Skyrim RPG

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 19:14

Gwynn Hiddon

Ze grijnsde een beetje door wat hij zei. 'Ik ben wel blij om te merken dat je het zo lekker vindt, de rest komt dan vanzelf wel. We gaan het wel trainen.' zei ze plagend en ze gaf hem even een kusje. Hij stelde voor om te gaan slapen, ze knikte langzaam, ze sliep eigenlijk al bijna, want ze was echt best wel heel erg moe. Het maakte niet zo veel uit, morgen was er weer een dag en ze zou wel wat meer tijd met hem doorbrengen, als dat ging morgen.
Nikkay

Aantal berichten : 20726
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:09

Koning Reagan Tridon

Ze was blij om te merken dat hij het zo lekker vond en ze zouden de rest gaan trainen.
"Dat vind ik een heel goed plan." Grijnsde hij haar toe en hij gaf haar een knipoog. Hij merkte dat ze heel erg moe was en hij streek nog even zachtjes door haar haren heen tot ze echt sliep en daarna sloot hij zelf ook zijn ogen.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 20:11

Gwynn Hiddon

Ze werd vrij vroeg in de morgen wakker, ze lag dicht tegen Reagan aan en ze keek even naar zijn gezicht, ze streek langzaam met haar vingers langs zijn wang en daarna kwam ze overeind. Ze raapte hun kleding op van de grond en legde die daarna over een stoel heen. Vandaag zouden ze Destiney en Thobias gaan vertellen wat ze ontdekt had, wat ze dacht. Ze was ergens wel bang hoe hij zou reageren. Zou hij het heel erg vinden? Zou hij helemaal klaar zijn met Sienna? Ze had eigenlijk geen idee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:21

Koning Reagan Tridon

Hij werd langzaam wakker doordat hij wat gerommel hoorde in de kamer. Hij knipperde met zijn ogen en keek slaperig op.
"Goedemorgen..." Fluisterde hij naar haar. Hij pakte zachtjes haar hand en trok haar weer terug in bed met een grijns.
"Het is nog veel te vroeg meisje." Lachte hij en hij knuffelde haar.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 20:23

Gwynn Hiddon

Ze hoorde de stem van Reagan en daardoor keek ze op, hij pakte haar vast en ze werd terug in bed getrokken. Hij zei dat het veel te vroeg was en daardoor grijnsde ze, ze kroop wel weer tegen hem aan. 'Ik kon echt niet meer slapen,' plaagde ze hem nu. Ze wilde gewoon graag alles gehad hebben, het hield haar bezig en daardoor kon ze niet meer slapen. 'Je bent heel schattig als je slaapt, weet je dat...' zei ze daarna tegen hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:28

Koning Reagan Tridon

Hij voelde haar tegen zich aankruipen en hij hield haar liefdevol in zijn armen. Ze kon niet meer slapen zei ze plagend. "Je maakt je veel te druk om alles om je heen." Sprak hij zachtjes tegen haar. Ze zei hem daarna dat hij heel schattig was als hij sliep.
"Normaal niet dan?" Vroeg hij met een grijns aan haar en hij zoende haar weer even.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 20:32

Gwynn Hiddon

'Om de mensen waarom ik geef, niet alles om mij heen hoor, dat zou te gek worden,' zei ze zacht. Om Thobias zou ze zich altijd druk maken, maar Destiney was nu ook heel erg belangrijk. Ze wilde gewoon dat het goed ging. 'Normaal ietsjes minder,' plaagde ze hem daarna weer. Ze ging mee in de zoen en ze streek langs zijn gezicht, hij was echt heel erg leuk en ze was blij dat het goed ging tussen hun. 'Zullen we ons zo maar aankleden?' vroeg ze zacht aan hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:38

Koning Reagan Tridon

"Je word al een beetje gek." Plaagde hij haar nu met een grijns rond zijn lippen. Ze gaf aan dat hij normaal iets minder schattig was. "Dat vind ik wel een beetje jammer van je." Lachte hij nu. Daarna wilde ze aankleden en hij knikte eventjes. Hij wist dat ze dit graag zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben. Hij kwam uit het bed en begon zich aan te kleden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 20:40

Gwynn Hiddon

Hij kwam ook uit bed en hij trok zijn kleding aan, dat deed ze zelf ook, ze zou blij zijn als ze dit gehad hadden. Als er duidelijkheid was. Ze wilde heel graag zo veel mogelijk eerlijk zijn over alles, want ze had haar hele leven al in leugens geleefd. Nu eigenlijk nog steeds. Toen ze klaar waren nam ze Reagan mee naar de kamer van Thobias en Destiney. Ze klopte even aan, ze hoorde van Thobias dat ze naar binnen mochten en daardoor opende ze de deur.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:45

Koning Reagan Tridon

Hij liep met haar mee naar de slaapkamer van Thobias en Destiney. Hij kwam voorzichtig naar binnen toe, Destiney zag er wel ietsjes beter uit alweer, merkte hij op. Hij ging voorzichtig zitten en begroette ze. "Gwynn heeft waarschijnlijk iets ontdekt wat we graag met jullie wilden delen, al zijn we er nog niet helemaal zeker van." Gaf hij eerlijk aan als eerste.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 20:51

Gwynn Hiddon

Ze ging zelf ook zitten en ze keek van Thobias naar Destiney, het leek gelukkig ietsje beter te gaan. Ze hoopte dat het steeds wat beter werd, dat gunde ze hun echt enorm, want ze zag hoe veel dit met Thobias deed. Hij was wat bleek, hij sliep duidelijk slecht, ze kon zijn armen nu niet zien, maar ze kon wel gokken hoe het er uit zag. Hij leek het elke dag te doen, tegenwoordig. Reagan begon te vertellen, ze hadden duidelijk de aandacht van Thobias nu. 'Het gaat over Sienna... ik wilde graag meer weten over wat er aan de hand was en ik kwam terecht bij haar moeder... die vertelde dat Sienna een dochtertje had, maar dat die op mysterieuze wijze verdwenen is,' fluisterde ze. Thobias keek haar verbaasd aan en leek na te denken. 'Ik snap het niet,' zei hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 20:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze leunde tegen Thobias aan en hield hem liefdevol vast. Ze luisterde naar wat er verteld werd, Thobias gaf aan dat hij het niet begreep.
"Misschien is dat de reden dat ze het eerst niet wilde en nu wel... ze heeft geen kind meer, dus ze denkt nu kans bij jou te maken. Met een kind maakte ze sowieso geen kans." Fluisterde ze en ze streek eventjes door zijn haren heen met haar vingers, ze was heel erg zacht en lief voor hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 21:01

Koning Thobias Hiddon

Hij luisterde naar Destiney en hij dacht over alles na, hij vond het wel heel erg raar. 'Ik weet natuurlijk niet wat er precies aan de hand is allemaal, maar zou het misschien kunnen dat het kind van jou was? Dat ze het kindje zelf iets heeft aangedaan?' vroeg Gwynn nu aan hem. Hij staarde voor zich uit en hij dacht na. 'Ik weet het niet... het zou kunnen, denk ik... maar waarom... waarom heeft ze het nooit gezegd?' dacht hij hardop. Waarschijnlijk omdat hij er niets van zou willen weten. Het was vreselijk als hij haar zwanger had gemaakt. Het zou kunnen, Sienna was wel eens een tijdje maanden niet aan het werk geweest. Kwam dat omdat ze zwanger was?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 21:11

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het kon dat het kindje van hem was en hij dacht verder hardop na.
"Je zou het misschien aan haar kunnen vragen, want ik denk dat ze misschien tegen jou wel eerlijk zal zijn." Sprak Reagan zacht tegen zijn vriend en Destiney knikte een klein beetje.
"Het is wel heel erg raar allemaal... zou Sienna dat echt d oen?" Ze keek eventjes naar Thobias, ze zou het zelf echt niet over haar hart kunnen verkrijgen om een kindje iets aan te doen of wat dan ook...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 21:14

Koning Thobias Hiddon

'Ze doet wel meer dingen die ik niet begrijp,' zei hij zacht. Ze had ook Destiney iets aan willen doen,, dat was ook niet te begrijpen, maar het was toch echt zo. Ze had het zelf toegegeven. Toen er ook nog een wachter bij de deur kwam zeggen dat Sienna wakker was, wist hij het helemaal niet meer. Wat moest hij hier nou weer mee? Moest hij het haar meteen gaan vragen? Hij was doodsbang dat het kind wel van hem was, dat wilde hij helemaal niet weten. Hij wilde niet horen dat Sienna iets met hem wilde, dat maakte het alleen maar lastiger. 'Ik moet nadenken,' mompelde hij, daarna kwam hij overeind en liep hij naar de werkkamer.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 21:24

Koningin Destiney Hiddon

"Dat is waar...." Fluisterde ze zacht tegen hem terug. Daarna kwam een wachter binnen met de woorden dat Sienna wakker was. Hij kwam overeind met de woorden dat hij moest nadenken.
"Voorzichtig Thobias... ik wil je echt helpen." Klonk haar stem smekend. Ze was zo bang dat hij zichzelf wat aan zou doen weer...
"Gwynn... alsjeblieft, wil je hem een beetje in de gaten houden?" Vroeg ze zachtjes aan haar met een wat angstige blik in haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 21:28

Gwynn Hiddon

Thobias vertrok en Destiney maakte zich duidelijk zorgen, ze vroeg of ze hem in de gaten wilde houden en ze ademde diep in. 'Ik loop wel even naar hem toe.' zei ze zachtjes. Ze maakte zich zelf ook echt zorgen, Thobias kon hier zo slecht mee omgaan, waarschijnlijk was het al zwaar genoeg voor hem dat Destiney ziek was. Ze kwam overeind en liep naar de werkkamer, toen ze de deur open deed zag ze Thobias zitten, zijn armen lagen helemaal open en daardoor ging ze meteen naar hem toe. Verschillende plekken waren helemaal ontstoken, hij ging echt heel ver. 'Niet doen...' zei ze zachtjes en ze pakte het mes van hem af. Het zag er echt niet uit. 'Dit kan niet meer, Thobias... je gaat echt veel te ver, we maken ons allemaal enorm veel zorgen...' fluisterde ze. Hij staarde haar een beetje aan ,maar hij reageerde niet echt. 'Thobias, alsjeblieft,' smeekte ze zacht. Ze pakte zijn hand vast, hij reageerde helemaal niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 21:32

Koningin Destiney Hiddon

Ze wilde dit heel erg graag zelf doen, maar ze kon het niet, ze kon niet uit bed, het lukte haar gewoon niet. Reagan zag haar proberen om uit bed te komen.
"Niet doen, Destiney, maak je zelf niet kapot. Ik zal ook wel gaan. Blijf alsjeblieft." Fluisterde hij haar toe. Ze zuchtte en bleef toch liggen. Reagan liep van haar weg en ging ook de werkkamer binnen. Hij zag Thobias en schudde langzaam zijn hoofd.
"Ach, Thobias... wat doe je jezelf toch aan." MOmpelde hij en hij keek naar de man en naar Gwynn.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 21:37

Gwynn Hiddon

Gelukkig kwam Reagan ook binnen, want ze vond dit echt heel erg pijnlijk, het brak haar hart om hem zo te zien. 'Je wilt helemaal niet dat het goed gaat met mij, je wilt dat het goed gaat met Reagan,' zei hij opeens, daardoor staarde ze hem even aan. 'Dat is helemaal niet waar,Thobias. Wij willen allemaal dat het ook goed gaat met jou,' fluisterde ze. Ze zag zelfs de tranen in zijn ogen, dat gebeurde niet vaak.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/8/2016, 14:20

Koning Reagan Tridon

Hij slikte door de woorden van Thobias. Vooral voor Gwynn moest dat keihard aankomen als hij zoiets zei tegen haar.
"Het is niet waar dat ze wilt dat het goed met mij gaat... ze doet zo haar best voor jou, Thobias... Ze is vaker bij jou dan bij mij om je te helpen." Sprak hij zachtjes.
"Het gaat steeds wat beter met Destiney... met jou moet het ook steeds beter gaan, echt... straks is zij helemaal beter en dan ben jij doodziek, dat wil je toch niet, dan kunnen jullie nog niet gelukkig zijn..." Klonk zijn stem tegen zijn vriend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/8/2016, 15:22

Koning Thobias Hiddon

Hij ademde langzaam in en hij trok zijn kleding over zijn armen heen, hij vond het niet leuk dat ze dit allemaal zagen. 'Ik weet het allemaal niet meer... Ik moet eerst met Sienna praten. Als dat opgelost is, gaat het vast allemaal een stuk beter.' Zei hij zacht. Hij kwam langzaam overeind, het deed wel pijn, de wonden waren heel pijnlijk doordat het vrij diep ging elke keer. 'Ik loop eerst langs Dany. Dat heb ik haar beloofd...' zei hij, daarna ging hij ook meteen naar haar toe. Hij zou daarna wel naar Sienna gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/8/2016, 15:31

Koning Reagan Tridon

"Denk aan de toekomst, Thobias.. denk aan hoe je het later wilt hebben, dat maakt het allemaal veel dragelijker voor je." SPrak hij zachtjes tegen de man. Hij trok zijn kleding weer over zijn armen heen en Reagan glimlachte lichtelijk naar hem. De man zou eerst langs Dany lopen want dat had hij de vrouw beloofd, hij liep ook meteen weg.
Reagan sloeg zachtjes zijn arm om Gwynn heen en zuchtte zachtjes.

Dany

Ze begon langzaam weer goed op te laden, Thobias had het spul al een tijdje niet meer gebruikt en het deed haar echt goed. Ze voelde hem nu ook veel beter en deed haar best om een manier te vinden zodat hij zichzelf niet meer zou snijden, dat vond ze wel heel erg moeilijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/8/2016, 15:41

Koning Thobias Hiddon

Hij leunde tegen de muur aan, zijn hoofd bonkte door alle spanning en hij voelde zich gewoon niet goed. Hij had zo veel zorgen. Hij klopte aan bij Dany en daarna stapte hij naar binnen, hij ging eigenlijk meteen zitten, maar dat kwam vooral omdat het hem flink duizelde. Zijn hartslag was hoog, hij voelde het in zijn keel kloppen en hij sloot zijn ogen om zich een beetje rustig te kunnen houden, maar dat was heel erg moeilijk als hij zich zo voelde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/8/2016, 15:44

Dany

Hij viel bijna haar kamer binnen en leek zich nog net goed genoeg te voelen om op de bank te gaan zitten. Ze kwam gehaast op hem af en pakte zachtjes zijn hoofd in haar handen. Ze sloot haar ogen en begon zachtjes te mompelen. Langzaam kreeg ze hem weer rustiger, stapje voor stapje.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/8/2016, 16:33

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde zich echt niet goed en hij had maar half door wat ze deed. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen, het werd ietsje rustiger en hij werd een klein beetje kalmer. Hij sprak geen woord, hij leunde alleen maar tegen haar aan en hij ademde diep in en uit. 'Dankje.' Mompelde hij uiteindelijk zachtjes tegen haar. Hij was echt kapot, misschien sliep hij ook wat te slecht. Hij keek haar even aan en daarna leunde hij weer wat achterover.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven