Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 22:50

Devon Nomad

Hij had een biertje voor zichzelf gepakt en hij was op de bank gaan zitten, hij staarde voor zich uit, terwijl hij nadacht over alles. Hij nam een paar grote slokken van zijn drinken en hij zuchtte zacht, hij vond het nu al ingewikkeld. Hij snapte niet dat dit zijn lot was, hij was hier totaal niet geschikt voor, hij bakte er niets van, hij was niet goed met andere mensen, hij was niet goed met alles wat er bij kwam kijken, hij kon het simpelweg niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:59

Ravanna Katar

Wanneer ze de weg kwijt dreigde te raken, besloot ze weer op haar instinct te vertrouwen en ze liep zo weer op de automatische piloot naar Devon toe. Ze plofte naast hem op de bank neer en keek naar hem. "Dus... wat voor krachten heb jij nu eigenlijk?" Hij had het haar nooit willen laten zien, je mocht dat ook niet in het openbaar, dan zou zelfs hij worden opgepakt, maar ze was toch behoorlijk nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 23:03

Devon Nomad

Ravanna verscheen weer en ze plofte bij hem neer op de bank, ze wilde weten wat voor krachten hij had, waardoor hij zwakjes glimlachte. Hij dronk nog wat van zijn bier en daarna zette hij het lege flesje voor zich neer. 'Ik vind het niet zo geweldig om het te gebruiken,' gaf hij nu toe. Af en toe had hij er ook flink last van, al vond hij het moeilijk om dat toe te geven, het klonk zo zwak, helemaal omdat dit zijn leven was, hij moest er goed mee om kunnen gaan, hij moest het haar allemaal leren, hij moest haar helpen, maar hij vond het zelf vreselijk. Hij werd er soms helemaal gek van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 23:10

Ravanna Katar

Hij glimlachte zwakjes naar haar en gaf toe dat hij het niet fijn vond om zijn krachten te gebruiken. "Omdat er zo'n groot verbod op staat?" Vroeg ze aan hem met een nieuwsgierige stem.
"Je zult het me toch moeten leren..." Gaf ze aan met een glimlachje. Daarna werd haar blik serieuzer en ze keek hem aan.
"Zou ik kans maken om hem te verslaan?" Ze had het over Damen Nach, daarom werden er Uitverkorene geboren, om hem te kunnen verslaan, zij schenen de enigen te zijn die ook maar een schijntje kans hadden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 23:12

Devon Nomad

Ze vroeg of het was omdat er zo'n groot verbod op stond en daardoor keek hij haar weer aan en kwam hij overeind. 'Wil je ook wat drinken?' vroeg hij, terwijl hij zelf het tweede biertje pakte. 'Het is omdat ik het lastig vind, omdat ik mij er soms niet helemaal goed bij voel. Ik kan het je wel leren, dat staat er los van,' zei hij zacht tegen haar. Ze vroeg of ze kans zou maken en hij keek haar daardoor doordringend aan. 'Ik hoop het met heel mijn hart,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 23:28

Ravanna Katar

Hij kwam overeind en pakte voor zichzelf nog een biertje, nu vroeg hij haar of ze ook wat wilde drinken. Ze knikte langzaam. "Ja, lekker." Glimlachte ze hem toe. "Doe ook maar." Ze lustte ook wel een biertje. Hij gaf aan dat het kwam omdat hij het lastig vond en zich er soms niet helemaal goed bij voelde, al stond het haar leren er wel los van.
"Oké, dat is wel fijn om te horen." Dan zou hij haar hoe dan ook wel gewoon kunnen helpen.
Hij keek haar doordringend aan en zei dat hij met heel zijn hart hoopte dat ze Damen Nach kon verslaan. Ze slikte daardoor eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 23:30

Devon Nomad

Hij nam voor haar ook een flesje mee en hij ging zitten, daarna keek hij opzij naar haar. Ze vond het fijn om te horen, dat begreep hij wel, ze wilde waarschijnlijk zo veel mogelijk leren en dat wilde hij ook echt voor haar doen, hij was bloedfanatiek en best wel streng met dit soort dingen, maar dat was alleen maar in haar voordeel. Hij zag dat ze slikte en hij pakte voorzichtig haar hand vast. 'Het komt goed, ik zal er voor zorgen dat je er klaar voor bent, als het zo ver is. Ik zal er voor zorgen dat wij er samen klaar voor zijn,' zei hij nu. Hij zou het haar niet alleen laten doen. Hij streek met zijn vingers over haar hand heen om haar wat gerust te stellen, hij kon de tinteling voelen, dat was de magie die er tussen hun in hing, hier kon hij niets aan doen. Het gebeurde automatisch.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 2/6/2016, 21:57

Ravanna Katar

Ze pakte het flesje met een glimlach van Devon aan en dronk er een slokje uit. Daarna pakte hij haar hand vast en ze keek hem met een glimlach aan. Hij gaf aan dat het goed kwam, hij zou ervoor zorgen dat ze er klaar voor was, dat ze er samen klaar voor waren. Daardoor knikte ze langzaam en glimlachte lichtelijk. Ze voelde een tinteling toen hij over haar hand streelde en ze keek naar hun handen. De vonkjes vlogen er vanaf als vuurwerk. Ze grijnsde even. Het zag er wel geweldig uit, ze begreep alleen niet hoe ze dit voor elkaar kreeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 2/6/2016, 22:02

Devon Nomad

Ze leek blij te zijn dat hij zei dat hij er voor ging zorgen dat het goed kwam, hij wilde dat ook echt, hij ging er hard zijn best voor doen. Ze grijnsde door wat er tussen hun gebeurde en hij knipoogde naar haar. 'Dit wordt nog veel heftiger als je verder gaat, misschien kan jij je nu voorstellen waarom het moeilijk is om dat dan niet te doen,' zei hij grijnzend en hij haalde zijn hand weg. Het zou altijd bijzonder zijn, de aanraking was zo veel intenser dan bij iemand die geen magie bezat en hij kon zich dan nooit helemaal laten gaan, uit angst dat ze het zouden merken. Hij zette het lege flesje weg en daarna keek hij weer opzij naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 2/6/2016, 22:11

Ravanna Katar

Ze kreeg een knipoog van Devon en hij gaf aan dat het veel heftiger werd als ze verder zouden gaan. "Wat gaaf zeg... en dat is bij normale mensen niet zo?" Vroeg ze aan hem met een grijns. Hij haalde zijn hand weg en ze staarde nog even naar de palm van haar eigen hand. Ongelooflijk... sommige uitverkorenen konden heel erg veel met magie, anderen wat minder, ze was benieuwd hoeveel zij zou kunnen als ze getraind werd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 2/6/2016, 22:13

Devon Nomad

'Nee, totaal niet zo. Het komt omdat het op elkaar reageert, daarom voelen wij het zo, daarom is het zo bijzonder. Als ik dit zou doen met een normaal mens, dan zou het niet zo bijzonder zijn en eigenlijk mag het ook echt niet, want dan zou ik magie gebruiken, dat is niet de bedoeling. Je kan je dan nooit echt laten gaan, want dan zou het ook gebeuren, dan heb ik het niet helemaal in de hand,' zei hij tegen haar. Het was belangrijk dat ze dat wel wist, voor als ze dacht dat ze toch wel iets met iemand kon proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 2/6/2016, 22:25

Ravanna Katar

Ze luisterde naar hem en knikte een beetje. "Dus onze magie reageert op elkaar en daardoor reageert het zo. Hoe sterk zal het dan wel niet zijn als ik een andere uitverkorene aanraak?" Klonk haar stem zachtjes. Ze vond het echt wel heel erg bijzonder Hij gaf ook aan dat je je nooit kon laten gaan bij een normaal mens, anders had je het helemaal niet in de hand. "Ja, ik begrijp het denk ik wel." Knikte ze met een glimlach.
"Wel verleidelijk om uit te proberen." Plaagde ze en ze nam nog een slok van haar biertje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 2/6/2016, 22:28

Devon Nomad

'Te sterk, denk ik... zeker zonder training,' zei hij tegen haar. Ze begreep het wel en ze zei dat het verleiding was om het uit te proberen. 'Hm, dat vind ik dus ook altijd,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kwam overeind en hij pakte weer twee biertjes uit de koelkast, hij dronk vrij veel meestal, hij was het wel gewend, maar hij verveelde zich vaak kapot en als hij zich niet helemaal goed voelde, was het een fijne manier om wat tot rust te komen, om zich niet bewust te zijn van de problemen of de magie, want soms had hij dat nodig. Hij maakte de flesjes open en hij zette er weer één bij haar neer, daarna nam hij een grote slok van zijn flesje. 'Morgen beginnen we met wat simpele oefeningen,' zei hij nu tegen haar. Dan was ze gewend aan het huis, wat meer aan hem, dan konden ze echt gaan beginnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 4/6/2016, 12:58

Ravanna Katar

Die nacht sliep ze ongelooflijk slecht, ze was maar wat aan het woelen in haar bed en daarna stapte ze eruit en staarde ze uit het donkere raam. Vanaf hier kon niemand haar zien, de kamer was zo gelegen dat ze maar een klein raampje had waar niemand haar eigenlijk kon zien. Ze staarde voor zich uit en langzaam rolden de tranen over haar wangen, haar arme ouders... ze liet ze achter zonder briefje of wat dan ook, ze dachten dat ze dood was...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 4/6/2016, 13:06

Devon Nomad

Hij voelde eigenlijk alles wat ze deed, maar dat was ook de bedoeling. Hij moest haar kunnen volgen en hij merkte heel goed dat ze lag te woelen, dat ze het moeilijk had en dat ze overeind kwam. Hij kon zelf ook echt niet slapen, hij was vergeten hoe intensief dit was, hoe veel het hem bezig hield. Hij kwam overeind en hij trok een broek aan, daarna liep hij de keuken in en pakte hij weer een flesje bier. Het was nog midden in de nacht, maar hij zou niet kunnen slapen zolang Ravanna onrustig was. Hij liet zich op de bank zakken en hij nam een paar grote slokken terwijl hij voor zich uit staarde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 14:20

Ravanna Katar

Ze zuchtte even diep en sloot haar ogen eventjes. Ze wist ook gewoon niet zo goed wat ze moest doen, hoe ze ervoor moest zorgen dat haar ouders wisten of ze nog in leven was. Zouden ze dat uberhaubt wel willen? Ze was een uitverkorene, wat nu als haar ouders niets met haar te maken wilden hebben nu?
Ze bleef nog een hele tijd zo staan, tot ze echt uitgeput was. Ze kroop haar bed in en viel langzaam in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 15:59

Devon Nomad

Hij ademde diep in en uit, hij kon hier heel slecht tegen, hij vond het niets om haar onrust te voelen, daar kon hij maar moeilijk mee omgaan. Uiteindelijk kwam hij overeind en trok hij een la open in de keuken, daar achterin haalde hij een doosje tevoorschijn en hij pakte een zakje met pilletjes. Hij stak er één in zijn mond en hij slikte het ding door, daarna ging hij weer op de bank liggen. Hij voelde zich al snel wat beter, na een tijdje zakte hij ook wat weg, zo kwam hij toch nog wat tot rust, hij hoopte wel dat Ravanna ook kon slapen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 18:18

Ravanna Katar

De volgende ochtend kwam ze langzaam overeind uit bed. Ze kneep haar ogen half dicht door het zonlicht wat binnen kwam via het raampje. Normaal werd het niet zo heel erg warm op Wateranda, maar het leek nu toch een veelbelovende warme dag te worden, helaas kon ze zich buiten niet meer vertonen..
Ze trok een blouse aan en een korte spijkerbroek wat Devon voor haar had meegenomen. Daarna begon ze haar haren te kammen. Ze keek in de spiegel, haar ogen waren helderder dan ooit van kleur en ze zag er over het algemeen wel iets anders uit. Haar huid was gaaf en haar haren glansden. Ze bond haar bruine haren samen in een staart met een glimlach en wachtte daarna een beetje. Waarschijnlijk kwam Devon haar vanzelf wel halen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 18:38

Devon Nomad

Hij had nu aan één stuk door geslapen, maar dat was ook wel logisch, dat kon bijna niet anders. Zijn lichaam was genoeg verdoofd om niets mee te krijgen van het gevoel van Ravanna. Hij haalde een hand door zijn haren toen hij uiteindelijk wel wakker werd, hij voelde zich wazig en zijn ogen stonden ook een beetje zo, maar dat hoorde er bij. Het effect was nog niet helemaal weg en dat voelde hij in zijn lichaam. Hij trok zijn kleding recht en hij dronk moeizaam wat water, daarna leunde hij op het aanrecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 18:54

Ravanna Katar

Ze was vreselijk ongeduldig en wanneer het naar haar zin te lang duurde, liep ze de deur uit en ging ze de gang op. Haar voeten brachten haar weer naar hem toe. Hij stond tegen het aanrecht aangeleund.
"Gaat het wel goed met je?" Vroeg ze direct aan hem, hij zag er nogal vaag en afwezig uit. Ze stak haar hand uit en daarop reageerde het water uit zijn glas meteen. Het cirkelde om zijn hoofd heen en liet de wazigheid wegtrekken bij hem. Ravanna stond echt met stomheid geslagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 18:57

Devon Nomad

Hij hoorde haar al aankomen en ze vroeg of het wel goed met hem ging, hij knikte langzaam, maar door wat ze daarna deed verdween het gevoel helemaal. Hij grijnsde een beetje naar haar. 'Zo erg was dat gevoel niet, maar toch bedankt,' plaagde hij haar, omdat ze het waarschijnlijk niet eens echt bewust had gedaan, maar meer automatisch. 'Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Je hield mij zelfs wakker met je gevoel.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 19:01

Ravanna Katar

Hij knikte langzaam dat het wel ging. Hij gaf grijnzend en plagend aan dat het niet zo erg was en hij bedankte haar. Ze grinnikte zachtjes. "Het ging per ongeluk, maar ik ben blij dat het hielp." Sprak ze hem toe. Ze pakte daarna het glas van hem af en vulde die weer met water. Daarna dronk ze er zelf een paar slokjes uit. Hij wilde weten of ze nog een beetje had kunnen slapen.
"Echt? Hield ik je wakker? Hoe kan dat? Ik kon niet slapen doordat ik dacht aan mijn ouders die ik gewoon zo heb achter gelaten... maar daarna was ik zo moe dat ik haast vanzelf in slaap viel." Sprak ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:02

Devon Nomad

Ze pakte het glas en vulde het met water, daarna vroeg ze of ze hem wakker hield. 'Ik krijg een hele hoop mee van wat jij voelt, dat is niet altijd leuk, maar in dit geval hield je mij inderdaad wakker, omdat je zelf ook niet kon slapen,' zei hij zacht.Het was niet zo ontzettend erg, maar voor hem af en toe flink vervelend. 'Ik snap wel dat je daardoor niet goed kunt slapen, dat is ook wel logisch. Ik hoop dat het vanzelf beter wordt,' fluisterde hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 19:10

Ravanna Katar

Ze had net een slok in haar mond tot ze dat uitproestte door wat hij vertelde. "Wát?" vroeg ze hem vol verbazing en ze haalde haar neus even op. "Waar slaat dat nu weer op? Dat is echt raar... waarom voel jij wat ik voel? Echt niet chill." Ze schudde haar hoofd nu en mopperde nog een beetje.
Stel nou dat ze dus wel verliefd op hem zou worden, dan zou hij dat van te voren al weten... daar was ze echt niet blij mee...
Hij snapte wel dat ze daardoor niet goed had kunnen slapen en hij hoopte dat het vanzelf beter werd. "Ja, dat hoop ik ook heel erg..." Fluisterde ze terug tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 19:15

Devon Nomad

Door wat ze zei ademde hij diep in, hij wist niet of hij hier echt op moest reageren. 'Voor mij is het ook niet echt chill.' mompelde hij tegen haar. Hij kon er echt niet tegen, nu al niet, het zou nog erger worden. 'Waarschijnlijk krijg je het ook vanzelf bij mij,' voegde hij er nog aan toe. Ze hoopte het heel erg en hij glimlachte zwakjes. 'Kom, je moet wat ontbijten,' zei hij daarna. Hij at zelf niet echt veel, maar Ravanna moest wel goed eten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 4 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum