Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 14:43

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond haar lief voor hem. Hij deed gewoon wat hij dacht dat het beste was. "Dat doet iedereen, Jason." Glimlachte ze hem toe. Hij vond het dom van Thobias, hij dacht ergens wel dat hij het niet wilde, dat hij in de war was en ze knikte een beetje. Ze wist dat mensen gekke dingen gingen doen als ze in de war waren.
"Ik hoop echt dat het niet veranderd is, dat hij me echt geen pijn wilt doen..." Mompelde ze, daar hoopte ze echt op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 14:48

Jason Hiddon

‘Ik weet niet of hij dat wilt, maar ik denk het echt niet. Ik kan mij niet voorstellen dat hij je echt pijn wilt doen, echt niet. Dat geloof ik niet,’ zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er even in, daarna kwam hij overeind en bracht hij de vieze spullen weg. Hij had nog steeds de kleding van het trainen aan, misschien moest hij even in bad, maar hij vond dat toch best wel spannend allemaal, zeker als Destiney in de buurt bleef. ‘Euh, vind je het goed als ik zo even in bad ga? Ik stink nogal van het trainen….’ vroeg hij nu zacht, duidelijk wat op zijn hoede.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 14:55

Koningin Destiney Hiddon

Er gingen een paar dagen voorbij en ze bleef heel erg op Jason leunen en vertrouwen. Het was fijn om hem in de buurt te hebben en ze wist dat ze hem kon vertrouwen... ze zag er wel steeds slechter uit, haar huid werd wat grauw en haar haren zagen er dof uit. Ze at ook heel erg weinig, net genoeg voor de baby eigenlijk... Elke dag weer keek ze een tijdje uit het raam om te zien of Thobias al terug kwam, dat hij zou zeggen dat het één grote vergissing was en dat hij wist wat hij wilde; haar. Toch werd de hoop daarop steeds minder, hoe langer hij weg bleef...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 15:29

Koning Thobias Hiddon

Hij had heel erg veel tijd met Dany doorgebracht en alle dingen die hij graag wilde doen had hij gedaan, maar hij mistte Destiney echt enorm. Te veel, al vond hij het nog steeds lastig om te zeggen wat hij nou wilde. Hij vond het moeilijk, want hij genoot wel van de vrijheid. Hij had goede afspraken met de andere koning kunnen maken en nu kwam hij weer thuis aan, samen met Dany. hij had wel echt enorm veel steun aan haar gehad, hij had zichzelf bijna geen pijn gedaan en hij was niet totaal doorgedraaid. Hij gaf haar nog een knuffel en bedankte haar zachtjes, daarna liep hij terug het kasteel in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 15:39

Koningin Destiney Hiddon

Nu kreeg ze eindelijk woord dat Thobias terug was en daardoor hapte ze even naar adem, ze vond het ergens ook wel heel erg spannend en doodeng. Ze keek even in de spiegel, maar ze zag er niet echt aantrekkelijk uit zo... Even slikte ze. Wat zou hij zeggen? Zou hij haar gewoon terug willen? Zou hij iemand anders tegen zijn gekomen? Ze beet op haar nagels terwijl ze zenuwachtig wachtte.


Dany

Ze knuffelde Thobias even stevig. "Geen dank, lieve Thobias, het was fijn om even weg te zijn." Zei ze hem. Daarna liep hij het kasteel in en zij ging naar het trainingsveld, ze wist dat Jason zijn trainingen gaf rond deze tijd. Al heel erg gauw zag ze hem, ze rende op hem af en sloeg haar armen stevig om zijn nek heen, ze knuffelde hem. "Hallo lieverd." Fluisterde ze in zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 16:12

Jason Hiddon

Hij was hard bezig en eigenlijk net klaar toen er opeens iemand naar hem toe kwam en hij schrok eerst wat, maar daarna zag hij dat het Dany was. Ze sloeg haar armen om hem heen en hij hield haar dicht tegen zich aan. 'Ik heb je gemist... heel erg eigenlijk,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna drukte hij kort zijn lippen op die van haar.

Koning Thobias Hiddon

Hij wilde eigenlijk meteen naar Destiney, maar hij wist het niet, hij twijfelde enorm en uiteindelijk liep hij toch die kant op. Hij klopte aan op de deur en hij stapte langzaam naar binnen. Hij wist niet eens of ze wel verder wilde met hem, misschien was dit wel de druppel geweest, misschien was het wel helemaal klaar en moest hij alleen verder, terwijl hij wel samen met Destiney wilde proberen hier uit te komen. 'Hoe is het?' vroeg hij zacht aan haar, zijn stem wat schor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 16:17

Dany

Ze werd stevig vastgehouden en hij zei dat hij haar heel erg gemist had. "Ik jou ook... vreselijk erg." Zei ze tegen hem en ze zoende hem zacht terug. Daarna knuffelde ze hem weer en sloeg ze haar benen om zijn lichaam heen met een grijns. Ze was gewoon zo stapelgek op hem, ze voelde zich helemaal gelukkig en verliefd zo.


Koningin Destiney Hiddon

Er werd op de deur geklopt en ze keek voorzichtig op naar Thobias, ze had hem zo erg gemist... Zoals hij haar stond, ze wilde hem omhelzen, zoenen, alles doen, maar ze bleef zitten. Hij vroeg hoe het met haar was en ze haalde haar schouders een beetje op en kreeg tranen in haar ogen.
"Wil je het weer proberen, samen met mij? Alsjeblieft? Ik heb je zo gemist... ik kan niet zonder jou..." Ze begon zachtjes te snikken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 16:31

Jason Hiddon

Ze had hem ook gemist en hij hield haar dicht tegen zich aan, hij vond het echt super leuk dat ze zo enthousiast was. 'Diana is hier wel een paar keer geweest, ze loopt nog steeds rond.' zei hij zacht tegen haar. Hij bleef haar gewoon vasthouden, hij vond dit echt heel erg fijn. 'Hoe is het met Thobias? Hoe gaat het nu verder?' vroeg hij daarna toch wat bezorgd.

Koning Thobias Hiddon

Ze bleef zitten en keek op naar hem, ze had tranen in haar ogen en zag er niet echt goed uit. Ze vroeg of hij het weer wilde proberen met haar, ze had hem zo gemist en ze kon niet zonder hem. 'Ik heb jou ook gemist,' fluisterde hij. 'Ik wil het, heel erg graag... maar ik vind het wel heel erg moeilijk, ik mis mijn vrijheid echt en ik wil graag zoeken naar wat er tussen ons was. Ik hou van je en ik wil samen met jou zijn.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 16:38

Dany

Hij zei dat Diana wel een paar keer was langs geweest. "Heeft ze je pijn gedaan?" Vroeg ze hem meteen bezorgd en ze streelde langs zijn gezicht. Hij wilde weten hoe het met Thobias was en hoe het verder zou gaan. "Ik durf het niet te zeggen, Jason... Thobias had het heel erg zwaar.." Vertelde ze aan hem.


Koningin Destiney Hiddon

Hij had haar ook gemist en hij wilde het heel erg graag, hij vond het alleen moeilijk. Hij miste zijn vrijheid en hij wilde op zoek naar wat er tussen hun was. Hij hield van haar en wilde met haar samen zijn. Daardoor knikte ze een klein beetje.
"Ik kan het niet aan als dit nog een keer gebeurd, Thobias... of ik, of je vrijheid... het maakt me echt kapot." Klonk haar stem schor en vol pijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 17:37

Jason Hiddon

' We hebben alleen gesproken en ik merkte wel dat ze het probeerde, maar ik was heel erg veel bij Destiney en dat hielp mij, daardoor ging het goed en liet ze mij ook een beetje met rust. Ik heb elke dag bij haar geslapen, dus in de nacht kon ze ook niet naar mij toe komen...' zei hij zacht tegen haar. Ze wist niet wat ze met Thobias moest, Jason hoopte gewoon dat het goed kwam en dat hij het goed zou maken met Destiney. 'Zullen we even naar binnen gaan? Dan kunnen we wat praten...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 18:06

Dany

Hij had wel gemerkt dat Diana het probeerde, maar hij was vaak bij Destiney en dat hielp hem. Het ging daardoor goed en de vrouw liet hem zo ook een beetje met rust. "Ik ben heel erg blij om dat te horen." Sprak ze hem liefdevol toe. "Vond je het niet raar om bij Destiney te slapen?" Vroeg ze hem vervolgens. Hij wilde naar binnen en ze knikte. Ze pakte zijn hand en nam hem met haar mee naar binnen toe, naar hun slaapkamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 19:14

Jason Hiddon

'Ik wilde haar ook gewoon graag helpen en dat hielp aardig goed mee.' zei hij tegen haar. 'Ik vond het best wel raar en het was heel erg ongemakkelijk, maar het hielp haar en ik werd er ook wel een stuk rustiger van, dus ik wilde het wel doen, het leek mij beter. Destiney kon de troost ook wel gebruiken.' zei hij zacht. 'Was het nog wel een beetje gezellig met Thobias of heb je hem amper gezien?' Vroeg hij daarna zacht aan haar en hij schonk voor hun allebei een glas wijn in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 19:22

Dany

Hij zei dat het Destiney hielp, het was wat raar en ongemakkelijk, maar hij werd er zelf ook rustiger van. "Ik ben echt trots op je, je hebt het echt goed gedaan." Sprak ze hem nu glimlachend toe. Ze kreeg een glas wijn van hem en hij vroeg of het gezellig was met Thobias.
"Ja, het was wel heel gezellig, ik zag hem vaak en ik sliep ook vaak bij hem, hij werd er ook rustiger van en het hielp hem." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 19:26

Jason Hiddon

Ze vertelde dat ze trots op hem was, hij had het goed gedaan. Daardoor glimlachte hij oprecht, hij was enorm blij dat ze zoiets tegen hem zei, hij vond het enorm lief en hij merkte nu wel hoe gek hij op haar was. Ze zei dat het wel heel gezellig was, ze zag hem vaak en sliep vaak bij hem, daar werd hij rustiger van. Misschien was Thobias dus niet zo heel erg los gegaan en kon het nog wel goed komen met Destiney. 'Ik vind het fijn dat je het wel naar je zin gehad hebt. Misschien moet je hem gewoon vaker meenemen om wat te drinken, dan ontspant hij wat en heeft hij voor zijn gevoel wat meer vrijheid, terwijl jij er wel voor hem bent om wat te helpen.' stelde hij voor. "ik vind het echt geen probleem.' voegde hij er aan toe. Hij vertrouwde haar gewoon wel.

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei knikte hij langzaam, hij wist dat hij blij moest zijn dat hij dit al mocht, dat ze dhem niet meteen wegstuurde, maar dat ze nog wel verder met hem wilde. Hij vond het alleen wel wat lastig. 'Ik wil heel graag met jou verder, alleen met jou. Maar dan moet je mij wel helpen, want ik vind het wel enorm moeilijk,' zei hij nu eerlijk tegen haar, omdat hij echt bang was dat hij het anders niet zou kunnen of dat hij het fout deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 19:35

Dany

Hij glimlachte naar haar doordat ze aangaf dat ze trots op hem was. Hij vond het wel fijn dat ze het naar haar zin had gehad. Ze moest Thobias maar wat vaker meenemen, misschien had hij dan wat meer vrijheid. Ze knikte even. "Dat is ook nog wel eens een heel erg goed idee." Sprak ze hem toe en ze zoende hem liefdevol. "Je bent geweldig." Sprak ze met twinkelende ogen.


Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde met haar verder, alleen met haar. Dan moest ze hem wel helpen, want hij vond het moeilijk. Ze knikte daardoor eventjes. "Dat wil ik wel." Fluisterde ze hem toe. Ze wilde hem wel helpen, heel erg graag zelfs, als hij dat nodig had en haar gewoon trouw zou zijn dan, dan vond ze het niet erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 19:37

Jason Hiddon

'Het zal hem ook echt het gevoel geven dat hij een avondje kan doen wat hij wilt, zonder dat hij echt te ver moet gaan om dat gevoel te krijgen,' zei hij tegen haar. Ze zoende hem vol liefde en zei daarna dat hij geweldig was. 'hmm, ik doe mijn best om dat te zijn, zeker voor jou.' fluisterde hij, daarna zoende hij haar wel. Hij streek langs haar wang en hij trok haar heel dicht tegen zich aan. 'Ben je nooit nieuwsgierig hoe het met hem zou zijn?' vroeg hij nu lichtelijk uitdagend aan haar. Hij was gewoon benieuwd.

Koning Thobias Hiddon

Ze knikte en zei dat ze het wel wilde, hij was er heel erg blij mee, het was best wel een opluchting voor hem, want hij wilde het ook heel graag, maar hij vond het wel heel moeilijk en hij wilde dat het goed ging, zonder haar pijn te doen. Hij streek nu langzaam langs haar gezicht en hij gaf haar een vrij simpel kusje. 'Was Jason lief voor je?' vroeg hij daarna aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 19:49

Dany

Het zou Thobias het gevoel geven dat hij kon doen wat hij wilde zonder te ver te gaan. "Ja, je hebt gelijk." Knikte ze glimlachend. Hij zei na de zoen dat hij zijn best deed om dat te zijn, zeker voor haar. "Daar hoef je niet eens je best voor te doen." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij zoende haar weer en ze zoende hem vol passie terug. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en hij vroeg haar uitdagend of ze niet nieuwsgierig was naar hoe het met Thobias zou zijn.
"Soms, maar dan denk ik aan jou en dan gaat die nieuwsgierigheid vanzelf weg. Was jij niet nieuwsgierig naar hoe het met Destiney zou zijn?" Vroeg ze net zo uitdagend aan hem terug.


Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe hij langs haar wang streelde en ze kreeg een klein kusje van hem. Daarna sloeg ze haar armen om hem heen en hield ze hem stevig vast. Hij vroeg of Jason lief was voor haar.
"Heel lief..." Klonk haar stem schor tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 19:55

Jason Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje, maar hij vond het wel lief dat ze aan hem dacht en dat het dan weg ging. Ze wilde nu weten hoe dat voor hem en Destiney was. 'Heel soms, als ik dicht tegen haar aan lag, dan vroeg ik het mij af. Maar ik ben veel te bang en ik zou jou nooit pijn willen doen. Ik zou het niet eens kunnen, geloof ik.' zei hij zacht tegen haar. Hij was echt nog steeds heel erg bang, zeker voor dat soort dingen. Het zou echt niet eens gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 19:59

Dany

Ze knuffelde hem stevig door zijn woorden en hield hem stevig vast. "Je bent heel erg lief..." Fluisterde ze tegen hem met twinkelende ogen. "Ik zou jou ook nooit pijn willen doen, jij bent echt zo ongelooflijk dierbaar voor mij." Ze drukte haar lippen liefdevol op die van hem en pakte zijn gezicht in haar handen. Ze zoende hem intens en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 20:06

Jason Hiddon

Ze knuffelde hem en vond hem heel erg lief, hij vond het echt heel erg fijn om van haar te horen, het gaf hem een enorm goed gevoel en dat was ook wel aan hem te zien. ze maakte hem echt ontzettend gelukkig en hij straalde helemaal. 'Ik ben echt gek op je...' Fluisterde hij nu. Daarna ging hij intens mee op de zoen en hij hield haar dichtbij zich. 'Heb je dit ook gemist?' Vroeg hij zachtjes aan haar. Hij vond het zelf in ieder geval heerlijk en best wel heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 20:10

Dany

Hij fluisterde haar toe dat hij echt gek op haar was. "Ik ook op jou." Klonk haar stem vrolijk en lief tegen hem. Hij ging mee in de zoen en vroeg daarna of ze dat ook gemist had. "Ja, ongelooflijk erg... hier heb ik zelfs af en toe van gedroomd." Zei ze hem ondeugend. Haar hele huid tintelde en het was een geweldig gevoel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 20:14

Jason Hiddon

Ze had dit ook vreselijk gemist en ze zei zelfs dat ze er van gedroomd had. Daardoor staarde hij haar even aan en hij slikte moeizaam. ' Je doet zo veel met mij, het is echt intens. Ik vind het wel heerlijk, je bent echt geweldig, maar ik heb best wel veel zin in je, geloof ik.' zei hij zacht. Hij werd zelfs wat rood, maar doordat ze zo ondeugend sprak deed hij dat ook wat meer, ze stak hem daar in best wel aan, maar dat was in zijn geval wel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 20:21

Dany

Hij staarde haar aan en ze vroeg zich af of het niet goed was wat ze tegen hem zei. Daarna zei hij gelukkig dat ze heel erg veel met hem deed en dat het echt intens was. Hij vond het heerlijk, maar hij kreeg wel zin in haar. "Dat is toch niet erg, ik vind het juist leuk dat je dat zegt." Zei ze tegen hem."Ik heb ook vreselijk veel zin in jou." Zei ze met een schorre stem tegen hem. Ze drukte haar lippen in zijn hals en ze begon langzaam zijn blouse open te knopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/9/2016, 20:26

Jason Hiddon

Ze zei dat het helemaal niet erg was en ze had ook zin in hem. Hij voelde haar warme lippen in zijn hals en hij kreunde zacht, daarna begon ze zijn kleding al los te maken. Hij genoot hier best wel erg van en hij kreunde zachtjes, het was echt wel fijn. ' Je bent zo leuk.' zei hij zachtjes, hij meende het volledig. Ze was geweldig. Hij vond het nog steeds spannend en hij merkte wel dat hij echt nog moest wennen aan alles, maar dat was niet erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/9/2016, 20:30

Dany

Hij kreunde door wat ze bij hem deed en hij leek er ook echt van te genieten. Hij vond haar leuk en ze grinnikte zacht. "Jij bent nog leuker." Klonk haar stem utidagend. Ze kleedde hem helemaal uit en ze gleed met haar nagels over zijn rug en over zijn borst heen terwijl ze hem heftig zoende.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum