Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 22:08

Devon Nomad

'Je liet mij schrikken, Ravanna. Ik vind dit ook moeilijk, ik doe toch ook niet zo tegen jou? Ik vind dit ook moeilijk, al helemaal als ik daarna voel dat je verdrietig bent. Dat doet mij pijn, ik voel mij vreselijk schuldig en je lijkt het niet te snappen,' zei hij tegen haar. Het was gevoelig, maar zijn stem klonk nog steeds donker. 'Ik vind het lastig om bij je te zijn, om dit te voelen, om het te voelen als ik je aanraak, om al jou gevoel mee te krijgen.' zei hij. Zo moeilijk dat hij het niet alleen aan kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 22:13

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat ze hem liet schrikken. "Ik schrok zelf ook..." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij gaf aan dath ij ook niet oz tegen haar deed. "Het ging per ongeluk." Klonk haar stem wat van streek tegen hem. Hij voelde zich vreselijk schuldig en zij leek het niet te snappen.
"Nee, dat klopt, ik moet ineens zoveel begrijpen dat ik het gewoon niet meer kan snappen." Legde ze met een zucht aan hem uit.
Hij vond het moeilijk om bij haar te zijn en om dit te voelen. "Dan moet je me anders maar gewoon niet meer aanraken." Mompelde ze hem toe. "Ik vind het ook vervelend dat jij mijn gevoel meekrijgt..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 22:16

Devon Nomad

'Ik móet je aanraken om je iets te leren, ik kan alleen op die manier besturen wat er in je zit, dat is hoe ik je moet begeleiden, anders kan ik niets,' zei hij zacht tegen haar en hij haalde een hand door zijn haar. 'Je moet voortaan zeggen dat je iets niet leuk vindt, misschien gaat het beter als je het onder controle leert te houden,' mompelde hij. Hij leunde achterover en hij sloot zijn ogen. 'Ik vind het ook vervelend dat ik jou gevoel mee krijg, ontzettend vervelend. Het is niet leuk als ik weet dat je zit te huilen, door mij. Ik geef om je, Ravanna, al denk je misschien van niet.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 22:21

Ravanna Katar

Ze knikte een beetje door zijn woorden. Hij moest haar dus wel aanraken, dat kon ze ergens ook wel begrijpen als hij het zo uitlegde. Voortaan moest ze het ook zeggen wanneer ze iets niet leuk vond, het ging misschien beter als ze het onder controle leerde te houden. "Wil je me dat leren?" Vroeg ze hem heel voorzichtig. Hij gaf aan dat hij het niet leuk vond dat ze huilde door hem. Hij gaf om haar.
"Ik werd wat bang van je... je was ineens zo boos." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "En ik mis mijn ouders gewoon heel erg." Ze keek naar de grond en zuchtte even zachtjes. Ravanna was altijd enorm beschermd opgevoed, het was niet niets voor haar om zomaar ineens weg te gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 22:23

Devon Nomad

'Dat wil ik,' zei hij zacht tegen haar. Daarna zei ze dat ze bang van hem werd, hij werd ineens zo boos en ze miste haar ouders heel erg. Hij ademde diep in, weer deed het hem pijn, heel veel pijn. Hij voelde zich zo schuldig. Hij kwam langzaam overeind en hij pakte haar voorzichtig vast. 'Het spijt mij heel erg. Ik vind het moeilijk, ik moet mijn draai weer vinden en ik schrok enorm van je, ik dacht dat we elkaar een beetje aan het plagen waren, ik dacht dat het wel kon. Ik had totaal niet zo'n reactie verwacht, dan had ik het nooit gedaan,' zei hij heel zacht. 'Ik had niet zo boos moeten worden,' voegde hij er aan toe. Hij voelde nog steeds wel die woede in zich zitten, maar doordat ze nu zo was, hield ze hem ook rustig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 22:28

Ravanna Katar

Hij wilde het haar leren en daardoor knikte ze een beetje. Hij kwam nu overeind en pakte haar vast. Ze legde zachtjes haar hoofd tegen hem aan en sloeg zijn armen o zijn middel heen. Hij gaf aan dat het hem speet, hij dacht dat ze alleen maar een beetje aan het plagen waren, hij had die reactie nooit verwacht.
"Ik ben dit soort dingen niet gewend en je hebt me gewaarschuwd van te voren. Ik wil dit niet. nog niet." Mompelde ze zachtjes tegen hem. Hij zei dat hij niet zo boos had moeten worden en ze was nu tevreden met zijn excuses en bleef hem zachtjes vasthouden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 22:30

Devon Nomad

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij voelde haar armen om zijn lichaam heen, eigenlijk stond dit wel heel erg fijn. Hij sloot zijn ogen en hij ademde diep in, de rust kwam weer een beetje terug in zijn lichaam. Misschien hield hij het op deze manier wel vol zonder iets te gebruiken. Waarschijnlijk zou ze compleet flippen als ze wist dat hij het deed, het was beter om het niet meer te doen. 'Je hebt gelijk, ik vergeet elke keer dat je het niet gewend bent, dat je nog geen ervaring hebt,' zei hij heel zacht, terwijl hij haar tegen zich aan bleef houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 7/6/2016, 22:37

Ravanna Katar

Ze bleef tegen hem aan staan en werd zelf ook na een tijdje helemaal rustig en ze sloot haar ogen nu. Hij gaf aan dat ze gelijk had en dat hij elke keer vergat dat ze het niet gewend had en nog geen ervaring had. Ze knikte daardoor een klein beetje.
"Misschien is het ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik doe wel stoer, maar dat ben ik helemaal niet..." Mompelde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 7/6/2016, 22:44

Devon Nomad

'Ik vind je wel stoer hoor,' zei hij met een zwakke glimlach tegen haar. Hij drukte nu heel zacht en heel lief zijn lippen op haar voorhoofd, daarna keek hij haar weer aan. 'Het is tijd om te slapen,' zei hij zacht. Hij herinnerde zich de vorige nacht nog en daardoor keek hij haar nadenkend aan. 'Voel je je beter als ik bij je op de bank kom liggen? Ik zal afstand houden, maar dan ben je tenminste niet helemaal alleen,' stelde hij voorzichtig voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 08:27

Ravanna Katar

Devon gaf aan dat hij haar wel stoer vond en ze kreeg een lief klein kusje op haar voorhoofd van hem. Ze glimlachte een klein beetje naar hem. Hij kon wel echt heel erg lief voor haar zijn en ze wist ook heus wel dat hij veel om haar gaf. Hij vroeg of het beter met haar ging wanneer hij bij haar op de bank kwam liggen, dan was ze in ieder geval niet alleen. "Zou je dat niet erg vinden?" Vroeg ze hem nu en ze keek hem aan.
"Ik denk dat ik het wel prettig vind als je bij me bent." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 09:09

Devon Nomad

'Nee, ik vind het helemaal niet erg. Als jij ergens door wakker wordt, zal ik dat ook hebben, dan ben ik echt veel liever hier om er samen over te kunnen praten.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij glimlachte eventjes naar haar en daarna nam hij haar mee naar haar kamer. Hij liep naar de kast en hij trok er een deken uit, daarna trok hij zijn kleren uit en kroop hij met de deken op de bank, hij was nu wel aardig moe, hij hoopte echt dat ze beter kon slapen vandaag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 09:14

Ravanna Katar

Hij vond het helemaal niet erg, hij sliep blijkbaar liever op de bank dan dat hij wakker werd van haar. Ze glimlachte eventjes en keek toe hoe hij zijn spullen pakte. Zelf trok ze haar kleding uit en kroop ze in het bed. Ze gaapte even en wenste Devon zachtjes een welterusten. Daarna sloot ze haar ogen en viel ze ook nog eens heel erg gauw in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 09:39

Devon Nomad

'slaap lekker.' Zei hij zacht tegen haar. Hij zakte eigenlijk al meteen weg, hij had veel energie gebruikt en dat merkte hij nu best wel goed. Het was niet zo erg, hij was rustig nu, niet boos of gefrustreerd, dan sliep hij meestal sowieso al een stukje beter. Hij hoopte gewoon dat dit hem ging lukken, dat hij haar genoeg kon leren. Dat ze niet gevangen en vermoord werd. Dat vooral niet. Waarschijnlijk realiseerde ze het zich niet echt, maar wanneer dat gebeurde voelde het alsof een stukje van hem dood ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 09:42

Ravanna Katar

De volgende ochtend schrok ze wakker van gebons op de deur. Ze zat meteen recht overeind in haar bed. Het waren de wachters. Ze waren dwingend en wilden dat Devon nu meteen de deur open kwam doen vanwege een onderzoek naar een vermist meisje. Dat was zij... Ze wist het gewoon. Ze trok vluchtig wat kleren aan en schudde Devon wakker.
"Waar moet ik heen, straks vinden ze me!" Klonk haar stem in paniek tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 09:56

Devon Nomad

Hij schrok zich kapot toen hij opeens door elkaar geschud werd. Dit was hij totaal niet gewend. Hij staarde haar even aan en daarna was hij heel snel. Hij schoot overeind en hij raakte langzaam de muur aan, waar een opening in verscheen. Het huis was hier juist zo handig voor. ' In de muur.' Fluisterde hij zacht. 'Rustig blijven, stil blijven, ik haal je er uit als ze weg zijn.' zei hij, daarna zacht tegen haar. Hij zette haar voorzichtig in de muur en daarna maakte hij het gat weer dicht. Het volgende moment opende hij de deur, in zijn ondergoed en met slaperige blik in zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 15:23

Ravanna Katar

Hij schoot overeind en ze zag dat hij de muur aanraakte. Ze keek naar de muur die langzaam een opening vormde, ze moest erin gaan staan en rustig blijven, ook heel stil en zodra ze weg waren, haalde hij haar er weer uit. Ze knikte alleen maar eventjes en ging erin staan. Ze hield zich doodstil en luisterde naar de wachters die aangaven dat zij ineens verdwenen was en dat ze geen resten hadden kunnen vinden in het moeras, daarom was dit de eerste plek waar ze haar gingen zoeken, ze was namelijk net 18 gewworden en het zou goed kunnen dat ze een uitverkorene was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 15:30

Devon Nomad

Hij vertelde de wachters dat hij ze helaas niet verder kon helpen, dat kon hij ook niet. Hij mocht het niet, hij zou haar niet kunnen verlinken. Hij wist de wachters het huis weer uit te werken en hij ademde diep in, dit vond hij echt helemaal niets allemaal. Hij kon er niet tegen. Hij liep weer terug de kamer in en voorzichtig maakte hij de muur open, hij glimlachte naar haar. 'Toch handig zo'n huis.' Zei hij daarna. Hij pakte haar hand vast en hij keek in haar ogen. 'Ik hoop dat je niet al te erg geschrokken bent.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 15:33

Ravanna Katar

Dit was eigenlijk voor het eerst dat ze lichtelijk wat merkte van het gevoel van Devon, hij leek het afschuwelijk te vinden. Na een tijdje werd de muur open gemaakt en ze glimlachte lichtelijk naar hem.
"Zeker handig... het is hiervoor gemaakt, of niet?" Vroeg ze zacht aan hem. Daarom moesten die huizen natuurlijk ook in het bezit blijven van een Oudsten afstammeling. Ze nam zijn hand aan en kwam uit de muur. Hij hoopte dat ze niet te erg geschrokken was.
"Een beetje... maar het valt mee." Glimlachte ze lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 16:18

Devon Nomad

Hij was blij dat ze niet al te erg geschrokken was. Hij trok haar weer voorzichtig tegen zich aan en hij sloeg zijn armen om haar heen om haar een beetje gerust te stellen, want het was toch niet niks wat er allemaal gebeurde. ' Ja, ze zijn hier speciaal voor... Het maakt het allemaal een stuk makkelijker. Ook fijn om een scharrel te ontlopen als je een slechte nacht gehad hebt samen.' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 16:29

Ravanna Katar

Het voelde zo fijn en automatisch dat hij zijn armen om haar heen sloeg. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en voelde zich meteen wat rustiger worden, alsof hij ervoor zorgde dat ze in een soort cocon kon kruipen op deze manier. Hij gaf aan dat ze hier speciaal voor waren en dat het alles een stuk makkelijker maakte. Het was tevens fijn om een scharrel te ontlopen en ze grinnikte door zijn woorden.
"Jij bent echt onverbeterlijk." Plaagde ze hem. Daarna liet ze hem langzaam los.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 17:07

Devon Nomad

Ze leek het echt fijn te vinden dat ze zo tegen hem aan stond en daarna werd hij losgelaten, door wat ze zei grijnsde hij weer. 'Ik zie gewoon overal het positieve van in,' plaagde hij nu . 'Wil je nog wat slapen of zal ik een ontbijtje voor ons maken? Hou je van gebakken ei?' vroeg hij nu aan haar. Hij was zelf wel aardig goed wakker nu, maar hij wist niet of ze graag nog een beetje sliep of liever niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 17:39

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat hij overal het positieve van inzag. "Dat is wel een erge goede eigenschap." Gaf ze met een knikje aan. Hij wilde weten of ze nog wilde slapen of dat hij een ontbijtje moest maken.
"Ik ben gek op gebakken ei en ik ben nu zo wakker dat ik echt niet meer kan slapen." Glimlachte ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 19:42

Devon Nomad

'Heb ik tenminste nog goede eigenschappen,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Oké, trek dan maar wat gepaste kleding aan en dan gaan wij lekker ontbijten,' zei hij grijnzend. Hij was nu een stuk vrolijker, als het goed ging met Ravanna, ging het ook beter met hem en hij zat nu zelf ook aardig goed in zijn vel, dat scheelde de helft. Ze moesten gewoon geen ruzie maken, dat was niet goed, dan draaide hij meteen door.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 8/6/2016, 20:18

Ravanna Katar

"Ik ben ervan overtuigd dat je die hebt." Knikte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze moest wat meer gepaste kleding aantrekken van hem en dan gingen ze ontbijten. "Lekker!" Zei ze meteen en daarna kleedde ze zich vluchtig aan en huppelde ze half door de gangen heen naar de keuken toe. Ze merkte wel dat nu ze vrolijk was, ze ook écht vrolijk was, het was heel bizar om te merken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 8/6/2016, 21:28

Devon Nomad

'Dat is lief van je. Ik heb het vast ook, soms ben ik alleen een beetje bang dat de slechte eigenschappen overheersen,' zei hij met een zwak grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Ze was heel enthousiast en vrolijk, waardoor hij dat eigenlijk ook was. Hij begon de tafel te dekken en daarna bakte hij twee eitjes, hij zette de pan op tafel en hij knipoogde even naar haar, op deze manier was het echt gezellig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 6 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum