Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/10/2016, 19:36

Dany

Hij zei haar gedag en ze mocht lekker blijven liggen en uitrusten, ze hoefden vandaag niets te doen. Hij vond haar heel schattig als ze sliep, ze was dan lief en onschuldig.
"Normaal niet?" Vroeg ze plagend aan hem en ze gaapte even. Niet veel later kreeg ze een kusje en hij zei haar dat het goed ging met hem, ze mocht nog even lekker rustig blijven liggen zonder dat ze zich zorgen hoefde te maken. "Dat is heel erg fijn om te weten, schatje." Mompelde ze lief. Al heel erg gauw viel ze weer tegen hem aan in slaap omdat hij haar zo gerust gesteld had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/10/2016, 22:01

Jason Hiddon

Ze zakte al heel erg snel in slaap en hij bleef nog een rondje naar haar kijken. ' Je bent heel erg lief, altijd.' Fluisterde hij heel zacht. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij bleef heel erg dicht tegen haar aan liggen. Hij zakte nu zelf ook weer in slaap, hij kon het ook wel gebruiken en nu was hij helemaal rustig. Daarom sliep hij eigenlijk ook heel erg goed. Hij kroop wel steeds dichter tegen haar aan, hij zocht een soort van steun hij haar, zelfs in zijn slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/10/2016, 22:14

Dany

Pas laat werd ze weer echt wakker en ze rekte zich lui even uit. Dit was wel heel erg fijn geweest, ze was gerustgesteld door Jason dat hij zei dat het weer met hem ging en daardoor kon ze met een gerust hart slapen en dat was heel erg fijn geweest. Ze keek liefdevol naar hem, hij was heel dichtbij haar komen liggen. Hij was zo onwijs lief en ze genoot van zijn aanwezigheid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/10/2016, 02:05

Jason Hiddon

Toen hij wakker werd keek hij echt in het gezicht van Dany, maar dat was echt totaal niet vervelend wakker worden, juist niet. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar daarna heel zachtjes, gelukkig ging dat wel zonder problemen nu, dat was eigenlijk al heel wat. Het was wel een heel erg goed teken, hij was dus totaal niet bang voor haar. Het was gewoon de situatie die hem bang maakte, maar echt niet meer dan dat. 'Heb je wel een beetje lekker kunnen slapen nog?' Vroeg hij zachtjes aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/10/2016, 09:01

Dany

Jason werd ook wakker, ze glimlachte hem toe toen hij in haar ogen keek. Ze voelde zijn lippen zacht op de hare en genietend zoende ze hem eventjes. Het was zo fijn met hem. Ze kwam daarna een beetje overeind en streelde met haar vingers heel voorzichtig over zijn borst heen. "Ik hen heerlijk geslapen nog... Je hebt me onwijs gerust gesteld." Klonk haar stem lief. "Heb jij nog geslapen?" Wilde ze weten van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/10/2016, 10:49

Jason Hiddon

Ze had heel erg lekker geslapen nog en daarna streek ze over zijn borst. Heel even vond hij de aanraking echt dood eng, maar daarna kalmeerde hij wat omdat hij wist dat het toch Dany maar was. Het maakte niet uit, ze zou hem nooit iets aan doen. Hij streek langs haar gezicht en hij gaf haar een kusje. 'Ik heb nog geslapen en het was heel erg fijn. Ik was heel rustig, geen nachtmerries meer.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Komt omdat jij mijn wondermiddel bent.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 10:39

Dany

Jason leek eerst heel erg bang te zijn voor haar aanraking. Hij was angstig en ze wilde haar vingers alweer weghalen, maar net op dat moment begon hij te ontspannen. Ze glimlachte en ging daardoorlangzaam verder. Ze kreeg een kusje en daarna vertelde hij dat hij nog fijn geslapen had, hij was rustig en had geen nachtmerries meer gehad, dat kwam door haar, zij was zijn wondermiddel. "Je bent zon schatje." Mompelde ze liefdevol. "Wat wil je doen vandaag?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 11:33

Jason Hiddon

Ze zei dat hij een schatje was en ze vroeg wat hij vandaag wilde doen. 'Naar huis, wat trainen, verder niet zo heel erg veel... Of had jij andere plannen?'' Vroeg hij zachtjes aan haar. Hij gaf haar een kusje en hij kwam nog wat meer overeind, hij voelde zich nog steeds wel ietsje onrustig, maar dat zou vanaf nu waarschijnlijk alleen maar minder worden. Hij hield van haar, Dany gaf hem steun en daardoor kon hij het allemaal wel goed hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 11:41

Dany

Hij zei wat hij wilde gaan doen en ze knikte daardoor eventjes. "Dat lijkt me wel een goed idee inderdaad." Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een klein kusje op zijn wang. Ze kwam langzaam overeind en trok haar kleding weer aan, af en toe keek ze glimlachend naar Jason. Vanaf nu zou het alleen maar beter gaan. Ze maakte haar jurk vast en keek naar haar handen. Ze hield ze in de lucht en fronste haar wenkbrauwen.
"Jason..." Fluisterde ze zachtjes. Ze keek eventjes met een bleek gezicht naar hem op. "Mijn vingers... ze verdwijnen..." Haar stem trilde wat omdat ze paniek voelde. Hoe kon dat? Hoe konden nu haar vingertoppen van haar ene hand vervagen? Ze voelde eraan, maar het was echt zo, ze begonnen te verdwijnen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 13:12

Jason Hiddon

Hij knikte langzaam en hij staarde voor zich uit, daarna begon ze opeens tegen hem te praten, ze noemde zijn naam. Hij keek wat wazig op, het drong maar langzaam tot hem door wat ze zei en hij begreep het niet helemaal, maar daarna kwam hij overeind en pakte hij haar hand vast. Hij staarde er naar, hij begreep hier niets van. 'Ik snap het niet.' zei hij dus ook zacht tegen haar. Hij wist niet wat dit was, maar waarschijnlijk was het geen goed teken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 15:04

Dany

Jason kwam naar haat toe en pakte haar hand. Ze keek hem bezorgd aan en hij zei dat hij het niet snapte. Ze slikte eventjes en pakte zijn hand vast. "Ik denk dat het komt doordat het nu zo goed gaat met Thobias, dat ik niet meer nodig ben om te helpen." Fluisterde ze heel zachtjes. Ze vond het verschrikkelijk, ze wilde niet verdwijnen. Ze wilde de rest van haar leven bij Jason zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 20:23

Jason Hiddon

Ze dacht dat het kwam omdat het nu zo goed ging met Thobias. Ze was niet meer nodig om te helpen. Hij staarde haar aan, dat kon niet. Hij kon niet zonder haar. Hij wist dat het echt zo was, hij zou waarschijnlijk totaal instorten en hij was direct doodsbang. 'Ik... ik heb je nodig, Dany. Ik ga dood zonder jou, ik kan het niet. Kijk hoe bang ik ben... Diana zou het voor elkaar krijgen, waarschijnlijk zou ze mij helemaal breken.' zei hij zacht, wat in paniek. Waarschijnlijk zou Thobias haar vanzelf weer nodig hebben, het kon nooit altijd goed gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 20:27

Dany

Ze keek naar hem, hij was doodsbang, ze zag het meteen en ze sloot hem voorzichtig in haar armen. "Denk je dat ik het zomaar opgeef?" Vroeg ze aan hem. "Ik ga er alles aan doen om bij jou te blijven, ik wil je niet verlaten, echt niet. Nooit. Ik vind wel wat, ik ga thuis meteen op zoek naar een manier om bij je te blijven. Misschien wilt Thobias ook wel helpen met zoeken. We vinden wel een manier, echt." Klonk haar stem zachtjes en ze keek hem weer even aan.
"Niet bang zijn, oké? Dat wil ik echt niet, maak je geen zorgen, we vinden een oplossing." Zei ze lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 20:38

Jason Hiddon

'Ik weet het niet, ik ben gewoon bang. Ik kan echt niet zonder je.' fluisterde hij nu zachtjes. 'Ik weet het wel, maar toch, wat als je niets kan doen? Dan raak ik je kwijt, dan wil ik ook niet meer, echt niet.' fluisterde hij, wat wanhopig. Hij raakte echt enorm van slag, Thobias wilde misschien helpen met zoeken, maar als er geen oplossing was, dan had dat helemaal geen nut. Dan kon iedereen helpen, maar was er niets aan te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 20:45

Dany

Jason was echt bang en ze begreep het ook wel bij hem. Ze streek liefdevol over zijn rug heen en bleef hem stevig vasthouden. "Sst... lieverd... er valt altijd wat aan te doen, altijd." Fluisterde ze tegen hem. "Geen hoop verliezen hoor, voorlopig ben ik nog bij je. Je moet echt niet bang zijn, echt niet." Zij vond juist dat ze deze tijd moesten nemen om extra veel van elkaar te genieten en om samen te zijn. Ze had zelf de hoop echt nog niet opgegeven, er was zo ontzettend veel mogelijk..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 20:47

Jason Hiddon

'Oke,' zei hij zachtjes, al geloofde hij er duidelijk niet echt heel erg in. Hij vond het wel heel erg moeilijk, hij wilde zo graag bij haar zijn en gelukkig worden. Nu wist hij het niet meer zo zeker. Hij had altijd zo veel vertrouwen, maar nu vond hij het moeilijk, omdat ze er misschien wel niet eens meer was. Wat als hij er voor zou zorgen dat Thobias haar echt nodig had? Dat kon niet, Thobias was zo enorm gelukkig nu, dat kon hij niet kapot maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 20:50

Dany

"Vertrouw me hierin, Jason, ik zal de hele wereld over gaan, om maar een manier te vinden om mezelf in leven te houden voor jou." Fluisterde ze zachtjes en ze legde haar hand op zijn wang. "Dit kunnen we... echt." Ze glimlachte waterig naar hem en drukte haar lippen zacht op die van hem. Ze had hierin wel echt keihard zijn hulp nodig... zonder hem zou ze het zelf ook niet echt meer zien zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 20:58

Jason Hiddon

'Ik wil dat je bij mij bent, dat is alles.' zei hij zacht tegen haar. Ze legde haar hand op zijn wang en hij staarde haar even aan, hij voelde haar arme lippen op die van hem en hij zoende haar even zachtjes, daarna keek hij haar weer aan. 'Zullen we dan alsjeblieft terug gaan?' vroeg hij heel zacht aan haar. Hij was echt van slag en hij wilde gewoon graag in het kasteel zijn, dat zou hij heel erg fijn vinden, daar voelde hij zich misschien ook wat beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 21:02

Dany

Hij wilde dat ze bij hem was, dat was alles. "Daar ga ik keihard aan werken." Fluisterde ze. Hij wilde terug en ze knikte daardoor eventjes. Ze pakte zacht zijn hand en nam hem met haar mee terug naar het kasteel. Ze haalde af en toe diep adem, ze voelde ook dat bij haar de paniek erg hoog zat, maar dat wilde ze niet laten merken aan Jason, hij had het al zo zwaar... Het liefste ging ze zo even met Thobias praten, misschien kon hij haar wel een beetje kalmeren en wist hij een oplossing.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 21:04

Jason Hiddon

Ze zou er keihard aan werken en hij knikte even, hij wist het wel, hij wist hoe ze was en hij was haar enorm dankbaar, maar hij vond dit wel heel erg lastig. Het was moeilijk om hier echt vertrouwen in te hebben, want Dany kon er nu ook niets aan doen. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in, hij hield wel heel erg veel van haar. 'Gaan we meteen of wil je eerst kijken waar Thobias en Destiney zijn?' vroeg hij. MIsschien waren die al lang terug naar het kasteel, dat kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 21:08

Dany

Hij kneep zacht in haar hand en ze bleef dichtbij hem lipen. Hij wilde weten of ze meteen terug naar het kasteel wilde of eerst wilde kijken of Thobias en Destiney er nog waren. "Ik vraag het wel even." Fluisterde ze. Ze liep met hem naar de herbergier en die vertelde hen dat Thobias en Destiney in de ochtend al waren vertrokken naar het kasteel. Ze knikte eventjes en keek naar Jason. Daarna nam ze hem met haar mee. Ze hield zijn hand heel stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 21:28

Jason Hiddon

Ze liepen samen terug, het was doodstil en hij probeerde niet al te veel na te denken over alles, maar zijn hoofd was gevuld met onrust en met angst, op alle verschillende mogelijkheden. Hij was bang voor Diana, bang door vroeger en nu ook nog eens heel erg bang voor de toekomst, maar wat kon hij er aan doen? Helemaal niets. Ze liepen het kasteel in en hij keek opzij naar haar. 'Ga maar naar Thobias, hij heeft misschien wel een idee. Ik ga even in bad.' zei hij zachtjes, daarna liep hij door.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 21:30

Dany

Eenmaal in het kasteel zei hij dat ze naar Thobias moest gaan, hij ging in bad. Ze pakte zijn hand toen hij wegliep en keek hem aan.
"Jason... wil je liever dat ik bij je blijf? Ik wil je niet alleen laten als je bang bent." Fluisterde ze tegen hem, ze kwam dichterbij hem staan en keek diep in zijn ogen.
"Het spijt me echt allemaal zo verschrikkelijk...." Klonk haar stem zacht, ze vond het echt allemaal heel erg naar en verschrikkelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/10/2016, 21:34

Jason Hiddon

Ze hield hem tegen en vroeg of hij liever wilde dat ze bij hem bleef, daardoor ademde hij langzaam in. 'Nee, het gaat wel, ik blijf gewoon in de kamer en ik zie je vanzelf wel weer. Ik heb liever dat je naar hem toe gaat, hij zou je misschien kunnen helpen en het is goed om met hem te praten, ik wil gewoon alles even overdenken, dat heb ik nodig.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Het gaat wel, ik beloof het je.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/10/2016, 21:36

Dany

Hij zei dat het wel ging en dat hij in de kamer bleef. Hij zou haar die avond wel zien en hij had ook tijd nodigo m het te overdenken. Hij hoopte ook dat Thobias haar kon helpen. Hij beloofde haar dat het wel ging.
"Goed... ik hou van je Jason, tot vanavond." Fluisterde ze en ze gaf hem zachtjes een kus. Daarna draaide ze om en liep ze weg. Tranen glinsterden in haar ooghoeken en ze keek naar haar hand terwijl ze naar de werkkamer van Thobias liep. Ze hield het echt niet meer uit om zich groot te houden. Zacht snikkend klopte ze bij hem aan en zei ze zacht zijn naam. Ze hoopte zo erg dat hij gewoon hier was en dat ze hem niet stoorde terwijl hij bij Destiney was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum