Skyrim RPG

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 10:50

Koning Thobias Hiddon

Ze stopte de zoen en pakte zijn gezicht vast, hij staarde in haar prachtige ogen, die zo enorm vertrouwd waren. Ze zei dat het niet kon, dat het alles moeilijker maakte en hij voelde opnieuw de tranen in zijn ogen, hij was zo emotioneel door alles. Alsof hij het zelf allemaal niet goed kon hebben. 'Ik weet het, ik wil ook niemand pijn doen...' Fluisterde hij, zijn stem trilde lichtjes. Hij had het er echt moeilijk mee. Hij sloeg zijn armen voorzichtig om haar heen en hij hield haar dicht tegen zich aan. 'Het spijt mij zo...'
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 10:55

Dany

Hij wist het wel en ze zag de tranen in zijn ogen. Hij wilde niemand pijn doen ,ze was daar wel blij mee. Dat hij dat besef wel had. Ze voelde zijn armne om haar heen en hij zei dat het hem speet.
“Het is niet erg… het hoeft je niet te spijten.” Sprak ze zacht. Ze hield hem dicht tegen haar aan en streek over zijn rug heen.
“Ga lekker een dagje met Destiney wat doen, oké?” Vroeg ze hem nu en ze keek hem weer eventjes aan. “Kijk gewoon eventjes hoe het voor je voelt en of de verwarring minder word wanneer je weer met haar bent.”
xAnouk

Aantal berichten : 20276

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:00

Koning Thobias Hiddon

Ze kalmeerde hem weer een beetje, ze vond dat het hem niet hoefde te spijten, hij moest lekker een dagje met Destiney doorbrengen en kijken of de verwarring dan wat minder zou worden. Hij knikte even langzaam, hij wilde het wel proberen,al vond hij het allemaal best wel lastig. Zeker nu, omdat hjj vooral Destiney hier mee geen pijn wilde doen. Straks was ze klaar met hem en was hij helemaal alleen, omdat Dany gelukkig was met Jason. Hij drukte nu alleen maar even kort zijn lippen op die van haar en daarna nam hij een beetje afstand. ' Zie ik je vanavond wel weer?' Vroeg hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 11:04

Dany

Hij knikte langzaam door haar woorden en ze glimlachte hem toe. Nog even kreeg ze een kus van hem en hij vroeg of hij haar die avond weer zou zien. “Ik denk het wel.” Glimlachte ze hem toe.
“Dan zie ik je wel weer.” Knikte ze en ze kwam nu overeind en liep langzaam weg. Ze wreef over haar gezicht heen en voelde hoe haar gedachten de vrije loop begonnen te nemen, ze werd helemaal gek. Ze dacht overal aan en vond het zo verschrikkelijk allemaal. Bij elke keuze zou ze wel iemand pijn doen en dat maakte het zo erg. Uiteindelijk ging ze in een verlaten torenkamer zitten op de grond en begon ze zachtjes te snikken. Ze wist het gewoon echt even niet meer.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:16

Jason Hiddon

Hij wist dat Dany bij Thobias was en hij was zelf weer een beetje tot rust gekomen, maar hij merkte wel goed dat dit hem ergens wel flink dwars zat. Hij had moeite met het ontdekken van nieuwe dingen en nieuwe gevoelens, omdat hij zich daar onzeker over voelde en omdat hij ergens heel nieuwsgierig was naar wat er allemaal nog meer was. Nu was hij op zoek naar Dany, hij had een beetje een vervelend gevoel wat best van haar af kon komen. Hij hoopte niet dat het door hem kwam. Een wachter wist hem te vertellen dat ze in de toren zat en toen hij daar kwam en haar zag zitten ademde hij diep in. 'Dany, wat is er aan de hand?' Vroeg hij heel zachtjes en bezorgd.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 11:20

Dany

Ze hoorde iemand naderen en niet veel later zag ze Jason. Hij vroeg haar wat er aan de hand was en ze keek hem aan terwijl de tranen over haar wangen liepen. Ze had het liefste dit even alleen willen verwerken want ze wilde niets tegen hem zeggen dat hem pijn kon doen, maar toch vond ze het fijn om hem te zien. Ze pakte zacht zijn hand en trok hem naast haar neer op de grond en kroop dicht tegen hem aan terwijl ze zachtjes bleef huilen. Het zat haar gewoon allemaal zo erg dwars dat huilen de enige oplossing leek te zijn.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:23

Jason Hiddon

Ze pakte hem vast en kroop meteen tegen hem aan, waardoor hij zijn armen om haar heen sloeg en rustgevend over haar rug heen streelde. 'Rustig maar, wat het ook is,het is goed en ik wil je helpen met alles.' Fluisterde hij. Hij hield haar zorgzaam in zijn armen, terwijl hij zelf heel rustig bleef. Hij begreep niet waar haar verdriet vandaan kwam, maar misschien had ze veel aan haar hoofd of maakte ze zich zorgen om Thobias en alles. Dat kon heel erg goed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 11:27

Dany

Het was wel veel fijner dat hij bij haar was, het gaf haar ook echt rust en na een tijdje was ze weer volledig gekalmeerd. Ze leunde tegen hem aan en ademde rustig in en uit. “Alles is zo verwarrend.” Fluisterde ze schor tegen hem. Ze wist gewoon echt niet wat ze ermee moest doen, het was zo moeilijk. Ze wilde liever ook niet teveel aan Jason vertellen, dat had ze ook beloofd aan Thobias, maar aan de andere kant was Jason wel heel eerlijk tegen haar en ze wilde ook niet dat het tussen hen in kwam te staan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:30

Jason Hiddon

'Wat is er verwarrend? Je gevoel?' Vroeg hij zacht aan haar, omdat hij haar echt niet zo heel erg goed begreep. ' Je kan met mij overal over praten en wat het ook is, ik zal het echt voor mezelf houden. Maar als je dat niet wilt vertrouw ik er op dat je een goede reden daar voor hebt en dan zal ik dat ook echt respecteren, maar het kan enorm opluchten om even al je zorgen met iemand te kunnen delen.' zei hij lief tegen haar. Hij wilde haar helpen, maar dat kon niet als hij niet wist waarmee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 11:36

Dany

Hij wilde meer weten, het hoefde niet, maar hij was zo onwijs lief voor hem, ze hield zo erg veel van hem door hoe hij was en ze drukte zacht haar lippen op zijn wang en legde vervolgens haar hoofd op zijn schouder.
“Ik mocht het eigenlijk niet vertellen… maar jij bent ook zo eerlijk en dat wil ik graag houden. Ik vind het prettig dat we alles tegen elkaar kunnen zeggen, maar ik wil je ook echt geen pijn doen. Echt niet.” Klonk haar stem zacht en eerlijk.
“Word je niet boos?” Vroeg ze vervolgens met een klein stemmetje.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:45

Jason Hiddon

Door wat ze nu allemaal zei had hij al helemaal geen idee meer wat er nou aan de hand was, hij snapte het echt niet zo goed allemaal. Ze wilde het nu wel vertellen, maar het mocht eigenlijk niet en ze wilde hem geen pijn doen. 'Nee, ik zal niet boos worden. Écht niet. Ik weet zeker dat het fijn voor je is om er over te praten en dat is alles wat ik wil, ik wil je die ruimte geven en dan zal ik ook zeker niet boos worden.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 11:49

Dany

Ze luisterde naar hem en knikte eventjes. “Dankjewel lieverd, ik hou zoveel van je…” Fluisterde door dat hij zo begripvol was.
“Thobias is bang dat onze band sterker is dan normaal. Hij denkt dat hij misschien wel verliefd op mij is… Ik weet het niet zo goed, ik ben niet verliefd op hem maar… het is wel heel prettig om bij hem te zijn. Ik heb ook altijd gezegd dat ik iemand zocht zoals hij. Maar jij bent daar eigenlijk een veel perfectere versie van. Ik wil ook echt alleen jou, Jason, dat is voor mij een hele duidelijke keuze, maar ik vind het zo moeilijk dat Thobias iets van me wilt en… elke keer dat ik hem afwijs doe ik hem zoveel pijn. Het is zo verwarrend en zo moeilijk.” Ze wreef met haar handen over haar gezicht heen en zuchtte diep.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 11:54

Jason Hiddon

Hij luisterde naar het probleem en hij glimlachte even een beetje naar haar. 'Ik ben hier echt niet boos over hoor. Ik ben al niet zo jaloers en jij kan er toch niks aan doen? Natuurlijk vinden jullie het fijn om bij elkaar te zijn. Thobias is je beste maatje. Niet zo gek, toch? Ik snap ook wel dat het heel verwarrend is, ik zou dat zelf misschien ook wel moeilijk vinden. Maar ik zou mij er niet echt al te druk om maken. Ik weet dat je voor mij kiest, ik voel hoe veel je van mij houdt, ik twijfel nergens aan. Echt niet.' zei hij zacht. ' Is hij heel opdringerig? Ik wil niet dat hij je ergens toe dwingt. Ik vind een hele hoop prima, zolang het maar niet te ver gaat en jij overal achter staat...' Zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 12:00

Dany

“Waar heb ik jou ooit aan verdiend…” Klonk haar stem heel erg zacht tegen hem en ze schudde haar hoofd een beetje. Hij was zo onwijs lief en begripvol, ze wist niet of zij wel hetzelfde zou zijn voor hem en ze luisterde verder naar zijn aangename stem.
“Hij is soms opdringerig, maar ik vind het gewoon zo moeilijk om iets tegen hem te zeggen, hij pakt al mijn woorden heel erg heftig op en hij kan heel drastisch zijn. Hij heeft me wel vandaag gezoend…” Het laatste voegde ze er fluisterend aan toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 12:34

Jason Hiddon

' Je bent een geweldige vrouw, Dany. Ik hou van je en ik weet dat je ook van mij houdt, maar het leven heeft soms gewoon dingen die het heel moeilijk maken. Dat is voor mij geen reden om te twijfelen aan ons of om boos te worden.' zei hij zacht tegen haar. Hij stond er zo gewoon niet in, zo werkte hij ook niet. Hij streek langs haar wang en ze vertelde hoe Thobias was en wat hij deed. Dat hij haar gezoend had. 'Vond je dat erg?' Vroeg hij. 'Niet voor mij. Als ik er niet geweest was, had je hem dan gestopt? Dat is het belangrijkste, Dany. Als jij het zelf niet zo erg vindt, wat maakt het dan uit? Van een zoen zal je mij echt geen pijn doen...' zei hij heel zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 12:47

Dany

Ze keek naar hem en ademde even diep in. “Ik heb liever dat je boos op me word… Als jij zegt dat ik je met een zoen geen pijn zal doen… straks gebeurd het vaker en dan?” Vroeg ze hem verward en wat paniekerig. “Ik stopte hem ook, ik wilde het niet, voor jou, omdat ik dacht dat het je pijn zou doen.” Ze wreef over haar gezicht heen, het werd allemaal steeds warriger voor haar.
“Je bent zo rustig en begripvol…”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:06

Jason Hiddon

'Maar lieve Dany, wat maakt het nou uit? Ik weet dat je altijd terug kunt komen bij mij, dat je dat ook zult doen. Waarom zou ik mij daar dan zorgen om maken?' Vroeg hij haar zachtjes en vol liefde. 'Ik vind het totaal niet erg, zolang je heel erg eerlijk bent over alles en we het kunnen bespreken, dan voel ik mij er oké bij.' zei hij tegen haar. 'Maar alleen als jij het wilt. Niet omdat hij het wilt, hij mag je nooit dwingen. Oké?' Vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 13:12

Dany

Het maakte niet uit, hij wist dat ze terug zou komen bij hem en waar moest hij zich dan zorgen over maken. Het was totaal niet erg, zolang ze maar heel erg eerlijk was en ze het konden bespreken. Daar voelde hij zich goed bij. Ze mocht het ook alleen maar doen als zij het wilde, hij mocht haar niet dwingen. Ze knikte eventjes daardoor.
“Ik kan alleen niet hetzelfde van jou zeggen… ik zou het afschuwelijk vinden als je iemand anders zou zoenen.” Ze beet zachtjes op haar lip en keek hem aan. “Daarom vind ik het niet eerlijk. Ik wil niet dat wij ongelijk zijn aan elkaar.” Legde ze aan hem uit nu ze alles iets beter op een rijtje leek te krijgen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:21

Jason Hiddon

'Maar dat hoeft niet. We zijn toch niet precies hetzelfde? Waarom zouden we dan dezelfde regels hebben? Dat is raar. Ik zal het niet doen, maar ik zit ook niet in zo'n situatie. Het is Thobias, het is geen wildvreemde. Dat vind ik ook anders. Ik weet hoe het zit tussen jullie. Maar wees er gewoon eerlijk over, dat is het enige dat ik wil.' zei hij zacht. 'Ik zal het niet doen, ook niet als jij het wel doet. Je moet je niet zo veel zorgen maken...' Zei hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 13:24

Dany

Ze ontspande door zijn woorden, hij vond het echt totaal niet erg en nog steeds vond ze dat behoorlijk wonderbaarlijk, maar ook heel erg fijn.
“Dankjewel, ik ben zo blij met jou… jij kan zo makkelijk duidelijkheid krijgen in mijn hoofd.” Glimlachte ze hem toe en ze pakte zachtjes zijn hand vast. “Ik zal altijd eerlijk zijn, het lucht zo erg op, ik ben blij dat je me hebt gevonden net en dat je me aan het praten kreeg.” Klonk haar stem lief tegen hem.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:34

Jason Hiddon

'Gelukkig maar.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze pakte zijn hand vast en ze zei dat ze altijd eerlijk zou zijn, het luchtte zo erg op en ze was blij dat hij haar gevonden had. 'Natuurlijk, ik ben al een tijd bezig om voor mezelf in beeld te krijgen wat mij gelukkig maakt en wat ik belangrijk vind en ik denk dat ik het nu wel een beetje weet. Ik ben zo ontzettend zeker van onze relatie dat ik niet jaloers ben. Niet op Thobias. Ik weet hoe hij is, ik weet hoe jij bent en ik weet precies wat ik aan je heb.' zei hij zacht en vol liefde. Hij zoende haar langzaam en daarna keek hij weer naar haar. 'Destiney weet zeker niets?' vroeg hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 13:38

Dany

Hij gaf aan dat hij zelf al en tijdje bezig was om in beeld te krijgen wat hem gelukkig maakte en wat hij belangrijk vond. Hij wist het nu wel een beetje. Hij was ontzettend zeker over hun relatie. Hij was niet jaloers want hij wist precies hoe ze was. Het liet haar glimlachen. “Dat is heel erg goed van je en ik ben blij dat je er zo over denkt.” Fluisterde ze liefdevol tegen hem terug. Hij zoende haar en genietend zoende ze hem even terug. Ze hield hem dichtbij haar. “Nee, maar Destiney zou ontzettend van streek zijn als ze het wel wist…” Fluisterde ze hem toe.
“Gaan we vandaag wat leuks doen?” Vroeg ze hem nu. Ze keek naar hem en ging op zijn schoot zitten. Ze wilde het graag allemaal een beetje vergeten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:41

Jason Hiddon

Ze vond het goed en ze was blij dat hij er zo over dacht, dat liet hem glimlachen. Hij vond het fijn om te merken dat het haar goed deed. Dat vond hij heel belangrijk, waarschijnlijk zou zijn mening een hele hoop van haar zorgen wegnemen en hij wist dat Dany niet zomaar met iedereen zou gaan zoenen, hij wist hoe ze was. Hij vond Thobias een wat anders verhaal. Ze zei dat Destiney het niet wist, maar ze zou ontzettend van streek zijn als ze het wel wist. 'Dat kan ik mij goed voorstellen. Ik wil het alleen als jij en Thobias het ook willen, maar is het misschien een idee als ik een keertje met haar ga praten?' vroeg hij nu. Hij had een goede band met Destiney opgebouwd en hij wilde gewoon peilen hoe ze over alles dacht. Hij vond het ook niet eerlijk om het achter te houden voor haar, ook al wisten ze nog niet hoe dit er in de toekomst uit ging zien. Ze kroop bij hem op schoot en hij glimlachte door wat ze zei. 'Heel erg graag. Wat vind je leuk om te gaan doen?'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 13:45

Dany

Hij stelde voor om met Destiney te gaan praten. “Ik vind het wel goed, maar ik weet niet of Thobias het wilt… zal ik het vanavond aan hem vragen?” Vroeg ze aan hem en ze streek langs zijn wang met haar vingers.
Hij vroeg wat ze leuk vond om te doen. “Iets wat we al heel lang niet meer hebben gedaan.” Klonk haar stem nu uitdagend tegen hem. Ze streek met haar vingers over zijn borst heen en langs zijn hals. Met haar tenen streek ze een beetje over zijn been heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:48

Jason Hiddon

'Ja, dat is goed. Overleg het maar met hem. Ik zou het fijn vinden als ik een beetje van alle spanning weg kan nemen door te helpen en misschien kan ik Destiney wel een bepaald inzicht en vertrouwen geven dat ik zelf ook heb.' zei hij tegen haar. Ze streek langs zijn wang en ze wilde iets doen dat ze al heel lang niet gedaan hadden. Haar stem klonk uitdagend en hij ademde diep in, haar vingers gleden over zijn borst en daarna voelde hij haar tenen over zijn been glijden. Dat was voor hem echt heel erg lekker, het bleef bijzonder wat voor effect het op hem had.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven