Skyrim RPG

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 8/8/2016, 22:04

Koning Reagan Tridon

"Het gaat al steeds beter..." Gaf hij aan. Het was ook echt zo, ze deden het samen steeds beter en hij liet haar wat meer haar eigen gang gaan, dat hielp ook wel heel erg. Ze moest zelf aangeven wanneer ze er klaar voor was om weer een stapje verder te gaan.
Hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden en hij genoot van haar zachte lippen in zijn hals. Hij raakte haar zacht en teder aan, al verlangde hij wel heel erg naar haar.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/8/2016, 22:08

Gwynn Hiddon

'Ik ben echt gek op je, Reagan... echt...' fluisterde ze. Hij leek het fijn te vinden en ze genoot van zijn zachte aanraking. Haar vingers gleden over zijn shirt en langzaam maakte ze de knoopjes los. Ze deden helemaal niet zo veel samen, maar nu was het wel even heel erg fijn. Ze zoende hem weer zacht en daarna keek ze hem glimlachend aan. 'Zullen we het ze morgen vertellen? Dan heeft Destiney ook weer wat meer energie,' stelde ze voor. Het was nu alweer laat en ze wilde graag even bij hem zijn.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/8/2016, 22:12

Koning Reagan Tridon

Hij kreeg een gelukkige blik in zijn ogen door haar woorden, het betekende veel voor hem. "Ik hou ongelooflijk veel van jou..." Klonk zijn stem zacht tegen haar. Ze begon zijn kleding los te maken en hij zoende haar genietend terug. Zijn handen gleden over haar kleding heen en hij keek haar aan toen ze begon te praten.
"Ja, we doen het morgen ochtend." Knikte hij. "Dan blijf jij vannacht bij mij slapen." Hij pakte haar gezicht vast met een grijns en zoende haar wat heftiger.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/8/2016, 22:18

Gwynn Hiddon

Hij zei dat hij ongelooflijk veel van haar hield en dat gaf haar een warm gevoel. Dat was wel een goed teken, hij was echt bijzonder voor haar. Ze zouden het morgen ochtend doen, dan sliep ze vannacht bij hem. 'Heel erg graag...' zei ze zacht. Ze werd heftiger gezoend en ze ging er maar al te graag in mee. Ze trok zijn shirt nu helemaal uit en ze ging bij hem op schoot zitten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/8/2016, 22:26

Koning Reagan Triodn

Ze wilde heel graag bij hem slapen, dat was lief van haar, hij vond het heerlijk als ze bij hem sliep. Ze kwam bij hem op schoot zitten en trok zijn shirt helemaal uit. Hij begon nu ook aan haar kleding en bleef haar verlangend zoenen.
Hij had er helemaal geen moeite meer mee dat ze hem aanraakte of dat ze hem zag. Trots op zijn lichaam zou hij nooit worden waarschijnlijk, maar hij voelde zich niet meer zo ongelooflijk onzeker.
Wanneer haar kleding uit was, gleden zijn handen stevig over haar lichaam heen en bleef hij haar zoenen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 8/8/2016, 22:29

Gwynn Hiddon

Hij trok haar kleding uit en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. Dit was eigenlijk ook steeds fijner. Het was heel anders dan ze gewend was, maar ze wist zeker dat Reagan eigenlijk wel perfect kon worden. Ze moesten gewoon wat meer aan elkaar wennen, dat leek steeds beter te gaan. Ze merkte dat hij ook niet meer onzeker was, ze zouden steeds meer dingen uit kunnen gaan proberen, al was ze soms wel bang dat het misschien te heftig voor hem was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 11:17

Koning Reagan Tridon

Even bleef hij stil en keek hij haar aan. Hij legde zijn hand op haar wang en keek diep in haar ogen. "Wat zou je met me willen doen, Gwynn?" Vroeg hij aan haar, hij verlangde echt naar haar en hij wilde echt iets doen wat zij leuk vond, iets heftigs, het maakte hem niet eens uit wat, maar hij wilde wel dat zij hierin de leiding nam, want hij wist nog niet heel goed wat hij dan zou moeten doen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 12:05

Gwynn Hiddon

Het was stil, hij leek iets te bedenken en opeens vroeg hij wat ze met hem zou willen doen. Daardoor keek ze in zijn ogen en ademde ze langzaam in. 'Ik wil je niet bang maken, Reagan. Ik wil je al helemaal niet bij mij wegjagen, ik wil geen oude trauma's ophalen en alle dingen die ik zou willen, zijn heel heftig.' zei ze zacht tegen hem. Het was waarschijnlijk beter om het de komende tijd op zijn manier te doen, waar hij zich goed bij voelde en niets anders.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 13:03

Koning Reagan Tridon

"Ik zeg zoiets niet als ik er niet klaar voor ben, Gwynn." Vertelde hij haar zachtjes. "Vertel het me anders eerst, ik denk dat het wel kan." Sprak hij haar toe en hij drukte zijn lippen weer verlangend op die van haar en trok haar dicht tegen zijn lichaam aan. Hij was ook gewoon vreselijk nieuwsgierig naar de dingen die zij wilde, die zo anders waren dan wat hij allemaal wilde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 13:39

Gwynn Hiddon

Hij dacht echt dat hij er klaar voor was, anders moest ze het eerst vertellen. 'Oké dan, omdat je het zo graag wilt.' zei ze plagend tegen hem. 'Ik wil je blinddoeken, vastbinden, ik wil alles bepalen, ik wil je laten smeken, uitdagen wanneer je er totáál geen zin in hebt en ik wil dat je hetzelfde bij mij doet. Dat je een keer de volledige macht overneemt en mij helemaal gek maakt. Ik wil dingen proberen die ik nog nooit gedaan heb, al zou ik niet weten wat.' zei ze grijnzend tegen hem. 'Nou, wat denk je er van?'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 15:12

Koning Reagan Tridon

Ze plaagde hem en begon te vertellen, hij merkte dat het hem behoorlijk opwond. Meer dan hij had verwacht en hij kon met zijn handen niet van haar af blijven.
"Het klinkt interessant... behalve blinddoeken en vastbinden." Klonk zijn stem schor tegen haar. Dat was nog steeds wel iets waar hij heel erg veel angst voor had... dat werd vroeger ook altijd met hem gedaan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 16:02

Gwynn Hiddon

Ze merkte heel goed hoe leuk hij dit vond en dat was heel fijn om te merken. Hij gaf aan wat hij wel en niet wilde en daardoor knikte ze even. 'Uiteindelijk ga ik je laten zien hoe heerlijk het kan zijn. Zonder je pijn te doen, natuurlijk. Misschien moet je het dan eerst eens bij mij doen, maar dat is voor later.' zei ze tegen hem. Ze zoende hem langzaam en haar vingers gleden over zijn buik heen, heel rustig en uitdagend. Ze wilde hem echt versteld laten staan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 16:22

Koning Reagan Tridon

Ze knikte en uiteindelijk zou hij het waarschijnlijk wel willen, maar het was voor later, misschien dat hij het dan eerst bij haar moest doen.
'Je hebt hele goede ideeën." Grijnsde hij haar toe met twinkelende ogen. Hij zoende haar terug en voelde haar nagels over zijn huid glijden. Hij kreunde zachtjes hierdoor en hield haar vast.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 16:31

Gwynn Hiddon

'altijd toch?' Vroeg ze grijnzend aan hem toen hij zei dat ze goede ideeën had. Ze vond het heerlijk om op deze manier met hem om te gaan, maar ze wist niet of het uiteindelijk net zo zou gaan voelen als met Thobias, maar dat was ook niet echt nodig natuurlijk. Reagan zou altijd heel erg anders zijn. Ze zoende hem wat heftiger en haar nagels gleden iets verder, daarna hield ze op en keek ze hem uitdagend aan. 'Ik denk dat jij even naar het bed moet verplaatsen...' Plaagde ze hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 16:56

Koning Reagan Tridon

"Hmm.. ja altijd." Sprak hij tegen haar terug. Het was fijn met haar, niets was ongemakkelijk eigenlijk tussen hun. Hij werd heftiger door haar gezoend en hij kreunde door haar nagels over zijn lichaam. Hij werd uitdagend door haar aangekeken en ze vond dat hij naar het bed moest. Daardoor kwam hij overeind, tilde hij haar op en zakte hij samen met haar op het bed neer, hij kneedde haar lichaam met zijn handen en keek naar haar, ze was echt een geweldig mooie vrouw.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 17:01

Gwynn Hiddon

Hij kwam overeind en samen met hem lag ze daarna op het bed. Het was echt leuk zo, dit vond ze fijn. Hij bekeek haar lichaam en raakte haar overal aan, ze vond het fijn om te merken dat hij haar mooi vond. Ze kreeg altijd genoeg aandacht van mannen, dus onzeker zou ze niet zo snel zijn, maar het was leuk om te merken dat hij haar ook waardeerde. Ze zoog zachtjes en uitdagend in zijn hals en daarna keek ze grijnzend naar hem op. ' Nu wil ik ook weten wat jij allemaal met mij zou willen doen...'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 17:07

Koning Reagan Tridon

Hij voelde haar lippen in zijn hals en genoot van de manier waarop ze zoog, ze was zo uitdagend, zo heerlijk.. Ze wilde weten wat hij allemaal met haar wilde doen.
"Je maakt iets in me los wat ik nog nooit eerder heb gevoeld, ik voel zoveel verlangen naar jou..." Klonk zijn stem laag. Hij draaide haar om en drukte haar in het bed, hij pakte haar handen vast en hield die met een hand vast boven haar hoofd, met die andere gleed hij over haar lichaam heen.
"Ik wil je lichaam voelen, aanraken... je bent zo mooi." Hij kon niet eens goed onder woorden brengen wat hij met haar allemaal wilde, maar ze maakte zeker veel in hem los.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 17:13

Gwynn Hiddon

Hij vertelde een beetje wat hij voelde en wat hij wilde. Ze werd vastgepakt en ze kreunde zachtjes toen hij haar aanraakte. Dit was echt heerlijk, ze genoot enorm van hem zo. 'Ik vind het echt geweldig als je zo bent...' kreunde ze nu zacht. Dat had ze wel nodig, want anders ging ze heel erg naar Thobias verlangen. Als Reagan dit deed, was dat een stuk minder. Bovendien was het een goed teken dat hij het allemaal zo heftig voelde. Hij was helemaal niet bang meer, gelukkig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 17:18

Koning Reagan Tridon

Ze vond hem geweldig zo en dat was wel de aanmoediging die hij nodig had eigenlijk. Hij begon steviger haar lichaam te kneden, na een tijdje gleed zijn hand naar onderen toe terwijl hij haar stevig vast bleef houden met zijn andere hand. Zijn vingers gleden over haar onderbuik, steeds wat verder en hij was lichtelijk ruw en verlangend, hij wilde wel alles voor haar doen, maar hij begon nu zo erg te verlangen dat hij zelfs wat ruw werd.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 17:20

Gwynn Hiddon

Hij ging nog verder en ze kreunde zacht door zijn vingers op haar huid. Hij hield haar stevig vast en dit was toch echt wel genieten, het was heerlijk om zo met elkaar om te gaan. Dit was alles waar ze op gehoopt had, ze wist dat ze steeds verder konden gaan en dat was ook nog eens een heel mooi vooruitzicht. Ze was heel benieuwd wat hij allemaal nog meer leuk vond als de angst geen rol meer speelde. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan, voor zo ver dat mogelijk was nu.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 17:28

Koning Reagan Tridon

Hij liet haar kreunen en dat vond hij toch wel heel erg leuk, ze drukte ook haar lichaam tegen hem aan en daardoor hield hij het echt niet meer uit, hij liet zich in haar glijden en boog zich overe haar heen terwijl hij haar handen nog steeds vasthield. Hij drukte haar stevig in het bed en bewoog stevig. Hij beet in haar hals en schraapte met zijn tanden over haar nek heen terwijl hij zelf genietend kreunde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 17:35

Gwynn Hiddon

Het was duidelijk dat hij het niet meer uit hield, dat zouden ze toch wat meer moeten oefenen, maar ze vind het leuk dat hij zo heftig reageerde op alles. Het was fijn om te merken dat hij er van genoot. Hij drong naar binnen en ze kreunde zachtjes, al werd het een stuk meer toen ze zijn tanden in haar hals voelde. Ze kreunde heftiger en ze genoot van alles wat hij deed, het was vooral heel fijn om te merken dat hij zich steeds meer kon laten gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 18:22

Koning Reagan Tridon

Veel te snel al kwam hij tot zijn hoogtepunt. Hij keek Gwynn even met twinkelende ogen aan en kwam langzaam van haar af. Hij zoende haar liefdevol en zachtjes. "Dat was echt heerlijk..." Fluisterde hij haar toe en hij streelde langs haar wang met een glimlach. Hij pakte haar zachtjes vast en trok haar tegen zich aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2016, 18:41

Gwynn Hiddon

Hij kwam al heel erg snel tot zijn hoogtepunt en daar moest ze toch een beetje aan wennen. Thobias hield het meestal aardig vol en kon vaak ook heel snel nog een keertje, maar Reagan was al snel klaar, al snapte ze ook wel dat het voor hem allemaal nogal heftig was. Hij vond het heerlijk en daardoor grijnsde ze even. 'Dat merkte ik... Maar ik vond het ook fijn.' zei ze zacht. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en ze sloot haar ogen, ze was best wel moe.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2016, 18:44

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat ze merkte dat hij het lekker vond. "Sorry... het was inderdaad snel klaar, maar dat komt denk ik wel." Glimlachte hij lichtelijk naar Gwynn. Hij voelde hoe ze haar hoofd tegen hem aanlegde en hij trok de dekens over hun lichamen heen en sloot haar in zijn armen.
"Zullen we maar gaan slapen, schoonheid?" Vroeg hij aan haar met een lichte glimlach rond zijn lippen en hij drukte een kusje op haar voorhoofd.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen