Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 18:39

Koning Thobias Hiddon

Hij had gelijk en daardoor glimlachte hij een beetje, het was fijn als ze dat zei. Als ze begreep wat hij bedoelde en er achter stond. Dat betekende altijd veel voor hem. Ze streek door zijn haren en ze zei dat het haar leuk leek om met hem te praten. 'Het is een goede gast.' zei hij zacht. Hij zoende haar even langzaam en daarna kwam hij overeind. 'kom, ik wil graag even alleen met je zijn,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 21:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond Jason een goede gast en daardoor glimlachte ze eventjes. "Dat is goed om te horen." Knikte ze hem toe met een glimlach. Hij wilde alleen met haar zijn en daarna nam hij haar mee. Ze liep rustig met hem mee. Ze moest toch echt wel heel erg wennen aan alles, dat merkte ze wel heel erg goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 21:37

Koning Thobias Hiddon

Hij nam haar mee de kamer in en hij sloot de deur langzaam achter hun, daarna zette hij haar voorzichtig tegen de muur aan. Hij drukte zijn lippen zachtjes in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 'Je bent zo'n geweldige vrouw.' fluisterde hij. Hij had dit ook nog eens intens gemist, hij hoopte dat ze het niet al te erg vond. Zijn vingers gleden heel langzaam over haar hals en daarna zoende hij haar intens.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 21:47

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd in de kamer tegen de muur gezet en hij zoende haar in haar hals. Ze was een geweldige vrouw en daardoor glimlachte ze hem lichtelijk toe. "Thobias... ik weet niet of dit al slim is om nu te doen... ik vind het nog wel een beetje raar." Fluisterde ze hem zacht toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 21:54

Koning Thobias Hiddon

Toen ze zijn naam noemde keek hij langzaam op, ze dacht dat het niet slim was om dit nu al te doen, ze vond het nog een beetje raar. Hij ademde diep in en hij knikte toen langzaam. 'Ik snap het wel... het is gewoon... ik heb het gemist,' fluisterde hij eerlijk. Het best wel lang geleden ondertussen en zich inhouden was nooit zijn sterkste punt, dat bleek nu ook alweer. Hij wilde het gewoon graag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 21:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei tegen haar dat hij het wel snapte, hij had het gewoon gemist. Ze knikte daardoor en streek zachtjes langs zijn wang. "Ik wil eerst een paar dagen aan je wennen... ik vind het allemaal nog heel erg moeilijk." Fluisterde ze hem zachtjes toe. "Ik hoop dat je dat niet heel erg vind." Klonk haar stem er zacht achteraan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 22:02

Koning Thobias Hiddon

Ze streek langs zijn wang en ze zei dat ze eerst een paar dagen aan hem wilde wennen, ze vond het allemaal wel moeilijk en ze vroeg of hij het niet heel erg vond. 'Nee, geen probleem... het is gewoon... raar.' zei hij zacht. Nu moest hij nog langer wachten, hij hoopte dat ze het juist wel wilde, omdat ze nu alles met Gwynn niet wist en omdat ze de ruzies niet meer wist. Hij haalde een hand door zijn haren en daarna draaide hij zich om en schonk hij weer een glas wijn voor hun in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 22:05

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het gelukkig geen probleem, het was gewoon raar. "Ja, dat ben ik met je eens... het is heel erg raar... We moeten er allebei aan wennen." Sprak ze hem zachtjes en lief toe en ze glimlachte lichtelijk naar hem. Hij schonk weer wat wijn in en ze ging weer bij hem zitten.
"Sorry... ik hoop dat je er niet teveel op gehoopt had..." Fluisterde ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 22:08

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het raar was en dat ze er allebei aan moesten wennen. 'Ja, dat is zo, ik ben misschien ook wel een beetje te enthousiast nu, ik snap jou ook wel.' zei hij zacht. Ze bood haar excuses aan en hij glimlachte zwakjes. 'Om eerlijk te zijn heb ik er inderdaad wel op gehoopt, maar het maakt niet uit. Zo ben ik gewoon, ik heb er altijd wel zin in en het is al zo lang geleden. Maar ik snap jou ook heel goed.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 22:15

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht dat hij misschien nu een beetje te enthousiast was en hij begreep haar ook wel. "Gelukkig." Knikte ze nu met een kleine glimlach, ze was er wel blij mee dat hij haar ook begreep. Hij gaf aan er wel op gehoopt te hebben, maar het maakte niet uit, zo was hij nu eenmaal. Hij had er altijd wel zin in en het was lang geleden. toch begreep hij haar heel erg goed.
"Ik snap wel dat als het lang geleden is, je er wel zin in hebt, maar ik wil je eerst raag nog wat beter leren kennen, voor jou is het vast heel anders." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 22:17

Koning Thobias Hiddon

'Je bent mijn vrouw, ik ken je volgens mij al aardig, maar dat is voor jou nu natuurlijk heel anders, dan kan ik ook wel begrijpen.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Als ik het even vergeet moet je het eerlijk zeggen, want ik bedoel het niet verkeerd, ik ben gewoon een beetje zo.' zei hij zacht tegen haar, wel heel erg eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 22:22

Koningin Destiney Hiddon

"Jij kent mij wel, maar ik jou niet echt momenteel." Sprak ze met een klein glimlachje tegen hem. Hij pakte haar hand vast en zei dat als hij het vergat, ze het gewoon moest zeggen, hij bedoelde het niet verkeerd, hij was gewoon zo.
"Oké, dat komt wel goed." Knikte ze hem nu toe en ze gaf hem een klein kusje. "Ik vind het fijn dat je zoveel begrip voor me hebt." Sprak ze lief tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/10/2016, 22:29

Koning Thobias Hiddon

' Ja, dat is zo, jij moet mij weer helemaal leren kennen. Maar dat komt goed, we gaan er gewoon de tijd voor nemen. dat is geen enkel probleem.' zei hij tegen haar. ' Ja, natuurlijk heb ik dat. Je bent een geweldige vrouw en ik heb alles voor je over, ik wil graag begripvol zijn.' zei hij zacht. Hij zoende haar langzaam en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik hou van je.' Fluisterde hij nu. Het bleef moeilijk, heel moeilijk. Hij zou zo veel met haar willen doen nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/10/2016, 22:40

Koningin Destiney Hiddon

Ze knikte eventjes toen hij zei dat zij hem weer helemaal moest leren kennen. Hij dacht dat het wel goed kwam, ze gingen er de tijd voor nemen, dat vond hij geen probleem. "Dat is heel erg fijn." Glimlachte ze hem toe. Hij had natuurlijk wel begrip voor haar, ze was een geweldige vrouw en hij had alles voor haar over. Hij wilde graag begripvol zijn. Ze werd echt verlegen van hem, hij was ontzettend lief en had ook echt alles voor haar over.
Ze werd langzaam door hem gezoend en daarna zei hij dat hij van haar hield. "Ik wilde dat ik hetzelfde kon zeggen, want dat verdien je echt, maar ik ben wel verliefd op je, heel erg en ik vind het fijn om met je samen te zijn." Fluisterde ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 17:20

Koning Thobias Hiddon

'Destiney, ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt. dat je uiteindelijk alles weer weet en dat het weer wordt zoals vroeger. Ik geloof daar in en ik weet gewoon dat we er wel doorheen komen. Het maakt mij nu niet uit dat jij het niet zo voelt zoals ik, dat jij het niet meer gewend bent, want dat komt wel weer goed. Ik was bang dat je het niet eens zou overleven, maar je bent er nog. Daar ben ik gewoon heel gelukkig mee.' Zei hij. 'Samen zijn is ook het belangrijkste en daar gaan we echt van genieten nu.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/10/2016, 19:27

Koningin Destiney Hiddon

Hij had er duidelijk wel vertrouwen in dat alles goed kwam, dat ze weer alles zou weten uiteindelijk en dat het weer werd zoals vroeger. Het maakte hem niet uit dat ze het niet zo voelde zoals hij. Het kwam wel weer goed. Hij was allang blij dat ze nog leefde en samenzijn was belangrijk voor hem.
Ze glimlachte hem toe en drukte haar lippen heel zacht op die van hem. "Dankjewel, je hebt gelijk, samen zijn is het belangrijkste op dit moment en ik vind het echt fijn bij je." Sprak ze hem glimlachend toe en ze streek even langs zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 21:59

Koning Thobias Hiddon

Hij zoende haar even langzaam door wat ze zei en daarna keek hij haar weer glimlachend aan. 'Ik ga naar Dany toe. Loop je mee? dan kan jij met Jason praten...' stelde hij voor. Hij had gehoord dat die twee de hele dag weg waren geweest, maar nu net weer terug waren en daarom wilde hij ook graag even met haar praten over alles, dat was goed voor hem, anders zou hij alleen maar verdrietig worden als hem iets dwars zat en hij het niet kon overleggen met Destiney.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/10/2016, 22:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij naar Dany toe ging en vroeg of ze met hem mee liep zodat ze met Jason kon praten. "Ja, laten we dat maar doen." Knikte ze. Ze kwam overeind en liep de kamer uit. Eigenlijk stond daar al haast een vrouw voor haar neus die een man stevig vast hield. De man leek op Thobias en de vrouw zag er enthousiast uit, ze was mooi en had iets mysterieus... de man eigenlijk ook wel.
"Jullie zijn vast Dany en Jason." Sprak ze zacht met een glimlach. Dany knikte meteen eventjes met een grijns. Ze liet Destiney met Jason meegaan en daarna keek ze Thobias aan.
"Volgens mij doe je het echt geweldig." Sprak Dany lovend tegen hem. Destiney zag er vrolijk en rustig uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 22:09

Koning Thobias Hiddon

Destiney vertrok met Jason en hij nam Dany mee zijn kamer in. Ze was heel lief voor hem, maar hij wist het allemaal nog niet precies. 'Ik vind het moeilijk. Ik heb niets over Gwynn durven vertellen en ik ga het ook niet doen, maar het voelt toch een beetje fout.' zei hij zacht. 'Bovendien is het nogal raar dat mijn vrouw mij moet leren kennen voor ze verder iets met mij wil.' zei hij daarna. Het ging wel goed, maar het was niet allemaal geweldig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/10/2016, 22:15

Dany

Hij zei dat hij het moeilijk vond, hij durfde niets over Gwynn te vertellen en dat ging hij ook niet doen, maar het voelde wel fout. "Je kunt haar wel voorstellen aan Gwynn... Misschien is dat wel genoeg, ik denk ook niet dat je het hoeft te vertellen." Sprak ze tegen hem.
"Ja, ik begrijp dat het raar is... maar ze is in ieder geval nog gek op je, ze wilt bij je zijn. Je hebt ook wel eens mensen die een compleet ander persoon worden door geheugenverlies. Je hebt zo nog best wel geluk met haar, Thobias." Glimlachte ze naar hem. "Maar ik begrijp wel dat het heel moeilijk is voor je."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 22:47

Koning Thobias Hiddon

'Het voelt eigenlijk niet echt alsof ik geluk heb. Wel dat ze nog leeft, maar verder... Ik weet het niet.' zei hij zacht tegen haar. Hij maakte zich echt wel zorgen om alles, maar misschien kwam het ook wel goed. Hij zou het wel zien. 'Ik vind het moeilijk, de afgelopen tijd is er al niets gebeurd omdat ze de tijd wilde nemen en ik wilde het heel graag goed doen, en nu moeten we elkaar weer leren kennen. Dat is raar en ik ben daar niet echt heel erg goed in.' gaf hij toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/10/2016, 22:52

Dany

"Ja, je hebt wel geluk dat ze nog leeft... ik zou niet weten wat we zonder haar moesten." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hij zei dat er de afgelopen tijd niets gebeurd was en dat hij er niet goed in was. Hij leek het ook heel graag weer te willen.
"Houd je het nog een paar dagen vol?" Vroeg ze hem zachtjes en ze keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 23:00

Koning Thobias Hiddon

Ze begreep het wel en daardoor knikte hij even, hij was er toch wel echt blij mee dat ze het wel snapte. Ze wilde weten of hij het nog een paar dagen zou volhouden en daardoor knikte hij langzaam. 'Ik denk het wel, met moeite.' Zei hij zacht. Hij merkte wel aan zichzelf dat hij aanhankelijker werd en dat hij steeds meer wilde, maar hij kon het nog wel even inhouden. Hij wilde het graag voor haar, maar het voelde niet zo heel erg fijn voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/10/2016, 23:03

Dany

Hij dacht dat hij het wel een paar dagen zou volhouden met moeite. "Probeer haar een beetje bezig te houden met andere mensen, als je rustig aan het werk kan, is het vast beter voor je." Glimlachte ze hem toe. Dan kon hij een beetje rust nemen wanneer het hem teveel werd. "Ze moet toch nog zoveel mensen ontmoeten... heeft ze haar zoontje al gezien?" Vroeg ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/10/2016, 23:10

Thobias Hiddon

Hij knikte even, hij vond dat ze wel gelijk had, het zou beter gaan als hij zich ergens mee bezig kon houden zodat hij niet de hele tijd met haar bezig was, maar hij wist ook dat het alsnog best wel moeilijk zou zijn. Hij keek op toen ze het over Thomas had en hij schudde zijn hoofd. 'Ik vond het nog te confronterend, ik kon het zelf nog niet echt aan.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik wil niet zien dat ze hem niet herkend. Hij heeft ook al genoeg meegemaakt, ik wilde het nog even laten rusten allemaal.' zei hij zacht. Hij staarde voor zich uit, hij vond dit echt heel vervelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum