Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 12:15

Koning Thobias Hiddon

Haar lippen gleden langzaam verder en hij sloot zijn ogen. Hij kon nu al niet meer stil blijven zitten en dat werd nog erger toen ze eigenlijk net niets deed. Ze maakte hem helemaal gek, maar dit was wel geweldig. Dit was precies wat hij nodig had. Haar handen gleden over zijn benen heen en hij voelde zijn borstkas heftig op en neer gaan. 'Destiney,' kreunde hij zachtjes, want dit was echt wel heftig, maar heerlijk. Hij was het alleen totaal niet meer gewend. Hij probeerde zijn lichaam zo veel mogelijk tegen haar aan te drukken, maar dat was nog niet zo makkelijk.

Jason HIddon

HIj wist niet precies wat hij moest verwachten, ze kon elk moment zeggen dat ze op wilde houden en nu kon dat wel, maar straks niet meer. Hij wist niet of ze dat ook zo door had. Of ze wist dat het ook voor hem heel heftig was. Hij tilde haar op en hij zette haar op de bank neer. Hij zoende haar weer en hij trok langzaam haar jurk omhoog, zijn vingers gleden over haar benen heen. Ze had zo'n ongelofelijk lekker lichaam en hij wist dat er hier bijna geen mannen waren die het niet met haar zouden willen doen, hij wilde het ook ontzettend graag, ook doordat het tussen hun zo heftig voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 12:20

KOningin Destiney Hiddon

Toen hij haar naam zei, wist ze dat hij op het uiterste was. Dat het echt heel erg heftig voor hem was. Ze keek diep in zijn ogen en streek langs zijn gezicht, daarna kwam ze langzaam bovenop hem zitten en liet ze hem in haar glijden. Ze hield zijn handen vast gebonden en begon heftig te bewegen. Genietend kreunde ze en haar nagels gleden over zijn huid.



Dany

Ze werd opgetild door hem en op de bank neergezet. Ze zoende hem vol passie en verlangen terug en voelde zijn vingers over haar benen glijden. Ze kreunde zachtjes daardoor en ze raakte hem ook overal aan. Haar handen gleden door zijn haren heen en ze was echt vol van verlangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 12:24

Koning Thobias Hiddon

Gelukkig leek ze door te hebben dat het echt heel heftig voor hem was, ze streek langs zijn gezicht en daarna kwam ze op hem zitten. Hij kon haar nog steeds niet aanraken, maar doordat ze zelf zo heftig was, was dit een stuk beter en ontspande hij wat meer. Hij sloot zijn ogen en hij genoot van het intense gevoel dat hij nu had, omdat alles nog eens extra lekker was.

Jason Hiddon

Ze leek het nu echt te willen, daarom durfde hij ook wel verder te gaan. Hij drukte zijn lippen op de binnenkant van haar been en daarna maakte hij zijn broek los, hij kon gewoon niet de tijd voor haar nemen, daar was hij te ongeduldig voor. Dat was vaak zo, zeker nu het bij haar zo bijzonder voelde, elke aanraking was zo intens dat het er voor zorgde dat hij haar meteen wilde, al werkte het ook niet mee dat hij elke avond in bed over haar gefantaseerd had. Hij keek haar aan om te kijken of alles nog goed ging en hij liet zijn hand wel langzaam over haar lichaam glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 12:28

Koningin Destiney Hiddon

Zelfs voor haar was het heftig, maar ze genoot er wel ontzettend van, het was wel heel fijn en ze merkte dat Thobias begon te ontspannen. Liefdevol drukte ze een kusje op zijn voorhoofd. "Ik hou zo ongelooflijk veel van je." Klonk haar stem zacht en schor tegen hem.



Dany

Ze zuchtte genietend door alles wat hij met haar deed en ze keek toe hoe hij zijn broek losmaakte.Hij keek naar haar en ze knikte een beetje. Ze wilde dit echt heel graag. Al zag je wel duidelijk in haar ogen dat ze bang was om zich aan hem over te geven,maar ze vertrouwde hem inmiddels wel genoeg. Hij was het wel waard. Ze sloot even haar ogen en gleed met haar vingers over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 12:33

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde nu haar warme lippen op zijn voorhoofd en ze zei dat ze ongelooflijk veel van hem hield. 'Ik ook van jou, je bent geweldig,' zei hij zachtjes. Zijn blik gleed over haar heen, er waren bepaalde veranderingen verbonden aan een zwangerschap die hem wel aanstonden, daar keek hij graag naar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt, het was nogal heftig, maar daardoor wel ontzettend lekker voor hem.

Jason Hiddon

Ze vond het goed, maar ze was bang. Hij wist dat hij daar rekening mee moest houden, maar dat wilde hij ook. Ze gleed met haar vingers over zijn rug, zijn huid tintelde nog meer en hij ademde trillend in, daarna gleed hij zo rustig mogelijk naar binnen bij haar, ook voor zichzelf. Alles tintelde, alles was intens gevoelig, dat was hij niet gewend en daarom moest hij rustig aan doen, anders was hij zo klaar. Dat zou nogal gĂŞnant zijn voor de eerste keer. Hij wilde wel een beetje indruk maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 12:52

Koningin Destiney Hiddon

Hij hield ook van haar en zei dat ze geweldig was. Ze glimlachte liefdevol naar hem, maar ze zag dat hij al afgeleid was. Ze gaf hem een kleine tik.
"Thobias." Lachte ze plagend. Hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt en kreunend sloot ze haar ogen eventjes. Wanneer ze zelf weer een beetje bijgekomen was, maakte ze hem zachtjes weer los en kroop ze tegen hem aan. Ze vond het ongelooflijk fijn met hem.


Dany

Hij deed heel erg rustig en ze kreunde zachtjes toen hij bij haar naar binnen gleed. Ze sloot haar ogen, het gevoel was zo intens, zo heftig... haar ogen openden zich weer en ze werden indringend paars van kleur, toch deed ze Jason geen pijn, normaal zou ze zijn energie helemaal weg zuigen, nu gebeurde er helemaal niets. Alleen haar ogen veranderden zo heftig van kleur. Dat gaf haar toch wel iets van opluchting.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 12:55

Koning Thobias Hiddon

Hij werd weer losgemaakt en ze kroop tegen hem aan, hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar zo vast. Hij voelde zich heerlijk nu, dit was echt een ontzettend fijn gevoel. 'Ik kan niet wachten om samen weg te gaan... echt niet,' fluisterde hij nu. Hij streek met zijn vingers langs haar hals en hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar om haar nog eventjes te zoenen.

Jason Hiddon

Het was echt heel erg heftig, meer dan hij ooit met iemand had meegemaakt. Het voelde heerlijk, nogal overweldigend en hij wist ook niet zo goed hoe hij met dit gevoel om moest gaan. Hij keek naar haar prachtige ogen, die van hem waren ontzettend helder. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij bewoog heel rustig en zachtjes, maar hij was alsnog nogal snel klaar. Hij nam wat afstand en hij drukte zijn lippen zacht op die van haar, hij was wel echt absurd lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 13:00

Koningin Destiney Hiddon

Ze sloot haar ogen terwijl ze tegen Thobias aanleunde. Een glimlach kwam op haar gezicht te staan toen hij zei dat hij niet kon wachten om samen weg te gaan. "Ik ben zo blij dat jij het ook leuk vind..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Wanneer hij langs haar hals streelde, keek ze naar hem op en zoende ze hem zacht en liefdevol terug.


Dany

Hij was zo rustig en zachtjes, haar twijfels verdwenen en langzaam begon ze echt wel in te zien dat dit alles was wat ze wilde. Ze wilde hem... ze wilde heel graag een leven samen met hem. Hij was al snel klaar, maar dat was niet erg.. Zacht zoende ze hem terug en daarna keek ze naar hem terwijl haar ogen weer langzaam hun zachte en lichte kleur terugkregen.
"Ik wil dit... samen met jou." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 13:05

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze heel blij was dat hij het ook leuk vond, daardoor grijnsde hij. 'Ik moest gewoon even wennen aan het idee, maar nu lijkt het mij super.' fluisterde hij. Het zou hem zeker ook goed doen, dat kon niet anders. Daarom keek hij er ook enorm naar uit, even weg hier, even rust, dan kon hij er daarna weer vol tegenaan. Hij liet zijn handen heel langzaam over haar veranderende lichaam glijden en hij kreunde zachtjes, vooral om haar te plagen.

Jason Hiddon

Ze zei dat ze dit wilde, samen met hem. Het was toch wel een opluchting, hij was bang geweest dat ze alsnog zou zeggen dat het niets was. Dat ze het toch niet wilde. 'Ik wil het ook,' fluisterde hij. Hij trok langzaam zijn kleding weer aan. Hoewel er niets was waar hij zich voor moest schamen, voelde hij zich toch wel flink ongemakkelijk. Hij ging daarna ook op de bank zitten en hij haalde een hand door zijn donkere haren heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 13:10

Koningin Destiney Hiddon

"Toen we gingen trouwen, wilde je er helemaal niets van weten." Plaagde ze Thobias nu. "We zijn allebei zo veranderd sindsdien... nu zou ik ook echt nooit meer zonder je willen." Klonk haar stem wat dromerig tegen hem. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze hoorde hem kreunen.
"Pestkop." Grijnsde ze en ze gaf hem een klein duwtje. "Dat is ook echt het enige wat jij er mooi aan vind." Lachte ze daarna.



Dany

Hij fluisterde haar toe dat hij het ook wilde, ze glimlachte naar hem en daarna begon hij ineens zijn kleding aan te trekken en ze merkte gewoon dat hij zich ongemakkelijk voelde. "Jason,wat is er?" Vroeg ze bezorgd en ze keek hem aan. Hij leek zich echt niet prettig te voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 13:19

Koning Thobias Hiddon

'Toen we gingen trouwen kende ik je helemaal niet,' zei hij zacht tegen haar. Het was inderdaad enorm veranderd, maar goed ook. Anders was het echt niet goed gegaan tussen hun, maar nu ging het echt geweldig. Ze noemde hem een pestkop en gaf hem een duwtje, daardoor grijnsde hij breed. 'Niet het enige, maar het is wel heel erg leuk ja,' zei hij plagend. Hij raakte haar nog steeds aan, hij vond het echt mooi, dat wel.

Jason Hiddon

Hij keek op toen Dany vroeg wat er was en hij keek daardoor op. 'Euhm, niets...' zei hij zachtjes tegen haar. Hij wist niet eens echt precies wat er aan de hand was met hem, maar hij voelde zich ongemakkelijk, heel erg. Hij was dit niet gewend op deze manier, hij ging altijd meteen weg als hij het met iemand gedaan had en die neiging had hij nu weer. 'Het is gewoon nieuw, geloof ik,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 13:23

Koningin Destiney Hiddon

"Dat is waar." Fluisterde ze terug tegen hem. "Moet je nagaan... als ik nooit zo brutaal was geweest, dan waren we nooit samen geweest." Grijnsde ze hem toe. Hij grijnsde door haar woorden en zei dat het niet het enige was, maar hij vond het wel erg leuk. Ze schudde haar hoofd een beetje en kroop weer tegen hem aan, ze sloot haar ogen en liet hem zijn gang gaan, ze vond het ook wel lekker eigenlijk.



Dany

Hij zei dat er niets aan de hand was, maar hij bleef ongemakkelijk. Hij gaf aan dat het nieuw was, dat liet haar even glimlachen. "Nieuw en eng." Fluisterde ze terug naar hem.
"Moet je nog iets doen?" Wilde ze van hem weten, het leek erop alsof hij nog een afspraak had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 13:28

Koning Thobias Hiddon

'Dat is zo, dus eigenlijk moet ik jou heel erg dankbaar zijn,' zei hij grijnzend tegen haar. Dat was hij ook wel, hij was enorm gelukkig met haar. Ze schudde haar hoofd en kroop tegen hem aan, maar ze leek het totaal niet erg te vinden, gelukkig. 'We moeten zo omkleden, hoe lang hebben we nog?' vroeg hij na een tijdje zacht aan haar. Hij wist dat hij op moest houden als ze geen tijd meer hadden, want anders wilde hij veel te graag nog een keer.

Jason Hiddon

Het was nieuw en eng en ze vroeg of hij nog iets moest doen. 'Nee,' zei hij zachtjes. Hij hoefde helemaal nergens meer heen, hij was verder vrij vandaag, doordat het feest was, maar het voelde toch alsof hij weg was. UIteindelijk ademde hij diep in en ontspande hij een klein beetje. 'Ik ben het gewoon allemaal echt niet gewend,' fluisterde hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 13:33

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd warm door zijn woorden, ze merkte aan hem dat hij haar ook echt wel dankbaar was... ze hadden al zo ongelooflijk veel doorstaan en ze werden er alleen maar sterker van.
Hij wilde weten hoeveel tijd ze nog hadden want ze moesten zo gaan omkleden. "We hebben in ieder geval geen tijd genoeg om het nog een keer te doen." Plaagde ze hem aangezien ze wist dat dat was waar hij aan dacht.



Dany

Hij hoefde nergens meer heen en daarna hoorde ze hem diep ademhalen. Hij fluisterde dat hij het allemaal echt niet gewend was. Ze knikte daardoor even. "Ik weet het..." Fluisterde ze. Ze kwam bij hem zitten en sloeg haar arm om hem heen. "Jij moet het ook nog een beetje toelaten." Glimlachte ze naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 13:36

Koning Thobias Hiddon

Ze hadden in ieder geval niet genoeg tijd om het nog een keertje te doen. 'Hm, jammer,' fluisterde hij. Hij liet zijn hand nu over haar buik naar beneden glijden, hij wilde het wel, maar dan maar wachten tot vanavond. 'Kom, we gaan ons omkleden. Ik kan hier zo niet blijven zitten,' zei hij grijnzend tegen haar. Daarvoor was het veel te lekker allemaal.

Jason Hiddon

Ze wist het, hij moest het ook nog een beetje toelaten. Hij voelde haar arm om hem heen en hij glimlachte zwakjes. 'Het is niet dat ik echt onzeker ben, ik ben gewoon niet gewend dat je iemand leuk vindt en dan dit soort dingen doet. Daardoor voelt het raar, ofzo.' zei hij zacht, maar hij kon het niet goed uitleggen, ook dat was hij echt niet gewend. 'Laat maar anders, het maakt ook niet uit,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 14:12

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het jammer en ze kreunde zachtjes door wat hij deed, zo wilde ze het zelf ook wel... Hij wilde om gaan kleden want ze konden niet zo blijven zitten. "Je hebt gelijk." Grinnikte ze en ze drukte een kus op zijn lippen en kwam daarna overeind. Ze trok haar jurk weer langzaam aan met een glimlach rond haar lippen.


Dany

"Die gevoelens zijn inderdaad heel nieuw en vreemd..." Fluisterde ze hem toe en ze streek door zijn haren heen. "Het doet wat met je... ik vind het zelf ook moeilijk." Gaf ze eerlijk toe. Het veranderde je als je iemand leuk vind. Hij zei dat ze het moest laten, dat het niet uitmaakte.
"Ik zou het gewoon fijn vinden als je je op je gemak voelt bij mij." Zei ze heel eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 14:18

Koning THobias Hiddon

Hij had gelijk en ze kwam overeind, ze trok haar jurk aan en hij bleef even naar haar kijken, daarna trok hij zelf ook zijn kleding weer aan. Zijn overhemd was alleen wel nogal gekreukt, waardoor hij even grijnsde. Hij pakte haar vast en hij sloeg zijn arm om haar heen, daarna liep hij met haar naar hun slaapkamer. Zijn humeur was echt heel erg goed, zijn armen zagen er ook goed uit de laatste tijd. Maar heel zelden deed hij zichzelf pijn, dus dat was goed.

Jason Hiddon

'Maar, het is nu dus echt iets tussen ons?' vroeg hij zacht. Hij wist niet wat hij daar van moest verwachten en hij wist ook niet wat er van hem verwacht werd, hij vond het nog wat lastig. Zou hij nu elke avond bij haar slapen? Hij wist het allemaal niet. Ze streek door zijn haren en daardoor werd hij iets rustiger, dit was wel heel erg fijn. 'Dat komt wel, het duurt gewoon altijd even, ik voel mij niet zo snel op mijn gemak bij iemand,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 14:22

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde zijn arm om haar schouder heen en ze pakte Thobias ook even stevig vast. Ze liep zo met hem mee naar hun slaapkamer toe. Voor de kast bleef ze staan. "Heb jij deze jurk geregeld?" Vroeg ze vol verbazing en ze keek naar een prachtige witte jurk, bezaait met glimmende stenen en kant. Hij was echt prachtig. Een strakke jurk met een open rug, het soort waar ze van hield. Ze keek even met twinkelende ogen naar Thobias, had hij deze jurk echt geregeld?



Dany

Hij vroeg of het nu echt iets tussen hen was. "Misschien nu nog niet, maar dat word het wel, toch? Daar wil ik wel naartoe..." Fluisterde ze tegen hem. Hij zei dat het wel kwam en het gewoon een tijdje duurde want hij voelde zich niet zo snel op zijn gemak bij iemand.
"Dat maakt niet uit." Klonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 14:40

Koning Thobias Hiddon

Hij liep met haar mee en toen ze iets zag bleef hij achter haar staan, ze keek naar een jurk die aan de kast hing. Ze vroeg of hij de jurk geregeld had, ze leek het helemaal geweldig te vinden en hij keek naar haar, daarna kwam er een grijnsje op zijn gezicht. 'Wat krijg ik van je als ik zeg dat ik dat gedaan heb?' vroeg hij nu aan haar, met een fonkeling in zijn ogen.

Jason Hiddon

Het was nu misschien nog niet zo, maar ze wilde daar wel naar toe. Hij knikte even. 'Dat wil ik ook wel, maar wat verwacht je nu dan van mij?' vroeg hij zachtjes. Hij wilde weten wat er bij kwam kijken, hoe ze zich moesten gedragen naar elkaar toe. Hij wilde haar namelijk geen pijn doen omdat hij iets niet door had of iets deed wat ze liever niet wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 15:45

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde naar haar en vroeg wat hij van haar kreeg als hij zei dat hij het had geregeld. "Dan mag je na het feest met me doen wat jij wilt." Sprak ze hem uitdagend toe en ze trok hem even dicht tegen haar lichaam aan en zoende hem.


Dany

Jason knikte en gaf aan dat hij het ook wilde, hij vroeg zich alleen af wat zij van hem verwachtte. "Ik verwacht dat je me trouw bent..." Zei ze zacht tegen hem terug. "Verder weet ik het zelf ook nog niet, voor mij is het ook allemaal nieuw." Sprak ze zacht tegen hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 15:52

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei werd zijn grijns nog breder, hij trok haar dichter naar zich toe en zijn handen gleden over haar lichaam heen. 'Eigenlijk wil ik het nu, maar voorruit dan maar....' zei hij plagend. Hij zoende haar nog eens en hij streek langs haar wang, daarna liet hij haar weer langzaam los. 'Wat moet ik aandoen?' vroeg hij haar nu.

Jason Hiddon

Ze verwachte dat hij haar trouw was. Hij knikte langzaam, dat vond hij ook niet zo gek, dat leek hem wel een eerlijke regel. Verder wist ze het nog niet, het was voor haar ook allemaal nieuw. 'Dat is niet erg, we komen er waarschijnlijk vanzelf allemaal achter,' fluisterde hij. Hij drukte nu zachtjes zijn lippen op die van haar en hij ontspande duidelijk steeds meer, dit ging goed zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:00

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde nu nog breder en ze werd dicht tegen hem aangetrokken. Hij wilde het eigenlijk nu, maar wilde toch wel wachten voor haar. "We kunnen echt niet te laat op ons eigen feest aankomen, Thobias." Plaagde ze hem. Ze werd nogmaals gezoend door hem en hij vroeg wat hij aan moest doen. "Heb je niet eens een passend pak bij deze jurk gezocht?" Vroeg ze plagend aan hem.



Dany

Hij knikte door haar woorden en zei dat het niet erg was dat het voor haar ook allemaal nieuw was, ze kwamen er waarschijnlijk vanzelf wel achter. Daardoor knikte ze eventjes. "Ja, dat denk ik ook wel. Ze kreeg een kusje van hem en ze zoende hem zacht even terug.
"Zullen we ons maar omkleden voor het feest?" Vroeg ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:07

Koning Thobias Hiddon

'Hm, dat is waar, maar dan kan ik niet beloven dat ik de hele avond van jou af kan blijven,' zei hij grijnzend tegen haar, hij kon het niet laten. Hij wist dat hij het alleen maar uitdagend zou vinden als er zo veel mensen waren, maar hij wist ook dat hij zich wel redelijk moest gedragen. Het mocht echt niet te gek worden. 'Nee, helaas, jij moet maar wat leuks uit de kast vissen, want anders trek ik gewoon geen kleding aan.' plaagde hij haar weer.

Jason Hiddon

Ze dacht het ook en ging zachtjes mee in de zoen, daarna knikte hij. Het was wel verstandig om even wat anders aan te gaan doen. 'Ik kom straks wel weer naar je toe,' zei hij zacht. Hij kwam overeind en hij drukte nog eens kort zijn lippen op die van haar, daarna vertrok hij naar zijn eigen kamer. Hij koos een mooi donkergrijs pak uit, het zat hem echt perfect, maar hij deed ook wel aardig zijn best voor Dany. Hij deed zijn haar en toen hij even later klaar was, liep hij terug.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/9/2016, 16:16

Koningin Destiney Hiddon

"Dat vind ik niet erg." Plaagde ze hem nu toen hij niet kon beloven omvan haar af te blijven die avond. Hij gaf aan dat hij niets had, ze moest zelf wat leuks uit de kast halen.
"Dan rent iedereen gillend weg." Plaagde ze omdat hij anders naakt wilde gaan. Ze keek in zijn kast en haalde er een mooi lichtgrijs pak uit wat eigenlijk best wel goed bij haar jurk paste. "Deze zal je mooi staan." Ze drukte haar lippen op de van Thobias en keek hem liefdevol eventjes aan.



Dany

Hij gaf aan dat hij straks wel naar haar toe zou komen. Ze kreeg nog een kusje en daarna liep hij weg. Ze keek hem eventjes na en glimlachte. Ja... dit was wel echt wat ze wilde..." Met een grijns begon ze een mooie jurk uit te zoeken. Ze koos een prachtige lila kleurige jurk. Normaal hield ze er wel van om netjes en keurig gekleed te gaan, maar deze was veel uitdagender dan normaal. Toch voelde ze zich goed genoeg om deze aan te trekken. Het zat haar als gegoten. Hij was wat laag uitgesneden en zat strak om haar lichaam heen en liep beneden wat meer uiteen. Ze stak haar haren netjes op en liet een paar krullen langs haar gezicht hangen, daarna opende ze de deur weer voor Jason.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/9/2016, 16:19

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het niet erg, maar hij moest niet naakt gaan, dan zou iedereen gillend wegrennen. 'Nou zeg, zo lelijk ben ik toch ook weer niet?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze pakte een pak uit de kast en zei dat het hem goed zou staan. Hij pakte de kleding van haar aan en hij verdween de badkamer in om zich wat op te frissen en daarna aan te kleden. Zodra hij klaar was liep hij terug de slaapkamer in, hij was ook wel nieuwsgierig naar Destiney nu.

Jason Hiddon

De deur werd open gedaan en hij staarde even naar haar, zo had hij haar nog niet eerder gezien. Het liet hem ook niet echt koud, ze was zo mooi, ze had echt een bijzonder goed lichaam en hij wist dat er genoeg mannen jaloers op hem zouden zijn vanavond. 'Jemig wat ben je ongelofelijk mooi,' fluisterde hij, heel oprecht. Hij pakte haar vast en hij legde zijn hand in haar hals, hij streek langzaam over haar huid heen. 'Eigenlijk wil ik je gewoon volledig voor mijzelf houden, al zal ik ook trots zijn om zo met jou te mogen dansen vanavond,' grijnsde hij haar toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum