Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 09:23

Nathan Gerono

Hij liep met haar mee, eenmaal buiten ademde hij diep in en ze vertelde over wat ze gingen maken en hoe dat moest helpen. Het was voor hem raar om te moeten begrijpen dat een ketting haar zou gaan helpen, maar hij wilde gewoon dat dit alles ophield. hoe en wat maakte niet uit, als ze maar weer normaal konden leven, want dit vond hij echt heel erg. Hij wilde alleen maar gelukkig zijn. Hij was ook echt heel stil, hij deed zijn best om er voor haar te zijn, maar verder zweeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 09:29

Elvira Solore

Hij zei niets op haar uitleg en ze glimlachte wat vaag daardoor naar hem. Ze nam hem verder met haar mee, het bos in, eenmaal bij het meertje bleef ze staan. Dit vond ze altijd zo’n fijne plek. Ze was hier graag. Het was hier prettig en ze voelde zich op haar gemak. Hopelijk zou dat er ook voor zorgen dat het goed met haar ging. Ze pakte Nathan zachtjes vast en drukte haar lippen liefdevol op die van hem en zoende hem uitgebreid en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 10:06

Nathan Gerono

Na een tijdje stonden ze echt op een prachtige plek en al heel snel werd hij door haar gezoend. Hij zuchtte even, hij ontspande ook meteen wat meer en hij ging maar al te graag mee in de heerlijke zoen. Het was een heel fijn gevoel, zo hoefde hij even nergens aan te denken en hij hoopte dat het even zo bleef. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij liet zijn handen langzaam over het lichaam van Elvira heen glijden. Zijn lippen gleden naar haar hals toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 10:15

Elvira Solore

Hij ontspande meteen, ze voelde zijn armen onder haar handen ineens ontspannen, dat voelde fijn. Ze was er blij mee. Hij ging ook mee in de zoen en trok haar zelfs dichter tegen zich aan. Ze hield hem vast en zoende hem vol liefde terug. Haar armen sloeg ze om zijn nek heen en na een tijdje zoende hij haar in haar hals. Ze sloot haar ogen en kreunde even genietend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 10:44

Nathan Gerono

Ze leek te genieten van wat hij deed, langzaam vergat hij alles waar hij zich zorgen om kon maken en dacht hij alleen nog maar aan dit moment. Het was een heel fijn gevoel, want de afgelopen dagen waren de zorgen toch wel veel geweest voor hem. Hij hield haar heel dicht bij zich en na een tijdje stopte hij de zoen en keek hij haar aan. 'Dit vind ik heel erg fijn.' zei hij zacht tegen haar, zijn stem vol liefde. Hij was echt heel erg gek op Elvira.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 10:48

Elvira Solore

Ze werd echt heel dicht tegen hem aan gehouden, maar het was heel erg prettig. Na een tijdje stopte hij en ze legde haar hand zacht op zijn wang. Hij vond het heel erg fijn. Ze glimlachte omdat hij zo vol liefde klonk. “Ik vind het ook fijn…” Fluisterde ze tegen hem en ze gaf hem nog even een klein kusje. “We redden het wel, Nathan, het komt goed.” Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 10:53

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het wel zouden redden en hij knikte even langzaam. 'Soms heb ik misschien wat meer vertrouwen nodig, maar ik begin gewoon heel erg snel aan mezelf te twijfelen. Dan weet ik niet of ik dit wel kan. Of ik wel geschikt ben om voor je te zorgen en dan raak ik in paniek.' zei hij zacht. Het enige dat hij dan nog wilde doen was wegvluchten van alles en iedereen, maar dat zou hun heel zeker niet gaan helpen. Hij wist ook dat hij het niet moest doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 10:57


Elvira Solore

HIJ had soms wat meer vertrouwen nodig, hij begon snel aan zichzelf te twijfelen, of hij het wel kon en of hij wel geschikt was om voor haar te zorgen. “Natuurlijk…” Fluisterde ze hem toe en ze streelde langs zijn wang. “Jij bent perfect, je bent alles wat ik maar wil en al lukt het je niet om voor mij te zorgen, dat maakt niet uit. Er zijn genoeg mensen om ons heen die wel kunnen helpen. Zolang je er maar bent… dat is genoeg voor me. Dat is meer dan genoeg.” Klonk haar stem liefdevol.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 13:12

Nathan Gerono

'Ik zal proberen om er altijd te zijn.' zei hij zacht tegen haar. Hij wist dat hij weg wilde als het fout ging, als hij het gevoel had dat hij het niet kon of dat hij opeens toch weg wilde. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar langzaam. Hij wilde zo graag tegenover Elvira en zichzelf bewijzen dat hij hier geschikt voor was, maar dat was wel heel lastig voor hem. Met oog op de toekomst was het wel goed om te kijken of hij dit soort dingen aan kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 13:17


Elvira Solore

Hij zou het proberen om er altijd voor haar te zijn. “Dat is goed… daar ben ik blij mee.” Fluisterde ze. Ze werd weer langzaam door hem gezoend en na de zoen keek ze hem doordringend aan, maar daarna ging haar blik langzaam naar het water. Ze greep Nathan wat steviger vast en klemde haar kaken op elkaar.
“Jij ziet niets, hoop ik?” Vroeg ze hem lichtelijk angstig terwijl ze naar het water staarde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 13:20

Nathan Gerono

Ze zei dat het goed was, ze was er blij mee en dat liet hem glimlachen. Ze keek hem doordringend aan en hij wilde haar net weer zoenen, toen ze opeens hem stevig vastpakte en naar het water staarde. Hij keek haar vragend aan, daarna vroeg ze of hij niets zag en zijn blik ging naar het water toe. Hij schudde langzaam zijn hoofd. 'Er is niets...' fluisterde hij. Hij keek weer naar haar en hij ademde diep in. 'Wat zie je?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 13:28

Elvira Solore

Hij fluisterde haar toe dat er niets was en vroeg wat ze zag. “Een monster…” Fluisterde ze hem toe terwijl ze er wat gebiologeerd naar bleef kijken nu bleek dat het niet echt was. “Hij komt dreigend op ons af. Hij is reusachtig…” Mompelde ze hem toe. Wanneer het monster dat ze zag een sprong maakte naar hun toe, sloot ze automatisch haar ogen en kroop tegen Nathan aan. Maar wanneer ze weer opkeek, was het weer rustig. Er was niets meer te zien. Ze zuchtte even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 13:30

Nathan Gerono

Ze vertelde dat ze een monster zag en ze staarde naar het water, ze zei dat hij dreigend op hun af kwam. Hij was reusachtig. Hij volgde haar blik, maar hij zag helemaal niets. Hij ademde langzaam in en hij voelde dat ze tegen hem aan kroop, waardoor hij haar stevig vasthield. Ze werd weer wat rustiger daarna en hij bleef bezorgd naar haar kijken. 'Zullen we anders maar rustig teruglopen?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 13:35

Elvira Solore

“Sorry… het zag er zo echt uit…” Fluisterde ze tegen Nathan terwijl ze hem een beetje verontschuldigend aankeek. Ze vond het echt niet fijn dat het zo ging, dat ze hem daarmee ook onzeker maakte, dat wilde ze helemaal niet. Hij vroeg of ze maar rustig terug zouden lopen en ze knikte een beetje. “Ja, laten we dat maar doen.”
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 13:38

Nathan Gerono

' Ik geloof je wel, het is gewoon heel lastig te begrijpen.' zei hij zacht tegen haar. Hij kon zich er echt niets bij voorstellen en dit ging zo in tegen alles waar hij in geloofde, maar hij geloofde Elvira wel. Ze deed dit echt niet omdat ze het leuk vond. Ze knikte en zei dat ze dat maar moesten doen. Hij pakte haar vast en hij nam haar mee, terug naar het kasteel. Misschien was het toch beter om daar een beetje in de buurt te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 13:47


Elvira Solore

“Dat snap ik heel goed, Nathan, het is ook gewoon raar…” Klonk haar stem zachtjes tegen hem en ze glimlachte hem toe. Hij leek haar gelukkig wel echt te geloven en dat was wel heel erg fijn. Ze vond het prettig dat hij haar niet beschuldigde van iets. Ze werd door hem vastgepakt en weer meegenomen naar het kasteel. “Zullen we lekker op het balkon wat gaan eten?” Vroeg ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 13:53

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het begreep, het was ook gewoon heel raar. Dat was het zeker, het was iets wat hij nog nooit eerder meegemaakt had. Ze stelde voor om lekker op het balkon wat te gaan eten. Hij knikte even, hij had best wel wat trek en wat eten zou hem waarschijnlijk wel goed doen. Hij had gewoon gehoopt even samen te kunnen zijn zonder dat er iets zou gebeuren, maar dat zat er voorlopig misschien wel niet in. Hij mistte het enorm om zonder zorgen van elkaar te kunnen genieten, maar hij hoopte dat het snel weer kon. Eenmaal in hun ouder kamer dekte hij de tafel op het balkon en haalde hij wat te eten op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 13:58


Elvira Solore

Hij knikte even op haar vraag en voor ze in de kamer ook maar iets kon doen, had hij de tafel al gedekt en ging hij later op weg om wat eten te halen. Ze vond het lief van hem, maar hij hoefde echt niet zó goed voor haar te zorgen. Met een glimlach ging ze aan de tafel zitten en keek ze naar het prachtige landschap terwijl ze wachtte tot hij terug kwam met wat te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 14:00

Nathan Gerono

Hij had wat eten op een schaal en hij zette het op tafel neer. Hij ging bij Elvira zitten en hij pakte zachtjes haar hand vast. 'Gaat het een beetje met je?' vroeg hij nu aan haar. Hij hoopte heel erg dat het nu weer even goed zou gaan, dat ze niets zou zien en dat ze even een leuke dag konden hebben samen, wat dat had hij best wel nodig vandaag. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar en daarna pakte hij wat eten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 14:05

Elvira Solore

Ze knipperde met haar ogen wanneer ze het schaaltje op tafel hoorde. Ze had zo erg voor zich uit zitten staren dat ze Nathan niet eens gehoord had. Nog zoiets… normaal hoorde ze altijd alles, maar dat ging duidelijk dus wel een beetje achteruit… waarom wist ze niet. Nathan pakte haar hand en vroeg of het een beetje ging. “Ja, gaat wel, ik ben een beetje moe, maar ik vind het fijn om met je samen te zijn.” Glimlachte ze en ze kuste hem zachtjes terug. Ze pakte ook iets te eten en ging dicht naast Nathan zitten. Dat vond ze veel fijner dan tegenover hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 14:07

Nathan Gerono

Ze zei dat het wel ging, ze was een beetje moe maar ze vond het fijn om samen met hem te zijn. 'Gelukkig maar, ik vind het ook heel erg fijn. Misschien moet je zo maar even op bed gaan liggen, dan ga ik wel even wat trainen.' zei hij zacht. Dat gaf hem waarschijnlijk wel wat afleiding en dat kon Elvira even tot rust komen, dat zou haar ook goed doen. Ze kwam naast hem zitten en dat liet hem glimlachen, hij at wat van zijn brood en hij keek af en toe opzij naar haar. Hij was echt heel erg gek op Elvira, maar hij vond dit allemaal wel echt heel moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 14:10

Elvira Solore

Hij vond het ook heel erg fijn, maar hij dacht dat ze zo wel even op bed moest gaan liggen, dan kon hij wat trainen. Ze wist dat hij dit aangaf omdat hij even wat afleiding nodig had. “Ja, is goed.” Glimlachte ze een beetje naar hem. Ze legde haar hoofd tegen Nathan aan terwijl ze langzaam van haar brood at. Ze was echt stapelgek op hem en elke keer als ze eraan dacht dat ze zouden gaan trouwen dan werd ze helemaal gelukkig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 14:13

Nathan Gerono

Ze vond het goed en ze legde haar hoofd tegen hem aan. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij streelde heel zachtjes met zijn vingers over haar rug heen. Het voelde heel erg fijn zo, hier kon hij ook wel van genieten, gelukkig. Hij had het ondertussen wel een beetje geleerd. Na een tijdje kwam hij overeind en ruimde hij wat van de spullen op. 'Nou, dan ga ik maar. Als er iets is moet je het laten weten, dan kom ik meteen terug.' zei hij .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/3/2017, 14:24

Elvira Solore

Ze voelde hoe hij zijn arm om haar heen sloeg en ze genoot echt van wat hij deed, hij streelde over haar rug heen en ze keek hem daardoor met een brede glimlach aan. Na een tijdje kwam hij overeind, wat loom keek ze naar hem op. Het was misschien inderdaad wel goed om even te gaan relaxen op bed. Hij zou gaan en als er wat was, dan moest ze het laten weten.
“Is goed lieverd, veel plezier met trainen.” Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/3/2017, 14:26

Nathan gerono

Ze wenste hem nog veel plezier en daarna vertrok hij ook. Eenmaal op het trainingsveld ging hij helemaal los, hij had veel te veel energie en hij trainde veel te weinig. Na een tijdje had hij het zo warm dat hij zijn shirt aan de kant gooide en nog fanatieker door ging, het deed hem wel even goed om buiten te zijn en te doen wat hij leuk vond, dan hoefde hij niet zo hard na te denken over alle problemen die er op dit moment waren. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij stopte zijn zwaard weg, misschien kon hij zo nog wel even opzoek gaan naar Fay. Die had natuurlijk ook genoeg aan haar hoofd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 16 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum