Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 15:03

Koning Thobias Hiddon

'Niet,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij was lang niet lief genoeg voor haar. Door wat ze daarna zei slikte hij even. 'Dat is heel lief van je, maar op de één of andere manier heeft mijn hoofd er niet zo veel zin in,' zei hij zacht. Hij reageerde er sterk op, maar het was niet dat hij er echt zin in had. Helemaal niet eigenlijk. 'Misschien is het morgen beter,' fluisterde hij daarna. 'Ik heb het zelf geprobeerd, voor ik met mijn armen begon, maar het werkte niet.' gaf hij nu zachtjes toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 15:07

Koningin Destiney Hiddon

"Je ziet niet eens de fouten die ik maak." Klonk haar stem nu voorzichtig plagend tegen hem. Hij zei daarna dat het lief was, maar hij had er geen zin in. "oh..." Ze haalde haar hand daardoor weer weg. Hij dacht dat het misschien morgen beter was. Hij had het ook zelf geprobeerd, maar het werkte niet.
"Ik ben blij om te horen dat je wel andere dingen heb geprobeerd." Klonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 15:09

Koning Thobias Hiddon

Ze haalde haar hand weg en hij ademde langzaam in, hij wist echt niet wat hij wilde. 'Misschien gaat het beter als je doorgaat... ik weet het niet,' zei hij zacht. Zijn lichaam wilde wel, dus misschien kwam het wel goed. Ze zei dat ze blij was om te horen dat hij andere dingen had geprobeerd. 'Jammer dat het totaal niet werkte,' fluisterde hij. Hij schoof zijn bord aan de kant en hij keek opzij naar haar, hij vond dit lastig. Heel lastig. Waarom werkte het niet zoals hij wilde? Normaal zou hij het geweldig vinden als ze hier iets deed. Misschien moest ze echt doorgaan. Hij pakte nu zachtjes haar hand vast en hij legde die weer op zijn broek neer. 'We proberen het wel.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 19:04

Koningin Destiney Hiddon

Hij wist niet wat het was, het kon ook dat het beter ging als ze gewoon doorging. Ze knikte eventjes. Hij vond het ook jammer dat het niet werkte. "Ik ook..." Mompelde ze. Na een tijdje pakte hij haar hand en legde die weer neer met de woorden dat ze het zouden proberen. Ze glimlachte daardoor een beetje naar hem. "Blijven we nog even hier?" Vroeg ze plagend en ze ging brutaal en uitdagend verder bij hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 19:15

Koning Thobias Hiddon

Ze ging door en vroeg of ze nog even hier zouden blijven. 'Hm, dat vind ik wel een goed idee.' zei hij. Normaal gesproken vond hij dat een stuk spannender, dus dan konden ze dat nu misschien ook wel gebruiken om te kijken of het nu wel zou werken. Misschien zou het voor verlichting zorgen, dat zou heel fijn zijn. Hij liet zijn blik over haar lichaam heen glijden en hij leunde ietsje achterover, het was wel lekker, maar nog steeds had hij niet echt veel zin.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 19:27

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het wel een goed idee en daardoor glimlachte ze eventjes naar hem. Zijn blik gleed over haar lichaam heen en ze raakte hem uitdagend aan, steeds verder over zijn been heen en ze kneep zacht. Dat terwijl ze heel rustig van haar thee dronk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 19:40

Koning Thobias Hiddon

Hij moest toegeven dat hij nu toch wel wat meer voelde gebeuren, zijn lichaam was hier echt aan toe, maar voor hem zelf was het niet zo heel erg makkelijk om die knop om te zetten. Hij zou wel willen en normaal ging dat ook, maar nu niet. Ze ging verder en ze dronk van haar thee, waardoor hij een beetje grijnsde. Het deed nog steeds niet zo veel met hem als normaal, maar hij vond het wel lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 19:53

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek even naar het gezicht van Thobias, maar hij leek het niet echt heel erg geweldig te vinden, wel lekker, maar niet super. Ze vond het jammer, het gaf haar niet echt heel erg veel doorslag om verder te gaan eigenlijk, toch bleef ze wel doorgaan en probeerde ze zo uitdagend mogelijk te blijven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 19:54

Koning Thobias Hiddon

Hij had het idee dat Destiney het minder leuk vond doordat het niet echt werkte, maar dat begreep hij wel. Dat zou hij zelf ook hebben. Hij pakte nu haar hand vast en hij drukte zacht en lief zijn lippen op die van haar. 'Om heel eerlijk te zijn zie ik het meer zitten om samen in bad te gaan en daarna in bed te knuffelen... ik hoop dat je het niet erg vindt,' fluisterde hij nu. Hij wilde wel heel graag samen zijn en haar dichtbij zich hebben, maar meer zat er duidelijk even niet in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 20:11

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe hij haar hand pakte en daarna kreeg ze een lief kusje, door wat hij voorstelde, glimlachte ze. "Dat lijkt me echt een heerlijk idee." Sprak ze nu met twinkelende ogen tegen hem. Dat is iets wat ze heel vaak wilde, maar wat meestal gewoon niet echt kon. Daarom vond ze het nu echt heerlijk dat hij dit idee had. Ze kwam overeind en trok hem met haar mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 20:13

Koning Thobias Hiddon

Ze zei gelukkig dat het haar een heerlijk idee leek, hij werd overeind getrokken en al meegenomen, daardoor grijnsde hij. 'Ik wist niet dat je daar zo enthousiast van zou worden,' plaagde hij haar nu. Eenmaal in de slaapkamer sloeg hij zijn armen om haar heen en hield hij haar heel stevig vast, daarna liet hij haar weer los en liet hij het bad vol lopen. Hij deed er heerlijke olie en zeep in en daarna draaide hij zich om naar Destiney en trok hij langzaam zijn kleren uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 20:19

Koningin Destiney Hiddon

"Normaal kan het niet zo en wil jij het ook niet graag, ik vind het fantastisch dat je dit een keer wilt, ik vind het echt fijn." Sprak ze tegen he met een liefdevolle blik in haar ogen. In de slaapkamer werd ze eventjes door hem vastgehouden en ze kroop tegen hem aan. Daarna liet hij het bad vollopen en ze keek een tijdje toe hoe hij zijn kleding uittrok met ondeugende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 20:21

Koning Thobias Hiddon

'Nu wil ik het juist heel erg graag, nu snap ik wel waarom jij dat wilt,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij zag haar ondeugende ogen toen hij zijn kleding uittrok en daardoor grinnikte hij zacht. 'Is het zo leuk om dit te zien?' vroeg hij plagend aan haar. Zodra hij alles uit had stapte hij naar haar toe en begon hij haar kleding uit te trekken. Het was allemaal heel rustig, nu ging het heel makkelijk, terwijl hij normaal heel gretig zou zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 20:30

Koningin Destiney Hiddon

Ze grijnsde door zijn woorden. "Eindelijk." Zei ze tegen hem. Hij vroeg of het leuk was om te zien hoe hij zich uitkleedde en ze knikte meteen. "Ik vind het heerlijk om te zien." Sprak ze hem met een glimlach toe. Hij kwam ophaar af en begon haar kleding uit te trekken, heel rustig en langzaam, ze genoot van zijn vingers op haar huid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 20:33

Koning Thobias Hiddon

'Je bent nog steeds tevreden met mij?' vroeg hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht aan haar. Hij hoopte het wel, hij zou het vervelend vinden als ze hem echt minder aantrekkelijk zou gaan vinden, dat was nooit goed. Toen hij haar kleding uit had trok hij haar lichaam tegen zich aan, hij merkte weer dat zijn lichaam er echt heftig op reageerde, zijn huid leek zelfs te tintelen, maar hij had er verder totaal geen behoefte aan. 'Ik heb dit nog nooit eerder gehad, geloof ik,' zei hij zacht tegen haar, omdat het voor hem best wel raar was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 20:41

Koningin Destiney Hiddon

"Natuurlijk ben ik tevreden met jou, je bent nu eindelijk weer een beetje opgeknapt en dat maakt je vreselijk aantrekkelijk." Fluisterde ze en ze streelde over zijn lichaam heen met haar vingers. Wanneer hij haar kleding uit had getrokken, werd ze tegen hem aangetrokken. Hij gaf aan dat hij het nog nooit eerder had meegemaakt dat hij geen behoefte had.
"Komt het door mij...?" Vroeg ze heel erg voorzichtig, vooral omdat hij het nog nooit eerder had meegemaakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 20:45

Koning Thobias Hiddon

'Gelukkig maar,' zei hij zacht, toch wat opgelucht. Ze streek over zijn lichaam heen en hoewel het hem normaal gesproken helemaal gek had gemaakt, voelde hij dat nu niet zo. Zijn huid tintelde, dat wel, maar hij had er nog steeds eigenlijk geen zin in. Ze vroeg voorzichtig of het door haar kwam en daardoor schudde hij langzaam zijn hoofd. 'Dat kan niet, want mijn lichaam wil het al zodra ik ook maar naar je kijk, net zoals altijd,' zei hij zacht tegen haar, met een zwakke glimlach op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 21:04

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het toch wel fijn dat ze hem nog zo aantrekkelijk vond. Ze glimlachte eventjes en haar glimlach werd breder door wat hij vervolgens zei. "Dus dat betekent dat je mij ook nog wel een beetje ziet zitten?" Plaagde ze hem. Daarna pakte ze zacht zijn hand en stapte ze het bad in. Het water was heerlijk warm.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 21:08

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik zie jou nog enorm zitten,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij ging bij haar in het warme water zitten en hij legde zijn arm om haar heen. 'Ik vind het wel vervelend dat het nu niet kan, ik wil niet dat jij iets te kort komt,' zei hij nu zacht tegen haar, omdat hij dat zelf altijd vreselijk vond. Hij kon er niet tegen en hij raakte er gefrustreerd van, hij wist alleen niet of dat voor Destiney ook zo zou zijn. Misschien was het wel heel anders, maar hij had eigenlijk geen idee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 21:11

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde en gaf aan dat hij haar nog enorm zag zitten. Hij vond het wel vervelend dat hij het nu niet kon, hij wilde niet dat ze iets tekort kwam.
"Ik kom helemaal niets tekort, ik vind dit heel erg fijn en het geeft me rust." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze kroop dicht tegen hem aan. "Nu kan ik tenminste dingen doen zonder dat je me ineens bespringt." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 21:13

Koning Thobias Hiddon

'Gelukkig, ik zou niet willen dat je het vervelend vindt. Dan doe ik het waarschijnlijk alsnog,' zei hij zacht tegen haar. 'Dat is zo, al heb ik het idee dat je het soms niet zo erg vind dat ik jou bespring,' plaagde hij haar nu en hij liet zijn vingers over haar arm heen glijden. Hij vond het ook wel heel erg fijn om op deze manier bij haar te zitten. Het deed hem goed, het liet hem ontspannen en dat was nu het belangrijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 21:16

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, dat wil ik niet hoor, net zoals jij het andersom ook liever niet hebt." Glimlachte ze hem toe. Hij zei haar dat hij dacht dat ze het soms niet erg vond als hij haar besprong. "Nee, meestal vind ik het helemaal niet erg." Lachte ze vrolijk. Zijn vingers gleden over haar arm heen en ze zuchtte genietend en ontspannen.
"Dit is wat ik je in het begin wilde laten zien, hoe fijn dit wel niet kon zijn..." Fluisterde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 21:18

Koning Thobias Hiddon

'Hm, ik vind het meestal ook niet zo erg. Het komt vast goed, ik heb gewoon een par dagen nodig, denk ik,' zei hij zacht. Hij hoopte dat het niet al te lang ging duren, want lichamelijk gezien was het niet echt een fijn gevoel. Dat kwam vast ook wel goed, het was niet zo verkeerd om het wat minder te doen. 'Je hebt het mij heel goed laten zien, want nu wil ik niets anders meer,' plaagde hij haar weer een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/6/2016, 21:22

Koningin Destiney Hiddon

"Als het langer duurt, dan moeten we denk ik wel een oplossing gaan zoeken." Sprak ze hem zachtjes toe en ze streelde eventjes langs zijn gezicht met een glimlach rond haar lippen. Hij gaf aan dat ze het hem heel goed had laten zien, want nu wilde hij niets anders. Ze grinnikte even zachtjes daardoor en gaf hem een kusje op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/6/2016, 21:24

Koning Thobias Hiddon

'Wat voor oplossing?' vroeg hij zacht. Hij wist niet zo goed waar hij aan moest denken en hij wist ook niet wanneer het echt te lang zou duren, waarschijnlijk was het ook niet goed als hij hier echt te lang last van had. Hij hoopte gewoon dat het opeens weer weg was, maar het voelde niet alsof dat het geval was, want Destiney kreeg het niet eens voor elkaar bij hem, zelfs niet als ze alles deed wat hij normaal helemaal geweldig zou vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum