Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 20:44

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij liever had dat ze gewoon was vreemdgegaan, met een man en dat het eenmalig was. "Ik kan er niets aan doen..." Sprak ze uit. Ze wist het zelf ook allemaal niet meer.
"We hebben het er toch over gehad dat het juist verstandig is als je het me wel eerlijk vertelt? Ik denk ook dat het beter is... dat we eerlijk tegen elkaar zijn over onze gevoelens." Fluisterde ze. Ze veegde haar tranen langzaam weg.
"Je mag haar nu niet zien omdat ze het zelf nog niet wilt. Je mag haar echt wel zien straks, als ze eraan toe is. Ik denk zelfs dat het beter is als jullie elkaar regelmatig zien. Daarom gebeurde het ook denk ik. Omdat jullie elkaar nooit zagen en toen ineens wel." Legde ze aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 20:50

Koning Thobias Hiddon

' Je kan niet van mij verwachten dat ik het gewoon allemaal prima vind. Dat is onmogelijk. Ik probeer alles goed te maken, zo teder mogelijk te zijn, we doen verder amper iets. Ik doe keihard mijn best voor alles, voor óns. Ik hoop dat je dat inziet. Dat ik het niet voor niets doe. Want als ik merk dat ik het voor niets doe hou ik het niet vol. En als ik het niet vol hou zullen we weer terug gaan naar hoe het eerder was. Dan gaat het tussen ons ook fout.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 20:53

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd echt hopeloos van hem, hij reageerde niet eens op haar woorden, hij ging gewoon weer verder waar hij zelf gebleven was. "Ik zie het echt wel. Ik weet hoe erg je je best doet en dat zeg ik je ook. Ik vind het fijn en dat weet je, ik geef je altijd complimenten over hoe goed je het doet en hoe fijn alles is." Klonk haar stem wat hopeloos. "Ik wil niet terug naar hoe het eerst was, ik vind dit echt fijn en ik dacht dat juist door eerlijk te zijn ik zou laten zien dat ik hetzelfde probeer, maar dat zie jij dus niet zo.. Dat kan." Sprak ze hem zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 21:03

Koning Thobias Hiddon

' Je zit er altijd meteen zo bovenop, alleen maar omdat je zelf een goed gevoel wilt hebben nu. Zodat jij je minder slecht hoeft te voelen. Toen ik een fout maakte, was je weg. Je verdween. En ik? Ik mag niet eens even alleen in mijn werkkamer zitten, je wil er nú over praten. Meteen nú, alles gaat zoals jij wilt. Niet zoals ik het zou willen. Ik móet veranderen, in alles. Jij was al perfect, jij hoeft helemaal niets van mij. Maar je wist heel goed hoe ik was, maar toch moet ik veranderen, ben ik niet genoeg. Laat mij alleen. Je maakt het nu alleen maar erger.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 21:08

Koningin Destiney Hiddon

Hij maakte haar echt overstuur. "Ik probeer het beste te doen, ik wil het zo graag goed doen, ik wil zo graag dat het goed gaat met ons." Haar stem schoot de lucht in en ze keek hem wat van streek aan.
"Het spijt me, het spijt me van alles. Ik wil niet perfect zijn en dat ben ik ook niet. Ik doe alles verkeerd en jij wilt wel veranderen. Het is allemaal mijn schuld." Ze sloeg er helemaal in door en ze begon te snikken. Daarna ging ze langzaam weg. Ze maakte het toch alleen maar erger... Ze liep snikkend door de gang heen, totaal van slag... Thobias deed echt wat met haar, hij kon haar zo makkelijk laten denken dat ze niets waard was...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 21:12

Koning Thobias Hiddon

Ze sloeg meteen helemaal om en daardoor voelde hij de frustratie opbouwen. Blijkbaar deed hij het weer fout. was hij niet lief genoeg. Pech voor haar, hij was nu tenminste zichzelf. Dan was hij maar niet helemaal lief en teder en zoals ze wilde zijn, jammer dan. Hij was er klaar mee..het was toch niet meer zoals het eerst was tussen hun en dat zou ook niet meer terug komen. Ze waren elkaar maar ook hunzelf volledig kwijt geraakt. Hij veegde gefrustreerd de spullen van tafel, nu kon hij zich ook niet meer concentreren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 21:23

Koningin Destiney Hiddon

Ze wist gewoon niet meer hoe ze het goed moest maken. Ze voelde zich helemaal verloren en het verstikte haar vreselijk... Het gaf haar zo'n gevangen gevoel en ze wilde er vanaf zijn. Ze wilde het niet meer. Dit moest afgelopen zijn. Praten hielp niet, niets hielp... bovendien was ze toch gewoon waardeloos. Niemand had iets aan haar. Met een afwezige blik in haar ogen stond ze nu op het randje van het balkon. Ze kon er gewoon maar beter een einde aan maken, dan kon Thobias bij Gwynn zijn en kon hij zichzelf zijn, want het enige wat in de weg zat, dat was zij. Ze leunde naar voren. Toen opeens was het al te laat, de reling was vochtig en ze gleed uit. Met een gil viel ze naar beneden. Ze had er nog niet eens goed over nagedacht, dit wilde ze nog helemaal niet. Ze was er nog niet over uit!


Laatst aangepast door xAnouk op 10/10/2016, 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 21:29

Koning Thobias Hiddon

Hij had zijn ogen gesloten om alles weer een beetje op orde te krijgen, hij was overstuur en hij had gewoon even tijd nodig, zodat hij het wat meer een plekje kon geven en zodat hij er rustig over na kon denken. Dat leek ook te lukken, tot er opeens enorm veel paniek en chaos was. Wachters kwamen zijn kamer in stormen, iets over dat Destiney gevallen was. Gevallen van het balkon. Hij staarde zijn mensen aan en daarna schoot hij overeind. Hij schrok zich kapot en hij voelde hoe bang hij was dat haar iets overkwam, maar aan de andere kant was hij zo intens kwaad. hoe kon ze dit doen? Hij mocht dus echt niet eerlijk zeggen wat hij voelde. Ze reageerde meteen op een achterlijke manier. Hij probeerde zichzelf wat te kalmeren, er zaten al dokters, maar hij durfde niet eens dichterbij te komen. Hij was misselijk door emoties. Hij herinnerde zich nog de belofte van Destiney. Ze zou er altijd zijn. Ze zou niet doodgaan. Dat was ook niks waard dus. Blijkbaar was hij het niet eens waard om voor te leven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 21:32

Dany

Ze was zich kapot geschrokken door wat ze voelde. Haar hart bonkte in haar keel en haar hoofd deed ongelooflijk veel pijn. Ook had ze het onbegrip en het verdriet gevoeld... ze liet Diana meteen alleen in de cel en rende naar de ziekenzaal toe. Ze vond Thobias en kwam bij hem staan.
"Wat is er gebeurd? Mijn hoofd... is het Destiney?" Vroeg ze wat verwarrend aan hem en ze keek naar hem met een blik vol onbegrip. Wat was hier allemaal aan de hand?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 22:02

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde zich echt vreselijk, hij was intens misselijk en het was moeilijk om alles rustig te houden, maar hij moest kalm blijven nu, het volk zou volledig in paniek raken als hij dat deed, al maakte hij zich enorm veel zorgen. Opeens hoorde hij een bekende stem, het was Dany en hij knikte langzaam. Hij kon niet eens iets uitbrengen, hij had een brok in zijn keel en hij was bang dat hij in emoties zou uitbarsten als hij iets moest zeggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 22:27

Dany

Hij knikte door haar vraag en ze pakte hem stevig in haar armen. Ze hield hem dicht tegen haar aan en streek zacht over zijn rug heen. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ze hem heel erg zachtjes. Even later kwam er een dokter naar hun toe en vertelde dat Destiney op het randje van de dood hing, momenteel was ze in een coma en moesten ze haar goed in de gaten houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 22:28

Koning Thobias Hiddon

Ze pakte hem vast en hij leunde een beetje tegen haar aan, maar hij liet het nog niet echt goed. Hij wist niet zo goed wat hij met al zijn gevoelens moest. Ze vroeg wat er gebeurd was. 'We hadden ruzie. Natuurlijk. Ik wilde alleen zijn, ze kwam achter mij aan en we hadden nog meer ruzie, daarna ging ze weg. Ze is onder het balkon gevonden. Wat er gebeurd is, geen idee...' mompelde hij. Hij wist het niet, maar het voelde vreselijk. Hij luisterde naar de dokter en hij knikte langzaam, maar weer reageerde hij totaal niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 22:36

Dany

Hij gaf aan dat ze natuurlijk ruzie hadden en dat ze achter hem aan kwam wanneer hij alleen wilde zijn. Dat resulteerde in nog meer ruzie en toen ging ze weg. De wachters hadden haar onder het balkon gevonden.
"Wat vreselijk... maar je moet niet jezelf hier de schuld van geven, Thobias, jij kan hier niets aan doen dat dit uiteindelijk gebeurd is... echt niet." Gaf ze zacht aan.
Niet veel later kwam de lijkbleke Reagan naar hen toe. "Het is mijn schuld..." Klonk zijn stem schor en hees. Hij had de tranen in zijn ogen staan. "Ik zag jullie deur open staan en toen ik naar binnen kwam, zag ik Destiney op het randje van het balkon staan... ik riep haar naam en toen ze zich omdraaide om naar me te kijken, gleed ze uit...." Sprak hij met trillende stem. Zijn hele lichaam trilde en hij voelde zich misselijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 22:39

Koning Thobias Hiddon

'Het zal wel.' mompelde hij tegen Dany. Op dit moment interesseerde het hem allemaal niets. Hij sloot zich er totaal voor af. Toen opeens Reagan kwam staarde hij zijn vriend aan en hij schudde langzaam zijn hoofd. Hij kon het allemaal echt niet geloven. Hij draaide zich om en hij liep langzaam weg, het hielp niet om daar te staan, om naar alles te luisteren. Het maakte niet eens uit wat er gebeurd was. Hij haalde langzaam een hand door zijn haren, daarna ging hij de werkkamer weer in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 22:42

Dany

Het kon Thobias zo te zien vrij weinig schelen allemaal. Toen hij het verhaal van Reagan hoorde, draaide hij zich om en liep hij weg. Dany kon het niet geloven, zijn beste vriend voelde zich gewoon ziek van het schuldgevoel, hij stond op het moment van instorten en Thobias liep van hem weg... Dany omhelsde Reagan en sprak zachtjes tegen hem, het was niet zijn schuld. Hij moest zich niet schuldig voelen... het was een ongeluk, Destiney leefde nog steeds en ze ging het ook echt overleven, Dany wist het zeker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 22:45

Koning Thobias Hiddon

Hij schonk een groot glas cognac voor zichzelf in en hij pakte de fles ook, daarna liet hij zich op de stoel zakken. Hij staarde een tijdje naar het glas en goot het daarna achterover, hij schonk zijn glas bij en hij zag hoe erg zijn handen trilden. Zijn hele leven leek een bende te zijn. Alles leek overhoop te liggen en daardoor voelde hij zich afschuwelijk. Wat als Destiney hier gewoon uit kwam, ze gezond zou zijn, maar het nog steeds zo slecht ging? Dan maakte het niet eens uit. Hij slikte moeizaam en hij voelde dat hij tranen in zijn ogen kreeg, maar daardoor voelde hij zich alleen nog maar slechter. Hij nam nog een paar grote slokken, daarna trok hij de la open en haalde hij het mes er uit. Hij trok de mouwen van zijn overhemd omhoog, zijn huid zag er redelijk uit. Geen recente wonden, alleen veel littekens. Hij sloot zijn ogen en bijna automatisch liet hij het scherpe mes over zijn huid heen glijden. Hij wilde gewoon even niets voelen. Hij zou zichzelf nooit dodelijk verwonden, hij wilde de pijn alleen niet voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 22:51

Dany

Na een tijdje was Reagan weer gekalmeerd en ging het beter met hem. Net op het moment dat hij weg liep, voelde ze de pijn in haar arm. Ze gromde zachtjes even, Thobias. Dus dat was hij gaan doen... hij deed zichzelf nu pijn omdat hij waarschijnlijk hartstikke verdrietig was. Langzaam liep ze weer naar de werkkamer en klopte ze zachtjes aan.
"Thobias... doe het alsjeblieft niet... laat me je helpen, ik weet dat je verdrietig bent, misschien zelfs boos, maar wij komen toch samen overal uit?" Klonk haar stem zacht.


Koning Reagan tridon

Hij was Dany wel dankbaar voor wat ze deed. Hij voelde zich al een stuk kalmer en beter inmiddels. Het hielp echt. Nu was er alleen nog maar één ding dat hij wilde en dat was naar Gwynn toe... Kon hij het niet gewoon alleen aan haar vertellen? Zou ze dat toelaten? Hij was ver in gedachten verzonken en liep niet veel later over straat naar haar huis toe. Hij twijfelde nog steeds heel erg, maar hij moet aan de woorden van Destiney blijven denken, Gwynn zou het zelf aangeven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 22:54

Koning Thobias Hiddon

Hij ademde trillend in, de pijn zakte langzaam iets weg, vooral omdat hij druk was met de pijn in zijn arm. Het was tijdelijk, maar tijdelijk was goed. Tijdelijk even niets voelen was fijn, het beste op dit moment. Toen er opeens een stem tot hem door drong keek hij langzaam op. 'Niet overal.' mompelde hij zachtjes. Ze kon hem niet overal mee helpen, ze kon niets voor hem betekenen nu, helemaal niets. Het gevoel was zo afschuwelijk en hij kon er zo slecht mee omgaan, dat hij doorging. Hij wist niets anders.

Gwynn Hiddon

Het zag er binnen eigenlijk al een heel stuk beter uit en ze vermaakte zich met het hondje, hij zorgde ervoor dat ze zich beter voelde, vrolijker. Ze was er echt heel blij mee, maar nu moest ze nog een naam verzinnen, ze wist alleen niets, het moest wel bij het diertje passen. Misschien zou ze over een paar dagen wel iets weten wat echt bij zijn karakter paste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 23:00

Dany

Hij mompelde zacht dat ze niet overal samen uitkwamen. "Tot nu toe wel." Zei ze tegen hem terug. Ze zakte langzaam tegen de deur aan op de grond en ging rustig zitten.
"Mijn hoofd doet pijn, Thobias... door de val van Destiney... mijn armen beginnen ook pijn te doen." Klonk haar stem zacht en schor. Ze kon best wel veel hebben, maar het werd een zware last. Vroeger had ze altijd de gevoelens van één persoon gehad, maar nu van twee, al een tijdje... vooral als het dan zo heftig was, dan werd haar pijn steeds heviger.


Koning Reagan Tridon

Hij keek op toen hij voor haar huis stond en hij ademde even diep in. Aarzelend hief hij zijn hand en wilde hij aankloppen, toen zag hij vanuit zijn ooghoek hoe gelukkig ze eruit zag door het raam heen. Daardoor draaide hij weer om. Hij beet op zijn lip. Nee, dit moest Gwynn sowieso weten...
Uiteindelijk klopte hij op de deur met zijn gezicht vol zorgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 23:05

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze er tot nu toe wel uitkwamen en door wat ze daarna vertelde ademde hij diep in. 'Wat moet ik daar aan doen? Moet ik mij nog rotter gaan voelen? Dat lukt dan goed. Laat mij alleen. Ga in bed liggen. Neem pijnstillers. Wat kan ik doen om te helpen? Helemaal niets...' zei hij kwaad. Hij legde het mes met een klap aan de kant en daarna pakte hij het glas weer op en nam hij een paar grote slokken.

Gwynn Hiddon

Ze gaf het hondje wat te eten en daarna klonk er opeens geklop op de deur. Misschien was dat Destiney wel, ze wilde haar heel graag bedanken voor het hondje, het was zo'n goed idee, het was zo lief. Daarom liep ze ook meteen naar de deur en trok die open, maar haar uitdrukking veranderde meteen. Wat deed Reagan nou hier?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/10/2016, 23:10

Dany

Hij vroeg wat hij daaraan moest doen, of hij zich nog rotter moest gaan voelen. "Dat wil ik niet..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Ik weet alleen niet... ik weet niet hoe lang ik dit volhoud." Sprak ze eerlijk tegen hem. Ze sloot haar ogen uiteindelijk en langzaam viel ze weg in slaap...


Koning Reagan Tridon

Hij zag aan haar gezicht dat ze het niet begreep. "Ik wilde helemaal niet komen, echt niet. Dit is niet omdat ik je wanhopig graag wil zien, maar ik moet je wat vertellen. Ik... het leek me beter als ik het vertel dan dat ik het zou schrijven..." Stotterde hij een beetje. Daarna haalde hij even diep adem om zijn rust te pakken.
"Destiney en Thobias hadden enorme ruzie. Ik kon wat woorden opvangen en het ging om jou. Destiney liep uiteindelijk weg en ik vond haar in de slaapkamer, ze stond op het randje van het balkon... ik riep haar naam, bang voor wat ze zou doen, maar daardoor draaide ze zich verschrikt om en viel ze naar beneden..." Fluisterde hij tegen haar, hij keek haar niet aan en bleef naar de grond staren. Hij was gewoon verbijsterd hierdoor... ook door de reactie van Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/10/2016, 23:14

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het niet wilde, maar ze wist niet hoe lang ze het vol zou houden. 'ik ook niet,' mompelde hij daar op. Hij wist niet hoe lang hij dit vol hield, hoe lang de rest dit vol hield, hij wist helemaal niets meer. Hij leunde wat op het bureau, het bloed druppelde van zijn armen af, maar dat had hij niet eens echt door, hij zat volledig in zijn eigen wereld.

Gwynn Hiddon

Hij begon te vertellen en daardoor staarde ze hem aan. 'Hoe is het met haar? Leeft ze nog wel?' vroeg ze meteen gehaast. Dat vertelde hij er niet bij, misschien was ze echt wel dood. Dat hij het haar daarom zo kwam vertellen. Ze had dit totaal niet verwacht en blijkbaar ging de ruzie ook nog eens over haar, waarom? Ze had Thobias niet eens meer gezien, gesproken, geschreven, helemaal niets.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/10/2016, 00:03

Jason Hiddon

Hij had gehoord wat er allemaal aan de hand was en hij maakte zich veel zorgen, vooral om Dany in dit geval. Na een tijdje had hij haar gevonden, bij de deur van Thobias. Ze leek te slapen, maar hij wist dat ze alles voelde. Daarom pakte hij haar voorzichtig en enorm zorgzaam in zijn armen en nam hij haar met zich mee, heel teder. Hij legde haar in bed en hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam glijden, hij raakte haar maar amper aan, maar hij gaf haar een hoop energie en kracht en hij gaf haar een soort van bescherming. Door de band kon hij nooit alles wegnemen, maar nu zou ze iets minder last hebben van alle pijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 11/10/2016, 18:25

Dany

Het duurde een tijdje, maar daarna kwam ze weer langzaam bij. Ze knipperde met haar ogen en keek vervolgens reccht in het gezicht van Jason. De pijn was verminderd, heel erg verminderd... ze keek hem dankbaar aan en pakte hem zachtjes vast om hem te knuffelen. "Dankjewel, ik hou van je..." Klonk haar stem lief.


Koning Reagan Tridon.

Ze wilde weten hoe het met Destiney ging. "Ze leeft nog... maar ze ligt wel in een diepe coma..." Mompelde hij zachtjes tegen haar met een schuldige stem.
"Sorry, ik wilde gewoon dat je het wist." Hij haalde eventjes diep adem en keek haar weer even aan. "Het gaat ook niet goed met THobias... ik weet niet wat ik met hem aanmoet." Sprak hij eerlijk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 11/10/2016, 18:34

Jason Hiddon

Hij keek naar Dany, ze werd gelukkig al vrij snel weer wakker en daardoor keek hij haar met een glimlachje op zijn gezicht aan. Hij werd vastgepakt en meteen geknuffeld, hij vond het echt heel erg fijn om haar vast te houden. 'Ik hou ook van jou, heel erg veel, te veel eigenlijk,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij gaf haar een kusje. 'Heb je nog met Thobias gepraat?' vroeg hij daarna, omdat ze daar had gezeten.

Gwynn Hiddon

'Jemig...' zei ze zachtjes. Het ging ook niet goed met Thobias, hij wist niet wat ze met hem aanmoest. 'Ik ga wel mee terug naar het kasteel. Ik wil er ook graag voor haar zijn,' zei ze zachtjes tegen Reagan. Ze vond het wel lastig, maar nu moest het gewoon, ze wilde niet zo hier blijven, dat kon ze echt niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 36 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum