Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/10/2016, 21:41

Gwynn Hiddon

Ze opende de deur en keek naar Reagan die met het hondje aan het spelen was, daardoor glimlachte ze even. 'Je bent lief zo.' zei ze tegen hem. Ze sloot de deur achter haar en keek naar hem. 'Hoe is het met je?' vroeg ze daarna. Hij leek redelijk goed in zijn vel te zitten, maar hij wist dat het allemaal niet makkelijk voor hem was.

Koning Thobias Hiddon

Het was een hele tijd stil en hij was bijna vergeten dat ze er was, tot ze iets vroeg. Ze wilde weten of hij het fijn vond dat Gwynn er was. 'Ik heb haar gemist.' zei hij eerst zacht. Hij had haar vreselijk gemist. 'Maar ze is de reden waarom dit allemaal gebeurd is.' voegde hij er aan toe. Natuurlijk was hij blij met Gwynn, hij hield van haar, ontzettend veel. Maar hij wist niet wat hij met alles moest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/10/2016, 21:50

Koning Reagan Tridon

Het was Gwynn die binnen kwam. Door haar woorden dat hij lief was zo, werd hij helemaal warm van binnen. Hij miste het zo erg om met haar te praten, om haar lieve woorden te horen... "die puppy is gewoon zo leuk." Zei hij op haar terug. Ze wilde weten hoe het met hem was. "Ik kan het gelukkig redelijk los laten. Dat vind ik wel fijn. Al weet ik niet hoe het gaat als ik echt met Thobias ga praten. Ik voel me wel heel schuldig." Vertelde hij aan haar.


Dany

Hij zei dat hij Gwynn had gemist en ze knikte hierdoor eventjes. Dat begreep ze heel erg goed. Jij zei nu dat Gwynn de reden was dat het was gebeurd. Zoiets had ze al welbegrepen, maar hoe het precies zat. Wist ze niet. "Jullie hadden ruzie over Gwynn?" Vroeg ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/10/2016, 21:54

Gwynn Hiddon

Ze ging zitten en door wat hij zei grijnsde ze naar hem. 'Je mag hem niet zelf houden hoor, hij is voor mij.' plaagde ze hem nu. Hij kon het redelijk loslaten, maar hij wist niet hoe het ging als hij met Thobias ging praten, hij voelde zich schuldig. 'Ik zou voorlopig nog maar even niet met hem gaan praten. Hij is nogal de weg kwijt. Maar ik weet zeker dat hij je vergeeft, dat doet hij echt, Reagan. Waarschijnlijk voelt hij zich nog veel meer schuldig dan jij doet.'

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg of ze ruzie hadden gehad over Gwynn en hij knikte even. 'Ja, ongeveer de hele tijd. Destiney vertelde mij dat ze niet zou vreemdgaan met een man, maar dat ze het met Gwynn wel zou willen. Of zou kunnen. Maar niet zou doen. Ik heb geen idee wat het precies betekende, maar het zorgde ervoor dat ik het gevoel had dat ik geen recht had om boos op haar te zijn, door wat ik zelf gedaan heb. Het doet er ook niet toe, het is één grote klote zooi.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 15:59

Koning Reagan Tridon

"Jij hebt hem ook veel meer nodig dan ik." Zei hij glimlachend tegen Gwynn. Ze gaf hem advies over wat hij het beste kon doen en daardoor knikte hij eventjes. "Ik hoop echt dat hij dat zal doen, ik zou het heel erg vinden als hij het me niet zal vergeven." Legde hij aan Gwynn uit met een zachte stem. "Ik hoop ook echt dat Destiney het overleefd..." Fluisterde hij vervolgens zacht.


Dany

Hij zei dat ze de hele tijd ruzie hadden gehad. Hij begon het uit te leggen en ze merkte hoe erg hij zich in het nauw gedreven voelde. "Het doet er wel toe... daarom voel je je nu zo... anders had je bij Destiney aan haar bed gezeten, dat deed je ook toen ze zo erg ziek was..." Fluisterde ze tegen hem en ze keek even naar hem. "Je bent een ontzettende goede en lieve man, maar dit soort dingen maken je in paniek en boos."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 16:37

Koning Thobias Hiddon

Hij luisterde naar haar en hij sloot zijn ogen even door alles. 'Ik weet het niet. Ik hou nog steeds van haar. Ik hou heel erg veel van haar en ik wil niet dat ze pijn heeft, dat ze in gevaar is... Maar nu, ik weet het niet. Ik had dit nooit verwacht en het verpest alles. Ze vertrouwt mij totaal niet, maar ik mag nergens moeite mee hebben? Dat heb ik wel. Ik ben jaloers. ' zei hij. Hij schonk voor hun allebei een glas wijn in en daarna ging hij naast haar op de bank zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 16:41

Dany

Hij hield nog steeds heel erg veel van haar en hij wilde niet dat ze pijn had of in gevaar was. "Dat is al heel erg goed, Thobias. Je weet in ieder geval wat je straks zou willen als dit is opgelost." Klonk haar stem bemoedigend. Hij gaf aan dat hij het niet verwacht had en ze vertrouwde hem niet. Hij zei dat hij jaloers was.
"Ik denk dat ze dit soort dingen onbewust doet om je te testen, om te kijken of ze je kan vertrouwen. Ze durft het in ieder geval te zeggen... dat is al heel wat." Ze kreeg een glas wijn van hem en hij kwam naast haar zitten. Ze pakte de wijn aan en ging wat dichterbij hem zitten.
"Ik begrijp wel dat je jaloers bent, maar waarschijnlijk was zij dat ook. Alles wat jij nu voelt, voelde zij ook."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 16:44

Koning Thobias Hiddon

'Het is niet hetzelfde. Het is totaal niét hetzelfde.... Ik heb gevoelens voor haar, ik doe er alles aan om dat compleet te onderdrukken en mij volledig aan te passen aan Destiney. Ik kijk amper naar andere vrouwen, ga totaal niet meer vreemd, op die keer met Gwynn na. Ik ga niet eens meer wat drinken met vrienden. Wacht, ik heb niet eens meer vrienden. Ik geef alles op voor Destiney, maar het is nooit genoeg. Ik ben volledig voor haat veranderd, ik lijk niet eens meer op mezelf. En nog is het niet goed. Het is nooit goed.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 16:48

Dany

"Rustig maar... rustig aan..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Ik dacht dat jullie afgesproken hadden om wat minder op elkaars lip te zitten? Dat jullie wat meer afstand zouden nemen. Dan kun je wel weer wat drinken met vrienden. Dat is juist de bedoeling denk ik." Sprak ze hem glimlachend toe.
"Zij kijkt ook niet naar mannen, alleen maar naar jou, ik denk dat ze zo gek is op Gwynn omdat ze zich inhoud voor andere mannen. Ze heeft iets nodig denk ik." Gaf ze zachtjes aan. "Ik denk dat jullie samen heel erg goed moeten praten over wat jullie willen, over hoe jullie willen zijn." Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 16:53

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil mezelf zijn. Ik wil goed genoeg zijn zoals ik ben en als ik dat niet ben, dan gaat het niet werken. Ik zou haar nooit vragen te veranderen, want ik wist hoe ze was toen wij gingen trouwen. Ze wist het waarschijnlijk nog beter van mij. Dit is gewoon oneerlijk en ik ga daar niet rustig over doen, want het slaat nergens op. Ze heeft iets nodig? Wat heeft ze in godsnaam nodig? Ik mag Gwynn van haar niet eens zien. Ik mocht haar niet opzoeken, niets. Ik weet dat ze mij nooit vertrouwd. Ik heb ook zo veel nodig, wat ik allemaal niet doe, voor haar. Maar het is niets waard en ik ben er klaar mee.' zei hij. 'Ik moest verdomme op mijn knieën smeken om het goed te maken, ik doe álles perfect zoals ze wilt en nu komt ze hiermee. Het is nog niet goed. Het is nooit goed.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 16:56

Dany

Hij zat met zo ongelooflijk veel vragen en Dany kon ze wel beantwoorden, maar het zou niet het antwoord zijn dat hij wilde. Ze sloeg haar armen zachtjes om hem heen en trok hem tegen haar aan.
"Ga dan nu je leven leven zoals je het wilt hebben, Thobias, zoek uit hoe je het precies wilt hebben en als ze dan weer wakker wordt, dan kunnen jullie het daarover hebben, of niet natuurlijk..." Sprak ze hem zacht toe. Dat leek haar verstandig. Hij moest eventjes weer zijn wie hij wilde zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 17:03

Koning Thobias Hiddon

Hij leunde nu wel wat tegen haar aan, maar het ging duidelijk allemaal niet echt van harte. Hij was echt kwaad. 'Als ik dat doe zal ze niet blij met mij zijn als ze wakker wordt. Ik zal haar zeker weer teleurstellen. Ze zal weglopen, boos worden, verdrietig zijn, daar heb ik allemaal geen zin in en ze zal hoe dan ook horen wat ik doe.' Mompelde hij. Hij voelde zich echt nogal onder druk door deze situatie. Het gaf hem een enorm vervelend gevoel allemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 17:37

Dany

Hij leunde wel een beetje tegen haar aan, maar dit keer leek hij echt heel kwaad te zijn. Hij zei dat als hij dat deed, Destiney niet blij met hem zou zijn, hij zou haar weer teleurstellen en hij had er geen zin in. Ze knikte. "Ik begrijp het wel... toch moet je een manier verzinnen om nu je boosheid een beetje weg te stoppen, want je kunt niet met haar praten." Zei ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 17:49

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het wel begreep, maar hij moest een manier verzinnen om nu die woede kwijt te raken, want hij kon niet met haar praten nu. Misschien kon hij dat wel nooit meer. Misschien was het nu echt wel klaar. Misschien zou ze wel blijven leven, maar was het over tussen hun. Hij wist het niet, maar hij vond het allemaal geen leuk vooruitzicht. Hoe kon hij ooit zijn woede kwijtraken nu? Hij keek diep in haar ogen en hij merkte dat hij haar bijna wilde zoenen, daardoor kwam hij zonder iets te zeggen overeind en ging hij weer bij het raam staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 17:57

Dany

"Je zal altijd weer een kans krijgen om met haar te praten, Thobias. Echt waar. Ze zal blijven leven en ze houdt zielsveel van jou. Ik merkte dat het laatste waar ze aan dacht voor ze de grond raakte, jou was. Dat ze wenste dat ze nooit ruzie had gemaakt met je. Dat ze het weer terug wilde draaien als het kon en ze hoopte nadrukkelijk dat ze in leven bleef, voor jou." Fluisterde ze nu naar Thobias. Erwas een moment dat hij diep in haar ogen keek, ze merkte dat het de verkeerde kant op ging, maar dat had hij gelukkig zelf ook al door en hij ging weer bij het raam staan. "Je doet het goed." KLonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:00

Koning Thobias Hiddon

'Het zal wel. Het is fijn dat ze dat dacht, maar we hadden wel ruzie. En het is niet alsof het een éénmalig incident is. Het is altijd wel iets. Elke keer wel iets anders.' zei hij. Hij schonk de glazen bij en daarna dronk hij er van, Dany zei dat hij het goed deed. 'Het voelt allemaal anders echt verre van goed. Ik voel mij afschuwelijk.' Zei hij wat kortaf tegen haar, hij kon er niks aan doen. Hij voelde zich echt zo, het was heel vervelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 18:05

Dany

Hij vond het wel fijn dat ze dat dacht, maar ze hadden alsnog wel ruzie. "Dat weet ik... maar dat zullen jullie altijd blijven houden, zo zitten jullie in elkaar, Thobias. Jullie zijn beide eigenwijs." gaf ze aan. Haar glas werd weer bijgeschonken en hij gaf aan dat het verre van goed voelde.
"Hoe komt dat?" Vroeg ze hem zachtjes en geduldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:11

Koning Thobias Hiddon

'Soms heb ik het gevoel dat we op een punt komen dat niet meer op te lossen is.' zei hij tegen haar. Hij dronk van zijn drinken en hij keek haar aan toen ze vroeg hoe het kwam. 'Omdat ik mij afschuwelijk voel. Omdat de ene vrouw waar ik van hou ver uit mijn buurt moet blijven en de ander is half dood. Omdat er altijd ruzie is. Het is nooit goed. Het gevoel wat we hadden toen ik haar net leerde kennen is volledig verdwenen. Alsof het alleen maar erger wordt elke keer.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 18:15

Dany

"Dat gevoel heb je soms, maar tot nu toe is het altijd gelukt toch?" Wilde ze van hem weten. Hij legde uit dat Gwynn ver uit zijn buurt moet blijven en Destiney half dood was. Er was ook altijd ruzie, het was nooit goed. Het gevoel dat ze hadden toen ze elkaar net leerden kennen was verdwenen, alsof het alleen maar erger werd. Dany knikte daardoor langzaam eventjes.
"Wat nu als je wel het gevoel krijgt dat je het goed doet? Zal dat alles veranderen voor jou?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:20

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het allemaal niet.' zei hij zacht. Op dit moment had hij geen idee wat hij met al zijn gevoel aan moest. Ze vroeg of het zou helpen als hij het gevoel had dat hij het wel goed deed. 'Het zou helpen, maar ik denk niet dat het alles wegneemt. Ik mis gewoon wat er ooit was. Ik heb het gevoel dat ik alles doe voor haar, dat ik mezelf bijna volledig opoffer. Ik weet dat ze genoeg voor mij doet, maar ik ben ook altijd gelukkig en blij met haar. Andersom is dat alleen niet zo.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 18:24

Dany

Hij wist het allemaal niet meer. Hij gaf aan dat het wel zou helpen, maar hij dacht niet dat het alles weg zou nemen. Hij miste wat er ooit was. Hij was altijd gelukkig en blij met Destiney, maar hij dacht dat het andersom niet zo was.
"Maar het is wel zo... ze kan het alleen veel minder goed laten zien dan jij dat kunt. Maar ik voel het wel elke keer." Legde ze aan hem uit. "Ze vindt het ook heel erg naar dat jij het zo ervaart, maar ze weet niet hoe ze dat moet oplossen. Ze vindt het moeilijk om om hulp te vragen." Legde ze hem rustig uit. Dat kon ze allemaal voelen vanuit Destiney.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:29

Koning Thobias Hiddon

'Jezus, Dany... Ik hoef niet helemaal te weten wat ze allemaal voelt, via jou. Ik wil het zelf voelen. Ik wil zelf het gevoel hebben dat ik haar gelukkig maak, dat ik het goed doe. Dat ze blij is met alles wat ik voor haar doe. Maar ik merk het niet. Nergens aan, het wordt alleen maar minder, terwijl ik steeds harder mijn best doe. Dat is een vreselijk gevoel, het is allemaal zo enorm nutteloos.' zei hij, nog steeds enorm kwaad. 'Het is leuk dat ze het voelt. Ik voelde dat ook. Ik voelde mij ook schuldig, maar alsnog moest ik smeken om vergiffenis, ze wilde zíen dat ik het meende. Dat wil ik andersom ook.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 18:38

Dany

Hij werd boos op haar en daardoor slikte ze eventjes. "Ik probeer te helpen..." Klonk haar stem heel erg zachtjes en onschuldig tegen hem. Ze vond het heel erg naar wanneer Thobias kwaad was, ze kon die gevoelens zelf niet zo heel erg goed kwijt.
"Dan kun je het haar vragen wanneer ze weer wakker is... ik begrijp dat je wilt zien dat ze het meent, echt." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:41

Koning Thobias Hiddon

'Neem het dan niet voor haar op. Dat doe je altijd. Sta gewoon een keertje aan mijn kant in plaats van de hele wereld te verdedigen. Denk je dat ik daar op zit te wachten nu? echt niet...' Gromde hij. ' We hebben het hier al eens over gehad, het heeft geen nut. Het gaat toch niet veranderen, waarschijnlijk. Ik heb geen zin om daar ook nog eens ruzie over te gaan maken. We hebben nu ook wel genoeg ruzie. meer dan genoeg. daar hoeft geen nieuw onderwerp bij.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/10/2016, 18:45

Dany

"Ik probeer alleen dingen aan je uit te leggen, dingen waarvan ik zie dat je er moeite mee hebt." Sprak ze hem toe. "Ik doe dit echt niet bewust, maar ik wil zo graag dat het goed gaat tussen jullie en ik weet dat jij heel erg je best doet, dat vind ik ook ongelooflijk knap van je." Hij dacht dat het geen nut had, het ging toch niet veranderen. Hij had het niet nodig om er nog een onderwerp bij te hebben om over ruzie te maken.
"Wat wil je dan doen, Thobias?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/10/2016, 18:51

Koning Thobias Hiddon

'Het lijkt er anders verdacht veel op dat je het gewoon voor haar aan het opnemen bent. Zo'n beetje constant. Als dat is wat je komt doen kan je oprotten, want daar heb ik echt helemaal niets aan.' Gromde hij haar toe. Hij kon er niks aan doen, hij was echt heel erg kwaad. Hij ademde trillend in door wat ze vroeg en hij keek haar vol woede aan. ' Op dit moment ben ik meer dan tevreden met rust in mijn hoofd en geen mensen die doelloos aan mijn kop gaan lopen te zeiken. Ga lekker naar Jason.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum