Skyrim RPG

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 13:52

Dany

Hij vroeg of ze naar hun eigen kamer zouden gaan, daar voelde hij zich veilig en hij was graag met haar samen. “Ja, laten we dat doen.” Fluisterde ze. Langzaam liet ze hem verder los en hield ze alleen zijn hand vast. Haar andere arm hield ze om haar buik geklemd, het deed nog steeds vreselijk veel pijn. Samen met hem liep ze behoedzaam door de gangen heen, richting hun eigen kamer.

Koningin Destiney Hiddon

Ze mocht binnen komen en ze opende de deur. Ze rook wel de dranklucht, maar Thobias had geen glas meer staan. Ze pakte een fles en zette twee glazen neer, die vulde ze en ze ging zachtjes bij Thobias op schoot zitten. Ze nam grote slokken van de drank en legde haar hoofd tegen hem aan. Het was echt een dramatische dag geworden zo…
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 14:05

Jason HIddon

Ze wilde het doen en liet hem los, ze hield zijn hand vast en liep met hem naar hun kamer, hij zag meteen dat ze pijn had. Hij liet haar heel zachtjes op de bank zitten en hij keek naar haar. 'Je hebt pijn... ik wil graag kijken of ik je kan helpen.' fluisterde hij. Hij ging bij har zitten en hij pakte haar hand vast, hij liet haar lichaam warm worden en hij liet haar zo veel mogelijk ontspannen, om daarna de pijn te laten verdwijnen en hij merkte dat hij hierdoor ook een stuk rustiger werd.

Koning Thobias Hiddon

Destiney kwam binnen, pakte een fles drank en zette twee glazen neer. Ze werden gevuld en ze kwam bij hem op schoot zitten, hij zag haar drinken en ze legde haar hoofd tegen hem aan. 'Ik hou van je, Destiney. Heel veel.' fluisterde hij. 'Ik reageerde impulsief en ik wilde haar automatisch beschermen. Ik dacht er niet over na dat ik jou achter zou laten, ik wilde gewoon helpen.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay

Aantal berichten : 21867
Leeftijd : 24

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 14:14

Dany

Ze werd op de bank neergezet door hem en hij zei dat ze pijn had, hij wilde haar helpen. Haar hand werd door hem vastgepakt en ze voelde de warmte. Ze sloot haar ogen, het was een ontzettend prettig gevoel en ze haalde diep adem wanneer de pijn weg was.
“Dankjewel…” Fluisterde ze heel erg zacht tegen hem. Ze keek naar hem. “Kan ik jou ook ergens mee helpen?” Vroeg ze hem lief.

Koningin Destiney Hiddon

Ze luisterde naar zijn lieve woorden en knikte een beetje. “Ik begrijp je reactie wel… zo ben je gewoon…” Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze streelde langs zijn hals. “Er schoot op dat moment zoveel door mijn hoofd… ik was zo bang om je kwijt te raken… maar ik begrijp waarom je het deed. Stel dat Jason Dany had geraakt, we hadden dan helemaal niets kunnen doen. Dany heeft die krachten, zij of Jason waren de enige die de situatie beter konden maken, wij hadden nooit wat kunnen doen. Dany zou dood zijn gegaan en dit was misschien wel de meest impulsieve, maar wel de beste oplossing voor dat moment…” Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 14:22

Jason Hiddon

Ze bedankte hem en ze vroeg of ze hem ook ergens mee kon helpen. 'Nee, met mij gaat het wel, dankjewel. Ik ben al blij dat je bij mij wilt zijn, dat vind ik echt heel erg fijn.' zei hij zacht. 'Ik hou van je, echt. Ik weet niet wat er gebeurde, ik weet niet wat ze met mij deed, maar opeens stond ik daar en ik wilde jou niet echt pijn doen, dat zweer ik.' zei hij zachtjes tegen haar.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, je hebt misschien ook wel gelijk, maar ik vind het wel moeilijk, ik vind dat het door mij is dat ze het kindje kwijt is, want ik heb haar gered, ze moest mij redden. Misschien komt dat wel door die band, dat we elkaar altijd zullen redden. Maar ik wil jou nooit achterlaten en ik wil dat je dat heel erg zeker weet.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 14:29

Dany

Het ging wel met hem, hij was al blij dat ze bij hem wilde zijn, hij vond het heel erg fijn en hield echt van haar. Het maakte haar toch wel warm van binnen, ze vond het prettig om van hem te horen dat hij wel van haar hield.
“Ik zal voor altijd bij je blijven, ik hou ook van jou…” Fluisterde ze. Hij had haar nooit pijn willen doen en daardoor knikte ze langzaam.
“Ik zag het in je ogen… je was doodsbang en door wat Diana allemaal zei en allemaal deed… het maakte mij ook zo vreselijk bang, ik dacht dat je het echt zou doen.” Klonk haar stem zacht en breekbaar en ze voelde de tranen in haar ogen.

Koningin Destiney Hiddon

“Het is niet jouw schuld dat ze het kindje kwijt is… zonder jou waren we Dany én het kindje kwijt…” Klonk haar stem heel zacht. Hi jwilde haar nooit achter laten en ze knikte daardoor een beetje. “Gelukkig maar… ik kan niet zonder jou, echt niet, dat besefte ik me op dat moment heel erg goed.” Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 14:47

Jason Hiddon

'Je bent echt een schatje.' fluisterde hij. Ze zag het in zijn ogen, hij was doodsbang voor Diana, voor wat ze allemaal deed. Ze dacht echt dat hij het zou doen. 'Ik had het gedaan, als Thobias je niet gered had en nu... door mij...' fluisterde hij, daarna kreeg hij weer tranen in zijn ogen. 'Ik zou mezelf daarna meteen van kant maken, echt. Ik zou er niet mee kunnen leven.' fluisterde hij. Dat moest ze wel weten.

Koning Thobias hiddon

'Ja, dat is misschien ook wel zo, maar ik voel mij er toch rot over. Ik was zo intens blij voor haar, ik gun haar dit enorm, ze was zo gelukkig en nu... als ik gewoon even iets beter had opgelet of met haar mee was gelopen, dan was dit allemaal niet gebeurd.' zei hij heel zachtjes en wat verloren tegen haar, het zat hem enorm dwars.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 14:52

Dany

Ze slikte even door zijn woorden en voelde hoe ze begon te rillen. “Het is gebeurd, we kunnen niets meer doen nu…” Fluisterde ze terwijl ze naar de grond keek. Hij zou zichzelf meteen van kant maken wanneer hij haar vermoord zou hebben. Hij zou daar niet mee kunnen leven. “Sst… daar hoeven we niet meer over na te denken, oké?” Ze wilde alles graag gewoon vergeten.

Koningin Destiney Hiddon

“Lieverd… ze waren al even niet meer gelukkig omdat Jason zo bang was… het ging al steeds wat slechter. Dit is wel echt afschuwelijk wat er is gebeurd, maar Diana had haar op de een of andere manier sowieso wel te pakken gekregen waarschijnlijk. Je weet hoe ze is, hoe gemeen en oneerlijk.” Klonk haar stem zachtjes. “Voel je niet schuldig… alsjeblieft lieve Thobias…”
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 14:55

Jason Hiddon

'Ja, dat is waar, daar hoeven we niet meer over na te denken, het is gewoon moeilijk en ik moet het de komende tijd een beetje los laten, waarschijnlijk. Dat komt wel goed, ik leer het wel. Ik heb jou, de belangrijkste persoon in mijn leven en als jij mij helpt, komen we er wel. Dan help ik jou.' fluisterde hij. Hij streek heel zacht over haar hand, maar verder raakte hij haar niet echt aan, hij was zelf ook echt bang en hij wilde Dany niet bang maken.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, maar toch... ik vind het zo rot, juist omdat hij zo bang was, omdat ze zo ongelukkig waren. Hoe komen ze hier nou ooit weer uit?' vroeg hij zacht en wat schor. 'ja, dat is ook zo, het komt door dat mens. Ik weet niet waar ze is, ik durfde Jason niet te vragen wat er gebeurd was.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 15:00

Dany

Ze hoefden er niet meer over na te denken en hij moest het leren loslaten. Ze knikte een beetje en ze glimlachte door zijn lieve woorden en knikte. Ze legde haar hoofd zachtjes tegen hem aan en voelde hoe hij over haar hand streelde. Nog steeds trilde ze een beetje, maar ze voelde zich wel beter dan daarvoor.
“Wil je nog met me trouwen volgende week?” Vroeg ze hem zachtjes. Ze had hem helemaal nog niet vertelt dat Thobias had geregeld dat ze volgende week al zouden kunnen trouwen.

Koningin Destiney Hiddon

“Ze komen hier uit, net zoals wij altijd overal uit zijn gekomen, samen.” Fluisterde ze tegen Thobias en ze streelde langs zijn gezicht.
“Laten we het ook niet vragen aan Jason, hij moet dat aan Dany vertellen, verder denk ik dat hij het niet aan zou kunnen om het ons te vertellen.” Fluisterde ze. Ze dronk haar glas leeg en kroop dicht tegen Thobias aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 15:06

Jason Hiddon

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en daarna vroeg ze opeens of hij volgende week nog met haar wilde trouwen. Hij keek haar wat verbaasd aan. 'Ik zou elke dag met jou willen trouwen, Dany. Je bent geweldig.' fluisterde hij. 'Ik had alleen niet gedacht dat jij het ook zou willen, ik dacht dat je misschien echt klaar met mij was of in ieder geval niet getrouwd wilde zijn met een man die zoiets doet.' fluisterde hij nu. Toch was hij enorm blij dat ze dit zei, want hij wilde het echt hele erg graag.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 15:09

Dany

Hij zou elke dag wel met haar willen trouwen, hij vond haar geweldig. Het liet haar glimlachen. “Natuurlijk niet… ik wil met je trouwen, echt. Ik wil dat je voor altijd mijn man bent.” Ze was niet klaar met hem, nog lang niet. Ze voelde gewoon dat ze echt gelukkig konden zijn, het kon echt. Misschien duurde het nog wel meer dan tien jaar, het maakte haar niet uit, Jason liet ze niet meer gaan. Echt niet.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 15:27

Jason Hiddon

'Ik wilde het ook, je bent echt de meest geweldige persoon die ik ooit ben tegen gekomen, het is bijna een droom van mij om met jou te trouwen.' fluisterde hij. 'Ik wil het, heel erg graag...' zei hij zachtjes. Hij bleef haar hand vasthouden, hoewel hij haar ergens heel graag wilde zoenen, wist hij dat ze daar waarschijnlijk allebei te bang voor waren en dat hield hem tegen en daardoor keek hij haar alleen maar aan. 'Ben je ook bang voor mij?' vroeg hij nu zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 15:31

Dany

“Je bent zo ongelooflijk lief…” Fluisterde ze door zijn woorden. “Ik wil het ook ontzettend graag." Glimlachte ze hem toe. Ze voelde zich beter nu. Hij vroeg of ze ook bang voor hem was.
“Een beetje… ik ben veel banger om alleen te zijn… dat wil ik echt niet. Maar zolang ik in jouw ogen zie hoe je je voelt, gaat het wel… Dan vind ik het niet zo eng. Ik vertrouw je nog steeds.” Sprak ze zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 16:28

Jason Hiddon

Ze zei dat hij zo ongelooflijk lief was, ze wilde het ook ontzettend graag. Ze zei dat ze een beetje bang was, maar ze was veel b anger om alleen te zijn, dat wilde ze echt niet. Maar zolang ze in zijn ogen zag hoe hij zich voelde ging het wel, dan vond ze het niet zo eng. Ze vertrouwde hem nog steeds. 'Dat is een enorme opluchting voor mij.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij had haar nooit pijn willen doen. 'Toen je weg was... ik ging overal zoeken, ik werd helemaal gek... ik had het gevoel dat mijn wereld instortte.' fluisterde hij. Hij keek weer op naar haar en hij ademde langzaam in. 'Denk je dat ik je een kus kan geven?' vroeg hij zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 18:57

Dany

Hij vond het een opluchting en ze glimlachte een beetje. Hij zei dat hij overal gezocht had, hij was helemaal gek geworden en had het gevoel dat zijn wereld in was gestort. "Daarom had ze ook zoveel invloed op je..." Fluisterde ze tegen hem en ze keek naar hem. "Het geeft wel aan dat je echt hweel erg veel om me geeft en ik vind het wel een fijn gevoel eigenlijk." Glimlachte ze een beetje naar hem. Hij keek haar aan en vroeg of hij haar een kus kon geven. "Ja, maar je moet het wel echt zeker weten..." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 21:17

Jason Hiddon

'Ik geef echt heel veel om je, ontzettend veel, meer dan ik je ooit kan vertellen, waarschijnlijk.' zei hij zachtjes en eerlijk tegen haar. 'Je bent echt alles voor mij.' zei hij zachtjes. Hij wist dat er de komende tijd enorm veel was om aan te werken, maar dat kwam wel goed, ze hadden elkaar nu. Het mocht, maar hij moest het echt zeker weten. 'Ja, ik weet het zeker, net zo zeker als dat ik met jou wil trouwen.' fuisterde hij. Hij streek heel zachtjes langs haar wang en daarna kwam hij voorzichtig dichterbij en drukte hij teder en iets gespannen zijn lippen op die van haar, het was een heel simpel kusje, maar het ging wel.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, je hebt vast gelijk en ik hou zo enorm veel van je, we zijn er om ze te helpen, het moet goed komen.' zei hij tegen haar. Ze kroop tegen hem aan en hij hield haar vast, hij streek over haar rug heen en na een tijdje was hij weer een beetje rustig. 'Ik ben blij met je. Echt enorm blij met je.' zei hij vol liefde en hij zoende haar even. Het was iets heftig, maar dat was ook zodat hij zijn gevoel er een beetje in kwijt kon.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 21:32

Dany

"Ik voel precies hetzelfde, Jason... je hoeft het me niet uit te leggen..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem terug en ze keek hem liefdevol aan. Hij wist net zo zeker dat hij haar wilde zoenen als dat hij met haar wilde trouwen en dat liet haar glimlachen. De kus was simpel, maar voor haar echt vol betekenis. Ze sloot haar ogen eventjes en daarna keek ze hem weer aan.
"Laten we een tijdje met z'n tweeën ervoor zorgen dat het beter gaat, even echt samen zijn." Fluisterde ze hem toe.

Koningin Destiney Hiddon

Hij hield enorm veel van haar en zei dat ze er waren om de twee te helpen, het kwam goed en ze knikte eventjes. Ze voelde zijn vingers over haar rug glijden en hij zei dat hij blij met haar was.
"Ik kon niet eens wat voor je betekenen toen je daar lag, ik wist niet eens wat ik moest doen." Fluisterde ze hem zacht toe. Ze ging mee in zijn heftige zoen en hield hem stevig vast.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 21:35

Jason Hiddon

Ze sloot haar ogen en keek hem daarna aan. Ze wilde een tijdje met zijn tweeën er voor zorgen dat het beter ging, even echt samen zijn. 'Wil je weg hier?' vroeg hij zachtjes. Hij wilde het ook wel, hij wilde hier aan werken, hij wilde hier samen uitkomen, dat was ook wel nodig na alles wat er gebeurd was, maar ze waren hier nog nooit lang weggeweest. Ze hadden hier altijd samen gewoond, sinds hij terug was gekomen.

KOning Thobias Hiddon

'Je hielp mij perfect, Destiney. Je was bij mij en je hield mijn hand vast. Als er een moment komt dat ik weer bijna doodga, heb ik graag dat je dat weer doet. Het was het goede op dat moment.' fluisterde hij lief. Ze ging mee in de zoen en hield hem stevig vast, waardoor zijn handen over haar lichaam gleden en hij de zoen nog wat heftiger maakte. Hij had dit even nodig als afleiding, even nergens anders aan denken.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 21:43

Dany

"Nee, ik denk niet dat dat slim is... maar ons gewoon samen bezighouden met dingen, ons huisje opbouwen en zo." Sprak ze hem zacht toe en ze legde aarzelend en voorzichtig haar hand op zijn wang. Ze wist dat ze niet weg konden, dat wist hij ook. Ze konden niet weg van Thobias en Destiney.

Koningin Destiney Hiddon

Door zijn lieve woorden kreeg ze tranen in haar ogen, ze vond de heftige zoen niet eens zo erg nu. Het was fijn en ze wist dat het voor Thobias een manier was om even helemaal nergens anders aan te denken. Ze stopte na een tijdje en keek hem liefdevol aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 21:51

Jason Hiddon

Ze dacht dat het niet slim was, maar ze wilde samen dingen doen, het huisje opbouwen. 'ja, dat is goed. Dat lijkt mij ook slim. Dan hebben we gewoon leuke dingen om samen te doen.' zei hij zachtjes. Ze legde haar hand op zijn wang en hij keek haar aan, zijn blik vol liefde. Hij was nog steeds gespannen en bang, maar de liefde overheerste wel. 'Ik... ik ben blij dat Thobias je redde. Ik beschuldigde hem. Ik vond dat hij er voor had gezorgd dat Diana vrij was.' fluisterde hij. 'Hij had ook met je mee kunnen lopen naar het dorp, hij was daarvoor bij je, toch?' vroeg hij zacht. 'Ik denk dat ik hem pijn heb gedaan, ik heb gezegd dat hij niet van je hield...'

Koning Thobias Hiddon

Ze leek het geen probleem te vinden en ze stopte de zoen weer, hij keek in haar mooie ogen en daarna drukte hij zijn lippen in haar hals. Hij was zo enorm gek op haar. 'Ik wil je...' mompelde hij zachtjes, met zijn lippen dicht tegen haar huid aan, meteen daarna zoende hij haar weer en gleden zijn handen over haar jurk heen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 21:57

Dany

Het leek hem slim en dat liet haar glimlachen, blij dat hij het met haar eens was. Ze merkte dat ze zich langzaam echt beter begon te voelen. HIj accepteerde haar hand op zijn gezicht en dat vond ze prettig. Ze luisterde naar zijn woorden en keek naar de grond.
"Ja, Thobias was daarvoor bij me, maar ik gaf aan dat hij aan het werk moest gaan, ik wilde ook gewoon alleen naar het dorp toe, het was dus echt niet zijn schuld, Echt niet." Klonk haar stem zacht tegen hem.
"Misschien moet je met hem praten, maar pas als je er echt aan toe bent." Fluisterde ze.

KOningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn lippen in haar hals en luisterde naar wat hij zei. Hij wilde haar. Ze slikte eventjes. "Echt nu?" Vroeg ze hem en ze beet even op haar lip. Ze had er echt geen zin in, echt niet, ze wilde gewoon bij hem zijn en hem knuffelen. Dat was alles...
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 22:03

Jason Hiddon

Thobias was bij haar geweest, maar ze gaf aan dat hij echt aan het werk moest, ze wilde alleen gaan en het was echt niet zijn schuld. Daardoor keek Jason naar de grond, hij vond het moeilijk. 'Ja, dat zal ik doen, als het wat beter gaat.' zei hij zachtjes. 'Ik wilde hem nooit pijn doen, echt nooit.' fluisterde hij. Hij streek langs zijn voorhoofd en hij ademde diep in. 'Hij had gewoon drie wachters bij Diana moeten zetten...' mompelde hij.

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar slikken en ze vroeg of hij het nu wilde, ze leek er niet echt zin in te hebben. 'Ja, ik heb er enorm veel zin in.' zei hij zachtjes. Hij streek langs haar gezicht en hij keek haar aan. 'Jij niet hé?' vroeg hij zachtjes. Het leek er niet echt op dat ze er om stond te juichen nu, totaal niet. Misschien had hij ook gewoon een andere manier van afleiding zoeken voor dingen.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 3/1/2017, 22:08

Dany

Hij zou het doen als het beter ging en ze knikte een beetje, dat vond ze wel een goed idee. "Ik weet dat je hem geen pijn wilde doen, je was gewoon zo van streek en bang..." FLuisterde ze hem zachtjes toe en lief. Hij gaf aan wat er had moeten gebeuren en ze knikte.
"Ja, misschien wel... maar iedereen was haar al een beetje vergeten volgens mij..." Klonk haar stem zacht.

KOningin Destiney Hiddon

Hij had er enorm veel zin in en had door dat zij het niet had. "Nee, sorry... op dit moment wil ik alleen maar knuffelen eigenlijk..." Fluisterde ze hem toe. "Ik heb er geen energie voor..." Ze keek hem aan en genoot van zijn vingers die langs haar gezicht streelden.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 3/1/2017, 22:11

Jason Hiddon

Ze zei dat ze wist dat hij hem geen pijn wilde doen, hij was van streek en bang. Hij knikte langzaam, hij was inderdaad doodsbang, maar toch had hij het wel gedaan. Hij had zijn eigen broertje neergestoken. Bijna doodgestoken. Hij had dat bij Dany gedaan als Thobias er niet was. Ze zei dat het misschien zo was, maar iedereen was haar al vergeten. 'Ik ook.' mompelde hij zachtjes.

Koning Thobias Hiddon

Ze had er geen zin in, ze wilde alleen maar knuffelen, ze had er geen energie voor. Hij knikte langzaam. Hij was teleurgesteld, het was voor hem de beste afleiding die hij kon krijgen, maar hij begreep haar ook wel. 'Knuffelen is ook goed.' zei hij uiteindelijk zacht. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar dicht tegen zich aan, daarna zoende hij haar wel meteen weer.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 5/1/2017, 15:44

Dany

Jason was het zelf ook vergeten en ze knikte daardoor een klein beetje. "Zullen we gaan slapen, lieve Jason?" Vroeg ze hem heel zacht en lief en ze pakte zachtjes zijn hand even vast. Ze was stapelgek op deze man en hoopte echt dat ze hier weer beter uit zouden komen, dat moest gewoon...

Koningin Destiney Hiddon

"Het spijt me, ik weet dat ik je daarin teleurstel...." Fluisterde ze edoor de blik in zijn ogen. Hij zei uiteindelijk wel dat knuffelen ook goed was.
"Dankjewel..." KLonk haar stem heel zacht en ze kroop in zijn armen en zoende hem zacht terug.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: