Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 15:24

Elvira Solore

Het mocht van hem en dat liet haar toch even glimlachen. ZOdra het niet ging, moest ze het ook zeggen, maar hij nam haar wel heel erg graag mee. "Fijn, dankjewel..." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij hielp haar overeind, ze had moeite met blijven staan. Hij wilde haar wat fatsoenlijke kleding aantrekken en dan kon ze zichzelf ook even opfrissen. "Dat lijkt me fijn..." Fluisterde ze en wankel liep ze met hem mee.


Koningin Fay Lahero

"Vorige maand hebben we het er heel duidelijk over gehad, het is oneerlijk van je om dat er weer bij te halen. Echt heel oneerlijk. We waren het er allebei over eens, Nathan." Siste ze nu, woedend, maar de tranen liepen over haar wangen heen.
"Ik ben alles behalve laf." VOnd ze ook nog en hij gaf aan dat het vroeger anders was, dat ze zichzelf dingen wijs maakte. "Waarom geef je mij hiervan de schuld? Dit is zo oneerlijk van je!" Ze kon hier gewoon niet mee om gaan. Hij ging weg, maar ze greep hem krachtig bij zijn arm. "Nee, je gaat niet weg, je blijft hier waar we je in de gaten kunnen houden."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 15:29

Koning Stephen Lahero

Ze stond heel wankel en hij bracht haar naar haar kamer. 'Ik laat het bad even voor je vollopen.' zei hij tegen haar. Hij liep de badkamer in hij vulde het bad, waarschijnlijk zou het fijn zijn als ze even in het schone water kon. Hij pakte haar weer voorzichtig vast en hij nam haar mee de badkamer in. 'Gaat het zo? Ik wil niet dat er iets gebeurd.' fluisterde hij. Ze was nog zo zwak en wankel, hij wilde niet dat ze onderuit ging. 'Zal ik wat kleren uit de kast halen voor je? Dan breng ik ze zo naar je toe...'

Nathan Gerono

'Ik had ook niet zo ontzettend veel keuze.' gromde hij nu. De ruzies tussen Fay en hem waren altijd heel erg intens en heftig, meestal ging het er nogal hard aan toe, net als nu. 'Ik vind het laf dat je excuses gebruikt.' zei hij tegen haar. Hij werd bij zijn arm gegrepen en ze zei dat hij niet weg ging, hij bleef hier waar ze hem in de gaten kon houden. Hij merkte dat hij intens woedend op haar wilde worden, maar dat sloeg langzaam om. Hij ademde diep in en daarna drukte hij haar zachtjes tegen de muur. 'Ik wil geen ruzie met je maken.' fluisterde hij. Zijn vingers gleden langs haar hals en hij bleef naar haar kijken. 'Ik heb gewoon het gevoel dat je mij niet meer wilt. Vroeger gaf je mij het gevoel dat je het wel wilde, maar dat het niet kon. Nu heb ik het gevoel dat je mij niet eens meer aantrekkelijk vindt, dat ik een blok aan je been ben.' zei hij heel zachtjes, vlakbij haar oor. Hij hield haar klem staan tussen de muur, zijn greep was krachtig, maar niet ruw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 15:43

Elvira Solore

In haar kamer hoopte ze Nathan te zien, maar hij was er niet, waarschijnlijk was hij bij Fay. Stephen liet het bad vollopen en ze schuifelde langzaam naar hem toe, naar de badkamer. Ze werd door hem geholpen. Hij vroeg of het ging, hij wilde niet dat er wat gebeurde. "Jawel, het gaat wel, dankjewel, Stephen, je bent zo lief..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze stapte langzaam in bad en hij vroeg of hij wat kleren moest pakken voor haar. "Graag... dank je." GLimlachte ze een beetje. Ze ging voorzichtig in het bad zitten.


Koningin Fay Lahero

Hij vond haar echt laf, maar op een gegeven moment sloeg hij helemaal om. Hij drukte haar tegen de muur en zei zacht dat hij geen ruzie met haar wilde maken. Zijn vingers gleden langs haar hals en hij bleef haar aankijken. "Ik wil ook geen ruzie..." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze ademde diep in. "Ik vind je nog aantrekkelijk, ik ben nog net zo gek op je en je doet echt iets met me, maar we hadden het afgesproken, Nathan... We zouden bij onze partners blijven en de enige manier waarop ik dat vol kan houden is om niet meer zo naar je te kijken, om je niet meer te zien als vroeger..." Legde ze hem zacht uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 15:47

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het wel ging, ze bedankte hem met de woorden dat hij heel lief was. Hij glimlachte zwakjes, het zorgen voor Elvira gaf hem afleiding. Dan hoefde hij niet aan Chayenne te denken. Hij had ook nog heel lang voor haar willen zorgen. Hij merkte dat hij spontaan tranen in zijn ogen kreeg en daarom draaide hij zich om en pakte hij snel wat kleren uit de kast. Hij veegde zijn tranen weg en hij haalde trillend adem, hij wilde er voor Elvira zijn, niet haar opzadelen met zijn problemen. Hij kwam langzaam terug en hij legde de kleren aan de kant, hij ging op de rand van het bad bij haar zitten. 'Voelt het goed zo?' vroeg hij zacht aan haar.

Nathan Gerono

Ze wilde ook geen ruzie en ze zei dat ze hem aantrekkelijk vond, ze was nog net zo gek op hem en hij deed echt iets met haar,m aar ze hadden het afgesproken. Ze zouden bij hun partners blijven en de enige manier waarop ze dat vol kon houden was om niet meer zo naar hem te kijken. Om hem niet meer zo te zien als vroeger. 'Maar dat breekt mijn hart... ik weet dat ik niet onzeker moet zijn, maar dan ga ik twijfelen aan alles... dan denk ik dat je mij echt alleen maar vervelend vindt.' fluisterde hij eerlijk. 'Ik moet het gevoel hebben dat je mij aantrekkelijk vind, dat ik iets met je doe... anders word ik opeens zo onzeker. Ik weet dat als je mij dat gevoel geeft ik er gebruik van ga maken, dat ik je dan alleen maar verder ga uitdagen, maar anders ben ik constant aan het twijfelen.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 15:52

Elvira Solore

Ze zag aan Stephen dat hij emotioneel werd. Hij kwam bij haar aan de rand van het bad zitten en vroeg of het goed voelde zo. "Ja, dit is fijn..." Fluisterde ze tegen hem met een knikje. "Hoe gaat het met jou... red je het een beetje?" Vroeg ze hem nu zacht en zorgzaam. Ze keek hem even doordringend aan.



Koningin Fay Lahero

Ze luisterde naar zijn woorden en slikte even. Ze keek naar de grond en beet op haar lip. "Ik weet niet of ik het wel kan hoor... ik weet het echt niet. Vooral nu niet..." Klonk haar stem heel zachtjes. Ze wreef over haar gezicht heen. "Ik wil gewoon niet dat je er gebruik van maakt, dat vind ik echt niet fijn." Mompelde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 15:55

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat dit fijn was en daarna vroeg ze of hij het wel redde, of het met hem ging. Hij ademde trillend in, hij had het nog met niemand besproken, alleen met Fay. Misschien had Elvira al wel gehoord dat ze overleden was, maar hij had het nog niet tegen iemand gezegd, hij had het zelf nog niet echt uitgesproken. Hij staarde in het water, het bewoog een beetje door zijn blik. Alsof het water zijn verdriet leek te voelen. 'Ik.... ik denk dat het wel gaat, maar ik...' stamelde hij nu. 'Sorry, dit wil ik helemaal niet. Ik wil je helpen, dit gaat niet om mij.' zei hij daarna heel zacht.

Nathan Gerono

Ze keek naar de grond en hij zag haar op haar lip bijten. Daardoor pakte hij haar lip tussen zijn vingers en keek hij haar aan. 'Niet doen, ik ben heel dichtbij het punt dat ik je wil bespringen, dit helpt niet.' fluisterde hij, zijn stem trilde ook. De enige reden dat hij zich inhield was omdat Fay het niet wilde, omdat hij haar geen pijn wilde doen door iets tegen haar zin te doen. Het was niets voor hem om dat te doen, maar hij was ondertussen al zo ver dat het verlangen wel heel intens was. 'Ik doe mijn best.' zei hij schor tegen haar. Hij zoende haar nog even heel langzaam en intens, daarna nam hij afstand van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 16:00

Elvira Solore

HIj ademde trillend even in en hij staarde naar het water dat een beetje bewoog. Hij dacht dat het wel ging, hij wilde het helemaal niet, het ging niet om hem, hij wilde haar helpen.
"Je helpt me hartstikke goed, laat me nu jou helpen." Fluisterde ze tegen hem en ze pakte zijn hand stevig vast. "Je kunt me alles vertellen, lieve Stephen... ik weet dat we elkaar niet veel meer hebben gesproken, maar je betekent nog heel erg veel voor me." Klonk haar stem lief tegen hem.


Koningin Fay Lahero

Hij pakte haar lip en keek haar aan. Ze moest dit niet doen, hij wilde haar bespringen, het hielp niet als ze dit deed. Ze staarde hem even aan en stopte daardoor. Hij zou ook zijn best doen om het niet te doen en hij zoende haar langzaam en intens eventjes. Ze zoende hem vol liefde even terug en streelde langs zijn wang.
"Ik houd heel veel van je..." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 16:03

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij haar hartstikke goed hielp, hij moest haar nu ook hem laten helpen. Ze pakte zijn hand stevig vast en ze zei dat hij haar alles kon vertellen. Ze wist dat ze elkaar niet veel meer hadden gesproken, maar hij betekende nog steeds veel voor haar. 'Echt?' vroeg hij zacht. Hij had gedacht dat het van haar kan gewoon minder was geworden. 'Chayenne is overleden en ik weet niet zo goed hoe ik verder moet zonder haar.' zei hij nu heel zacht, zijn stem trilde en hij voelde nu de tranen over zijn gezicht lopen.

Nathan Gerono

Ze streelde langs zijn wang en ze zei dat ze heel veel van hem hield. Dat liet hem totaal niet koud, hij voelde de vlinders in zijn buik, hij was echt nog hartstikke verliefd op haar. Hoewel hij echt zijn best deed om volledig voor Elvira te gaan en dat eigenlijk best goed ging, zou dit waarschijnlijk nooit meer verdwijnen. Hij zoende haar nu weer, eigenlijk vooral vol liefde en hij drukte zacht zijn lichaam tegen haar aan. Na een tijdje stopte hij en keek hij haar weer aan. 'Het is... beter als we even afstand houden.' zei hij, zijn stem klonk schor van verlangen, maar hij deed echt keihard zijn best voor haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 16:12

ELvira Solore

"Ja, natuurlijk! Ik ben gek op je, je bent zo lief voor me." Vertelde ze zachtjes tegen hem. Ze streelde over zijn hand heen. Hij begon te vertellen over Chayenne. "Oh god, Stephen, wat verschrikkelijk..." Fluisterde ze vol medeleven tegen hem. Ze omhelsde hem voorzichtig eventjes en keek hem aan. "Ik begrijp dat het heel lastig is voor je... maar we zijn er allemaal voor je, vergeet dat niet." KLonk haar stem lief tegen hem.



Koningin Fay Lahero

Ze werd weer door hem gezoend en nu liet ze zich echt iets meer gaan, liet ze hem merken hoe gek ze op hem was. Hij hield na een tijdje afstand en zei haar dat het beter was om even afstand van elkaar te houden. "Ja... misschien wel... dankjewel. Ik weet dat dit heel zwaar voor je is." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 16:17

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze gek op hem was, hij was zo lief voor haar. Hij deed in ieder geval wel echt zijn best. Ze was geschrokken door het nieuws over Chayenne en daarna werd hij opeens door haar omhelsd. Hij sloeg voorzichtig zijn armen om haar lichaam heen. Hij voelde zijn kleding nat worden, maar het maakte hem niet uit. 'Je bent heel lief.' zei hij schor. Hij was heel blij dat iedereen er voor hem was, maar het zou het gemis niet erger maken. Chayenne was echt heel belangrijk voor hem geweest. Hij keek naar haar en hij glimlachte een beetje. 'Kom, trek wat kleren aan, je maakt mij helemaal nat.' zei hij tegen haar.

Nathan Gerono

De zoen was echt geweldig en hij wilde veel meer, maar ze zei dat het inderdaad beter was en ze bedankte hem. 'Ja, het is niet makkelijk.' gaf hij toe aan haar. Hij wilde zo graag meer voelen, hij wilde haar overal aanraken, hij wilde alles met haar doen. 'Misschien ooit, als Elvira weer beter is, kunnen we wel weer wat met zijn vieren proberen.' zei hij zacht. Hij wist niet of het er nog wel in zat, want de afgelopen tijd was het contact tussen Stephen en Elvira ook niet zo intens geweest. Hij ging nu op de bank zitten en hij trok Fay bij zich op schoot. Hij vond dat dit wel kon. Zijn vingers gleden zachtjes over haar buik en soms wat verder over haar lichaam, maar hij hield zich redelijk in. 'Het spijt mij dat ik zo gemeen was.' zei hij zacht. 'Het is allemaal gewoon wat te heftig voor mij denk ik.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 16:23

Elvira Solore

Hij vond haar ook heel lief en ze glimlachte een klein beetje naar hem. "Als ik nu echt beter ben... dan wil ik je wel helpen hoor, Stephen, wat er ook gedaan moet worden." Klonk haar stem behulpzaam. Hij zei dat ze kleding aan moest trekken, ze maakte hem helemaal nat. "Volgens mij vind je dat niet eens erg." Plaagde ze zwakjes. Ze kwam wel langzaam en aarzelend overeind en pakte een handdoek. Voorzichtig stapte ze het bad uit en begon ze zichzelf af te drogen.


Koningin Fay Lahero

Hij wilde het een keer met z'n vieren proberen. "Ja, misschien... Stephen wil het wel." Glimlachte ze naar hem. Ze werd bij Nathan op schoot getrokken en ze legde haar hoofd tegen hem aan en sloot haar ogen. Ze kroop iets dichter tegen hem aan toen hij haar heel fijn streelde over haar buik heen. "Het spijt mij ook... ik kon het even ook allemaal niet meer aan." Fluisterde ze met een zucht. "Het hielp wel, ik voel me nu wel rustiger." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 16:30

Koning Stephen Lahero

'Dat zou ik heel fijn vinden. Diablo helpt mij nu, maar met jou is het een stuk gezelliger.' zei hij zacht tegen haar. Ze zei dat hij het volgens haar helemaal niet erg vond en daardoor verscheen er een zwakke grijns op zijn gezicht. Ze kwam aarzelend overeind en hij zette voorzichtig een stapje naar achter. Hij keek naar de grond, hij wist niet echt of hij weg moest gaan of dat ze liever had dat hij bleef. Uiteindelijk keek hij langzaam op en heel even gleed zijn blik over haar lichaam heen. Hij keek nooit naar andere vrouwen, maar met Elvira had hij een heel verleden en nu gebeurde het gewoon. Hij voelde wat het met hem deed, maar het was een heel dubbel gevoel. De afgelopen maanden had hij nergens zin in gehad, doordat Chayenne ziek was, maar nu voelde hij het toch wel in zijn lichaam. De opwinding was niet te missen en daardoor keek hij weer naar de grond.

Nathan Gerono

'Echt? Zegt hij dat?' vroeg hij nu grijnzend aan haar. Dit vond hij heel duidelijk leuk om te horen. Hij wist wel dat Stephen voor veel open stond, maar hij wist niet of hij dit nog wel zag zitten. Stephen had periodes waarin hij echt heel onzeker was en dan ging het niet. Ze kroop dichter tegen hem aan, waardoor hij even iets anders ging zitten. 'Beweeg eens niet zo veel,' plaagde hij haar daarna. Elke aanraking was nogal intens. 'Ik ben blij dat jij je nu rustiger voelt, dan was het tenminste ergens goed voor.' fluisterde hij. Hij bleef haar zachtjes strelen, maar zijn vingers gleden nu automatisch naar beneden. Ze hadden allebei kleding aan, hij vond dat het wel kon, een beetje aanraken was niet erg. Hij liet zijn hand zachtjes tussen haar benen glijden en hij gleed met zijn lippen over haar hals. 'Dit mag wel, toch?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 16:53

Elvira Solore

Hij vond het met haar een stuk gezelliger en dat liet haar even glimlachen. "Gelukkig." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze droogde zichzelf af, helemaal niet door hebbende dat Stephen naar haar keek, maar wanneer ze opkeek, zag ze hem naar de grond kijken. Ze lachte eventjes naar hem en ze tilde zijn kin eventjes op. "Zij doen ook dingen die niet mogen toch?" Vroeg ze hem heel zachtjes en ze streek even langs zijn wang met haar vingers.


Koningin Fay Lahero

Ze grijnsde eventjes door hem en knikte door zijn woorden. "Ja, dat zei hij." Lachte ze hem toe. Hij zei tegen haar dat ze stil moest zitten en ze grinnikte eventjes. HEt voelde heerlijk om even zo ontspannen bij hem te zitten. "Hij vroeg of dit mocht. "Vooruit... omdat je zo goed je best doet." Klonk haar stem heel erg zachtjes tegen hem en ze ademde even diep in en uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 16:57

Koning Stephen Lahero

Ze was blij dat hij het met haar gezelliger vond en na een tijdje leek ze door te hebben wat ze met hem deed. Ze pakte zijn kin vast en hij ademde daardoor diep in. Een vlaag van opwinding trok door zijn lichaam en hij wist niet zo goed hoe hij naar haar moest kijken. Door wat ze zei staarde hij haar aan. 'Euh, ja... ik... ja... maar...' stamelde hij. Hij wist dat hij dit zo snel had doordat er de afgelopen maanden tussen Fay en hem niets gebeurd was, maar ergens nam hij het zichzelf toch kwalijk. Ze streek langs zijn wang en daardoor gleed zijn blik weer wat over haar heen.

Nathan Gerono

Ze grijnsde en zei lachend dat hij dat inderdaad gezegd had. 'Hmm, fantaseert hij daar over?' vroeg hij nu zacht. Hij wilde duidelijk meer horen. Ze grinnikte en zei daarna dat het mocht, omdat hij zo goed zijn best deed. Hij liet zijn vingers daardoor verder glijden, via de binnenkant van haar bovenbeen. Hij bewoog haar nu zelf een beetje, het was heel duidelijk dat dit veel met hem deed. 'Nou, dan mag jij ook wel een beetje bewegen.' zei hij zachtjes, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij werd langzaam wat heftiger bij haar, zijn ademhaling versnelde daardoor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 17:12

Elvira Solore

Hij begon te stamelen door haar woorden en daardoor keek ze naar de grond. "Het hoeft niet, geen probleem..." Fluisterde ze snel tegen hem en ze begon haar kleding nu maar gewoon aan te trekken. Helaas ging dat niet zo snel als ze wilde omdat ze wat stijf en zwak was nog steeds. Ze had gedacht dat Stephen het wel wilde, dat hij het nodig had, maar blijkbaar had ze dat verkeerd gezien dus.


Koningin Fay Lahero

"Soms, maar hij vertelt er meestal niet over, hij schaamt zich er een beetje voor." Legde ze aan Nathan uit. Hij bewoog haar een beetje heen en weer en ging verder met strelen. Ze hapte daardoor even naar adem en bewoog langzaam heen en weer op zijn schoot. Ze vond dit eigenlijk al wel te ver gaan, maar ze wilde hem niet onzeker maken...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 17:17

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het niet hoefde, het was geen probleem. 'Het is gewoon... Nathan doet zo hard zijn best voor jou en ik... ik wil Fay niet bedriegen. Ik hoor dat niet te doen.' fluisterde hij. 'Het is niet dat ik niet wil.' voegde hij er heel zacht aan toe. Hij vond het niet eerlijk van zichzelf, maar hij voelde heel duidelijk dat hij het wel wilde. Voor het eerst in tijden had hij dit gevoel zo sterk en hij wilde er ook echt wel iets mee doen, hij was gewoon te eerlijk. Ze begon haar kleding aan te trekken en daardoor slikte hij, uiteindelijk pakte hij haar vast en hielp hij haar voorzichtig en beetje met haar kleren. Hij stond heel dicht tegen haar aan en af en toe raakten zijn vingers een plek aan die eigenlijk niet echt aangeraakt hoefde te worden om haar aan te kleden. 'Misschien... misschien kan ik je meenemen naar Fay en Nathan.' fluisterde hij. Hij wist niet of ze het wel wilde, misschien vond ze het een achterlijk idee.

Nathan Gerono

'Oh, oke...' mompelde hij, half kreunend. Hij vond het niet gek dat Stephen zich er voor schaamde, die schaamde zich voor bijna alles. Hij hoorde haar naar adem happen en hij voelde haar bewegen, waardoor hij nog eens zacht kreunde. Normaal hield hij het makkelijk ontzettend lang vol, maar nu bewoog hij al aardig onder haar omdat het zo intens was. Elke kleine aanraking was heftig. Hij bleef doorgaan bij haar, steeds iets heftiger en hij zoog zachtjes in haar hals. Zijn ademhaling versnelde steeds meer, tot hij op een punt kwam waarbij hij echt niet meer stil kon zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 17:26

Elvira Solore

"Ik weet het... ik wil het eigenlijk ook niet... maar ik weet gewoon dat zij elkaar ook zoenen, dat doen ze nu eenmaal, ook al doen ze zo hard hun best... ik dacht... ik wilde dat ook..." Fluisterde ze zacht tegen hem en ze slikte eventjes. Hij pakte haar vast en hielp haar met het aantrekken van haar kleding. Ze ademde even diep in en bedankte hem zachtjes. Ze vond het fijn dat hij haar aanraakte. Hij dacht dat hij haar wel mee kon nemen naar Fay en Nathan. Ze knikte daardoor, "Ja, graag." Fluisterde ze en ze pakte zijn hand zachtjes vast.


Koningin Fay Lahero

HIj kreunde door wat ze allemaal deed en het werd ontzettend heftig. Ze voelde hem in haar hals zuigen en hij kon echt niet meer stil zitten. "Ik denk dat het zo genoeg is, Nathan..." Mompelde ze zachtjes tegen hem en ze haalde even diep adem. "Voor we echt te ver gaan..." Voegde ze er zacht aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 17:32

Koning Stephen Lahero

Ze wist het, ze wilde het eigenlijk ook niet, maar ze wist dat Nathan en Fay elkaar ook zoenden, dat deden ze nou eenmaal, ook al deden ze nog zo hard hun best. Ze wilde dat ook. Hij wist dat ze gelijk had, Nathan en Fay deden dat met elkaar en misschien ook nog wel wat meer dan dat. Het was in ieder geval vaak genoeg gebeurd, maar hij zou niet vreemdgaan. Als hij die behoefte voelde zou hij het met Fay overleggen. Altijd. Maar zoenen, dat was iets anders. Ze pakte zijn hand vast en ze wilde graag mee, maar hij liet haar even staan. Hij wilde eigenlijk zeggen dat hij eerst wat af wilde koelen, als hij zo binnenkwam zou Fay meteen doorhebben dat hij dit voelde, maar in plaats van dat uit te spreken zoende hij haar nu langzaam. Daarna keek hij haar weer aan. 'kom.' zei hij zachtjes. Dan had Fay het maar door, hij wilde het ook niet achterhouden. Hij nam haar langzaam mee naar hun kamer, hij klopte even kort aan en daarna ging hij naar binnen toe. Hij zag Fay en Nathan naast elkaar op de bank zitten, hij kon voelen hoe hun hartslag te keer ging en Nathan had een vrij rood hoofd. Hij voelde dat hij er niet jaloers door werd, het maakte hem eigenlijk niet zo veel uit, zolang ze maar geen seks met elkaar hadden zonder dat hij het wist.

Nathan Gerono

Fay zei dat ze dacht dat het zo wel genoeg was en hij kreunde daardoor diep. Hij was echt op de rand van zijn hoogtepunt en hoewel hij wist dat het misschien beter was om zich in te houden, was dit niet echt een goed moment. 'Niet nu.' fluisterde hij bij haar oor. Hij had echt nog maar een paar seconde nodig. Ze wilde niet te ver gaan en hij mompelde zacht dat ze dat niet zouden doen, maar daarna werd er opeens op de deur geklopt. Hij zette Fay direct naast zich neer en hij voelde aan zijn lichaam heel goed wat dit met hem deed, het was niet echt lekker. Hij stak zijn hand in zijn broekzak en hij kon amper van zichzelf afblijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/3/2017, 17:40

Elvira Solore

Ze werd nog niet door hem meegenomen, hij zei niets en ineens zoende hij haar. Zachtjes zoende ze hem terug en streek ze even langs zijn wang. Ze keek naar hem met een glimlachje en liep met hem mee. In de kamer voelde ze zich helemaal niet op haar gemak. Ze keek naar Nathan en Fay en schudde langzaam haar hoofd. Met een zucht ging ze tegenover de twee zitten.
Fay schrok zich rot toen de deur open ging, voor ze het wist zat ze naast Nathan. Ze haalde even diep adem en fatsoeneerde haar haren eventjes. Daarna kwam ze overeind en liep ze naar Stephen toe. Ze omhelsde haar man eventjes, ze wilde het er graag even met hem over hebben, maar niet zo, niet als Elvira en Nathan erbij waren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 17:46

Koning Stephen Lahero

Het was duidelijk niet het beste moment geweest om binnen te komen en hij had er spijt van. Niet omdat hij het zelf vervelend vond, maar dat vond hij wel voor Elvira. Hij wilde niet dat ze zich rot voelde en direct voelde hij zich dat wel. Hij voelde zich nog schuldig ook. Elvira schudde haar hoofd en hij slikte even, Fay kwam naar hem toe en hij werd omhelsd. 'Wij zijn zo terug.' zei hij zacht. Waarschijnlijk wilden die twee ook wel even praten en hij wilde dat ook met Fay. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar de lege kamer naast die van hun. Hij sloot de deur achter zich en hij keek haar aan. 'Voordat je iets gaat zeggen...' begon hij nu. 'Elvira zorgde ervoor dat ik nogal ging verlangen en ik... ik neem je het niet kwalijk. Ik... zolang jullie geen seks met elkaar hebben doet het mij geen pijn en ben ik niet jaloers.' fluisterde hij nu. Hij wreef langs zijn hoofd, hij wilde niet dat ze boos op hem werd, dat Elvira boos werd op Nathan, hij vond het een moeilijke situatie.

Nathan Gerono

Elvira en Stephen kwamen binnen, Elvira kwam bij hun zitten en daarna vertrokken Fay en Stephen weer, waardoor hij alleen was. Hij voelde zich nogal ongemakkelijk, het was alsof Elvira recht door hem heen kon kijken en precies wist wat hij voelde. Al was dat misschien ook wel duidelijk nu. 'Ik, ik wilde je nooit pijn doen, echt niet... ik wil ook echt voor jou gaan. Het is niet zo dat ik opeens allemaal dingen met andere mensen ging doen omdat jij ziek was.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/3/2017, 08:44

Koningin Fay Lahero

Ze werd meteen door Stephen meegenomen en sloot de deur. Ze opende haar mond om iets tegen hem te zeggen, maar hij wilde eerst wat kwijt. Elvira had ervoor gezorgd dat hij heel erg ging verlangen en hij nam het haar niet kwalijk. Hij was niet jaloers. “Wat heb je gedaan dan met Elvira?” Vroeg ze hem zachtjes. “Ik…” Ze zuchtte even zachtjes. “Ik wil echt niets met Nathan doen, maar hij dwingt me er haast toe en ik voel me dan zo schuldig… Ik vind het verschrikkelijk. Hij zegt dat hij zich onzeker voelt als ik niet op hem reageer, maar… als ik wel op hem reageer dan gaat het te ver. Ik wil dat gewoon niet meer, ik wil alleen jou en ik merk ook dat ik het wel kan. Alleen Nathan kan het niet…” Legde ze aan hem uit. Ze werd er wat gefrustreerd van.



Elvira Solore

“Je liet me daar helemaal alleen zitten… ik snap het niet, ik snap niet dat je je lust niet een beetje opzij kan zetten als je ziet dat ik me zo eenzaam en alleen voel… ik begrijp dat echt niet. Dat doet me pijn, Nathan.” Klonk haar stem zacht tegen hem. “Ik weet dat je er vrij weinig aan kan doen en dat je al heel erg je best doet voor mij, maar dat vind ik heel moeilijk.” Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/3/2017, 09:29

Koning Stephen Lahero

Door wat ze vertelde streek hij langs haar wang. 'hij kan het wel, maar hij heeft het heel moeilijk nu. Het komt wel weer goed.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij hield haar dicht tegen zich aan en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik heb niet echt iets met haar gedaan. Ik wilde haar helpen, ik hielp haar om een bad te nemen en ik heb haar een zoen gegeven. Ik was vooral nogal overstuur omdat ze vroeg hoe het met mij ging. Verder is er niets gebeurd, dat zou ik nooit doen.' zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

Door wat ze zei kwam hij meteen overeind. 'Ik doe je altijd pijn.' gromde hij. Het was echt niet normaal hoe zijn emoties heen en weer schoten. Normaal was hij altijd vrolijk, maar nu was hij echt in de war. 'Laat het maar. Het werkt toch niet, ik kan niet voor je zorgen en dat kan ik nooit. Dan is het beter als je iemand anders zoekt.' zei hij met trillende stem. Hij liep naar de deur toe, het deed hem heel veel pijn, maar hij dacht oprecht dat dit beter was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/3/2017, 09:43

Koningin Fay Lahero

“Ik hoop het echt… ik hoop dat het goed gaat met hem.” Vertelde ze zachtjes tegen hem. Ze werd dicht tegen hem aangehouden en luisterde naar zijn stem. Met een klein glimlachje keek ze naar hem door wat hij haar vertelde. “Ach, Stephen, je bent gewoon een schatje… Altijd.” Fluisterde ze liefdevol tegen hem en ze streelde langs zijn wang met haar vingers.


Elvira Solore

Hij gromde haar toe dat hij haar altijd pijn deed, maar dat was niet waar… hij dacht dat het niet zou werken, dat ze beter iemand anders kon zoeken.
“Laat me niet in de steek… alsjeblieft…” Fluisterde ze tegen Nathan met tranen in haar ogen. “Weet je nog? We gaan samen trouwen… dat wil ik heel graag, nog steeds. Ik houd van je.” Klonk haar stem heel zacht terwijl ze haar best deed om hem bij haar te houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/3/2017, 09:56

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij een schatje was, waardoor hij even glimlachte. ‘Ik kan het wel met Nathan bespreken, als je wilt. Ik denk alleen dat het beter gaat met hem als hij merkt dat alles met Elvira weer goed is. Dan zal hij veel minder onzeker zijn over alles, hoop ik.’ zei hij zacht tegen haar. Hij gaf haar een kusje en hij keek in haar mooie ogen. ‘Vind je het niet erg? Dat ik dit voelde bij haar? Ik wil niet dat jij je ergens rot over voelt, want dat is niet nodig. Ik zou echt nooit zomaar iets met haar doen en ik denk dat ze eigenlijk zo met mij omging door alles wat er aan de hand is. Ik denk dat Elvira zelf achteraf ook spijt zou krijgen.’ zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

Door de emotie in haar stem bleef hij nu staan. Hij vond dit heel lastig, hij aarzelde zo erg over hun relatie door wat er gebeurd was, hij was zo enorm onzeker geworden over zichzelf. Hij kwam nu wel naar haar toe en hij pakte haar vast. ‘Sorry, het is… ik… ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet…’ fluisterde hij. Hij hield haar dicht tegen zijn lichaam aan, hij voelde zich echt heel erg slecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/3/2017, 10:06

Koningin Fay Lahero

“Ik zou het wel prettig vinden als je met hem wilt praten, want ik kan echt niet dingen tegen hem zeggen die ik niet durf… dat vind ik moeilijk.” Legde ze aan hem uit met een zachte stem. “Ik hoop ook echt dat hij minder onzeker word…” Klonk haar stem zacht. Ze kreeg een kusje van hem en ze keek hem in zijn ogen. “Ik vind het niet erg, natuurlijk voel je dit. Ik begrijp het wel. Ik voel me er niet rot over, ik vind alleen de hele situatie rottig en ik wil er gewoon zo snel mogelijk een keer samen met jou op uit.” Legde ze aan hem uit met een glimlach en ze gaf hem nog een klein kusje.


Elvira Solore

Hij kwam gelukkig weer naar haar toe en bood zijn excuses aan. Ze kroop in zijn armen en haalde even diep adem. “Het is niet erg… echt niet…” Fluisterde ze tegen hem terug. “Voel je alsjeblieft niet slecht, want je bent geweldig, je bent hartstikke lief en je verandert op een positieve manier. Ik ben blij met je, maar verlaat me niet, alsjeblieft niet.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 24 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum