Skyrim RPG

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 5:26 pm

David Hiddon

Hij pakte net zijn zwaard weer op om verder te gaan toen hij iemand naar hem toe zag komen en al snel herkende hij haar als Joy. Het zag er uit alsof ze het ijskoud had en niet eens thuis was gekomen vannacht, daardoor kreeg hij een bezorgde uitdrukking in zijn ogen. Hij stopte zijn zwaard weg en hij sloeg meteen zijn jas om haar schouder. 'Kom, dan gaan we naar binnen, dan kan je even opwarmen.' fluisterde hij bezorgd.

Koning Thobias Hiddon

'Voor mij kan het geloof ik echt nooit te veel zijn.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij dacht ook dat het echt zo was, hij vond het altijd wel lekker. Ze zei dat het al heel anders was als hij probeerde haar net zo gek te maken, dan wilde ze het wel. 'Dat zal ik proberen, als ik er weer zin in heb.' zei hij zacht, daarna zoende hij haar weer heftig en intens.

Nikkay

Aantal berichten : 19915
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 5:30 pm

Joy

Hij keek haar bezorgd aan en sloeg meteen zijn jas om haar schouders heen. Hij zei dat ze mee naar binnen moest komen, dan kon ze opwarmen.
"Mag ik alsjeblieft in jouw bad en mijn kleren schoonmaken in je kamer? Alsjeblieft?" Smeekte ze hem nu, ze wilde netjes in de keuken verschijnen.

Koningin Destiney Hiddon

"Dat weet ik, maar voor mij wel." Lachte ze naar hem en ze gaf hem een knipoog. Hij zei dat hij het zou proberen als hij weer eens zin had. "Ik wacht er nu al op." Sprak ze uitdagend tegen hem. Ze werd weer heftig door hem gezoend en ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan.

xAnouk

Aantal berichten : 19701

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 5:33 pm

David Hiddon

Ze vroeg of ze alsjeblieft in zijn bad mocht en bij hem haar kleding schoon mocht maken, ze smeekte hem zelfs. 'Ja, dat mag.' zei hij zacht. Hij liet zijn blik over haar heen glijden, haar kleren zagen er niet echt uit alsof schoonmaken nog ging helpen. 'Ik kijk wel of ik wat nieuwe kleren kan regelen, want ik denk niet dat je dit nog schoon krijgt,' fluisterde hij.

Koning Thobias Hiddon

'Dat is jammer.' zei hij plagend tegen haar, daarna zei ze dat ze er nu al op wachtte. 'Hm, geniet nu eerst maar even hier van dan.' zei hij plagend tegen haar. Zijn vingers gleden over haar huid heen en hij ging weer mee in alles, tot hij zijn hoogtepunt bereikte en hij zijn armen om haar heen sloeg. Hij was echt gek op haar, dat merkte hij duidelijk elke keer, daarom ging het ook zo goed tussen hun.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 5:55 pm

Joy

Hij zei zacht tegen haar dat het mocht en daardoor haalde ze even diep adem. "Dankjewel..." Ze liep met hem mee en hij zei dat hij ging kijken of hij nieuwe kleding kon regelen, want hij dacht niet dat ze het nog schoon kon krijgen.
"Weet je het zeker... misschien... als ik het gewoon probeer..." Mompelde ze en ze keek naar haar kleding. Ze wilde niet dat David dingen voor haar zou betalen of wat dan ook, dan zou ze zich heel schuldig voelen.

Koningin Destiney Hiddon

Toen hij klaar was, sloeg hij zijn armen om haar heen en ze kroop dicht tegen hem aan. Ze sloeg de dekens om hun lichamen heen omdat het zo koud was. "Het liefste zou ik nu gaan slapen, maar je moet nog naar Dany zeker?" Vroeg ze zacht aan hem.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 8:30 pm

David Hiddon

'Ik weet het echt heel erg zeker, het is belangrijk voor je, dat zie ik. Dan help ik graag. Dat zou ik andersom ook waarderen. Ga maar lekker in bad, dan zal ik wat kleding voor je regelen.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij liet zijn bad vol lopen en daarna glimlachte hij naar haar en ging hij de gang in, hij zou vast iets vinden dat ze aankon, dat kon hij wel regelen. Het was eigenlijk voor het eerst dat hij zomaar alleen iets ging doen om iemand te helpen, dat hij iets wilde wat hij normaal misschien niet eens zou durven, maar toch kwam hij na een tijdje terug met een setje kleding.

Koning Thobias Hiddon

' Ja, ik lig ook echt heel lekker zo, maar ik moet nog heel even langs Dany. Ik wil het graag geregeld hebben.c' zei hij zacht. Bovendien vond hij het ook wel even fijn om met haar te praten, hij wilde weten hoe het met haar ging en om eerlijk te zijn miste hij het ook wel een beetje, tegenwoordig ging alles over werk. ' Ga maar lekker slapen, dan kruip ik straks dicht tegen je aan.' Fluisterde hij. Hij gaf haar nog een kusje en daarna kwam hij overeind uit het bed.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 8:45 pm

Joy

Hij wist het heel erg zeker, het was belangrijk voor haar en dan hielp hij graag, dat zou hij andersom ook waarderen. Ze moest lekker in bad gaan dan ging hij kleding regelen. Ze voelde de tranen in haar ogen prikken en ze knikte een beetje. "Dankjewel." Fluisterde ze weer heel erg zachtjes. Hij liet het bad vollopen en daarna ging hij weg. Ze ging in het warme bad zitten en schrobde zichzelf zo goed mogelijk schoon, maar alles was zo vies... echt heel erg vies. Ze zat ook onder de blauwe plekken en wanneer ze klaar was, was het water ook echt donker gekleurd. Ze stapte het bad uit en pakte een zachte badjas van David. Ze trok hem aan, oh dit was zo zacht... ze had nog nooit zoiets gevoeld...

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde toch nog graag naar Dany, hij wilde het geregeld hebben. Ze moest lekker gaan slapen van hem, dan kroop hij straks dicht tegen haar aan, dat liet haar wel glimlachen en ze knikte eventjes.
"Succes lieverd." Fluisterde ze hem zacht toe en daarna viel ze haast meteen in slaap.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 9:01 pm

David Hiddon

Hij bleef in de kamer wachten tot ze er weer was, hij had de kleren klaargelegd, maar hij wist dat er in de badkamer genoeg was om aan te trekken, zodat ze hier de kleren kon komen pakken. Het was wel een beetje raar allemaal, waarom zag ze er zo vies uit? Was ze te laat thuis en mocht ze daardoor niet meer naar binnen? Hij hoopte dat het niet zo was, want dan zou het zijn schuld zijn en dat kon hij echt niet hebben.

Koning Thobias Hiddon

Ze wenste hem nog succes en hij liep naar de werkkamer toe, hij liet een wachter Dany halen, hij wilde liever even samen met haar praten. Hij kon het prima vinden met Jason, maar het was echt heel fijn om even alleen met haar te zijn, hij wilde graag gewoon samen met haar kunnen praten. Hij schonk twee glazen wijn in en daarna ging hij op de bank zitten.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 9:11 pm

Joy

Ze liep langzaam de badkamer uit, zo zag ze er al veel en veel beter uit. "Oh wauw... die kleren zijn gloednieuw..." Fluisterde ze hem zacht toe en ze streek met haar vingers even over de stof heen. "Sorry voor alles, David..." Ze keek even naar hem op. "Je vind me vast heel raar nu." Mompelde ze en ze trok de badjas wat meer om haar lichaam heen.

Dany

Ze werd gehaald door een wachter, het was voor Thobias. Vermoeid gaf ze Jason even een kusje op zijn wang en zei hem zachtjes dat hij niet voor haar wakker moest blijven. Daarna liep ze de werkkamer binnen en glimlachte ze eventjes naar Thobias.
"Hé." Zei ze glimlachend. Ze plofte naast hem op de bank neer en gaapte eventjes. "Sorry, het was vandaag nogal een lange dag." Verontschuldigde ze zich zachtjes.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 9:22 pm

David Hiddon

'Ik vind je niet raar, ik ben vooral degene die raar is. Ik wil alleen maar dat je weet dat ik je wil helpen en dat je mij alles mag vertellen, maar als je dat niet wilt, respecteer ik dat ook.' zei hij zacht tegen haar. Hij ging zitten en hij glimlachte een beetje. 'Nou, trek ze maar aan, dan kan je nog aan het werk, als je dat wilt. Je mag natuurlijk ook de hele dag bij mij blijven.' zei hij glimlachend en lief.

Koning Thobias Hiddon

Dany kwam binnen en ze begroette hem, daarna plofte ze naast hem neer op de bank. Ze gaapte en zei dat het een lange dag was, waardoor hij wat glimlachte. 'Vertel mij wat... maar kan je het allemaal nog wel een beetje aan? Als je minder wilt werken is dat prima hoor, dan moet je het zeggen. Jullie doen al zo veel voor mij.' zei hij zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 9:29 pm

Joy

Hij vond haar niet raar, hij was raar en hij wilde alleen maar dat ze wist dat hij wilde helpen en ze mocht hem alles vertellen. Als ze het niet wilde, dan respecteerde hij dat ook.
"Ik vind het moeilijk... ik heb tegen je gelogen over mijn ouders." Fluisterde ze nu tegen hem. Ze pakte de kleding en kleedde zich in de badkamer eventjes om. Daarna ging ze weer naar hem terug.
"Ik moet werken... ik heb geen geld meer." Klonk haar stem weer heel zacht en ze keek naar de grond.

Dany

Hij vroeg of ze het nog een beetje aankon en als ze minder wilde werken dan vond hij dat prima, maar ze moest het wel zeggen, ze deden al heel veel voor hem.
"Ik weet het niet zo goed... ik kan het nu steeds minder aan, het word allemaal steeds zwaarder voor me en ik heb geen idee hoe dat komt... misschien omdat het zo lang duurt." Glimlachte ze een beetje.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 9:32 pm

David Hiddon

Ze zei dat ze het moeilijk vond, ze had gelogen over haar ouders. Daarna pakte ze de kleding en was ze weer weg, waardoor hij haar totaal niet kon vragen wat er dan aan de hand was, waar ze over gelogen had. ze was na een tijdje weer terug en ze zei dat ze moest werken, ze had geen geld meer. 'Ik snap het niet.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Werken je ouders niet hier?' vroeg hij daarna.

koning Thobias Hiddon

Ze wist het niet goed, ze kon het minder aan, het werd steeds zwaarder en ze wist niet hoe dat kwam, misschien omdat het zo lang duurde. 'Neem morgen een dagje vrij. Ik wil dat jij je goed voelt, dat Jason zich goed voelt. Ik red het wel even alleen, dat is niet erg.' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij streek met zijn vingers over haar huid heen. 'Ik voel mij schuldig.' zei hij daarna zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 9:39 pm

Joy

HIj zei dat hij het niet begreep en vroeg of haar ouders hier niet werkten. "Nee... ze zijn er niet meer, ze zijn dood." Klonk haar stem heel erg zacht tegen hem en ze zuchtte even diep. "Ik wilde ook niet dat je me naar huis bracht omdat ik in een zelfgemaakt huisje woonde, maar nu is het verwoest en heeft iemand al mijn geld meegenomen, ik had bijna genoeg geld om een echt huis te kopen..." De tranen gleden over haar wangen heen en de blik in haar ogen was wat hopeloos.

Dany

Hij zei dat ze morgen een dagje vrij moest nemen, hij wilde dat ze zich goed voelde en hij redde het wel even alleen. "Nee, dat wil ik echt niet... we missen nu Reagan al, ik wil niet overmorgen nog meer werk moeten doen." Zei ze zacht tegen hem. Hij pakte haar hand en zei dat hij zich schuldig voelde.
"Waarom? Jij kan hier toch niets aan doen? Jij beheerst toch niet het weer?" Vroeg ze aan hem en ze kneep even in zijn hand.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 9:42 pm

David Hiddon

Ze begon te vertellen en hij keek naar haar, de tranen gleden over haar wangen en hij voelde zich zo rot voor haar. Hij stapte naar haar toe en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Je kunt hier blijven. Als je hier blijft kan je gewoon weer rustig verder sparen, er zijn genoeg kamers, ik weet heel zeker dat mijn vader het goed vindt. Ik heb ook nog wat spaargeld, ik kan je ook dat van mij gegeven. Dan heb je minder nodig. Niet verdrietig zijn.' fluisterde hij.

Koning Thobias Hiddon

'Maar ik wil echt niet dat je je niet goed voelt.' fluisterde hij. Ze vroeg waarom hij zich schuldig voelde, want hij kon er ook niets aan doen. Hij staarde voor zich uit en hij ademde langzaam in. 'Ik mis je. Ik weet dat ik je elke dag zie, maar toch.' mompelde hij. Hij werkte heel hard, hij had ook constant dingen aan zijn hoofd, hij merkte wel dat het zijn tol begon te eisen. Hij hoopte dat het snel wat warmer zou worden.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 9:48 pm

Joy

Het voelde fijn dat hij haar vasthield en ze kroop tegen hem aan, ze had het zo erg gemist dat iemand haar liefde gaf. Dit voelde heel erg prettig. Hij stelde voor dat ze hier kon blijven, er waren genoeg kamers en ze kon verder sparen. Hij had ook nog wel wat spaargeld.
"Nee, ik wil niet dat jij dingen voor mij betaald hoor... ik wil het zelf verdienen." Fluisterde. "Het is gewoon frustrerend dat ik bijna zo ver was." Ze zuchtte eventjes diep. "Ik zou wel heel erg graag hier een tijdje slapen." Zei ze met een klein stemmetje en ze keek hem even aan.

Dany

"Het is gewoon dat ik harder moet werken dan normaal, dat is zwaar... dat is het voor jou net zo goed." Sprak ze hem zachtjes toe. Hij miste haar en ze knikte, ze begreep wat hij bedoelde. Ze kroop nu tegen hem aan en hield hem stevig vast.
"Ik mis jou ook..." Sprak ze hem zacht toe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 9:51 pm

David Hiddon

Ze kroop tegen hem aan en hij bleef haar stevig vasthouden, zijn gespierde armen om haar lichaam heen. Hij hoopte dat hij haar wat steun kon geven, want hij vond het echt heel erg voor haar. Ze werkte zo hard, nu was al haar geld weg. Ze wilde niet dat hij iets voor haar zou betalen, maar hier slapen zou fijn zijn. 'Dat kan ik regelen, dat komt goed.' fluisterde hij. Hij keek in haar ogen en hij glimlachte geruststellend naar haar. 'Ik heb bewondering voor je.' fluisterde hij daarna.

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben koning, jij niet.' fluisterde hij. Hij vond dat hij het hardste moest werken van iedereen, anders was het niet eerlijk. Totaal niet. Ze knikte en kroop tegen hem aan, hij werd stevig vastgehouden en ze zei dat ze hetzelfde gevoel had. Hij sloot zijn ogen en hij probeerde wat te ontspannen, maar het deed hem wel goed om haar even vast te kunnen houden, om even bij haar te zitten. 'Soms kan ik niet geloven dat jij zo veel voor mij betekent.' fluisterde hij eerlijk.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 10:02 pm

Joy

Ze vond het heel prettig dat hij haar zo vasthield, het stelde haar echt gerust. Hij zou het regelen dat ze hier kon blijven slapen en ze knikte een beetje. "Krijg ik geen straf van de koning omdat ik gelogen heb?" Vroeg ze hem snikkend. Daar was ze heel erg bang voor... Ineens zei hij dat hij bewondering voor haar had. "Waarom?" Vroeg ze aan hem en ze keek hem met betraande ogen even aan.

Dany

"Ik ben praktisch je rechterhand, Thobias." Zei ze tegen hem, dat was ook altijd hard werken, dat wist ze heel erg goed. Ze vond het heel erg fijn om even zo dichtbij hem te zijn. Het voelde gewoon goed, zo anders als met Jason, maar wel goed... Hij kon soms niet geloven dat ze zoveel voor hem betekende.
"We hebben heel erg veel meegemaakt samen, en onze band is ongelooflijk sterk." Fluisterde ze zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 10:06 pm

David Hiddon

'Dat denk ik niet, maar ik zal het met hem bespreken, oké? Misschien valt het wel mee en ik weet zeker dat het nu geen reden meer is om je weg te sturen, na wat er gebeurd is. Dus daar moet je echt niet bang voor zijn nu.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze wilde weten waarom hij bewondering voor haar had en dat liet hem glimlachen. 'je werkt zo hard, al je geld is weg, maar eigenlijk wil je niets van mij. Dat vind ik heel bijzonder.' zei hij zacht.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, dat is zo, maar toch...' fluisterde hij. Hij wilde gewoon niet dat ze ongelukkig was, dat zou hij echt afschuwelijk vinden, daarom was hij hier ook zo mee bezig. Ze zei dat ze samen heel erg veel meegemaakt hadden, hun band was ongelooflijk sterk. 'Ja, dat is zo.' fluisterde hij en hij kneep zachtjes in haar hand. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen even, maar na een tijdje slikte hij moeizaam. 'Af en toe ben ik bang dat ik iets meer voor je voel.' zei hij bijna onhoorbaar. Het was raar en het zorgde ervoor dat hij wat in de war raakte, omdat hij zo veel voor Destiney voelde en het ook echt goed ging tussen hun. Het was niet alsof hij iets tekort kwam op het gebied van seks, wat er meestal voor zorgde dat hij opzoek ging naar iets anders, dat was het niet. Misschien kwam het ook alleen maar omdat ze elkaar amper meer echt spraken, het ging alleen maar over werk. Misschien was het echt dat gemis.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 10:13 pm

Joy

Hij zou het bespreken met zijn vader en hij dacht dat het wel mee zou vallen, er was geen reden om haar weg te sturen na alles wat er gebeurd was, daar moest ze niet bang voor zijn. Het liet haar weer een beetje glimlachen. Hij vertelde waarom hij bewondering voor haar had en ze haalde een beetje haar schouders op.
"Het zou niet echt zijn dan... ik wil dat het écht is, dat het van mij is. Behalve mijn kleding heb ik nog nooit iets gehad wat écht van mij was.... ik ben allang al blij dat jij er bent, dat je me wilt helpen. Als jij er niet was geweest dan was ik helemaal vies in de keuken aangekomen en was ik ontslagen geweest, dan had ik helemaal niets meer. Maar door jou heb ik meer dan ik ooit heb gehad." Klonk haar stem oprecht tegen hem.

Dany

"Ik ben niet ongelukkig, Thobias, alleen moe." Zei ze hem nu met een kleine glimlach. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en na een tijdje begon hij te praten. Ze slikte even door zijn woorden, maar dacht er daarna wat langer over na.
"Ik denk dat het wel goed is dat je bang bent, dat betekent namelijk dat het niet zo is, maar dat je gewoon niet weet wat je zou moeten doen als het wel zo was." Fluisterde ze tegen hem. "Ik denk dat het ook bij jou hoort..." Mompelde ze nu. "Ik ken dat gevoel namelijk helemaal niet... ik houd gewoon heel erg veel van je en ik heb je echt gemist, maar nee, ik zou niet met je kunnen zoenen of wat dan ook." Legde ze hem uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 10:18 pm

David Hiddon

Ze begon te vertellen en hij staarde haar aan, hij snapte het wel, hij begreep nu wel waarom ze dit zo graag wilde, maar hij vond het lastig. 'Ik... vind je mij dan wel leuk? Ik ben niet zo slim, ik werk niet zo hard, ik doe wel mijn best, maar toch. Zelfs dat boekje lezen lukt mij niet echt heel erg goed.' fluisterde hij nu. Joy was zo eerlijk tegen hem, dan kon hij het haar ook wel vertellen, dan kon hij aangeven dat hij dit heel erg lastig vond.

Koning Thobias Hiddon

Hij luisterde naar haar, maar hij keek haar eigenlijk geen seconde aan, het voelde ongemakkelijk en hij bleef nog een tijdje stil toen ze uitgesproken was. 'Ik zou zonder problemen met je kunnen zoenen.' mompelde hij na een tijdje. Hij keek haar nog steeds niet echt aan, hij wilde niet zien hoe ze naar hem keek. 'Ik weet het niet, Dany. Ik ben ook gewoon heel moe, misschien heb je gelijk en is het ook totaal niet zo, dat zou heel goed kunnen. Maar het zit mij toch een beetje dwars. Ik wilde het gewoon zeggen.' fluisterde hij. Hij hoopte wel dat het tussen hun zou blijven, want als het echt niets was, was het al helemaal geen reden om daar iemand pijn mee te doen. 'Het doet mij wel pijn dat je zegt dat je het gevoel helemaal niet kent.' zei hij daarna zacht. Dat betekende dus eigenlijk dat hij er niet echt heel erg toe deed.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 10:28 pm

Joy

Hij vroeg aan haar of ze hem dan wel leuk vond en hij noemde zijn minpunten op. "Maar je bent wel heel lief, je doet keihard je best en je zou me altijd willen helpen, je zou me zelfs nooit verdrietig willen zien... ik vind je leuk en ik vind het heel fijn dat er zo iemand is voor mij." Legde ze zachtjes aan hem uit en ze pakte zijn hand vast.
"Je probeert alles en dat vind ik heel erg knap." Zei ze zachtjes tegen hem.

Dany

Hij zou zonder problemen met haar kunnen zoenen. Ze wist het wel, ze merkte het altijd aan hem. Hij gaf aan dat hij het niet wist, dat hij gewoon heel moe was en misschien had ze wel gelijk, het zat hem alleen wel dwars en hij wilde het zeggen.
"Dat begrijp ik en je mag me alles vertellen... echt waar." Het deed hem pijn dat zij het gevoel niet kende. "Het spijt me... ik probeer ook alleen maar eerlijk tegen je te zijn... Misschien ban ik het gewoon wel uit mijn gedachten, ik weet het niet... het enige wat ik wel weet is dat ik nooit iets met een andere man wilt doen, nooit. Jason is echt de man met wie ik voor altijd samen wil zijn en ik kan hem geen pijn doen." Legde ze hem zacht uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 10:32 pm

David Hiddon

Ze zei dat hij wel heel lief was, hij deed keihard zijn best en hij wilde haar altijd helpen, hij zou haar zelfs nooit verdrietig willen zien. 'nee, dat wil ik echt niet.' fluisterde hij meteen. Ze was blij dat er zo iemand voor haar was en ze vond hem leuk, daardoor werd hij zelfs een beetje rood. 'Je bent heel lief.' stamelde hij. Hij vond haar ook echt heel erg leuk en hij had niet verwacht dat ze het zo tegen hem zou zeggen.

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil je niet in een moeilijke positie zetten en ik wil ook niet echt dat het mezelf pijn doet, dan kan ik het beter niet bespreken.' fluisterde hij. Nu deed het hem pijn omdat Dany alles zou gaan ontkennen, terwijl hij dat niet echt wilde horen. Ze probeerde eerlijk te zijn en misschien stopte ze het wel gewoon weg uit haar gedachten, dat kon ook, ze wist het niet, maar ze wist wel dat ze nooit iets met een ander wilde doen. 'Wil ik ook niet... ik hou van Destiney en ik wil Jason en haar echt geen pijn doen.' zei hij meteen. Als hij dat wilde, had hij het al duizend keer gedaan, maar het ging daar niet echt om, dit ging echt om anders gevoelens. Hij sloot zijn ogen en hij bleef dicht tegen haar aan zitten, het was wel heel verwarrend allemaal. Hij wist dat hij het heel goed met haar zou kunnen en hij wist ook niet hoe het zou gaan als Dany hem niet elke keer zou weigeren.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 10:40 pm

Joy

Hij wilde haar echt nooit verdrietig zien en dat liet haar glimlachen. Het was zo lief van hem. Doordat ze zo direct zei dat ze hem leuk vond, werd hij rood en stamelde hij dat ze lief was.
"Je maakt me nu al minder verdrietig." Glimlachte ze. Ze veegde even langs haar wangen en keek hem nog even aan. "Ik moet nu echt gaan werken, anders ben ik veel te laat." Zei ze tegen hem met een zucht, ze wilde liever hier blijven, bij David, maar dat kon gewoon niet.

Dany

"Jawel, als je het niet bespreekt, dan worden het frustraties en dan ben je nog verder van huis, Thobias." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze luisterde verder naar hem en knikte een beetje. Zij wilde ook niemand pijn doen... echt niet. Daarom hield ze het zo erg tegen, als Thobias ook maar een klein kansje zag, dan zou het fout gaan. Ze wist het maar al te goed. Het was heel rustig en daardoor viel ze tegen hem aan langzaam in slaap, ze was echt verschrikkelijk moe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 10:43 pm

David Hiddon

Hij maakte haar zelfs nu al minder verdrietig en ze zei dat ze moest gaan werken, ander was ze veel te laat. 'Ja, dat is goed, ga maar.' zei hij zachtjes. Hij gaf haar een klein kusje en hij keek naar haar. 'Misschien kom ik je straks wel even opzoeken als ik honger heb.' plaagde hij haar nu, maar hij kon altijd zonder problemen langs gaan in de keuken, dus dat kon hij echt wel doen.

Koning Thobias Hiddon

'Dan zal ik het blijven bespreken.' fluisterde hij. Hij wist toch niet zo goed wat hij er allemaal mee aanmoest, dus ze zouden wel zien hoe het allemaal zou lopen, misschien was het wel echt ehlemaal niets. Het was stil en hij zakte nu zelf ook heel langzaam weg, hij trok Dany bijna automatisch tegen zich aan toen hij ging liggen op de bank en hij sloeg zijn armen om haar heen, omdat het wel een beetje koud was, maar hij werd niet echt wakker.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op ma dec 05, 2016 10:48 pm

Joy

Hij zei dat ze moest gaan en ze kreeg weer een klein kusje van hem, het was prettig. Hij stond voor haar klaar. Als hij straks honger had kwam hij haar misschien wel opzoeken. "Dat zou ik leuk vinden." Glimlachte ze en daarna liep ze de kamer uit en ging ze zo snel mogelijk naar de keuken toe om daar meteen te beginnen aan het werk.

Dany

Midden in de nacht schrok ze ineens wakker. Ze lag met haar hoofd op de schoot van Thobias en ze lagen super dicht tegen elkaar aan. Ze wreef even in haar ogen en kwam langzaam overeind, ze wilde niet dat Jason zich zorgen zou maken. Ze sloeg een paar dekens om Thobias heen en schreef een klein briefje dat ze het heel prettig had gevonden maar midden in de nacht wakker werd en het koud had gekregen, daarom had ze besloten om weer in haar eigen bed te gaan liggen. Ze legde het briefje op tafel neer en liep daarna naar haar slaapkamer toe. Ze kleedde zich vermoeid uit en kroop tegen Jason aan onder de dekens, hij was heerlijk warm.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op ma dec 05, 2016 10:54 pm

Jason Hiddon

Hij was in slaap gezakt, hij had nog wel op Dany willen wachten, maar hij was echt helemaal op. Hij had totaal geen energie meer over. Toen hij opeens na een tijd een lichaam tegen zich aan voelde sloeg hij daar automatisch zijn armen om heen. Hij mompelde wat, maar eigenlijk zakte hij al meteen weer weg in slaap, wat maar goed was ook, want hij had zijn energie de volgende dag ook weer hard genoeg nodig, dat wist hij zeker.

Koning Thobias Hiddon

Toen hij vroeg in de ochtend wakker werd kwam hij overeind, hij lag in dekens en er lag een briefje van Dany bij hem. Hij zuchtte zacht, had hij niks tegen haar moeten zeggen? was dat beter geweest? als er echt niets was, dan was het beter, want dan had hij er voor niks moeite aan besteed. Dan maakte ze zich vast zorgen. Hij ging achter zijn bureau zitten en hij sloot zijn ogen even, daarna ging hij weer aan het werk. Hij probeerde alles wat uit zijn hoofd te zetten.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 12:41 pm

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven