Skyrim RPG

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 22:38

Koning Thobias Hiddon

Hij probeerde zichzelf wat te herpakken en de stem van Dany drong weer tot hem door. Het gaf hem gelukkig wel wat meer vertrouwen, want daardoor werd de greep op zijn zwaard ook wat krachtiger en haalde hij flink uit. Hij vocht een stuk fanatieker en op een bepaald moment wist hij de man vast te grijpen en ramde hij hem flink met de achterkant van zijn zwaard. Hij bond hem ook meteen vast en hij draaide zich naar Destiney toe. Hij zocht meteen mogelijkheden om haar los te krijgen.

Nikkay

Aantal berichten : 19915
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 22:45

Koningin Destiney Hiddon

Ze haalde opgelucht adem wanneer ze Thobias zag. Ze voelde de tranen van opluchting in haar ogen en ze knikte naar de man, hij had de sleutels, zo kon hij haar losmaken. Ze probeerde wat dichterbij te komen, maar de boeien rond haar polsen rammelden flink. Haar blik gleed bezorgd over Thobias heen. Hij zag er behoorlijk toegetakeld uit...

Dany

"Goed zo, Thobias, je deed het geweldig." Klonk haar stem nog heel erg zachtjes in zijn hoofd en daarna kwam ze er weer uit. Ze was nu zo vreselijk moe, het had haar echt gesloopt. Ze kwam overeind vanaf het bureau en stond te tollen op haar benen. Langzaam liep ze door de gangen heen, ze zwalkte zelfs een beetje en haar ogen kreeg ze niet eens helemaal open. Het kostte haar veel moeite om haar kamer te vinden.

xAnouk

Aantal berichten : 19701

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 22:48

Koning Thobias Hiddon

Destiney knikte naar de man, hij boog zich over hem heen en hij zocht naar de sleutels, maar alles ging langzaam en hij zag wazig. Hij wist nog niet echt precies waardoor het kwam. Hij kwam overeind en heel moeizaam wist hij de kooi open te krijgen, daarna pakte hij Destiney vast en maakte hij haar los. Pas daarna nam hij de tijd om voorzichtig zichzelf te bekijken, hij zag meerdere flinke wonden, waarvan een grote in zijn buik zat, zijn hele kleding kleurde rood. Hij had Destiney wel veilig, dat was het belangrijkste.

Jason Hiddon

Hij maakte zichzelf helemaal gek, hij was enorm onrustig, hij wilde weg hier, weg van alles, maar hij kon het niet. Hij was gehecht aan de mensen hier, aan Thobias, hij wilde niet meer weg, hij wilde hier blijven, maar wat moest hij dan? Hij kon niet blijven vluchten, hier kon hij gelukkig worden en dat wilde hij heel graag. Misschien moest hij toch iets met Dany bespreken, maar hij twijfelde zo. Hij besloot haar toch op te zoeken en in de gang zag hij haar al, maar het leek niet goed te gaan. Daarom pakte hij haar meteen vast en tilde hij haar simpel op. 'Wat heb je gedaan?' vroeg hij zachtjes, terwijl hij haar meenam, zijn kamer in, dat was dichterbij nu.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 22:55

Koningin Destiney Hiddon

wanneer hij haar los had, pakte ze hem trillend vast en ademde ze diep eventjes in. Daarna keek ze naar hem. "Dankjewel lieverd... dankjewel..." Fluisterde ze zachtjes en liefdevol. "Kom... dan zal ik jou helpen, dit ziet er niet goed uit." Mompelde ze en ze drukte een kusje op zijn wang. Ze hielp hem langzaam overeind.

Dany

Ineens was Jason bij haar en tilde hij haar op. Hij vroeg wat ze gedaan had. "Destiney..." Fluisterde ze alleen nog maar tegen hem. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en langzaam sloot ze haar ogen en viel ze dicht tegen hem aan in slaap. Ze was zo vreselijk moe en in de armen van Jason voelde ze zich gewoon heel fijn en veilig.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 22:58

Koning Thobias Hiddon

Ze bedankte hem, maar hij reageerde er niet echt op, hij had al zijn energie nodig. Hij was ook gewoon wat wazig, maar hij wist dat hij dit wel kon hebben, het zou alleen even pijn doen de komende tijd. Het maakte hem niet zo veel uit. Hij werd overeind geholpen en hij leunde wel een beetje tegen haar aan. 'Gaan we terug lopen?' vroeg hij zacht. Hij wilde wel heel graag weg hier nu.

Jason Hiddon

Ze zei alleen maar de naam van Destiney en verder helemaal niets, waardoor hij niet goed wist wat er nou precies aan de hand was, maar hij liet het maar. Ze viel heel dicht tegen hem aan in slaap, ze was weer helemaal tegen hem aan gekropen en hij voelde zich benauwd. Hij kwam na een tijdje toch overeind, hij was zo nerveus en echt bang. Daarom draaide hij de deur op slot en daarna trok hij zijn kleding uit en kroop hij met alleen zijn ondergoed aan bij haar in bed, hij pakte haar weer voorzichtig vast.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 23:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar of ze terug gingen lopen en daardoor knikte ze. "Ja, red je dat?" Vroeg ze aan hem met een bezorgde toon in haar stem en ze keek hem aan. Ze pakte hem stevig vast en drukte een kusje tegen zijn wang. Daarna begon ze langzaam te lopen.

Dany

Pas na een tijd werd ze wakker, nog dicht in de armen van Jason. Ze keek langzaam naar hem op en drukte lief haar lippen op zijn wang. "Nu ben je weer zo lief..." Mompelde ze en ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en pakte hem nog wat steviger vast.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 23:06

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde terug lopen en vroeg of hij dat zou redden, waardoor hij langzaam knikte. Dat moest wel lukken, het was niet al te ver en hij wilde heel graag weg hier, gewoon alleen met Destiney zijn, dat was het liefste dat hij nu wilde. Ze pakte hem stevig vast en hij leunde ook best wel een beetje op haar, elke pas leek zwaarder te gaan en het zweet liep over zijn gezicht na een tijdje.

Jason HIddon

Ze werd weer wakker, hij had alweer geen oog dicht gedaan, het ging gewoon niet. Ze zei dat hij nu weer zo lief was, ze legde haar hoofd tegen zijn schouder en hij keek haar aan. 'Je verdient iemand die altijd zo lief is,' fluisterde hij. Dat was ook zo, want Dany was echt een geweldige vrouw. Hij wist alleen niet of hij ook zo geweldig voor haar kon zijn, na alles. Misschien bracht hij haar zelfs wel in gevaar.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 23:14

Dany

Hij fluisterde dat ze iemand verdiende die altijd zo lief voor haar was. "Vertel me dan wat er aan de hand is...dan kan jij diegene voor me zijn, dat is wat ik wil, Jason." Klonk haar stem liefdevol tegen hem. Ze streelde over zijn arm heen en staarde voor zich uit verder. Er moest gewoon iets met hem aan de hand zijn. Dit gedrag vertoonde hij echt niet zomaar...

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 23:16

Jason Hiddon

Hij moest haar vertellen wat er aan de hand was, want dan kon hij diegene voor haar zijn, dat was wat ze wilde. 'Wil je dat echt? Met mij?' vroeg hij zachtjes. Hij wilde het ook. Hij was bang voor wat er allemaal komen ging, maar hij wilde samen zijn met haar, hij had nog nooit zoiets bijzonders meegemaakt. Ze gaf hem hoop, ze liet zien hoe gelukkig iemand je kon maken, maar daarvoor moest hij het verleden los laten. Hij wist niet of hij dat al wel kon. Of hij daar al wel klaar voor was. Hij was echt bang. 'Je zou mij niet eens geloven,' fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 23:25

Dany

"Ja.. Dat wil ik echt.. natuurlijk wil ik dat. Dit tussen ons... Dat is echt heel bijzonder." Zei ze hem glimlachend. Vervolgens zei hij dat ze hem niet eens zou geloven. "Waarom niet? Ik zie aan je dat er iets is wat je dwars zit. Iets waar je bang voor bent... Ik geloof je, want ik zie hoe ernstig het effect is wat het op je heeft." Legde ze aan hem uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 23:27

Jason Hiddon

Ze wilde het echt, natuurlijk wilde ze het, ze vond het bijzonder wat er tussen hun was. Dat vond hij ook, heel erg bijzonder. Daarna vroeg ze waarom ze het niet zou geloven, ze zag dat iets hem dwars zat, iets waar hij bang voor was. Ze geloofde hem, ze zag hoe ernstig het was. Ze had nog niets gezien, eigenlijk. 'Het komt door die vrouw van vanochtend,' fluisterde hij nu. 'Weet je nog dat je mij vertelde over Thobias en Gwynn? Dat het kwam omdat ze niemand anders hadden vroeger, alleen elkaar?' begon hij voorzichtig.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/9/2016, 23:34

Dany

Hij leek het zelf ook wel echt te willen, ze zag het an hem en ze merkte het Door dat hij begin te vertellen. Hij zei dat het kwam door de vrouw van die ochtend. Ze knikte eventjes, dat had ze ergens ook al wel verwacht. Hij vroeg haar naar Thobias en qwynn, daardoor knikte ze weer. "Ja, dat weet ik nog." Fluisterde ze hem toe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/9/2016, 23:37

Jason Hiddon

Ze leek hem te kunnen volgen en ze zei dat ze het nog wist. 'Ik had hetzelfde toen ik jong was, maar ik was helemaal alleen en niet thuis, niet bij mijn ouders... ik leerde een vrouw kennen die wat ouder was dan ik ben, ze kwam al snel achter het effect dat mijn kracht had, hoe het alles intenser maakte, heftiger. Ik deed alles voor de eerste keer met haar, het was enorm heftig, ik vond het geweldig, maar ze bepaalde steeds meer wat er gebeurde. Ik moest mij aan haar regels houden. Ik moest doen wat zij fijn vond, als ik iets fout deed, voelde ik dat direct. Soms zagen we elkaar vaak, soms een tijd wat minder, maar al die jaren zag ik haar vrij regelmatig. Ik had nooit verwacht dat ze mij gevolgd was....' fluisterde hij. Hij liet de details maar weg, dat was beter.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 13:32

Dany

Hij begon te vertellen dat hij hetzelfde had. Hij was alleen helemaal alleen en leerde een vrouw kennen die wel wat ouder was. Ze maakte duidelijk gebruik van zijn kracht en hij vond het geweldig. Hij moest zich alleen wel aan haar regels houden,als hij iets fout deed, dan voelde hij dat meteen.
"Deed ze je pijn?" Vroeg ze zachtjes aan hem. "Waarom heb je dit niet eerder vertelt? Als je haar regelmatig ziet dan wilt dat dus zeggen dat je er niet mee wilde stoppen terwijl je met mij bent." Klonk haar stem zachtjes tegen hem en ze keek hem aan.

Koningin Destiney Hiddon

Het duurde eventjes maar uiteindelijk waren ze weer aangekomen in het huisje. Ze legde Thobias zachtjes neer op een bank en pakte alles wat ze nodig had om hem te verbinden. Voorzichtig maakte ze zijn shirt los en begon ze de wonden schoon te maken terwijl ze voorzichtig naar hem keek of het goed ging met hem.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 13:37

Jason Hiddon

Hij knikte voorzichtig toen ze vroeg of ze hem pijn deed en ze wilde natuurlijk weten waarom hij haar niets verteld had. Hij kreeg het echt enorm benauwd hier van. Echt heel erg. 'Ik... Ik had nooit een relatie met haar, niet liefdevol in ieder geval...' Fluisterde hij. 'Ik dacht dat het klaar was, nu... Ik durfde niet. Ik was bang voor wat je er van zou vinden en ik weet niet zo goed wat ik met haar moet. Als ze er achter komt dat ik iets met jou heb... Dan doet ze mij pijn en jou ook, denk ik...' Fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 13:52

Dany

Hij knikte een klein beetje toen ze vroeg of de vrouw hem pijn deed. "Wat?" Vroeg ze heel erg zachtjes. Ze wilde weten op wat voor manier hij pijn werd gedaan, want ze vond dat wel heel erg belangrijk om te weten. Stel voor dat ze per ongeluk iets deed en dat hem bang zou maken. Hij had nooit een relatie met de vrouw en hij dacht ook dat het klaar was. Hij was bang... heel bang waarschijnlijk. Ze pakte hem zachtjes vast en streelde over zijn rug heen.
"Dan moeten we ervoor zorgen dat ze hier weggaat. Dat ze je niet meer lastig valt." Vond ze.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 13:57

Jason Hiddon

Ze wilde meer weten en hij staarde haar daardoor aan. ' Ze heeft alles gedaan om mij zo veel mogelijk pijn te doen, op elke mogelijke manier. Helemaal als ik niet deed wat ze wilde, vooral. Wanneer ze het wilde of als ik het niet helemaal goed deed. Of gewoon voor haar eigen plezier. De details wil ik liever niet bespreken.' zei hij heel zacht tegen haar. Hij had het echt heel moeilijk nu. Het was zo lastig om dit open te bespreken, hij had het nooit met iemand gedeeld. 'Hoe wil je dat doen?'

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 13:59

Dany

"Oh Jason..." Fluisterde ze tegen hem en ze hield hem stevig vast door wat hij tegen haar zei. Ze streelde door zijn haren heen en drukte een klein kusje op zijn wang. Hij wilde weten hoe ze het wilde aanpakken. "Ik weet het niet goed... Ik vind het lastig, vooral dat ze hier nu is om jou leven te vergallen. Dat kan ik gewoon echt niet accepteren. Ik wil niet dat iemand jou pijn doet." Klonk haar stem vastberaden.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 14:05

Jason Hiddon

Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij zweeg verder, hij moest het allemaal weer een beetje laten bezinken. Ze streek door zijn haren en daardoor bleef hij eigenlijk gewoon heel rustig, maar de gedachte dat hij niet wist hoe het nu allemaal verder moest, verpeste dat wel weer een beetje. Ze kon niet accepteren dat iemand hem pijn deed. ze was vooral echt heel erg lief. 'Ik wil het achter mij laten en verder met jou, maar ik ben heel bang voor de consequenties.' zei hij. Hij wilde niet dat iemand kwaad op hem werd, dat hij weer pijn kreeg.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 14:12

Dany

Hij wilde het achter zich laten en verder m et haar gaan, hij was alleen bang voor de consequenties. "Niet bang zijn... er zijn hier zoveel mensen die willen helpen, we komen er echt wel uit." Gaf ze aan met een glimlach. "Aarzel vooral niet om mij dingen te vertellen, vooral als ze weer komt, als ze weer op je af komt. Bovendien vind ik het minder erg als ze mij pijn zou doen dan bij jou. Jij hebt al veel te veel te voortduren gehad." Klonk haar stem liefdevol.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 14:15

Jason Hiddon

Hij moest niet bang zijn om het te vertellen als er weer iets gebeurde, als ze weer naar hem toe kwam. Hij knikte langzaam, hij wist wel dat hij het beter eerlijk kon vertellen, maar dat was ook niet zo heel erg makkelijk voor hem. Hij wilde niet dat ze zich zorgen maakte of dat hij haar zou teleurstellen. Dat mocht echt niet gebeuren, ze mocht niet weg gaan bij hem, hij had haar nodig. 'Ik wil echt niet dat ze jou iets aan doet.' Fluisterde hij alleen maar. Hij streek zachtjes met zijn vingers over haar been heen en hij had zijn hoofd heel dicht tegen haar aan liggen. 'Ben je boos op mij?' Vroeg hij zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 14:31

Dany

"Ik ben sterker dan je denkt, Jason, bovendien heb ik ook nog de krachten van de heks, al weet ik nog niet goed hoe ik die moet gebruiken." Legde ze aan hem uit. Ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en zijn vingers over haar been, het voelde fijn, het gaf haar rust en ze vond het ook nog eens heerlijk.
"Boos? Waarom? Er is toch niets waar ik boos op zou moeten zijn?" Klonk haar stem verbaasd.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 14:37

Jason Hiddon

'Ik weet dat je sterk bent, maar ik wil echt niet dat het zo ver komt. Dat zou ik heel erg vinden...' zei hij zacht. 'Wil je dit alsjeblieft tussen ons houden? Ik heb liever niet dat iemand anders dit weet, als het niet nodig is...' Fluisterde hij daarna. Hij schaamde zich echt kapot voor alles. Ze zag ook geen reden waarom ze boos zou moeten zijn. 'Ik ben niet eerlijk tegen je geweest.' fluisterde hij daarop. Hij keek haar heel even aan en daarna keek hij voor zich uit. 'Zie je het nu nog wel zitten met mij?'

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/9/2016, 15:20

Dany

Hij wist dat ze wel sterk was, hij wilde het alleen niet zover laten komen. Ze vond het wel heel erg fijn en mooi om te zien dat hij echt zoveel om haar gaf, ze was hem duidelijk wel heel erg dierbaar. Hijhad alleen liever niet dat iemand anders dit wist wanneer het niet nodig was.
"Ik begrijp het, zolang het niet nodig is, zal ik het tegen niemand vertellen, Jason." Knikte ze hem nu toe. Hij dacht dat ze boos was omdat hij niet eerlijk tegen haar was geweest.
"Ik snap wel dat je eerst vertrouwen nodig had om dit aan mij te kunnen zeggen. Je bent nu eerlijk tegen mij en dat vind ik heel erg fijn." Glimlachte ze. Hij wilde weten of ze het nog zag zitten met hem. "Ja, natuurlijk wel." Ze pakte zacht zijn gezicht vast en drukte haar lippen lief op de zijne en ze zoende hem zacht en teder.
"Dit kan ik nu echt niet meer missen..." Mompelde ze glimlachend.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/9/2016, 15:27

Jason Hiddon

Het zou tussen hun blijven en daar was hij toch wel heel erg blij mee, dat was belangrijk voor hem. Het was best wel een gênant verleden, hij wilde niet dat iemand dat hoorde. Hij keek haar weer aan en ze zei dat ze het zeker nog zag zitten, ze kon dit niet meer missen en hij werd heerlijk gezoend. Zijn hand gleed nu ietsjes over haar been omhoog. Ze hadden nog amper iets gedaan samen en hij had er met haar wel echt heel erg veel zin in. 'Ik denk dat ik nog wel even moet wennen aan hoe het normaal is... Het zal even duren voor het op deze manier voor mij normaal is.' zei hij zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 13:38

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven