Skyrim RPG

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 09:07

Koning Thobias Hiddon

'Natuurlijk wil ik dat.Ik wil echt niet dat het tussen ons minder goed gaat. Juist niet.' zei hij zacht tegen haar, wel vol liefde. Hij was gek op haar en hij wilde het nooit kwijtraken, het was gewoon lastig dat hij altijd last had van een soort innerlijke onrust. Dat maakte het niet makkelijker. Misschien moest hij echt gewoon weer verder met het rijk. Misschien gaf dat hem wel alles wat hij nodig had. Geen grote dingen, gewoon wat kleine gevechtjes en overleggen, niks wat enorme gevolgen zou hebben. 'Dat kan wel, er lopen wat projectjes voor in het dorp, nieuwe huizen, nieuwe wegen, misschien kan je daar iets mee?' Vroeg hij haar nu.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 09:14

Koningin Destiney Hiddon

Geloofde hem aandeelhouder dat hij niet wilde natuurtalent met hun zou gaan. " Dat vind ik heel erg fijn. Ik denk dat we het daarom ook wel gaan redden, zolang we maar genoeg praten samen." Sprak ze hem zacht en dierbaar toe. Hij vertelde wat ze kon doen en ze keek hem een tijdje aan. "Kan ik dat soort dingen?" Vroeg ze nu zachtjes. Ze wist helemaal niet dat Ze er zelfs toe in staat was om het koninkrijk draaiende te houden wanneer Thobias er even niet was.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 09:26

Koning Thobias Hiddon

'Natuurlijk kan je dat, makkelijk. Jij bent harstikke slim en anders ben ik er om met alles te helpen. Jij kan dat echt wel, geloof mij maar.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar voorzichtig. Hij hoopte dat ze nu niet alles al als verplichting zag, dat zou hij echt vreselijk vinden. Dan was juist het intense gevoel weg en zou het alleen maar fout gaan. Dat was waar het de vorige keer ook compleet mis was gegaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 10:28

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht dat ze het wel kon, ze was hartstikke slim en hij kon haar gelopen, ze moest hem hiermee geloven. "Wat onwijs lief van je, Thobias... Ik vind het zo fijn dat je in me gelooft." Klonk haar stem lief tegen hem. Ze voelde zijn vingers langs haat wang strelen en ze zoende hem terug, langzaam en steeds wat intenser.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 11:00

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben niet lief, het is gewoon zo. Je bent echt heel erg slim.' zei hij zacht. ' Je wilde zo graag dat ik met je ging trouwen, dat je er alles had gedaan om een geschikte partij te zijn voor mij. je had al zo veel geleerd, je weet het allemaal. Op de momenten dat ik helemaal ingestort was, hielp jij mee.' zei hij zacht tegen haar. Hij staarde even naar de sneeuw die op het land viel. ' Zullen we naar huis lopen?' Vroeg hij na een tijdje heel zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 13:05

Koningin Destiney Hiddon

Hij was niet lief, het was zo. "Jawel, het is lief dat je me zo graag wilt helpen, dat je me laat zien wat ik allemaal kan." Glimlachte de hem toe. Hij vertelde wat ze had gedaan en ze glimlachte. "Ik weet nog wel dat ik datgene geleerd hen, maar ik wist niet dat het genoeg zou zijn." Sprak ze zacht tegen hen. Hij wilde met haar Nasr huis lopen. "Ja, graag." Ze hond het fijn om op die manier nog even van de avond te genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 13:51

Koning Thobias Hiddon

' Je hebt daarna nog zo veel bij geleerd, je bent echt heel erg slim. Je kan het makkelijk, het is alleen niet altijd leuk om heel erg veel te moeten doen. Zeker als het is omdat ik het niet kan.' zei hij zacht tegen haar. Dat was meestal waardoor het kwam. Hij was blij dat ze mee wilde en hij sloeg zijn arm om haar heen, zo liepen ze door de verse sneeuw naar huis. 'Ik heb het nodig dat je mij vertrouwd, Destiney. Heel hard. Maar ook dat je niet gaat denken dat je het met mij móet doen op een bepaalde manier. Ik wil die passie niet kwijt.'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 16:45

Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte lief naar hem door wat hij tegen haar zei. "Ik begrijp het wel... maar ik weet niet of ik dit nu allemaal nog steeds wel kan hoor." Sprak ze zachtjes tegen hem terug. Ze voelde zijn arm om haar heen en samen liepen ze door de sneeuw naar huis toe, ze voelde hoe haar tenen koud werden doordat ze niet bestemd waren tegen de sneeuw. Hij zei dat hij het nodig had dat ze hem vertrouwde, hij zei ook dat ze niet moest gaan denken dat het moest, hij wilde de passie niet kwijt.
"Ik vertrouw je nog steeds wel hoor, Thobias, echt." Glimlachte ze hem toe. "Ik denk dat ik het liefste gewoon je woorden vergeet en samen met jou verder ga zoals we het al deden want het ging super goed." Sprak ze hem toe.
"Je bent wel veeleisend zeg..." Plaagde ze ineens, daarna bukte ze plotseling en maakte een bal van de sneeuw, ze gooide het naar Thobias toe met een grijns.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 16:49

Koning Thobias Hiddon

'Vast wel en anders help ik je een beetje, dan pak je het zo weer op, dat weet ik zeker.' zei hij tegen haar. Daarna zei ze dat ze hem nog steeds vertrouwde, ze wilde het liefste zijn woorden vergeten en verder gaan zoals ze al deden en daarna plaagde ze hem, waardoor hij haar even wat verbaasd aankeek. Ze pakte uit het niets een sneeuwbal en gooide het naar hem, waardoor hij aan de kant dook. 'Nou zeg, waar ben jij mee bezig?' vroeg hij lachend. Hij pakte haar vast, zodat ze geen kant meer op kon.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 16:58

Koningin Destiney Hiddon

Anders zou hij haar een beetje helpen en dan pakte ze het zo weer op. Ze keek hem vrolijk en liefdevol aan. Hij was zo vol van vertrouwen, dat was onwijs fijn. Hij was verbaasd doordat ze hem plaagde en door de sneeuw pakte hij haar vast. Hij vroeg lachend waar ze mee bezig was.
"Ik doe een poging om zin te krijgen in een onstuimige sekspartij." Plaagde ze hem uitdagend en ze probeerde hem te tackelen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 17:06

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei staarde hij haar even vol ongeloof aan. Haar poging om hem te tackelen kwam een beetje onverwachts en hij greep haar daardoor vast. Hij liet zich in de sneeuw vallen en hij trok haar op zijn lichaam. 'En dat wil jij in de sneeuw? Ik krijg het meestal heel heet van jou, maar zo erg nou ook weer niet.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar daarna wel, maar ondertussen pakte hij zo onopvallend mogelijk een handje sneeuw en legde hij het in haar nek.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 17:12

Koningin Destiney Hiddon

"Wat?" Vroeg ze hem toen hij haar vol ongeloof aankeek en ze lachte hem toe. Wanneer ze hem tackelde, liet hij zich in de sneeuw vallen en trok haar met zich mee. Ze keek hem grijnzend even aan. "Nee, niet in de sneeuw, straks, als we thuis zijn en samen in een warm bad gaan." Ze gaf hem even een knipoog. Hij zoende haar vervolgens en ze slaakte een kreet wanneer hij de koude sneeuw in haar nek legde. Ze kwam overeind en haalde zoveel mogelijk weg. "Oh, dat is echt heel koud!" Riep ze uit. Daarna gooide ze weer sneeuw naar hem toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 17:18

Koning Thobias Hiddon

'Niks, je reageert lekker onverwachts, daar hou ik wel van.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat ze het niet in de sneeuw wilde, maar straks, als ze in een warm bad gingen. 'Hmm, dus je wilt mij laten wachten?' vroeg hij uitdagend. Ze kwam overeind en haalde de sneeuw weg, daarna kreeg hij het meteen terug en hij greep haar handen weer vast. 'Koud?' vroeg hij plagend. Hij drukte zijn lippen zachtjes in haar hals.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 17:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij hield ervan dat ze zo onverwachts reageerde. Ze grinnikte daardoor eventjes met twinkelende ogen. Hij vroeg haar of ze hem dan wilde laten wachten. "Ja, sowieso is dat het wachten waard." Zei ze hem nu met twinkelende ogen. Hij greep haar handen vast en vroeg plagend of het koud was. "Vreselijk koud." Zei ze bibberend. Daarna voelde ze zijn lippen in haar hals en ze sloeg haar armen om zijn nek heen en knuffelde hem weer even stevig. Ze hield ongelooflijk veel van hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 17:41

Koning Thobias Hiddon

'Is dat ook zo voor mij? Het wachten waard?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze vond het inderdaad heel erg koud en ze bibberde, daarna sloeg ze haar armen om zijn nek heen en knuffelde ze hem. 'Je bent echt leuk.' fluisterde hij. 'Nou, laten we dat warme bad maar eens op gaan zoeken, want ik begin het nu echt heel erg koud te krijgen.' zei hij grijnzend tegen haar, want het was echt heel erg koud.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 17:51

Koningin Destiney Hiddon

"Altijd toch?" Plaagde ze hem nu en ze gaf hem even een knipoog. Hij fluisterde haar toe dat ze echt leuk was en dat liet haar glimlachen. "Jij ook..." Fluisterde ze terug naar hem. Hij zei dat ze het warme bad maar eens op moesten gaan zoeken, want hij begon het heel koud te krijgen. "Ja, vreselijk." Mompelde ze. Ze pakte zijn hand vast met haar koude vingers en keek naar hem met een glimlach. "Ik ben wel toe aan een lekker warm bad." Grijnsde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 17:58

Koning Thobias Hiddon

Ze vond hem ook leuk en ze zei dat ze het ook heel koud had en ze wilde een warm bad. Hij liep met haar terug naar het kasteel, waar het gelukkig een heel stuk warmer was. Hij liet eigenlijk meteen het bad vollopen en daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar intens. 'Je bent heerlijk, zelfs als je zo koud bent.' zei hij tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 19:47

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door Thobias meegenomen het kasteel in en hij zette gelukkig meteen de kraan aan van het bad. Ze werd door hem vastgepakt en intens gezoend. Hij vond haar heerlijk, zelfs als ze zo koud was. "Een lekker ijsklontje." Plaagde ze hem nu en daarna probeerde ze haar jurk los te krijgen maar haar vingers waren zo ongelooflijk koud dat het gewoon niet leek te werken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 20:52

Koning Thobias Hiddon

'Een heerlijk ijsklontje, echt heerlijk.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze probeerde haar jurk los te krijgen, maar dat lukte duidelijk niet echt. Hij pakte haar handen vast en hij drukte zijn lippen zachtjes op haar vingers. 'Je bent echt heel koud.' plaagde hij haar. Daarna gleden zijn vingers naar haar jurk en maakte hij haar sluiting los. De stof gleed van haar huid en hij liet zijn vingers er ook over heen glijden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 21:01

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei grijnzend dat ze echt een heerlijk ijsklontje was. Ze lachte door hem, hij was soms wel echt een beetje gek. Hij had zulke rare dingen af en toe. Ze vond het wel heel erg leuk aan hem. Hij pakte haar handen en drukte zijn lippen op haar vingers. Hij plaagde dat ze echt heel erg koud was. "Ja, zo voel ik me ook echt." Sprak ze bibberend met een glimlach. Hij maakte haar jurk los en ze voelde hem van haar huid glijden. Hij raakte haar overal aan. "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil heel erg graag dat warme bad in." Plaagde ze en ze stapte in het warme water. Haar hele huid tintelde daardoor.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 21:08

Koning Thobias hiddon

Ze voelde zich ook echt koud en daarna zei ze dat ze niet wist hoe het met hem zat, maar ze wilde heel erg graag het warme bad in. Ze stapte ook al in het water en hij ging meteen bij haar zitten, dit voelde wel meteen een stuk beter zo. Hij sloeg zijn arm om haar schouders heen en hij drukte zijn lippen op haar wang, vol liefde. Hij was zo gek op haar, hij voelde het nu ook weer helemaal.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 21:14

Koningin Destiney Hiddon

Ze haalde even diep adem teon hij bij haar kwam zitten en ze kroop tegen zijn koude lichaam aan. Ze voelde zijn lippen op haar wang. Het was weer terug, de liefde tussen hun samen... Het was zo fijn, dit wilde ze altijd voelen bij hem, dit was belangrijk voor haar. "Ik hou zoveel van je..." Mompelde ze zacht tegen hem en ze legde haar hoofd tegen hem aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 21:23

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop tegen hem aan en ze zei dat ze heel veel van hem hield. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streek langzaam met zijn vingers over haar huid heen. Langzaam gleden ze naar haar been en hij drukte zijn lippen nu in haar hals. 'Hoe vaak doe je het zelf? Zo egoïstisch ben ik toch niet meer?' vroeg hij nu plagend aan haar, omdat hij wist dat het wel zo was, maar het was leuk om haar te plagen. Ze had het tegen Jason gezegd toen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 21:35

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn vingers langzaam over haar huid glijden en ze gingen naar haar been toe. Zijn lippen drukte hij in haar hals en hij vroeg haar nu hoe vaak ze het eigenlijk zelf deed. Ze grinnikte daardoor eventjes. "Bijna elke dag." Zei ze en ze keek hem even doordringend aan. "Als wij seks hebben, doe jij niet eens echt wat van te voren voor mij hoor." Lachte ze hem nu toe. "Dan doe ik het zelf wel, maar natuurlijk mag jij het altijd nog vaker doen bij mij... daar zeg ik zeker geen nee tegen." Plaagde ze nu.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 21:38

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het bijna elke dag deed. 'Dan ben ik dus helemaal niet zo erg.' zei hij plagend tegen haar. Ze vertelde dat hij niet echt iets van te voren deed, dan deed ze het zelf wel, al mocht hij het ook vaker doen. 'Het is nog steeds niet echt mijn ding, geloof ik.' zei hij zacht tegen haar. Hij zoog nu zachtjes in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 'Vind je het vervelend dat ik zo ben?' vroeg hij daarna zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven