Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 21:16

Koning Thobias Hiddon


Hij keek eventjes op toen er geklopt werd op de deur. ' Kom maar binnen.' zei hij. Het werken ging wel goed, hij deed keihard zijn best om zichzelf bezig te houden, al was dat niet zo makkelijk. Hij dacht veel te veel aan Gwynn en Reagan en hij voelde zich onrustig doordat het in zijn lichaam zo onrustig was. Dat was akelig omdat hij er niets aan kon doen. Daar probeerde hij ook maar niet al te veel aan te denken, het maakte het niet makkelijker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 21:20

Koningin Destiney Hiddon

Ze opende de deur wanneer ze binnen mocht komen en ze glimlachte naar Thobias. "Hé, hoe gaat het werken?" Vroeg ze aan hem met een glimlach en ze kwam naar hem toe. Zachtjes drukte ze een kus op zijn wang en streek door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 21:31

Koning Thobias Hiddon

Het was Destiney die binnen kwam en daardoor glimlachte hij een beetje, hij vond het wel fijn om haar te zien. Hij pakte haar vast en hij trok haar bij zich op schoot, meteen voelde hij het weer, het deed echt best wel veel pijn. Hij werd gek van het tegenstrijdige gevoel, dat zijn lichaam zo heftig reageerde. 'Het gaat eigenlijk wel goed, maar ik ben wel best wel veel afgeleid. Maar het valt mij niet tegen.' zei hij eerlijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 21:48

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door hem vastgepakt en op schoot getrokken. Ze merkte het weer bij hem en ze kroop voorzichtig tegen hem aan. Zijn lichaam reageerde behoorlijk op haar. "Het lijkt me wel vervelend..." Mompelde ze zacht tegen hem. Hij gaf aan dat het wel goed ging. Hij was alleen veel afgeleid.
"Ik ben blij dat het allemaal wel gaat." Sprak ze liefdevol, ze was vooral blij dat hij zichzelf nog geen pijn had gedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 22:03

Koning Thobias Hiddon

Ze zei nu zacht dat het haar wel vervelend leek en hij knikte langzaam. Het was heel erg vervelend, enorm irritant en nog pijnlijk ook. Vooral omdat hij niet wist wat hij moest doen. Hij gaf haar zacht een kusje en hij hield zijn armen om haar heen geslagen. Normaal gesproken zou hij hier ook wel moeite mee hebben en op reageren, alleen niet zo snel en zo heftig. Nu wel, het was alsof ze na een dag uitdagen naakt voor hem stond, zo erg was het. 'Ik vind het leuk dat je even langs komt.' zei hij zacht en lief tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 22:22

Koningin Destiney Hiddon

Hij knikte een beetje toen ze aangaf dat het haar vervelend leek. Ze kreeg een klein kusje van hem en ze kroop zacht tegen hem aan. Ze vond het wel heel prettig om zo bij hem te kunnen zijn. Hij gaf aan dat hij het wel leuk vond dat ze even langs kwam. Daardoor twinkelden haar ogen, ze vond hem momenteel wel echt zo ontzettend veel liever voor haar, ze kreeg zoveel meer aandacht en liefde dan normaal gesproken.
"Zal ik Danny vragen of zij kan zien waar dit aan ligt?" Vroeg ze hem nu voorzichtig en zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 22:33

Koning Thobias Hiddon


Hij ademde diep in door wat ze nu vroeg. 'Ik vind het heel erg ongemakkelijk, het is toch niet zo gek dat ik even geen zin heb? Volgens mij heeft iedereen dat wel eens... Straks vindt ze het heel raar en ik vind het ook heel erg raar om er over te moeten praten.' Gaf hij nu eerlijk toe. Hij wist niet zo goed hoe hij dat moest doen. Het zou echt enorm ongemakkelijk zijn, hoe kon hij dat met haar bespreken? Hij zou haar niet eens echt aan durven kijken, waarschijnlijk. Maar dit was ook niets, dit was niet fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 22:37

Koningin Destiney Hiddon

"Normaal gesproken als je lichaam zin heeft, heb je ook zin, het hoort volgens mij een beetje bij elkaar, tenminste, dat is bij mij altijd zo." Sprak ze zacht tegen Thobias en ze streelde langs zijn wang.
"Ik denk dat ze wel ergere dingen heeft meegemaakt..." Glimlachte ze hem toe. Niet veel later werd er op de deur geklopt, het was Danny. "Daar zul je haar meteen hebben." Grijnsde Destiney. Ze drukte een kusje op zijn voorhoofd, hij moest hier niet bang voor zijn, waarschijnlijk voelde Danny hem sowieso wel aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 22:51

Koning Thobias Hiddon

' Ja, ik denk het ook wel, normaal is dat ook wel zo.' Stemde hij in. Ze had er ook wel gelijk in, maar hij vond het wel lastig. Ze zei dat ze wel eens gekkere dingen meegemaakt had waarschijnlijk en hij slikte even, er werd op de deur geklopt. ' Kom maar binnen.' zei hij. Hij wist dat dit wel opgelost moest worden, misschien kon ze wel helpen, al vond hij het echt nu al enorm ongemakkelijk. Hij hoopte dat Destiney met haar wilde praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 23:03

Danny

Ze kwam meteen binnen wanneer het mocht en keek Thobias gekweld aan. "Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik denk dat het met jou te maken heeft. Ik voel me zo vreselijk beroerd..." Mompelde ze zachtjes en ze wreef over haar gezicht heen. ze zag ook lijkbleek en ziek.
"Heb je ergens last van?" Vroeg ze aan Thobias, dat zou namelijk heel erg goed verklaren waarom zij zich zo ziek voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 23:11

Koning Thobias Hiddon

Danny kwam binnen en vertelde dat er iets aan de hand was, dat ze zich niet goed voelde. Ze dacht dat het door hem kwam, ze vroeg of er iets aan de hand was met hem. 'Nou, er is wel iets aan de hand , maar het is een beetje ongemakkelijk om er over te praten....' zei hij zacht tegen haar. Hij werd nu al rood, hoe ging hij dit ooit verwoorden? Het was voor hem echt heel erg raar dat hij hier last van had, hij schaamde zich dat hij niet normaal kon doen wat hij normaal ook deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 23:15

Danny

HIj gaf aan dat er wel iets met hem aan de hand was, daardoor haalde ze opgelucht adem. "Gelukkig, dan kan ik er tenminste iets aan doen." Sprak ze. Hij vond het ongemakkelijk om erover te praten. Ze haalde haar schouders even op. "Dat hoeft ook niet." Zei ze simpel tegen hem. Haar vingers legde ze nu op zijn hoofd en ze grinnikte. "Ah, daarom wil je er niet over praten." Lachte ze hem toe, plagend omdat ze dit helemaal niet bij zo'n man als Thobias vond passen om zich hiervoor te schamen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 23:26

Koning Thobias Hiddon

Ze was er blij mee en ze wilde er meteen iets aan doen. Hij hoefde het niet te vertellen, meteen legde ze haar vinger op zijn hoofd en door wat ze zei schudde hij zijn hoofd. 'Het is niet zo fijn.' zei hij zacht tegen haar. Het deed echt pijn omdat zijn lichaam nogal strak stond van de spanning. 'Kan je er iets aan doen? Het is gewoon normaal toch?' Vroeg hij zacht. Hij had dit nog nooit gehad, maar hij hoopte dat het voor andere mannen wel normaal was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/6/2016, 23:37

Danny

Hij zei haar zachtjes dat het niet fijn was. "Nee, dat voel ik." Sprak ze zacht, daarom was het voor haar ook niet prettig. Hij wilde weten of ze er iets aan kon doen en of het normaal was.
"Normaal is het niet." Mompelde ze hem toe. "Het komt omdat ik wat dingen bij je gedaan heb, waarschijnlijk heb ik daardoor wat in de war gebracht, maar dat kan ik simpel weer herstellen. Waarschijnlijk staat je lust in verband met je woede." Legde ze hem zacht uit. Destiney keek vol interesse toe en ze luisterde. "Kun je er niet voor zorgen dat hij af en toe een dagje zo is?" Vroeg ze lichtelijk plagend en ze gaf Thobias een knipoog.
"Ik weet niet zo goed wat voor effect het heeft, maar de woede zal wel minder zijn, dus de lust misschien ook een beetje." Danny vond het wel moeilijk om aan iemand uit te leggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/6/2016, 23:46

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het niet normaal was en daarna legde ze uit dat het kwam doordat ze wat dingen gedaan had en dat zijn lust in verband stond met zijn woede. 'Dat kan wel kloppen, dat is altijd wel een beetje zo geweest. ' zei hij tegen haar. 'Als ik de kust terug wil, zal de woede dus ook weer terug komen? Dat wil ik ook niet... Maar dit is ook niet echt handig, ik heb er echt totaal geen zin in. Gewoon niks.... Waarschijnlijk kunnen jullie allebei naakt voor mij gaan staan.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/6/2016, 07:29

Danny

Hij gaf aan dat haar conclusie wel kon kloppen, dat het altijd wel een beetje zo geweest was. Hij vroeg ook dat als hij de lust terug wilde, dat zijn woede dan ook terug kwam. Dat wilde hij niet. Ze grinnikte door de rest.
"Laten we dat maar niet uit gaan proberen." Sprak ze hem toe. "Je hoofd is niet in balans, Thobias, ik kan proberen om je elke dag een stukje terug te geven, dan kunnen we zien wanneer je in balans bent, wanneer je niet al te boos wordt, maar er wel zin in hebt. Helemaal niet boos worden is ook niet goed namelijk." Legde ze hem uit. Destiney ging langzaam zitten, ze moest toegeven dat ze Danny wel mocht, ze wist duidelijk wat ze aan het doen was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/6/2016, 08:44

Koning Thobias Hiddon

Ze gaf aan wat ze kon doen en hij knikte langzaam, hij vond het prima, hij wilde gewoon dat het opgelost werd. Dat was het belangrijkste. Dat het eventjes zou duren was niet zo heel erg. Hij glimlachte kort naar Destiney, hij was blij met haar. 'Ik ga zo nog even werken, zie ik je vanavond bij het eten?' Vroeg hij nu aan haar. Hij was gelukkig wel redelijk vrolijk, al wist hij hoe snel dat fout kon gaan, maar vandaag had hij zijn armen nog niet aangeraakt. Alleen dat vervelende gevoel in zijn lichaam deed echt pijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/6/2016, 16:18

Danny

Hij knikte en leek het op zich wel een goede oplossing te vinden. Daarna zag ze hem naar zijn vrouw kijken. Destiney knikte op zijn woorden, ze kwam overeind en gaf hem een klein en lief kusje. Daarna liep ze de kamer uit. Danny keek hem doordringend aan.
"Wil je dat ik alvast begin met het brengen van een balans?" Vroeg ze nu aan Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/6/2016, 17:32

Koning Thobias Hiddon

Destiney vertrok en hij keek naar Danny. ze vroeg of hij wilde dat ze alvast begon en hij dacht er even over na, maar daarna knikte hij toch. Dit was niet te doen voor hem, het deed pijn, bovendien wilde hij juist die afleiding, hij wilde er juist wel van kunnen genieten. Dat was nu echt niet zo, hij had er totaal geen zin in. Hij keek op naar haar en hij leunde iets achterover, hij vond het nog steeds ongemakkelijk. Het was een vervelend probleem en hij had het gevoel dat hij dit niet hoorde te hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/6/2016, 19:48

Danny

Hij knikte, hij wilde dat ze hem alvast zou helpen. Hij bleef zitten in zijn stoel en keek haar aan. Ze glimlachte eventjes naar hem en ging achter hem staan. Haar handen legde ze op zijn hoofd neer en zonk daarna weer zijn hoofd in, ze kwam van alles tegen, maar ze focuste zich maar op één ding, het was alsof ze aan een knop draaide, een klein tikje.... daarna stopte ze weer. Hopend dat dit ongeveer goed zal zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/6/2016, 19:58

Koning Thobias Hiddon

Ze glimlachte naar hem en ze kwam achter hem staan, hij voelde haar handen op zijn hoofd en hij voelde ergens wel wat ze deed, al merkte hij het niet helemaal. Hij voelde meer dat er iets gebeurde. Toen ze klaar leek te zijn keek hij weer langzaam op, zou het nu anders zijn? Hij liet zijn blik langzaam over Danny heen glijden, om te kijken of het iets met hem deed. De lichamelijke reactie was weer heel duidelijk aanwezig, maar hij had er nog steeds geen zin in. Anders zou hij zich nu wel anders voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/6/2016, 20:22

Danny

Ze zag hem naar haar kijken, maar hij leek het nog niet te voelen. Ze fronste haar wenkbrauwen eventjes. Daarna raakte ze zijn arm aan en dat veranderde ineens alles. Ze wist niet hoe, het was een soort activatie. Soms begreep ze echt vrij weinig van haar kracht, maar het ging steeds beter, ze begon steeds meer kennis te krijgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/6/2016, 20:26

Koning Thobias Hiddon

Ze raakte zijn arm aan en door wat hij in één keer door zijn lichaam voelde gaan hapte hij naar adem. Dat was nogal intens. Zijn blik gleed nog eens over haar heen en daarna keek hij langzaam weg. Ze stond wel heel dichtbij en ze zag er wel héél erg aantrekkelijk uit vandaag. Was dat altijd zo? Ze was echt ongelofelijk aantrekkelijk. Hij slikte moeizaam en hij probeerde zijn gedachten een beetje rustig te houden, dit kwam doordat hij de afgelopen dagen niets gedaan had, niet echt door Danny.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/6/2016, 20:37

Danny

Het werkte en ze grinnikte daardoor zachtjes. ze verliet langzaam zijn kamer en haalde Destiney op, de vrouw was nogal verbaasd maar leek wel naar Thobias toe te willen. Met een grijns stuurde Danny haar daarheen en Destiney stond al heel erg gauw in de deuropening van de werkkamer met een uitdagende blik in haar ogen. Ze begon er nu zelf ook wel behoorlijk zin in te krijgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/6/2016, 20:38

Koning Thobias hiddon

Ze vertrok en even later stond Destiney in de deuropening, de blik die ze hem gaf liet hem grijnzen. Hij was er zelf ook wel echt aan toe nu, hij hoopte dat hij zich hierna beter zou voelen. Hij liep naar haar toe en hij drukte de deur dicht, daarna zette hij haar tegen de deur aan en zoende hij haar heftig. Hij had er flink wat zin in nu, al was dat ook niet zo gek. Het leek nog sterker aanwezig te zijn dan normaal, maar dat kwam waarschijnlijk door de afgelopen dagen. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok heel erg snel haar jurk uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum