Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Tomorrow People

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 14:47

Rena Lavandel

De jongen stelde zich met een glimlach voor als Caleb en ze glimlachte eventjes naar hem. Hij legde uit dat sinds de dood van zijn ouders, hij achterna werd gezeten door Ultra. Ze knikte ernstig door zijn woorden.
"Daarom konden wij je natuurlijk ook niet vinden." Mompelde ze tegen hem. Ze liep een beetje bedachtzaam heen en weer en luisterde naar hem.
"Jouw vader dus..." Ze keek even in het rond tot haar ogen bleven steken op een klein fotootje wat aan de muur hing. Daarna keek ze weer naar Caleb.
"Is dat hem?" Vroeg ze en ze wees er even naar. Als ze haar moeder moest geloven, was deze man zo'n beetje een heilige voor hun. Maar sinds de dood van haar moeder had ze daar zelf eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Ze had ook nooit geweten wat haar moeder nou zo belangrijk vond aan de man. De foto is alleen altijd blijven hangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 7/6/2016, 22:51

Caleb Avery

Ze zei dat ze hem daarom waarschijnlijk dus niet konden vinden, omdat hij steeds op de vlucht was. Dat was natuurlijk goed mogelijk. Hij bleef nooit lang op één plek. Ze liep een beetje heen en weer en zei ineens dat het haar vader dus was. Daardoor trok Caleb zijn wenkbrauwen iets op en keek haar ietwat vragend aan. Ze wees vervolgens naar de muur waar een klein fotootje hing en vroeg of dat hem was. Caleb keek richting het fotootje en stapte er naartoe. Hij herkende zijn vader uit duizenden. Ja, dat was zijn vader. Hoezo hing hier een foto van hem? Caleb draaide zich weer om richting Rena.
"Ja.. Dat is mijn vader.." sprak hij nu zachtjes. Weer keek hij haar vragend aan. "Hoezo hangt hier een foto.. Van hem?" vroeg hij haar nu. Hij begreep echt niet waarom hier een foto van zijn vader zou hangen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 16:17

Reva Lavandel

Caleb keek haar even vragend aan, maar daarna zag ze zijn blik naar de foto gaan. Hij kwam er op af en gaf aan dat dit zijn vader was. Ze keek hem daardoor doordringend aan en haalde een hand door haar haren heen met een nadenkende blik in haar ogen. Hij wilde weten waarom hier een foto hing van zijn vader.
"Mijn moeder aanbad die man. Ze sprak vaak met hem af en niemand mocht weten waar dat over ging..." Mompelde ze hem toe en ze zuchtte even diep.
"Je vader zal dan inderdaad wel heel belangrijk zijn geweest in dit hele verhaal, al weet ik nog niet goed hoe." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 8/6/2016, 16:40

Caleb Avery

Reva vertelde dat haar moeder zijn vader aanbidde. Ze had vaak met hem afgesproken en niemand mocht weten waar dat over ging. Caleb staarde Reva wat onbegrijpelijk aan.
"Het enige wat ik weet is dat hij mij zoveel mogelijk uit deze wereld probeerde te houden. Hij vertelde pas dat ik krachten had toen ik het zelf begon te ontdekken en hij wilde dat ik zo normaal mogelijk opgroeide. Ik merkte wel dat hij vaak van huis was en met veel dingen bezig was, maar ik dacht dat het gewoon zijn werk was. Ik weet niet waar hij allemaal mee bezig was.. Hij was wel vaak onwijs gestrest en we verhuisden vaak," vertelde hij nu. Caleb klemde zijn kaken even stijf op elkaar. Zijn vader had hem proberen te beschermen tegen deze wereld, maar Caleb had toch liever gehad dat hij hem gewoon alles verteld had. Nu kon dat niet meer. Caleb zuchtte zachtjes.
"Misschien komen we er wel nooit achter.." mompelde hij zachtjes toen Rena zei dat zijn vader dan inderdaad een heel belangrijk persoon was geweest in dit hele verhaal, alleen wist ze niet hoe. Al leek Ultra wel degelijk het verhaal te weten. Aangezien zij Caleb zo graag in handen wilden hebben. Maar daar kon Caleb het niet even aan gaan vragen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 16:46

Reva Lavandel

Hij gaf aan dat hij het allemaal niet echt wist. Zijn vader probeerde hem uit deze gecompliceerde wereld te houden. Reva schudde haar hoofd een beetje. Dat deden vele ouders, maar het was fout. Ze waren allemaal niet zo krachtig zoals zij was. Misschien Synergisten wel, maar gewone Superiors overwon zij allemaal, omdat zij al van jongs af aan dingen had geleerd van haar moeder en zo perfect met haar kracht om kon gaan.
Ze knikte begrijpelijk, dit was vaak het verhaal van Superiors die hier kwamen en ze vond het verschrikkelijk.
"Hij probeerde je te beschermen, maar het was fout... nu weten we niets, hij heeft hier nu voor niets aan gewerkt." Sprak ze zachtjes tegen Caleb. Hij mompelde dat ze er misschien wel nooit achter kwamen. "Misschien niet, maar misschien heeft mijn moeder of jouw vader ergens hun gedachten op papier gezet of misschien ergens op een USB-stick... we moeten wel iets zien te vinden. Al het werk kan toch nooit in rook zijn opgegaan?" Sprak ze hem zachtjes toe. De jongen begon steeds interessanter te worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 8/6/2016, 16:57

Caleb Avery

Hij staarde even wat naar de foto van zijn vader. Toen Caleb achter zijn krachten was gekomen had zijn vader hem er direct mee leren omgaan en leren vechten. Toen der tijd had Caleb nog niet echt begrepen waarom hij zo nodig moest leren vechten, maar daar was hij later helaas wel achter gekomen.
"Denk je dat wij verder zouden kunnen, met waar hij mee bezig was? Wat het ook was? Misschien was het wel iets wat alleen hij kon of wist.." mompelde Caleb nu. Hij haalde zijn hand even door zijn haren heen en zag dat er wat mensen om hen heen nieuwsgierig mee luisterden.
"Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn," knikte Caleb toen Reva zei dat haar moeder of zijn vader misschien hun gedachten op een USB stick hadden gezet. Er moest iets zijn, het kon niet zomaar allemaal weg zijn. Caleb haalde zijn schouders even op. "Voor zover ik weet lag alles van mijn vader in ons huis. Ultra heeft alles meegenomen en af laten fikken.." klonk zijn stem teleurgesteld.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 17:37

Reva Lavandel

Hij vroeg haar of ze dacht of ze er verder mee konden komen waar zijn vader mee bezig was, straks was het iets wat alleen zijn vader kon of wist. "Ultra weet het duidelijk ook. Daarom zullen we er sowieso wel achter kunnen komen, al is het via hen." Sprak ze zacht tegen Caleb. Ze liep door de ruimte heen en nodigde hem uit om met haar mee te lopen. Ze liepen langs verschillende soorten Superiors die allemaal met hun eigen activiteit bezig waren. Uiteindelijk ging ze op de lounchbank zitten met haar knieën wat opgetrokken.
Caleb zei teleurgesteld dat alle spullen van zijn vader in het huis lagen en dat Ultra alles had meegenomen en af had gebrand. "Denk je echt dat hij zo onvoorzichtig was dat hij alles in huis heeft laten liggen?" Vroeg ze hem zacht. Dat geloofde ze zelf namelijk niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 8/6/2016, 17:55

Caleb Avery

Ze zei dat Ultra het duidelijk ook wist en ze er dus sowieso achter konden komen, al was het via hen. Caleb keek Reva daardoor even aan. "Bij Ultra liegen ze altijd alles bij elkaar, ik weet niet of we daar informatie van kunnen krijgen. Het enige wat te proberen valt is dat ik de gedachten ga lezen van Logan Harrison. Maar dat valt ook op.." peinsde hij. En natuurlijk kon hij niet zomaar gezellig op de koffie bij Harrison, want die man was uit op andere dingen met hem. Als Caleb de informatie dan zou ontdekken maar daarna opgesloten zou worden of zelfs om het leven zou komen, hadden ze er alsnog niks aan. Hij zuchtte even.
"Als het echt belangrijk was zou hij misschien wel ergens anders wat hebben liggen.." sprak hij nu. "Maar ik zou mijn god niet weten waar.." Hij zuchtte weer even.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 21:56

Reva Lavandel

Hij gaf aan dat ze bij Ultra alles bij elkaar logen en hij wist niet of ze daar informatie van konden krijgen. Het enige wat hij kon proberen was de gedachten van Logan Harrison lezen. "Dat is veel te gevaarlijk." Sprak ze meteen tegen hem.
"Kunnen we geen infiltrant neerzetten bij Ultra?" Vroeg ze vervolgens aan hem, ze wilde graag weten hoe hij over dingen nadacht, dan kon ze meteen zien hoe grote aanwinst hij was voor hen.
Hij gaf aan dat als het echt heel belangrijk was, zijn vader het misschien wel ergens had liggen, hij wist alleen niet waar.
"Laten we die kwestie maar eventjes met rust, misschien kom je er vanzelf wel op." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 8/6/2016, 22:07

Caleb Avery

"Hij vraagt steeds of ik voor hem wil werken. Ik accepteer dat alleen steeds niet. Als ik het wel accepteer krijg ik misschien een keer de mogelijkheid om zijn gedachten te lezen. Of om op andere manieren achter meer te komen.. Maar overal zit een risico aan vast.. Ik heb namelijk sterk het idee dat hij mij niet alleen wilt voor het werk." sprak Caleb nu.
"Een infiltrant zou dus zeker een idee zijn," knikte hij naar Reva. "Maar ja.. Het is nooit zonder risico. Ze kunnen namelijk ook de gedachten lezen van ons als ze daar de mogelijkheid toe krijgen. En dan riskeer je dat ze erachter komen waar deze plek is. Misschien is er iemand die hier nog niet heel lang komt.. En het aandurft. Want dat is ook nog wel een dingetje denk ik."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 9/6/2016, 22:13

Rena Lavandel

Ze luisterde naar Caleb die aangaf dat Logan steeds wilde of hij voor hem kwam werken en ze kneep haar ogen een beetje samen, langzaam dwaalden haar gedachten steeds wat meer af, ze beredeneerde de mogelijkheden en kreeg langzaam een grijns rond haar lippen. Haar ogen twinkelden en ze keek Caleb uiteindelijk doordringend aan.
"Jij bent perfect hiervoor." Zei ze hem ineens. "Als je het aandurft tenminste." Haar blik en woorden waren lichtelijk uitdagend bij deze woorden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 01:38

Caleb Avery

Reva begon ineens haast te stralen en zei toen dat hij er perfect voor was om dat te gaan doen. Als hij het aandurfde tenminste. Door die laatste woorden grijnsde hij even.
"Dat durf ik wel aan," grinnikte hij. "Alleen hoe moeten we dat aanpakken?" Hij keek Reva nu wat vragend aan. "Contact leggen met Ultra is niet zo moeilijk, ik hoef alleen maar in het openbaar te verschijnen en ze komen mij al ophalen. Of ik wandel vrolijk het gebouw binnen. Maar wat moet ik zeggen en doen? Moet ik doen alsof ik niet weet dat ik weet dat zij achter de dood van mijn ouders zitten? Alsof ik niet weet dat Ultra de grootste vijand van mijn vader was?"
Langzaam keek hij weer even opzij, naar de foto van zijn vader. Die foto leek hem hoop te geven en kracht. Alsof zijn vader er toch nog een beetje bij was.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 10/6/2016, 16:06

Reva Lavandel

Hij grinnikte dat hij het wel aandurfde, hij wist alleen niet hoe ze het aan moesten pakken. Hij zei dat het voor hem gemakkelijk was om contact te leggen met Ultra, maar hij wist niet wat hij verder moest doen.
"Je kunt aangeven dat je met mij in contact bent gekomen en dat de leefwijze van the tomorrow people je totaal niet aanstaat, dat wanneer het zo moet, je liever jezelf aansluit bij Ultra dan bij ons, want je zult toch een kant moeten kiezen." Sprak ze hem toe als voorbeeld.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 21:13

Caleb Avery

Reva noemde een voorbeeld hoe hij het aan kon pakken. Hij kon zeggen dat hij in contact met haar was gekomen en dat de leefwijze van the tomorrow people hem niet aanstond en hij daarna naar Ultra kwam. Caleb knikte om haar woorden, dat klonk wel vrij geloofwaardig. Het enige wat hij moest voorkomen was dat ze in zijn hoofd zouden gaan kijken.
"Dat is inderdaad wel een goed idee," zei Caleb. Hij vroeg zich af hoe het er uit zag bij Ultra binnen in het gebouw. En wat daar allemaal speelde. Het klonk raar, maar hij had wel zin om er heen te gaan. Ergens voelde het alsof hij Ultra eindelijk terug kon pakken. Al zou de echte wraak nog even een tijd moeten wachten.
Caleb keek weer even om zich heen naar de mensen die allemaal hun eigen dingen deden. "Komen zij ooit ook weleens boven de grond?" vroeg hij nu ineens. Hij vroeg het zich gewoon af, want hij zou het zelf niet fijn vinden om altijd hier beneden te blijven.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van xAnouk 10/6/2016, 21:23

Reva Lavandel

"Je moet alleen zo geloofwaardig zijn dat ze niet in je hoofd kijken." Sprak ze hem zacht toe. Hij vond haar idee wel goed en daardoor glimlachte ze eventjes naar hem.
Ze dacht even na naar een manier om hem te kunnen beschermen. "We hebben misschien nog wel iets voor je dat je helpt zodat ze niet in je hoofd kunnen kijken." Mompelde ze nu. Dan zou ze in de oude spullen van haar moeder moeten gaan neuzen om het te zoeken, want ze wist ook niet waar haar moeder de chip in had gestopt.
Hij wilde weten of de rest van de mensen ooit wel eens boven de grond kwam. "Sommige wel, maar ik stimuleer ze om het wel te doen. Ze moeten, ze moeten ermee om kunnen gaan, bekend raken met de omgeving zodat we voorbereid zijn op Ultra." Legde ze aan Caleb uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 21:52

Caleb Avery

Ze zei dat hij alleen zo geloofwaardig moest zijn dat ze niet in zijn hoofd zouden gaan kijken. Daar knikte hij weer om. Na een korte stilte zei ze dat ze misschien nog wel iets hadden wat zou helpen zodat ze niet in zijn hoofd zouden kunnen kijken.
"Dat is misschien juist riskant," sprak Caleb nu. "Als ze in mijn hoofd willen kijken en ze zien niks of ze worden geblokkeerd, zal dat alleen maar voor argwaan zorgen." Hij haalde zijn hand even door zijn haren. "Mijn vader heeft mij ooit geleerd dat je het zelf ook kan blokkeren, als iemand in je hoofd wil kijken. En als ze het met apparatuur proberen waardoor je het niet kan blokkeren, schijn je gewoon aan andere dingen te moeten denken zodat die herinneringen boven blijven. Al is dat best lastig. Maar meestal wel te doen," vertelde hij vervolgens. Hij had het toen met zijn vader een paar keer geprobeerd. Iemand uit zijn hoofd blokkeren was vrij simpel. Echter als het een heel sterk iemand was of via apparatuur was het wel lastig om constant aan iets anders te blijven denken. Dat moest namelijk ook een erg ingrijpende gebeurtenis zijn.
Reva vertelde nu dat sommige mensen hier wel boven de grond kwamen. Maar zij probeerde het wel te stimuleren. Omdat ze er mee om moesten kunnen gaan. Ze moesten voorbereid zijn op Ultra.
"Ik begrijp wel dat sommige bang zijn," zei Caleb nu. "Maar we moeten ons inderdaad niet weg laten jagen van de bewoonde wereld."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Tomorrow People - Pagina 2 Empty Re: The Tomorrow People

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum