Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 15:01

Koningin Destiney Hiddon

Hij knikte langzaam door haar woorden en ze glimlachte een klein beetje naar hem. Ze vond het echt niet erg, hij was lief voor haar en deed zijn best. Hij deed niets wat niet mocht en dit kon gebeuren.
Hij schaamde zich kapot en voelde zich net een klein kind. "Ach lieverd, je hoeft je voor mij echt niet te schamen hoor... het is lang geleden, ik begrijp wel dat je je niet in kan houden." Sprak ze hem zachtjes toe. Daarna kwam ze uit bed en ging ze zichzelf in de badkamer even wassen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 15:04

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij zich echt niet hoefde te schamen, het was lang geleden en ze begreep wel dat hij het niet in kon houden. 'Ik droomde nogal realistisch...' fluisterde hij, omdat hij wist dat het daardoor kwam. Ze ging uit het bed en ze ging de badkamer in, hij besloot het hele bed maar even te verschonen, dat was wel zo fris. Daarna bekeek hij zichzelf even, hij moest zo ook maar de badkamer in gaan. Hij was wel opgelucht dat ze het niet erg vond, hij was echt bang geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 15:11

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer ze zichzelf een beetje opgeknapt had, opende ze de deur van de badkamer. Ze glimlachte naar Thobias. "Misschien moet je zelf ook maar even jezelf opfrissen." Plaagde ze hem een klein beetje. Daarna kroop ze het bed weer in, ze was nog steeds wel een beetje moe en viel eigenlijk meteen in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 15:15

Koning Thobias Hiddon

Door wat Destiney zei grijnsde hij nu zelfs weer, hij was echt blij dat ze niet boos was, heel erg. 'Ja, dat lijkt mij verstandig,' zei hij zacht. Hij ging de badkamer in en hij maakte zichzelf helemaal schoon, daarna trok hij schoon ondergoed aan en liep hij weer terug naar Destiney, die al lag te slapen. Hij bleef een tijdje naar haar kijken, maar daarna liep hij toch de slaapkamer uit en ging hij op de bank liggen, dat was beter, dat kon hij beter hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 15:21

Koningin Destiney Hiddon

De volgende ochtend werd ze langzaam wakker. Ze was alleen... Thobias lag niet bij haar. Ze merkte dat ze toch wel ongerust was. Snel sprong ze uit bed en trok ze haar kleding aan. Daarna liep ze vluchtig de kamer in, meteen zag ze thobias daar op de bank liggen, ze haalde diep adem en voelde haar hartslag langzaam weer naar beneden zakken. Ze ging voorzichtig bij hem zitten en pakte aarzelend zijn hand. Zo keek ze naar hem en dacht ze na over een oplossing.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 15:24

Koning Thobias Hiddon

Hij sliep een beetje onrustig, maar hij had wel zijn rust nodig en gelukkig bleef hij dus ook wel aardig doorslapen, hij werd langzaam wakker en hij realiseerde zich dat er iemand bij hem zat, hij glimlachte toen hij zag dat het Destiney was, ze had zelfs zijn hand vast. 'Ik hou van je,' mompelde hij. Hij kwam iets overeind en hij keek naar haar. 'Ik dacht dat het beter was om toch maar even op de bank te gaan liggen,' gaf hij nu toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 15:35

Koningin Destiney Hiddon

Langzaam werd Thobias wakker en hij mompelde zachtjes dat hij van haar hield. Daardoor glimlachte ze hem toe. "Goedemorgen knapperd... ik houd ook van jou." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hij dacht dat het beter was om op de bank te gaan liggen. "Ja, misschien wel... al miste ik je vanochtend." Glimlachte ze hem toe.
"Ik heb een besluit genomen... ik hoopte dat Serena mij wilde helpen, mijn angst weg kan halen." Sprak ze fluisterend tegen Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 15:38

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze ook van hem hield en hij glimlachte weer naar haar, ze gaf hem wel een goed gevoel, ondanks dat hij het moeilijk had en dat hij zo onrustig was. Ze vond het misschien wel beter dat hij hier was gaan liggen, al miste ze hem vanochtend. 'Ik jou ook, maar ik had geen zin om nog een keer het bed te verschonen,' gaf hij toe. De kans dat het nodig was, was nogal aanwezig, want hij voelde het nog net zo goed. Zelfs nu ze naast hem zat kon hij amper van zichzelf afblijven, zo heftig was het. Het was bijna pijnlijk. Door wat ze daarna zei keek hij haar verbaasd aan, wilde ze dat echt? 'Laat je haar hier heen komen? Vandaag?' vroeg hij meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 16:08

Koningin Destiney Hiddon

Hij miste haar ook op deze manier, maar hij had geen zin om nogmaals het bed te verschonen. Daardoor giechelde ze eventjes en keek ze hem aan met een vrolijke blik. Hij keek haar verbaasd aan door wat ze hem vertelde en hij vroeg of ze Serena hier zou laten komen.
"Dat is het handigste denk ik, of niet?" Vroeg ze aan Thobias. "Vind je het een goed idee?" Vroeg ze vervolgens aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 16:14

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik denk het wel... dat is ook wel het veiligste, ik heb liever dat je een beetje in de buurt bent. Ik vind het een geweldig idee,' zei hij daarna. Hij had niet echt moeite met magie of wat dan ook en hij wilde heel graag dat dit opgelost was, hij had zo veel zin in haar dat hij elke oplossing meteen aan zou grijpen, hij wilde het echt veel te graag. 'Ik ben echt gek op je, maar ik wil je zo graag... ik wil dat het weer normaal is,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 16:19

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht ook dat het veiliger was als ze het hier deden en hij gaf ook nog eens aan dat hij het een geweldig idee vond. Daardoor grijnsde ze breed naar hem. Hij was gek op haar en wilde haar alleen veel te graag. Hij wilde dat het normaal was.
"Ik ook..." Fluisterde ze. Ze kwam overeind en schreef een brief naar Serena met de vraag of ze haar alsjeblieft wilde helpen, ze zou zo erg bij haar in het krijt staan, maar ze had er alles voor over om weer normaal te kunnen zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 16:22

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde het ook en ze kwam overeind en schreef de brief, nu moest hij nog even geduld hebben. Hij ademde trillend in en hij kwam overeind, hij wilde haar zo graag vastpakken, hij wilde haar lichaam voelen, hij wilde haar zoenen, alles om zichzelf rustiger te krijgen. 'Ik trek even wat kleding aan,' zei hij zacht. Als Serena kwam was dat wat handiger. Hij schoot de slaapkamer in en hij trok zijn kleding aan, het was ook wel fijn om weer even op adem te kunnen komen, als hij te lang bij Destiney was, ging het ook niet meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 16:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf zachtjes aan dat hij wat kleding aan ging trekken. "Verstandig." Plaagde ze hem nu. Ze pakte Thomas uit zijn wiegje en hield hem in haar armen, haar kleine mannetje. Ze vond het heerlijk om naar hem te kijken en hem vast te houden. Hij was ook zo ongelooflijk knap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 16:38

Koning Thobias Hiddon

Toen hij klaar was liep hij weer naar Destiney toe, ze had Thomas vast. Hij bleef op een afstandje naar haar kijken, zijn blik ging over haar geweldige lichaam heen en hij zuchtte zacht. Hij had zo'n geweldige vrouw, ze had een heel mooi lichaam, gelukkig was dat ook na de zwangerschap zo gebleven. Hij moest moeite doen om op afstand te blijven, ze zag er zo goed uit. Gelukkig werd er op de deur geklopt en daardoor kwam hij overeind en opende hij die, het was Serena. 'Ik ben maar meteen gekomen,' zei ze glimlachend tegen hem, hij knikte langzaam en hij staarde haar maar een beetje aan. Waarom was hem niet eerder opgevallen dat Serena zo ontzettend aantrekkelijk was?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 16:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek even opzij naar Thobias, maar ze zag heel duidelijk dat hij het nu echt niet meer vol leek te kunnen houden. Serena kwam al heel erg gauw. "Wat fijn! Dankjewel." Klonk haar stem heel zachtjes tegen haar. "Zullen we even samen naar een kamer gaan, wil jij even op Thomas letten, Thobias?" Vroeg ze glimlachend aan hem, San had hij wat te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 16:58

Koning Thobias Hiddon

Hij had het echt heel zwaar, hij moest heel veel moeite doen om haar niet vast te grijpen, om afstand te houden en gelukkig stond Destiney er al heel snel, ze vroeg of hij op Thomas wilde letten en hij knikte langzaam. Serena en Destiney vertrokken een kamer in en daar keek Serena haar vragend aan. 'Waar heeft hij last van?' vroeg ze, omdat Thobias haar echt heel erg raar aan had gekeken. 'Wat kan ik voor je betekenen?' vroeg ze daarna meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 17:25

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte zachtjes toen Serena vroeg waar Thobias last van had. "Verlangen." Sprak ze tegen de vrouw. Daarna werd er gevraagd wat ze voor haar kon betekenen.
"Ik wil niet meer bang zijn voor Thobias... kun je daarvoor zorgen? Het is gewoon stom en ik wil het echt kwijt." Vroeg ze aan de vrouw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 17:37

Serena Lomaz

'Zo erg?' Vroeg ze verbaasd aan Destiney. Thobias had haar aangekeken alsof hij een wild beest was, dat verlangen hem zo gek kon maken was bijzonder om te zien. Door wat Destiney vroeg knikte ze langzaam. 'Ik wil het proberen, maar ik weet niet of het mij helemaal lukt, of ik het helemaal weg krijg.' zei ze zacht tegen Destiney. Ze oefende steeds vaker, maar ze wist niet of ze dit al helemaal weg zou kunnen krijgen, maar ze kon vast een beetje helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 18:10

Koningin Destiney Hiddon

Serena vroeg haar of het zo erg was en ze knikte daardoor eventjes. "Ja, vreselijk..." Fluisterde ze zachtjes tegen haar. "Daarom moet ik er ook vanaf, dit gaat niet goed zo." Mompelde ze haar toe.
Serena wilde het wel proberen, maar wist niet zeker of het haar wel zou lukken.
"Als je het zou willen proberen alleen al, dat zou al echt heel erg fijn zijn." Sprak ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 18:18

Serena Lomaz

Ze zei dat het vreselijk was, daarom moest ze er ook vanaf, want dit ging niet goed. Ze kon zich er iets bij voorstellen, waarschijnlijk zou Thobias nog iemand wat aandoen als het maar lang genoeg duurde, dat was echt niet goed. 'Ja, dat wil ik, natuurlijk,' zei ze zachtjes. Ze pakte de handen van Destiney vast en ze ging opzoek naar het gevoel, uiteindelijk vond ze het en probeerde ze het te laten verdwijnen. Het koste enorm veel energie en uiteindelijk merkte ze ook dat ze het echt niet weg kreeg, maar ze hoopte dat het genoeg verminderd was. Ze liet Destiney los en ze hoorde Thomas huilen, maar daarna ook Thobias vloeken. 'Je kan beter naar hem toe, denk ik,' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 18:23

Koningin Destiney Hiddon

Serena wilde het wel. Ze pakte haar handen vast en Destiney sloot haar ogen. Ze voelde het, ze voelde hoe diep haar angst zat en ze werd bang dat dit misschien wel nooit zou verdwijnen... dat ze haar belofte aan Thobias niet waar kon maken, dat ze voor altijd bang zou zijn voor hem. Na een tijdje opende ze haar ogen weer en voelde ze hoe Serena haar los liet. Ze zei dat ze beter naar Thobias toe moest gaan.
"Dankjewel... gaat het wel verder met je?" Vroeg ze bezorgd. Ze opende wel de deur en keek Thobias aan. Meteen merkte ze dat de angst voor hem verdwenen was, waarschijnlijk was haar angst voor andere mannen dan nog wel aanwezig. Ze pakte Thomas zachtjes in haar armen en stelde haar jongetje met rust.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 18:27

Serena Lomaz

'Het gaat... het kost alleen heel veel energie,' fluisterde ze. Ze opende de deur en Serena kwam langzaam overeind, maar ze voelde zich echt best wel zwak nu, ze had hard haar best gedaan om Destiney te helpen. Ze kwam nu bij de vrouw staan. 'Wat ik weggehaald heb is wel heel kwetsbaar, hou er rekening mee dat het nu nog heel snel terug kan zijn. Ik zou voorzichtig doen de komende tijd, want anders is het zo weer terug,' fluisterde ze. Ze keek naar hun zoontje en daarna voelde ze de ogen van Thobias weer op haar branden, maar hij keek nog veel verlangender naar Destiney, dat stelde haar ergens toch gerust.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 18:30

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek naar Serena en luisterde naar haar. "Ik begrijp het... dankjewel, Serena, het betekent heel veel voor me dat je het geprobeerd hebt. Ik zal voorzichtig zijn. Thobias, alsjeblieft, dit is heel kwetsbaar, wees voorzichtig..." Klonk haar stem zachtjes.
"Red je het weer terug naar het kasteel, Serena? Ik denk dat het beter is voor je om niet te lang hier te blijven..." Sprak ze zacht tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/6/2016, 18:33

Koning Thobias Hiddon

Hij kon niet eens echt meer goed nadenken, alles ging maar over één ding en dat was ook het enige dat hij zag als hij naar de twee vrouwen keek. Misschien moest hij toch maar eens wat bij Serena proberen, wat uitdagen kon toch geen kwaad? Ze was mooi, het was hem nooit gelukt, dat was een uitdaging en dat wilde hij zo graag, hij wilde elke uitdaging aangaan. 'Ja, ik red het wel, ik ga nu wel...' zei de vrouw zacht, maar het drong niet tot hem door. 'Je kunt ook blijven,' zei hij, hij hoorde het zichzelf bijna zeggen, alsof hij het niet echt was. Het klonk ook veel meer als een bevel dan dat hij bedoeld had en hij zag hoe Serena hem aankeek, ze wist duidelijk niet wat ze moest. 'Nee joh, ik laat jullie lekker alleen...' probeerde ze nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/6/2016, 18:45

Koningin Destiney Hiddon

De vrouw zei zacht dat ze het wel zou redden en dat ze nu ging. Destiney keek Thobias doordringend aan toen hij zei dat ze kon blijven. Serena probeerde nog gewoon netjes te zeggen dat ze wilde gaan. Destiney legde Thomas weg en keek naar de vrouw.
"Ga, Serena." Ze voelde de spanning in de kamer en ze wilde niet dat Serena hier ook maar iets van mee zou krijgen. Ze moest nu echt wegwezen, anders was het te laat. Ze keek doordringend naar Thobias.
"Ik ben je vrouw, je hoort genoegen met alleen mij te nemen." Klonk haar stem uitdagend, maar ook doordringend en wat streng.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 3 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum