Skyrim RPG

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 21:48

Koningin Destiney Hiddon

HIj zei dat hij helemaal niet zo erg was. "Hmm... erg ben je sowieso wel." Plaagde ze hem terug. Hij geloofde dat het nog steeds niet echt zijn ding was om te doen. Ze schudde haar hoofd een beetje. Zacht kreunde ze toen hij haar in haar hals zoende en hij vroeg of ze het vervelend vond dat hij zo was.
"Nee, helemaal niet, maar ik zou het wel fijn vinden als je het af en toe doet... na wilde seks is het best fijn als je dan aandacht aan mij geeft." Vertelde ze hem zacht en ze streek met haar vingers over zijn been heen.
xAnouk

Aantal berichten : 20276
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 21:55

Koning Thobias Hiddon

Hij was sowieso wel erg en daardoor schudde hij zijn hoofd even. Ze vond het helemaal niet vervelend en ze zou het wel fijn vinden als hij het af en toe deed, na wilde seks was het fijn als hij aandacht aan haar gaf. Dat deed hij inderdaad niet echt vaak, het was allemaal niet zo zijn ding. Hij wist dat het zo was en hij vond het ook niet altijd leuk, misschien moest hij ook af en toe zijn best doen voor haar. Hij voelde haar vingers over zijn been glijden, waardoor hij nog meer zin in haar kreeg.
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 21:59

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei niets tegen haar op haar woorden en ze keek in zijn ogen. "Thobias, als je het doet, dan wil ik alleen maar meer en wilder en zullen we het waarschijnlijk zelfs veel vaker doen. Dat is toch een win-win-situatie?" Vroeg ze hem nu plagend en ze gleed verder naar boven met haar vingers en drukte haar nagels zachtjes in zijn been.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:04

Koning Thobias Hiddon

Als hij het deed wilde ze alleen maar meer, wilder en ze zouden het waarschijnlijk veel vaker doen. 'Ja, dat klinkt toch wel verleidelijk,' gaf hij toe. Haar vingers gleden verder naar boven en hij voelde haar nagels in zijn huid, waardoor hij zachtjes kreunde. Hij liet zijn hand nu ook over haar been naar boven glijden, als het echt zo veel voordelen had wilde hij het wel proberen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 22:09

Koningin Destiney Hiddon

Ze kreeg het wel voor elkaar bij hem, hij gaf toe dat het wel verleidelijk klonk en hij gleed ook met zijn hand wat verder naar boven. Haar ogen twinkelden, ze vond het heel erg leuk dat hij het wel wilde proberen. Haar vingers gingen verder en nu raakte ze hem aan en streelde ze hem met haar vingers. Ze zuchtte genietend eventjes omdat ze hem zo onder haar handen voelde, hij was zo perfect...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:12

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het duidelijk leuk dat hij dit deed en daardoor vond hij het zelf eigenlijk ook wel leuk. Het was minder erg nu, misschien kon hij het echt wel vaker doen. Ze ging ook verder bij hem en daardoor kreunde hij zacht, hij had er echt veel zin in gekregen, ze had hem aardig uitgedaagd en door er over te praten werd het bij hem nog veel erger. Hij zoog nu weer zachtjes in haar hals en hij ging ook langzaam en zo uitdagend mogelijk verder bij haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 22:14

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde zachtjes door wat ze deed en daardoor pakte ze hem vast en maakte langzame bewegingen. Met zijn lippen zoog hij in haar hals en ze sloot haar ogen genietend terwijl ze af en toe even zachtjes kreunde door wat hij deed. Ook zijn hand ging uitdagend bij haar verder, ze drukte daardoor zachtjes haar lichaam tegen hem aan terwijl ze iets sneller bij hem verder ging.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:16

Koning Thobias Hiddon

Ze ging nog sneller verder en daardoor ademde hij diep in, nu werd het wel heel erg intens. Hij bleef zelf ook doorgaan, al kreeg hij het iets moeilijker om zijn aandacht ook echt bij haar te houden. Hij sloot zijn ogen om van alles te genieten en hij kreunde steeds iets vaker en dieper, dit was echt heel erg lekker. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en ze ging nog wat sneller, waardoor zijn spieren een beetje aanspanden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 22:22

Koningin Destiney Hiddon

Ze draaide zich na een tijdje naar Thobias om en zoende hem in zijn hals en beet af en toe zacht even in zijn oor terwijl ze verder bleef gaan, het voelde allemaal zo ongelooflijk intens, ze vond het heerlijk zo in het warme bad, ze werd ook eindelijk echt warm, van binnenuit leek het wel. Het was echt genieten met Thobias
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:28

Koning Thobias Hiddon

Hij drukte nu zelf ook zijn lichaam wat meer tegen haar aan en hij kreunde zachtjes. Ze bleef nog meer doorgaan en ze beet in zijn oor, waardoor hij nog dieper kreunde. 'Als je nog meer wilt kan je beter ophouden, want ik hou het niet uit.' fluisterde hij nu. Hij probeerde het wel wat in te houden, maar dat was bijna niet meer te doen nu.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 22:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde na een tijdje dat als ze nog meer wilde, ze beter op kon houden want hij hield het niet meer uit. Ze grijnsde eventjes en keek hem aan. "Ik wil jou." Fluisterde ze nu schor tegen hem en ze liet hem langzaam in haar glijden en keek hem doordringend aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:43

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze hem wilde en ze grijnsde, waardoor hij zijn hoofd schudde. 'Dan moet je niet zo lang door gaan en het niet zo intens maken.' zei hij zacht tegen haar. Ze liet hem nu in haar glijden en ze keek doordringend naar hem, hij haalde diep adem. 'Rustig aan.' fluisterde hij daarna, want hij hield het echt niet meer uit. Als ze niets er voor deden en dan gewoon in een keer door gingen kon hij echt heel lang door gaan, maar dat was nu wel anders.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 22:57

Koningin Destiney Hiddon

"Dat vind ik juist fijn." Zei ze hem zacht toen hij aangaf dat ze niet zo lang door moest gaan en het niet zo intens moest maken. Hij fluisterde dat ze rustig aan moest doen, ze knikte en bewoog heel langzaam, maar het was zo vol passie en intens dat ze zachtjes kreunde. Haar handen gleden over zijn borst heen en ze sloot haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 22:58

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het juist fijn en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik vind het ook lekker, maar het is niet goed voor mijn uithoudingsvermogen en mijn ego.' zei hij tegen haar. Ze knikte en bewoog heel erg langzaam, maar het was nog steeds net zo intens. Haar handen gleden over zijn borst en daardoor ademde hij trillend in. Hij liet zijn vingers over haar huid heen glijden en hij pakte haar heupen vast om haar even stil te houden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:03

Koningin Destiney Hiddon

"Maar wel voor mijn ego." Plaagde ze hem nu toen hij vond dat het niet goed was voor zijn uithoudingsvermogen en ego. Hij pakte haar heupen vast en hield haar stil. Ze schudde haar hoofd een beetje en boog zich naar voren toe om hem te zoenen. Hij kon het echt niet uithouden en eigenlijk vond ze het heel erg mooi om te merken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:05

Koning Thobias Hiddon

Het was wel goed voor haar ego en daardoor grijnsde hij. 'Vind je dit zo leuk?' vroeg hij zacht. Hij vond het ook wel wat hebben, het gevoel dat hij het echt niet in kon houden was best wel intens en het zo lang mogelijk volhouden zorgde ervoor dat zijn hele lichaam tintelde. Het was een geweldig gevoel. Ze boog naar hem toe om hem te zoenen en hij ging er gretig en intens in mee, zijn handen gleden nu weer omhoog over haar lichaam heen en hij bereikte eigenlijk ook meteen zijn hoogtepunt, het was toch niet vol te houden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:07

Koningin Destiney Hiddon

HIj vroeg haar of ze het echt zo leuk vond en ze knikte. "Ja, ik vind dit heerlijk. Het is een soort machtsgevoel." Klonk haar stem uitdagend tegen hem. Hij ging gretig en intens mee in haar zoen en bereikte zo zijn hoogtepunt al. Ze bleef bovenop hem zitten en bleef hem zoenen. Ze vond het allemaal zo heerlijk met hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:12

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet dat het raar moet klinken, maar ik vind het eigenlijk ook heel leuk.' gaf hij zachtjes toe. Ze bleef gewoon op hem zitten en hij werd gezoend, waar hij maar al te graag in mee ging. Hij liet zijn vingers nu weer langzaam over haar lichaam glijden, het water was nog steeds goed warm en hij vermaakte zich wel met haar, geen reden om uit het bad te gaan. Hij bleef haar zachtjes en teder aanraken, misschien vond ze dat ook al wel fijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:18

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei zacht dat hij dat eigenlijk ook wel heel erg leuk vond. "Ik vind het helemaal niet raar klinken, ik ben blij dat je dat zegt." Fluisterde ze hem toe en ze streek eventjes met haar vingers door zijn haren heen terwijl ze hem met een liefdevolle blik aankeek. Hij raakte haar lichaam aan, het was heel zacht en teder, het voelde heerlijk. Af en toe sloot ze genietend haar ogen terwijl ze hem vooral zijn gang liet gaan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:20

Koning Thobias Hiddon

'Maar het is best wel raar dat ik het leuk vind dat je mij zo erg uitdaagt tot ik het niet meer volhou, toch?' vroeg hij zacht aan haar. Ze was wel blij dat hij het zei en hij was ook blij dat ze het niet zo heel gek leek te vinden, al vond hij dat zelf nog wel een beetje. Ze leek het allemaal wel lekker te vinden en daarom drukte hij nu weer zachtjes zijn lippen in haar hals, dit vond hij ook nog fijn om te doen en misschien kon hij haar zo een beetje tegemoet komen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:23

Koningin Destiney Hiddon

"Waarom is het raar?" Vroeg ze aan hem. "Ik denk dat het juist laat zien hoe gek we op elkaar zijn, hoe goed we elkaar kennen en hoeveel we elkaar willen geven." Fluisterde ze tegen hem vol passie. Ze voelde zijn zachte lippen in haar hals en haar vingers gleden door zijn haren heen en zijn schouders.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:25

Koning Thobias Hiddon

'Omdat het normaal is dat iemand het juist zo lang mogelijk vol wil houden en niet dat hij zich niet meer in kan houden. Juist niet.' zei hij zacht tegen haar. Ze dacht dat het juist liet zien hoe gek ze op elkaar waren, hoe goed ze elkaar kenden en wilden geven. 'Dat is misschien ook wel zo, ik vind het gewoon een heerlijk gevoel als je mij zo ver krijgt.' fluisterde hij. Dat vond hij echt geweldig. Haar vingers gleden door zijn haren en hij sloot zijn ogen, nu kreeg hij er weer langzaam zin in.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:30

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het normaal om het juist zo lang mogelijk vol te willen houden. "Dat is saai, ik hou niet van normaal en saai." Zei ze nu tegen hem. Ze vond het totaal niet erg en hij moest zich er niet zo druk over maken. Hij vond het een geweldig gevoel als ze hem zover kreeg. "Dan gaan we dat toch lekker vaker doen? Want ik vind het ook een geweldig gevoel... over dat soort momenten fantaseer ik wanneer ik het zelf doe." Sprak ze nu uitdagend tegen hem. Ineens voelde ze dat hij er weer zin in kreeg omdat ze nog steeds bovenop hem zat.
"Dat is ook niet normaal, dat je zo snel alweer kan." Plaagde ze en haar nagels gleden over zijn borst heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:32

Koning Thobias Hiddon

Dat vond ze saai en ze hield niet van normaal en saai. Ze wilde het vaker doen, ze vond het zelf ook een geweldig gevoel, daar fantaseerde ze over wanneer ze het zelf deed. Hij ademde diep in, nu werd het gevoel nog sterker en ze had het ook door. Ze vond het ook niet normaal dat hij alweer zo snel kon. 'Dat komt doordat ik er over praat en er aan denk.' fluisterde hij. Zo veel deed dit onderwerp ook echt met hem, hij vond het geweldig dat ze het vaker wilde. Haar nagels gleden over zijn borst en hij kreunde meteen weer diep.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:36

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat het kwam doordat hij erover praatte en eraan dacht. Ze drukte haar lippen zacht op die van hem en keek hem daarna weer doordringend aan. "Zie je het dan ook voor je?" Vroeg ze hem schor. Ze begon weer langzaam te bewegen en bleef hem aankijken met een doordringende blik.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen