hem betekenen. Hij knikte langzaam, hij wist dat Katelynn zou kunnen helpen, maar dat ging niet als hij alles geheim wilde houden. Dan wilde hij juist dat ze het liefste overal zo weinig mogelijk van af wist, maar dat was moeilijk. Katelynn kon overal bij. 'Ik zal morgen even kijken. Misschien werk ik er vanavond thuis nog wel even aan. Maar heel erg bedankt in ieder geval, je bent lief.' fluisterde hij. Ze ging mee in de zoen en hij liet zijn vingers langzaam wat meer over haar lichaam heen glijden. Zijn lippen gleden naar haar hals en hij sloot zijn ogen.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 14:15

Katelynn Camryn Leighton

Ze knikte opnieuw na zijn woorden. "Is goed. Als je in onze gegevens wilt kijken online roep je maar. Dan log ik even in en kan je kijken," zei ze nu. Dat mocht eigenlijk natuurlijk niet, maar Katelynn vertrouwde Rowan. Ze glimlachte even toen hij zei dat ze lief was en ze begonnen weer te zoenen. Katelynn voelde zijn handen over haar lichaam glijden en niet veel later gleden zijn lippen naar haar hals. Een tinteling trok door haar heen en ze kreunde zachtjes.
Ook zij liet haar handen nu over zijn lichaam glijden. Het voelde zo fijn om met hem te zijn. Ze genoot zo van hem. Ze hoopte niet dat de spanningen van die zaak dat zouden verpesten. Maar dat was hopelijk maar even kort. Tijdelijk.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 14:55

Rowan Rivers

Hij moest het zeggen als hij in de gegevens online wilde kijken, dan zou ze voor hem inloggen. Daar had hij misschien wel iets aan. 'Dankjewel, je bent echt geweldig.' fluisterde hij. Hij hoorde haar kreunen en hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden, waardoor hij haar vastpakte en meenam naar de bank. Hij kon wel even wat afleiding gebruiken nu. Hij ging zitten en hij trok haar voorzichtig bij zich op schoot, hij hoopte dat ze hem niet vervelend vond zo, maar ze leek het wel fijn te vinden. 'Hm, dit is fijn.' zei hij zacht tegen haar, om aan te geven dat hij echt wel van haar genoot. Juist heel erg, door de spanningen en stress kreeg hij juist meer zin in haar, omdat hij zocht naar afleiding.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 20:55

Katelynn Camryn Leighton

Ze glimlachte lichtjes toen Rowan haar bedankte en zei dat ze geweldig was. Vervolgens pakte hij haar vast en nam haar mee naar de bank, waar ze bij hem op schoot werd getrokken.
Ze sloeg haar armen om zijn nek en streelde even langs zijn kaaklijn, waarna ze hem begon te zoenen. Lang en intens. Daarna keek ze hem glimlachend aan. Ze merkte nog wel wat spanning bij hem, maar het leek al een stuk minder. Hopelijk kon hij de spanning thuis gewoon een beetje loslaten.
"Wanneer Steven vrij komt, wil ik hem ook best ophalen en naar het hotel brengen. Als je het druk hebt. Ik bedoel.. Ik heb toch bijna niets te doen nu, behalve de ochtendjes," stelde ze nu voor.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 21:00

Rowan Rivers

Hij voelde haar warme vingers langs zijn kaaklijn glijden en daardoor zuchtte hij zacht, Katelynn kon hem tenminste wel laten ontspannen. De zoen was heerlijk en hij liet zijn vingers nu zachtjes onder haar kleding glijden, maar hij stopte toen ze begon over Steven. 'Nee, dat kan-.' begon hij, maar hij onderbrak zijn zin. 'Ik doe het liever zelf... het maakt niet uit dat ik het druk heb, ik vind het belangrijk.' zei hij zacht tegen haar. Ze mocht niet gaan, hij moest nog een manier verzinnen om Steven te beschermen, maar hij wilde Katelynn daar echt uit de buurt houden. Zijn vingers gleden weer verder en hij drukte zijn lippen zacht in haar hals, iets gretiger nu.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 21:50

Katelynn Camryn Leighton

Rowan reageerde eerst wat fel, maar herpakte zichzelf en zei dat hij het liever zelf deed, hij vond het belangrijk. Katelynn staarde hem even aan, er waren momenten dat ze hem niet echt volgde. Toch knikte ze even en liet ze het maar gaan. Het was alleen een voorstel geweest, ze vond het ook prima als Rowan het zelf deed.
Ze voelde de aanrakingen van Rowan en liet hem zijn gang gaan. Zelf was ze nog even kort in gedachten, maar begon er daarna weer echt van te genieten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 21:57

Rowan Rivers

Ze leek het wel fijn te vinden en daar was hij blij om. Hij trok haar dichter naar zich toe en daarna begon hij langzaam haar kleding los te maken. Dit was voor hem nog altijd de beste afleiding en hij deed het heel erg graag. 'Je moet niet heel veel dikker worden, want dan gaat dit niet.' zei hij plagend tegen haar. Ze kon er natuurlijk ook niet echt iets aan doen. Hij liet zijn vingers nu over haar naakte huid aan. Hij keek haar even aan en zoende haar daarna weer. 'Ik heb zin in je.' mompelde hij na een tijdje. Hij trok nu ook langzaam zijn eigen kleding uit, daarna trok hij haar dichter naar zich toe.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 22:10

Katelynn Camryn Leighton

Hij begon haar kleding los te maken en plaagde dat ze niet veel dikker moest worden, want dan ging dit niet meer.
"Geloof mij maar, ik word nog véél dikker," grinnikte ze. Ze ging mee met zijn zoen en liet haar handen over zijn lichaam glijden, onder zijn shirt. Niet veel later begon hij zichzelf ook uit te kleden en trok hij haar weer dichter tegen zich aan.
"Hmm," was de enige reactie die Katelynn gaf op zijn woorden. Ze begon hem weer te zoenen en drukte haar lichaam dicht tegen hem aan.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 22:19

Rowan Rivers

Ze zei dat ze nog veel dikker zou worden en dat liet hem grijnzen. 'Dat gaat nog lastig worden dan, het zit nu al in de weg.' plaagde hij haar weer. Hij voelde haar handen over zijn lichaam heen glijden en hij voelde hoe ze haar lichaam tegen hem aandrukte. Hij ging wat meer op de bank liggen en hij trok haar langzaam bovenop zich. Zijn handen gleden over haar lichaam en hij pakte haar kin om haar weer te zoenen. 'Je blijft toch heerlijk.' mompelde hij. Hij vond Katelynn ook echt enorm aantrekkelijk, altijd al.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 22:34

Katelynn Camryn Leighton

"Helaas voor jou, dan moet je straks een hele tijd droog staan.." grijnsde ze naar hem. Ze liet haar handen langzaam en teder over zijn huid glijden en even later begonnen ze weer te zoenen. Katelynn sloot haar ogen en pas na de zoen opende ze haar ogen weer en keek ze Rowan doordringend en opgewonden aan. Hij was een onwijs aantrekkelijke man.
Vervolgens nam ze een beetje afstand en liet ze zich over hem heen zakken. Ze kreunde zachtjes en leunde nu weer volledig tegen hem aan en begon hem opnieuw intens te zoenen, terwijl ze haar armen om zijn nek sloeg.

Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 22:38

Rowan Rivers

'Dat lijkt mij niet echt een heel goed idee.' zei hij grijnzend tegen haar. Dat was het ook niet, hij kon er echt niet tegen en dat wist Katelynn waarschijnlijk ook wel heel goed. Ze liet zich over hem heen zakken en hij drong zachtjes bij haar naar binnen, hij legde zijn handen op haar heupen en hij voelde haar armen om zijn nek heen. Hij kreunde zachtjes, het was echt heerlijk met haar en nu maakte die buik nog niet echt heel erg veel uit, ze moesten alleen een beetje opletten met wat ze deden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 22:44

Katelynn Camryn Leighton

Ze grinnikte nog even om Rowan zijn opmerking dat het droog staan waarschijnlijk geen goed idee was, maar zweeg toen weer en beet op haar lip. Ze voelde zijn handen op haar heupen en ze kreunde weer even. Het voelde weer geweldig, ze was weer even van de wereld, in hun wereld.
Toen ze klaar waren liet ze zich van hem afglijden en kwam ze naast hem te zitten. Ze kroop dicht tegen hem aan en sloot haar ogen, ze was best moe. Zachtjes zuchtte ze even. Daarna opende ze haar ogen weer. Haar blik viel op het raam.
"We hebben de gordijnen niet eens dicht gedaan," grinnikte ze. Ze zat er niet echt mee, aangezien de straat waar ze woonde heel rustig was en er zelden iemand liep. Sowieso had ze een flink grote tuin en haar buren allemaal ook, dus het was niet zo dat haar buren enorm dichtbij woonden.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 22:46

Rowan Rivers

Het was heerlijk en het gaf hem de afleiding en ontspanning waar hij op gehoopt had, dat voelde echt heel erg fijn. Katelynn kwam overeind en ging naast hem zitten, hij bleef een beetje op de bank hangen en hij grijnsde naar haar toen ze zei dat ze de gordijnen niet eens dicht hadden gedaan. 'Hm, dan zullen de buren wel jaloers zijn.' plaagde hij haar weer. Hij streek langs haar lip en daarna gaf hij haar nog een kusje. Hij kwam overeind en hij trok zijn ondergoed weer aan, daarna ging hij zitten. Hij zag dat ze er wel wat moe uitzag, hij had zelf ook totaal niet goed geslapen, dus optijd naar bed gaan was geen slecht idee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 22:53

Katelynn Camryn Leighton

"Als ze een verrekijker bij zich hebben, zullen ze nu inderdaad zeker jaloers zijn," lachte ze. Ze kreeg nog een kusje en daarna trok Rowan zijn ondergoed weer aan. Zelf bleef ze op de bank zitten en ging even later languit liggen. Ze gaapte even en keek opzij richting Rowan.
"Als jij het bed nou eens gaat opmaken..." grijnsde ze nu. Dat had ze nog niet gedaan. "Ik bedoel.. Ik ben best moe en wil best naar bed. Maar het bed moet nog opgemaakt worden. Maar ja.. Ik ben zwanger hè.. Zwangere vrouwen doen dat niet," plaagde ze. "Roep maar als je klaar bent." Ze gaf een knipoog.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 22:58

Rowan Rivers

Ze ging liggen en door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Je bent heel erg.' zei hij lachend tegen haar. Hij kwam nu wel overeind en hij raapte zijn kleding op. 'Vooruit dan maar, maar dan hou ik nog iets tegoed.' plaagde hij haar. Hij gaf haar een kusje en daarna liep hij meteen naar boven toe. Hij vond het niet erg om wat te doen voor Katelynn, ze deed ook genoeg voor hem en hij wilde best wel helpen met dit soort dingen. Verder deed hij al niet zo heel veel in het huishouden, maar hij wilde altijd behulpzaam zijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:14

Katelynn Camryn Leighton

Ze grijnsde nog even naar Rowan en hij zei uiteindelijk dat hij het zou doen, maar dat hij nog iets tegoed zou houden dan. "Brave Rowan," grinnikte ze. Ze keek hem na naar boven en ging toen weer plat liggen en sloot haar ogen even. Haar armen sloeg ze om haar buik heen. Straks zou ze gewoon een kindje hebben.. Het voelde zo onwerkelijk. Maar ze had er wel echt zin in. Een kindje van haar en Rowan.. Een brede glimlach ontstond op haar gezicht toen ze eraan dacht.

Luke

Er was alweer een vrij lange tijd verstreken sinds zijn laatste berichtjes naar Rowan. Zelf was hij even met wat dingen bezig geweest de afgelopen uren, maar nu had hij weer even vrij. Tijd voor wat leuks dus.
Via zijn mannen ontving hij allemaal leuke foto's en filmpjes. Blijkbaar hadden Rowan en Katelynn het erg gezellig. Luke grijnsde breed en scrolde door de foto's heen. Nu was Katelynn blijkbaar alleen beneden, op de bank. Het was goed te zien door het raam, inzoomend.
Luke pakte zijn telefoon en begon een berichtje te typen. "Goh, je had het nog best gezellig vanavond geloof ik? Toe maar hoor.. Maar echt goed let je niet op je 'liefje' hè? Nu, bedoel ik dan." Luke stuurde een foto mee waar Katelynn te zien was die op de bank lag, gezien door de vizier van een wapen, richtend op haar hoofd.
Vervolgens typte hij nog een berichtje: "Misschien kan je abortus voorstellen? Zal al wat problemen schelen denk ik zo.. Het is maar een tip.. Je heb ervaring met hoe het anders gaat verlopen, niet?
Tot gauw."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 23:19

Rowan Rivers

Hij stond het bed op te maken en hij legde de dekens netjes terug toen zijn mobiel trilde. Hij haalde het ding tevoorschijn en hij las de berichtjes door. Hij voelde opnieuw zijn hartslag heel heftig omhoog schieten. Zijn hart klopte echt in zijn keel en hij haalde trillend adem. Hij kreeg ook nog eens een foto. Daardoor gooide hij zijn mobiel aan de kant en rende hij heel snel en heftig naar beneden. Katelynn lag op de bank en hij greep haar vast. Hij trok haar tegen zich aan en meteen met zich mee de gang in. Hij zette haar daar neer, zonder iets te zeggen draaide hij alle sloten op de deur dicht. Heel gehaast sloot hij alle gordijnen, controleerde hij de ramen en daarna nam hij haar mee naar boven. Daar herhaalde hij het nog eens en pas daarna gaf hij zichzelf de tijd om te ademen, maar dat maakte hem niet kalmer. Alle stress was meteen terug en hij voelde zijn borstkas heftig op en neer gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:27

Katelynn Camryn Leighton

Ze wachtte rustig tot Rowan klaar zou zijn boven en zou roepen, zodat ze naar bed konden gaan. Zijn afwijkende gedrag was ze bijna alweer vergeten. Tot hij opeens naar beneden kwam stormen. Katelynn keek op en had niet eens tijd om meteen te reageren; Rowan trok haar de gang in, begon alle deuren op slot te draaien, de gordijnen dicht te doen en de ramen te controleren. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze toe, ze had eigenlijk een bek vol tanden, ze wist gewoonweg niet waar hij mee bezig was. Hij was net nog zo relaxt geweest?
Hij nam haar mee naar boven en daar begon hij ook alles zorgvuldig te sluiten. Katelynn trok wat ondergoed aan en haar nachtjapon en keek hem daarna doordringend en vragend aan.
"Wat moet dit voorstellen?!" klonk haar stem streng en wat van slag. Haar hart klopte in haar keel, het voelde alsof er elk moment iets kon gaan gebeuren, dat gevoel gaf hij haar nu.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 23:29

Rowan Rivers

Hij kreeg het niet echt voor elkaar om veel rustiger te worden en het was logisch dat Katelynn aan hem vroeg wat dit voor moest stellen. Hij staarde haar aan, terwijl hij nadacht over zijn antwoord. Hij wilde niet dat ze bang zou worden of hem voor gek zou verklaren. Dat zou hij echt vreselijk vinden. Maar het was duidelijk dat dit niet niets was, hij kon moeilijk zeggen dat hij gewoon snel wilde slapen, daar zou ze niet in trappen. 'Oke, ik weet dat je dit raar gaat vinden, maar ik denk dat we in de gaten gehouden worden.' zei hij nu zacht tegen haar. Zijn stem trilde zelfs en hij dwong zichzelf om wat te kalmeren. Hij ging zitten op het bed en hij staarde voor zich uit.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:36

Katelynn Camryn Leighton

Ergens had ze een heel verhaal verteld, een verklaring voor zijn gedrag van de afgelopen dagen. Maar het enige waarmee hij kwam, was dat hij dacht dat ze in de gaten gehouden werden. Katelynn staarde Rowan een tijdje aan en schudde daarna langzaam haar hoofd en moest even cynisch lachen. Dit meende hij toch niet serieus? Ze wist echt niet wat ze hierop moest zeggen en sloeg haar armen over elkaar.
"Dus.. De hele avond is er niets aan de hand en nu opeens worden we in de gaten gehouden?" merkte ze ietwat geïrriteerd op. Ze ging op haar bed zitten en begon haar schoenen aan te trekken.
"Dan ga ik wel even buiten kijken. Dan durf je straks tenminste te slapen," klonk haar stem. Ze stond op en liep de slaapkamer uit. Was hij gek geworden of zo? Dit sloeg echt helemaal nergens op.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 23:40

Rowan Rivers

Hij voelde wat haar reactie met hem deed. Het raakte hem recht in zijn hart, maar dat kwam ook door de enorme druk die hij voelde. Het deed hem echt heel erg veel pijn. Ze zei dat er dus de hele avond niets aan de hand was en opeens werden ze in de gaten gehouden. Daarna trok ze har schoenen aan en zei ze dat ze buiten ging kijken. Dan durfde hij tenminste te slapen. Ze liep de slaapkamer uit en hij staarde haar even aan, maar daarna ging hij naar haar toe. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar doordringend aan. 'Doe dit niet, alsjeblieft. Je moet mij vertrouwen. Ik wil je niet in gevaar brengen, ik wil je niet te veel hier bij betrekken, maar je moet mij geloven.' zei hij zacht. Hij nam haar weer mee de slaapkamer in en hij deed de deur op slot, daarna keek hij haar doordringend aan. 'Ik wil niet dat je je hier te veel in gaat mengen, ik ben er mee bezig. Echt.' zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 7/4/2017, 23:48

Katelynn Camryn Leighton

Rowan kwam achter haar aan en pakte haar hand. Ze draaide zich naar hem toe en keek hem aan. Hij zei haar hem te vertrouwen, hij wilde haar niet in gevaar brengen en niet te veel hierbij betrekken. Ze moest hem geloven. Katelynn klemde haar kaken op elkaar en voelde de irritatie groter worden. Waarschijnlijk ook mede doordat ze zich serieus zorgen maakte om hun veiligheid nu.
"Hoezo mij niet in gevaar brengen? Zijn we nu in gevaar dan?" vroeg ze luid. Haar stem galmde door het huis. "Ik geloof dat ik er al bij betrokken ben!" siste ze er achteraan. "Als ik niet veilig ben in mijn eigen godvergeten huis wil ik dat héél graag horen!" slaakte ze uit.
Eenmaal boven deed Rowan de deur van de slaapkamer op slot en Katelynn staarde hem opnieuw even aan.
"Je bent ermee bezig.." herhaalde ze zachtjes. Ze schudde haar hoofd even en staarde nu kort naar de grond. Daarna leek het kwartje te vallen en keek ze weer op- met grote ogen.
"Dat gedoe met die bende.. Die zogenaamde losse eindjes..?" klonk haar stem nu trillend. Ze voelde de grond onder haar voeten vandaan zakken en had even het gevoel dat ze out zou gaan; een enorm duizelig gevoel trok door haar hoofd en ze had het idee dat ze geen zuurstof meer binnen kreeg. Ze sloeg haar hand voor haar mond en draaide zich weg van Rowan. Hier schrok ze echt heel erg van.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/4/2017, 23:53

Rowan Rivers

Ze was duidelijk enorm geirriteerd en dat vond hij vreselijk. Hij wilde niet dat ze boos op hem was, hij wilde geen afstand tussen hun. Juist niet. Hij wilde haar niet teleurstellen. Dat kon hij echt niet meer hebben. Hij wilde alles zo goed mogelijk doen. Ze vroeg of ze nu in gevaar waren, hij sloot zijn ogen even en daarna zei ze dat ze het heel graag wilde horen als ze hier niet veilig was. 'Hier ben je het meest veilig.' mompelde hij nu. Het was beter hier binnen dan buiten, dat was heel zeker. Alles leek wat meer tot haar door te dringen en ze herhaalde wat hij zei. Hij was er mee bezig. Hij had alleen nog niet zo veel. Ze herinnerde zich wat hij gezegd had over de bende en hij knikte langzaam, daarna pakte hij haar voorzichtig vast. 'Het komt goed, dat beloof ik je... het is gewoon... ik wilde je zo graag beschermen tegen alles. Tegen alles wat mij al mijn hele leven achtervolgd en ik dacht... ik dacht dat het voorbij was.' fluisterde hij. Hij had nooit een relatie willen beginnen omdat hij zo bang was dat het opnieuw fout zou gaan, maar met Katelynn had hij het aangedurfd. Ze had echt zijn hart gewonnen en nu was hij doodsbang om haar kwijt te raken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 8/4/2017, 00:01

Katelynn Camryn Leighton

Rowan pakte haar voorzichtig vast, maar ze voelde het niet eens. Zijn stem drong wat laat tot haar door. De wereld draaide om haar heen en ze liet zich neerzakken op de rand van het bed terwijl ze naar de grond bleef staren. De woorden van Rowan maakte het er niet echt beter op, hij bevestigde het alleen maar. Tranen sprongen in haar ogen terwijl ze in haar hoofd quotes uit zijn dossiers voorbij hoorde komen, met van alles wat er met Andrea gebeurd was toen der tijd. Ze werd overspoeld door een misselijk gevoel en voelde zich ontzettend machteloos. Dit kon ze echt niet.. Ze beet op haar lip en haar gezicht was spierwit weggetrokken.
"Wat hebben ze gezegd?" vroeg ze nu zachtjes en met een trillende stem aan Rowan. "En niets voor mij achterhouden alsjeblieft, dit keer.." Een traan rolde over haar wang. Ze had het plots echt ontzettend warm en haar hart klopte als een gek.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven