Skyrim RPG

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 13:51

Dany

Ze mocht het met hem overleggen, hij zou het fijn vinden om gewoon een beetje spanning weg te nemen. Hij kon haar misschien ook wel bepaalde inzichten geven en vertrouwen. “Ja, misschien wel, ik vind het heel lief dat je zo wilt helpen.” Klonk haar stem zachtjes tegen hem en ze glimlachte weer eventjes.
Langzaam zoende ze hem weer en bleef ze met haar tenen over zijn been heen glijden, ze wist dat hij dat het lekkerste vond. Ze deed het ook graag. Ze vond het gewoon leuk.
xAnouk

Aantal berichten : 20236
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 13:53

Jason Hiddon

Ze zei dat hij het misschien wel kon, ze vond het lief dat hij zo wilde helpen. 'Natuurlijk.' zei hij zacht en lief tegen haar. Hij werd weer gezoend en haar tenen gleden weer heen en weer, waardoor hij diep kreunde. Dit deed echt heel veel met hem, hij werd enorm snel heel erg uitgedaagd en hij voelde het verlangen nu branden in zijn lichaam, zo heftig was het. Eigenlijk wilde hij dit wel vaker doen, maar als het de komende tijd wat rustiger was, zouden ze er ook wel meer tijd voor hebben.
Nikkay

Aantal berichten : 20449
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 14:01

Dany

Hij wilde het wel doen en dat liet haar glimlachen. Hij kreunde door wat ze deed en het leek behoorlijk heftig voor hem te zijn.
“Vind je dat wel lekker?” Vroeg ze plagend en heel uitdagend aan hem en ze keek hem met ondeugende ogen eventjes aan. Ze vond het leuk met hem. Hier genoot ze gewoon van. Weer gleden haar tenen over zijn been heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 14:05

Jason Hiddon

Ze vroeg plagend en uitdagend of hij dit wel lekker vond en hij wist bijna niets uit te brengen. 'Het is echt niet normaal wat dit met mij doet.' fluisterde hij schor. Ze ging weer verder en hij keek naar haar voet die over zijn broek heen gleed, het verlangen brandde en zorgde voor een tintelend gevoel, hij merkte ook dat hij steeds meer accepteerde en normaal vond, hij begon echt te wennen en hij begon zelfs wat te fantaseren over dingen. Over plekken waar ze dit konden doen, het was steeds uitdagender voor hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 14:11

Dany

Hij fluisterde schor tegen haar dat het niet normaal was wat ze met hem deed, daardoor keek ze hem met twinkelende ogen aan. "Dat is de bedoeling." Fluisterde ze en ze gaf hem een knipoog.
"Waar zit je aan te denken?" Vroeg ze hem nu, aangezien hij duidelijk in gedachten was. Ze vond het wel heel erg leuk dat hij langzaam wat losser werd, zo konden ze steeds meer uitproberen samen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 14:13

Jason Hiddon

Ze zei dat het de bedoeling was en daarna vroeg ze wat hij zat te denken. 'Ik bedacht mij hoe het is om dit op een iets spannendere plek te doen, met mensen er bij. Ik ga het allemaal steeds leuker vinden en dit is zo ontzettend opwindend.' zei hij zacht, nog steeds wat schor. Hij pakte nu zachtjes haar voet vast en liet haar tegen over zijn been naar boven glijden, zijn vingers gleden over haar huid, maar daarna liet hij haar weer los en zoende hij haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 14:19

Dany

Hij vertelde wat hij opwindend vond. "Echt? Met andere mensen... dat vind ik wel spannend hoor." Grinnikte ze hem toe en ze zoende hem zachtjes even. "Ik vind dit al riskant, in zo'n torentje waar iedereen ons kan horen." Fluisterde ze in zijn oor. Hij pakte haar voet en ze keek hem uitdagend aan terwijl hij haar been bewoog. Genietend zoende ze hem vervolgens terug en ze streek even langs zijn gezicht. Het was zo heerlijk met hem. Ze genoot er ook echt van.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 14:28

Jason Hiddon

'Ik vind het ook heel erg spannend, maar wel leuk. Vind je het leuk om het uit te proberen?'Vroeg hij zachtjes aan haar. Ze vond dit al riskant en hij grijnsde een beetje. 'Ik vind het minder erg dat mensen ons kunnen horen dan wanneer ze ons kunnen zien' zei hij grijnzend tegen haar. zijn handen gleden over haar lichaam heen, knedend, maar wel voorzichtig. Dat bleef hij altijd wel, ook door wat hij meegemaakt had. Hij werd eigenlijk nooit echt heftig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 15:12

Dany

Hij vond het wel heel spannend, maar ook leuk. Hij vroeg of ze het wilde uitproberen. “Weet ik niet zo goed…” Klonk haar stem zachtjes tegen hem. “Misschien wel proberen, maar ik weet niet tot hoe ver ik wil gaan.” Vertelde ze aan hem. Hij vond het minder erg dat mensen hen konden horen en ze knikte, dat vond ze zelf ook een stuk minder erg. Zijn handen gingen over haar lichaam heen en ze genoot er echt van. Ze kreunde zacht en sloot haar ogen door wat hij met haar deed.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 17:06

Jason HIddon

Ze zei nu dat ze het niet zo goed wist en daardoor was hij oprecht verbaasd. Hij had echt gedacht dat ze het wel zou durven, dat hij altijd degene zou zijn die het gevoel had dat hij de ander tegenhield, maar nu was het misschien andersom. Nu durfde hij misschien wel meer, omdat hij dit zo ontzettend opwindend vond. Hij kon niet eens omschrijven hoe intens het gevoel was, dat was ook waarom hij er nogal ondersteboven van was dat hij dat gevoel bij iemand anders ook had gehad. 'Dat snap ik, dat is niet erg. Dat kunnen we toch gewoon uit proberen?' vroeg hij nu voorzichtig, heel bang dat ze het misschien echt wel niets vond en het niet zou willen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 19:08

Dany

Hij was verbaasd en ze begon te lachen door hem. Ze gaf hem een stevige knuffel en hield hem in haar armen. "Ik wil alles proberen met jou samen. Gewoon omdat ik het leuk vind om je op te zien leven. Dat vind ik leuk. Maar hiermee moet je me wel een beetje helpen hoor, want ik vind het echt heel spannend." Sprak ze hem toe en ze streelde langs zijn wang met een lieve glimlach.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 19:27

Jason Hiddon

Ze begon te lachen en knuffelde hem, ze wilde alles proberen met hem samen, gewoon omdat ze het leuk vond om hem op te zien leven, dat vond ze leuk. Maar hierbij moest hij haar een beetje helpen, want ze vond het wel spannend. 'Ik weet niet zo goed hoe ik jou moet helpen, jij helpt mij altijd. Jij weet wat we kunnen doen en wat fijn is, ik heb geen idee.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze streelde langs zijn wang en hij zoende haar nu intens, hij had er nog steeds heel veel zin in.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 19:55

Dany

Hij wist niet zo goed hoe hij haar moest helpen, zij hielp hem altijd en zij wist wat fijn was, hij had geen idee. "Ik heb het nog nooit op een openbare plek gedaan." Fluisterde ze tegen hem. Ze wist het gewoon niet. Ze werd intens door hem gezoend en ze zoende hem terug.
"Jason, zullen we eerst gewoon wat op een feestje proberen? Ik denk dat dat het beste is eigenlijk." Vroeg ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 20:12

Jason Hiddon

'Ik ook niet, Dany. Voor mij is alles nieuw.' zei hij plagend tegen haar. Hij merkte duidelijk dat ze hier toch echt wel anders naar keek. 'Als je het niet wilt, dan is dat ook niet erg hoor, dat weet je toch?' vroeg hij zacht en lief aan har. Ze wilde eerst gewoon wat op een feestje proberen en hij knikte even langzaam. 'Dat is inderdaad wel een goed idee, dat kunnen we wel doen.' stemde hij in. 'Waarom vind je het zo spannend? Als iemand iets opvalt, zullen ze vooral aan mij zien dat ik er nogal zin in heb, niet aan jou, toch?' vroeg hij zacht, omdat hij het niet begreep en hij wilde alles heel graag begrijpen.

Koning Thobias Hiddon

Hij had even een stukje gelopen om zijn hoofd weer wat kalmer te krijgen na alles, het zat hem toch wel dwars, maar hij probeerde het wat los te laten. Hij wilde er niet al te veel stil bij staan, al was dat moeilijk. Hij had nog even met David gepraat over Joy, maar de jongen leek het echt goed te doen, nu nog steeds. Daar was hij heel blij mee. Nu klopte hij aan op de slaapkamer deur en trok hij die open. 'Heb je zin om samen wat te doen?' vroeg hij aan Destiney.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 20:31

Dany

Ze grinnikte door hem en ze gaf hem een knipoog. Hij vertelde dat het niet erg was als ze niet wilde. "Ik wil het wel. Ik wil het wel proberen." Zei ze hem zacht. Hij gaf aan dat op een feestje het wel een goed idee was, dat konden ze wel doen. Ze knikte even met een glimlach. Hij wilde weten waarom ze het zo spannend vond.
"Ik houd er niet zo van om betrapt te worden." Zei ze glimlachend tegen hem.

KOningin Destiney Hiddon

Ze hoorde na een tijdje de stem van Thobias en ze keek op toen de deur open ging, ze glimlachte naar hem en hij vroeg of ze zin had om samen wat te doen.
"Ja, dat lijkt me heel erg leuk. Gaat het goed met je." Vroeg hem lief en ze kwam overeind. Ze liep naar hem toe en zoende hem liefdevol
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 20:34

Jason Hiddon

Ze wilde het wel, ze wilde het proberen. Ze zei dat ze er niet zo van hield om betrapt te worden en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik ook niet, waarschijnlijk zou ik mij kapot schamen. Daarom moeten wij er ook voor zorgen dat we niet betrapt worden.' zei hij plagend tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij drukte zacht zijn lippen op haar vingers. 'Ik hou van je, heel erg veel.' fluisterde hij.

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het haar leuk leek en ze vroeg daarna of het goed met hem ging, waardoor hij even aarzelde. 'Ik heb geen pijn meer, maar ik ben nog steeds wat in de war door alles. Ik hoop dat het minder wordt als ik wat minder werk.' zei hij eerlijk tegen haar. Hij wilde niet te veel vertellen, maar ze had toch wel gemerkt dat hij wat in de war was, waarschijnlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 20:43

Dany

Hij wilde ook niet betrapt worden, hij zou zich kapot schamen. "Ik ook." Lachte ze hem nu toe. Ze moesten ervoor zorgen dat ze niet betrapt werden. "Dat is een heel goed idee." Ze voelde hoe hij haar hand pakte en zijn lippen voelde ze op haar vingers. "Ik houd ook zoveel van jou..." Fluisterde ze lief tegen hem.

KOningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij geen pijn meerh ad, hij was nog wat in de waar door alles en hij hoopte dat het minder werd als hij minder werkte. "Ik hoop het ook, dat is wel de bedoeling." Fluisterde ze en ze streelde langs zijn nek en bleef dichtbij hem staan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 20:58

Jason Hiddon

Hij liet zijn vingers langs haar hals en daarna over haar jurk heen glijden, hij vond het heerlijk om haar aan te raken. 'Je hebt zo'n ontzettend goed lichaam.' fluisterde hij. Ze hield ook van hem en het was altijd fijn om dat te horen, maar hij wist het ook wel, hij kon het echt voelen en dat was bijzonder voor hem, dat was hem ook echt heel erg veel waard.

Koning Thobias Hiddon

Ze hoopte het ook, het was wel de bedoeling. Ze streelde langs zijn nek en bleef dichtbij hem staan, waardoor hij langzaam inademde. 'Wil je samen weg of vind je het net zo fijn om hier te blijven en lekker samen te zijn?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij wilde heel graag doen wat Destiney leuk vond, dat vond hij belangrijk. Alsof hij iets goed te maken had, misschien was dat voor zijn gevoel ook wel zo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 21:05

Dany

Hij raakte haar overal aan en vond dat ze een ontzettend goed lichaam had. "Hmm.. nog een paar maanden en dan is dat voorbij hoor." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. Ze zoende hem vol liefde en streek met haar handen over zijn rug heen met een glimlach.

KOningin Destiney Hiddon

Hij vroeg wat ze wilde en ze keek hem een tijdje aan. "Ik wil heel graag hier blijven, samen... niemand om ons heen." FLuisterde ze hem toe en ze trok hem dicht tegen haar aan. Haar handen gleden over zijn rug heen en zoende hem weer liefdevol .
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 21:08

Jason Hiddon

'Ik geloof niet dat het mij echt iets uit maakt hoor, ik vind je altijd prachtig, zeker als er een klein wondertje in jou groeit.' zei hij plagend tegen haar. Hij werd vol liefde gezoend en haar handen gleden over zijn rug heen, waardoor zijn zoen iets gretiger werd. Hij legde zijn hand in haar hals en hij bleef haar heel uitgebreid zoenen, terwijl zijn vingers langzaam naar de sluiting van haar jurk gleden om die los te maken.

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde hier blijven, samen met niemand om hun heen. 'Dat klinkt goed.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij werd dicht tegen har aangetrokken en liefdevol gezoend, dit vond hij heel fijn. Het gaf hem nog steeds een geweldig gevoel en daardoor wist hij heel zeker dat zijn gevoelens voor Destiney niet veranderd waren. Dat was nog precies hetzelfde, hij voelde echt nog net zo veel voor haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 21:18

Dany

Hij dacht dat het niet iets uitmaakte en zei dat hij haar prachtig vond en zeker als er een wondertje in haar groeide. "Ons wondertje... ons lieve mooie wondertje." Klonk haar stem liefdevol tegen hem. Hij begon langzaam haar jurk los te maken en ze genoot van hem. Het was gewoon heerlijk samen.

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het goed klinken en hij zoende haar terug. Ze sleog haar armen om zijn nek heen en kroop dicht tegen hem aan. Het was zo fijn en geweldig. "Ik houd zoveel van je..." Fluisterde ze lief tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 21:20

Jason Hiddon

'Ja, precies, daarom kan ik het toch nooit lelijk vinden? Misschien vind ik het wel alleen maar aantrekkelijker.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij liet de stof langzaam van haar huid glijden en hij drukte zijn lippen op haar schouder, het was echt heel erg fijn, vooral omdat hij tegenwoordig meestal helemaal ontspannen was, zeker als hij zich verder ook goed voelde. Soms werd hij ineens nog bang, maar Dany kon daar enorm goed mee omgaan.

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop dicht tegen hem aan en ze zei dat ze heel veel van hem hield, waardoor hij haar doordringend aankeek. 'Ik ook van jou. zielsveel.' fluisterde hij, iets emotioneel. Hij voelde zo veel voor haar, maar toch kon hij haar zo intens veel pijn doen en dat vond hij enorm moeilijk. Hij wilde het niet. Hij wilde goed voor haar zijn, perfect voor haar zijn, maar hij was echt alles behalve dat.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 21:25

Dany

Misschien werd ze er juist wel aantrekkelijker van. "Misschien." Lachte ze hem toe. Ze sloot haar ogen wanneer hij de jurk van haar lichaam liet glijden, zijn lippen drukte hij op haar schouder en ze streelde met haar tenen weer langs zijn been heen met een glimlach. Het was heerlijk.

Koningin Destiney Hiddon

Hij hield ook zielsveel van haar. "Dat weet ik..." Fluisterde ze hem toe en ze streelde langs zijn gezicht en over zijn rug heen. Haar lippen drukte ze in zijn hals en ze zoog op zijn huid. De vorige keer vond hij dat ook geweldig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2016, 21:27

Jason Hiddon

'Maakt niet uit, je bent leuk genoeg.' zei hij tegen haar. Hij meende het ook echt heel erg, hij zou haar altijd aantrekkelijk vinden, dat wist hij heel erg zeker. Het gevoel dat hij met haar had was zo bijzonder, de tintelingen in zijn lichaam als hij haar aanraakte, dat was altijd intens. Ze gleed weer met haar tenen langs zijn been, waardoor hij zachtjes kreunde, met zijn lippen nog tegen haar huid aan. Hij zoog heel zachtjes in haar hals terwijl hij haar verder liet gaan, want hier genoot hij toch echt nog het meeste van.

Koning Thobias Hiddon

Ze wist het. Ergens zorgde dat voor opluchting, omdat hij heel erg aan alles twijfelde. Hij vond het fijn om te horen dat ze heel goed wist hoe veel hij van haar hield, omdat dat belangrijk voor hem was. Hij wilde haar dat gevoel ook heel erg graag blijven geven, wat er ook gebeurde. Wat hij ook voor Dany voelde of wat juist niet. Hij voelde opeens haar lippen in zijn hals en daardoor kreunde hij zachtjes, dit was heel erg lekker.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2016, 22:41

Joy

Ze vond het zo fijn dat ze in het kasteel mocht slapen. Het zorgde voor zoveel rust in haar en ze kon veel beter aan het werk. Ze had gewoon haar eigen kamer en het leek bijna te mooi om waar te zijn. Na de lunch had ze even vrij en daarom besloot ze David op te zoeken. Vrolijk liep ze door de gangen heen en liep ze zijn richting op.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen