Skyrim RPG

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 11:48

Dany

Hij mompelde wat vaags tegen haar en daardoor knikte ze alleen maar eventjes, hij zou het dan wel gewoon niet zo heel erg vinden waarschijnlijk. Ze voelde zijn lippen op haar schouder. Hij leek wat afwachtend te zijn en ze pakte hem vast en gleed met haar handen over zijn lichaam heen. Ze ging bovenop hem zitten en zoende hem weer.

Thomas Hiddon

Hij zag dat ze wakker was geworden toen hij met een ontbijtje aankwam. "Goedemorgen." Glimlachte hij. Hij ging weer bij haar zitten en zette het ontbijt op de tafel neer.
"Heb je een beetje honger?" Vroeg hij grijnzend.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 11:58

Jason Hiddon

Ze ging er gelukkig niet echt op door, dat vond hij ook niet zo nodig, het was zijn eigen keuze geweest en hij was heel blij dat ze zelf wel echt lekker had geslapen. Hij werd vastgepakt en ze kwam op hem zitten, haar handen gleden over zijn lichaam, waardoor hij diep kreunde. Het was echt ongelofelijk heftig en hij vroeg zich af of het voor Dany ook zo voelde of dat het echt aan hem lag, want hij kon zich amper beheersen. Normaal was dat niet zo erg.

Leaya Somaraya

Thomas kwam binnen, hij had ontbijt bij zich en daardoor keek ze hem grijnzend aan. 'Dat is nog eens goede service,' plaagde ze hem een beetje. Hij kwam bij haar zitten en ze knikte even. 'Ja, ik lust wel wat...' zei ze daarna tegen hem. 'Zijn we nou gewoon zo in slaap gevallen?' vroeg ze hem daarna met een grijns op haar gezicht.
Nikkay

Aantal berichten : 20726
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 12:01

Dany

Hij kreunde diep en zelf kon ze het ook niet laten. Ze hapte naar adem en drukte haar lippen op zijn borst. Normaal was ze nooit zo heftig zelf, ze nam nooit het voortouw, maar ze wilde het, ze wilde Jason... Ze bleef over zijn lichaam strelen terwijl haar lippen langzaam naar zijn hals gingen.

Thomas Hiddon

Ze vond het goede service en daardoor grijnsde hij eventjes. "Dat heb je wel verdiend, je hebt gisteren avond de hele avond naar me geluisterd." Glimlachte hijhaar toe. Ze lustte gelukkig wel wat en vroeg of ze gewoon zo in slaap waren gevallen. Daardoor knikte hij. "Ja, ik wel in ieder geval." Sprak hij wat schaapachtig tegen haar.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 12:05

Jason Hiddon

Hij voelde haar lippen op zijn borstkas, waardoor het gevoel nog veel heftiger werd, hij vond dit echt heerlijk. Dat was normaal gesproken al bijzonder, maar nu was het echt niet normaal meer, zo heftig was het. Ze streelde over zijn lichaam en haar lippen gingen naar zijn hals. Hij sloot zijn ogen en hij ademde trillend in. Als ze op dit tempo doorging was hij al klaar voor er iets gebeurd was, hij moest echt enorm wennen aan dit heftige gevoel.

Leaya Somaraya

'Ach, dat praten vond ik zelf ook fijn, het was heel gezellig,' zei ze tegen hem. Ze zou waarschijnlijk straks weer mee moeten met haar ouders, maar misschien kon ze wel een keertje met Thomas afspreken, waarschijnlijk vond hij dat ook wel leuk. Hij was wel in slaap gevallen en daardoor grijnsde ze eventjes. 'ik ook, maar het is niet erg, we waren gewoon heel moe,' zei ze tegen hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 21:11

Thomas Hiddon

"Ja, het was heel erg gezellig met jou." Zei hij tegen haar met een glimlach. Hij begon te eten met een grijns en hij luisterde naar haar dat ze ook in slaap was gevallen. Ze vond het niet erg, ze waren gewoon heel erg moe. "Ja, dat klopt, en het was wel heel erg leuk." Zei hij met twinkelende ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 21:48

Leaya Somaraya

Hij had het gelukkig ook allemaal heel erg leuk gevonden en daar was ze blij mee. Dat vond ze zelf ook, het was gezellig met hem en ze kon ook nog eens goed met hem praten. 'Wat was er nou eigenlijk met je vader aan de hand?' Vroeg ze daarna aan hem, omdat ze wist dat er gisteren iets was, maar ze had niet echt begrepen was het nou was en of het ernstig was. Waarschijnlijk niet, maar ze wilde het ook niet helemaal negeren, misschien was het voor Thomas wel belangrijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 21:54

Thomas Hiddon

Ze vroeg nu aan hem wat er met zijn vader aan de hand was en hij haalde zijn schouders een beetje op. "Soms kan hij ineens heel boos zijn om iets kleins. Waarschijnlijk had hij ruzie met mijn moeder, maar meestal maken ze dat best wel snel weer goed." Sprak hij zachtjes tegen haar.
"Ik vind het gewoon jammer dat ze dat doen, ze verdienen het om altijd gelukkig te zijn." Legde hij aan haar uit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 21:58

Leaya Somaraya

Hij vertelde dat zijn vader soms zo boos kon zijn om niets, maar meestal maakten ze het ook wel heel snel weer goed. hij vond het jammer, want ze verdienden het om altijd gelukkig te zijn. Ze glimlachte door die woorden, het was lief dat hij dat graag wilde, dat zou ze zelf ook wel willen. 'Wordt hij dan ook wel eens zo erg boos op jou of dat niet?' Vroeg ze nu zacht. Ze hoopte het niet voor hem, want dat zou niet zo leuk zijn. Ze dacht dat hij wel goed met zijn vader kon opschieten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 22:05

Thomas Hiddon

Ze glimlachte om hem en vroeg daarna of zijn vader ook wel eens erg boos op hem werd. "Nee, eigenlijk nooit, maar hij is ook alleen bij me als hij zich goed voelt. Hij wilt niet boos op mij worden als ik het niet verdien." Sprak hij met een glimlach.
"Worden jouw ouders vaak boos op je?" Wilde hij vervolgens van haar weten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 22:09

Leaya Somaraya

Hij vertelde dat zijn vader eigenlijk helemaal nooit boos op hem werd, maar hij was ook alleen maar bij hem als hij vrolijk was, hij vond niet dat hij boos moest worden als hij het niet verdiende. 'Dat is ook zo, het is wel fijn dat hij nooit boos wordt als het niet nodig is.' zei ze tegen hem. Hij wilde weten of haar ouders vaak boos op haar werden. 'Nee, niet echt, alleen als ze bezorgd zijn of als ik iets doe waardoor ik het verdiend heb. Als ik gewoon luister is er niets aan de hand.' zei ze grijnzend tegen hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 22:19

Thomas Hiddon

Ze vond het wel een fijn idee om te weten dat hij nooit boos werd als het niet nodig was. "Ja, dat is wel fijn." Knikte hij met een grijns naar haar. Ze legde uit dat haar ouders nooit echt boos waren, alleen als ze bezorgd waren of als ze het verdiend had.
"Volgens mij gedraag jij je altijd wel heel erg goed." Grijnsde hij. Ze was hee lerg lief namelijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 22:33

Leaya Somaraya

'Lief voor jou ja.' zei ze grijnzend tegen hem. 'Ik ben altijd heel lief hoor, maar ik vind het wel heel erg leuk om nieuwe dingen te ontdekken en mijn ouders vinden dat soms niet zo'n heel erg goed idee.' zei ze grijnzend tegen hem. Het was meestal niet heel erg, maar ze kon best wel ondeugend zijn en ze verveelde zich snel, dan was het leuk om allemaal nieuwe dingen te gaan ontdekken die haar ouders soms nogal gevaarlijk vonden. Meestal viel het wel mee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 22:37

Thomas Hiddon

Hij grinnikte eventjes door haar woorden. Hij was altijd wel lief, maar ze vond het leuk om nieuwe dingen te ontdekken. "Oh, dus je gaat graag op avontuur?" Vroeg hij plagend. "Dat is wel leuk toch? Ik verveel me ook altijd snel thuis." Sprak hij haar toe. "Ik begrijp ook wel dat je ouders het soms wel een beetje eng vinden." Grinnikte hij.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 22:40

Leaya Somaraya

' Ach, ik snap het ook wel hoor, maar ik kan toch nooit wijs worden als ik niets van de wereld mag ontdekken? de hele dag les is hartstikke saai.' zei ze tegen hem. Dat had hij waarschijnlijk ook, zeker als hij uiteindelijk koning moest worden, dus dan wist hij wel hoe het voelde. Ze vond het meestal niet zo erg, maar soms wilde ze gewoon wat meer actie en wat meer leuke dingen doen, zoals hier naar toe gaan voor een feestje. Dat soort dingen werden steeds leuker.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/9/2016, 22:45

Thomas Hiddon

"Nee, precies! Daar word je echt niet slimmer van." Was hij het zeker met haar eens. "Zullen we binnenkort een keertje samen wat doen?" Vroeg hij haar met een glimlach. "Maar misschien moeten we daarvoor wel even aan onze ouders vragen of ze dat wel goed vinden voor we er ineens vandoor gaan." Grijnsde hij.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 7/9/2016, 22:49

Leaya Somaraya

Hij was het met haar eens en daarna vroeg hij of ze eens wat leuks samen zouden doen. Dat klonk niet als een slecht idee, het was gezellig, dus waarom niet? Ze vond hem aardig, al wist ze dat haar ouders meteen zouden denken dat hij iets van haar wilde, waarschijnlijk. 'Als we het lief vragen mag het vast wel.' zei ze grijnzend tegen hem, omdat het haar ook wel heel erg leuk leek. Dan konden ze misschien wel samen het dorp in, of een stuk wandelen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/9/2016, 20:28

Jason Hiddon

Hij had een leuke training achter de rug, het beviel hem eigenlijk heel erg goed hier, het ging ook wel redelijk met hem en Dany, al bleef hij het allemaal wel wat lastig vinden. Hij wilde net naar binnen lopen toen er iemand op hem af kwam. Hij keek even op, hij bleef stilstaan, was het iemand die hij kende? Toen ze dichterbij kwam, zag hij dat het inderdaad het geval was. Hij keek om zich heen, maar hij had niet de mogelijkheid om nu nog weg te lopen alsof hij het niet zag. 'Jason, wat doe je hier? Dacht je zomaar makkelijk weg te komen?' vroeg de vrouw doordringend aan hem. 'Ik woon hier nu, je hebt hier niets te zoeken...' zei hij zacht, wel wat voorzichtig. Ze pakte zijn hand. 'Betekende het dan niets voor je? Je weet dat ik dit niet accepteer, ik wil niet dat je zomaar van mij weg loopt.' gromde ze hem toe. Hij ademde langzaam in, hij voelde haar nagels in zijn hand en hij slikte even. 'Heb je hier iemand ontmoet?' vroeg ze heel doordringend. Hij aarzelde even, maar hij schudde zijn hoofd. 'Nee, nee...' fluisterde hij daarna. 'Dat mag ik hopen ja. Ik zie je morgen.' zei ze doordringend en daarna vertrok ze en liep hij gehaast verder.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/9/2016, 20:40

Dany

Thobias en Destiney waren inmiddels vertrokken om samen op vakantie te gaan. Ze gunde het ze zo erg om lekker er tussenuit te gaan en ze had Thobias beloofd om zich er alleen te bemoeien wanneer ze echt niet anders kon en het fout ging. Nu liep ze vrolijk naar buiten toe, ze zag een vrouw bij Jason staan. Ze stond er maar heel eventjes en daarna liep ze al gauw weer weg. Dany kreeg er een beetje een naar gevoel van haar, waarom wist ze niet.
"Hé Jason." Riep ze vrolijk van te voren zodat hij wist dat ze eraan kwam.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/9/2016, 20:43

Jason Hiddon

Hij was nog wat verbijsterd en vooral heel erg geschrokken, hij wist niet goed wat hij hier mee moest. Dit had hij niet verwacht. Totaal niet verwacht zelfs. Toen hij zijn naam hoorde schrok hij zelfs, maar het was Dany maar. Daardoor ontspande hij een beetje. Hij keek even naar zijn arm, de nagels stonden er duidelijk zichtbaar in en hij genas het heel snel, daarna glimlachte hij naar Dany. 'Hey,' begroette hij haar. 'Wilde je wat gaan doen samen?' vroeg hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/9/2016, 20:49

Dany

Hij schrok zelfs doordat ze zijn naam noemde. Hij begroette haar en vroeg of ze wat samen wilde gaan doen. "Lijkt me heerlijk." Zei ze tegen hem en ze drukte haar lippen op die van hem. Ze streek even over zijn arm heen.
"Ken je haar?" Vroeg ze aan hem met een onschuldige glimlach.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/9/2016, 20:52

Jason Hiddon

Het leek haar heerlijk, daardoor glimlachte hij even, daar was hij blij mee. Misschien zou het hem ook wel even goed doen. Hij voelde haar lippen op die van hem en daarna streek ze over zijn arm, maar hij deed daar eigenlijk niets mee. Ze vroeg daarna of hij haar kende, waardoor hij haar weer aankeek. Hij had gehoopt dat ze het niet gezien had, maar helaas. 'Nee, niet echt eigenlijk. Waarschijnlijk iemand die mij herkende van vroeger of wat dan ook,' zei hij tegen haar. 'Kom, zullen we gaan picknicken?' vroeg hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/9/2016, 20:56

Dany

Hij gaf aan dat hij de vrouw niet echt kende, waarschijnlijk herkende ze hem gewoon van vroeger. "Ik vind het leuk om te zien dat nog zoveel mensen je herkennen." Glimlachte ze naar hem. Hij wilde met haar gaan picknicken. "Lijkt me een heel erg goed idee." Ze pakte zijn hand vast en nam hem met haar mee met een vrolijke blik.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/9/2016, 20:59

Jason Hiddon

Ze zei dat ze het leuk vond om te zien dat nog zoveel mensen hem herkenden. Hij glimlachte zwakjes, hij vond dit totaal niet leuk. Echt niet, verschrikkelijk zelfs. Hij wist nog niet wat hij hier mee moest, hoe hij hier ooit onder vandaan kon komen, hij had geen idee hoe hij dat moest gaan doen. Het leek haar een goed idee en ze pakte zijn hand, hij regelde snel wat te eten een een zacht kleed, daarna nam hij haar mee richting het bos. Hij sprak eigenlijk geen woord, hij was in gedachten verzonken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/9/2016, 21:04

Dany

Ze liep met hem door het bos heen en ze neuriede zachtjes een liedje terwijl ze om zich heen keek. Ze vond het wel echt heerlijk hier in het bos. Ze genoot van de rust om zich heen. Even keek ze naar Jason. Hij was wel echt ontzettend stil voor zijn doen. Ze pakte hem bij zijn arm en keek naar hem op. "Wat is er?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/9/2016, 21:06

Jason Hiddon

Opeens pakte ze hem bij zijn arm en daardoor schrok hij zich kapot, dat had hij totaal niet verwacht. Het was alsof hij de nagels weer in zijn huid voelde en hij staarde haar even aan, de woorden drongen maar langzaam tot hem door. 'Niets, sorry, ik was een beetje afgeleid,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht. 'Zullen we hier gaan zitten?' vroeg hij daarna, omdat ze nu op een mooie plek stonden en het misschien wat beter ging als hij gewoon rustig met haar ging zitten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven