Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 16:55

Jason Hiddon

Ze vroeg of ze zouden gaan slapen en daardoor knikte hij langzaam, dat was misschien wel een heel erg goed idee. Hij voelde dat ze zijn hand vast pakte en daardoor keek hij haar vol liefde aan. HIj kwam overeind en hij trok langzaam zijn kleding uit, hij hield zijn ondergoed wel aan, maar alsnog was te zien dat zijn hele huid beschadigd was en helemaal blauw was. Diana was niet echt blij met hem geweest. Hij ging in het bed liggen en hij trok de dekens meteen wat over zich heen.

Koning Thobias Hiddon

'Maakt niet uit. Ik snap jou natuurlijk ook wel.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze bedankte hem en kroop in zijn armen, waardoor hij haar even aankeek. 'Zullen we anders maar naar onze kamer gaan? Dan drinken we daar nog wat.' stelde hij voor. Hij vond het maar niets om de hele tijd zo in zijn werkkamer te zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 17:06

Dany

Hij knikte door haar woorden en ze keek eventjes naar zijn lichaam, hij was echt behoorlijk toegetakeld, ze vond het afschuwelijk om hem zo te zien, het deed haar echt pijn... Ze trok haar kleding ook uit en kroop onder de dekens. Ze keek naar hem en pakte weer heel voorzichtig zijn hand vast.


Koningin Destiney Hiddon

"Ik houd zo ongelooflijk veel van je..." Fluisterde ze toen hij aangaf dat het niet uitmaakte en haar wel begreep. "Ik waardeer het echt, het is ongelooflijk lief." Glimlachte ze hem toe. Hij wilde terug naar hun kamer gaan en ze knikte eventjes.
"Ja, laten we dat maar doen." Ze kwam langzaam overeind en pakte zijn hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 17:09

Jason Hiddon

Ze kwam bij hem liggen en pakte zijn hand weer vast, hij bleef naar haar mooie gezicht kijken. 'Ik hoop dat je altijd zult weten hoe veel ik van jou hou.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij streek heel voorzichtig langs haar wang en daarna legde hij zijn hoofd weer op het kussen. HIj bleef een hele tijd zo liggen voor hij eindelijk in slaap zakte, maar hij was best wel moe, uitgeput zelfs door alles.

Koning Thobias Hiddon

Ze waardeerde het echt, ze vond het ongelofelijk lief van hem. Het deed hem wel goed om te horen, want het was voor hem wel lastig. Hij was het nog steeds niet helemaal gewend om zijn zin niet te krijgen, hij wilde het gewoon wanneer hij het wilde en het koste hem moeite om zich in te houden voor Destiney. Ze wilde wel mee naar hun slaapkamer en ze kwam overeind en pakte zijn hand vast, waardoor hij haar meenam. Eenmaal in hun kamer sloot hij de deur en schonk hij twee glazen vol met wijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 20:22

Dany

Inmiddels waren ze weer een paar dagen verder en ze merkte gewoon dat het steeds slechter met haar ging, ze voelde zich echt niet prettig, het was gewoon vervelend. Ze zat niet lekker in haar vel en ze vond dat ze het bij Jason niet kon laten zien omdat hij haar hulp zo ongelooflijk hard nodig had...
Ze zat op haar knieën bij het kleine graf, het graf van hun kindje. Ze huilde geluidloos en keek naar de grafsteen waar alleen de datum op stond en de achternaam. Ze kon het niet om het verloren kindje een naam te geven, ze wilde het zo ver mogelijk van haar af houden...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 20:47

Koning Thobias Hiddon

Hij had wel gemerkt dat het met Dany en Jason niet echt goed ging, maar dat vond hij ook niet echt zo gek. Hij had niet verwacht dat het opeens veel beter zou gaan met hun, dat was veel te mooi geweest. Hij wist ook waar Dany nu naar toe was en hij keek van een afstandje toe, maar daarna ging hij naar haar toe en sloeg hij zachtjes zijn armen om haar heen. 'Hey.' fluisterde hij. 'Je hoeft dit niet elke keer allemaal alleen te doen.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 20:49

Dany

Ze hoorde iemand naderen en daardoor veegde ze snel haar tranen weg en wilde ze op staan, maar het was Thobias. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze kroop tegen hem aan. Ze snikte verdrietig en hield hem stevig vast. Hij gaf aan dat ze dit niet elke keer alleen hoefde te doen.
"Ik kan het niet met Jason... en ik wil niet dat jij je schuldig voelt." Snikte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 20:53

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop helemaal tegen hem aan en hij hield haar beschermend vast. Ze kon het niet met Jason en ze wilde niet dat hij zich schuldig voelde. 'ik heb liever dat het schuldgevoel minder wordt omdat ik je nu kan helpen en steunen. Ik heb liever dat je dit met mij deelt.' fluisterde hij eerlijk. Hij streek zachtjes de tranen van haar wangen en hij keek haar rustig aan. 'Het is goed dat je hier naar toe gaat, maar het is nog beter om het met iemand te delen. Ik snap heel goed dat het niet met Jason kan.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 20:57

Dany

Hij had liever dat zijn schuldgeoel minder werd omdat hij haar kon helpen en steunen. Hij vond het fijner als ze het met hem deelde. Ze knikte daardoor een klein beetje, ergens kon ze dat wel begrijpen.
Hij streek over haar wangen, langs haar tranen. Het was goed van haar dat ze hierheen ging, maar het was beter om het met iemand te delen. Ze knikte een klein beetje daardoor. "Ik vind het zo afschuwelijk moeilijk... bij Jason wil ik zo graag mijn best doen, hem ondersteunen, maar ik kan het niet... Ik voel mezelf breken" Snikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 21:01

Koning Thobias hiddon

'Dat kan ik heel goed begrijpen. Het heeft tijd nodig, Dany. Het is allemaal pas net gebeurd, het is nog zo vers. Laat het even, laat het op zijn beloop en uiteindelijk zal het beter gaan en wordt het allemala makkelijker, dat weet ik heel erg zeker.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Het is logisch dat je breekt, maar ik ben hier om je daarin te helpen en bij elkaar te houden. Zullen we samen even een stukje door het bos lopen? Dan kom je weer wat tot rust en kunnen we er nog even over praten.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 21:17

Dany

Hij zei dat het tijd nodig had, het was pas net gebeurd allemaal, het was nog vers, ze moest het laten en dan zou het uiteindelijk beter gaan. "Ik kan niet stil blijven zitten en wachten..." Zei ze daardoor tegen hem, dat kon ze ook echt niet. Ze had er een hekel aan en dat wist Thobias net zo goed. Hij was er voor haar om haar te helpen en vroeg of ze samen een stukje door het bos zouden gaan lopen, dan kon ze weer tot rust komen en konden ze nog eventjes erover praten.
Ze haalde haar schouders daardoor een beetje op, maar ze kwam wel overeind. Ze keek nog even met een trieste blik in haar ogen naar de grafsteen en veegde de tranen van haar wangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 21:28

Koning Thobias Hiddon

'Dat weet ik, zo ben jij ook niet.' zei hij tegen haar, met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Ze haalde haar schouders op maar ze kwam wel overeind en daarom deed hij hetzelfde. Hij zag haar nog even naar de steen kijken, daarna sloeg hij zijn arm om haar middel heen en nam hij haar mee het bos in. 'Hoe gaat het tussen jou en Jason verder?' vroeg hij nu aan haar. Het moest lastig zijn, ze waren allebei zo bang en deden dit heel anders, hij wist ook hoe Jason was, hoe moeilijk hij hier over kon praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 21:41

Dany

Ze voelde zijn arm om haar heen en ze leunde heel erg tegen hem aan. Hij vroeg hoe het met haar en Jason verder ging.
"Goed, denk ik... ik weet dat onze gevoelens voor elkaar onveranderd zijn, maar dit heeft me wel veranderd... ik... ik dacht altijd dat onze liefde alles aankon, dat het tegen alle gevaren opgewassen was... maar als jij er niet was geweest, had hij me gewoon vermoord... ik begrijp het niet. Natuurlijk was hij onder invloed van Diana, maar hij zag mij, hij zag mij zoals ik was, hoe kan dat dan dat hij toch in staat is om mij om het leven te brengen?" Vroeg ze hem zacht. Ze had er bijna elke nacht van wakker gelegen en erover liggen malen, maar ze begreep het echt niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 21:52

Koning Thobias Hiddon

Ze dacht dat het wel goed ging, ze wist dat hun gevoelens voor elkaar niet veranderd waren, maar dit had haar wel veranderd. Ze dacht altijd dat hun liefde alles aankon, dat het tegen alle gevaren opgewassen was, maar als hij er niet was geweest, had hij haar gewoon vermoord. Ze begreep het niet. 'Ik heb het mij duizend keer afgevraagd, Dany. Ik weet het antwoord ook niet.' zei hij zacht tegen haar. 'ik weet dat hij het uit zichzelf nooit zou doen, hij is hartstikke gek op jou, maar die vrouw is gevaarlijk en ik heb geen idee waar ze is. Ik durf het Jason niet te vragen, ik ben bang dat hij doordraait.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 21:55

Dany

Hij had het zichzelf ook afgevraagd, hij wist het antwoord ook niet. Ze zuchtte daardoor en keek naar de grond. Ergens had ze gehoopt dat Thobias het antwoord wist... hij wist altijd wel erg veel... Hij dacht dat Jason het uit zichzelf nooit zou doen, Diana was alleen gevaarlijk. Hij wist niet waar ze was.
"we moeten haar gaan zoeken... het duurt niet lang voor ze weer hier is voor Jason, ze is nog lang niet klaar met hem denk ik... als ze hem nu weer in haar handen krijgt, zal hij nog net zo gewillig alles doen.." Fluisterde ze tegen hem en de rillingen liepen over haar rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 21:58

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze haar moesten zoeken, het duurde niet lang voor ze hier weer was voor Jason, ze was nog lang niet klaar met hem en als ze hem weer in haar handen kreeg, zou hij alles net zo gewillig doen. 'Ze heeft hem gehersenspoeld. Hij was zo jong, ze heeft hem zo lang bewerkt, hij doet alles voor die vrouw.' mompelde hij zacht. 'Waar gaan we haar ooit vinden? Ik wacht ook liever niet af, maar ik heb geen idee waar ze is...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 22:02

Dany

Door zijn woorden begon ze weer zachtjes te snikken en ze schudde langzaam haar hoofd. "Ik weet het niet meer, Thobias, ik weet het echt niet meer..." Fluisterde ze zachtjes. Elk stukje van haar vrije tijd was ze op zoek geweest naar de vrouw, maar nergens had ze haar kunnen vinden...Elke keer weer werd ze teleurgesteld.
"Misschien..." Begon ze zachtjes en ze keek naar de grond. Ze wist niet of het een goed idee was...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 22:09

Koning Thobias Hiddon

Ze begon te snikken en meteen sloeg hij zijn armen stevig om haar heen en hield hij haar dicht tegen zich aan. Ze leek opeens een idee te hebben, maar ze keek naar de grond en vertelde hem niets verder. Daardoor pakte hij zachtjes haar kin vast en dwong hij haar naar hem te kijken. 'Zeg het maar. Misschien is het een goed idee en anders verzinnen we wel weer iets anders. Je kunt altijd iets met mij overleggen.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/1/2017, 22:16

Dany

Ze voelde zijn vingers onder haar kin en na een tijdje sloeg ze haar ogen naar hem op, ze moest het van hem gewoon vertellen, misschien was het wel een goed idee en anders verzonnen ze wel wat anders.
"Ik kan onze trouwringen betoveren... zodat Diana geen grip meer kan hebben op hem. Het is alleen... wanneer ze het zou proberen bij Jason, kost het mij een hele hoop energie omdat de ringen dan in connectie met elkaar staan..." Mompelde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/1/2017, 22:20

Koning Thobias Hiddon

Ze vertelde wat voor idee ze had en hij knikte langzaam. Hij dacht er even over na. 'Maar op het moment dat ze dan contact met hem zoekt, merken we het wel. Ook als hij niets zegt. Als hij te bang is of ons wilt beschermen. Je zal het merken als ze iets probeert en misschien kunnen we haar dan wel pakken en dan maken we er voor goed een einde aan.' zei hij tegen haar. Hij had er lang over nagedacht en Jason wilde die vrouw misschien niet dood hebben, maar hij wel. Heel graag zelfs.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 08:45

Dany

Ze knikte eventjes door de woorden van Thobias. “Bovendien zal ik hem altijd kunnen vinden op die manier.” Fluisterde ze zacht tegen hem. Dan zou zo’n drama als de vorige keer wel voorkomen kunnen worden.
“Maar we moeten wel echt eerst getrouwd zijn, anders werkt het niet… dat is ook al over twee dagen natuurlijk, maar dat geeft Diana nog wel een kans.” Mompelde ze zachtjes tegen hem. Het gaf haar wel een soort hoop en vertrouwen dat het goed kon komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 09:13

Koning Thobias Hiddon

'Het komt goed, je gaat met hem trouwen en daarna grijpen we dat mens en kunnen jullie echt gelukkig worden, zonder problemen.' zei hij zachtjes tegen haar. Nog twee dagen, dat moest wel te doen zijn, zolang moesten ze Jason wel rustig in het kasteel kunnen houden en die Diana op afstand. Hij keek in de mooie ogen van Dany en hij glimlachte een beetje naar haar. 'Ik wil dat je wel geniet van je bruiloft. Dat vind ik heel belangrijk.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 09:16


Dany

Ze glimlachte door de geruststellende woorden van Thobias en knikte eventjes. Ze hoopte echt dat het zou lukken, dat Diana voor die tijd niet in de buurt van Jason kwam. Ze keek in de ogen van Thobias en hij zei haar dat ze moest genieten van haar bruiloft. Dat vond hij heel belangrijk. Ze glimlachte daardoor een beetje en knikte. “Ik zal mijn best doen… ik hoop gewoon dat het me lukt.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 09:39

Koning Thobias Hiddon

'Het lukt je. Echt. Het wordt een geweldige dag.' zei hij zachtjes tegen haar. Daarna drukte hij heel voorzichtig zijn lippen op die van haar. Hij hield het daar ook bij, hij wilde niet alles nog veel ingewikkelder maken, al deed hij het alleen maar om Dany te helpen, want hij wilde zelf wel heel graag meer. Maar dat was waarschijnlijk wel het laatste waar ze nu op zat te wachten. 'Ik hou van je. We zorgen er voor dat jullie dag alsnog geweldig is.' Fluisterde hij. 'Nou, laten we maar weer terug gaan, voor ze ons kwijt zijn.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/1/2017, 09:50

Dany

Ze glimlachte lief door de woorden van Thobias. Ze voelde zijn lippen even op die van haar en keek hem aan. Het was maar goed dat hij het bij zoiets kleins hield, anders had ze het doodeng gevonden. Hij hield van haar, ze zouden ervoor zorgen dat hun dag geweldig werd.
“Dankjewel…” Klonk haar stem heel erg zacht. Hij wilde terug gaan en ze knikte daardoor eventjes. Dat vond ze wel een prettig idee. Ze merkte wel dat ze wat meer timide was geworden door alle omstandigheden, maar dat zou waarschijnlijk wel weer een beetje bijtrekken, hoopte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/1/2017, 10:14

Koning Thobias Hiddon

Zwijgend liep hij terug met haar en eenmaal vlakbij het kasteel liet hij haar stil staan en keek hij haar doordringend aan. 'Dany... Je weet toch dat ik jou nooit pijn zou doen? Ik... Ik wil je alleen maar helpen en beschermen. zelfs met mijn leven, als dat moet. Ik zou alles voor je doen om er voor te zorgen dat je veilig bent. Ik hou van je, ik zou je echt nooit pijn kunnen doen.' zei hij heel zacht. Ze moest hem daar in geloven, hij was zo gek op haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum