Skyrim RPG

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:38

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar lippen zachtjes op die van hem en daarna keek ze hem doordringend aan, ze vroeg of hij het dan ook voor zich zag en hij knikte langzaam. Hij zag allemaal dingen voor zich, Destiney die precies wist wat ze moest doen, hem volledig onder controle had en zo erg uitgedaagd had dat hij het gevoel had dat hij gek werd, alleen al die gedachte was zo vreselijk opwindend voor hem. Dat was waar hij aan dacht als hij het zelf deed, al kwamen er dan wel een hoop dingen langs in zijn hoofd. Ze begon weer langzaam te bewegen en hij ademde direct in. De gedachte alleen al zorgde voor een enorm intens gevoel. 'Vind je het echt leuk?' vroeg hij nu zachtjes.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:46

Koningin Destiney Hiddon

"Vertel het me..." FLuisterde ze tegen hem. Ze wilde weten wat hij voor zich zag, het leek haar heerlijk om van hem te horen. Hij vroeg of ze het echt leuk vond en ze knikte.
"Zie je dat niet aan me? Ik geniet zo erg, Thobias..." Klonk haar stem hees. Haar vingers gleden langzaam over zijn borst omhoog en zachtjes legde ze haar hand rond zijn keel. Ze wilde kijken hoe het voelde, het wond haar op, dat merkte ze heel erg goed.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:50

Koning Thobias Hiddon

'Ik zie voor mij hoe je mij uitdaagt, langzaam steeds iets verder gaat en mij helemaal gek maakt. Hoe je mij volledig onder controle hebt, hoe je de macht over mij hebt en hoe erg ik er naar verlang, maar jij bepaalt... zelfs het moment dat ik mijn hoogtepunt bereik, jij bepaalt alles.' zei hij zacht, schor. Hij voelde haar hand rond zijn keel en daardoor hapte hij naar adem. Meteen klemde hij zijn kaken op elkaar, dit was zo intens voor hem en hij wilde langer van dit gevoel genieten, maar het was amper uit te houden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/11/2016, 23:54

Koningin Destiney Hiddon

Hij begon te vertellen en ze vond het heerlijk om te horen, om te horen wat hij wilde en vooral om te merken dat zij dit ook wilde, heel erg graag. Ze liet daardoor ineens zijn keel los en bleef stil zitten. Haar blik was brandend van verlangen zoals ze hem aankeek, ze stelde zijn hoogtepunt uit. Zo ver als ze zelf aankon, dit vond ze een heel erg leuk spelletje, vooral nu ze aan hem voelde dat hij bijna zover was. Eens zien of hij het op dit punt nog uit kon houden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/11/2016, 23:58

Koning Thobias Hiddon

Opeens liet ze zijn keel los en ze bleef stil zitten, waardoor hij diep en trillend inademde. Hij was bijna op het moment dat hij het echt niet in kon houden, als ze een paar seconde door was gegaan, was het al zo, maar nu trilde hij lichtjes en kwam het niet. Hij kende dit gevoel niet, maar het was zo intens en het voelde zo ontzettend heftig. Zijn hele lichaam leek te branden en hij keek haar vol puur verlangen aan. Hij probeerde zich nog meer tegen haar aan te drukken om het toch te voelen, maar het was echt net niet genoeg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 00:04

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek naar hem, naar hoe hij op haar reageerde en het deed zo ongelooflijk veel met haar. ze vond het heerlijk om het pure verlangen in hem te zien. Hij drukte zijn lichaam een beetje tegen haar aan, maar dat was duidelijk niet genoeg voor hem om tot zijn hoogtepunt te komen. Ze bleef nog heel even stil zitten om te zien hoe erg het voor hem werd.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 00:09

Koning Thobias Hiddon

Het was eigenlijk nog veel heftiger en intenser dan het in zijn gedachten al geweest was. Ze bleef nog stil zitten en daardoor kalmeerde hij ietsjes, het gevoel zwakte een klein beetje af, waardoor hij ook iets bij kon komen, maar de tintelingen in zijn hele lichaam bleven en het was duidelijk aan hem te zien hoe intens het voor hem was. Hij keek destiney weer aan, zijn blik nog steeds vol verlangen, maar ook vol genot. Dit was een heerlijk gevoel, ook al wilde hij meer. Het was bijzonder dat ze hem onder controle kon houden en dat het hem zo'n intens gevoel gaf.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 00:14

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte dat het iets afzwakte bij hem, ze voelde het aan zijn lichaam, het ontspande wat meer. Daardoor gleed ze weer met haar nagels uitdagend over zijn borst heen en ze bleef naar hem kijken. Zijn blik was vol genot, net zoals het hare. Hij leek het echt heel erg leuk te vinden en ze hoopte dat het ook echt zo was, want zij vond het fantastisch.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 00:16

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar nagels nu uitdagend over zijn borstkas heen glijden en hij kreunde zachtjes, alles was nu veel gevoeliger, alsof zijn huid zelfs meer gevoel had. Hij keek in haar ogen en hij kon zien dat ze dit leuk vond, daar was hij echt blij mee, want dit kon wel eens alles zijn wat hij nodig had. Dit gevoel was zo onbekend, zo heftig en intens, dit wilde hij zo vaak mogelijk meemaken en hij wist vrij zeker dat alleen Destiney hem dit kon geven, niemand anders. Hij vertrouwde ook niemand op die manier, hij zou dit anders nooit kunnen accepteren. 'Ik wil zo graag...' fluisterde hij nu, zijn stem schor van verlangen. Hij wilde dat ze door ging, dat het genoeg voor hem zou zijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 00:22

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde door wat ze deed en ze bleef hem doordringend aankijken. Zijn stem klonk zo verlangend... hij wilde heel graag.
"Dit is wat je nodig hebt..." Fluisterde ze hem toe. Daarna schraapte ze haar keel en zei ze het nogmaals, wat harder. "Niemand anders kan jou geven wat ik nu kan. Dit is jouw onrust." Sprak ze hem toe en ze liet haar vingers nogmaals over zijn borst glijden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 00:25

Koning Thobias Hiddon

Ze reageerde niet echt op zijn gesmeek en ze zei dat dit was wat hij wilde, wat hij nodig had. Alleen zij kon het hem geven, hier kwam zijn onrust vandaan. 'Ik denk dat je gelijk hebt.' zei hij schor. Het was in ieder geval echt heel geweldig en bijzonder dat ze dit ook leuk vond en ook nog eens zo goed kon, terwijl dit de eerste keer was dat ze dit deden. Het was zo ongelofelijk intens voor hem en ze leek zijn gevoel aardig te kunnen inschatten. Daardoor wist ze wanneer hij er bijna was. Misschien nog wel beter dan hij zelf.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 00:28

Koningin Destiney Hiddon

HIj dacht dat ze gelijk had en daardoor begon ze langzaam te bewegen en ze glimlachte, ze was hier blij mee en het gaf haar een goed en zelfverzekerd gevoel, dit was wat ze nodig had, houvast. Ze zoende hem vol passie en drukte haar lichaam heftig tegen hem aan om hem zo in een keer tot een hevig hoogtepunt te laten komen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 00:32

Koning Thobias Hiddon

Ze leek blij te zijn met zijn antwoord en het d ht niet vervelend te vinden dat het zo was. opeens begon ze weer te bewegen, heftig. Hij werd ook nog eens gezoend en daar ging hij kreunend in mee. Het gevoel in zijn lichaam leek bijna te ontploffen en hij kreunde flink, hij merkte dat hij zelfs dat niet meer in kon houden, hij was nogal luidruchtig en hij bereikte vreselijk heftig zijn hoogtepunt. Het duurde ook nog eens een stuk langer dan normaal en hij voelde het in zijn hele lichaam, heel intens en heel anders dan normaal. Hij was wel meteen echt helemaal kapot, maar dit gevoel was zo heerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 00:36

Koningin Destiney Hiddon

Ze had hem nog nooit zo gezien en haar ogen twinkelden doordat hij zo heftig was en zo explosief, dit was heerlijk om naar te kijken. Haar vingers streelden langs zijn gezicht toen hij klaar was en helemaal kapot leek te zijn.
"Als je mij nou ook dat gevoel kan geven, dan hoef ik het helemaal niet meer zelf te doen." Sprak ze hem uitdagend toe en ze drukte een klein kusje op zijn wang. Daarna kwam ze overeind uit het bad en sloeg ze een handdoek om haar lichaam heen. Ze grijnsde naar Thobias. Dit was echt fantastisch om te doen. Het liet haar zelfs helemaal opleven.
"Je bent echt een lekker ding." Sprak ze wat schor tegen hem en met een zachte en lieve blik in haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 00:40

Koning Thobias Hiddon

Ze raakte hem zachtjes aan en dat drong ook maar langzaam tot hem door, hij kon niet eens praten, zo erg moest hij bijkomen van alles. na een tijdje drong tot hem door wat ze zei en hij keek langzaam op. 'Ik weet niet of ik dat in mij heb, want dit was zo ongelofelijk intens.' zei hij zacht, nog steeds wat schor. Zijn lichaam moest even wat bijkomen voor hij ook het bad uit kwam en hij pakte een handdoek vast. 'Vond je het echt leuk? Dit is een van de heftigste dingen die ik ooit heb meegemaakt... Ik ben zo benieuwd wat we hier allemaal mee kunnen doen.' zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 08:36

Koningin Destiney Hiddon

Hij sprak dat hij niet wist of hij het in zich had, want het was ongelooflijk intens. "Als ik het bij jou kan, kan jij het ook bij mij." Sprak ze met een glimlach rond haar lippen. Daar was ze wel van overtuigd. Ze droogde haar lichaam af en glimlachte naar hem. Hij vroeg of ze het echt leuk vond en ze grijnsde breed.
"Ja, ik vond het heerlijk, vooral toen je me vertelde over wat jij fantaseert, het is een geweldig gevoel om zo machtig te kunnen zijn... is dit echt het heftigste?" Vroeg ze grijnzend aan hem en ze keek hem glimlachend aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 09:15

Koning Thobias Hiddon

'Ik kan het natuurlijk gewoon een keertje proberen, dan merken we vanzelf hoe het mij af gaat.' zei hij tegen haar. Dat was niet zo moeilijk. Ze vertelde wat ze er zo leuk aan vond en ze vroeg of dit echt het heftigste was. ' Ja, dat is het echt, al ben ik er van overtuigd dat het nog heftiger kan als we verschillende dingen gaan proberen. Maar voor nu was dit genoeg, meer dan genoeg. Ik kan het gevoel niet eens omschrijven.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 09:19

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij het wel gewoon een keer kon proberen, dan merkten ze het vanzelf hoe het ging. "Ja, dat zou ik wel heel erg leuk vinden." Grijnsde ze. "Zolang je maar niet opgeeft wanneer het niet lukt." Plaagde ze hem nu, ze kende hem langer dan vandaag. Hij gaf aan dat het echt heftig was en dat hij dacht dat het nog veel heftiger kon, dit was voor nu alleen wel genoeg. "Ja, het was zeker genoeg, ik weet nog wel veel meer te bedenken hoor." Ze gaf hem een knipoog. Wanneer ze zichzelf had afgedroogd legde ze de handdoek weg en kroop ze het warme bed in
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 09:23

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje, ze wist duidelijk hoe hij was. 'Ik zal mijn best doen om dat niet te doen.' zei hij daar op, hij wilde het voor haar ook graag goed doen. Ze zei dat het voor nu goed was, maar dat ze nog genoeg dingen wist. Daardoor ademde hij langzaam in, hij wilde eigenlijk weten wat voor dingen ze nog meer wilde doen. Hij kwam bij haar in het bed liggen en hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen. 'Wat voor dingen weet je nog meer?' Vroeg hij nu zachtjes aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 09:27

Koningin Destiney Hiddon

Hij zal zijn best doen om het niet te doen. Hij vroeg haar wat voor andere dingen ze nog wist en ze kroop in zijn armen. “Hmm… volgens mij ben ik nog niet tot mijn hoogtepunt gekomen, voor ik je die dingen vertel, zal je toch mij eerst moeten verwennen.” Zei ze hem uitdagend en ze keek hem eventjes aan met een grijns rond haar lippen. Misschien dat ze hem op deze manier zover kreeg.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 09:31

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei schudde hij zijn hoofd. ' Je kan het mij ondertussen vertellen.' zei hij zacht. Hij ging nog dichter tegen haar aan liggen en hij liet zijn hand langzaam over haar huid heen glijden. Zijn vingers gleden zachtjes en teder over haar buik en daarna tussen haar benen naar beneden. 'Begin maar met vertellen, anders hou ik zo weer op.' zei hij op uitdagende toon tegen haar. Hij was heel langzaam en uitdagend in wat hij deed en hij hoopte dat ze het fijn vond zo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 09:44

Koningin Destiney Hiddon

Thobias was helaas net zo goed in het chanteren als dat zij was. Hij wilde dat ze het ondertussen vertelde en zijn vingers gleden over haar buik naar beneden. Ze sloot haar ogen en voelde hoe hij langzaam begon. Hij zou ophouden als ze het niet vertelde. Ze lag dicht tegen hem aan en zuchtte even genietend.
"Sowieso kunnen we het proberen om zo lang mogelijk te rekken, dat terwijl jij moet werken, of belangrijke afspraken hebt en je constant met dat gevoel rondloopt..." Mompelde ze hem toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 09:49

Koning Thobias Hiddon

Ze vertelde wat ze konden doen en hij sloot zijn ogen, het leek hem echt geweldig allemaal, het gevoel was nu alweer intens. Hij ging door hij haar en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. Hij bewoog zijn lichaam een klein beetje tegen haar aan. 'En verder?' Vroeg hij zacht aan haar en lichtelijk schor. Hij wilde alles weten wat ze zin gedachten had, elk klein detail vond hij leuk om te horen van haar, het was duidelijk dat het veel met hem deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/11/2016, 09:57

Koningin Destiney Hiddon

Ze kon zijn opwinding gewoon helemaal voelen. Hij drukte zijn lippen in haar hals en bewoog een beetje tegen haar aan. Ze kreunde zachtjes. Hij vroeg wat ze verder in gedachten had.
"Ik wil je een keer vastbinden, je armen en je benen. Ik zal je blinddoeken en je laten wachten... af en toe gebruik ik wat bij je om je te strelen, een veer, misschien een zweepje..." Klonk haar stem uitdagend en haar ogen twinkelden. Het leek haar leuk en blijkbaar vond hij het ook allemaal erg leuk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/11/2016, 10:11

Koning Thobias Hiddon

Ze kreunde zachtjes en vertelde wat ze nog meer in gedachten had, ze wilde hem vastbinden, helemaal. Ze zou hem blinddoeken en laten wachten, af en toe zou ze iets gebruiken om hem te strelen, een veertje of misschien een zweepje. Haar stem klonk zo uitdagend en hij ademde langzaam in. Hij bleef haar constant strelen, maar nu bewoog hij nog zachtjes iets naar haar toe en drong hij langzaam bij haar naar binnen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven