Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/7/2016, 18:59

Koningin Destiney Hiddon

"Ik ook... het is fijn om naast jou wakker te worden." Glimlachte ze hem toe. Zijn hand gleed over haar buik heen naar boven toe, ze liet hem maar een beetje, ze vond het wel heel fijn wat hij deed. Hij kwam overeind en ze zag hem de brief schrijven. Ze kroop tegen hem aan toen hij weer bij haar kwam en ze keek zelf ook naar zijn armen. Zachtjes streelde ze erlangs, daarna kwam ze langzaam overeind. Ze liep heel voorzichtig en moeizaam naar de badkamer en kwam terug met een vochtig doekje en ging bij Thobias op schoot zitten. Zachtjes begon ze zijn armen schoon te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/7/2016, 19:20

Koning Thobias Hiddon

Ze pakte een doek en daarna kwam ze bij hem op schoot zitten. Ze maakte de plekken schoon en hij leunde wat tegen haar aan, weer drukte hij zachtjes zijn lippen in haar hals. zolang hij niet te ver ging leek ze het gelukkig niet zo heel erg te vinden. 'Ik hou echt heel erg van je....' Fluisterde hij. ' Je moet het wel meteen zeggen als je pijn hebt, altijd. Ook al wil je niet dat ik bezorgd ben.' Fluisterde hij nu. Na een tijdje hoorde hij bij de deur dat Gwynn er was, hij riep haar binnen en hij bleef Destiney vasthouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/7/2016, 21:53

Koningin Destiney Hiddon

Hij leunde tegen haar aan en ze voelde zijn lippen weer zacht in haar hals. Ze vond het echt ongelooflijk fijn wat hij deed en ze sloot haar ogen om te genieten. Hij vertelde haar dat hij echt heel erg veel van haar hield en ze keek hem met twinkelende ogen even aan. Ze ging voorzichtig verder met het schoonmaken.
"Het doet continu pijn, Thobias... maar het ergste vind ik mijn haar..." Fluisterde ze heel zachtjes tegen hem. Ze schaamde zich ervoor, ze werd echt helemaal kaal.
Gwynn was er en ze keek naar de deur om te wachten tot de vrouw binnen kwam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/7/2016, 22:09

Gwynn Hiddon

Toen ze binnenkwam zag ze Thobias en Destiney zitten. Ze was zijn armen aan het schoonmaken, die helemaal open lagen. Het deed haar pijn dat hij dit nog steeds deed. dat hij het nodig had. Daarna keek ze naar Destiney, die er nog veel erger uitzag. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg ze meteen heel erg bezorgd en ze kwam langzaam wat dichterbij. Ze zag er echt heel erg ziek uit. Alsof het ernstig was, heel erg ernstig. Dat zou wel de armen van Thobias verklaren, het zou hem heel erg veel pijn doen. Moest ze daarom komen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/7/2016, 22:17

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn kwam dichterbij en vroeg wat er aan de hand was. Ze kwam langzaam overeind en hield de vrouw een tijdje vast.
"Ik word weer langzaam beter nu..." Fluisterde ze zachtjes tegen haar. "Sienna vergiftigde me, maar het is nu voorbij..." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/7/2016, 22:24

Gwynn Hiddon

Ze hield Destiney stevig vast, ze werd hier heel erg verdrietig van. Toen ze vertelde wat er aan de hand was werd dat nog veel erger. ' Ze zit nu vast, mag ik hopen...' zei ze, ze keek even naar haar broer, die langzaam op keek. ' Ze ligt in de ziekenzaal.' Mompelde hij. Ze keek nu weer naar Destiney, heel erg bezorgd. 'Het is heel erg hé? Zal ik hier blijven? dan haal Saylon op of vraag ik Reagan... Dan kan ik jullie een beetje helpen.' stelde ze zachtjes voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/7/2016, 22:27

Koningin Destiney Hiddon

Ze vond het fijn dat Gwynn haar vasthield en ze vroeg naar Sienna. Destiney haalde haar schouders een beetje op, maar Thobias antwoordde dat de vrouw in de ziekenzaal was. Daarna zei Gwynn dat het echt heel erg was en vroeg of ze zou blijven.
"Dat lijkt me heel fijn... we hebben je eigenlijk laten halen zodat je Thobias kan helpen, ik kan een tijdje niets." Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/7/2016, 22:34

Gwynn Hiddon

Destiney zou het heel erg fijn vinden en ze knikte even, dat wilde ze wel, ze wilde heel erg graag helpen en er ook voor Destiney zijn. Dat vond ze belangrijk. Ze vertelde dat ze hadden gevraagd of ze wilde komen voor Thobias, ze kon een tijdje niets en ze knikte even nadenkend. 'Ik weet niet zo goed hoe Reagan daar over denkt...' gaf ze toe. Ze vond het moeilijk want ze wilde het zelf wel, maar ze was ergens bang voor de gevoelens die ze had voor Thobias, straks werd het van hun allebei erger. 'Willen jullie het aan Reagan vragen?' Vroeg ze zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/7/2016, 22:41

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn knikte een beetje en gaf aan dat ze niet wist hoe Reagan erover zou denken. "Ja, we moeten het vragen." Knikte ze alleen maar. Ze legde haar hoofd zachtjes tegen Gwynn aan en sloot haar ogen. Ze had niet echt de energie om iets te regelen.
Ze had geen idee wat Reagan zou vinden en het maakte haar ook niet zo heel veel uit eigenlijk, want ze wilde gewoon een oplossing, zo kon ze niet samen met Thobias zijn.
"Ik ben alleen bang..." Fluisterde ze heel zachtjes. Ze keek naar Thobias.Ze was zo bang dat hij haar zou vergeten als hij Gwynn had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/7/2016, 22:46

Gwynn Hiddon

Ze zag dat Thobias een brief verstuurde naar Reagan, of hij wilde komen. Daarna keek ze weer naar Destiney, ze bleef haar stevig vasthouden in haar armen. 'Het komt goed, ik ga jullie helpen en je hoeft niet bang te zijn, dat is niet nodig.' zei ze zachtjes. Ze wilde echt alleen maar helpen en het niet erger maken. Ze keek naar Thobias, hij zag er ook niet goed uit, hij maakte zich duidelijk enorm veel zorgen, ze zag het verdriet in zijn donkere ogen. ' Ga lekker in bed liggen... Je hebt het nodig.' zei ze zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/7/2016, 22:50

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn gaf aan dat het allemaal goed zou komen en dat ze hen ging helpen. Ze hoefde ook niet bang te zijn, want het was niet nodig volgens Gwynn. Langzaam knikte ze een klein beetje. Gwynn zei ook dat ze in bed moest gaan liggen, want ze had het hard nodig. Ze knikte een klein beetje, daarna ging ze langzaam in het bed liggen en pakte ze Thobias zachtjes vast, ze streelde met haar vingers over zijn hand heen, ze wilde zo lief mogelijk voor hem zijn, alles eraan doen om hem bij haar te houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/7/2016, 22:59

Koning Thobias Hiddon

Hij hield Destiney vast en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang, hij wilde echt zo goed mogelijk voor haar zijn nu, haar laten zien dat hij heel erg veel van haar hield. ' Je moet echt niet bang zijn. Ik ben harstikke gek op jou... Echt... Ik maak mij ontzettend veel zorgen en ik hoop dat jij je heel snel beter gaat voelen, maar dat gaat niet als je bang bent... Ik zal je nooit laten stikken.' zei hij zacht tegen haar en hij streek langs haar wang. ' Ga maar lekker slapen, ik hou van je...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/7/2016, 13:33

Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte een klein beetje door Thobias en luisterde naar hem. Hij was wel heel erg lief voor haar en dat vond ze ontzettend fijn. Hij gaf haar zo wel een hele hoop vertrouwen op deze manier.
"Je bent heel lief... ik hou ook van jou." Mompelde ze zachtjes tegen hem en ze viel langzaam weer in slaap.
Een paar seconden daarna klopte Reagan aan op de deur van de slaapkamer. Hij had het bericht ontvangen en was benieuwd naar wat er aan de hand was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/7/2016, 15:17

Koning Thobias Hiddon

'Blijf jij hier? Ik ga wel even met hem praten ..' zei hij zacht tegen haar. Gwynn knikte even en hij begroette Reagan even kort, daarna nam hij haar mee naar een andere kamer. 'Destiney is vergiftigd, ze zal de komende tijd nog erg ziek zijn en Gwynn stelde voor om hier te blijven, maar ze wilde dat niet beslissen zonder jouw mening. Destiney zou het fijn vinden.' zei hij zacht. Hij had het niet over de rest, hij vond dat nog heel erg lastig. 'Ik kan wel wat steun gebruiken....'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/7/2016, 15:33

Koning Reagan Tridon

Hij werd even begroet en daarna meteen meegenomen door Thobias. Wat verward keek hij de man aan dooor zijn korte uitleg.
"Jemig, gaat het wel? Is ze een beetje in orde?" Vroeg hij bezorgd aan zijn vriend. Thobias zei dat Gwynn wilde blijven, maar dat ze niet zonder hem wilde beslissen. Hij knikte een beetje.
"Ik blijf ook wel hier, het gaat allemaal goed in Riverwood, ik kan wel een tijdje blijven." Sprak hij meteen behulpzaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/7/2016, 15:44

Koning Thobias Hiddon

Hij keek Reagan even dankbaar aan, het was heel lief van hem. 'Het gaat nu wel, ze overleeft het, maar het gaat lang duren en ze heeft veel pijn, ze is heel zwak.' zei hij zacht tegen zijn vriend. Hij haalde een hand door zijn haar heen, hij was zelf ook echt wat in de war door alles, hij maakte zich heel veel zorgen om zijn vrouw en daardoor was hij in de war. Hij had daarom ook zichzelf zo veel pijn gedaan,want dan voelde hij de rest veel minder. 'Gwynn is nu bij Destiney, je kan je eigen kamer gebruiken.' zei hij zachtjes. Daarna liep hij al weg, terug naar Destiney.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/7/2016, 16:41

Koning Reagan Tridon

Ze zou het overleven volgens Thobias en daardoor knikte hij eventjes, wel opgelucht.
"Arm ding... ze verdiend het echt niet." Fluisterde hij zachtjes. Dat vond hij echt, Destiney maakte al zo ongelooflijk veel nare dingen mee dat ze dit zeker niet verdiende.
Hij mocht zijn eigen kamer gebruiken en daarna liep Thobias weer weg, duidelijk wilde hij hem er dan dus niet bij hebben, daardoor ging Reagan naar de slaapkamer toe om daar zichzelf weer te installeren.


Thomas Hiddon

Hij was ongerust, normaal gesproken zag hij zijn moeder elke dag, maar nu niet, hij had haar al een paar dagen niet meer gezien en dat maakte hem ergens heel erg bang, niemand wilde hem vertellen wat er aan de hand was, iedereen zweeg en zijn vader was ook niet in de werkkamer waar hij normaal gesproken was. Daardoor liep de jongen naar hun slaapkamer toe en klopte heel voorzichtig even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/7/2016, 16:53

Koning Thobias Hiddon

Hij deed niet eens echt iets met Gwynn nu. Hij zou heel erg graag willen, maar hij was te erg in de war en hij vond dat het niet kon nu, hij was bang dat Reagan ook nog eens boos zou worden. Dat wilde hij echt niet hebben. Hij wilde net naar zijn werkkamer lopen toen Thomas bij de deur stond. 'Hey jongen. Ga maar naar binnen. Ik kan je niet precies vertellen wat er gebeurd is, maar ze zal wel beter worden.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/7/2016, 17:03

Thomas Hiddon

Hij zag zijn vader en die zei dat hij naar binnen moest gaan. Hij kon niet vertellen wat er gebeurd was, maar zijn moeder zou beter worden.
"Is mama ziek?" Vroeg hij aan hem met grote ogen, zijn moeder was nooit ziek, zijn moeder was de sterkste die hij kende, als hij eerlijk mocht zijn zelfs sterker dan zijn vader.
"Hoe kan dat? Mama is nooit ziek..." Fluisterde hij en hij keek wat hulpeloos naar zijn vader.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/7/2016, 17:13

Koning Thobias Hiddon

' Ze heeft vergif in zich gehad. Niemand mag dat weten, Thomas. Het blijft tussen ons. Maar ze komt er weer boven op, het komt helemaal goed, ze zal niet sterven, maar ze is wel erg ziek en ze zal nog heel lang nodig hebben om bij te komen. daarom ligt ze nu ook te slapen, maar het komt echt goed. Blijf maar een beetje lief voor haar..' zei hij zacht tegen zijn zoon. Hij keek even naar Gwynn, die een beetje naar hem glimlachte. Hij waardeerde haar steun wel heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/7/2016, 18:37

Thomas Hiddon

Hij schrok van wat ze vader zei. "Arme mama..." Fluisterde hij heel zachtjes, hij was echt geshockt. "Wie wil mama dan pijn doen?" Wilde hij weten. Dat kon niemand zijn, dat kon toch echt niet... zijn moeder was super lief. Hij moest lief zijn voor zijn moeder en hij knikte meteen. Hij zou zo lief mogelijk tegen haar zijn.
Hij liep voorzichtig naar binnen toe en keek naar zijn moeder. Hij voelde de tranen in zijn ogen branden. Ze zag er heel ziek uit.... Hij bleef staan, niet goed wetend wat hij moest doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/7/2016, 20:08

Koning Thobias Hiddon

Hij had veel meer het gevoel dat hij er voor zijn zoon moest zijn nu, veel meer. Alsof hij die verantwoordelijkheid nu alleen had, al was dat eigenlijk ook zo. het ging eigenlijk wel goed tussen hem en Thomas nu de jongen ouder werd, gelukkig. 'Dat kan ik niet zeggen, jongen. Ik beloof je alleen dat het nooit meer zal gebeuren, daar zal ik zelf voor zorgen. Het komt goed, je mag hier wel blijven vanavond, als je dat fijn vindt.' zei hij zacht. Hij legde zijn hand op de schouder van zijn zoon om hem wat steun te geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 31/7/2016, 22:07

Thomas Hiddon

Zijn vader kon niet zeggen wie het had gedaan, hij kon alleen beloven dat het niet meer zou gebeuren en daar ging hij voor zorgen. Thomas knikte daardoor een klein beetje en glimlachte lichtelijk. Hij mocht zelfs hier blijven van zijn vader.
"Dat vind ik heel fijn." Fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd tegen zijn vader aan terwijl hij naar zijn moeder keek die nog lag te slapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 31/7/2016, 22:25

Koning Thobias Hiddon

'Dat dacht ik al... dat zou jouw moeder ook goed doen, denk ik. Ze voelt vast dat jij in de buurt bent,' zei hij zacht. 'Blijf jij even hier? Dan ga ik met Gwynn wat eten, dan zie ik je daarna weer. Als er iets is zijn wij in de buurt, ik kom straks weer bij jou kijken, je kan zo in bed kruipen als je moe bent,' sprak hij tegen zijn zoon. Hij moest gewoon heel even weg, anders werd hij helemaal gek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 31/7/2016, 22:32

Thomas HIddon

Hij vond het fijn dat zijn vader zo lief voor hem was, dit soort momenten vond hij wel heel erg fijn.
"Ja, ik blijf wel bij haar." Hij wilde graag op zijn moeder letten, hij voelde zich toch een soort verantwoordelijk voor haar, want zij had altijd voor hem gezorgd en nu kon hij een beetje voor haar zorgen.
"Eet smakelijk." Glimlachte hij en daarna ging hij voorzichtig bij zijn moeder zitten en keek hij naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 38 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum